Файл қосу
Эксперимент талаптары және факторлары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейдегі СМЖ |ПОӘК |ПОӘК 042–04.01.20.79/01-2013 | |құжаты | | | |ПОӘК | | | |« Жобалау және |18.09.2013 ж. | | |экспериментті |№ 1 басылым | | |ұйымдастыру» | | | |Оқытушыға арналған | | | |пәннің бағдарламасы| | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М070100 «Биотехнология» мамандығының студенттеріне арналған «Жобалау және экспериментті ұйымдастыру» пәнінен ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының т.ғ.к. доцент м.а. Мирашева Г.О.__________29.08.2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «__29__» ____08___ 2013 ж., № _1__ хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Х.Кәкімова 2.2 Инженерлі-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде «__12__» _____09__ 2013 ж., № __1_ хаттама Төрайымы_____________С.С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «___18_» ___09____2013 ж., № _1_ хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы, бірінші проректор ___________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Пәннің оқу мазмұны |5 | |5 |Магистранттардың өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі |6 | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы |7 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |9 | |8 |Әдебиеттер |9 | 1 Қолданылу саласы «Жобалау және экспериментті ұйымдастыру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 6М070100 «Биотехнология» мамандығының магистранттарына арналған. 2 Нормативтік сілтемелер «Жобалау және экспериментті ұйымдастыру» пәнінен жұмыс оқу бағдарламасы осы пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін төмендегі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - 2012 жылдың 23 тамызында қабылданған № 1080 Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына сай; -6М070100 «Биотехнология» мамандығының типтік оқу жоспарына сәйкес; - УСТ 042 РМҚК-МУ-4-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің жасалуына және ресімделуіне қойылатын жалпы талаптар» университет стандартына сай; - ҚП 042-1.01.-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны» құжаттамалық процедурасына сай. 3 Жалпы ережелер 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. «Жобалау және экспериментті ұйымдастыру» пәнінде мынандай сұрақтар қарастырылады: Қазақстандағы ғылымның даму тарихы, Қазақстандағы ғылыми зерттеудің негізгі бағыттары, Қазақстандағы ғылыми – зерттеуді ұйымдастырылуы және оның этаптары, ғылыми зерттеудің методологиясы, 2011 жылы 18 ақпанда қарастырылған Қазақстан Республикасының Ғылым туралы Заңы, ғылыми білім және т.б. 3.2 Пәнді оқыту мақсаты – магистранттарға ғылыми – зерттеуді және заманауи көрсеткіштерді ұйымдастыру және жобалауды жеткізу. 3.3 Пәнді оқудың негізгі мақсаты - оқылатын пәнді мамандық бойынша тәжірибеде қолдана білу. 3.4 Оқу нәтижесі: Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білу керек: • Ғылыми – педагогикалық және инновациондық көрсеткішті ұйымдастыру және жобалау және оны теория жүзінде жүргізу,заманауи ғылыми зерттеуде жаңа ғылыми жетістіктерге жету, • Ақпаратты – іздеу жұмыстарын жетік меңгеру, ғылыми – техникалыұ патентті анықтау, ғылыми әдебиетпен жұмыс істеуді ұйымдастыру. • Ұйымдастыру және жобалауға қатысты барлық сұрақтарға нақты шешім таба білу. 3.7 Оқу жоспарынан үзінді көшірме: 1 Кесте |Курс |Семестр |Кредиттер| |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |Экспериментті жоспарлау және оның міндеттері. |2 |8.2.1 | |Экперимент түрлері. | | | | Эксперименттерге қойылатын талаптары мен |1 |8.2.2 | |оңтайландыру параметрлері | | | | Эксперимент талаптары және факторлары |1 |8.1.1 | | | |8.1.2 | | | |8.1.3 | |Эксперимент моделін таңдау |2 |8.1.1 | |Статистикалық болжам. Статистикалық болжамды ұсыну |2 |8.1.1 | |барысындағы қателік түрлері | |8.1.2 | | | |8.1.3 | | | | | |Статистикалық критерий |2 |8.1.2 | |Келісім критерий түрлері және қолдану аймағы |2 |8.1.2 | |Дисперсиялық талдау |1 |8.1.2 | | | | | |Корреляциялық талдау |1 |8.1.2 | | | |8.2.2 | | | |8.2.2 | |Регрессиялық талдау |1 |8.1.2 | | | |8.2.2 | | | |8.2.2 | |Барлығы |15 | | |Тәжірибелік сабақтар | |Эксперимент туралы түсінік |2 |8.1.1 | |Ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы |2 |8.1.2 | |Ғылыми танымның методологиялық негіздері |2 |8.1.3 | |Теориялық және эмпирикалық зерттеулердің әдістері. |2 |8.1.1 | |Метатеориялық деңгей әдістері |2 |8.1.2 | |Ғылыми-техникалық шығармашылығының теориясы мен |2 |8.1.3 | |методологиясының элементтері. | | | |Патенттік құқықтың негізгі түсінігі: объект, |2 |8.1.1 | |субъект, патенттік құқық субъектісінің құқығы мен | | | |міндеттері. | | | |Зияткерлік меншік, өнеркәсіптік меншік, авторлық |2 |8.1.2 | |құқық түсініктері | | | |Қазақстан Республикасының патент заңы |2 |8.1.3 | |Ғылым және тәжірибенің методологиялық принциптері, |2 |8.1.1 | |ғылыми-зертеу жұмыстарының ұйымдастыруындағы жүйелік| | | |амалы | | | |ҒЗЖ классификациясы, ҒЗЖ орындаудың негізгі |2 |8.1.2 | |кезеңдері, ҒЗЖ өзектілік критериі. | | | |Тақырып бойынша ақпаратты жинақтау және талдау, |2 |8.1.3 | |зерттеу жоспарын құрастыру. | | | |Ғылыми рефераттау принциптері және ғылыми шолуды |2 |8.1.1 | |құрастыру. | | | |Теориялық және эксперименттік зерттеулер. |2 |8.1.2 | |Математикалық модельдеу. Ғылыми зерттеу нәтижелерін |2 |8.1.3 | |өңдеу. | | | |Барлығы |30 | | 5 МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ |5.1 Қазақстандағы ғылымның дамуы | |5.2 Қазақстан Республикасының мемлекеттік ғылыми техникалық политикасы | |5.3 Фундаментальді зерттеудің бес приоритеті | |5.4 ЖОО ғылыми зерттеу жұмыстары | |5.5 Ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізушілер | |5.6 Ғылыми техникалық зерттеу | |5.7 Ғылым туралы ҚР Заңы | |5.8 Мемлекеттік инновациялық политиканың мақсаты | |5.9 Мемлекеттік инновациялық политиканың негізгі бағыттары | 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ | |Көрнекілікте|Өзіндік оқу сұрақтары | |Тақырыбы |р | | |Дәріс сабақтары |Тәжірибел| | | | |ік | | | | |сабақтары| | | |1 |2 |4 |5 | |Экспериментті жоспарлау |1 | | | |және оның міндеттері. | | | | |Экперимент түрлері. | | | | | Эксперименттерге |2 | |Мемлекетік | |қойылатын талаптары мен | | |ғылыми-техникалық саясат | |оңтайландыру | | | | |параметрлері | | | | |Эксперимент талаптары |3 |Стандарт |Ғылыми және | |және факторлары | | |ғылыми-техникалық қызмет | | | | |атқаратын жеке және | | | | |заңдық тұлғалар | |Эксперимент моделін |4 |стандарт | Бәсекелестік | |таңдау | | |кәсіпорындарының | | | | |құрылуындағы мемлекеттің | | | | |қатысуы | |Статистикалық болжам. |5 |стандарт |Ғылыми-зерттеу | |Статистикалық болжамды | | |саласындағы ЖОО-ның | |ұсыну барысындағы | | |негізгі функциялары мен | |қателік түрлері | | |мәселелері | |Статистикалық критерий |6 |Заң |Ғылыми зерттеулер – | | | | |қолданбалы, іргелі, | | | | |стратегиялық ғылыми | | | | |зерттеулер | |Келісім критерий түрлері|7 |Заң | Уәкілетті органның | |және қолдану аймағы | | |компетенциясы | |Дисперсиялық талдау |8 |Заң |Қазақстан Республикасы | | | | |ұлттық ғылым | | | | |академиясының | | | | |координациясы | |Корреляциялық талдау |9 |Заң |Ғылыми жұмысшыларды | | | | |әлеуметтік қорғау | | | | |шаралары | |Регрессиялық талдау |10 |Заң |Ғылыми және | | | | |ғылыми-техникалық | | | | |қызметтің субъектілерін | | | | |қаржыландыру | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ 4 Кесте |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттер |Қамтамасыз | |құралдардың атаулары |саны |саны |ету пайызы | |Основы стандартизации, |2 | | | |метрологии, сертификации и | | | | |менеджмента качества.2003г. 564с.| | | | |Основы стандартизации, метрологии|10 | | | |и сертификации. 2000г. 285с. | | | | |МС ИСО 9001-2000 |10 | | | |Основы метрологии, стандартизации| 10 | | | |и управления качеством. 2002г. | | | | |324с. | | | | 8 ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі 8.1. 1 Основы научных исследований: Учебник для технических вузов/ В.И. Крутов, И.М. Грушко, В.В. Попов и др.; Под ред. В.И. Крутова, В.В. Попова. – М.: Высшая школа, 1989. – 400 с. 8.1.2 Ануфриев А.Ф. Научное исследование. Курсовые, дипломные и диссертационные работы. - М.: Ось-89, 2004. - 112 с. 8.1.3 Андреев Г.И., Смирнов С.А., Тихомиров В.А. В помощь написания диссертации и рефератов: основы научной работы и оформление результатов научной деятельности: Учеб. пособие. - М.: Финансы и статистика, 2004. - 272 с.: ил. 8.2 Қосымша 1. Научно-техническая патентная информация. Бюллетени изобретений Республики Казахстан. 2. Научно-техническая патентная информация. Бюллетени изобретений Российской Федерации. 3. Научно-техническая патентная информация. Авторские изобретения стран мира.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz