Файл қосу
терминдер - межелік - сөздіктер - кесте - атауы - жақсы - сағаттар
|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі | |Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042.14.4.01.01.20.13/.02.| | | |2012 | |ПОӘК |Басылым №2 | | |«Агротерминология» |28.08.2012 | | |пәнінен студенттерге |Ауыстырылым басылымы | | |арналған жұмыс |30.09.2009ж №1 | | |бағдарламасы | | | 5В080100 «Агрономия» мамандығына арналған «Агротерминология» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ –2012 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының аға оқытушысы Каламов Бақытбек Хамзаұлы « 25» 08 2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «28» 08 2013 жыл, №1 Кафедра меңгерушісі, доцент: ……………. Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «3» 09 2013 жыл, №1 Төраға ………………………Тлеубаева А. В 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «13 » 09 2013 жыл, №1 ОӘК төрағасы, бірінші проректор …………….. Искакова Г.К 4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН БАСЫЛЫМ №1 30.09.2013 жыл орнына енгізілген. МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. Жалпы жағдайлар 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Каламов Бақытбек Хамзаұлы 2. Кафедра: Агротехнология 3. Хабарласу телефоны: 63-69-15 (институт, жұмыс) 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 ғимарат, 5. Пәннің аты: «Агротерминология» 6. Кредит саны: 3 2. Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1) Кесте –1. Оқу жоспарынан көшірме |Курс | |Апталар |1 | | |Бақыла|Д |ЛПЗ |ӨСӨЖ |СӨЖ |МБ1 | | |у түрі| | | | | | | |мак. |16 |187 |30 |37 |270+3| | |балл | | | | |0 | |2 рейтинг (2- семестр) | |Апталар |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Апта бойындағы ең жоғарғы балл |14 |14 |15 |14 |15 |14 |114 | | |Бақыла|Қ |Қ |Қ |Қ |Қ | |Дәріске қатынасу және пайдалану |у түрі| | | | | | | |мак. |14 |192 |29 |35 |270+| | |балл | | | | |30 | Қысқартылған белгілер: Қ– сабаққа қатынасу, КТ – конспекты тексеру, Т – тексеру, МБ1 – межелік бақылау №1. МБ 2 – межелік бақылау №2. Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі Оқу жұмыс жоспары бойынша қорытынды бақылау емтихан болып саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі бойынша қорытынды бақылау түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген. Кесте 2.1 |Әріптік |Балдың |Пайыздық мәні |Дәстүрлі жүйе бойынша | |эквивалент |сандық | |бағалар | |бағалар |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |- « - | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | | В |80-84 |- « - | |3.00 | | | |В- | 2,67 |75-79 |- « - | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |- « - | |С- |1,67 |60-64 |- « - | |Д+ |1,33 |55-59 |- « - | |Д |1,00 |50-54 |- « - | |F |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | | | | | | 1. Пәннің мазмұны және сабақтарының түрлері бойынша сағаттар. Кесте №2 Пәннің мазмұны және сабақтарының түрлері бойынша сағаттар. |№ |Тақырыптың аты |Дәріс |Тәжірбие |ӨСӨЖ |СӨЖ | | | | |сағаты | | | |1 | Кіріспе.. |1 |4 |3 |3 | |2 | Агрономия Ғылымында |1 |4 |3 |3 | | |пайдаланылатын глоссари және | | | | | | |терминдердің класификациясы | | | | | |3,4 | Ғылыми агрономиф негіздеріне |2 |4 |6 |6 | | |пайдаланылатын терминдер | | | | | |5,6 | Егіншілікке пайдаланылатын |2 |4 |6 |6 | | |терминдер мен сөздіктер | | | | | |7, 8 | Топырақтану ғылымында |2 |4 |6 |6 | | |пайдаланылатын терминдер мен | | | | | | |сөздіктер | | | | | |9, 10 |Өсімдік шаруашылығында |2 |4 |6 |6 | | |пайдаланатын терминдер мен | | | | | | |сөздіктер | | | | | |11,12 | Өсімдік қорғау саласында |2 |4 |6 |6 | | |пайдаланылатын терминдер | | | | | |13,14 | Ауылшаруашылық өндірістерін | | | | | | |механикаландыру саласында |2 |4 |6 |6 | | |пайдаланатын терминдер | | | | | |15 |Шолу дәрістері |1 |2 |3 |3 | | |Барлығы: |15 |30 |45 |45 | 6. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Кесте –3. СОЖӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |СОЖӨЖ | | | | |СӨЖ | | |Аудитория |Аудиториядан тыс | | |1 | Терминология. |Топырақты |Тұқым шаруашылығында | | |Терминдер мен сөздіктер|мекендейтін көп |пайдаланылатын | | |туралы жалпы ұғым. |қоректі |терминдер мен | | | |зиянкестердің |сөздіктер | | | |терминологиясы | | |2 |Ботаникалық |Бір жылдық дәнді | Өсімдіктердің тамыр | | |номенклатура |бұршақ дақылдардың |шірік ауруларын | | | |терминологиясы |қоздырушылардың | | | | |терминдері | |3 | Транслитерация туралы |Жүзім дақылдарының |Талшықты дақылдардың | | |ұғым |зиянкестерінің |ауруларын | | | |терминологиясы |қоздырушыларының | | | | |латынша атауы | |4 | Агрономиялық |Қойма зиянкестерінің|Кенеп дақылының | | |терминология |терминологиясы |аурулары | | | | |қоздырушысының латынша| | | | |атауы | |5 |Гректің термин |Астық дақылдарының |Картоп дақылының | | |элеметтері |бактериологиялық |қоздырушы ауруларының | | | |аурулардың |латынша атауы | | | |терминологиясы | | |6 |Информативті |Астық дақылдарының |Қауын және асқабақ | | |индифферентті өсімдік |вирус ауруларының |дақылдарының Латынша | | |атаулары |терминологиясы |атауы | |7 |Мал азығын дайындау |Өсімдіктер |Темекі өндіру | | |пәнінде кездесетін |карантинінде және |технологиясы | | |терминдер |өсімдік қорғау | | | | |салаларында | | | | |пайдаланылатын | | | | |терминдер | | |Әріптік |Баға |Балл |Процент (%)| |эквивалент | | | | |Бағалар | | | | |I |2 |3 |4 | |А |Үздік |4,00 |95-100 | |А- |Өте жақсы |3,67 |90-94 | |В + |Жақсы |3,33 |85-89 | |В |Жақсы |3,00 |80-84 | |В - |Жақсы |2,67 |75-79 | |С + |Қанағаттарлық |2,33 |70-74 | |С |Қанағаттарлық |2,00 |65-69 | |С - |Қанағаттарлық |1,67 |60-64 | |С+D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Төменгі балл |0,00 |0-49 | |I |Бітірмеген |NA | | |W |Шығару баллы |NA | | |А W |Әкімшілікпен шығару |NA | | |Р |Өтті (тек қорытынды тест үшін) |NA |0 | Пән бойынша емтихандық бағалау үлгерім көрсеткіштері бойынша межелік бақылау (60%) және қорытынды аттестация, емтихан (40%), бұлардың барлығы 100 % -ды құрайды. Яғни: (Р1 + Р2) : 2 + Рөт)* 0,6 + Е * 0,4 мұндағы Р1 – бірінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны Р2 – екінші межелік бақылаудың % бойынша жиыны; Рөт - өтеу уақытындағы алған % бойынша қосымша баллы; Е - % бойынша емтиханның баллы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz