Файл қосу
Мұражай қорлары туралы түсінік
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | | |3 деңгейлі ОӘК құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-14.5.02.1.20.11/02-20| | | |13 | | | | | |«Мұражайтану» пәні |№1басылым | | |бойынша оқытушы үшін | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | «Мұражайтану» пәнінен Студенттер үшін оқу-әдістемелік кешені 5В020300- Тарих мамандығына арналған СЕМЕЙ – 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған: Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тарих » кафедрасының аға оқытушысы, т.ғ.к. Мухаметжанова Нургуль Ахметжанқызы 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды. Хататама № 1 « » 2013 ж. Кафедра меңгерушісі____________________Мухаметжанова Н.А 2.2. Гуманитарлық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. Хаттама № « » 2013 ж. Төрайымы ___________________Ш. Кеңесбаева Гуманитарлық факультеттің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама № « » 2013 ж. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған Хаттама № 1 « » 2013 ж. ОӘК төрайымы Г.Искакова Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 3. Курс форматы және саясаты 4. Бағалау саясаты 5. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ - Оқытушының аты-жөні – Мухаметжанова Нургуль Ахметжанқызы - Кафедра –тарих - Байланыс ақпараты – тел: 360225, 87772847541, оқу корпусы № 1, кабинет 1006 - Дәрістерді өткізу орны - 1207 аудитория; - Пән атауы – « Мұражайтану» - Кредиттер саны – 2; 2. Оқу жоспарынан шығарым: |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қорытынды тест) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3 |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 5 Студенттер үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны: Практикалық сабақтардың тақырыптары Таблица 3 |№ |Тақырып |Мазмұны |Сағат | | | | |саны | |1 |Тарихи мұражай. |Мұражайтанудың негізгі ұғымдары: «мұражай», |2 | | |Мұражайлық |«мұражай ісі», «мұражай жәдігері». | | | |зерттеулер. |Мұражайлық зерттеулер:мұражай- | | | | |педагогикалық, социологиялық, психологиялық.| | | | |Мұражайдың негізгі әлеуметтік қызметтері: | | | | |ғылыми-құжаттау, қорғау, зерттеу, | | | | |білім-тәрбие беру. | | |2 |Мұражай |Мұражай қорлары туралы түсінік.. Мұражай |1 | | |жәдігерлерінің |қорларының құрамы: негізгі және айырбас | | | |зерттеу әдістемесі.|қоры. | | | | |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық және| | | | |дублеттік қорлар. | | |3 |Мұражай |«Мұражай корын есептеу» түсінігі. |1 | | |жәдігерлерінің |Айырбас қорының құрамындағы профильді емес | | | |есептелуі және |мұражай заттарының және артық дублеттік | | | |олардын ғылыми |даналар қорлары. | | | |қужатталуы. | | | |4 |Мұражай |Қор жұмысының негізгі бағыттары: |2 | | |жәдігерлерінің |А) қорды қалыптастыру, | | | |есептелуі және |Б) есепке алу, | | | |олардын ғылыми |В) сақтау, | | | |қужатталуы. |Г) зерттеу, | | | | |Д) кеңес жүргізу. | | |5 |Тарихи |Кешенді (екі, үш профильде жұмыс жүргізетін |2 | | |мұражайлардын |мұражайлар) | | | |әртурлі топтарының |Өлкетану мұражайларының тарих бөлімдері. | | | |экспозициялық |Этнографиялық және әдеби мұражайлар. | | | |қасиеттері. | | | |6 |Тарихи мұражайдын |Мұражай заттарын зерттеу әдістемесі |1 | | |экспозициясы. |. Мұражай экспозициясы. | | | | |Тарихи мұражайлардың экспозициясын құрудың | | | | |принциптері. | | |7 |Тарихи мұражайдын |Мұражай экспозициясын құрудың әдістері. |4 | | |экспозициясы. |2.Тарихи мұражайлар экспозициясының | | | | |тақырыптық құрылымы. | | | | |3. Экспозициялық материалдар: мұражай | | | | |жәдігерлері, экспозициялық ғылыми-қосалқы | | | | |материалдар. | | | | |4. Мәтіндер мен фонокомментарий, | | | | |экспозициядағы жол нұсқайтын белгілер. | | |8 |Мұражай |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның негізі. |2 | | |экспозициясынын |Мұражай заттарының типтеріне байланысты | | | |көркемдік |(материалдық ескерткіштер, бейне | | | |жобалаудын |материалдар, жазба деректері, деректі | | | |ұйымдастыру және |фономатериалдар) экспозицияда көрсетудің | | | |онын салалары. |арнайы әдістері. | | | | |3. Мұражай заттары және мұражайдан | | | | |тыс объектілерінің көшірмелері. | | Рефераттарға ұсынылатын тақырыптар 1. Мұражай жұмысында қор қалыптастыру ісі. 2. Мұражай заттарын зерттеу әдістемесі. 3. Мұражай қорларын есепке алу. Қордың құжаттама жүйесін жасау міндеттері. 4. Мұражай қорларын сақтау жүйесі. 5. Мұражай экспозициясын құрастыру әдістемесі. 6. Әр түрлі тарих профиліндегі мұражайлардың экспозициясын құрастырудағы өзгешеліктер. 7. Мұражай экспозициясын жасаудағы көркемдік жобалау және оның жүзеге асырылуы. 8. Мұражайда экскурсиялық жұмыстың ұйымдастырылуы. 9. Мұражайдағы ғылыми-ағарту жұмыстары. 10. Мұражайдың мәдени-көпшілік және тәрбие жұмыстары. 11. Мұражай жұмысын насихаттау: ақпарат және жарнама. 12. Мұражай ғимараттарына қойылатын талаптар. 13. Мұражай ғимаратында негізгі функционалдық кешендер арасында кеңістікті бөлу. РЕФЕРАТТЫ ЖАЗУҒА ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ. Реферат- студенттің белгілі тарихи тақырыпқа, немесе көзделген дерек көзіне байланысты жазған ғылыми жұмысы болып табылады. Реферат жазудағы басты мақсат - Отанымыздын төл тарихын жетік білуге, ата-бабаларымыздың ежелгі мәдениетін, тұрмыс-салтын тарихи деректер негізінде, көршілес елдер мен дүниежүзі тарихымен байланыстыра оқыту болып табылады. Студенттердің тарих танымын қалыптастырып, адамзат тарихын ғылыми тұрғыда тануға жағдай жасауға бағытталған тарихи-ғылыми жұмыс болып табылады. 6 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ |№ |Тапсырма тақырыптары |Оқыту түрлері |Сағат саны| |1 |Мұражайтану ғылым ретінде Сөздіктермен |картотека |3 | | |жұмыс. | | | |2 |Археологиялық деректер мұражай жәдігері |конспект |3 | | |ретінде. | | | |3 |Этнографиялық деректер мұражай жәдігері |тест |3 | | |ретінде. | | | |4 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: а)факультеттің тарихы | | | | |бойынша деректер кешені; | | | |5 |«Мұражайтану» пәні бойынша негізгі |таблица |3 | | |ұғымдарға түсініктеме сөздік жасау. | | | |6 | Мұражай жүйесі және жіктелуі. |тест |3 | |7 |Тарихи мұражайлар экспозициясының |тест |3 | | |тақырыптық құрылымы | | | |8 |Өз өлке мен жалпы Қазақстан тарихы бойынша|кесте |3 | | |синхронистикалық кесте құру. | | | |9 |Қор жұмысының негізгі бағыттары |тест |3 | |10 |Мұражай жәдігерлері – экспозицияның |реферат |3 | | |негізі. | | | |11 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: мектептің тарихы | | | | |бойынша деректер кешені; | | | |12 |Мұражай ісіндегі жинақтау жұмысы үшін |баяндама |3 | | |ескертпе құрастыру: мекеме немесе | | | | |кәсіпорын тарихы бойынша деректер кешені. | | | |13 |Мұражай заттарының ғылыми сипаттамасын |баяндама |3 | | |құрастыру: а) қол өнер бұйымы (кілем, | | | | |текемет, сырмақ, білезік, сырға, т.т.) ә) | | | | |кітап, газет, журнал | | | |14 |Мұражай педагогикасы. |реферат |3 | |15 |Негізгі қордың құрамындағы коллекциялық |реферат |3 | | |және дублеттік қорлар. | | | 7 «Мұражайтану» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы кесте-5 Жұмалар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Бақылау түрі |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ1 |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |АБ |РБ2 | |Баллдар |16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |16 |96 | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz