Файл қосу
Аспаптық бағдарламалық құралдарды қолдану
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3-деңгейлi СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-11.1.143/01-2014 | |ПОӘК | №2 баспа | | |«Бағдарламаларды әзірлеудің |29.08.2014 ж. | | |құрал-саймандары» пәнінің | | | |оқытушыға арналған пән | | | |бағдарламасы | | | «БАҒДАРЛАМАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУДІҢ ҚҰРАЛ-САЙМАНДАРЫ» ПӘНІНІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070400 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығы үшiн ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы________ Р.С.Бекбаева, техника ғылымдарының кандидаты, «Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а. «_____» ____________________ 2014 ж. 2. КЕЛІСІЛГЕН 2.1. «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2014 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « » қыркүйек 2014 ж. Төрайымы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « » қыркүйек 2014ж. ОӘК төрайымы___________ Г.К.Искакова 4. 26.08.2013 ж. №1 баспа орнына ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1 |Қолдану аймағы |4 | |2 |Нормативті сілтемелер |4 | |3 |Жалпы жағдайлар |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны |6 | |5 |Студенттердің өзіндік жұмысына арналған тақырыптар тізімі |8 | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ «Бағдарламаларды әзірлеудің құрал-саймандары» пәнiнiң оқу-әдiстемелiк кешенiнің құрамына енетін оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 5B070400–Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады. 2 НОРМАТИВТI СІЛТЕМЕЛЕР «Бағдарламаларды әзірлеудің құрал-саймандары» пәнiнiң осы оқу- әдiстемелiк кешенi келесi құжаттар мен талаптарға сәйкес жасалды: - 5B070400–Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету мамандығының эллективті пәндер каталогына, - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін жетілдіруге жалпы талаптар » университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны» құжатталған процедура. 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Жаңашыл басқарушы жүйелер күннен – күнге бiрнеше ондаған жергiлiктi локальды желiлердi бiрлестiрген техникалық жүйелер ретiнде қалыптасып келедi. Сондықтан мұндай жүйелердi комплекстi түрде ақпараттық-басқарушы жүйелер ретiнде қарастыруға болады. Курстың мақсаты мен міндеттері: теориялық білімді қалыптастырып, ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау нақыштарын алу. Жаңашыл бағдарламалық қамсыздандыруды және математикалық тәсілдерді қолдану негізінде ақпараттық жүйелердің қолданушы интерфейстерін жобалау процесімен танысу. Қолданушыларлың әртүрлі класын есепке алып, интерфейс моделін практикалық түрде іске асыру. Курс дәрістік және лабораториялық сабақтардан тұрады. Дәрістік сабақтар ақпараттық жүйелердің интерфейстерін жобалау теориясының негізгі сұрақтарын ашады. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: бағдарламалық аспаптарды атап өту және оның классификациясын үйрету; аспаптық бағдарламалық қамтаманың құралдары және әдістерінің құрамы мен қолдану аймағын анықтау; өндеу аспаптармен жұмыс істеу тәсілдері, компиляциялау, жүктемелеу, бағдарламаны орнатуды білу; аспаптарды қолдану мінездемесі мен мүмкіндіктері, олардың ақпараттық қамтамасын талдау; бағдарламалық қамтаманы қолдау және енгізу, жүктемелеу, қәзіргі заманғы өңдеу құралдарын қолдануды практика жүзінде қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: - студенттердің пән бойынша қажетті білімдерін қалыптастыру; - осы облыста қолданылатын техникалық, алгоритмдік және технологиялық шешімдермен танысу. 3.4 Оқу нәтижелері: Пәнді оқығаннан кейін білулері керек: ˗ Жобалау аймағындағы негізгі бағыты, аспаптық құлардар жиынын таңдау және бағдарламалық өнімдерді өңдеудің өміршеңдік циклін қамтамасыздандыруды білу; ˗ Аспаптық бағдарламалық қамтаманың теориялық негізін құруды білу; ˗ Бағдарламалық өнімді өңдеудегі қолданылатын мемлекетіміздің және шетелдердің стандарттарын қолдануды білу; ˗ Аспаптың ақпараттық құрылымын және интерфейсін құрудағы классикалық және қазіргі заманда қолданылатын әдістерді білу; ˗ IDEFO, IDEF3, DFD жобалау және құрылымдық талдау әдістемесін білуі қажет; ˗ IDEF1X ақпараттық модельдеудің әдістемесін; ˗ UML унифицирленген модельдеу тілін; ˗ Заманауи бағдарламалау құралдары - CASE –құралдары: BPwin, Erwin, Rational Roze –ні пайдалана білу; ˗ ақпараттық жүйенің автоматтандыру процесінің моделін құра білуі қажет; Жасау керек: - Бағдарламалық өнімдерді тарату және өңдеу кезінде практика жүзінде қолданылған өміршеңдік цикл этаптарымен қамтамасыздандыратын аспапты құралды таңдау; - Бағдарламалық аспапты құру стандарттарын қолдану; - Аспаптық бағдарламалық құралдарды қолдану; - Аспаптарды қолдану тиімділігінің бағасы және сапа мінездемесінің талдануы: - Аспаптық бағдарламалық құралды енгізудің экономикалық тиімділік бағасы; - Аспаптармен жұмыс істеудегі обьектілі – бағытталған және құрылымдық тарату әдістері. Қолдана алу керек: - Аспаптық бағдарламалық құралдарды қолдану; - Бағдарламалық аспаптарды өңдеу; - ПӨ өңдеу аспаптарын таңдау кезіндегі салыстырмалы талдау. 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері 3.5.2 Бағдарламалау технологиясы 3.5.3 Жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету. 3.6 Курстың постреквизиттері: 3.6.1 Автоматтандырылған жүйелерді жобалау 3.7 Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | | |1-Модуль. Алғашқы ұғымдар. талаптар |1 | |Кіріспе. Өңдеу тәртібі. Құжат және мазмұн талаптары. ПӨАҚ | | |даму тарихы. | | |Мемлекеттік және шетелдік стандарт құжаттары, өңдеу құрамын |2 | |анықтау. RUP. | | |Талаптарды өңдеу. ТТ. Логикалық жобалау аспаптары мен |2 | |әдістері. | | |2-Модуль. UML-туралы түсініктер |2 | |UML. Өңдеудің функционалдығын сипаттау. Аспаптары мен | | |әдістері. | | |Кластар диаграммасын құру. Әдістері, технологиялары, |1 | |аспаптары. | | |Өңдеу тілін анықтау, тарату ортасын анықтау, өндеу аспаптарын|1 | |анықтау. | | |Физикалық жобалау процедурасы – тәртібі, аспапы, ресурсы, |1 | |құжаттары | | |3-Модуль. Бағдарламалау құралдары |1 | |Визуалды бағдарламалау құралдары – MS Visual Studio, Borland | | |Delphi және т.б. | | |Компонентерді таңдау және редакторлау, компонентті өңдеу. |1 | |Open ТOOLs API. | | |Бағдарлама интерфейсін құру. Аспаптарды өңдеу принциптары. |1 | |Программның жөнделуі. Аспаптары. Жөндеу әдістемесі. |1 | |Тестілеу. Вариант бойынша өңдеу және тестілік мысалдар |1 | |Барлығы: |15 | |Практикалық сабақтар | | |Барлығы: |15 | |№1 практикалық жұмыс. |3 | |BPwin пакетінің негізгі функцияларын оқу. BPwin ортасында | | |IDEF0, DFD, IDEF3-модельдерін құру. | | |№2 практикалық жұмыс. |3 | |Erwin пакетінің негізгі функцияларын оқыту. IDEF1X – моделін | | |Erwin ортасында құру. | | |№3 практикалық жұмыс. |3 | |Rational Roze | | |пакетінің негізгі функцияларын оқыту. Rational | | |Roze ортасында прецедент диаграммасы, | | |класстар диаграммасы. | | |№4 практикалық жұмыс. |3 | |Rational Roze пакетінің негізгі функцияларын оқыту. Rational | | |Roze ортасында қызмет диаграммасын және | | |объектілердің әрекеттес диаграммасын құру | | |№5 практикалық жұмыс. |3 | |Компьютерлік жүйелердің интерфейстерін комплекстік жинау | | |Барлығы: |15 | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1. Қолданушы интерфейстерінің типтері және оны жасау кезеңдері. 5.2 Ақпаратты қабылдаумен, сақтаумен және өңдеумен байланысты адамның психофизикалық ерекшеліктері. 5.3. Қолданушы интерфейстерінің интеллектуалды элементтері 5.4. Жаңашыл ақпараттық басқарушы жүйелердегі интерфейстердің ерекшеліктері 5.5. Ақпараттық жүйелердегі интерфейстерді қолданумен ақпараттық нысандарды басқаруды анализдеу 5.6. Қолданылатын парадигмалар және принциптер 5.7. Қолданушы моделі. 5.8. Интерактивті жүйе моделін құру 5.9. Ақпарттық басқарушы жүйелердің қолданушы интерфейстерінің модельдік негізделген жобаларының методологиялық негіздері. 5.10. Ақпараттық жүйенің интерфейсін модельдеу процесі. 5.11. Ақпараттық жүйенің қолданушы интерфейсін құралдық көмегімен қолдау 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ 3 кесте |Оқулықтардың, оқу әдістемелік нұсқаулардың |Саны |Студент тер|Пайыздық қамтылуы| |атаулары |экз. |саны | | |1 |1 |3 |4 | | | |Негізгі әдебиеттер | | | | |Вендров A.M. Проектирование программного |14 |14 | | |обеспечения экономических информационных | | | | |систем: Учебник. — 2 -ое изд., перераб. и | | | | |доп. М.: Финансы и статистика, 2005. | | | | |544 с: ил. | | | | |Маклаков СВ. Создание информационных систем|20 |14 | | |с AllFusion Modeling Suite. М.: Диалог. | | | | |МИФИ, 2003 | | | | |Мацяшек, Лешек, А. Анализ требований и |5 |14 | | |проектирование систем. Разработка | | | | |информационных систем с использованием UML| | | | |:Перс англ . М.: Издательский дом | | | | |«Вильямс»,2002г. | | | | |Қосымша әдебиеттер | |Амблер С. Гибкие технологии: экстремальное |- |- | | |программирование и унифицированный процесс | | | | |разработки. Библиотека программиста.- | | | | |СПб.:Питер,2005г. | | | | |Розенберг Д., Скотт К. Применение |- |- | | |объектного моделирования с использованием | | | | |UML и анализ прецедентов: Пер. с англ.- М.:| | | | |ДМК Пресс,2002г. | | | | |Кролл П., Крачтен Ф. Rational Unified |- |- | | |Process –это легко. Руководство по RUP. | | | | |Пер.с англ.-М.: КУДИЦ-ОБРАЗ,2004г. | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 1. Вендров A.M. Проектирование программного обеспечения экономических информационных систем: Учебник. — 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Финансы и статистика, 2005. - 544 с: ил. 2. Маклаков СВ. Создание информационных систем с AllFusion Modeling Suite. - М.: Диалог-МИФИ, 2003 3. Мацяшек, Лешек, А. Анализ требований и проектирование систем. Разработка информационных систем с использованием UML :Перс англ .- М.: Издательский дом «Вильямс»,2002г. 7.2.Қосымша: 1. Амблер С. Гибкие технологии: экстремальное программирование и унифицированный процесс разработки. Библиотека программиста.- СПб.:Питер,2005г. 2. Розенберг Д., Скотт К. Применение объектного моделирования с использованием UML и анализ прецедентов: Пер. с англ.- М.: ДМК Пресс,2002г. 3. Кролл П., Крачтен Ф. Rational Unified Process –это легко. Руководство по RUP. Пер.с англ.-М.: КУДИЦ-ОБРАЗ,2004г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz