Файл қосу
Дауыс шығару
0000ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/02-2013 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |Редакция № 1 ______ | | |«Музыкалық білім берудің | | | |әдіснамасы» пәннің | | | |бағдарламасы | | | «ДАУЫС ҚОЮ» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013-2014 оқу жылы |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 2__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған: _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім» кафедрасының аға оөытушысы : ______________________Бейсембеков А.Т. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 3__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 4__ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы туралы дерек,Бейсембеков Аймуханбет Турсунбекович «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы, ғылыми – педагогикалық стажы – 20 жыл, тел: 42-52-68; , № 2 ғибарат, 219 дәрісхана - Пәннің аты - «Дауыс қою»; - Кредиттер саны - 1 1.2 Қысқаша пәннің мазмұны: Жалпы бұл пән Дауыс қою 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының 2- курс студенттерінің 5-6 семестріне, кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. 1.3 Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби бағыттағы мақсатты вокалдік дайындығы. Вокалдік дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыруда оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескере отырып, музыкалық жұмыстардың вокалдік әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. 1.4 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - музыкалық білім беудің педагогикасының мәселерімен байланысты вокалдік білімдерді меңгеру; - музыкалық білім беудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда дауыс қоюды талдауды игеру және оны шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - вокалдік дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Жас үстаздың білім арқылы дамуы, оның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық әдістемелер арқылы дамытуға, өзін - өзі жетілдіру, қарым – қатынас, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі вокалдік дауыс қою пәнінен білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу- үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. 1.6 Курсттың пререквизиттері: 1.6.1 Вокалдік дауыс қою пәнін оқу- студенттердің әншілік, музыкалық- орындаушылық, кәсіби деңгейін көтеру,теория мен практиканы ұштастыру. 1.6.2 Сонымен бірге әлемдік және қазақ музыкасы тарихы,орындаушылық шеберлігі курсынан алған білімдеріне, біліктілігне және дағдыларына сүйенеді. 1.7 Курсттың постреквизиттері: 1.7.1 Дауыс қою. 1.7.2 оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы |ПОӘК |Ред. № 1 _______20__ ж. |Бет 5_ | |042-18.1.32/02-2013 | | | 1 Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны Кесте 1 |№ |Тақырыптың аты | |Әдебиеттер | | | |Т/К |ОБСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Дауысқою пәннің |3 |2 |6 |«Қазақ өнері» энциклопедия.| | |мақсаты,міндеттері, | | | |Алматы-2009. Бейсембеков А.| | |тарихы.Дауыс түрлері.| | | |«Вокалдік жаттығулдрдың | | |Вокалдік жаттығулар | | | |дауыс қоюдағы маңызы» | | |және дауыс қою | | | |оқулық.2013ж. | | |әдістері. | | | | | |2 |Вокалдік тынысалу. |3 |2 |6 |«Вопросы вокальной | | |Дауыс диапазоны. | | | |педагогики»Москва 1983г. | | |Дауыс қою және | | | |Сбор.стат. Бейсембеков А. | | |вокализдермен жүмыс. | | | |«Вокализдердің дауыс | | | | | | |қоюдағы маңызы» оқулық | | | | | | |2013ж. | |3 |Дауыс шығару |4 |2 |6 |И.Пряничников «Советы | | |мүшелері.Вокалдік | | | |обучающимся пеню» Москва | | |жаттығулар-лигато, | | | |2008г.учебник. Жүніс М. | | |стакатто. Халық | | | |«Гауһар тас» | | |әндерін дауыс қою да | | | |хрестомтия.2009ж. | | |қолдану. Репертуарға | | | |«Романсы руских и зарбежных| | |романстар алу. | | | |композиторов» Москва. | | | | | | |1985г. Хрестоматия. | |4 |Әнді көркемдеп |5 |1,5 |4,5 |«Вопросы вокальной | | |орындау әдістері. | | | |педагогики» Москва 2009г. | | |Дикция.Фразировка. | | | |Сбор.стат.учебник 5- вып. | | |Сахана шеберлігі. | | | |«Арии и романсы» из | | |Репертуарға операдан | | | |репертуара | | |Ариялар | | | |И.Козловского,А.Обухова, | | |кіргізу.Эстрадалық | | | |Е.Серкебаева, Б.Тулегенова | | |әндермен жүмыс. Дауыс| | | |и.т. Клавир ореры-«Қыз | | |апараттарын қолдануға| | | |Жібек», «Абай».тағы | | |дағдылану. | | | |басқалар. | | |Барлығы: |15 |7,5 |22,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР а) пәнді оқытудағы негізгі кеңестер: «Дауыс қою» пәні жас үстазға әншілік өнердің қыр-сырын үиретумен бірге,оның қоғамдағы жас ұрпаққа эстетикалық,патриоттік тәрбие берудегі іскерлігін қалыптастырады және музыкалық тәрбие заңдылықтарын, қоғамдық өмірдегі музыкалық тәрбиенің мәні мен ролін анықтайды. ә ) пәнді оқытудағы студенттердің іскерлігі: Дауыс қою пәнін оқу – студенттердің музыкалық-орындаушылық, психология-педагогикалық циклындағы пәндерден, музыкалық білімнің теориясы мен практикасы курсынан алған білім, іскерлік және дағдыларына сүйенеді. Әдіснамалық дәрежедегі педагогикалық болмыстың құбылстары мен заңдылықтарын, оларды түсіндіру тәсілдерін ұғыну, логикалық ойлауды меңгеру, әртүрлі мамандықтағы оқытушының шығармашлық өсуінің негізгі көрсеткіштерінің бірі болып табылады. б) Тәжірбиелік сабақтарды дайындаудағы нұсқау: Дайындық тұлғаның білім арқылы дамуы, тұлғаның кәсіби қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, өзін - өзі жетілдіру, қарым – қатынас, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теориясыннан,ән салудан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету, өз бетімен жұмыс істеуге дағдыландыру. в) оқу-әдістемелік кешеннің қолданудағы нұсқаулар кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ жұмыстары екі есеге ұлғаяды, бұл білім жоғарлатуға үлкен талаптар қояды. г) экзаменге дайындалудағы кеңестер: қыстық және жаздық сессияға дайын болу үшін ең алдымен берілген тапсырмаларды тәжірбиелік, СӨЖ уақытында өткізілсе, ерінбей еңбек етсе,сонда студенттің білімі жоғары бағаланады. 4 КУРС ФОРМАТЫ: тәжірбиелік сабағы – 15; ОБСӨЖ және СӨЖ тапсырмалары, екі аттестация және компьтерлік тест 5 КУРС САЯСАТЫ: Курстың саясаты пәнді меңгеру процесі кезінде студенттер алдына мынадай администратиялық шарттар қойылады: Сабаққа кешігу – минус 0,5 балл Сабақты босату – минус 2 балл Жұмысты уақытында тапсырмау – минус 1 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ: Баға қою әдісі : Тәжірбиелік сағатты 75 балл 1 аттестацияда и 75 балл 2 аттестацияда . ОБСӨЖ 45 балл 1 аттестацияда и 45 балл 2 аттестацияда Бақылау жұмысы 7 және 15 апталарда қойылады, қорытынды нәтижесінде 1-2 аттестация бойынша пәннен жалпы1000 балл, ал семестр бойынша әр рейтинг аттестация бойынша 300 балл Пәннің балға бөлінуі «_________________________» Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллы | | |1 |2 |3 |4 | |1-7 |Сабаққа қатысу1-7апталықтары |30 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |1-7 |Сабақтығы жұмытар |75 |1-7 | | | | |тәжірбиелік | |3,5,6 |СОБӨЖ |45 |СРСП | |4,7 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |7 |Бақылау жұмысы 1 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 1-7 апталықтарында |300 | | |8-15 |Сабаққа қатысу 8-15 апталықтары |30 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |8-15 |Сабақтығы жұмытар |75 |8-15 | | | | |тәжірбиелік | |10,12,1|СОБӨЖ |45 |СРСП | |3 | | | | |11,14 |СӨЖ |60 |тәжірбиелік | |15 |Бақылау жұмысы 2 |90 |тәжірбиелік | |Барлық қорытынды балл 8-15 апталықтарында |300 | | |Экзаменнің қорытынды баллы |400 |экзамен | |Барлық академиялық уақыттағы балл |1000 | | 7 Қолданылған әдебиеттер 1 –«Қазақ мәдениеті» Алматы 2005жж. 2-«Вопросы вокальной педагогики»сбор.нач.стат.5-вып.Москва 2010г. 3-Бейсембеков А. «Вокалдік жаттығулар мен вокализдердің дауыс қоюдағы маңызы. Оқулық 2013ж. Қосымша әдебиеттер: 1 - Өтеуов М.,Төлеген ұлы Ш. «Ғасырдан – ғасырға» Алматы 2000ж. 2. – Жүніс М. ,Қожақымтова А. «Гауһар тас»,»Сұрша қыз»оқулық 1-2-том 2009,2010 жылдар. Алматы. 3- Пряничников И. «Советы обучающимся пеню» Москва 1983г. 4- Әбуғазы М. «Сары арқа әуендері» Алматы 2009ж. 5- Жабағин Ж. «Алқоңыр» оқыулық Алматы. 2013ж. |Курс |семестр |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Бақылау түрі| | | |тер | | | | | | |2- |семестр |1 |15+15 сағ. |7,5+7,5 |22,5+ |45+45 |Жазбаша | |курс |5-6 | | |сағат |22,5 |сағат |жұмыстар, | | | | | | | | |тестылар, | | | | | | | | |бақылау | | | | | | | | |жұмыстары, | | | | | | | | |емтихан | Кесте 2 – Музыкалық білім берудің әдіснамасы» пәнінен күнтізбелік жоспар |Апталар |1 | | |Бақылау түрі |қатыс|тс |СРОП |СӨЖ | | | | |у | | | | | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 | | |Апталар |8 | | |Бақылау түрі |қатысу |ТС |ОБСӨЖ|СӨЖ |РК | | |мак. балл |30 |75 |45 |60 |90 | |Барлық семестр бойынша | |60 |150 |90 |120 |180 | Қысқаш атаулары: Қ-сабақ қақатысу; Б-бақылау жұмысы; РК-рубеждік бақылау РК 1 – 1 рубеждік бақылау; РК 2 – 2 рубеждік бақылау Қорытынды баға курс бойынша төмендегі шкалалар негі зінде айқындалады: 2.1 кесте |Бағасы |Мағынасы |Балл |Пайыздар,% | |А |Өте жақсы |4,00 |95 – 100 | |А- |Өте керемет |3,67 |90 – 94 | |В.+ |Жақсы |3,33 |85 – 89 | |В |Жақсыға жақын |3,00 |80 – 84 | |В - |Сәл жақсы |2,67 |75 – 79 | |С.+ |Толық қанағаттанарлық |2,33 |70 – 74 | |С |Қанағаттанарлық |2,00 |65 – 69 | |С- |Сәл қанағаттанарлық |1,67 |60 – 64 | |Д + |Нашар |1,33 |55 - 59 | |Д |Өте нашар |1,00 |50 - 54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0,00 |0-49 | 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ МЕН САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ ЖАЛПЫ САҒАТ САНЫ Кесте 2 - пәннің мазмұны мен сабақ түрлерінің жалпы сағат саны |№ |Тақырыптың аты | | | | |Т/К |ОБСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 |Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы|3 |2 |6 | | |бағыттары, оның вуздық | | | | | |музыка-педагогикалық мұғалім | | | | | |дайындау жүйесінде алатын орны | | | | |2 |Әдіснама, музыкалық білім |3 |2 |6 | | |ұғымдараның мәні | | | | |3 |Музыыкалық білім беруде |4 |2 |6 | | |педагогиканың философиямен, | | | | | |психологиямен, музыкатумен және | | | | | |басқа ғылымдармен байланысы | | | | |4 |Музыкалық білім беруде педагогика|5 |1,5 |4,5 | | |мәселелерінің әдіснамалық талдауы| | | | | |Барлығы: |15 |7,5 |22,5 | 6 ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны Кесте 3 – ОБСӨЖ бен СӨЖ мазмұны |ОБСӨЖ |СӨЖ | |1-2 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы |1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы | |бағыттары, оның вуздық |бағыттары, оның вуздық | |музыка-педагогикалық мұғалім дайындау |музыка-педагогикалық мұғалім дайындау | |жүйесінде алатын орны |жүйесінде алатын орны | |3-4 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның|7-12 Әдіснама, музыкалық білім | |мәні |ұғымдараның мәні | |5-6Музыыкалы беруде вокалдік |13-18 Музыыкалық білім беруде | |педагогиканың философия мен психология|вокалдік педагогиканың философия | |және музыкатанумен тағы басқа |мен психология және музыкатумен | |ғылымдармен байланысы |тағы басқа ғылымдармен байланысы | |7,5 Музыкалық білім беруде вокалдік |19-22,5 Музыкалық білім беруде | |педагогика мәселелерінің әдіснамалық |вокалдік педагогика мәселелерінің | |талдауы |әдіснамалық талдауы | 7 «ДАУЫС ҚОЮ» ПӘНІНЕН КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР Кесте 4 – «Дауыс қою» пәнінен күнтізбелік жоспар |№ |Бақылау түрі |Баллы|Апталар |Қорыты| | | | | |нды | | | | | |балл | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 РК1 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 РК2 | | |1 |Тәжірбиелік сабақтың жұмысы |150 |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |* |150 | |3 |ОБСӨЖ |90 | |* |* | |* |* | |* |* |* | |* |* | |* |90 | |4 |СӨЖ |120 | | | |* | | |* | | | |* | | |* | |120 | |5 |Бақылау жұмысы |180 | | | | | | |* | | | | | | | |* |180 | |6 |Барлығы (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |600 | |7 |Экзамен (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |400 | |8 |Барлық семестр бойынша (максимум) | | | | | | | | | | | | | | | | |1000 | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz