Файл қосу
Стильдік тәсілдер
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты | ОӘК | | | | | | | | |УМКД | | | |042-18-17.1.09./01-2013 | |ПОӘК |Редакция № | | |Оқытушыға арналған | | | |«Шетел және қазақ | | | |тілдерінің | | | |функциональды | | | |стилистикасы» жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | «Шетел және қазақ тілдерінің функционалды стилистикасы»» пәні бойынша 050207 «Аударма ісі» мамандығына арналған ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасы Семей - 2013 |ПОӘК 042-18-17.1.21/ |_________ №1 басылым |14 беттің 2-сі | |01.-2013 | | | Кіріспе 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған Калимова Ж.У. «Аударма теориясы мен практикасы» кафедрасының доценті 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Аударма теориясы жэне практикасы кафедрасында Хаттама№ 1 «_02_» 09 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ Калимова Ж.У. 2.2.Гуманитарлық –заң факультетінің оқу-эдістемелік бюросында Хаттама№ 1 «17 » 09 .2012ж Оқу- эдістемелік бюро бастығы______________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - эдістемелік Кеңесінің мэжілінде мақұлданды жэне басылымға ұсынылды. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмыс бойынша проректор ___________________ Искакова Г. К. Хаттама № 1 « 18 » 09. 20133 4 Алмастырылды Басылым № 1 27.09.2012. Мазмұны 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативті құжат 3. Жалпы мәліметтер 4. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны 5. Өздік жұмыс түрлерінің мазмұны мен тізімдері 6. Пәннің оқу - әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Шетел және қазақ тілдерінің функциональды стилистикасы» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешен 050207 «Аударма ісі» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттіліктерімен, курстың саясаты және оқу процесі кезінде студенттер игеретін дағдылармен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқуда басты нұсқау болып табылады және «Аударма теориясы мен практикасы кафедрасында » қолдануға арналған. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Оқылатын тілдің теориялық негіздері» пәнінің оқу-әдістемелік кешені аталған пән бойынша оқу үрдісің келесі құжаттардың нұсқаулары мен талаптарына cәйкес ұйымдастыру тәртібін талап етеді: - 5В 020700 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша .Мемлекеттік жалпыға бірдей білім беру стандарты (бакалавриат); - - 5В 020700 – «Аударма ісі» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; СТУ 042 –ЗГКП – СМУ -8- - 050207 – «Аударма ісі» /бакалавриат/ мамандығы бойынша Абылайхан атындағы ҚазХҚӘТ университеті дайындаған« 2006 жылғы типтік оқу бағдарламасы; - СТУ 042 - ГУ- 4 -2013- Университет стандарты «Пәндер бойынша оқу- әдістемелік кешендерді жасау және әзірлеудің жалпы ережелері»; - ДП 042 – 1.01.-2013 «Пән бойынша оқу- әдістемелік кешеннің құрылымы жіне мазмұны» құжаттық процедурасы 3 НЕГІЗГІ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Курс туралы қысқаша мағлұмат: Функциональды стилистика студенттерінің оқып жатқан шетел тілінің фонетика, грамматика (практикалық және теориялық), лексикология, фразеология және аударма саласынан алатын теориялық біліміне сүйенеді. Бұл курс студенттердің стилдік танымын арттыруға бағытталған. Жоғарғы оқу орындарында стилистиканы оқыту, әсіресе аударма ісі мамандығында теориялық және практикалық мақсатты көздейді. Функциональды стилистика курсының негізгі мақсаты студенттерге тілдегі стилистикалық құралдармен олардың жүйесі жайлы теориялық білім беру және әр түрлі стильдегі тілдің функцияларын, функциональды стильдің бөліну критерияларын баяндау, аударма қызметінде әртүрлі функциональды стильді теңбе тең қолдану әдісін қалыптастыру 3.2 Пәнді оқудың мақсаты:: Функционалды стилистика курсы студенттердің стилдік танымын арттыруға бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттерге тілдегі стилистикалық құралдармен олардың жүйесі жайлы теориялық білім беру және әр түрлі стильдегі тілдің функцияларын, функциональды стильдің бөліну критерийлерін баяндау, аударма жасау барысында әртүрлі функционалды стильді теңбе тең қолдану әдісін қалыптастыру. 3.3 Пәннің негiзгi мiндеттерi: - оқылатын тілдің стильдік жүйесінің қазіргі жағдайы туралы жалпы сипаттама беру; - студенттерді тілдің стильдік құралдары мен стильдік тәсілдері мәнерлеп көрсетуге қажетті деңгейде білім беру және олардың мәтіндегі қызметін анықтау; - студенттердің стилистикалық категорияларды көркем тексті талдауда, газеттік, ғылыми-техникалық, экономикалық, заңгерлік, медициналық және басқа текстерде және арнайы құжаттарда дипломатикалық, заңгерлік, іскерлік, әскери т.б. салаларда практикалық тұрғыдан қолдана білу қабілеттілігін арттыру. 3.4 Пәнді оқып-үйрену барысында барысында студент міндетті: - стилистика ғылымының зерттеу объектісін және саларын, оның басқа тілдік ғылымдармен байланысын, стилистиканың отан және шетел тіл біліміндегі даму бағыттарын, тіл мәдениетінің нормативтік, коммуникативтік және этикалық деңгейлерін, стильдік тәсілдер мен троптың тұрлері, олардың жіктелуі және қызметін, тілдің лексикалық-фразеологиялық жіне грамматикалық көркемдеуіш тәсілдерін, функционалды стильдердің сипаттамасы мен жіктелін білуге; - ғылым ретінде стилистиканың қалыптасу кезеңдерін, слиль ұғымын және стиль жөнінде түрлі трактовкаларды (көзқарастарды), тілдің сөздік құрамының стильдік тұрғыдн топтасуын, түрлі стильдік тәсілдер мен тілдің мәнерлеу, көркемдеуіш құралдарының қызметін, функционалды стильдің классификациясын, оның коммуникативті мақсатын, белгілі бір жанрдағы және функционалды стильдегі тіл мен мәтін ерекшеліктерін меңгеруге; - стилистика пәнінің өзге тіл ғылымдары арасынан алатын орнын, стилистика ғылымдардың зерттеу нысандарын және зерттеу әдіс-тәсілдері, функционалды стильдер түрін және оладың аударма жасау барында атқаратын рөлін игеруге; - түрлі стильдік тәсілдер мен көркемдеуіш құралдарды, мәтіннің құрылымын фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистіктұрғыдан саралай білуге және тілдің фонетикалық, лексикалық, фразеологиялық және грамматикалық тәсілдерін айқынауға қабілетті болуға; - тіл туралы қазіргі ғылымдағы /нормалар туралы ұғымды, стилистика бойынша теориялық мәліметтерді, түрлі пікірлер мен бағыттарды, стильдік құралдар және олардың берілу жолдарын, тілдік варианттылық жіне оның түрлі тілдік деңгейде көрінуін, оқылатын тілдің сөздік қорының стильдік тұрғыдан ( бейтарап лексика, стильдік айшықталған лексика т.б.) болып саралануын, функционалдық стильдің тілдік ерекшеліктерін, сөйлеу түрлері, стильдік ерекшеліктерді түсінуге; - стилистика ғылымының қазіргі кезеңдегі жағдайы туралы,тілдің стилистикалық құралдары мен стилистикалық тәсілдерінен, функционалды стилистика жөніндегі негізгі ұғымдар, стиль және оның негізгі сипаттамасынан, стильдік құралдар және олардың берілу жолдарынан, тілдік варианттылық және оның түрлі тілдік деңгейде көрінуі, функционалды стильдің анықтамасы. критерийлері.Функционалды стильдерді жүйелеу критерийлері, олардың стильдік сипаты. Функционалды стильдердің өзара тығыз байланыстылығы жөнінде хабары болуы; - студенттердің тілдің стильдік құралдары мен стильдік тәсілдерін айқындай алуға және мәнерлеп көрсетуге қажетті деңгейде біліліктілікті меңгеріп, стильдік құралдары мен тәсілдердің мәтіндегі қызметін айқындауға, алған теориялық білімдерін практикалық тұрғыдан қолдану білуге, мәтіндегі көркемдеуіш құралдары мен стильдік тәсілдерді айқындауға, көркем мәтіндегі автордың жеке стиль ерекшеліктерін көрсете білуге, кез-келген функционалды бағыттағы мәтінді стильдік тұрғыдан та технилдаукасын меңгеруге, мәтіннің қандай функциональды стильге жататынын анықтауға, түрлі функционалды стилдің линвостилистикалық мінездеме бере алуға қол жеткізуі міндетті. 3.4 Пәннің пререквизиті «Практикалық фонетика», «Теоретикалық фонетика», «Практикалық грамматика», «Лексикология», «Теоретикалық грамматика ». 3.5 Пәннің постреквизиті «Көркем аударма», «Ақпараттық аударма, «Лингвострановедение», «Ауызша аударма», «Жазбаша аударма». Оқу жоспарынан көшірмесі |кур|Семестр |кредит |Дәріс | |с | | | | | | | |дәрістер |Практикалық | | | | | |сабақ | |1. |Функционалды |Стилистиканың зерттеу |1 |1 | | |стилистика пәні, |объектісі. Оның негізгі | | | | |салалары. |бөлімдері мен салалары. | | | | | |Стилистиканың басқа тілдік| | | | | |ғылымдармен байланысы. | | | | | |Стилистиканың отан және | | | | | |шетел тіл біліміндегі даму| | | | | |бағыттары. | | | |2. |Стилистиканың отан |Функционалды стилистика |1 |1 | | |және шетел тіл |жөніндегі негізгі | | | | |біліміндегі даму |ұғымдар.Стиль және оның | | | | |бағыттары. Әдеби |негізгі сипаттамасы. | | | | |тіл және оның |Стильдік құралдар және | | | | |түрлері. Норма |олардың берілу жолдары. | | | | |категориясы және |Тілдік варианттылық және | | | | |оның стилистикадағы|оның түрлі тілдік деңгейде| | | | |ролі. Типология |көрінуі.. Синонимия | | | | |нормасы. |мәселесі. | | | | | |Әдеби тіл жіне оның | | | | | |түрлері. Норма категориясы| | | | | |жіне оның стилистикадағы | | | | | |ролі. Типология нормасы. | | | |3. |Тілдік варианттылық|Тілдік құралдарының |1 |1 | | |және оның түрлі |стилистикалық | | | | |тілдік деңгейде |стратификациясы: сөйлеудің| | | | |көрінуі Тіл |бейтарап және стильдік | | | | |мәдениетінің |көркемдеуіш құралдары. | | | | |нормативтік, |Стильдік бояу. Стильдік | | | | |коммуникативтік |мағына. Сөйлеудің негізгі | | | | |және этикалық |регистрлері. | | | | |деңгейлері. | | | | | |Сөйлеудің негізгі | | | | | |регистрлері. Стиль | | | | | |ұғымының | | | | | |анықтамасы. | | | | |4. |Стильдік тәсілдер |Тілдік құралдардың | | | | |мен троптың |қолданылуы. Стильдік | | | | |тұрлері, олардың |тәсілдер. | | | | |жіктелуі және |Лексикалық-грамматикалық | | | | |қызметі. |көркемдеуіш құралдар. | | | | | |Сөйлеудің анық, көркем әрі| | | | | |нанымды болуы үшін | | | | | |лексикалық бірлікті | | | | | |таңдаудың маңызы. Сөздік | | | | | |қордың түрлі қабатын | | | | | |стильдік тұрғыдан | | | | | |пайдалану: терминдер, | | | | | |архаизмдер, неолоизмдер, | | | | | |жаргон сөздер, кірме | | | | | |сөздер. | | | |5. |Оқылатын тілдің |Синтаксистің стильдік |1 |1 | | |сөздігін стильдік |мүмкіндіктері: хабарлы, | | | | |тұрғыдан айқындау: |лепті, сұраулы | | | | |стильдік бейтарап |сөйлемдердің қызметі. | | | | |және стильдік |Оқшау мүшелердің турлері | | | | |айшықталған |және қызметі. Стильдік | | | | |лексика. Синонимдік|фигуралар және олардің | | | | |тәсілдердің |түрлері мен қызметі. | | | | |берілуі: стильдік | | | | | |синонимдер, | | | | | |контексті | | | | | |синонимдер. | | | | |6. |Сөзжасамның |. Стильдік тәсілдер мен |1 |1 | | |коркемдеуіш |троптың түрлері, олардың | | | | |мүмкіндіктері. |жіктелуі және | | | | |Стильдік тәсілдер |қызметі.Лексикалық-фразеол| | | | |мен троптың |огиялық көркемдеуіш | | | | |тұрлері, олардың |тәсілдер және и стильдік | | | | |жіктелуі жіне |тәсілдер. | | | | |қызметі. | | | | | |Фразеологизмдердің | | | | | |стильдік | | | | | |мүмкіндіктері | | | | |7. |Стильдік тәсілдер |Грамматикалық көркемдеуіш |1 |1 | | |мен троптың |тәсілдер және стильдік | | | | |түрлері, олардың |фигуралар. Морфологияның | | | | |жіктелуі және |стильдік мүмкіндіктері.. | | | | |қызметі.Лексикалық-|Синтаксистің стильдік | | | | |фразеологиялық |мүмкіндіктері: сөз | | | | |көркемдеуіш |тәртібі.Сөйлем құрылымының| | | | |тәсілдер және и |өлшемдері. Сөйлемнің | | | | |стильдік тәсілдер. |түрлері. Шақтардың | | | | | |қолданылуы. Айқындаудың | | | | | |жіне оңашалаудың | | | | | |тәсілдері. Синтаксистік | | | | | |фигуралар және олардың | | | | | |тұрлері. Мәтіннің тілдік | | | | | |сипаттамасы. | | | |8 |Фонетикалық |Фонетикалық көркемдеуіш |1 |1 | | |көркемдеуіш |құралдар және стильдік | | | | |құралдар және |фигуралар. Жазуда | | | | |стильдік фигуралар.|сөйлеудің дыбыстық жағының| | | | |Графикалық |берілуі. Интонацияның | | | | |көркемдеуіш |стильдік қызметі. | | | | |құралдар |Графикалық көркемдеуіш | | | | | |құралдар. Пунктуация. | | | | | |Типографикалық көркемдеуіш| | | | | |тәсілдер. | | | |9 |Функционалды |Функционалды стильдер. |1 |1 | | |стильдер. |Функционалды стильдің | | | | |Функционалды |анықтамасы. Шетел және | | | | |стильдің |қазақ тілдері | | | | |анықтамасы. |стильдерінің жүйесі. | | | | |критерийлері.Функци|Тілдің функционалды | | | | |оналды стильдерді |стильдерінің қалыптасуының| | | | |жүйелеу |коммуникативті факторлары:| | | | |критерийлері, |коммуникативті өріс, | | | | |олардың стильдік |коммуникативтік байланысқа| | | | |сипаты. |қатысатын адамдардың | | | | |Функционалды |әлеуметтік-мәдени түрі, | | | | |стильдердің өзара |коммуникативті жағдаяттың | | | | |тығыз |ерекшеліктері, сөйлеу | | | | |байланыстылығы. |арақатынасының мақсатын | | | | |Шетел және қазақ |анықтау. | | | | |тілдерінің негізгі | | | | | |функционалдық | | | | | |стильдерінің | | | | | |негізгі түрлері. | | | | |10.|функционалды |Функционалдық стильдің |1 |1 | | |стильдердің |тілдік ерекшеліктері: | | | | |стильдік |сөйлеу түрлері, стильдік | | | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері, сөйлеудің | | | | | |композизиялық түрі, | | | | | |мәтіннің құрылымы, тілдік | | | | | |құралдарды түрлі тілдік | | | | | |деңгейде қолдану | | | | | |ерекшеліктері. | | | |11.|Функционалды | Көркем әдебиеттің (проза,|1 |1 | | |стильдердің өз ара|поэзия, драма)функционалды| | | | |қатынасы. |стилі, оның негізгі | | | | |Стильдің өз |қызметі, стильдік | | | | |ішіндегі |ерекшеліктері, автордың | | | | |функционалды |жеке стилі. | | | | |стильдерді | | | | | |айқындау: | | | | | |подстильдер, | | | | | |жанрлар, | | | | |12.|Көркем әдебиеттің |Тілдік құрылымдық |1 |1 | | |функционалды-коммун|деңгейлері және оларды | | | | |икативтік және |талдаудың ерекшеліктері. | | | | |лингво-стильдік |Сөйлеу түрінің жүйеленуі | | | | |ерекшеліктері. |және көркем шығармада | | | | |Көркем әдебиеттің |құрылымдық сөйлеу | | | | |эстетикалық |бірліктерін айқындаудың | | | | |қызметі. автордың |критерийлері. Тілдік | | | | |жеке стилі. |талдаудың мәселелері | | | |13.|Публицистикалық |Публицистика жанры, |1 |1 | | |стиль, оның |олардың тілдік және | | | | |негізгі қызметі |стильдік ерекшеліктері. | | | | |және стильдік |Ауызша және жазбаша | | | | |ерекшеліктері. |түрлері. | | | | | |Публицистикалық стиль, | | | | | |оның негізгі қызметі – | | | | | |ақпараттық және әсер ету | | | | | |қызметі, стильдік | | | | | |ерекшеліктері - | | | | | |стандарттылығы (штамптар) | | | | | |және бейнелілігі. Ауызша | | | | | |және жазбаша түрлері. | | | |14.|Ғылыми стиль, оның |. Ғылыми стильдің түрлері,|1 |1 | | |его |олардың тілдік | | | | |коммуникативті-таны|ерекшеліктері. Ғылыми | | | | |мдық қызметі |стильдің жазбаша және | | | | | |ауызша | | | | | |түрлері.Ғылыми-көпшілік | | | | | |стиль және оның | | | | | |сипаттамасы. | | | |15.|Ресми-іскерлік |Ресми-іскерлік стильдің | | | | |стилі, оның негізгі|ресми-іскерлік саладағы | | | | |қызметі. Стильдік |қарым-қатынасты реттеудегі| | | | |ерекшеліктері, |қызметі:(мемлекеттің | | | | | |өзінің азаматтарымен | | | | | |қарым-қатынасы немесе | | | | | |«қызметтегі адамдардың | | | | | |бір-бірімен | | | | | |қарым-қатынасы»).эмоциясыз| | | | | |,дәлдік, нақтылық, | | | | | |стандарттылық сипаттағы | | | | | |тілдік құрылымдар | | | | | |Ресми-іскерлік стилдің | | | | | |жанырлық қөрінісі, тілдік | | | | | |құралдар және олардың | | | | | |берілуі.Заң, дипломатиялық| | | | | |және іскерлік құжаттардың | | | | | |лекикалық-фразқеологиялық | | | | | |және грамматикалық | | | | | |сипаттавмасы. Күнделікті | | | | | |ауыз-екі сөйлеу стилі. | | | | | |Оның шетел тілі мен қазақ | | | | | |тілдеріндегі ұқсастықтары | | | | | |мен айырмашылықтары. | | | 5 Студентердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 5.1 Мәтінді оқып шығып, одан стильдік тұрғыдан айшықталған элементтерді анықтаңыз. Олардың мәтіндегі қызметін түсіндіріңіз. Бейтарап тілдік құралдардан шетел және ана тілінде мысалдар келтіріңіз 5.2 Стильдік терминдер сөздігін жасаңыз. 5.3 Шетел тіліндегі фонетикалық, графикалық, лексикалық және стильдік құралдарды оқып үйреніңіз. 5.4 Мәтінді оқып шығып, стильдік фигураларды тауып, олардың атын атап, қызметтерін анықтаңыз. 5.5 Көркем прозаның негізгі типтерін анықтаңыз(очерк, ертегі, поэзия, драма) жіне аударыңыз. 5.6 Газет стилінің мағыналық және тілдік сипатын анықтаңыз.Стильдік ерекшеліктерін көрсетіңіз. 5.7 Ғылыми мәтіннің типтік және тілдік сипатын зерттеңіз(мақала, баяндама, резюме). Ана тіліне аударыңыз. 5.8 Күнделікті ауыз-екі сөйлеу фуенционалды стилінің типтік ерекшеліктерін сипаттаңыз(амандасу, қоштасу, құттықтау). Ауыз-екі сөйлеу тілінің тілдік ерекшеліктерін айқындаңыз(лексикалық құралдар, синтаксистік ерекшеліктер, фонетикалық көркемдеуіш құралдар). 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Дәріс сабақтары тақырыбы|Практикалық сабақтар|Көрнекілі|СӨЖ |Бақылау | | |тақырыбы |к, ТСО, |сұрақтары |түрі | | | |плакаттар| | | |1.Функционалды |1.Стилистиканың | |Стилистикан|ауызша | |стилистика пәні . Оның |зерттеу объектісі. |Кестелер,|ың отан | | |негізгі бөлімдері мен |Қазіргі |схемалар |және шетел | | |салалары. Стилистиканың |стилистиканың пайда | |тіл | | |басқа тілдік ғылымдармен|болу көздері. | |білімінде | | |байланысы. | | |дамуының | | | | | |негізгі | | | | | |бағыттары. | | |2 Стилистиканың отан |2. Функционалды | | Синонимия |ауызша | |және шетел тіл |стилистика жөніндегі|Кестелер,|мәселесі | | |біліміндегі даму |негізгі |схемалар | | | |бағыттары. Әдеби тіл |ұғымдар.Стиль және | | | | |және оның түрлері |оның негізгі | | | | | |сипаттамасы. | | | | | |Стильдік құралдар | | | | | |және олардың берілу | | | | | |жолдары. | | | | |3. Тілдік варианттылық |3. Тілдік |Кестелер,|Бейтарап |ауызша | |және оның түрлі тілдік |құралдарының |схемалар |және | | |деңгейде көрінуі Тіл |стилистикалық |Проекторд|стильдік | | |мәдениетінің |стратификациясы: |ы |бояулы | | |нормативтік, |сөйлеудің бейтарап |пайдалану|тілдік | | |коммуникативтік және |және стильдік | |құралдар | | |этикалық деңгейлері. |көркемдеуіш | | | | | |құралдары. | | | | |4. Тілдік құралдардың |4. Стильдік тәсілдер|Проекторд|Архаизмдерн|ауызша | |қолданылуы. Стильдік |мен троптың |ы |еологизмдер| | |тәсілдер. |тұрлері, олардың |пайдалану|,жаргон | | |Лексикалық-грамматикалық|жіктелуі және | |сөздер, | | |көркемдеуіш құралдар. |қызметі. |Кестемен |кірме | | | | |жұмыс |сөздер | | |5. Оқылатын тілдің |Синтаксистің |Кестені |Стильдік |ауызша | |сөздігін стильдік |стильдік |қажетті |фигуралар | | |тұрғыдан айқындау: |мүмкіндіктері: |материалм| | | |стильдік бейтарап және |хабарлы, лепті, |ен | | | |стильдік айшықталған |сұраулы сөйлемдердің|толтыру. | | | |лексика. Синонимдік |қызметі. Стильдік |Проекторд| | | |тәсілдердің берілуі: |фигуралар және |ы | | | |стильдік синонимдер, |олардің түрлері мен |пайдалану| | | |контексті синонимдер. |қызметі. | | | | |6. Сөзжасамның |6. Стильдік тәсілдер|Слайдтар,|Лексикалық |ауызша | |коркемдеуіш |мен троптың |схемалар |және | | |мүмкіндіктері. |түрлері, олардың | |фразеология| | |Стильдік тәсілдер мен |жіктелуі және |Кестені |лық | | |троптың тұрлері, |қызметі.Лексикалық-ф|қажетті |көркемдеуіш| | |олардың жіктелуі жіне |разеологиялық |материалм|құралдар | | |қызметі. |көркемдеуіш |ен | | | | |тәсілдер. |толтыру. | | | | | |Проекторд| | | | | |ы | | | | | |пайдалану| | | |7 Грамматикалық |7. Грамматикалық |Слайдтар,|Грамматикал|ауызша | |көркемдеуіш тәсілдер |көркемдеуіш құралдар|кестелер |ық | | |және стильдік фигуралар.|және стильдік | |көркемдеуіш| | |Морфологияның стильдік |фигуралар. | |құралдар | | |мүмкіндіктері.. | | | | | |Синтаксистің стильдік | | | | | |мүмкіндіктері. | | | | | |8. Фонетикалық |8. Фонетикалық |Ауызша |Графикалық |ауызша | |көркемдеуіш құралдар |көркемдеуіш құралдар|жауап |көркемдеуіш| | |және стильдік фигуралар.|және стильдік |беру, |құралдар | | |Интонацияның стильдік |фигуралар. |практикал| | | |қызметі. Графикалық |Графикалық |ық тапс. | | | |көркемдеуіш құралдар. |көркемдеуіш |Орындау | | | | |құралдар. |Проекторд| | | | | |ы | | | | | |пайдалану| | | |9. Функционалды |9. Функционалды |Тест |Функционалд|ауызша | |стильдер. |стильдер. |арқылы |ы стилдер | | |Функционалды стильдің |Функционалды |студентте| | | |анықтамасы. Шетел және |стильдің анықтамасы |р білімін| | | |қазақ тілдері |және оны жүйелеу. |тексеру. | | | |стильдерінің жүйесі. |Шетел және қазақ |Интернетт| | | | |тілдерінің негізгі |і | | | | |функционалдық |пайдалану| | | | |стильдерінің негізгі|. | | | | |түрлері. | | | | |Функционалдық стильдің |10. Стильдің өз |Кестелер,|Стильдер, |ауызша | |тілдік ерекшеліктері: |ішіндегі |схемалар |подстильдер| | |сөйлеу түрлері, стильдік|функционалды |Проекторд|, жанрлар | | |ерекшеліктер. Мәтіннің |стильдерді айқындау:|ы | | | |құрылымы, тілдік |подстильдер, |пайдалану| | | |құралдарды түрлі тілдік |жанрлар, | | | | |деңгейде қолдану |функционалды | | | | |ерекшеліктері. |стильддердің | | | | | |стильдік | | | | | |ерекшеліктері. | | | | |11. . Функционалды |11. Көркем |Кестені |Публицистик|ауызша | |стильдердің өз ара |әдебиеттің |қажетті |а жанры, | | |тығыз қарым-қатынасы. |функционалды стилі, |материалм|олардың | | |Функционалды |оның негізгі |ен |тілдік және| | |стильддердің стильдік |қызметі, стильдік |толтыру. |стильдік | | |ерекшеліктері. |ерекшеліктері, |Проекторд|ерекшелікте| | | |автордың жеке стилі.|ы |рі. | | | | |пайдалану| | | | | | | | | |12. Көркем әдебиеттің |12.Публицистикалық |Кестелер,|Автордың |ауызша | |функционалды-коммуникати|стиль, оның негізгі|схемалар |жеке стилі | | |втік және |қызметі және | | | | |лингво-стильдік |стильдік | | | | |ерекшеліктері. Тілдік |ерекшеліктері.Публиц| | | | |құрылымдық деңгейлері |истика жанры, | | | | |және оларды талдаудың |олардың тілдік және | | | | |ерекшеліктері. Тілдік |стильдік | | | | |талдаудың мәселелері мен|ерекшеліктері. | | | | |талдау әдістері. Көркем | | | | | |мәтіннің | | | | | |интерпетациясы.. | | | | | |13. Публицистикалық |13. Ғылыми стиль, |Кестені |Научный |ауызша | |стиль, оның негізгі |оның негізгі |қажетті |стиль | | |қызметі, стильдік |қызметі, стильдік |материалм| | | |ерекшеліктері, түрлері .|ерекшеліктері, |ен | | | |Газеттік публицистикалық|жанрлық түрлері, |толтыру. | | | |түрлері, олардың |олардың негізгі | | | | |тілдік-стильдік |сипаттамасы. | | | | |ерекшеліктері. | | | | | |14. Ғылыми стиль, оның |14. Ресми-іскерлік |Кестелер,|Ресми-іскер| | |коммуникативті-танымдық |стилі, оның негізгі |схемалар |лік стилі, | | |қызметі және сипаты. |қызметі. Стильдік |Проекторд|оның | | |Ғылыми стильдің түрлері,|ерекшеліктері, |ы |негізгі | | |олардың тілдік |жанрлық жағынан әр |пайдалану|қызметі. | | |ерекшеліктері. |түрлілігі, олардың | | | | | |негізгі сипаттамасы.| | | | |15. Ресми-іскерлік |15. Күнделікті |Тақырыпты|Әдеби-сөйле|ауызша | |стилі, оның негізгі |ауыз-екі сөйлеу |практикал|у және | | |қызметі. Ресми-іскерлік |стилі, оның негізгі |қ |ауыз-екі | | |стилдің жанырлық |қызметі, стильдік |жаттығула|сөйлеу | | |қөрінісі, тілдік |ерекшеліктері. |рмен |стилі | | |құралдар және олардың |Әдеби-сөйлеу және |бекіту. | | | |берілуі. Заң, |ауыз-екі сөйлеу | | | | |дипломатиялық және |стилі, олардың шетел| | | | |іскерлік құжаттардың |тілі мен қазақ | | | | |лекикалық-фразқеологиялы|тілдеріндегі | | | | |қ және грамматикалық |ұқсастықтары мен | | | | |сипаттавмасы. |айырмашылықтары | | | | |Всего 15 |15 | |15 | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамттылу картасы |Оқу-әдістемелік | | | | |құралдар, оқулықтар |Саны |Студентер саны|Қамтылу пайызы | |аттары | | | | |1 |2 |3 |4 | | | | | | |Гальперин И.Р. |Электрондық |9 |90 | |Стилистика. М., 1968,| | | | |1977 | | | | |Кухаренко В.П. |Электрондық |9 |90 | |Семинары по | | | | |стилистике | | | | |английского языка | | | | 8 Әдебиет 8.1 Негізгі әдебиет: 1. Арнольд И.В. Стилистика современного английского языка. Л. 1981. 2. Гальперин И.Р. Стилистика. М., 1968, 1977 3. Кухаренко В.П. Семинары по стилистике английского языка 8.2 Қосымша әдебиет 1. Будагов Р.А. Литературные языки и языковые стили. М., 1967. 2. Будагов Р.А.Борьба идей и направлений в языкознании нашего времени.М., 1978. 3. Виноградов В.В. Стилистика. Теория поэтической речи. Поэтика. М., 1963. 4. Виноградов В.М. Проблемы русской стилистики.М., 1961. 5. Гальперин И.Р. Текст как объект лингвистического исследования. М., 1981. 6. Долинин К.А. Интерпретация текста. М., 1985. 7. Домашнев А.И. и др. Интерпретация художественного текста. М., 1983. 8.Кожина М.Н. К основаниям функциональной стилистики. Пермь. 1968. 9.Кузнецов М.Д., Скребнев Ю.М. Стилистика английского языка. Л., 1960. 10.Кухаренко В.П. Интерпретация текста. М.., 1984. 11.Телия В.Н. Коннотативный аспект семантики номинативных единиц. М., Наука, 1986. 12.Телия В.Н. Теория метафоры. М., Наука, 1990. 13.Щадрин Н.Л. Сопоставительная стилистика и теория перевода. Изв. АНСССР СЛЯ 1982. Т. 41, 1.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz