Файл қосу
Жанұяның құрамы және түрлері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | ПОӘК | |ПОӘК 042-18-31.1.08/02-2014 | |«Жанұялық қатынастар |11.09.2014 жылғы | | |психологиясы» пәнінің |№2 басылым | | |студенттерге арналған | | | «Жанұялық қатынастар психологиясы» пәнінің 5В010300 «Педагогика және психология» 3 курс мамандығына арналған ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х. ____________ «25» 06. 2014 ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №1 «11» 09. 2014ж. ОӘК төрайымы________________ с.ғ.д. Искакова Г.К. 4 05.09.2013 жылғы №1басылым орнына Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу |6 | |3 |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары |6 | |4 |Курс форматы |7 | |5 |Курс саясаты |8 | |6 |Бағалау саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |10 | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет Кошкимбаева Раиса Халыковна, педагогика ғылымының магистрі, аға оқытушы «Педагогикалық психология» кафедрасы Ақпараттық қатынас - телефон:30-43-41 1.2. Пән туралы жалпы мәлімет атауы «Жанұялық қатынастар психологиясы» Сабақ өтетін орын – №2 оқу ғимараты, аудитория - 311 2014-2015 оқу жылы, 5 семестр, кредит саны – 3 |Курс|Семестр |Кредит |ДС | | | | |сағ. | | | |ДС |ЗС |ТС |БАОӨЖ |БӨЖ | | |1 | |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |2 | | | | | | | |1 |Жанұя психологиясына кіріспе.|2 |- |1 |- | |НӘ2,3,4 | |2 |Жанұяның методологиялық |3 |- |1 |- | |НӘ1,3,4,5 | | |негіздері. | | | | | | | |3 |Жанұяның құрамы және түрлері.|3 |- |1 |- |№1 |НӘ2,3,4,6 | |4 |Жанұялық қарым-қатынастардың |3 |- |1 |- | |НӘ3,4,6 | | |типтері. | | | | | | | |5 |Жанұяның негізгі қызметтері |3 |- |2 |- |№2 |НӘ2,3,4,6 | | |мен ерекшеліктері. | | | | | | | |6 |Жанұядағы дағдарыстар. |3 |- |2 |- |№3 |НӘ6,7,8 | | | | | | | | |ҚӘ9,15 | |7 |Ата-ана алғашқы тәрбиешілер. |4 |- |1 |- |№4 |НӘ2,3,4,5 | |8 |Жанұялық тәрбие. |3 |- |2 |- | |НӘ2,4,6 | | | | | | | | |ҚӘ14 | |9 |Жанұя мен мектеп арасындағы |3 |- |2 |- | |НӘ3,4 | | |өзара әрекеттестік. | | | | | |ҚӘ 9 | |10 |Жанұяның тәрбиелік | 3|- | |- |№5 |ҚӘ9,11,13 | | |мүмкіндігінің диагностикасы | | |2 | | |ҚӘ12,14 | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Өтілген дәріс материалын талқылау өздік жұмысының ең негізгі түрі болып саналады. Материалды терең және толығырақ талқыланатын болса, өздік жұмыстарынынң басқа да түрлерін орындау жеңілірек болады. Өтілген дәрістерді үнемі, жүйелі қарастыратын болса, кейінгі материалдарды түсінге дәрістер мен тәжірибелік сабақтарды меңгеруге мүмкіндік береді. Оқу- әдістемелік кешенінен дәріс материалдарын толығырақ қарау үшін, сондағы тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Конспектімен жұмыс жасағанда әдебиеттерге сілтеме жасау, орындау барысында кейбір өзгерістер мен толықтыруларға болады. Егерде тақырып бойынша түсінбеген сұрақтарын болса, келесі дәріс барысында оқытушымен бірге талқылау керек. БӨЖ тапсырмасы аудиториядан тыс уақытта оқытушының қатысуынысыз орындалады. БӨЖ (БАОӨЖ) негізгі міндеті – тәжірибелік сабақтарға және дәріске дайындық болып табылады. Тәжірибелік сабақтарға тақырып бойынша негізгі сұрақтар қарастырылады. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп оқып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу керек. Дайындалу барысында әрбір сұраққа қысқаша, нақты негізгі жақтарына жауап тезистері, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде кестелер, схемаларды дәптерлеріне жазыңыздар. Дайындалып біткен өз білімдеріңізді өзі-өзі тексеру сұрақтары бойынша тексеріңіз. Өздік жұмыс кезінде қиындық туғызған сұрақтарыңызды жазып алыңыз, оны оқытушымен талқылаңыз. БӨЖ тапсырмасы дәріске дейін орындалу керек. Дәрісте өздігінен алған білімдеріңіз тереңдей түсу керек. Тәжірибелік сабақтардағы сұрақтардың көлемі тақырыптыңтолық мазмұнын қамти алмайды. Студенттің өз білімін кеңейту және тереңдете түсу үшін, ол БАОӨЖ үдеріснде жүзеге асырылады. Тақырыптың мазмұнын толығырақ ашу үшін, БАОӨЖ қосымша сұрақтар беріледі, ол студенттерді қиындықтар туғызады. Конспект – (латынша conspectus – шолу, баяндау) жазбалардың ең жетілген түрі, бірдеңенің маңызды мазмұнын қысқаша баяндау. Тірек-схемамен конспектілеу білімді бекіту үшін негізгі формасы болып табылады. Конспектілеу барысында студент негізгі ұғымдарды өздігінен меңгереді, аргуметтейді, қорытынды шығарады, бұл олардың келесі сабақтарды игеруге көмектеседі. БӨЖ тапсырмаларын орындау студенттер ұсынылған әдебиеттермен жұмыс істеулері керек. Сонымен қатар қосымша әдебиеттерді пайдалануға болады. Реферат – (латынша refero – баяндаймын, хабарлаймын) берілген тақырып бойынша қолжетімді әдебиетке, басқа дерекнамаларға шолу кіретін ғылыми мәселені зерттеу нәтижелерін қысқаша баяндау. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны жағынан. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселені нақты, тұжырымды ойды айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылап, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. 4 КУРС ФОРМАТЫ Әртүрлі педагогикалық міндеттерді шешуде іскерлік және дағдыларын қалыптастыруда оқытудың дәстүрлі формасын қолдану, студенттердің белсенділігін, оқыту үдерісінің жақсартуға, сабақта студенттердің белсенділігін арттыру, олардың ораторлық, риторикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік беру. Бұл рефератты байындалу және қорғау, шығармашылық жазба жұмыстары, тестік тапсырмаларды орындау, педагогикалық міндеттерді шешу, жаңа педагогикалық әдебиеттерді талдау, сонымен қатар тәжірибелік сабақтарды әртүрлі формада өткізу т.б. Тәжірибенің көрсетуі бойынша дәстүрлі емес формаларды қолдану, студенттердің шығармашылық белсенділіктерін дамытады. Оқытудың белсенді формалары пікірталас, демонстрациялық материалдарды қолдану, видеоматериалдарын қолдану. 5 КУРС САЯСАТЫ Келесі талаптар қойылады: 1. Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Оқулық материалдары бойынша өз бетімен практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. 2. Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. 3. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. 4. Сабақтарға кешікпей келу қажет; 5. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек; 6. Межелік аттестация студенттің сабаққа қатынасуына, тапсырмаларды уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады. Соңғы қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Бақылау түрлері бойынша балды бөлу |Бақылау түрлері |% |Балл | |Барлық балл |100 |300 | |Сабаққа қатысу және аудиториялық сабаққа дайындық – |10 |30 | |электрондық журналға балл ретінде кіргізілмейді, | | | |оқытушы тек нақты сабақта жоқ білім алушыны | | | |белгілейді. | | | |Тәжірибелік (семинар) және зертханалық сабақтарда |26-35 |80-100 | |білімдерін тексеру - ауызша, жазбаша, тесттік | | | |бақылау, пікірталас т.б. | | | |Оқытушының жетекшілігімен студенттің өздік жұмысы |27- 47 |80-140 | |(БӨЖ)) – тренингтер, дөңгелек үстел, эссе жазу, | | | |реферат, бақылау жұмысы т.б. | | | |Межелік бақылау кезінде егерде компьютерлік тестпен |17-30 |50-90 | |өткізілетін болса (тезаурустық жолмен) көрсетілген | | | |балдар оқытушының журналының «Компьютерлік тестілеу» | | | |бағанасына кіргізіледі | | | Аралық аттестатциялаудың кейін емтиханға, қорытындыға 400 балл бөлінеді. Барлық академиялық кезеңге жалпы 1000 балл құрайды. Барлық аудиториялық (дәріс, тәжірибелік, зертханалық) сабақтың түрлеріне 30 балл бөлінеді, оқытушы тек сабаққа келмеген білім алушыны белгілейді, ал оның сабаққа қатысқанын автоматты жүйе өзі есептейді. Оқытушы қалған 270 балды жұмыс түрлеріне бөледі, пәнді оқуда білім алушы 6 кестеде берілген балл параметрлерін сақтауы керек. 1 межелік бақылау - 7 аптада жүргізіледі, ал 2 межелік бақылау – 15 аптада. «Жанұялық қатынастар психологиясы» пәні бойынша ұпай бөлінісі |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-7 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |2 |Тәжірибелік |30 | | | 3 |БӨЖ №1 |50 | | |4 |Тәжірибелік |30 | | |5 |БӨЖ №2 |50 | | |6 |Тәжірибелік |40 | | | 7 |Межелік бақылау 1 |70 | | |1-7 апта бойынша барлық ұпай саны |300 | | | |8-15 апта бойы дәріске қатысу |30 | | |8 |Тәжірибелік |25 | | | 9 |БӨЖ №3 |30 | | | 10 |Тәжірибелік |25 | | | 11 |БӨЖ №4 |30 | | |12 |Тәжірибелік |25 | | | 13 |БӨЖ №5 |40 | | | 14 |Тәжірибелік |25 | | | 15 |Межелік бақылау 2 |70 | | |8-15 апта бойынша барлық ұпай саны |300 | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге жиынтық ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Эйдемиллер Э, Юстицкис В. Психология и психотерапия семьи. СПб.,1999. 7.1.2 Ковалев С.В. Психология семейных отношении. М., 1987 7.1.3 Гребенников И.В. Основы семейной жизни. Учебн. Пособие- М., 1991 7.1.4 Ковалев С.В. Психология современной семьи. М., 1998 7.1.5Жарикбаев К.Б., Озганбаев О., Чистов В.В. Семейная жизнь молодоженов. /Психология и этика. Учебник. А., 2001 7.1.6 Владин В.Е., Капустин Д.З. Гармония семейных отношений. А., 1991 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Сысенко В.А. Супружские конфликты. М., 1989 7.2.2 Трапезникова Т.М. Этика и психология семейных отношений. Учебн. Пособие.Л., 1988 7.2.3 Рогов Е.И. Психология отношений мужчины и женщины. М., 2002 7.2.4 Джеймс М. Брак и любовь. М., 1985 7.2.5Алешина Ю. Индивидуальное и семейное психологическое консультирование. И.,1999. 7.2.6 Большой психологический словарь / Сост. И общ. Ред. Б.Г.Мещерякова, В.П.Зинченко СПб., 2003. 7.2.7 Игровая семейная психотерапия./Под ред. Шефера Ч., Кэри Л; П.,2001. 7.2.8 Лиза Х.Макэлрит, Тони Х.Эйзенштадт. Семейная игровая психотерапия в работе с детьми, имеющими отставание в развитии. Питер., 2002. 9. Манадес К. Системная семейная психотерапия. М.,1999. 10. Методики диагностики психических состояний и анализ деятельности человека. М.,1994. 11. Пэпп П. Семейная терапия и ее парадоксы. М.,1998. 7.2.12Практикум по арт-терапии. Под ред. А.И.Копытина.-Спб, «Питер»,2000. 7.2.13Психотерапевтическая энциклопедия. Под. Ред. Б.Карвасарского. СПб, 1988. 7.2.14Минухин С. Фишман Ч. Техники семейной терапии. М.,1998.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz