Файл қосу
МИКРОМОДУЛЬ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-38.59/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |25.06.2014 ж. | | |«Оқытудың қазіргі | | | |заманғы технологиялары» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Оқытудың қазіргі заманғы технологиялары» 5В060400 – «Физика» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы: «25» 06 2014ж. Сыдықова Ж.Қ., п.ғ.к., доцент м.а., физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында «25» 06 2014ж., № 10 хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « 26 » 06 2014ж., № 6 хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы_____________________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Қолдану саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәннің (модульдің) мазмұны |6 | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі |7 | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |8 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |10 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «5В060400» – «Физика» мамандығы студенттеріне арналған «Оқытудың қазіргі заманғы технологиялары» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Оқытудың қазіргі заманғы технологиялары» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»; -«5В060400» – «Физика» мамандығының Типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014«Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенініңқұрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны: «Оқытудың қазіргі заманғы технологиялары» пәні бакалавр дайындау барысында маңызды орын алады және «Физика» мамандығында оқитын студенттер үшін негізгі пәндер блогының міндетті бөлігі болып табылады, өйткені студенттерге профессионалды жұмыс барысында көп нәрсені біліп, істей алу тиіс. 3.2 Пәнді оқып-білудің мақсаты: студенттерге жалпы білім беретін мектеп реформасының мәнін және физиканы оқытуда оны жүзеге асырудың жолдарын көрсету; оның ғылыми-техникалық прогреспен байланысын көрсету; жалпы білім беретін мектептер мен кәсіптік- техникалық оқу орындары үшін физика курсының негізгі мазмұны мен құрылымын және жан-жақты талантты, білімді де білгір мамандармен қамттамасыз ету үшін оқу-тәрбие процесін жетілдірудің жолдарын талдау. Студенттерді оқытудың қазіргі заманғы технологияларымен таныстыру және оларды физиканы оқытуда қолданудың жолдарын көрсету. Курсты меңгеру процесінде студенттерді оқу жұмысының жаңа формаларымен, сабақ құрылымындағы өзгерістермен, жоспралаудың әртүрімен және т.б. таныстыру. Қазіргі заманғы оқыту әдістерін қарастыра отырып, оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа қазіргі заманғы техникалық құралдарын тиімді пайдалануға, оқушылардың танымдық белсенділігін артыруға көңіл бөлу. Физиканы оқыту технологиясының жеке мәселелерін қарастырған кезде ғылыми-әдістемелік талдауға және негізгі физикалық ұғымдарды қалыптастыруға, мектеп физика курсындағы теориялар мен заңдарды меңгертуге көңіл бөлу керек. 3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: - физиканы оқытудың негізгі мақсаттарын, оларға жетудің негізгі тәсілдерін тұжырымдау; - жалпы орта білім беретін мекемелердегі физика курсының құрылымын және қысқаша мазмұнын беру және талдау; - оқыту әдістерінің теориялық негіздерін, физиканы оқытудың тәсілдерін қарастыру; - физика бойынша оқу процесін ұйымдастырудың формаларын талдау; физиканы оқыту технологиясының теориялық негіздерін, физиканы оқыту кезінде оқушылардың оқу іскерлігін ұйымдастыру технологиясын талдау; - оқытудың қазіргі заманғы әдіс-тәсілдерін, жаңа педагогикалық технологияларды қолданудың жолдарын қарастыру, мектептегі физика курсының жекелеген бөлімдерін меңгерту әдістемесін талдау; - физика курсы бойынша демонстарциялық тәжірибелерді қоюдың техникалық және әдістемелік талаптарын талдау; физика есептерін шығарудың әдістемелік негіздерін талдау; - мектеп физика кабинетін жабдықтау жүйесімен және ұйымдастыру негіздерімен таныстыру. 3.4Оқып-білудің нәтижелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • физикадан оқушылардың зерттеу іскерліктерін (эксперимент барысын бақылау, өлшеулер жүргізу, құбылысты моделдеу, талдау) жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми танымның негізгі әдістері жайындағы түсініктерін дамытуға мүмкіндік беретін әдістемелерді білуі тиіс; • оқушылардың ақпараттармен жұмыс істей алу іскерлігін дамытуға бағытталған мұғалімнің жұмыс әдістемесін игеруі тиіс; • оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, оларды жүзеге асырудың жолдарын меңгеруі тиіс; • оқушылардың үздіксіз білім алу қажеттігін дамытуға мүмкіндік беретін оқу сабақтарын ұйымдастырудың жаңа қазіргі заманғы технологияларын қолдана алуы тиіс; • қазіргі заманғы оқыту технологияларын тиімді ұйымдастыруды түсінуі тиіс; • оқушылардың шығармашылық белсенділігін жоғарылата білу дағдысына ие болуы керек; • Оқыту процесінде оқытудың қазіргі заманғы технологияларын қоладан білу дағдысын алуы керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: Педагогика, психология, философия 3.6 Курстың постреквизиттері: Физикалық практикум 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |1 МИКРОМОДУЛЬ «ТЕХНОЛОГИЯ ТҮСІНІГІ» | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Қазіргі заманғы білім беру технологиялары жайында |1 | |негізгі ұғымдар | | |Білім беру технологияларының түрлері |1 | |Физиканы оқытудың қазіргі заманғы тәсілдері |1 | |Практикалық сабақтар | |Қолданыстағы бағдарлама бойынша физиканы оқыту |1 | |Физика мұғалімінің жұмысын жоспарлау. Сабаққа дайындық |1 | |Физика сабағы және оны талдау |1 | |Компьютерлік тест тапсырмаларын жасау |1 | |Физика сабақтарында оқушылардың құралдармен жұмыс жасауы |1 | |Білім, іскерлік және дағдыны тексеру және бақылау, тіркеу |1 | |Зертханалық сабақ | |«Мектепте фронталь лабораториялық жұмыстарды өткізу |2 | |әдістемесі. Физикадан экскурсияларды дайындау және өткізу» | | |«Мектеп физикалық экспериментінде компьютерлік |2 | |технологияларды, моделдерді қолдану» | | |Тақырып: «Механика бойынша лабораториялық жұмыстарды орындау|3 | |әдістемесі» | | |2 МИКРОМОДУЛЬ «ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ» | |Дәріс сабақтары | |Кейс-метод технологиясы |1 | |Жобалау әдісінің технологиясы |1 | |Оқытудың белсенді әдістері |1 | |Білім беру процесіндегі зерттеу іскерлігінің элементтері |1 | |Физиканы оқытудағы моделдеу әдісі |1 | |Деңгейлеп оқыту технологиясы |1 | |Оқытудың топтық формасының технологиясы |1 | |Оқытудың жеке-бағыттылық технологиясы |1 | |Мәселелік оқыту технологиясы |1 | |Мектептік білім берудегі инновациялық технологиялар |1 | |Дамыта оқыту технологиясы |1 | |Оқытудың компьютерлік (жаңа ақпараттық) технологиясы |1 | |Практикалық сабақ | | |Физика сабақтарында есептер шығару |2 | |Физика кабинеті және оны жабдықтау (мектепте өтеді) |2 | |Мектеп физика курсында тарихи материалдарды қолдану |1 | |Физика сабағын талдау (мектепте жүргізіледі) |1 | |Білімдерді жалпылау және қайталау сабағы. Оқу |1 | |конференциялары | | |Физикадан сыныптан тыс жұмыстар |1 | |Білім берудегі жаңа технологиялар |1 | |Зертханалық сабақ | |«Молекулалық физикадан лабораториялық жұмыстарды орындау |2 | |әдістемесі» | | |«Электродинамика бойынша лабораториялық жұмыстарды орындау |2 | |әдістемесі» | | |«Электр және магнетизм бойынша лабораториялық жұмыстарды |2 | |орындау әдістемесі» | | |«Оптика бойынша лабораториялық жұмыстарды орындау |2 | |әдістемесі» | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1.Оқытудың жаңа педагогикалық технологияларына шолу 5.2.Физика сабақтарында жаңа педагогикалық технологияларды қолдану мысалдары 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілетін |нысанасы | | |ТОҚ,зертхана|сұрақтар | | | |лық тақталар| | | | |(стед) | | | |Дәрістер |Практикалық |Зертханалық | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кіріспе. |Қолданыстағы|«Мектепте |Сурет, кесте|Қазіргі кездегі|Кезектік | |Қазіргі |бағдарлама |фронталь | |білім |бақылау | |заманғы білім|бойынша |лабораториялық| |технологиялары | | |беру |физиканы |жұмыстарды | |жайында | | |технологиялар|оқыту |өткізу | |мағұлыматтар | | |ы жайында | |әдістемесі. | | | | |негізгі | |Физикадан | | | | |ұғымдар | |экскурсияларды| | | | | | |дайындау және | | | | | | |өткізу» | | | | |Білім беру |Физика |«Мектеп |Сурет, кесте|Білім беру |Кезектік | |технологиялар|мұғалімінің |физикалық | |технологияларын|бақылау | |ының түрлері |жұмысын |экспериментінд| |а шолу жасау. | | | |жоспарлау. |е компьютерлік| |Оларды | | | |Сабаққа |технологиялард| |ұйымдастырудың | | | |дайындық |ы, моделдерді | |әдіс-тәсілдерін| | | | |қолдану» | |меңгеру | | |Физиканы |Физика |«Механика |Схема, кесте|Оқытудың |Кезектік | |оқытудың |сабағы және |бойынша |Диаграмма, |қазіргі заманғы|бақылау | |қазіргі |оны талдау |лабораториялық|схема |тәследерімен | | |заманғы | |жұмыстарды | |танысу | | |тәсілдері | |орындау | | | | | | |әдістемесі» | | | | |Кейс-метод |Компьютерлік|«Молекулалық |Кесте, |Кейс-метод |Кезектік | |технологиясы |тест |физикадан |плакат |технологиясын |бақылау | | |тапсырмалары|лабораториялық| |оқытуда | | | |н жасау |жұмыстарды | |қолданудың | | | | |орындау | |жолдарын | | | | |әдістемесі» | |көрсету | | |Жобалау |Физика |«Электродинами|Схема, |Жобалау |Кезектік | |әдісінің |сабақтарында|ка бойынша |плакат, |әдісінің мән |бақылау | |технологиясы |оқушылардың |лабораториялық|картатека |мағынасын | | | |құралдармен |жұмыстарды | |түсіндіру. | | | |жұмыс жасауы|орындау | |Технологияны | | | | |әдістемесі» | |оқытуда | | | | | | |қолданудың | | | | | | |жолдарын | | | | | | |көрсету. | | |Оқытудың |Білім, |«Электр және |Кесте |Оқытудың |Кезектік | |белсенді |іскерлік |магнетизм | |белсенді |бақылау | |әдістері |және дағдыны|бойынша | |әдістерін | | | |тексеру және|лабораториялық| |көрсету. | | | |бақылау, |жұмыстарды | | | | | |тіркеу |орындау | | | | | | |әдістемесі» | | | | |Білім беру |Физика |«Оптика |Сурет, кесте|Зерттеу |Кезектік | |процесіндегі |сабақтарында|бойынша | |іскерлігі |бақылау | |зерттеу |есептер |лабораториялық| |жайында | | |іскерлігінің |шығару |жұмыстарды | |мағұлымат беру.| | |элементтері | |орындау | |Зерттеу | | | | |әдістемесі» | |іскерлігін | | | | | | |ұйымдастырудың | | | | | | |әдіс-тәсілдерін| | | | | | |көрсету. | | |Физиканы |Физика | |Схема, сурет| Моделдеу |Кезектік | |оқытудағы |кабинеті | | |әдісінің мәнін |бақылау | |моделдеу |және оны | | |көрсету. | | |әдісі |жабдықтау | | | | | | |(мектепте | | | | | | |өтеді) | | | | | |Деңгейлеп |Мектеп | |Сурет, схема|Деңгейлеп оқыту|Кезектік | |оқыту |физика | | |технологиясын |бақылау | |технологиясы |курсында | | |қарастыру. | | | |тарихи | | | | | | |материалдард| | | | | | |ы қолдану | | | | | |Оқытудың |Физика | |Схема, сурет|Оқытудың топтық|Кезектік | |топтық |сабағын | | |формасының |бақылау | |формасының |талдау | | |әдіс-тәсілдерін| | |технологиясы |(мектепте | | |ашу. | | | |жүргізіледі)| | |Оқытудың | | |Оқытудың | | | |жеке-бағыттылық| | |жеке-бағыттыл| | | |технологиясының| | |ық | | | |мәнін | | |технологиясы | | | |қарастыру. | | |Мәселелік |Білімдерді | |Схема, сурет|Мәселелік оқыту|Кезектік | |оқыту |жалпылау | | |технологиясының|бақылау | |технологиясы |және | | |әдіс-тәсілдерін| | | |қайталау | | |қарастыру | | | |сабағы. Оқу | | | | | | |конференциял| | | | | | |ары | | | | | |Мектептік |Физикадан | |Схема, сурет|Инновациялық |Кезектік | |білім |сыныптан тыс| | |технологиялар |бақылау | |берудегі |жұмыстар | | |түсінігін | | |инновациялық | | | |қарастыру | | |технологиялар| | | | | | |Дамыта оқыту |Білім | |Схема, сурет|Дамыта оқыту | | |технологиясы |берудегі | | |технологиясының| | | |жаңа | | |мәнін көрсету. | | |Оқытудың |технологияла| | |Дамыта оқыту | | |компьютерлік |р | | |технологиясын | | |(жаңа | | | |жүзеге асыру | | |ақпараттық) | | | | | | |технологиясы | | | |Оқытуда | | | | | | |компьютерлік | | | | | | |технологияны | | | | | | |қолданудың | | | | | | |жолдарын | | | | | | |көрсету. | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 4 кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың|Дана (саны) |Студентте|Қамтамасы| |атауы | |рдің саны|з етілу | | | | |пайызы | |Селевко Г. Энциклопедия образовательных |5 |8 |63 | |технологий Т- 1. М.: НИИ школьных | | | | |технологий.- 2006. -816 с. | | | | |Селевко Г. Энциклопедия образовательных |5 |8 |63 | |технологий Т- 2. М.: НИИ школьных | | | | |технологий- 2006. -815 с. | | | | |Теория и методика обучения физике в |21 |8 |100 | |школе: общие вопросы //под ред. С.Е. | | | | |Каменецкого, М.: 2000 | | | | |Бугаев А.И. Методика преподавания физики |20 |8 |100 | |в средней школе: теоретические основы. - | | | | |М.: Просвещение, 1981 | | | | |Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по |15 |8 |100 | |методике и технике школьного физического | | | | |эксперимента: Учебн.пособие для студентов| | | | |пед.ин-тов по физ.-мат. спец. –М.: | | | | |просвещение, 1984. -255с. | | | | |Межпредметные связи курса физики в |14 |8 |100 | |средней школе//под ред. Ю.И. Дик, | | | | |И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987 | | | | |Смирнов А.В. Методика применения |6 |8 |75 | |информационных технологий в обучении | | | | |физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., | | | | |2008. -240с | | | | |Усова А.В. Практикум по решению |10 |8 |100 | |физических задач: Для студентов | | | | |физ.-мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева| | | | |М.: Просвещение, 2001, - 206с. | | | | |Симакин М.В. Методика решения задач по |12 |8 |100 | |физике для 10 класса | | | | |естественно-математического направления, | | | | |Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. | | | | |М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта |5 |8 |63 | |мектепте физиканы оқыту әдістемесі. | | | | |Алматы, 1998. | | | | |Оценка качества подготовки выпускников |11 |8 |100 | |основной школы по физике. М.: Дрофа, | | | | |2000. | | | | |Оценка качества подготовки выпускников |11 |8 |100 | |средней (полной) школы по физике. М.: | | | | |Дрофа, 2001. | | | | |7-11 кластарға арналған физика оқулықтары|10 |8 |100 | |Жанпейісова М. Модельдік оқыту |1 |8 |13 | |технологиясының оқушыларды және олардың | | | | |білім деңгейін дамытуға ықпалы // Оқыту | | | | |тәрбиелеу технологиясы- 2010. -№2. –Б.11-| | | | |17. | | | | |Қараев Ж. «Педагогикалық технологиялар |1 |8 |13 | |ұғымының мәні» // Республика ұстаздары- | | | | |2004. -31 қаңтар.- №26. | | | | 8.ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 8.1.1.Селевко Г. Энциклопедия образовательных технологий Т- 1. М.: НИИ школьных технологий.- 2006. -816 с. 8.1.2.Селевко Г. Энциклопедия образовательных технологий Т- 2. М.: НИИ школьных технологий- 2006. -815 с. 8.1.3.Теория и методика обучения физике в школе: общие вопросы //под ред. С.Е. Каменецкого, М.: 2000 8.1.4.Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе: теоретические основы. - М.: Просвещение, 1981 8.1.5.Л.И.Анциферов, И.М.Пищиков Практикум по методике и технике школьного физического эксперимента: Учебн.пособие для студентов пед.ин-тов по физ.- мат. спец. –М.: просвещение, 1984. -255с. 8.1.6.Межпредметные связи курса физики в средней школе//под ред. Ю.И. Дик, И.К.Турышева.- М.: Просвещение, 1987 8.1.7.Смирнов А.В. Методика применения информационных технологий в обучении физике. Учеб.пособие. -М.:Академия., 2008. -240с 8.1.8.Усова А.В. Практикум по решению физических задач: Для студентов физ.- мат.фак. /А.В.Усова, Н.Н.Тулькибаева М.: Просвещение, 2001, - 206с. 8.1.9.Симакин М.В. Методика решения задач по физике для 10 класса естественно-математического направления, Кокшетау: Келешек – 2030, 2008. – 120с. 8.1.10.М.Құдайқұлов, Қ.Жаңабергенов Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі. Алматы, 1998. 8.2 Қосымша әдебиет: 8.2.1.Оценка качества подготовки выпускников основной школы по физике. М.: Дрофа, 2000. 8.2.2.Оценка качества подготовки выпускников средней (полной) школы по физике. М.: Дрофа, 2001. 8.2.3.7-11 кластарға арналған физика оқулықтары 8.2.4.Жанпейісова М. Модельдік оқыту технологиясының оқушыларды және олардың білім деңгейін дамытуға ықпалы // Оқыту тәрбиелеу технологиясы- 2010. -№2. –Б.11- 17. 8.2.5.Қараев Ж. «Педагогикалық технологиялар ұғымының мәні» // Республика ұстаздары- 2004. -31 қаңтар.- №26.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz