Файл қосу
Психологиялық менеджмент туралы түсінік
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | ПОӘК 042-18.1.49/01-2014 |
|ПОӘК | | |
|«Оқу-танымдық әрекетін |2014 жылғы | |
|ұйымдастыру» пәнінің |№ 1 басылым | |
|оқытушыға арналған | | |
«Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәнінің
5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
4 курс мамандығына арналған
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2014
Кіріспе
1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы,
педагогика ғылымдарының магиcтрі Кошкимбаева Р.Х.
____________ « » . 2014ж.
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 « » . 2014 ж.
Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 « » . 2014 ж.
Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №1 « » . 2014ж.
ОӘК төрайымы________________ с.ғ.д. Искакова Г.К.
4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
Мазмұны
|1 |Қолданыс аясы |4 |
|2 |Нормативтік сілтемелер |4 |
|3 |Жалпы ережелер |4 |
|4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |5 |
|5 |СӨЖ тақырыптары |13 |
|6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы |13 |
|7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |14 |
|8 |Әдебиеттер |16 |
1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
«Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің
құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В010100
«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының студенттеріне
арналған.
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
Осы «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәнінің оқытушыға арналған
жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- Жалпыға міндетті білім беру стандарты жоғары білім Қазақстан
Республикасының 23 тамыз 2012ж ю1080 қаулысымен бекітілген;
- 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының типтік
оқу жоспары;
СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
- ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:
«Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» пәні мектепке дейінгі мамандарды
дайындауға бағытталған, курсты меңгеру барысында студенттер балабақшада
оқытуды ұйымдастыруға қажетті психология-педагогикалық білімдерді игереді,
оның ерекшеліктерін, әдістерін, мазмұнын, формаларын.
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыру» курсы
білікті және жан-жақты болашақ тәрбиешіні, мектепке дейінгі мекеме
әдіскерін дайындау, қазіргі заманғы оқытуды ұйымдастыруды меңгерген және
мектепке дейінгілердің танымдықтарын дамыту.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
- студенттерде МҰ-да балаларды оқытуды ұйымдастырудың және мазмұны
туралы білімдерін қалыптастыру;
- тәжірибе жүзінде танымдық процестерін және мектепке дейінгілердің оқу
іс-әрекетін дамытудың алғашқы дағды, біліктерін дамыту;
- болашақ педагогтардың тәжірибелік педагогикалық іс-әрекетте және
педагогикалық білімдерін нақты іс-әрекетте қолдана білу
қызығушылықтарын бекіту;
- гуманистік қажеттіліктерін, шығармашылық жолда оқу-тәрбие процесінде
балалармен өзараәрекеттестігін дамыту;
- студенттердің инновациялық ойлауларын дамыту.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
Курстың соңында студент:
білу керек:
- мектепке дейінгі жастағылардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастырудың
теориялық негіздерін;
- мектепке дейінгілерді оқытудың психология-педагогикалық негіздерін;
- сәби және мектепке дейінгі балалардың оқу әрекетінің ерекшеліктерін
білу;
игеру керек:
- балабақшада оқу әрекетін ұйымдастыру дағдысын;
меңгеру керек:
- мектепке дейінгі мекемелеріндегі жұмыс формаларын;
қолдана білуі керек:
- білім беру процесі барысында оқу-танымдық әрекетін әртүрлі
субъективтік өзара әреттестікте ұйымдастыра білу;
- әртүрлі жас кезеңдеріне байланысты – жоспар құра білу;
- сабақ беру барысында түрлі оқыту технологияларын пайдалану (дамытушы,
дифференциалды, жекелей оқыту және т.б.)
түсіну керек:
- балабақшада оқу әрекетін жоспарлаудың ерекшеліктерін;
істей алуы керек:
- педагогикалық білімдерді балабақшада тәжірибе барысында қолдану
дағдысын;
- оқытудың принциптерін, тәсілдерін және әдістерін.
иемдену керек:
- отбасы мектепке дейінгі балалардың оқу-танымдық әрекетін ұйымдастыра
білу біліктілігін.
3.5 Курстың пререквизиттері:
1.6.1 Балалар психологиясы
1.6.2 Мектепке дейінгі педагогика
1.6.3 Жеке әдістемелер
3.6 Курстың постреквизиті: жоқ
3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
|Курс |Семестр|
|1 |2 |
|Дәріс сабақтары |
|Тақырып 1. Психологиялық менеджмент туралы түсінік. |2 |
|Экономика - әрбір қоғамдық құрылыстың негізгі іргетасы ол | |
|материалдық өндірістердің даму дәрежесін сипаттайды, қоғамдағы | |
|аса маңызды барлық процестерді белгілейді. «Менеджемент» | |
|түсінігі шетел тілінен аударғанда - өндірісті басқару, басқаша | |
|айтқанда, өндірісті басқару қағидалары мен әдістері, құралдары | |
|мен формаларының жиынтығы деген мағынаны білдіреді. Олар | |
|өндірістің тиімділігін арттыру және пайданы көбейту мақсатымен | |
|жасалып қабылданады. Ал «менеджер» дегеніміз - өндіріс, өткізу | |
|және қызмет көрсету саласындағы ұйымдастыру және басқару | |
|жөніндегі шаруашылық дербестігі бар іскер адам, өз ісін білетін | |
|мамандырылған басшы. Менеджмент психологиясы: жалпы психология, | |
|жеке тұлға психологиясы, әлеуметтік психология, психофизиология,| |
|практикалық психология, психологиялық диагностика ғылымдарымен | |
|байланысты. Қосымша байланысы бар салалар: әлеуметтану, | |
|антропология, кадрлық менеджмент, маркетинг, экономика және т.б.| |
|Басқарудағы мектептер.Ғылыми басқару мектебі. | |
|Тақырып 2. Психологиялық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық |2 |
|негіздері. | |
|Пс Менеджмент (ағылшынша) – алға қойған мақсатқа жету | |
|іскерлігі. Менеджмент – түрлі ұйымдарда адамдардың басқаруымен | |
|орындалатын іс- әрекет, қызмет. Менеджмент – кәсіби басқара | |
|алатын басқарма субъектісі.Менеджмент – адамның талпынысын | |
|қанағаттандыруға көмектесетін, басқаруды жүзеге асыратын | |
|психологиялық үрдіс. Менеджменттің даму тарихы, басқару | |
|ойларының эволюциясы. ХХ ғасырдың басы. Ф. Тейлор (тейлоризм). | |
|Өндірісті ғылыми тұрғыдан басқаруға болады тұжырымына | |
|негізделген. Менеджмент ғылым ретінде XIX-шы ғасырдың аяғы мен | |
|XX-шы ғасырдың басында пайда болып, өзінің дамуында бірнеше | |
|кезеңді басынан кешірді. Алғаш рет ғылыми менеджмент мектебінің | |
|негізін қалаған америка инженері Фредерк Тейлор. Басқарушылық | |
|ойлар жетістігін қолдану практикасында көптеген елдерде басқару | |
|моделінің өзіндік ұлттық ерекшелігі пайда болды. Қазіргі кезде | |
|басқарудың – американдық, жапондық, арабтық және батыс еуропалық| |
|мектептері қалыптасты. XX ғасырдың 90-шы жылдары Қазақстан | |
|экономикасындағы басқару ситуациясы айтарлықтай өзгерді. | |
|Нарықтық жүйе басқарудың әкімшілік-бұйрықтық әдістерін | |
|ауыстырды. Осының нәтижесінде кәсіпорындар шаруашылық дербестік | |
|пен сыртқы нарыққа шығу перспективасын алды. | |
|Тақырып 3. Психологиялық менеджментті зерттеудегі теориялық |2 |
|технологиялар мен әдістер. | |
|Басқару әдістері: ұймдастырушылық әдіс, құқықтық реттеу әдісі, | |
|экономикалық әдіс, психологиялық әдістер, әкімшілік әдістер. | |
|Әлеуметтік-психологиялық климатты зерттеудің негізгі тәсілдері. | |
|Отандық психологияда әлеуметтік-психологиялық климаттың | |
|табиғатын түсінуде төрт негізгі әдіс қарастырылады. | |
|Өндірістік-технологиялық қызметтер әкімшілік және кадрлық | |
|қызметтерге, басқару іс-әрекетінің құрылымын әрі қарай | |
|күрделендіре отырып, тәжірибелік бағытталу береді. Жетекші үшін | |
|олар өзінің іс-әрекетінің тікелей мазмұны ретінде болады. | |
|Инновациялық процесс үш кезеңнен түрады: Маркетингтік кызмет. | |
|Маркетинг мәселелері спектрінің кеңдігі оларды шешу үшін ұйым | |
|құрылымында мамандандырылған бөлімшелер құруды талап етеді. | |
|Маркетингті басқару келесі негізгі бағыттармен іске асырылады. | |
|Маркетингтің психологиялық мәселесіне байланысты қазіргі кезде | |
|жарнама психологиясы (психологияның арнайы саласы) қаркынды дами| |
|түсуде. | |
|Тақырып 4. Психологиялық менеджментті жүзеге асырудың |1 |
|практикалық әдістері. | |
|Менеджер қызметінің мақсаты - өндірістің экономикалық | |
|тиімділігін арттыру, прогресшіл техника мен технологияны енгізу,| |
|түрлі ресурстарды ұтымды пайдалану есебінен түсімді арттыру және| |
|т.б.Басқару кадрларын басқару жүйесінде істейтін және белгілі | |
|бір басқару қызметін орындайтын немесе оны жүзеге асыруға ықпал | |
|ететін жұмыскерлер, яғни басқару қызметінде іскерлікпен | |
|қатынасатын, әрі басқару аппаратына енетін жұмыскерлер жатады. | |
|Басқару кадрларының алуан түрлі белгілері бойынша бағалауға | |
|болады: басқару деңгейі бойынша-жоғары, орташа және төменгі | |
|буындар; кәсіптік құрамы бойынша-инженерлер, қызмет түрі бойынша| |
|ауыл-шаруашылығы, өнеркәсіп кадрлары; басқару еңбегін | |
|мамандандыру түрі бойынша әкімшілік, экономикалық, білімі | |
|бойынша жоғары және арнайы орта білімді, адамдар, практиктер, | |
|орындайтын жұмысының күрделілігі және жауапкершілігі бойынша. | |
|Басшыларды қызметтегі ролі бойынша мамандар және қосалқы | |
|қызметкерлер болып бөлінеді. Басқару жүйесіндегіқызметшілердің | |
|бұл әрбір категориясы еңбек әрекетінің ерекшеліктеріне, кәсіптік| |
|даярлығына және даярлықтан қайта өтуіне байланысты сипатталады. | |
|Кадрларды іріктеу - негізгі қызмет талаптарына сай келетін | |
|адамдарды іздестіру және зерттеу процесі. | |
|Тақырып 5. Психологиялық менеджмент барысы. |1 |
|Басқару – іс-әрекет мақсатын, бағдарлама реализациясын, | |
|іс-әрекет тәртібінің белгілі бір құрылымын сақтап отыруы. | |
|Б.Ф.Ломов, іс-әрекеттің кез келген әмбебап жағын алатын болсақ, | |
|сонымен қатар басқару, соның ішінен негізгі функциональдық | |
|блоктарын былай бөліп қарастырамыз: мотив, мақсат, жоспар, | |
|ақпараттандыру, оперативті бейне, шешім қабылдау, іс-әрекет, | |
|қорытындыны тексеру және іс-әрекетті түзету. А.К.Марков | |
|басқарудың құрамын 5 кезеңге бөлді: Мақсатты, дескриптивті, | |
|прескриптивті, реализациялық, ретроспективті. Әрбір бөлінген | |
|кезең басқару актісінің ерекше бөлімі бір анықталған | |
|кезектілікпен жүретін іс-әрекет. Қалыптастыру дегеніміз – бұл | |
|педагогикалық мақсат және міндет, ескілерді жаңарту, жаңа | |
|жоспарлар енгізу, білім беру мен тәрбие бағдарламаларына | |
|енгізілген ақпараттың ең негізгілері болып табылады. Осының | |
|барлығы педагогикалық жұмысшылардың іс-әрекеті. Басқарудың | |
|негізгі үрдісі. Басқару бұл үрдіс ретінде қарастырылады, өйткені| |
|жұмыс басқалардың көмегімен мақсатқа жету, бір мезеттік | |
|іс-әрекет емес, үздіксіз жүретін өзара байланысқан іс-әрекет. | |
|Тақырып 6. Қарым-қатынас барысын басқару. |1 |
|Қарым-қатынас әлеуметтік феномен ретінде. Коммуникация дегеніміз| |
|қарым-қатынас, екі және одан да көп адамдардың өзара түсінісуге | |
|негізделген байланысы: бір бірінен ақпарат, мәліметтер алмасуы. | |
|Басшы өзінің көпшілік уақытын мәліметтер алу және шешім қабылдау| |
|үшін, біреулермен байланысуға, қарым-қатынас орнатуға арнайды. | |
|Коммуникация - басшылық етудің байланыстырушы процесі болып | |
|табылады. Менеджерлер өз жұмысын ойдағыдай орындау үшін тиімді | |
|қарым-қатынас орнатуы қажет. Басшы мен жұмысшы топтарының | |
|арасындағы коммуникация, басшы мен бағыныштылар арасындағы | |
|қосымша мәлімет алу болып саналады, әрі басшыға топтың | |
|іс-әрекетінің тиімділігін арттыруға ықпал етеді. Коммуникациялық| |
|процесс – бұл екі немесе одан да көп адамдар арасындағы мәлімет | |
|алмасу, әрі оның негізгі мақсаты мәліметтің түсінікті болуын | |
|қамтамасыз ету. Коммуникация – бұл күрделі процесс және де оны | |
|жақсы түсіну үшін процесс сатыларын білу қажет. Стресс түрлері: | |
|жағымсыз, зиянды (дистресс) және жағымды, эйфорикалық стресс. | |
|Стресс деңгейлері: физиологиялық, эмоционалдық, психологиялық. | |
|Тақырып 7. Жүріс-тұрысты басқару. |1 |
|Басқару, басқарушылық еңбегі, оның тікелей өндірістен өзгеше | |
|іс-әрекеттің айрықша түріне айналуы еңбек кооперациясымен | |
|байланысты. Қарапайым формадағы еңбек кооперациясы көптеген | |
|жұмысшылардың күш-жігерін жай біріктіру ретінде тіпті алғашқы | |
|қауымдық құрылыста да болған. Адамдардың еңбегін ғылыми | |
|негізінде ұйымдастыру туралы анықтама берсек, оны белгілі | |
|принциптер, ережелер мен шарттар жиынтығына сүйеніп берілген | |
|технология, құрал-жабдықтар, еңбек заттар жағдайында әр | |
|жұмыскердің еңбегінің шығыны мен нәтижесі арасында оптимальды | |
|қатынасын құру. Жұмыс берушілер қатарына кәсіпорындар, | |
|мекемелер, ұйымдар, шаруашылықтар, кооперативтер, фермерлер және| |
|еңбекшілерге оларды шарт (контракт, келісім) бойынша жалдау | |
|негізінде жұмыс беретін басқа да кез келген заңды ұйымдар және | |
|нақты адамдар жатады. Кез келген әлеуметтік-экономикалық жүйе | |
|біршама дербес, бірақ өзара байланысты екі бөліктен тұрады: | |
|басқарылатын (басқару объектісі) және басқарушы (басқару | |
|субъектісі). Өндіріс жұмысын құрайтын адамдар, бірлескен еңбек | |
|процесінде белгілі бір әлеуметтік қатынас орнатады да, өндірісті| |
|басқарудың әлеуметтік-экономикалық жақтарын сипаттайды. | |
|Жұмысшының еңбекке бейімделу процесінің сипаты. Жұмысшылардың | |
|еңбек іс-әрекетіне деген ішкі қызығушылықтарын тудыру, оларда | |
|жағымды мотивацияларды тудыру. Жұмысшы іс-әрекетін бақылау, | |
|нысанаға алу, жалпы ұжымдағы тәртіпті қадағалау. | |
|Тақырып 8. Іскерлік қарым-қатынас және басқарудағы шиеленістер. |1 |
|Басқарушылық іскерлік қарым-қатынастағы өзара байланыс. Адамдар | |
|қарым-қатынасының сыр-сипаты қоғамдық өмірде, әсіресе өндірістік| |
|істердегі әрекетінен айқын байқалады. Топ ішіндегі адамдардың | |
|бір-біріне тәуелділігі, бағынуы, бірлесіп атқаратын істері, | |
|өзара көмектесуі – олардың нағыз топтық тіршілігінің заңды түрде| |
|қалыптасуын көрсететін сипаттар. Олардың арасындағы | |
|қарым-қатынастардың мазмұнды болуы түрлі әлеуметтік жағдайларға | |
|және әрбір азаматтың даралық нақты іс-әрекеттеріне байланысты. | |
|Мұндағы өзекті мәселе – адамдардың қоғамдық ісінің нәтижелі | |
|болуы мен әлеуметтік мақсаттылығы. Сыйысушылықтың төрт деңгейі | |
|бар: психофизиологиялық, психологиялық, | |
|әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік. Сыйысушылыққа қарсы – | |
|қақтығыс. Қақтығыс негізінде әдетте – субъективті не объективті | |
|әр түрлі тенденциялардың (мотив, қатынас, әрекеті мен жеке | |
|бастың мінез-құлқы, содай-ақ топтың да) қақтығысы түсініледі. | |
|Кикілжің – жағымсыз эмоциялық қобалжулармен байланысты адамдар | |
|тобы немесе индивид қарам-қатынасында, өзара әрекеттесуде | |
|индивид ойындағы тенденциялардың бір бірімен үйлеспей, | |
|қарама-қарсы бағытта болуы. Ортақ міндетті шешу жағдайындағы | |
|эмпатия. Адамның уайымдауы үнемі байқалып тұрады. Эмпатияның ең | |
|жоғарғы формасы толық жекеаралық идентификацияда көрінеді. | |
|Қимылдық эмпатия адамның ынталы, психологиялық негізін | |
|сипаттайды. | |
|Тақырып 9. Психологиялық менеджменттегі ақпараттық технология. |1 |
|Басқару іс-әрекеті сапалық параметрлердің әр түрлі деңгейімен | |
|сипатталады, үлкен немесе кіші тиімділікпен орындалады. Бірінші | |
|кезекте бұл жетекшінің кәсіби және тұғалық сапаларына тәуелді | |
|болады. Басқару іс-әрекетінің басты факторлары ретінде өзіне тән| |
|басқару қабілеттері болады. Басқару қабілеттерін құрамын | |
|анықтау. Басқару қабілеттерін зерттеу қиындықтары «қабілеттер» | |
|ұғымының шекті жалпы мәртебесін және олардың тұлғамен, әрі | |
|іс-әрекетпен тығыз байланысын жетілдіреді. Басқарудың | |
|табыстылығы жетекшінің басқару іс-әрекетінің үш негізгі | |
|«өлшемдерін» қаншалықты қамтамасыз ете отырып, келістіре | |
|алатынына байланысты болады. Қызметкерлерді ақпараттандыру. Бұл | |
|кызмет басқарудың басқа кызметтерінен азырақ стандарттануымен | |
|және алгоритмденуімен ерекшеленгендіктен, онда өзіндік | |
|субъективті психологиялық факторлардың рөлі зор. Бұл процесті | |
|жеңілдететін шешім кабылдаудың көптеген ережелері, процедуралары| |
|мен әдістері бар, бірақ әрбір жетекші мұндағы субъективтік және | |
|тіпті интуитивтік факторлардың рөлі қаншалықты зор екенін өз | |
|тәжірибесі бойынша біледі. Шешім қабылдау қызметі, осыған | |
|байланысты баскару теориясында да, психологияда да зерттеу | |
|тақырыбы болып табылады, осының нақ өзі басқарудың тек ғылым | |
|ғана емес, өнер екенін сезінуге мәжбүрлейді. Басқару мен шешім | |
|қабылдау теорияларында қазіргі уақытта екі негізгі - нормативтік| |
|және дискриптивтік тәсілдер бар процесін сипаттаудың бірқатар | |
|тәсілдері бар. | |
|Тақырып 10. Жарнама психологиясы. |1 |
|Жарнама әлеуметтік өмірде тәжірибелік маңызы зор психологиялық | |
|мәселе болып саналады. Жарнамаға қатысты мәселенің психологиялық| |
|аспектілері өмір тіршілігінің талап-тілектерімен тығыз ұштасты. | |
|Елімізде жарнама психологиясы қалың бұқараның қажеттілігін | |
|қанағаттандыратын қолдаңбалы маңызы бар айрықша пән ретінде. | |
|Өмір талабынан туындап отырған мұңдай қажеттілік әлеуметтік | |
|құбылыс болып саналатын – Жарнама мәселесіне жаңаша өң беріп, | |
|оның психологиялық тұрғыдан өркен жаюына тиісті үлес қосары | |
|сөзсіз. Жарнама – бұл ең алдымен қарым-қатынас формасы. Жарнама | |
|– көпфункционалды. Жарнамамен мемлекет, жергілікті әкімшілік | |
|және қоғамдық ұйымдар айналысады. Жарнама сақтандыру полисі емес| |
|– ол күшті жетістікке де, құлдырауға да әкеледі. | |
|Ішкі фирмалық жарнаманың негізгі міндеттерінің бірі | |
|қызметкерлерді өз мекемесіне сенімділікке иландыру, олардың | |
|тағдырын оның тағдырымен тығыз байланысқа әкелу. Жарнамалық | |
|іс-әрекеттің басты сферасы - өнімді кеңейту мақсатындағы | |
|жарнама. Нарықтық жағдай әрдайым тербелісте болады, сондықтан | |
|оны нақты болжау мүмкін емес. Барлық жарнамалық іс-әрекет | |
|нарықты терең зерттеуден жүреді. | |
|Тақырып 11. Лидерлік туралы ғылыми зерттеулер. |2 |
|Ұйымның тиімді жұмысының негізгі шартының қамтамасыз етілуі | |
|басқарудың басты функциясы болып табылатын атқарушылардың жоғары| |
|мотивіне байланысты. «Жоғарыдан» басқару әсерінің барлығының | |
|негізі - атқарушылар іс-әрекетінің мотивтенуі мен өзара | |
|іс-әрекеттегі билік. «Билік» ұғымы «жетекшілік» және | |
|«көшбасшылық» ұғымдарымен, олардың типтерімен және олардың | |
|арасындағы қатынастармен байланысқан. Ұйымдар мен топтардың | |
|барлығын негізгі екі ресми және бейресми типке бөлуге болады. | |
|Ресми ұйым - институционалды белгіленетін қандай да бір мақсатқа| |
|жету үшін бірігетін адамдар қауымдастығы. Ресми топта - ресми | |
|көшбасшы - ол жетекші, ал бейресми топта ресми емсс көшбасшы | |
|басқарады. Көшбасшылық пен ресми жетекшіліктің топ | |
|іс-әрекетіндегі айырмашылығы келесі жағдайлармен анықталады. | |
|Басқару теориясында билік жетекші қолданатын бірнеше негізгі | |
|түрден тұратын көп өлшемді құбылыс ретінде қарастырылады. | |
|Марапаттау немесе мадақтау билігі. Жетекші өз қолында | |
|атқарушылар үшін субъективтік мәнді стимулдарды таратудың | |
|негізгі мүмкіндіктерін ұстайды. Лидерлік – бір адам екінші бір | |
|адамға немесе топқа әсер етуге көмектесетін процесс. | |
|Басқарушының жоғарғы статусы бұйрық беруге құқық береді. | |
|Басқарушының барлығы белгілі бір дәрежеде билік типтерін | |
|қолданады. Ең көп тараған классификация бойынша басқару стилінің| |
|үш негізгі түрін бөліп көрсетуге болады. Авторитарлы, | |
|демократиялық, либералды. | |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар | |
| №1 Тәжірибелік. Мектепке дейінгі дидактика. |2 |
|Дидактика туралы жалпы түсінік. | |
|Оқыту үрдісі. | |
|Таным теориясы. | |
|№2-Тәжірибелік. Балабақшадағы оқытудың психологиялық негіздері. |2 |
| | |
|Оқыту үрдісінің мәні. | |
|Мектеп жасына дейінгі балалардың жақын арадағы даму аймағы | |
|(Л.С.Выготский). | |
|Оқу мотиві. | |
|Мектепке оқуға психологиялық дайындық. | |
|№3-Тәжірибелік. Мектепке дейінгі балаларды оқытудың |2 |
|педагогикалық мәні. | |
|1.Оқытудың теориялық негіздері. | |
|2.Сабақтардың және дидактикалық ойындардың жүйесін құруы. | |
|3.Еңбегінің мәні. | |
|№4 Тәжірибелік. Оқытудың негізгі принциптері. |3 |
|1.Принцип ұғымы. | |
|2. Я.А.Коменскийдің «Ұлы дидактика» еңбегі. | |
|3. Мектепке дейінгі балаларға жеке дара қарау принципі. | |
|№5 Тәжірибелік. Мектепке дейінгі балаларды оқыту әдістемесі. |3 |
|1. «Әдіс», «оқыту әдісі», «тәсіл» ұғымдары. | |
|Практикалық әдістері. | |
|Сабақты жоспарлау түрлері | |
|№6- Тәжірибелік. Оқытуды ұйымдастыру қалпы-сабақ. |3 |
|1.Оқытуды ұйымдастыруға қойылатын талаптар. | |
|2.Балабақшадағы балаларды оқыту ерекшелігі. | |
|3.Сабақты жоспарлау түрлері. | |
|№7- Тәжірибелік. Мектепке дейінгі балалардың танымдық |2 |
|белсенділігі. | |
|1.Танымдық психикалық процестерінің дамуы. | |
|2.Танымдық қызығушылығы мен белсенділігін тәрбиелеу. | |
|3.Оқыту мен тәрбиелеуге арналған бағдарламалардағы білім | |
|мазмұны. | |
|№8-Тәжірибелік. Танымдық дамудағы сенсорлық тәрбиенің орны. |2 |
|1. Мектепке дейінгі балалардың сенсорлық дамуы туралы. | |
|2.М.Монтессоридың технологиясы. | |
|3.Сенсорлық тәрбиенің психологиялық негізі. | |
|№9-Тәжірибелік. Оқыту технологиялары. |3 |
|1. Проблемалық оқыту. | |
|2. Оқыту технологияларының теориялық негіздері. | |
|3. Балабақшадағы оқыту технологиялар. | |
| Зертханалық сабақ |- |
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 Мектепке дейінгілердің оқу-танымдық әрекетінің ерекшеліктері
5.2 Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері
5.3 Мектепке дейінгі балаларды оқытудың педагогикалық мәні
5.4 Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі-сенсорлық тәрбиесі
5.5 Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы
6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
|№ |Тақырыптары |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау |
| | |құралдар, |дайындалу |Түрі |
| | |плакаттар, |сұрақтары | |
| | |лабораториялы| | |
| | |қ стендтер | | |
| |Дәріс сабақтар |Тәжірибелік | | | |
| | |сабақтар | | | |
|1. |Мектепке |Әртүрлі |Плакат: |Мектеп |Тірек-схема|
| |дейінгі |топтарда |Мектеп |дейінгі |конспект |
| |дидактика. |оқытуды |дейінгі |жастағылардың| |
| |Мектеп дейінгі |ұйымдастырудың |жастағылардың|оқу-танымдық | |
| |жастағылардың |спецификасы |оқу-танымдық |әрекетінің | |
| |оқу-танымдық | |әрекетінің |ерекшеліктері| |
| |әрекетінің | |ерекшеліктері|. | |
| |ерекшеліктері. | |. | | |
|2. |Балабақшада |Мектепке |Плакат: |Балабақшада |Тірек-схема|
| |оқытудың |дейінгі жастағы|Дидактические|оқытудың |конспект |
| |психологиялық |балаларда |условиями |психологиялық| |
| |негіздері. |ақыл-ой |появления |негіздері. | |
| | |тәрбиесі |первоначальны| | |
| | | |х умений. | | |
|3. |Мектепке |Ақыл-ой |Плакат: |Мектепке |Аннотация |
| |дейінгі |тәрбиесі және |Оқыту |дейінгі | |
| |балаларды |оқыту |процесінің |балаларды | |
| |оқытудың | |құрылысы |оқытудың | |
| |педагогикалық | | |педагогикалық| |
| |мәні. | | |мәні. | |
|4. |Оқытудың |Мектепке |Плакат: | | |
| |негізгі |дейінгі |Оқытудың | | |
| |принциптері |балаларды |негізгі | | |
| | |тәрбиелеудегі –|принциптері | | |
| | |сенсорлық | | | |
| | |тәрбиесі. | | | |
|5 |Мектепке |Оқыту |Плакат: |Мектепке |Ойындарды |
| |дейінгі |технологиялары |Әдістердің |дейінгі |іріктеу |
| |балаларды оқыту| |классификация|балаларды | |
| |әдістемесі | |сы |тәрбиелеудегі| |
| | | | |– сенсорлық | |
| | | | |тәрбиесі. | |
|6 |Сабақ – оқытуды|Мектепке |Плакат: |Сабақ – |Конспектіні|
| |ұйымдастырудың |дейінгі |Сабақтың |оқытуды |талдау |
| |негізгі формасы|балалардың |белгісі |ұйымдастыруды| |
| | |танымдық-зертте|оқытудың |ң негізгі | |
| | |у әрекеті |формасы |формасы | |
| | | |ретінде | | |
|7 | |Мектепке | | | |
| | |дейінгі | | | |
| | |балалардың | | | |
| | |танымдық-зертте| | | |
| | |у әрекеті | | | |
7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ «ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ
ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ» ПӘНІНЕН
|№1 |Оқулық және оқу-әдістемелік құрал саны |Кітап |% Қамту|Студе|
| | |саны |пайызы |нт |
| | | | |тер |
| | | | |саны |
| |Жумабаев М. Педагогика. Алматы, 1994 г. |10 |100 |8 |
| |Ядэшко В.И., Сохина Ф.А. Дошкольная педагогика. |10 |100 | |
| |Алматы, 2002 г. | | | |
| |Козлова С.Л., Куликова Т.А. Дошкольная |1 |12 | |
| |педагогика. М. Издательский центр Академия, 2002| | | |
| |г. | | | |
| |Бондаренко Л.К. Дидактические игры и детском |10 |100 | |
| |саду. М., 1990 | | | |
| |Пилюгина Э.Г. Занятие по сенсорному воспитанию с|5 |62 | |
| |детьми раннего возраста. М., 2003 | | | |
| |Усова А.П. Обучение в детском саду. М., 2000 |5 |62 | |
| |Дошкольная педагогика. //Под ред. Логиновой |2 |25 | |
| |В.И., Саморуковой П.Т. - М.: Просвещение, 1 989 | | | |
| |г | | | |
| |Детский сад / под ред. Тарасовой Л.П. – М., 1997|3 |37 | |
| |Психология воспитания / под ред. Петровского |3 |37 | |
| |В.А. – М., 1995 | | | |
| |Мухина В.С. Детская психология. – М., 1989 |10 |100 | |
8. ӘДЕБИЕТТЕР
Негізгі әдебиеттер:
1. Жумабаев М. Педагогика. Алматы, 1994 г.
2. Козлова С.Л., Куликова Т.А. Дошкольная педагогика. М., 2002
г.
3. Бондаренко Л.К. Дидактические игры и детском саду. М., 1990
4. Пилюгина Э.Г. Занятие по сенсорному воспитанию с детьми раннего
возраста. М.:, 2001
5. Усова А.П. Обучение в детском саду. М: Просвещение, 1999
6. Белая К.Ю. Инновационная деятельность в ДОУ. - М., 2006
7. Короткова Н. Организация познавательно-исследовательской
деятельности детей старшего дошкольного возраста. – журнал «Ребенок
в детском саду» № 1, 2002г
8. Иванова А.И. Детское экспериментирование как метод обучения.
Управление ДОУ, N 4, 2004, с. 84 - 92
9. Короткова Н.А. Познавательно-исследовательская деятельность старших
дошкольников. Ребенок в детском саду. N 3, 4, 5, 2003
10. Организация экспериментальной деятельности дошкольников. Под
.ред.Л.Н. Прохоровой. М., 2004
11. Соловьева Е. Как организовать поисковую деятельность детей.
Дошкольное воспитание. N 1, 2005
12. А. Савенков. «Исследовательские методы обучения», Дошкольное
воспитание. № 12, 2005 г.
13. Развитие творческой активности школьников. Под ред. А.М. Матюшкина.-
М., 1991
Веракса Н. Е., Галимов О. П.Познавательно-исследовательская
деятельность дошкольников.М., 2012
Қосымша әдебиеттер:
1. Мухина В.С. Детская психология. – М., 1989
2. Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте. – М.,
1968.
3. Методика оценки и измерения качества освоения и усвоения детьми
базового содержания дошкольных образовательных программ. Алматы., 2004
4. Программа воспитания и обучения детей раннего возраста (от года до 3
лет) «Алғашқы қадам», Астана, 2010
5. Программа воспитания и обучения детей младшего дошкольного возраста
«Зерек бала» (от 3 до 5 лет), Астана, 2010
6. Программа воспитания и обучения детей старшего дошкольного возраста (5-
6 лет) «Біз мектепке барамыз», Астана, 2010
7. Методические указания к Программе воспитания и обучения детей старшего
дошкольного возраста «Бiз мектепке барамыз. Астана, 2011.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz