Файл қосу

Журналистік қызмет психологиясы










              5B050400  «Журналистика»   мамандығына  арналған
                     «Журналист  психологиясы»  пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    СЕМЕЙ
                                     2014

КІРІСПЕ

1   ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы:  ____________    Хибадуллина Айжан Сапаровна
Журналистика және практикалық қазақ тілі  кафедрасының  аға оқытушысы.
« 02 »   09  .      2014   жыл.


2  КЕЛІСІЛДІ
2.1  Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №1    «   02  »   09  . 2014 жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________  Каримова Б.Ж.

2.2  Гуманитарлық-заң  факультеттің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №1   « 09 »   09  . 2014 жыл.

Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №1    «  11  »    09  . 2014 жыл.

Оқу-әдістемелік  жұмысы  жөніндегі проректор___________  Искакова Г.К.

4  20 ___ жылғы  «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 4 БАСЫЛЫМЫ

















Мазмұны

1. Қолданыс
аясы........................................................................
............................4
2. Нормативтік
сілтемелер..................................................................
...................4
3. Жалпы
ережелер....................................................................
...........................4-7
4. Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының
мазмұны.....................................................................
..........................................8-10
5. СӨЖ-ның
тақырыптары.................................................................
.............10-11
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы………………………………………….11-14
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу
картасы....................14-15
8.
Әдебиеттер..................................................................
..................................15-16
9. Сынақ және емтихан сұрақтары.......………………………………………………………………...15-16































1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ
        «Журналист  психологиясы» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің
құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы  5В050400
«Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы  «Журналист    психологиясы»  пәнінің  оқытушыға  арналған   жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 5В050400 «Журналистика»  мамандығының  3.08.308-2006 бекітілген  ҚР  МЖМБС
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- Оқу әдістемелік кешен Қазақ Ұлттық университетінің  типтік  бағдарламасына
(Алматы,2007),   Қазақстан   Республикасы   МЖМБС    3.08.308-2006    сәйкес
дайындалған
- СТУ 042-ГУ-4-2013  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
- ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны  мен  құрылымы»
құжаттық іс-жосығы.

3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
 Отандық  әдеби  журналистика  мен  қарым-қатынас  психологиясында  елімізде
соңғы  онжылдықта  орын  алған  факторларға  сілтеме  жасай   отырып,баяндау
дәстүрі қалыптасып отыр. Бұл дұрыс болғанымен де, нақты  емес.  Журналистика
бизде әрқашан да айрықша орында болған, ал психологиялық  мәселелерге  деген
назар шамалы болды, кейде тіпті бұл тақырып мүлдем қозғалмайтын.

      Журналистика заңдылықтарын, сұхбат берушімен  журналист  әрекеттерінің
психологиялық ерекшеліктерін  білу  және  де  кәсіби  құдіреттілік,  ақпарат
жасау, ұйымдастыру, басқару  заңдылықтарынан  хабардар  болу  –  нәтижесінде
мұның барлығы журналист қызметтіңтиімділігін, өміршеңдігі анықтайды.

      Журналистика психологиясы –бұл журналистика және психология  атты  екі
ғылыми пәннің түйіскен жерінде қалыптасып, дамып отырған  ғылым.  Бұл  ғылым
бір   мезетте   аталған    ғылым   түрлерінің    мәліметтеріне    негізделіп
отырғандықтан, журналистика  психологиясы  пәнінің  мән-мағынасы  да,кешенді
құрылымыда ауқымды болып табылады.
       Олардың  арасында  оптимальды  пропорцияларды  тауып,  маңызды  деген
психологиялық проблемаларды анықтай отыра бір жүйеге келтіру-  журнеалистика
ұғымын негізге алған жағдайда ғана мүмкін. Бірінші кезекте журналистің  жеке
тұлғалық қізметі ғана маңызды  да анықтаушы  буын қызметін атқарды.  Алайда,
бұл қызмет бір уақытта – негізгі психологиялық категория  болып  заңдылықтар
да жеке барысында толыққанды,  кешенді  көрінетіндігін  атаған  жөн.  Қызмет
категориясының барысында журналистик  мен психология  теорияларының  арасынд
байланыс пайда болып, журналистика психологиясы  жеке  ғылыми  сала  ретінде
қалыптасады.

      Осы ретте,  журналист  қызметінің  психологиялық  категориясы  аталған
курсқа  негіз  болып  алынғандығын  айту  артық  болмас.   Әлбетте,журналист
қызметінің маңызды болғанымен де, тек қана бөлігі болып отыр.  Сол  себептен
де, аталған  курс ауқымында журналистика мен психология пәндерінің басқа  да
курстарын қолданған дұрыс.
      Бағдарлама  екі  тараудан  тұрады.  Бірінші  тарауда  журналистикадағы
субъектінің  психологиясы  баяндалады.   Журналистика   психологиясы   соңғы
жылдары ғылыми өмірге ене бастағандықтан,  ол  туралы  теориялық  тұжырымдар
көбірек келтіріледі. Ал  екінші  таруда  журналистика  функциясын  бұқаралық
ақпарат  құралдарындағы   психологиялық   аспектісі   қарастырылған.   Басқа
ғылымдарымен  БАҚ  психологиясын   қарастыра   отырып   салыстырмалы   түрде
оқытылады.
      Курстың  басты  мақсаты  журналистика  психолгиясының  заңдылығы  және
қарым- қатынасы, психологиялық  ерекшеліктертері,  масс-  медиа  саласындағы
жұмысының  жетістіктері,  оны  бағытағы  журналистердің   сәтілікке   жетуі.
Студенттердің журналистика социологиясының қоғамдағы орны  мен  рөлі  туралы
білімдерн   нығайта   отырып,   журналистика   социологиясының    ақпараттық
қызметтегі  функциясын,принциптері  мен   негізгі   тиімділік   критерилерін
ұғындыру. БАҚ қызметіндегі,журналист және  PR  маманы  қызметіндегі  негізгі
проблемаларды  әлеумметік  тұрғыдан   көре   білуге   үйрету.   Студенттерді
социологиялық мәліметтермен жұмыс  істеуге,мәліметтерді  жинаумен  талдаудың
социологиялық  әдістерін   қолдануға   баулу.   Журналистика   социологиясын
оқытудың  әдістеріне  салыстырмалы  талдау,  ғылыми  тұжырымдау,   теориялық
жүйелеу, тәжірибе жүзінде танысып, байқап  көру,  тарихи  сабақтастыру  т.б.
жатады. Бұл курстың өзге ғалымдардың арасындағы орны мен  рөлі  өте  жоғары.
Себебі, коммерциялық немесе шығармашылық тұрғыдан  шешім  қабылдау  үшін  ең
алдымен аудиторияны, тұтынушыны және нарықты зерттеп алу  қажет.  Зерттеудің
әдіс  –  тәсілдері  мен  ақпарат  жүйесін  қолдану   –осы   курс   барысында
үйретіледі. Сондай-ақ журналистика социологиясының мәні,  социологияның  бір
институты ретіндегі журналистикаға социологияның ықпалы,  бұқаралық  ақпарат
процесіндегі   социологиялық   талдау,    журналист    қызметіндегі    нақты
социологиялық зерттеулер нәтижесінің, теориясы мен  әдістерінің  қолданылуы,
әлеуметтік   ойлау   мен   журналист   қызметіне    қатысты    социологиялық
принциптердің қалыптасуы пәннің негізінде игерілетін мәселелер.

3.2 Осы курстың  мақсаты:
    • Психологиялық негізгі терминдерімен ұғымдарын студенттерге  түсіндіру;


    • Басты психологиялық заңдылықтарын журналистика мен байланыстылығы;
    • Журналистика психологиясы саласындағы ғылымынығң соңғы  жаңалықтарынан
      мәләметтер келтіру;
    • жеке тұлғалар арасындағы қарым-қатынас шеберлігін игеру;
    • PR  саласындағы жаңа PR технологиямен таныстыру және жарнама мен БАҚ;
    • Алынған жаңа мәліметтерді қарастыруда ғылми - әдістемелік аппарат және
      шығармашылық көзқараспен келу;
    • журналистика психологиясының  негізгі  теориялық  жағдайын  тәжірибеде
      қолдана білу;


3.3 Курстың негізгі міндеттері:
  Курстың  мақсаты  мен   міндеті   теориялық   және   тәжірибелік   негізде
құрастырылған. Студенттер  әртүрлі тәжірибелік  дәрістер  алады.  Бұл  тәсіл
олардың теориялық білімдерін тәжірибемен еркін  ұштастыра  білуіне  септігін
тигізеді. Журналистика психологиясын бүгінгі таңда  білмей  БАҚ  және  нарық
саласында жұмыс істеу мүмкін емес.
  «Журналистика психологиясы» пәнін оқыту  барысында  алғашқы  кезекте  мына
әлеуметтік- гуманитарлық ғылымдар тұрады:
«әлеуметтену», «Мәдениеттану»,   «Құқық  негіздері»,   «Саясаттану»  пәндері
кіреді. Ал , келесі кезекте жаратылыс  тану  ғылымдары   «Қазіргі  жаратылыс
тану  консепциясы»,   «экология»,   «Қазіргі   журналистикадағы   ақпараттық
технологиялар » енеді.
  Ал,  арнайы  ғылымдар  циклына  «Кәсіпқой  журналист   ал   этикасы   және
журналистік шеберлік» пәндері.
Аралас  пәндер   «психологя»,   «валеология»,   «өзіді-өзін   тану»,   «этно
психология», «бұқаралық байланыс көздерінің  психологиясымен»  әлеумет  тану
,«сөз шеберлігі» мен «журналист психологиясы» бір курс болып саналады.
Журналистика  психологиясы  пәнінде  студенттер   журналистика   саласындағы
психологиялық проблемаларды зерттейді.
Дәріс берілу барысында мына маңызды пәндерді игере алады:
    • Коммуникативті аудит.
    • Білімге құштарлық
    • Білім алуда өзін-өзі жетілдіру
    • психологиялық қауіпсіздік
    • Сезім психологиясы
    • Журналистік қызмет психологиясы
    • Қарама- қайшылық психологиясы
    • Мифодизайн
    • Өзіндік имидж жасау
    • Корпаративті мадениет қалыптастыру
    • Сендіру өнері
    • Тыңдау ынталығы
    • Қабылдау және әсер ету психологиясы
    • Интерактивті әдістерді игеру
    • Кәсіби саладағы мәселелерді сараптап, шешім қабылдату және болжау.
    • Мәтінді жеке дара және психотехникалық қасиеттеріне қарай талдау.
      Курсты ұйымдастыру:
        Дәрістер    мәселелі   әдістерді   қолдана   отырып,оқу    үрдісінде
қолданылатын жүйелі әдістемені негіз ете отырып оқылады.
      Дәрістер мен семинарларда төмендегідей студенттердің  ой-өрісінің  кең
қолданыс табуына себепкер болатын, дамытатын әдістер қолданылады :
-  мәселе көтеретін( проблемалық)  сұрақтар ;
-  мәселені шешуге арналған тапсырмалар
- негізгі тезисті құптау,  қарама  -қайшылық  тудыру,  дәлелдеу  және  жоққа
шығару;
-  керіғар әдістер мен тәсілдер .

3.4  Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
     • өз ойын жазбаша және ауызша бірдей жеткізе білуге дағдыланады;
     • қазіргі  әлем  тенденцияларына  интеграциялық  және  дезинтефациялық
       процестерге баға беруді үйренеді;
     • осы пән бойынша ғылыми терминология көздері  мен  тарихи  құжаттарды
       еркін пайдалануды үйренеді;
     • зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады;
     • кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді.

3.5  Курстың пререквизиттері
 Әлеуметтану негіздері, Психология негіздері.

3.6  Курстың постреквизиті
Пәнді   меңгеруге   төмендегідей   қосымша   білім   көздері    көмектеседі:
«Әлеуметтену», «Мәдениеттану»,  «Құқық  негіздері»,  «Саясаттану»,  «Қазіргі
журналистикадағы ақпараттық технологиялар», «Кәсіпқой журналист  ал  этикасы
және журналистік шеберлік», «Баспасөздің тілі мен стилі».

1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                                         |Семестр      |Кредит              |
|1                                            |2            |3                   |
|Дәріс сабақтары                                                                  |
|Әлеуметтану және журналистика                |1+0,5 СӨЖ    |1,2,9.              |
|Әлеуметтік зерттеулер: құрылымы, қозғалыс,   |1+1 СӨЖ      |1, 2, 14, 15.       |
|әдістері                                     |             |                    |
|Әлеуметтік  зерттеулердің әдістері  және оның|1+0,5  СӨЖ   |1, 2, 10, 11, 12,   |
|журналистикадағы қолданылуы                  |             |13, 14, 15.         |
|БАҚ және қоғамдық  пікірді зерттеудің        |1+1 СӨЖ      |1, 2, 10, 11, 12,   |
|әдіс-тәсілдері                               |             |13, 14, 15.         |
|Әлуметтану мен  журналистикадағы ақпарат     |1+1 СӨЖ      |2, 3, 4, 11, 14.    |
|жинаудың  әдістері                           |             |                    |
|Журналист психологиясы: заман  талабы        |1+1 ОСӨЖ     |12,3,4,10,14,15.    |
|ПР және жарнаманың БАҚ-ғы психологиялық      |1+0,5 СӨЖ    |2,3,4,9,7,15.       |
|қарым -қатынас                               |             |                    |
| БАҚ-ның психологиялық пәрменділігі          |1+1 СӨЖ      |1,2,3,10,14,15.     |
|БАҚ және ПР қарым-қатынас психологиясы       |1+1 СӨЖ      |2, 5, 8, 9, 13, 14, |
|                                             |             |15.                 |
|Сөйлеу коммуникациясы                        |1+0,5 СӨЖ    |2, 5, 8, 9, 13, 14, |
|                                             |             |15                  |
|Журналист  тәжірибесіндегі псиологиялық      |1+0,5 СӨЖ    |1,2,3,10,14,15.     |
|зерттеу әдістерінің қолданылуы (эмприкалық,  |             |                    |
|эксперементтік, бақылау, анкета әдістері)    |             |                    |
|Жеке адамның  типтік психологиясы            |1+0,5 СӨЖ    |                    |
|Үгіт- насихаттық психология                  |1+0,5 СӨЖ    |1,2,3,10,14,15.     |
|Тыңдау өнері                                 |1+0,5 СӨЖ    |                    |
|Жарнама психологиясы                         |1+0,5 СӨЖ    |                    |
|Тәжірибелік сабақтар                                                             |
|Қазақ баспасөзіндегі әлеуметтік мәселелер    |1            |1,3,2               |
|Қазаққа тән әлеуметтік ой және публицистика  |1            |1,2                 |
|Қоғам өмірі жайлы ерте заманғы ойшылдар      |1            |1,3,4               |
|тұжырымдары                                  |             |                    |
|Абай, Шоқан, Ыбырайлардың  әлеуметтік        |1            |1,3,2               |
|көзқарастары мен  зерттеулері                |             |                    |
| А.Байтұрсынов, Ә.Бөкейханов, М.Дулатовтардың|1            |1,3,4               |
|әлеуметтік зерттеулері                       |             |                    |
|БАҚ-ғы әлеуметтік тақырыптар дамуының        |1            |1,2,3,4,            |
|алғышарттары                                 |             |                    |
|Баспасөз беттеріндегі жарияланған әлеуметтік |2            |1,2,3,4,5,6,7,8     |
|мәселелер және қоғамдық пікір                |             |                    |
|Әлеуметтік ұйымдар және институттар          |1            |1,2,3               |
|Қоғамдық пікірді зерттеу орталықтары         |1            |1,2,3,4             |
|БАҚ психологиясы                             |1            |1,2,3,4             |
|БАҚ-ғы ғаламдастық мәселелері: психология    |1            |Газет               |
|мәселесі                                     |             |материалдарынан     |
|Журналист қызметіндегі жаңашылдық мәселесі   |1            |6,1                 |
|БАҚ және ПР- зерттеулер және сараптау        |1            |1,4                 |
|Қоғамдық санадағы стереотиптер               |1            |12,16,19,7          |
|Әлеуметтік және саяси мифтер                 |1            |6,18,17             |
|Әлемдік ақпарат  кеңістігіндегі  Медиа       |1            |6                   |
|шынайылығы                                   |             |                    |
|Қарым-қатынас принциптері                    |1            |6,18                |
|Сұхбаттың психологиялық аспектілері          |1            |Газет               |
|                                             |             |материалдарынан     |
|Ақпараттық соғыстар                          |1            |Газет               |
|                                             |             |материалдарынан     |
|БАҚ-тың  психологиялық мониторингі           |1            |Газет               |
|                                             |             |материалдарынан     |
|БАҚ-тың психологиялық қызметі                |1            |6                   |
|Журналист және қайшылық                      |1            |6,1                 |
|Тұлғаның  типтік  қасиеттері                 |1            |1                   |
|Үгіт-насихаттың танымдық және апараттық      |1            |3,7,8               |
|қызметі                                      |             |                    |
|Үгіт-насихаттағы  өтірік пен  ақиқаттың ролі |1            |1                   |
|Сөйлеуші мен тыңдаушы арасындағы түсінушілік |1            |3,7,8               |
|Тыңдаушылық қабілеттерін жетілдіру           |1            |12,16,19,7          |
|Жарнама психологиясының жалпы теориялық      |1            |Газет               |
|мәселелері                                   |             |материалдарынан     |
|Жарнаманың психологиялық өзекті мәселелері   |1            |3,6,7               |
|Барлығы:                                     |30           |                    |

 5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
                                    (СӨЖ)
 1.   БАҚ психологиясы : Заман талабы
2. Қазақ баспасөзіндегі әлеуметтік проблемалардың көтерілуі.
3. БАҚ-тағы ғаламдастықтың проблемалары: психология мәселесі
4. Қазаққа  тән әлеуметтік ой және публицистика.
5. Журналист қызметіндегі жаңашылдық мәселелесі
6. Қазақстандағы қоғамдық пікірдің қалыптасуы  және оны  зерттеу әдістері.
7.  Келіссөз жүргізу
8.  Қазақстандағы демографиялық жағдай  және оның  бұқаралық ақпарат
құралдарынан  көрінуі.
9.  Сұхбаттың психологиялық аспектілері
10. Ұлтаралық қатынас және БАҚ.
11.  Журналист және қайшылық.
12.  Қазақстанда БАҚ-дағы әлеуметтік тақырыптар  дамуының алғышарттары.
13.  Пікір алмасудың жалпы принциптері.
14. Бұқаралық ақпарат  құралдарындағы әлеуметтік  проблемалардың  берілу
ерекшеліктері.
15. Мәтіннің психологиялық сараптамасы
16. Баспасөз беттеріндегі жарияланған  әлеуметтік  мәселелер  және  қоғамдық
пікір.
17. Тереңдетіліп негізіндегі очерк.
18. Журналист  қызметіндегі жоспарлау,  зерттеу және басқару принциптері.
19. Таңбалардың психолгиялық негіздер тұрағында електен өткізу.
20 Ақпараттық  коммуникациядағы өзара қызмет принциптері.
21. БАҚ-тың әлеуметтік психолгиялық механизмі.
22. Әлеуметтік технологияларды пайдалану  ерекшеліктері.
23. Саяси тұлғалардың-  феномені және БАҚ.
24. Сұрақ жүргізу: әдістері мен кезеңдері.
25. Терроризм мәселесінің БАҚ-та бейнелену проблемалары.
26. Социологияның эмприкалық зерттеу объектісі.
27. Қоғамның аққпаратқа ашықтығына жаңа көзқарас.
28. Жанұя социологиясы және БАҚ.
29.  БАҚ-тың психологиялық монеторингі.
30  Азаматтық қоғам: қалыптасуы және даму проблемалары.
31. Журналисттің психологиялық компоненттілігі.
32.Журналистика  социологиясы  және бұқаралық ақпарат құралдарының
маркетингі.
33. БАҚ-тың психологиялық қызметі.

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы
|Дәріс сабағының     |Семинар сабағының     |Көрнекі       |Өз бетімен      |Бақылау   |
|тақырыбы            |тақырыбы              |құралдар,     |дайындалу       |түрі      |
|                    |                      |плакаттар,    |сұрақтары       |          |
|                    |                      |лаборатория-лы|                |          |
|                    |                      |қ стендтер    |                |          |
|1                   |2                     |4             |5               |6         |
| Әлеуметтану және   | Қазақ баспасөзіндегі |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |Ауызша    |
|журналистика        |әлеуметтік мәселелер  |Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|                    |                      |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
| Әлеуметтік         |  Қазаққа тән         |Мерзімді      |Мақала жазу     |          |
|зерттеулер:         |әлеуметтік ой және    |баспасөз      |                |          |
|құрылымы, қозғалыс, |публицистика          |материалдары  |                |          |
|әдістері            |                      |              |                |          |
| Әлеуметтік         | Қоғам өмірі жайлы    |Дәріс тезисі, |                |          |
|зерттеулердің       |ерте заманғы ойшылдар |Мерзімді      |                |          |
|әдістері  және оның |тұжырымдары           |баспасөз      |                |          |
|журналистикадағы    |                      |материалдары  |                |          |
|қолданылуы          |                      |              |                |          |
| БАҚ және қоғамдық  | Қоғам өмірі жайлы    |Мерзімді      |Газет-журнал    |Жазбаша,  |
|пікірді зерттеудің  |ерте заманғы ойшылдар |баспасөз      |материалдары-мен|ауызша    |
|әдіс-тәсілдері      |тұжырымдары           |материалдары  |жұмыс жұмыс     |          |
|Әлуметтану мен      | Абай, Шоқан,         |Дәріс тезисі, |Мақала жазу     |          |
|журналистикадағы    |Ыбырайлардың          |Мерзімді      |                |          |
|ақпарат жинаудың    |әлеуметтік            |баспасөз      |                |          |
|әдістері            |көзқарастары мен      |материалдары  |                |          |
|                    |зерттеулері           |              |                |          |
|Журналист           | А.Байтұрсынов,       |Мерзімді      |Газет-журнал    |Ауызша    |
|психологиясы: заман |Ә.Бөкейханов,         |баспасөз      |материалдары-мен|          |
|талабы              |М.Дулатовтардың       |материалдары  |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |әлеуметтік зерттеулері|              |                |          |
| ПР және жарнаманың | БАҚ-ғы әлеуметтік    |Дәріс тезисі, |Мақала жазу     |          |
|БАҚ-ғы психологиялық|тақырыптар дамуының   |Мерзімді      |                |          |
|қарым -қатынасы     |алғышарттары          |баспасөз      |                |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
| БАҚ-ның            | Баспасөз беттеріндегі|Мерзімді      |Газет-журнал    |Жазбаша,  |
|психологиялық       |жарияланған әлеуметтік|баспасөз      |материалдары-мен|ауызша    |
|пәрменділігі        |мәселелер және        |материалдары  |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |қоғамдық пікір        |              |                |          |
| БАҚ және ПР        | Әлеуметтік ұйымдар   |Дәріс тезисі, |Мақала жазу     |Жазбаша,  |
|қарым-қатынас       |және институттар      |Мерзімді      |                |ауызша    |
|психологиясы        |                      |баспасөз      |                |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
|Сөйлеу              | Қоғамдық пікірді     |Дәріс тезисі, |Газет-журнал    |          |
|коммуникациясы      |зерттеу орталықтары   |Мерзімді      |материалдары-мен|          |
|                    |                      |баспасөз      |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
|Журналист           | БАҚ психологиясы     |              |Мақала жазу     |          |
|тәжірибесіндегі     |                      |              |                |          |
|псиологиялық зерттеу|                      |              |                |          |
|әдістерінің         |                      |              |                |          |
|қолданылуы          |                      |              |                |          |
|(эмприкалық,        |                      |              |                |          |
|эксперементтік,     |                      |              |                |          |
|бақылау, анкета     |                      |              |                |          |
|әдістері)           |                      |              |                |          |
|Жеке адамның  типтік| БАҚ-ғы ғаламдастық   |Нұртазин Т.   |Газет-журнал    |          |
|психологиясы        |мәселелері: психология|Шеберлік      |материалдары-мен|          |
|                    |мәселесі              |туралы ойлар. |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |                      |– Алматы:     |                |          |
|                    |                      |Жазушы, 1968. |                |          |
|Үгіт- насихаттық    | Журналист            |Амандосов Т.  |Мақала жазу     |          |
|психология          |қызметіндегі          |Публицистика –|                |          |
|                    |жаңашылдық мәселесі   |дәуір үні.    |                |          |
|                    |                      |8.2. Бекхожин |                |          |
|                    |                      |Қ. Қазақ      |                |          |
|                    |                      |баспасөзінің  |                |          |
|                    |                      |даму жолдары. |                |          |
|Тыңдау өнері        | БАҚ және ПР-         |Қабдолов З.   |Газет-журнал    |          |
|                    |зерттеулер және       |Сөз өнері.    |материалдары-мен|          |
|                    |сараптау              |              |жұмыс жұмыс     |          |
|Жарнама психологиясы| Қоғамдық санадағы    |Мерзімді      |Мақала жазу     |          |
|                    |стереотиптер          |баспасөз      |                |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
|                    | Әлеуметтік және саяси|Жақып Б.Ө.    |Газет-журнал    |          |
|                    |мифтер                |Қазақ         |материалдары-мен|          |
|                    |                      |публицистикасы|жұмыс жұмыс     |          |
|                    |                      |ның қалыптасу,|                |          |
|                    |                      |даму жолдары. |                |          |
|                    | Әлемдік ақпарат      |Мерзімді      |Мақала жазу     |          |
|                    |кеңістігіндегі  Медиа |баспасөз      |                |          |
|                    |шынайылығы            |материалдары  |                |          |
|                    | Қарым-қатынас        |Мерзімді      |Газет-журнал    |          |
|                    |принциптері           |баспасөз      |материалдары-мен|          |
|                    |                      |материалдары  |жұмыс жұмыс     |          |
|                    | Сұхбаттың            |Мерзімді      |Мақала жазу     |          |
|                    |психологиялық         |баспасөз      |                |          |
|                    |аспектілері           |материалдары  |                |          |
|                    | Ақпараттық соғыстар  |Мерзімді      |Газет-журнал    |          |
|                    |                      |баспасөз      |материалдары-мен|          |
|                    |                      |материалдары  |жұмыс жұмыс     |          |
|                    | БАҚ-тың              |Мерзімді      |Мақала жазу     |          |
|                    |психологиялық         |баспасөз      |                |          |
|                    |мониторингі           |материалдары  |                |          |
|                    | БАҚ-тың психологиялық|Жақып Б.Ө.    |Газет-журнал    |          |
|                    |қызметі               |Қазақ         |материалдары-мен|          |
|                    |                      |публицистикасы|жұмыс жұмыс     |          |
|                    |                      |ның қалыптасу,|                |          |
|                    |                      |даму жолдары. |                |          |
|                    | БАҚ-тың психологиялық|Мерзімді      |Мақала жазу     |          |
|                    |қызметі               |баспасөз      |                |          |
|                    |                      |материалдары  |                |          |
|                    | Тұлғаның  типтік     |Мерзімді      |Газет-журнал    |          |
|                    |қасиеттері            |баспасөз      |материалдары-мен|          |
|                    |                      |материалдары  |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |Үгіт-насихаттың       |              |Мақала жазу     |          |
|                    |танымдық және         |              |                |          |
|                    |апараттық қызметі     |              |                |          |
|                    |Үгіт-насихаттағы      |              |Газет-журнал    |          |
|                    |өтірік пен  ақиқаттың |              |материалдары-мен|          |
|                    |ролі                  |              |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |Сөйлеуші мен тыңдаушы |              |Мақала жазу     |          |
|                    |арасындағы түсінушілік|              |                |          |
|                    |Тыңдаушылық           |              |Газет-журнал    |          |
|                    |қабілеттерін жетілдіру|              |материалдары-мен|          |
|                    |                      |              |жұмыс жұмыс     |          |
|                    |Жарнама               |              |Мақала жазу     |          |
|                    |психологиясының жалпы |              |                |          |
|                    |теориялық мәселелері  |              |                |          |
|                    |Жарнаманың            |              |Газет-журнал    |          |
|                    |психологиялық өзекті  |              |материалдары-мен|          |
|                    |мәселелері            |              |жұмыс жұмыс     |          |
|Шығармашылық жұмыс  |                      |              |Мақала жазу     |          |
|(орындалмаса -10    |                      |              |                |          |
|ұпай)               |                      |              |                |          |

7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтардың, оқу құралдарының |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|атауы                          |              |саны           |пайызы           |
|1                              |2             |3              |4                |
| “Журналист: социологические и |2             |8              |12,5%            |
|социопсихологические           |              |               |                 |
|исслеования”. Под ред. Л.Г.    |              |               |                 |
|Свитич и В.В Ширяевой. М.,     |              |               |                 |
|1994.                          |              |               |                 |
| Габдуллина К.Г. Социология  и |3             |8              |18,75%           |
|социальная жизнь. Алматы.,     |              |               |                 |
|1996.                          |              |               |                 |
| Лазутина Г.В. Профессиональная|2             |8              |50%              |
|этика журналиста. Москва,1999  |              |               |                 |
| Шамақайұлы Қ. Журналист       |2             |8              |12,5%            |
|шеберлігінің негіздері.        |              |               |                 |
|Қарағанды,2001                 |              |               |                 |
| Жарықасынов А.К. Жалпы        |2             |8              |12,5%            |
|психология., 1985.             |              |               |                 |
|Аитов Н.А. Основы  социологии. |2             |8              |25%              |
|Алматы.,1990.                  |              |               |                 |
|Кузнецов Г. Журналист на       |4             |8              |100%             |
|экране. Москва,1985            |              |               |                 |
|Рэндалл Д. Универсальный       |1             |8              |25%              |
|журналист. Алматы,1996         |              |               |                 |

8 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1.1 Негізгі әдебиеттер:



1. Коробейников В.С. Редакция и аудитория. Социолоический анализ. М.,1983.
2. Кропотов Л.А. Журналистика на путях  социологии.  Методы  социологических
   исслеований в журналистической практике. Свердловск., 1986.
3. Свитич Л.Г. Эффективность журналистической дятельности. М., 1986.
4. Свитич Л.г. Журналист и его работа. М.,1979.
5. “Журналист:  социологические  и  социопсихологические  исслеования”.  Под
   ред. Л.Г. Свитич и В.В Ширяевой. М., 1994.
6. Авраамов Д. Профессиональная этика журналиста. Москва,1991
7. Айзенберг М. Менеджмент рекламы. Москва,1993
8. Аитов Н.А. Основы  социологии. Алматы.,1990.
9. Буданцев Ю.Г. Социология  массовой  коммунации. М.,1995.
10. Габдуллина К.Г. Социология  и социальная жизнь. Алматы., 1996.
11.  Баркер А. Как еще лучше... управлять  людми. М.,2002.
12.  Жарықасынов А.К. Жалпы  психология., 1985.
13.  Кузнецов Г. Журналист на экране. Москва,1985
14.  Лазутина Г.В. Профессиональная этика журналиста. Москва,1999
15.  Рэндалл Д. Универсальный журналист. Алматы,1996
16.  Шамақайұлы Қ. Журналист шеберлігінің негіздері. Қарағанды,2001
17. Прохоров Е.П. Социология  журналистики М.,1981.

9  Сынақ және емтихан сұрақтары

   1. Маркетинг пен жарнамаға негізделген зерттеу.
   2.  Жарнама мәтінінің психологияға әсер ету тәжірибесі.
   3.  Социожурналист дегеніміз кім?
   4.  Психологиялық зерттеу.
   5.  Социология дегеніміз не? Қалыптасуы мен дамуы, журналистикамен
      арасындағы байланыс.
   6.  Ақпараттық соғыстар.
   7.  Медиа стратегияның психологиясы.
   8.  Журналистика социологиясының объектісі мен пәні, міндеті мен қызметі.
   9.  БАҚ-та образдылық қалыптастырудың психологиялық рөлі.
  10.   Қоғам өмірі жайлы ерте заманғы ойшылдар тұжырымдары.
  11.  Масс-медиалық психологияның мативтілігі.
  12.  Қоғамның әлеуметтік құрылымы. Әлеуметтік қатынас. Әлеуметтік бақылау.
  13.  БАҚ-тағы психологиялық тиімділік.
  14.  Әлеуметтік зерттеу институтының  қалыптасуы.
  15.  БАҚ-тағы коммуникациялық менеджементтің психологиялық астары.
  16.  Әлеуметтік қақтығыс  теориясы.
  17.  БАҚ-та корпоративтік мәдениетті қалыптастыру.
  18.  Әлеуметтік прогресс, әлемдік жүйе  және өркениет.
  19.  Ақпараттық психологиялық анализі.
  20.  Қазақстанның әлеуметтану инситуттары және БАҚ.
  21.  Элюзияның ақпараттық теориясы.
  22.  Мәдени социологияның негізгі проблемалары.
  23.  Мифтік – дизайнның принциптері.
  24.  Қазақстандағы демографиялық  жағдай, көші-қон саясаты.
  25.  Коммуникация теориясы және оның жарнамада қолданылуы.
  26.  Журналистика социологиясындағы зерттеу жүргізу  тәсілі.
  27.  Жарнама, PR қоғамдық мәдениет.
  28. Социологиядағы эмприкалық  зерттеу, оның бұқаралық ақпарат
      құралдарымен байланысы.
  29.  БАҚ-тағы таңбалар,белгілер.
  30.  Қазақстандағы әлеуметтік  стратификация  және орта  тап.
  31.  Миф типологиясы.
  32.  Тіл мемлекеттің құралы.
  33.  Қабылдаудың психологиялық ерекшеліктері.
   34.  Бұқаралық   ақпарат  құралдарындағы   бағдарламалардың    рейтингсін
   анықтау.





Пәндер