Файл қосу
Тоқыма материалдарының құрылысы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-7.1.116/02-2014| |ПОӘК |№1 басылым | | |«Текстильді материалтану» |«11» 09 2014 | | |студенттер үшін пән бағдарламасы | | | | | | | ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Текстильді материалтану» 5В072600- «Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы және құрастырылуы» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________________ «27» тамыз 2014 ж. Утегенова А.О., магистр, «Тамақ өнімдері және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының аға оқытушы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Кафедра мәжілісінде «Тамақ өнімдері және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» № 1 хаттама, «03» қыркүйек 2014 ж. Кафедра менгерушісі ________________________ Б.К. Асенова 2.2 Факультетін инженерлік-технологиялық ің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қарастырылды №1 хаттама, «05» қыркүйек 2014 ж. Төрайымы _______________________ С.С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің Оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды №1 хаттама, «11» қыркүйек 2014 ж. ОӘК Төрайымы _______________________Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу |6 | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар |7 | |4 |Курс форматы |8 | |5 |Курс саясаты |9 | |6 |Баға қою саясаты |9 | |7 |Әдебиеттер |11 | 1 Жалпы ережелер 1.1 Оқытушы және пән жөнінде жалпы мәліметтер: Утегенова Асия Оразбековна, аға оқытушы; • Кафедра – Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы; • Байланыс ақпараты – тел: 35-48-56, № 9-оқу ғимарат, № 216 кабинет; • Сабақ өткізу орыны – № 206, 207 аудиториялар; • Пән аты – «Текстильді материалтану»; • Кредит саны – 3; 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Текстильді материалтану» курсы материалтану цикилдың нақты тәртібіне сәйкес болып табылады. «Тігу техникалық бұйымы», «Тігу констукциясының бұйымы», «Костюмнің суреттік үлгісі». Бұл тәртіп 4семестр оқылады. Бүтіндей бұл сабаққа 68 сағат бөлінген. Оның 32 сағаты дәрістік, 36 сағат өздік жұмыстар (іштей оқу бөліміне); оның 14сағаты дәрістік, 54 сағат өздік жұмыстар (сырттай оқу бөліміне). Бұл курстың нақты мақсаты, шығыс және өтпелі текстильді материалдардың құрамы мен құрылысы: жіп және талшық, негізгі тігетін, трикотажды, жіпсіз бұлдар, жеке өнімдерді және де әртүрлі ерекше текстильді материалдардың құрылысы: материал, трикотаж, жіпсіз тоқымалы бұйымдар. Тоқымалы талшықтың және материалдың топтастырылуы қарастырылады, талшықтың өзгешелігі құрамының полимерлі және оларға молекулярлы және молекулааралық құрамының әсер етуінде, құрылымы және негізгі натуралды талшықтардың өзгешелігі: мақта, зығыр, жүндер, табиғи жібек. Жаңа материалдармен танысуға, талшықтардың құрылысы мен құрамының өзара байланысына және дайын текстильді өнімге ерекше көңіл бөлінеді. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: «Текстильді материалтану» курсы арнаулы тәртіптердің бір негізі болып табылады, профильді дайындау мамандығы бойынша 280800 « Тоқыма бұйымының техналогиясы», 280900 «Тоқыма бұйымының конструкциялауы», 281300 «Костюмдерді көркемдік жобалау». Оқыту тәртібінің мақсаты «текстильді материалтану» талшықтың құрылысы мен құрамының, жіптің және дайын тоқымалық материалдардың, оның өндірісінің немесе өңдеу үдерісінің айрықша өзгешелігі болып табылады. Оқыту тәртібінің негізгі мақсаты болып келешек тігінші мамандардың ерекше терең білімі алуында, табиғи және химиялық талшықтардың құрылымы мен қасиеті, жіп және әртүрлі тоқыма құрамы және олардың дайын тігін материалдар құрамына әсері, тәжірибелік білім алу жүзінде талшықтарды тану, текстильді жіптердің құрылымдық-механикалық құрамының сипаттамасын анықтау, трикотажды және тігілетін тігін анализі.Әдістемелік курстың бекітілуі және тәжірибе алудың негізі дәрісті толық меңгеруден, лабораториялық жұмысты орындаудан, жеке және өз бетімен дайындалудан жүзеге асады. 1.4 Пәннің оқып-үйренудің негізгі міндеттері: Белгілі бір цикілдің мамандығының тәртібі, « Текстильді материалтану» тәртібі тігін тігу маманын дайындауда ерекше мән береді: технологтар, құрастырушылар, сәнгер-суретші. Негізгі тәртіп білімге негізделеді, оқу тәртібінде жалпылама білім беру, - ғылыми және маманданған тәртіп бойынша жоғары математика,физика, химия, қолданбалы механика және т.б. Берілген тәртіпті оқыту барысында «Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының материалтану өндірісінде» және « Киімге және конфекциялауға арналған материалдар» курсының негізі болады. Бұл басқа мамандықтардың тәртібімен тығыз байланысты, оның ішінде «Костюмнің негізін жобалау», «Киімнің бөлшектерінің сапалы қосылуының әдісі», «Сырт киімдерді дайындау үрдісі», «Тігін бұйымдарының конструкциясы». Өзара қарым - қатынас негізінде оқыған білімді пайдалана отырып берілген тәртіпті оқу, студенттер модельді-констуктивтіжәне бұйымның технологиялық ерекшелігін материалға қолданудағы құрамымендұрыс жоба қабылдауға қабілетті. 1.5 Оқытудың нәтежиелері: Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы миндетті: - білім «Текстилді материалтану» тәртібін оқу нәтижесінде студентттер талшықтың квалификациясын және текстиль материалдарын, табиғи және химиялық талшықтарды алу ерекшелігі құрамы мен құрылысында, әртүрлі жіптердің және тоқудың өндірістегі әдісі, трикотажды және тоқу материалдарын тоқу классификациясы, олардың мата және трикотажды полотендардың құрамының сыртқы бейнесіне әсері,тоқылатын, трикотажды, тоқылмайтын жеке өндірістің негізі, материалды бөлу үрдісінің және негізгі сатысын білуі керек. - істей алу дәрісті оқығанан кейін және лабораториялық жұмыс жасағаннан кейін студенттер материал үлгілерінің сандық және сапалық есеп жасай алуы, текстильді жіптердің құрамы мен құрылысын бағалауы, тігетін және трикотажды тоқуды есепту және материалдың құрамын оның құрылысының ерекшелігімен болжам жасай білулері керек. - іскерлік: қолданылатын қайта инновациялық технологияларының қолдануының негiзiнде өз қабiлеттiлiктерi бағалау. Әр түрлi инновациялық технологиялардың талдауы өткiзу. - дағды: инновациялық технологиялардың практикалық қолдануы ысылу. - құзіреттілігі: жаңа инновациялық . 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 былғары және үлбір технологиясы мамандығына енгізу. 7. Курс постреквизиттері: 1. жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының материалтануы 2. илегіш және майлағыш заттардың жалпы химиялық технологиясы 3. былғары және үлбірдің классификациясы мен сұрыпталуы 4. былғары және үлбір өндірісінің химиясы мен технологиясы 5. былғары және үлбір өндірісінің өнеркәсібін жобалау және жоспарлау 6. былғары шикізаттың және жартылай фабрикаттың классификациясы мен ассортименті. 1. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1-кесте |№ |Тақырыптың аталуы |Сағаттар |Әдебиеттер | |р/с | | | | | | |Дәріс |Лаборат |Білім |Білім | | | | | |сағат |алуш(ң |алуш(ң | | | | | | |ОӨЖ |ӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модуль 1 Текстильді материалтану | |1 |Дәріс 1 |2 | |2 | |7.1.1 | | |«Текстильді материалтану» | | | | | | | |курсына кіріспе | | | | | | |2 |Дәріс 2 |2 | |2 | |7.1.2 | | |Тоқыма талшықтары | | | | | | |3 |Дәріс 3 |2 | |2 | |7.1.1 | | |Жануар тегінен алынған | | | | | | | |талшықтар | | | | | | |4 |Дәріс 4 |2 | |2 | |7.1.1 | | |Табиғи жібек | | | | | | |5 |Дәріс 5 |2 | |2 | |7.1.1 | | |Жасанды талшықтар | | | | | | |6 |Дәріс 6 |2 | |2 | |7.1.1 | | |Тоқыма жіптердің құрылымын | | | | |7.1.3 | | |иіру өндірісінде | | | | | | | |қалыптастыру | | | | | | |7 |Дәріс 7 |2 | |2 | |7.1.3 | | |Тоқыма жіптерінің түрлері | | | | |7.1.4 | |Модуль 2 Тоқыма материалдарының құрылысы | |8 |Дәріс 8 |2 | |2 | |7.1.2 | | |Тоқыма материалдарының | | | | | | | |құрылысы | | | | | | |9 |Дәріс 9 |2 | |2 | |7.1.3, | | |Матаның құрылымы | | | | |7.1.4 | |10 |Дәріс 10 |2 | |2 | |7.1.3, | | |Трикотаж өндірісі | | | | |7.1.4 | |11 |Дәріс 11 |2 | |2 | |7.1.1 | | |Беймата жаймаларын өндіру | | | | | | |12 |Дәріс 12 |2 | |3 | |7.1.1 | | |Тоқыма материалдарды өңдеу | | | | | | |13 |Дәріс 13 |2 | |2 | |7.1.3, | | |Тоқыма материалдарының | | | | |7.1.4 | | |қасиеті | | | | | | |14 |Дәріс 14 |2 | |2 | |7.1.1, | | |Тоқыма материалдардың | | | | |7.1.2 | | |физикалық қасиеті | | | | | | |15 |Дәріс 15 |2 | |3 | |7.1.1, | | |Тоқыма материалдарының | | | | |7.1.2 | | |отыруы | | | | | | |16 |Микроскоппен жұмыс істеу | |1 |2 | | | |Зертханалық сабақтар | |17 |Препараттарды даярлау | |1 |2 | | | |18 |Үлгілерді фиксациялау | |1 |2 | |7.1.3, | | | | | | | |7.1.4 | |19 |Кесінділерді даярлау | |1 |2 | |7.1.1, | | | | | | | |7.1.2 | |20 |Кесінділерді бояу | |1 |2 | |7.1.1, | | | | | | | |7.1.2 | |21 |Кесінділерді сусыздандыру | |1 |2 | |7.1.3, | | |және өңдеу | | | | |7.1.4 | |22 |Жүнді, талшықты | |1 |2 | |7.1.1, | | |микроскопиялық зерттеу | | | | |7.1.2 | |23 |Үлгілерді сынауға дайындау | |1 | | |7.1.1, | | | | | | | |7.1.2 | |24 | Былғары және былғары тінің| |1 | | |7.1.3, | | |физикалық әдіспен сынау | | | | |7.1.4 | |25 |Қалыңдықты анықтау | |1 | | |7.1.3, | |26 |Тығыздықты және кеуектікті | |1 | | |7.1.4 | | |анықтау | | | | | | |27 |Ауа өткізгіштігін анықтау | |1 | | |7.1.3 | |28 |Су тартқыштықты және су | |1 | | |7.1.4 | | |өткізгіштікті анықтау | | | | | | |29 |Ылғал сыйымдылығын және | |1 | | |7.1.3 | | |суланғыштықты анықтау | | | | | | |30 |Бу өткізгіштікті анықтау | |1 | | |7.1.4 | |31 |Бу сыйымдылығын анықтау | |1 | | |7.1.3 | |32 |Гигроскопиялық және ылғал | |1 | | |7.1.4 | | |берушілікті анықтау | | | | | | |33 |Пісіру температурасын | |1 | | |7.1.3 | | |анықтау | | | | | | |34 |Гигроскопиялықты және ылғал| |1 | | |7.1.4 | | |берушілікті анықтау | | | | | | |35 |Пісіру температурасын | |1 | | |7.1.3 | | |анықтау | | | | | | |36 |Гигротермиялық тұрақтылықты| |1 | | |7.1.4 | | |анықтау | | | | | | |37 |Былғарыны және былғары | |1 | | |7.1.3 | | |тінін механикалық сынау | | | | | | | |әдістері | | | | | | |38 |Созуға сынау | |1 | | |7.1.4 | |39 |Үйкелуге сынау | |1 | | |7.1.3 | |40 |Былғарыны қысудағы | |1 | | |7.1.4 | | |серпімділік-иілімділік | | | | | | | |қасиетін анықтау | | | | | | |41 |Түкті жабын мен жүнді | |1 | | |7.1.3 | | |физика-механикалық сынау | | | | | | |42 |Жүннің созуға беріктігін | |1 | | |7.1.4 | | |анықтау | | | | | | |43 |Жүннің көп мәрте иілуге | |1 | | |7.1.3 | | |қарсылығын анықтау | | | | | | |44 |Түкті жабынның үйкелуге | |1 | | |7.1.4 | | |төзімділігін анықтау | | | | | | |45 |Тоқыма жасанды үлбірі | |1 | | |7.1.3 | | |Барлығы |30 |30 |90 | |7.1.4 | 3 Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар Білім алушы пәнді оқуға арналған әдістемелік нұсқаулармен танысып, пәнді толық меңгерулері керек. Пәннің оқу-әдістемелік кешенін құрастыру кезінде пәннің кейбір бөлімдерін білім алушылар өздігімен меңгеру керек. Әдістемелік нұсқаулар құрамына кіретіндер: - пәнді оқуда қажетті жоспарлау, уақытты ұйымдастыру (орындау уақыты); - оқу-әдістемелік кешенін қолдану нұсқасы; - әдебиеттер мен оқулықтарды қолдана білу; - емтиханға даярлану үшін берілетін кеңестер. 4 курс Форматы «Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы және құрастырылуы» пәнін оқу бір-бірімен тығыз байланысты төрт сабақтан тұрады: дәрістер, зертханалық сабақтар, білім алушылардың оқытушымен аудиториядағы өздік жұмысы (ОБАӨЖ) мен білім алушылардың өздік жұмысы (БАӨЖ). Пәннің маңызды және қиын меңгеретін бөлімдерінің маңызды формасы дәріс болып табылады; содан кейін нақты тәжірибелер және олардың нәтижелерінен алынатын нақты шешімдер зертханалық практикум болып табылады. Әдебиетпен қамту, оқу-әдістемелік және қиындығы жағынан ең қол жетімді материал БАӨЖ және ОБАӨЖ түрінде орындалады. Зертханалық практикум ерекше мағынаға ие (барлық оқу уақытының ~ 50 %). Зертханалық жұмыстарды орындау көзбен бақылап және теориялық материалды бекітуге, оқу және ғылыми-зерттеу тәжірибесін дамытуға және жүзеге асыруға, логикалық ойлауға және негізделген шешімдер жасауға мүмкіндік береді. БАӨЖ және ОБАӨЖ күнделікті және міндетті болып табылады, оқытушының тыңғылықты бақылауында және нақты тапсырмалар бойынша орындалады. 5 курс саясаты Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Тәртіп бойынша балдарды бөлу «Текстильді материалтану» 2-кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлық балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта аралығындағы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақ түрлеріне қатысу | | | | |Аудиториялық сабақтарға келу және дайындалу| | | | |- бұл баллдар электрондық журналған | | | | |енгізілмейді, оқытушы тек оқушының сабақта | | | | |болған болмағанын белгілейді. | | | |2 |Дәрістік сабақтар | | | |3 |Практикалық сабақтар |- | | | |Практикалық (семинарлық) және зертханалық | | | | |сабақтарда білімді тексеру - ауызша, | | | | |жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, | | | | |дискуссия және т.б. | | | |4 |Зертханалық сабақтар |100 | | | |Зертханалық сабақтарда білімді тексеру - | | | | |ауызша, жазбаша, аралас сұрау, | | | | |тест-бақылау, дискуссия және т.б. | | | |5 |СӨЖ |75 | | | |Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) – үй | | | | |тапсырмасын орындау (курстық жұмыс (жоба), | | | | |есептеу-сызу жұмыстары, реферат және т.б.) | | | |6 |ОСӨЖ |35 | | | |Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысы | | | | |(ОСӨЖ) – тренингтер, дөңгелек үстелдер, | | | | |эссе жазу, бақылау жұмыстары және т.б. | | | |7 |1 аралық бақылау |60 | | |8 |1-7 аптадағы оқу нәтижесі бойынша балл |300 | | | |жиыны | | | |9 |8-15 апта аралығындағы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақ түрлеріне қатысу | | | | |Аудиториялық сабақтарға келу және дайындалу| | | | |- бұл баллдар электрондық журналған | | | | |енгізілмейді, оқытушы тек оқушының сабақта | | | | |болған болмағанын белгілейді. | | | |10 |Дәрістік сабақтар | | | |11 | Практикалық сабақтар |- | | | |Практикалық (семинарлық) және зертханалық | | | | |сабақтарда білімді тексеру - ауызша, | | | | |жазбаша, аралас сұрау, тест-бақылау, | | | | |дискуссия және т.б. | | | |12 |Зертханалық сабақтар |100 | | | |Зертханалық сабақтарда білімді тексеру - | | | | |ауызша, жазбаша, аралас сұрау, | | | | |тест-бақылау, дискуссия және т.б. | | | |13 |СӨЖ |75 | | | |Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) – үй | | | | |тапсырмасын орындау (курстық жұмыс (жоба), | | | | |есептеу-сызу жұмыстары, реферат және т.б.) | | | |14 |ОСӨЖ |35 | | | |Оқытушымен бірге студенттің өздік жұмысы | | | | |(ОСӨЖ) – тренингтер, дөңгелек үстелдер, | | | | |эссе жазу, бақылау жұмыстары және т.б. | | | |15 |2 аралық бақылау |60 | | |8-15 аптадағы оқу нәтижесі бойынша балл жиыны |300 | | |Емтиханнан алған балл жиыны |400 | | |Академиялық аралықта алған балл жиыны |1000 | | 7 әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиет 7.1.1 Оралбекова А., Әбдіжаббарова С. Тігін өндірісінің жабдықтары: Оқулық.- Астана: Фолиант, 2008-224 б. 7.1.2 С. Кирюхин, Ю.Шустов, Текстильное материаловедение, Учебное пособие. Колосс. – 2011. 7.1.3 Қуатбекова Л., Келесова Ү. Тігін бұйымдарының технологиясы: Зертханалық жұмыстар. – Астана:Фолиант, 2010.-160 бет. 7.1.4 Нұржасарова М., Кучарбаева К., Рүстемова А. Киім дайындау технологиясы: Оқу құралы// М. Нұржасарова, К. Кучарбаева, А.Рүстемова. 2- басылым. – Астана: Фолиант, 2011. – 288 бет. 7.1.5 Бузов Б.А., Алыменкова Н.Д., Петропавловский Д.Г. Практикум по материаловедению швейного производства. – М.: Академия, 2006. 7.2 Қосымша әдебиет 7.2.1 Мауленова Г., Амандыкова Д. Материаловедение швейных изделий: Учебник. – Астана: Фолиант, 2010. – 360 стр. 7.2.2 Кукин Г.Н., Соловьев А.Н., Кобляков А.И. Учебник для вузов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. - 2006 - 272 с. 7.2.3 Лошкарева О. Технология сборки изделий из кожи: Учебник/ О. Лошкарева. – Астана: Фолиант, 2010. – 640с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz