Файл қосу

Қорытынды сабақ



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
           СЕМЕЙ ҚАЛАЛЫҚ  ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|                                    |ОӘК                |ПОӘК 042-18-24.1.|
|3 деңгейлі  СМЖ құжаты              |                   |2/01- 2013       |
|ПОӘК  «Профессиональный казахский ( | 01.09.2013 № 1    |                 |
|русский) язык» пәнінің  оқытушыға   |басылым            |                 |
|арналған  жұмыс оқу-бағдарламасы    |                   |                 |





          «Профессиональный казахский ( русский) язык»  пәні бойынша

           5В120100»  « Ветеринариялық медицина» мамандығы   үшін


             ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ   ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                     2013

Алғы сөз
     Бұл оқу - әдістемелік  кешен   ветеринариялық  медицина  студенттерінің
топтарына   арналып,    студенттердің    кәсіби    лексикасын   тереңдетуді,
мамандықтарына байланысты терминдерді  меңгертуді көздейді.
      Аталмыш оқу-әдістемелік кешеннің негізгі  мақсаты -  студенттердің  өз
бетімен  тіл  байлығын  тереңдетуіне,  бұрын  алған  білімдерін   одан   әрі
жетілдіруіне мүмкіндік беру.
       Қазақ  тілі  заңдылықтарын  естеріне   түсіру   мақсатында   берілген
жаттығулар  мен тапсырмалардың, сөйлемдер мен   сөз  тіркестерінің  танымдық
маңызы зор. Грамматикалық тапсырмаларды игеру  мақсатында  қысқаша  ережелер
берілген.  Сонымен  қатар  студенттердің   ойлау  қабілетін   арттыру   үшін
сөзжұмбақтар  да  берілген.  Студенттердің  білім  деңгейін  ескере   отырып
тапсырмалар  жоғары  және  орташа   деңгейлерге   сай   орналастырылған.Оқу-
әдістемелік кешеннің ерекшілігі  –  ветеринариялық  медицина  мамандықтарына
арналған мәтіндермен жұмыс істеу.
1.ӘЗІРЛЕНДІ
Құрастырғандар:  Ахметжанова  А.Е.  в.ғ.магистрі   Семей   қалалық   Шәкәрім
атындағы   мемлекеттік   университеттінің   «    Ветеринариялық    медицина»
кафедрасының оқытушысы, Жайлаубаева А.Р. в.ғ.магистрі Семей қалалық  Шәкәрім
атындағы   мемлекеттік   университеттінің   «    Ветеринариялық    медицина»
кафедрасының оқытушысы
                                                                    «      »
қыркүйек  2013 ж.
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеттінің  «Ветеринариялық
медицина» кафедрасының отырысында
«  »  қыркүйек  2013 жылы №     хаттама.
Кафедра меңгерушісі, профессор м.а.                          Тойкина Г.Н.
2.2 Аграрлық факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында
«  »  __________  2013 жылы № _______     хаттама
Төрайымы
   Тлеубаева А.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және ұсынылған.
«  »  __________  2013 жылы № _______     хаттама

ОӘК төрайымы, ОЖ проректорі                                Искакова Г.К.

4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ  ( 2013 ж. «  »     №1басылым
                                          Мазмұны


                1. Қолданылу аумағы
                2. Нормативтік сілтемелер
                3. Жалпы ереже
                4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны
                5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі
                6. Пән бойынша оқу әдістемелік картасы
                7. Оқу әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету  картасы
                8. Әдебиеттер






























1.Қолданылу саласы
      «Профессинальный казахский (руссский) язык » бойынша  оқу  әдістемелік
кешен  5В120100-   «ветеринариялық   медицина»   мамандықтағы   студенттерге
арналған.  Ол  студентті  оқу  процесінде  алған  курстың  мазмұнымен,  оның
маңыздылығы  мен  қажеттілілігін,курс  саясатын,   дағды   мен   іскерліктің
тақырыптарымен таныстырады. Оқу әдістемелік  кешен  пәндерді  оқып  білудегі
негізгі басшылық болып табылады.


   2. Нормативтік сілтемелер
«Профессиональный казахский  (  русский)  язык  »  пәні  бойынша   оқытушыға
арналған берілген жұмыс оқу бағдарламасы берілген пән бойынша  оқу  процесін
ұйымдастыру ретін  келесі  құжаттардың  талаптарына  және  ұсыныстарына  сай
белгілейді:
      - Мемлекеттік жалпы міндетті білім беру стандарты;
      - 5В120100 «Ветеринариялық медицина» мамандығының типтік оқу жоспары;
      - СТУ 042-ГУ-4-2013 университеттің стандарты «Пәннің  оқу-әдістемелік
        кешенін әзірлеу және рәсімдеуінің жалпы талаптары;
      - ДП 042-1.01-2013  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенін  құрылымы  және
        мазмұны» атты құжатнамалық рәсімі.
   3. Жалпы ереже
      «Профессиональный казахский (русский) язык»  бойынша  оқу  әдістемелік
кешен  5В120100-   «ветеринариялық   медицина»   мамандықтағы   студенттерге
арналған.  Ол  студентті  оқу  процесінде  алған  курстың  мазмұнымен,  оның
маңыздылығы  мен  қажеттілілігін,курс  саясатын,   дағды   мен   іскерліктің
тақырыптарымен таныстырады. Оқу әдістемелік  кешен  пәндерді  оқып  білудегі
негізгі басшылық болып табылады.


3.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер
Жайлаубаева А.Р. ветеринария ғылымдарының магистрі, оқытушы
Кафедра – «Ветеринариялық медицина»;
Байланыс ақпараты- тел. 53-19-20, №6 оқу ғимараты
Сабақ өткізу орны- аудиториялар  203,
Пәннің атауы «Профессиональный казахский (русский) язык» ;
Кредиттың саны – 2;





                                           3.Оқу жоспарының көшірмесі

                                      1 кесте
|Курс|Семе|Креди|1 аптадағы академиялық сағаттар                          |
|    |стр |ттер |                                                         |
|    |    |     |Тәжірибелік/  |СӨЖ*  |СОӨЖ*|Барлығы,         |Бақылау   |
|    |    |     |семин. сабақт.|      |     |1 аптадағы       |түрі      |
|    |    |     |              |      |     |академ. сағаттар |          |
|2   |1   |2    |1             |2     |2    |8                |Емтихан   |





4. Пәннің мазмұнының қысқаша шолуы.
«Қазақ тілі пәнінің мақсаты:

    4.1.Қатысымдық мақсаты: Үйренуші қазақ тілін сөйлеу құралы ретінде
     емін ( еркін меңгеріп, ауызша, жазбаша әдет ( дағдыларын қалыптас -
      тыруы тиіс.


 4.2.Танымдық мақсаты: Мамандыққа сай білімді игеріп,  дүниетанымдық  ой  (
 өрісін дамытуды қазақша тілдік деңгейде меңгеруі тиіс.


   3. Тәрбиелік  мақсаты:  Тіл  үйренушінің  жалпы  тұлғалық  әдеби,  мәдени
      деңгейін  көтеруге,  қазақ  елінің  тарихы  мен  мәдениетіне,   ұлттық
      ерекшеліктеріне мән беріп, құрметтеуге бағытталуы тиіс.


      5.Курс аяқталғанда студенттер төмендегі көрсетілген  талаптарды  білуі
      және істей ( білуі қажет:
(  қазақ тілінде ойын жеткізе білуі  керек;
 – қазақ тілінің  грамматикалық және фонетикалық жүйелерінің ерекшеліктерін
   білуі қажет;
(  елтану материалдарымен, қазақ халқының мәдениетімен, тарихымен таныс
   болуы керек;
( мамандығы бойынша терминологияны игеруі қажет.

 Пререквизиттер ( бұл пән генетика, латын терминологиясы, орыс тілі
Қазақстан тарихы, мәдениеттану, философия, педагогика т.б пәндерді,
мемлекеттік тілде іс жүргізу арнайы курсын игеруде септігін тигізетін
қажетті пәндердің бірі  болып табылады.

 Постреквизиттер( бұл курстан  алған білім  негіздері  қазақ тілін
жеткілікті дәрежеде меңгеруге(


( мамандыққа қатысты термин сөздермен кеңінен танысуға(
( ресми іс қағаздары үлгілерін мемлекеттік тілде еш қиындықсыз толтыра
білуге(
( мемлекеттік тілде жарық көретін басылымдарды, әдеби шығармаларды,
заң, үкім, қаулыларды оқып, түсіне алуға мүмкіндік береді.

6.Курстың саясаты
 • Сабаққа кешікпей келу, кешіккен жағдайда сабаққа жіберілмейді
 • Сабақ үстінде сөйлемеу, газет оқымау, сағыз шайнамау, ұялы телефонды
   сөндіріп қою
 • Сабаққа сай киіну
 • Сабақ босатқан жағдайда анықтама қағазын әкелу
 • Оқу үрдісіне белсене қатысу
 • Оқытушылармен, курстастарымен жақсы қарым – қатынаста болу
 • Берілген тапсырмаларды уақытында орындау
 • Оқу бөлмелерінде темекі шекпеу, ішімдікті пайдаланбау
6.1. Білімнің  бағалануы туралы ақпарат
Ағымдық бақылау
- бағдарлама  тақырыбы  бойынша  пікір  айта  білу;
- ситуативті  сұхбаттар  құрастыру;
- таңдаған  тақырып  бойынша  әңгіме  құрастыра білу;
- жазбаша  тапсырмаларды орындау;
- рольдік  ойындарға қатысу










                  6.2.Студенттердің білімін бағалау шкаласы

                                    2 кесте
|Әріптік жүйемен     |Ұпайдың      |Ұпайдың      |Дәстүрлі жүйемен бағалау       |
|бағалау             |цифрлық      |проценттік   |                               |
|                    |баламасы     |мазмұны      |                               |
|А                   |4,0          |95-100       |өте жақсы                      |
|А-                  |3,67         |90-94        |                               |
|В+                  |3,33         |85-89        |                               |
|                    |             |             |жақсы                          |
|В                   |3,0          |80-84        |                               |
|В-                  |2,67         |75-79        |                               |
|С+                  |2,33         |70-74        |                               |
|                    |             |             |                               |
|                    |             |             |қанағаттанарлық                |
|С                   |2,0          |65-69        |                               |
|С-                  |1,67         |60-64        |                               |
|Д+                  |1,33         |55-59        |                               |
|Д                   |1,0          |50-54        |                               |
|Ғ                   |0            |0-49         |қанағаттанарлықсыз             |


                              7.Пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу

                                           3 кесте
|№        |Тақырыптардың атауы                                             |Сағат  |
|1        |Тақырып: Пән және пәннің маңызы                                 |2      |
|2        |Тақырып: Ғылыми зерттеу  жұмысының материалдарын таңдау және    |2      |
|         |библиографияны дұрыс құру ережесі                               |       |
|3        |Ғылыми еңбектермен жұмыс жасау                                  |2      |
|4        |Ғылыми жұмыстармен жұмыс жасау, аннотация және реферат          |       |
|         |                                                                |2      |
|5        |Ғылыми мақалаға жоспар құру                                     |2      |
|6        |Мамандыққа байланысты ғылыми мақаланы дайындау,                 |2      |
|7        |Қорытынды бақылау                                               |2      |
|8.       |Ғылыми мақалының мәтінімен жұмыс жасау, мақала жазу             |2      |
|9.       |Ғылыми мақалының мәтінімен жұмыс жасау, мақала жазу             |2      |
|10       |Мәтінді стилистикалық өңдеу                                     |2      |
|11       |Мәтінді стилистикалық өңдеу                                     |2      |
|12       |Мақаланы аударып мәтін ретінде жазу                             |2      |
|13       |Мәтіннің тезистарын жасау                                       |2      |
|14-15    |Зерттеу жұмыстанының қорытындысы, презентация                   |2      |
|         |                                           Барлығы              |30     |




                   8.Тәжірибелік сабақтардың тізбегі

                 4 кесте
|№  |Тәжірибелік сабақтардың      |        |Әдебиеттер                             |
|   |тақырыптары                  |Сағат   |                                       |
|   |Модуль 1                     |        |                                       |
|1  |Қазақстан Республикасының    |2       |БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –  |
|   |Ветеринария Заңы             |        |Алматы, 1996 ж.2. Оралбаева Н., Мадина |
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|2  |Ветеринария және адамзат     |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|3  |Қазіргі таңдағы              |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |Ветеринарияның өзекті        |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |мәсілелері                   |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|   |Қорытынды сабақ              |        |                                       |
|4  |Стильжәне оны  ветеринарияда |2       |                                       |
|   |қолдану                      |        |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|5  |Жаңа ақпараттық              |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |технологияларды ветеринария  |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |саласында қолдану            |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|6  |Ғылыми стиль                 |        |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |2       |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|   |Модуль 2                     |        |                                       |
|7  |Публистикалық стиль          |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|8. |Жиі кездесетін аурулар       |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|9. |Бруцеллез және оны алдын алу |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |шаралары                     |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|   |Қорытынды сабақ              |        |                                       |
|10 |Сөйлесу қатынас құралдары    |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|11 |Электрондық пошта            |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|   |Модуль 3                     |        |                                       |
|12 |Ыңғайлас салалас сөйлем      |        |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |                             |2       |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|13 |Ветеринария және оның        |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |ұғымдары                     |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|14 |Ветеринария – және бүгінгі   |2       |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |таң                          |        |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|15 |Ветеринария саласындағы жаңа |        |1.БектұровШ., Бектұров А. Қазақ тілі. –|
|   |өзгерістер                   |2       |Алматы, 1996 ж. 2. Оралбаева Н., Мадина|
|   |                             |        |Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы,  |
|   |                             |        |1996 ж.                                |
|   |Барлық оқу сағаттары         |30      |                                       |


                                    9.СОӨЖ және СӨЖ мазмұны

                                              5 кесте
|№        |Тақырыптардың атауы                                             |Сағат  |
|1        |Ветеринария және  Заң                                           |2      |
|2        |Ветеринариялық медицина  және басқа мамандықтар                 |2      |
|3        |Мал дәрігер және табиғат                                        |2      |
|4        |Ветеринарияда жиі қолданылатын ғылыми ұғымдар                   |       |
|         |                                                                |2      |
|5        |Орыс тілі мен қазақ тілінің байланысы                           |2      |
|6        |Стиль және оның түрлері                                         |2      |
|7        |Публистикалық стиль                                             |2      |
|8.       |Толықтауыш. Анықтауыш                                           |2      |
|9.       |Пысықтауыш                                                      |2      |
|10       |Сөйлесу қатынас құралдары                                       |2      |
|11       |Құрмалас сөйлем                                                 |2      |
|12       |Ыңғайлас салалас сөйлем                                         |2      |
|13       |Талғаулы салалас сөйлем                                         |2      |
|14       |Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлем                            |2      |
|15       |Сабақтас құрмалас сөйлем                                        |2      |
|         |                                           Барлығы              |30     |


                                                    СӨЖ

                                               6 кесте
|№        |Тақырыптардың атауы                                             |Сағат  |
|1        |Ветеринария және медицина                                       |2      |
|2        |Ветеринариялық медицинаның мақсаты міндеті қоғамдағы            |2      |
|3        |Туберкулез және емдік шаралар                                   |2      |
|4        |Ветеринарияда жиі кездесетін дерт ол бруцеллез                  |       |
|         |                                                                |2      |
|5        |Шошқа обасы                                                     |2      |
|6        |Ауыз екі сөйлеу стилін қолдану тәсілі                           |2      |
|7        |Вакцина, препарат, штамм, реасобрция, коммуляция ұғымдары       |2      |
|8.       |Аусыл және алдын алушаралар                                     |2      |
|9.       |Карантин                                                        |2      |
|10       |Сөйлесу қатынас құралдарын ветеринария саласында қолдану        |2      |
|         |тәсілдері                                                       |       |
|11       |Қазақ тілінің қазіргі жағдайы                                   |2      |
|12       |Адам және табиғат                                               |2      |
|13       |Нормативтік құжаттар және олардың шығу тегі                     |2      |
|14       |Латын тілімен қазақ тілінің айырмашылықтары, ұқсастықтары       |2      |
|15       |Қазақ тілінің танымалдылығы                                     |2      |
|         |                                           Барлығы              |30     |

                 10.Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы.
                                             7 кесте


      |тақырыптары                         |Әдістемелік      |Өз      |Бақылау   |
|                                    |материалдар,     |бетімен |формасы   |
|                                    |плакаттар        |оқу     |          |
|                                    |                 |сұрақтар|          |
|ЗТС/зертханалық-тәжірибе сабақ/    |                 |        |           |
|2                                  |3                |4       |5          |
|Модуль 1                           |                 |        |           |
|Қазақстан Республикасының          |Тақта. Бор,      |1,2,3   |Сұхбаттасу,|
|Ветеринария Заңы                   |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|                                   |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Ветеринария және адамзат           |Тақта. Бор,      |4,5,6   |Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|                                   |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Қазіргі таңдағы Ветеринарияның     |Тақта. Бор,      |7,8,9   |Реферат,   |
|өзекті мәсілелері                  |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|                                   |р                |        |           |
|.Стиль түрлері және оны            |Тақта. Бор,      |10,11,12|           |
|ветеринарияда қолдану              |конспект,оқулықта|        |           |
|                                   |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Жаңа ақпараттық                    |Тақта. Бор,      |13,14,15|Реферат,   |
|технологиялардыветеринария         |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|саласында қолдану                  |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|                                   |                 |        |           |
|Ғылыми стиль                       |Тақта. Бор,      |16,17,18|Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|                                   |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Публистикалық стиль                |Тақта. Бор,      |19,20,21|Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|                                   |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Жиі кездесетін аурулар             |Тақта. Бор,      |22,23,24|Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|                                   |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Бруцеллез және оны алдын алу       |Тақта. Бор,      |25,26,27|Баяндама , |
|шаралары                           |конспект,оқулықта|        |сұрау      |
|                                   |р                |        |           |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|                                   |                 |        |           |
|Сөйлесу қатынас құралдары          |Тақта. Бор,      |28,29,30|Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |Реферат,   |
|                                   |р                |        |сұрау      |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Электрондық пошта                  |Тақта. Бор,      |31,32   |Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |Реферат,   |
|                                   |р                |        |сұрау      |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Ыңғайлас салалас сөйлем            |                 |33,34   |           |
|Ветеринария және оның ұғымдары     |Тақта. Бор,      |34,35   |Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |Реферат,   |
|                                   |р                |        |сұрау      |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|Қорытынды сабақ                    |Тақта. Бор,      |36,37   |Баяндама , |
|                                   |конспект,оқулықта|        |Реферат,   |
|                                   |р                |        |сұрау      |
|                                   |ситуациялық      |        |           |
|                                   |тапсырмалар      |        |           |
|30                                 |                 |        |           |

                        11. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу
картасы
                            Оқу-әдістемелік әдебиеттермен  қамтамасыз  етілу
картасы

                                                         8 кесте
|Оқулықтар, оқу-әдістемелік      |Жалпы саны  |Студенттер |Қамтамасыз етілу|
|әдебиеттердің аттары            |            |саны       |пайызы,%        |
| (. Бектұров Ш., Бектұров А.    |5           |12         |25              |
|Қазақ тілі. – Алматы, 1996 ж.   |            |           |                |
|2. Оралбаева Н., Әбдіғалиева Т.,|15          |12         |100             |
|Шалабаев Б. Практикалық қазақ   |            |           |                |
|тілі. – Алматы, 1993 ж.         |            |           |                |
|3. Мусинов А., Мухаметкалиева   |5           |12         |25              |
|М., Құдайбергенов Е. Қазақ тілі.|            |           |                |
|– Алматы: Қайнар, 1995 ж.       |            |           |                |
|4. Балақаев М. Қазақ тілінің    |10          |12         |80              |
|мәдениеті. – Алматы, 1971 ж.    |            |           |                |
|5. Алдашева А., Ахметжанова З., |20          |12         |100             |
|Қадашева Қ., Сүлейменов Э. Ресми|            |           |                |
|іс қағаздары. – Астана, 2002 ж. |            |           |                |
|6. Исаев С. Қазақ әдеби тілінің |5           |12         |25              |
|тарихы. – Алматы: Ана тілі,     |            |           |                |
|19996ж.                         |            |           |                |
|7.БаймақанқызыА., Абильмажинова |5           |12         |25              |
|А.Ә. Мәтіндер мен жаттығулар    |            |           |                |
|жинағы. – Астана, 2003 ж.       |            |           |                |
|8. Бектаев Н,  Қазақша- орысша  |10          |12         |85              |
|сөздігі. - Алматы, 1999 ж       |            |           |                |
|9. БайтұрсыновА. Тіл тағылымы. –|50          |12         |100             |
|Алматы, 1992 ж.                 |            |           |                |
|10 . Қожахметова А. Тіл ұстарту |50          |12         |100             |
|жаттығулары. – Астана, 2002 ж   |            |           |                |


                                               Негізгі   әдебиеттер:

(. Бектұров Ш., Бектұров А. Қазақ тілі. – Алматы, 1996 ж.
(. Бектуров Ш, Бектурова А . Қазақ тілі,- Алматы, 2004ж
3. Оралбаева Н., Мадина Г., Әбілқаев А. Қазақ тілі. – Алматы, 1996 ж.
4. Оралбаева Н., Әбдіғалиева Т.,  Шалабаев  Б.  Практикалық  қазақ  тілі.  –
Алматы, 1993 ж.
5. Балақаев М. Қазақ тілінің мәдениеті. – Алматы, 1971 ж.
6. Бектұров Ш., Бектұров А.  Қазақ  тілі  (ана  тілі  деңгейінде  оқыту).  –
Алматы, 1998 ж.
7. Мұрзалинова Б. Қазақ тілі. – Алматы, 1998 ж.
8. Алдашева А., Ахметжанова З., Қадашева Қ., Сүлейменова Э.  Қазақ  тілі.  –
Алматы, Рауан: 2000 ж.
9. Мусинов А., Мухаметкалиева М., Құдайбергенов Е.  Қазақ  тілі.  –  Алматы:
Қайнар, 1995 ж.
10. Алдашева А.,  Ахметжанова  З.,  Қадашева  Қ.,  Сүлейменов  Э.  Ресми  іс
қағаздары. – Астана, 2002 ж.
11. Қожахметова А. Қазақ тілі парктикалық курс. – Ақмола, 1995 ж.
12. Ахметова А.А., Джахина С.А., Серғазина  Қ.Ж.  Қазақ  тілінен  жаттығулар
жинағы. – Астана, 2002 ж.
13. Исаев С. Қазақ әдеби тілінің тарихы. – Алматы: Ана тілі, 19996ж.
14. Хасенова С. Қазақ тілінің стилистикасы. –Алматы, 1999 ж.
15. Баймақанқызы А., Абильмажинова А.Ә. Мәтіндер мен  жаттығулар  жинағы.  –
Астана, 2003 ж.
Қосымша әдебиеттер:

1. Бектаев Н,  Қазақша- орысша сөздігі. - Алматы, 1999 ж
2. Айтбаев О.  Терминдер және олардың аудармалары. - Алматы, 1990 ж.
3.  Мемлекеттік  тіл:  терминология,  Іс  қағаздары  мен  бұқаралық   апарат
құралдарының тілі. Астана,1999 ж
4. Қожахметова А. Тіл ұстарту жаттығулары. – Астана, 2002 ж.
5. Кенжетаев С. Қазақ халқының салт-дәстүрі мен  әдет-ғұрыптары.  –  Алматы:
Анна тілі, 1994 ж.
6. Рустемова С. Баспасөз материалдарымен жұмыс. – Астана, 2002 ж.
7. Мақал-мәтелдер жинағы. – Алматы, 2001 ж.
8. М.Әуезов «Абай жолы» романы. – Алматы, 1996 ж.
9. Жолдасбеков М., Салғараұлы Қ., Сейдімбек А. Елтұтқа. – Астана, 2001 ж.
10. БайтұрсыновА. Тіл тағылымы. – Алматы, 1992 ж.
11. Құнанбаев А. Өлеңдер жинағы. –Алматы, 1996 ж.
12. Уалиханов Ш. Таңдамалы шығармалар жинағы. 5 том. – Алматы, 1985 ж.
13. Алтынсарин Ы. Таңдамалы шығармалар жинағы. – Алматы, 1991 ж.

















Пәндер