Файл қосу
Астық түйір
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | |УМКД 042-18-7.1.02/01-2013 | |ПОӘК |№1 - басылым | | |«Астық түйірлердің сапасына |18.09.2013 | | |әсер ететін факторлар» пәнінің | | | |оқытушыға арналған бағдарламасы| | | «Астық түйірЛЕРДІҢ сапасына Әсер ететін факторлар» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072800– «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 1. ӘЗІРЛЕНДІ Әзірлеуші Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының доцент м.а, т.ғ.к. Нұрғазезова А.Н.____________________ 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде Хаттама № 1, 28.08. 2013 ж. Кафедра меңгерушісі ______________ Б.Қ. Әсенова 2.2. Инженерлік-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде Хаттама № 1,12.09.2013 ж. Төрайымы ______________ С.С. Төлеубекова 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 18.09.2013 ж. ОӘК төрайымы _____________ Г.К. Искакова 4. Алғаш рет енгізілді |Мазмұны | |1 |Қолдану аясы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) |6 | |5 |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары |6 | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |8 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |11 | |8 |Әдебиеттер |11 | 1 Қолдану аясы «Астық түйірлердің сапасына әсер ететін факторлар» пәні бойынша, оқу- әдістемелік кешеннің құрамына кіретіноқытушыға арналған пәннің бағдарламасы 5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы бойынша оқытылатын студенттерге арналған. Студенттерді оқу үрдісі барыснда курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен қажеттілігін, оқу процесінде игеретін курс саясатымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен пәнді оқып-үйретудегі негізгі жетекші құрал болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер Оқытушыға арналған «Астық түйірлердің сапасына әсер ететін факторлар» пәні бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібін қалыптастыратын оқытушыға арналған пән бағдарламасы, келесдегідей құжаттардың талаптары мен кеңестеріне сай келеді: - 5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.354.-2004, ҚР Білім және ғылым министрлігінің № 1080 хаттама, 23.08.2012 ж. бұйрығымен бекітілген. - 5В072800 – «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығына арналған типтік оқу жоспары; - Мемлекеттік стандартқа қосымша элективті каталог бойынша жасалынған. - СТУ 042-СГУ-5-2012 Университета стандарты «ПОӘК дайындау мен рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар»; - ДП 042-1.07-2012 Құжаттандырылған процедура «ПОӘК құрылымы мен мазмұны» 3 Жалпы ережелер 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны Студент бұл пәнді оқу барысында астық түйір және астық түйір өнімінің сапасына әсер ететін факторлармен танысып, астық түйір сапасын жоғарлату мақсатында жаңа және дәстүрлі әдістермен, оны сақтау ерекшеліктері, сондай- ақ астық түйірды егуден бастап, өңдеу, сақтауға дейінгі ережелер, стандарттарды, технологиялық үрдістердің дұрыс жүру реттілігін және осы үрдістер барысында болатын кемшіліктер мен стандартқа сай болмаған жағдайда және де сақтау кезіндегі әсер ететін факторлардың астық түйір сапасына ықпал етуімен танысып, олардың алдын алу жолдарын үйренеді. Студенттер білімдерін теориялық тұрғыда оқып-үйренумен қатар, тәжірибе жүзінде кәсіпорында өңдеу үрдістерінің технологиясымен танысу арқылы толықтырады. Осы пәнді оқыту нәтижесінде болашақ арнаулы инженерлік пәнді таңдауға және өндіріс кәсіпорынында инженер-технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектеседі. «Астық түйір сапасына әсер ететін факторлар» курсы бір-бірімен тығыз байланысты төрт түрден тұрады: дәріс, зертханалық жұмыстар, аудиторияда оқытушының бақылауымен жүретін студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖО) және студенттің өзіндік жұмысы (СӨЖ). Дәріс сабағы ең маңызды түрі болып табылады, яғни пәннің маңызды және күрделі бөлімдерін меңгертеді; зертханалық жұмыс белгілі зерттеулерді және алынған нәтижелерді әдістемелік нұсқаулармен жасауды үйретеді; пәнге қатысты материалдарды оқу-әдістемелік және әдебиеттерді қолдана отырып СӨЖ және СӨЖО түрінде өңделеді және оқытушының қадағалауында болады. 3.2. Пәнді оқыту мақсаты: Астық түйір және астық түйір өнімдерінің сапасын тексеру өте маңызды шара болып табылады. Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына әсерін тигізіп, тұтынушыларға тек сапалы өнімнен жасалған астық түйір өнімдерін сатуға мүмкіндік береді. Студенттерге білім беру, оларға болашақ арнаулы инженерлік пәндерді меңгеру үшін және өндіріс кәсіпорынында инженер- технолог ретінде жұмысына қажет бейімділік пен шеберлікті меңгеруге көмектесу. Курстың негізгі мақсаты: астық түйір өнімін алу кезіндегі ең маңыздысы сақтау мен дұрыс өңдеу болғандықтан, осы үрдістердің дұрыс жүруін, әр үрдістен кейін қандай өзгеріске ұшырауын және де қасиетін анықтау болып табылады.. 3.3. Пәнді оқытудағы негізгі талаптар: - студенттерді ұн-құрамажем өнеркәсіптерімен таныстыру (Семей қаласы); - астық түйір массасы жайлы түсінік беру; - ұн өнімдерінің негізгі сапа көрсеткіштерін анықтауды үйрену; - астық түйір және астық түйір өнімдерінің сынауға дайындау; - астық түйір және астық түйір өнімдерінің түрлері мен ерекшеліктерін оқып білу; - астық түйір құрылымы мен қасиетін оқып білу; - астық түйір және астық түйір өнімдерінің сапасына әсер ететін факторлардың алдын алу; 3.4. Оқыту нәтижесі: Пәнді оқу барысында студент білу керек: - Студент астық түйір және астық түйір өнімдерінің сапалығын анықтай алуы керек; - Студент астық түйір және астық түйір өнімдерінің сапалығы бойынша зерттей алу керек; - Студент астық түйір және астық түйір өнімдерінің сапалығы зерттеуде пайдаланатын жабдықтармен жұмыс істей алуы керек. 3.5. Курс пререквизиті: Физика, математика, физикалық және коллоидтық химия 3.6. Курс постреквизиті: Астықты өңдеу және сақтау технологиясы мамандығына кіріспе, Астық және дәнді дақылдарды сақтаудың қазіргі кездегі технологиясы, Астықты сақтау және өңдеу технологиясы, Астық түйірді кептіру, сақтау технологиясы, Астықты жинақтағаннан кейінгі өңдеу технологиясы. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан үзінді Кесте 1. |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |1 модуль Астық-түйір туралы түсінік | | |Астық түйір массасының жалпы сипаттамасы |1 | |Астық түйір балғындығының көрсеткіштері |1 | |Астық түйір массасының қасиеті |1 | |Астық түйір мен су байланысының пішіні |1 | |Астық түйір сапасының көрсеткіші ретіндегі ылғалдылық |1 | |2 модуль Қоспалар мен зиянкестердің сипаттамасы | | |Қоспалар туралы жалпы түсінік |1 | |Қоспалардың жіктелмуі |1 | |Зиянды қоспаларға сипаттама беру |1 | |Астық түйірдің нандық қор бүлдіргіштерімен зақымдануы |1 | |Нандық қордың негізгі бүлдіргіштері туралы қысқаша сипаттама |1 | |беру | | |3 модуль Астық түйірдің физика-химиялық қасиеттері | | |Астық түйір мәдениеті, өлшемі және біртектілігі |1 | |Астық түйір сапасын қалыпқа келтіру |1 | |Тұқым үлгілерін дұрыс алу ережелері |1 | |Астық түйірлердегі минералды заттар |1 | |Қайта өңдеудегі астық түйір және оның өнімдерінің қышқылдығы |1 | |Зертханалық сабақтар | | |Астық түйір массасының қасиеті |2 | |Астық түйірдің балғындық көрсеткіштерін анықтау |2 | |Астық түйірмен су байланысының пішіні |2 | |Астық түйір сапасының көрсеткіші ретіндегі ылғалдылықты анықтау|2 | |Зиянды қоспаларды анықтау |2 | |Астық түйірдің нандық қор бүлдіргіштерімен зақымдануын анықтау |2 | |Қайта өңдеудегі астық түйір және оның өнімдерінің қышқылдығы |2 | |Коллоквиумға дайындық |1 | |Тәжірибелік сабақтар | | |Астық түйір табиғаты, өлшемі және біртектілігі |2 | |Астық түйір сапасын қалыпқа келтіру тәсілдері |2 | |Тұқым үлгілерін дұрыс алу ережелері |2 | |Тұқымдық астық түйір сапасының көрсеткіштері және оны анықтау |2 | |әдістері | | |Астық түйірдің минералды заттары |2 | |Сапасы бойынша ақаулары бар астық дәндерінің морфологиялық және|3 | |биохимиялық ерекшеліктері | | |Коллоквиумға дайындық |2 | 5 СӨЖ тақырыптары 1. Өнім сапасын қалпына келтірудің мәні. 2. Астық түйірлеріндегі минералды заттар құрамы 3. Бидай дәнінің анатомиясы мен морфологиясы 4. Сапасында кемшіліктері бар бидай дәнінің морфологиялық және биохимиялық ерекшеліктері 5. Астық түйірлерін сақтау барысындағы ферменттердің ролі. 6. Астық түйірлерін сақтау кезіндегі қойма температурасы және қоршаған ортаның әсері 7. Тұқым үлгілерін дұрыс таңдау тәртібі 8. Астық түйір партиясын дайындауда сапасын бағалау 9. Астық түйірлерінің технологиялық, тамақтық, жемдік артықшылығы 10. Астық түйірдің сапасына дәннің тегістігі, пішіні, өлшемі және көлемі 11. Тұқымдық астық түйірлердің сапасының көрсеткіштері және оны анықтау әдістері 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте - Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тема |Көрнекі |Бақылау |Бақылау | | |құралдар |сұрақтары |түрі | |Дәріс |Тәжірибелік |Зертханалық | | | | |сабақтары |сабақ |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 модуль |Астық түйір |Астық түйір |Оқу-әдістемел|Сапрофиттер|Дәптер | |Астық-түйір |табиғаты, |массасының |ік |дегеніміз |тексеру.| |туралы |өлшемі және |қасиеті |материалдар, |не? |Ауызша | |түсінік |біртектілігі| |слайдтар мен |Астық |сұрақ-жа| | | | |плакаттар |түйір-лерін|уап | | | | | |е әсер | | | | | | |ететін | | | | | | |қандай | | | | | | |факторларды| | | | | | |білесің? | | |Астық түйір |Астық түйір |Астық | |Астық түйір| | |массасының |сапасын |түйірдің | |сапасын | | |жалпы |қалыпқа |балғындық | |анықтаудың | | |сипаттамасы |келтіру |көрсеткіштер| |қандай | | | |тәсілдері |ін анықтау | |әдіс-тері | | | | | | |бар? | | | | | | |Сапа | | | | | | |көрсет-кішт| | | | | | |ерін атаңыз| | | | | | |Астық түйір| | | | | | |сапасы | | | | | | |көр-сеткішт| | | | | | |ері | | |Астық түйір |Тұқым |Астық |Оқу-әдістемел|Сорбциялық | | |балғындығының|үлгілерін |түйірмен су |ік |сыйымдылық | | |көрсеткіштері|дұрыс алу |байланысының|материалдар, |дегеніміз | | | |ережелері |пішіні |слайдтар мен |не? | | | | | |плакаттар |Саңылау | | | | | | |дегеніміз | | | | | | |не? | | | | | | |Қабыршақтан| | | | | | |у дегеніміз| | | | | | |не? | | |Астық түйір |Тұқымдық |Астық түйір | |Астық түйір|Дәптер | |массасының |астық түйір |сапасының | |сапасын |тексеру.| |қасиеті |сапасының |көрсеткіші | |ба-ғалаудың|Ауызша | | |көрсеткіштер|ретіндегі | |фи-зика-хим|сұрақ-жа| | |і және оны |ылғалдылықты| |ия-лық және|уап | | |анықтау |анықтау | |механикалық| | | |әдістері | | |байланысы | | | | | | |Астық түйір| | | | | | |ылғалдығы | | |Астық түйір |Астық |Зиянды |Оқу-әдістемел|Астық түйір| | |мен су |түйірдің |қоспаларды |ік |ылғалдығын | | |байланысының |минералды |анықтау |материалдар, |қалпына | | |пішіні |заттары | |слайдтар мен |келтіру. | | | | | |плакаттар |Электрлік | | | | | | |әдіс | | |Астық түйір |Сапасы |Астық | |Ластану |Дәптер | |сапасының |бойынша |түйірдің | |дегенді |тексеру.| |көрсеткіші |ақаулары бар|нандық қор | |қалай |Ауызша | |ретіндегі |астық |бүлдіргіштер| |түсінесіз? |сұрақ-жа| |ылғалдылық |дәндерінің |імен | |Астық түйір|уап | | |морфологиялы|зақымдануын | |партиясында| | | |қ және |анықтау | |кездесетін | | | |биохимиялық | | |қоспа | | | |ерекшеліктер| | |құрамы атап| | | |і | | |беріңіз | | |2 модуль |Коллоквиумға|Қайта |Оқу-әдістемел|Астық | | |Қоспалар мен |дайындық |өңдеудегі |ік |түйірлік | | |зиянкестердің| |астық түйір |материалдар, |қоспаның | | |сипаттамасы | |және оның |слайдтар мен |фракциялары| | | | |өнімдерінің |плакаттар |н атаңыз | | | | |қышқылдығы | |Органикалық| | | | | | |қоспа не | | | | | | |жатады? | | | | | | |Сорная | | | | | | |қоспасы | | | | | | |дегенді | | | | | | |қалай | | | | | | |түсінесіз. | | |Қоспалар | |Коллоквиумға| |Фузариоздар|Дәптер | |туралы жалпы | |дайындық | |дың астық |тексеру.| |түсінік | | | |түйіріне |Ауызша | | | | | |әсері |сұрақ-жа| | | | | |Угрицаның |уап | | | | | |астық | | | | | | |түйі-ріне | | | | | | |әсері | | | | | | |Микозаларды| | | | | | |ң астық | | | | | | |түйіріне | | | | | | |әсері | | |Қоспалардың | | |Оқу-әдістемел|Астық | | |жіктелмуі | | |ік |тұ-қымдаста| | | | | |материалдар, |рға нелер | | | | | |слайдтар мен |жатады? | | | | | |плакаттар |Долгоносикт| | | | | | |ар | | | | | | |дегеніміз | | | | | | |не? | | | | | | |Нандық қор | | | | | | |бүлдіргіште| | | | | | |рдің | | | | | | |бидайға | | | | | | |әсері | | |Зиянды | | | |Фузариоздар| | |қоспаларға | | | |Угрица | | |сипаттама | | | |Микозалар | | |беру | | | | | | |Астық | | |Оқу-әдістемел| | | |түйірдің | | |ік |Фузариоздар| | |нандық қор | | |материалдар, |дың астық | | |бүлдіргіштері| | |слайдтар мен |түйіріне | | |мен | | |плакаттар |әсері | | |зақымдануы | | | |Угрицаның | | | | | | |астық | | | | | | |түйірі-не | | | | | | |әсері | | | | | | |Микозаларды| | | | | | |ң астық | | | | | | |тү-йіріне | | | | | | |әсері | | |Нандық қордың| | | |Астық | | |негізгі | | | |тұ-қымдаста| | |бүлдіргіштері| | | |рға нелер | | |туралы | | | |жата-ды? | | |қысқаша | | | |Долгоносик | | |сипаттама | | | |дегеніміз | | |беру | | | |не? | | | | | | |Нандық қор | | | | | | |бүлдіргіште| | | | | | |рдің | | | | | | |бидайға | | | | | | |әсері | | |3 модуль | | |Оқу-әдістемел|Көбелектер |Дәптер | |Астық | | |ік |Клещ (кене)|тексеру.| |түйірдің | | |материалдар, |Астық түйір|Ауызша | |физика-химиял| | |слайдтар мен |массасынын |сұрақ-жа| |ық қасиеттері| | |плакаттар |бастапқы |уап | | | | | |зақымдануы | | |Астық түйір | | | |Ұсақ дән | | |мәдениеті, | | | |Астық түйір| | |өлшемі және | | | |тығыздығы | | |біртектілігі | | | |Астық түйір| | | | | | |пішіні, | | | | | | |өлшемі және| | | | | | |көлемі. | | |Астық түйір | | |Оқу-әдістемел|Стандарттау| | |сапасын | | |ік |дегеніміз | | |қалыпқа | | |материалдар, |не? | | |келтіру | | |слайдтар мен |Астық | | | | | |плакаттар |түйірлеріне| | | | | | |стандарт | | | | | | |Стандарттың| | | | | | |бес | | | | | | |бөліміне | | | | | | |жеке-жеке | | | | | | |сипатама | | | | | | |бер | | |Тұқым | | | |Тұқымның | | |үлгілерін | | | |тазалығы | | |дұрыс алу | | | |Тұқымдарды | | |ережелері | | | |неше топқа | | | | | | |бөледі? | | |Астық | | |Оқу-әдістемел|Макроэлемен|Дәптер | |түйірлердегі | | |ік |ттер |тексеру.| |минералды | | |материалдар, |Микроэлемен|Ауызша | |заттар | | |слайдтар мен |ттер |сұрақ-жа| | | | |плакаттар |Дубильді |уап | | | | | |заттар | | | | | | |Пигменттер.| | | | | | |Азотты | | | | | | |құ-рамдас | | | | | | |экс-трактив| | | | | | |ті заттар | | |Қайта | | | |Химиялық | | |өңдеудегі | | | |құрамының | | |астық түйір | | | |ауытқуы | | |және оның | | | |Қышқылдықты| | |өнімдерінің | | | |ң әсері | | |қышқылдығы | | | | | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Оқулықтардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |оқулықтардың аталуы |саны |саны |ету пайызы | |Технология муки, крупы и |4 |2 |100 | |комбикормов. О.Н. Чеботарев, | | | | |А.Ю. Шаззо, Я.Ф. Мартыненко. – | | | | |Москва: ИКЦ «МарТ», Ростов н/Д:| | | | |изд. Центр «МарТ», 2004. – 688 | | | | |с. | | | | |Кругляков Г.Н., Круглякова Г.В.|4 |2 |100 | |Товароведение продовольственных| | | | |товаров: Учебник – Ростов н/Д: | | | | |изд. Центр «МарТ», 1999. – 448 | | | | |с. | | | | |Назаров Н.И. «Общая технология |4 |2 |100 | |пищевых производств» - М.: | | | | |«Легкая и пищевая | | | | |промышленность», 1981. –360 с. | | | | |Матюхина З.П., Королькова Э.П. |3 |10 |100 | |Товароведение пищевых | | | | |продуктов: Учебник. – 2-е изд. | | | | |–М.: ИРПО; Изд. Центр | | | | |«Академия», 2000. – 272 с. | | | | 7. Әдебиеттер 4.1. Негізгі әдебиеттер 4.1.1. О. Н. Чеботарев, А. Ю. Шаззо, Я. Ф. Мартыненко. Технология муки, крупы и комбикормов. Москва – Ростов н/Д: изд. центр «МарТ», 2004.–687 с. 4.1.2. Матюхина З.П., Королькова Э.П. Товароведение пищевых продуктов: Учебник. – 2-е изд. –М.: ИРПО; Изд. Центр «Академия», 2000. – 272 с. 4.1.3. Астық сақтау технологиясы. О. Нәлеев. Алматы. Республикалық баспа кабинеті. 2003 ж. 210 б. 4.1.4. Кругляков Г.Н., Круглякова Г.В. Товароведение продовольственных товаров: Учебник – Ростов н/Д: изд. центр «МарТ», 2009. – 448 с.Назаров Н. И. 4.2. Қосымша әдебиеттер 4.2.1. «Общая технология пищевых производств» - М.: «Легкая и пищевая промышленность», 2001. – 360 с. 4.2.2. Н. Әлдеков. Егіншілікте өнім сапасын арттыру. Алматы, «Қайнар», 2000 ж. 168 б. 4.2.3. И.С. Разумникова, Диссертация «Исследование и разработка технологии ферментированных молочных напитков с повышенным содержанием янтарной кислоты», ученая cтепень: кандидат технических наук, код cпециальности ВАК: 05.18.04 Технология мясных, молочных, рыбных продуктов и холодильных производств, место защиты диссертации: г.Кемерово, 2009, 147 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz