Файл қосу
Саптық дайындық алаңын жабдықтауға қойылатын талаптар
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-36.1. | | | |54/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от 18.09. 2014 г. | | |«Жалпы білім беретін | | | |мектептерде бастапқы | | | |әскери дайындық пәнінің | | | |оқу-материалдық базасы | | | |және материалдық | | | |қамтамасыз етілуі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕ БАСТАПҚЫ ӘСКЕРИ ДАЙЫНДЫҚ ПӘНІНІҢ ОҚУ- МАТЕРИАЛДЫҚ БАЗАСЫ ЖӘНЕ МАТЕРИАЛДЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІ» пәні бойынша 5В010400 «Бастапқы әскери дайындық» мамандығы ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________« » __________2014 ж. Акжигитов Б.А. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында « » __________2014 ж. № хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » __________2014 ж. № хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған « » __________2014 ж. № хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 8. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В010400 «Бастапқы әскери дайындық» мамандығы студенттеріне арналған «Жалпы білім беретін мектептерде бастапқы әскери дайындық пәнінің оқу- материалдық базасы және материалдық қамтамасыз етілуі» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Бастапқы әскери дайындық пәнінің оқу-материалдық базасы және материалдық қамтамасыз етілуі» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; 5В010400 «Бастапқы әскери дайындық» мамандығының Типтік оқу жоспары, ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген; - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Жалпы білім беретін мектептерде бастапқы әскери дайындық пәнінің оқу- материалдық базасы және материалдық қамтамасыз етілуі» студенттерді бастапқы әскери дайындық бақалаврына арнайы дайындайтын негізгі пәндердің бірі болып табылады. “ Жалпы білім беретін мектептерде бастапқы әскери дайындық пәнінің оқу- материалдық базасы және материалдық қамтамасыз етілуі ” тарауын оқып – үйренудің мақсаты – студенттер жалпы білім беретін орта оқу орындарда оқу – материалдық базаға қойылатын талаптарды, бастапқы әскери дайындық бағдарламасы, бастапқы әскери дайындық сыныбын, саптық дайындық алаңын, қару – жарақ сақтауға арналған бөлме, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғыларына байланысты сақшы мен тәуліктік кезекшінің міндетін атқаратын тәжірибелік орынның, атыс дайындығына арналған атыс тирін, тактикалық алаң, кедергілер алаңы қалай жабдықталуы керек екендігі, оқытудың көрнекілік және техникалыққұралдары туралы оқып білуге міндетті. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: Аталған пән бойынша студенттер жалпы білім беретін орта оқу орындарда оқу – материалдық базаға қойылатын талаптарды, бастапқы әскери дайындық бағдарламасы, бастапқы әскери дайындық сыныбын, саптық дайындық алаңын, қару – жарақ сақтауға арналған бөлме, ҚРҚК – ң жалпы әскери жарғыларына байланысты сақшы мен тәуліктік кезекшінің міндетін атқаратын тәжірибелік орынның, атыс дайындығына арналған атыс тирін, тактикалық алаң, кедергілер алаңы қалай жабдықталуы керек екендігі, оқытудың көрнекілік және техникалық құралдары туралы оқып білуге міндетті. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Аталған пән бойынша студент Қазақстан Республикасы Конституциясының, Қазақстан Республикасы заңдарының, Қазақстан Республикасы Президентінің жарлықтарының, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің және Қазақстан Республикасының Қорғаныс әскери доктринасын, елді қорғаушы лауазымды қызмет иелерінің және әрбір азаматтың міндетін, жастардың бастапқы әскери дайындық міндеттерін және Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері қатарында қызмет ету тәртібінің негізгі заңдылықтарын оқып білуге міндетті. 3.4 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Оқушылар бұл тарауды оқып – үйренуде, мыналарды білуі тиіс: • жалпы білім беретін және арнайы білім беретін орта оқу орындарда оқу – материалдық базаға қойылатын талаптарды, • бастапқы әскери дайындық бағдарламасы, • бастапқы әскери дайындық сыныбын, • саптық дайындық алаңын, • қару – жарақ сақтауға арналған бөлме, • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғыларына байланысты сақшы мен тәуліктік кезекшінің міндетін атқаратын тәжірибелік орынның, • атыс дайындығына арналған атыс тирін, • тактикалық алаң, • кедергілер алаңы қалай жабдықталуы керек екендігі, • оқытудың көрнекілік және техникалыққұралдары туралы оқып білуге міндетті. • Оқушылардың тұтастай пәнге, оқып – үйретілетін материалға қызығушылығын күшейту ; 3.5 Курстың пререквизиттері: - Әскери – педагогикалық пәндер - Бастапқы әскери дайындық негіздері - Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі - Тактикалық дайындық 3.6 Курстың постреквизиттері: - жалпы психология - педагогика. - педагогикалық практика 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |МИКРОМОДУЛЬ 1. Кіріспе. Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқу-материалдық | |базаға қойылатын талаптар. | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша |2 | |оқу-материалдық базаға қойылатын талаптармен танысу. | | |Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқу-материалдық |2 | |базаға қойылатын талаптарды талдау. | | |Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқу-материалдық |2 | |базаға қойылатын талаптардың орындалуын қадағалау. | | |Тәжірбиелік сабақтар | |Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқу-материалдық |2 | |базаға қойылатын талаптарды құжаттар негізінде орындау.| | |Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқу-материалдық |2 | |базаға қойылатын талаптарды іс-тәжірбие жүзінде | | |орындау. | | |Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқу-материалдық |2 | |базаға қойылатын талаптарды бақылап, бағалау. | | |МИКРОМОДУЛЬ 2 Бастапқы әскери дайындық сыныбын жабдықтау. | |Дәріс сабақтары | |Бастапқы әскери дайындық сыныбының алдыңғы және артқы |2 | |жақтарын жабдықтауға қойылатын талаптар. | | |Бастапқы әскери дайындық сыныбының оң немесе сол жақ |2 | |шеттерін жабдықтауға қойылатын талаптар. | | | Тәжірбиелік сабақтар | |Бастапқы әскери дайындық сыныбының алдыңғы және артқы |2 | |жақтарын жабдықтау. | | |Бастапқы әскери дайындық сыныбының оң немесе сол жақ |2 | |шеттерін жабдықтау. | | |МИКРОМОДУЛЬ 3 Қару-жарақ сақтауға арналған бөлмені жабдықтау. | |Дәріс сабақтары | |Қару-жарақ сақтауға арналған бөлмені жабдықтауға |1 | |қойылатын талаптар. | | |Қару-жарақ сақтауға арналған бөлмені жасау үшін қажетті|1 | |құжаттарды жасау. | | | Тәжірбиелік сабақтар | |Қару-жарақ сақтауға арналған бөлмені жабдықтау. |2 | |Қару-жарақ сақтауға арналған бөлмені жасау үшін қажетті|2 | |құжаттарды әзірлеп, оның үлгісін ұсыну. | | |МИКРОМОДУЛЬ 4 Саптық дайындық алаңын жабдықтау. | |Дәріс сабақтары | |Саптық дайындық алаңын схемасымен танысу. |1 | |Саптық дайындық алаңын жабдықтауға қойылатын талаптар. | 1 | |Тәжірбиелік сабақтар | |Саптық дайындық алаңын схемасын сызып көрсету. |2 | |Саптық дайындық алаңын жабдықтау. |2 | |Саптық дайындық алаңын жабдықтауда көрнекілік |2 | |құралдармен қамтамасыз ету. | | |МИКРОМОДУЛЬ 5 Тәуліктік кезекшілік міндетін атқаруға арналған тәжірибелік орынды| |жабдықтау. | |Дәріс сабақтары | |Тәуліктік кезекшілік міндетін атқаруға арналған |1 | |тәжірибелік орынды жабдықтауға қойылатын талаптар. | | |Тәуліктік кезекшілік міндетін атқаруға арналған |1 | |тәжірибелік орынның сызбасымен танысу. | | |Тәжірбиелік сабақтар | |Тәуліктік кезекшілік міндетін атқаруға арналған |1 | |тәжірибелік орынның сызбасын сызып көрсету. | | |Тәуліктік кезекшілік міндетін атқаруға арналған |1 | |тәжірибелік орынды жабдықтау. | | |МИКРОМОДУЛЬ 6 Сақшының міндетін атқаруға арналған тәжірибелік орынды жабдықтау.| |Дәріс сабақтары | |Сақшының міндетін атқаруға арналған тәжірибелік орынды|2 | |жабдықтауға қойылатын талаптар. | | |Сақшының міндетін атқаруға арналған тәжірибелік |2 | |орынның сызбасымен танысу. | | |Тәжірбиелік сабақтар | |Сақшының міндетін атқаруға арналған тәжірибелік орынды |1 | |жабдықтау. | | |Сақшының міндетін атқаруға арналған тәжірибелік орынның|1 | |сызбасын сызып көрсету. | | |МИКРОМОДУЛЬ 7 Атыс дайындығы сыныбын – атыс тирін жабдықтау талабы. | |Пневматикалық винтовкалар және оқу қаруларына қойылатын талаптар. | |Дәріс сабақтары | |Атыс дайындығы сыныбын – атыс тирін жабдықтауға |2 | |қойылатын талаптар. | | |Пневматикалық винтовкалар және оқу қаруларына қойылатын |2 | |талаптар. | | |Тәжірбиелік сабақтар | |Атыс дайындығы сыныбын – атыс тирін жабдықтау. |2 | |Пневматикалық винтовкалар және оқу қаруларын оқу |2 | |орындарында сақтау үшін қойылатын талаптар. | | |МИКРОМОДУЛЬ 8 Тактикалық алаңды жабдықтау. 2 бағыттағы кедергілер алаңын | |жабдықтау. | |Дәріс сабақтары | |Тактикалық алаңды жабдықтауға қойылатын талаптар. |2 | |2 бағыттағы кедергілер алаңын жабдықтауға қойылатын |2 | |талаптар. | | |Тәжірбиелік сабақтар | |Тактикалық алаңды жабдықтау. |1 | |2 бағыттағы кедергілер алаңын жабдықтау. |1 | |МИКРОМОДУЛЬ 9 Оқытудың көрнекілік құралдарына қойылатын талаптар. Оқытудың | |техникалық құралдары. | |Дәріс сабақтары | |Оқытудың көрнекілік құралдарына қойылатын талаптар. |1 | |Оқытудың техникалық құралдарына қойылатын талаптар. |1 | |Тәжірбиелік сабақтар | |Оқытудың көрнекілік құралдарын ұсыну. |1 | |Оқытудың техникалық құралдарын ұсыну. |1 | 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі 5.1 Бастапқы әскери дайындық пәні бойынша оқу-материалдық базаға қойылатын талаптар. 5.2 Бастапқы әскери дайындық сыныбын жабдықтауға қойылатын талаптар. 5.3 Қару-жарақ сақтауға арналған бөлмені жабдықтауға қойылатын талаптар. 5.4 Саптық дайындық алаңын жабдықтауға қойылатын талаптар. 5.5 Тәуліктік кезекшілік міндетін атқаруға арналған тәжірибелік орынды жабдықтауға қойылатын талаптар. 5.6 Сақшының міндетін атқаруға арналған тәжірибелік орынды жабдықтауға қойылатын талаптар. 5.7 Атыс дайындығы сыныбын – атыс тирін жабдықтау талабы. Пневматикалық винтовкалар және оқу қаруларына қойылатын талаптар. 5.8 Тактикалық алаңды жабдықтау. 2 бағыттағы кедергілер алаңын жабдықтауға қойылатын талаптар. 5.9 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өз бетімен |Бақылау нысанасы | | |құралдар, |оқып үйренуге | | | |ТОҚ, |арналған | | | |зертханалық |сұрақтар | | | |тақталар | | | | |(стенд) | | | |Дәрістер |Тәжірбиелік | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |ПС № 1,2 Бастапқы|Дәріс |1.Әскери |Әңгімелесу, | |Бастапқы |әскери дайындық |материалдары |техникалық |өздік жұмыс | |әскери |пәні бойынша |бойынша |мүліктер. |тапсырмаларының | |дайындық пәні |оқу-материалдық |презентациялар|2.Оқу-жаттығу |түрлерін жазбаша | |бойынша |базаға қойылатын |, |құралдары. |орындау | |оқу-материалды|талаптарды |дидактикалық |3. Оқу | | |қ базаға |құжаттар |материалдар |орындарды | | |қойылатын |негізінде | |оқу-жаттығу | | |талаптар. |орындау. | |құралдармен | | |Бастапқы | | |қамтамасыз | | |әскери | | |ету. | | |дайындық | | | | | |сыныбын | | | | | |жабдықтауға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | | | | | | | | | |Бастапқы әскери | | |Әңгімелесу, өздік | | |дайындық | | |жұмыс | | |сыныбының алдыңғы| | |тапсырмаларының | | |және артқы | | |түрлерін жазбаша | | |жақтарын | | |орындау | | |жабдықтау. | | | | |Қару-жарақ | ПС № 5,6 |Дәріс |1. Қару-жарақ |Әңгімелесу, | |сақтауға |Қару-жарақ |материалдары |сақтауға |өздік жұмыс | |арналған |сақтауға арналған|бойынша |арналған |тапсырмаларының | |бөлмені |бөлмені |презентациялар|бөлмеге кім |түрлерін жазбаша | |жабдықтауға |жабдықтау. |, |жауапты. |орындау | |қойылатын | |дидактикалық |2.Саптық | | |талаптар. | |материалдар |дайындық | | |Саптық | | |алаңының өлшем| | |дайындық | | |бірліктері. | | |алаңын | | | | | |жабдықтауға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | | | | | | | | | |Саптық дайындық | | |Әңгімелесу, өздік | | |алаңының схемасын| | |жұмыс | | |сызып көрсету. | | |тапсырмаларының | | | | | |түрлерін жазбаша | | | | | |орындау | |Тәуліктік | ПС№9,10 |Дәріс |1. Тәуліктік |Әңгімелесу, | |кезекшілік |Тәуліктік |материалдары |кезекшілік |өздік жұмыс | |міндетін |кезекшілік |бойынша |міндетін |тапсырмаларының | |атқаруға |міндетін атқаруға|презентациялар|атқаруға |түрлерін жазбаша | |арналған |арналған |, |арналған |орындау | |тәжірибелік |тәжірибелік |дидактикалық |тәжірибелік | | |орынды |орынның сызбасын |материалдар |орында не | | |жабдықтауға |сызып көрсету. | |болуы тиіс. | | |қойылатын | | |2. Тәуліктік | | |талаптар. | | |кезекшілік | | |Тәуліктік | | |міндетін | | |кезекшілік | | |атқаруға | | |міндетін | | |арналған | | |атқаруға | | |тәжірибелік | | |арналған | | |орында не | | |тәжірибелік | | |болуы тиіс. | | |орынды | | | | | |жабдықтауға | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | | | | ПС №,11,12 | | |Әңгімелесу, өздік | | |Сақшының міндетін| | |жұмыс | | |атқаруға арналған| | |тапсырмаларының | | |тәжірибелік | | |түрлерін жазбаша | | |орынның сызбасын | | |орындау | | |сызып көрсету. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |Атыс дайындығы|ПС №,13,14 Атыс |Дәріс |1. Атыс тирін |Әңгімелесу, | |сыныбын – атыс|дайындығы сыныбын|материалдары |жабдықтау |өздік жұмыс | |тирін |– атыс тирін |бойынша |кезіндегі |тапсырмаларының | |жабдықтау |жабдықтау. |презентациялар|қауіпсіздік |түрлерін жазбаша | |талабы. | |, |шаралары.. |орындау | |Пневматикалық | |дидактикалық | | | |винтовкалар | |материалдар |2.Пневматикалы| | |және оқу | | |қ | | |қаруларына | | |винтовкаларды | | |қойылатын | | |және оқу | | |талаптар. | | |қару-жарақтары| | |Тактикалық | | |н сақтау | | |алаңды | | |кезіндегі | | |жабдықтау. 2 | | |қауіпсіздік | | |бағыттағы | | |шаралары.. | | |кедергілер | | |3. Ұрыстағы | | |алаңын | | |орлану. | | |жабдықтауға | | |4. Дене | | |қойылатын | | |дайындығы. | | |талаптар. | | | | | |Оқытудың | | | | | |көрнекілік | | | | | |және | | | | | |техникалық | | | | | |құралдарына | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | | | | | | | | | |ПС №,15,16 | | |Әңгімелесу, өздік | | |Пневматикалық | | |жұмыс | | |винтовкалар және | | |тапсырмаларының | | |оқу қаруларын оқу| | |түрлерін жазбаша | | |орындарында | | |орындау | | |сақтау үшін | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | | |ПС №17,18 | | |Әңгімелесу, | | |Тактикалық алаңды| | |өздік жұмыс | | |жабдықтау. | | |тапырмаларының | | |Оқытудың | | |түрлерін жазбаша | | |көрнекілік және | | |орындау | | |техникалық | | | | | |құралдарын ұсыну.| | | | Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы |№ |Әдебиеттер аты |Баспа саны |Студен|Пайызы | | | | |ттер | | | | | |саны | | | 1 |Учебно-материаьлная база НВП в |20 |20 |100 | | |школе Автор: А.В. Брысин, | | | | | |В.К.Крайнов. Москва 1984 г. | | | | |2. |Алғашқы әскери дайындық |20 |20 |100 | | |әдістемелік нұсқау. Алматы | | | | | |мектеп – 2003 жыл | | | | |3 |Алғашқы әскери дайындық 10 |20 |20 |100 | | |сынып. Алматы мектеп 2004 – жыл.| | | | | |К. Аманжолов, А. Тасболатов, Д. | | | | | |Майхиев, Б. Аманжолов. | | | | |4 |Алғашқы әскери дайындық 11 |20 |20 |100 | | |сынып. Алматы мектеп 2007 – жыл.| | | | | |К.Аманжолов, А. Тасболатов, | | | | | |Д.Майхиев, Б. Аманжолов. | | | | |5 |2006 ж 24 мамыр № 449 “БӘД” |20 |20 |100 | | |туралы қаулы | | | | |6 |Бастапқы әскери дайындық, |20 |20 |100 | | |Жақсыгельдинов М.Т., 2003ж. | | | | |7 |Бастапқы әскери дайындық |20 |20 |100 | | |негіздері, Дошаков С.Х., 2003ж. | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz