Файл қосу

Физиканы оқыту теориясы және әдістемесі





                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                 5В060400 - «Физика» мамандығы үшін

                  «Физиканы оқыту теориясы және әдістемесі»

                   ПӘНІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ

























                                    Семей
                                    2013
                                  Алғы сөз


     1. ӘЗІРЛЕНДІ
      Құрастырған ____________    «_» ____2013ж.  Абдуахитова О.Т,  «Физика»
      кафедрасының аға оқытушысы


      2  КЕЛІСІЛДІ
      2.1  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
      «Физика» кафедрасы мәжілісінде қаралды
      Хаттама  № 1   «__» _____ 2013 жыл


      Кафедра меңгерушісі ___________  С.С.Маусымбаев.


       2.2  Физика-математика факультетінің оқу әдістемелік кеңесінің
                                 мәжілісінде
          Хаттама  № 1   «  »          2013 жыл
          Факультеттің оқу әдістемелік кеңесінің төрайымы _______
Қ.А.Батырова


        3  БЕКІТІЛДІ
     Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және
                           басылымға рұқсат етілді
       Хаттама № _1_     «___» ____________   2013 жыл
          ОӘК төрайымы  ________ Г.К.Искакова


       4  Алғаш енгізілді




















                                   Мазмұны


      |1|Қолдану аймағы.                                                        |   |
|2|Нормативтік сілтеме                                                    |   |
|3|Жалпы мағлұматтар                                                      |   |
|4|Пәннің жұмыс оқу бағдарламасың мазмұны (модуль)                        |   |
|5|Студенттердің өзіндік жұмысы үшін тапсырмалар тізімі                   |   |
|6|Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы                                    |   |
|7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы                   |   |
|8|Әдебиет                                                                |   |















































      1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ


      «Физиканы  оқыту  теориясы  мен  әдістемесі»  пәнінің  оқу-әдістемелік
кешені 5В060400 - «Физика»  мамандығы студенттеріне  арналған.  Студенттерді
курстың мазмұнымен, өзектілігі мен қажеттілігін, курс  саясатымен  және  бұл
пәнді  оқу  барысында  алатын  білімдері  мен  дағдылануын  таныстыру.  Оқу-
әдістемелік кешені пәнді оқыту кезінде негізгі нұсқау болып табылады.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕ



«Физиканы оқыту теориясы мен әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік кешені
оқутушы үшін дайындалған және келесі құжаттардың ұсынысымен және
талаптарына сәйкес осы пәннің оқу процесін ұйымдастыру тәртібімен
тағайындалған және  құрастырылған: Аталѓан  “ Физиканы оқыту теориясы және
әдістемесі ” пєні бойынша оќу-єдістемелік комплекс төмендегі  құжаттарға
сәйкес жасалынып жєне осы пєн бойынша оқу процессін ұйымдастыруға қажетті
ұсыныстарға сәйкестендірілген:

  5В060400 - Физика мамандығынң  мемлекеттік жалпы міндетті стандарты,
ЌР МЖМБС 3.08.068-2006  жєне типтік баѓдарлама

    – 11. 09. 2013 ж.  кафедрада бекітілген пәннің оқу бағдарламасы,
    –  «Пәндердің  оқу-эдістемелік  кешендерін   дайындауға   және   өндеуге
      арналған жалпы талаптар»
    – СТУ 042-ГУ-4-2013 университеттің Стандарты,
    – «Пәндірдің оқу-эдістемелік кешендердің құрылымы мен мазмұны»
ДП 042-1.01.-2013 Қужатталған процедура


 3  ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР

3.1.   Пәннің  мазмұнының  қысқаша  сипаттамасы.  Кіріспе.  Физиканы  оќыту
теориясы мен єдістемесі –  педагогикалыќ  ѓылым.  ФОТЄ  пєні,  мазм±ны  жєне
зерттеу   єдістері   даму   тарихы.ФОЄ-ніњ   философия,    психологи    жєне
педагогикамен байланысы. Физика пәні. Физикалық зерттеу әдістері.
Орта жєне жоѓары  білім беріудіњ  ќазіргі кездегі дамуына сєйкес ФОТЄ
міндеттері мен кµкейкесті мєселелері. Орта мектептегі физика білімініњ
концепциясы. Орта мектептегі физика білімініњ стандарты. Физика м±ѓалімніњ
ж±мысыныњ негізгі т‰рлері. Физиканы оќытудыњ ѓылыми теориялыќ жєне
єдістемелік негіздері. Физиканы оќыту- дидактикалыќ ж‰йе. Физиканы оќытудыњ
негізгі міндеттері: єлемтану, білім беру, тєрбиелеу, дамыту Орта оќу
орындаѓы физика курсыныњ ќ±рылымы. Жалы білім беретін кєсіптік орта
мектептердіњ оќу жоспары жєне ондаѓы физиканыњ орны. Физиканы басќа оќу
пєндрімен жєне оќушыларды ењбекке баулу мен байланысы Физиканы оќыту
єдістерімен ќ±ралдардыњ ж‰йесі. Дидактикалыќ принциптермен физиканы оќыту
єдістері. Оќытуда ѓылыми танымдыќ єдістерді ќолдану: жалпы логикалыќ
танымдыќ єдістер; теориялыќ жєне эмпирикалыќ ѓылыми єдістер. Педагогикалыќ
зањдылыќтардыњ статистикалыќ мєні. Физиканы оќытуды жандандыру єдістері.
3.2 Пәнді оқыту мақсаты:
ЖОО студенттерді физика оқытушысының кәсіптік-педагогтық қызметіне
дайындау. Әдістемелік жұмыс оқытушының кәсіптік іс-әрекетінің қажетті
бөлігі болып келеді. Ол барлық леуметтік-гуманитарлық, психология-
педагоагтық, жалпы ммандандыру және арнайы мамандандыру пәндер
циклдеріндегі білім мен біліктілікті жинақтауды талап етеді.
3.3 Пәннің негізгі мселелері:
-орта және ЖОО физика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және
психология-педагогтық негіздерін студенттердің оқып үйренуі, олардың өзара
байланысын түсінуі;
-студентерді мектептегі оқыту бағдарламасымен, жоспарларымен, стандартқа
сай біліммен қамтамасыз ету, оқыту әдістемесі және құралдармен қаруландыру;

-физиканы оқыту процесінде ғылыми жаралытыстану дүние танымдылығының жалпы
адамзат мәдениетінің құраушысы ретінде көрсететін білімдерді қалаптастыру;

-оқу жоспарына сай оқыту сабақтарын жоспарлауға студенттерді дағдыландыру,
физиканың пән аралық байланыстарын ескеру;
-дидактикалық материалдың ғылыми-әдістемелік талдау жүргізу шеберлігіне
дағдылану, оқу орнының бағытын және оқу материалының ерекшелігін ескере
отырып әдістемелік материалдарды таңдау, пән бойынша оқу-тәрбие жұмысын
жоспарлау;
-студентердің оқыту физикалық экспериментін жүргізуле,техникалық оқыту
құралдары мен компьютерді пайдаланудың дағдыларын қалыптастыру;
-студенттерді жалпы орта білім беру  жене кәсіптік білім беру мектептерінде
сабақ жүргізуге дайындау.

3.4.Курсты оқығаннан соң студент
игеруі  қажет:
    негізгі құбылыстарды, олардың  өту  ерекшеліктерін,  негізгі  ұғымдарды,
шамаларды, олардың математикалық жазылуларын, өлшем  бірліктерін;тәжірибелік
әдістердің негіздерін  және  өлшеу  нәтижелерін   өңдеуді;  физика  заңдарын
нақты физикалық есептерге қолдануды, құралдармен жұмыс істеуді;
    ұға білуі қажет:
    негізгі  физикалық  заңдылықтарлы,  олардың  табиғатта  байқалуын   және
техникада қолданылуын, олардың математикалық сипатталуын;
    меңгеруі қажет:
    физикалық приборлармен жұмыс істеуді, физиканың нақты есептерін шығаруды
және оны физика заңдарымен   байланыстыра білуді;
Курсты оқығаннан соң студент мынаны істей білуі қажет:
құбылыстың физикалық механизмін аша білуі, белгілі бір нақты процестерде
термодинамикалық параметрлердің өзгерісіне талдау жасай білуі,
 -  статистикалық әдісті қолдана білуі;
 - құралдармен және жүйелердің негізгі параметрлерін өлшеу әдістерімен
    жұмыс істей білуі;
 - молекулалық жүйелермен істелінетін физикалық эксперименттердің
 - техникасын меңгеруі, термодинамилық параметрлерді, тұрақтыларды
 - процесс сипаттамаларын өлшей білуі, өлшеу нәтижесін бағалай білуі,
компьютерді қолдана білуі және  өлшеу  нәтижесінің  статистикалық  өңдеуінің
нәтижесін  ала  білуі;  молекулалық  физика  және  термодинамика   есептерін
  шығара білуі.
3.5  Курс пререквизиттері:
  Жалпы  және  теориялық  физика   курсы,   жоғары   математика,   мамандану
пәндері,информатика,философия.

3.6  Курс постреквизиттері:
    Педагогика, психалогия.



3.7  Жұмыс оқу  жоспарының  көшірмесі                                      1
Кесте



    |Курс                                                            |Семестр       |
|1                                                               |2             |
|Дәріс сабақтары                                                 |              |


                                  1-модуль
|                                                                |1             |
|Дәріс № 1  Кіріспе. Физиканы оќыту теориясы мен єдістемесі –    |              |
|педагогикалыќ ѓылым. ФОТЄ пєні, мазм±ны жєне зерттеу єдістері   |              |
|даму тарихы.ФОЄ-ніњ философия, психологи жєне педагогикамен     |              |
|байланысы. Физика пәні. Физикалық зерттеу әдістері.             |              |
|                                                                |              |
|Дәріс № 2 Орта жєне жоѓары  білім беріудіњ  ќазіргі кездегі     |1             |
|дамуына сєйкес ФОТЄ міндеттері мен кµкейкесті мєселелері. Орта  |              |
|мектептегі физика білімініњ концепциясы. Орта мектептегі физика |              |
|білімініњ стандарты. Физика м±ѓалімніњ ж±мысыныњ негізгі        |              |
|т‰рлері.                                                        |              |
|Дәріс № 3 Физиканы оќытудыњ ѓылыми теориялыќ жєне єдістемелік   |1             |
|негіздері. Физиканы оќыту- дидактикалыќ ж‰йе. Физиканы оќытудыњ |              |
|негізгі міндеттері: єлемтану, білім беру, тєрбиелеу, дамыту.    |              |
|                                                                |              |
|Дәріс № 4 Физиканыњ оќушылардыњ мамандыќ танудаѓы, ењбекке      |1             |
|‰йренудегі рµлі                                                 |              |
|                                                                |              |
|Дәріс №5 Орта оќу орындаѓы физика курсыныњ ќ±рылымы. Жалы білім |1             |
|беретін кєсіптік орта мектептердіњ оќу жоспары жєне ондаѓы      |              |
|физиканыњ орны. Физиканы басќа оќу пєндрімен жєне оќушыларды    |              |
|ењбекке баулу мен байланысы                                     |              |
|Дәріс № 6 Физиканы оќыту єдістерімен ќ±ралдардыњ ж‰йесі.        |1             |
|Дидактикалыќ принциптермен физиканы оќыту єдістері. Оќытуда     |              |
|ѓылыми танымдыќ єдістерді ќолдану: жалпы логикалыќ танымдыќ     |              |
|єдістер; теориялыќ жєне эмпирикалыќ ѓылыми єдістер.             |              |
|Педагогикалыќ зањдылыќтардыњ статистикалыќ мєні. Физиканы       |              |
|оќытуды жандандыру єдістері                                     |              |
|                                                                |              |
|Дәріс № 7 Физиканы оќыту процессін жбдыќтау. Физика кабинетін   |1             |
|жєне лабораториясын жабдыќтауѓа ќойылатын негізгі талаптар.     |              |
|Кµрнектілік, техникалыќ ќ±ралдарын пайдалану єдістемесі.        |              |
|Демнстрациялыќ экспетимент, оныњ мєні, оѓан ќойылатын           |              |
|єдістемелік талаптар. Физиканы оќыту єдістері мен ќ±ралдарына   |              |
|комплексті тєсілдерді ќолдану.                                  |              |
|2-модуль                                                        |              |
|Дәріс № 8 Орта оќу орындарында физика сабаќтарын ±йымдастыру    |1             |
|т‰рлері: сабаќ, лекция, семинар, конференция, экскурсия.        |              |
|Стандартты емес сабаќтар,физика сабаѓыныњ типтері мен ќ±рылымы, |              |
|сабаќќа ќойылатын негізгі талаптар.                             |              |
|Фронтальды лабораториялыќ ж±мыстар. Физикалыќ практикум.        |1             |
|Дәріс №  10 Оќыту мєселелері, физика есептері, олардыњ          |1             |
|классификациясы жєне шешу єдістері.                             |              |
|Дәріс №   11  Физика бойынша білімді, біліктілікті, даѓдыны     |1             |
|баќылау жєне тексеру. Баќылаудыњ т‰рлері. Программалыќ баќылау. |              |
|Компьютер арќылы баќылудыњ мысалдары                            |              |
|Дәріс №  12 Факультативті сабаќтарды ±йымдастыру єдістемесі.    |1             |
|Факультативті курстыњ баѓдарламасы. Физика бйынша сыныптан тыс  |              |
|ж±мыс. Оќушылардыњ сабаќ кезідегі жєне сабаќтан тыс уаќыттаѓы   |              |
|µзіндік ж±мысы.                                                 |              |
|Дәріс №  13 М±ѓалім ж±мысын жоспарлау. Таќырыптыќ (календарлыќ) |1             |
|жєне сабаќтыќ жоспарлау                                         |              |
|Дәріс №  14 Жоѓарѓы оќу орындарында (ЖОО) физиканы оќытудыњ     |1             |
|±йымдастыру єдістемесі. Єрт‰рлі баѓыттаѓы ЖОО оќу жоспарындаѓы  |              |
|физиканыњ орыны. ЖОО физика курсын ќ±ру принциптері, мамандыќпен|              |
|байланысы. Лекция, оныњ т‰рлері. Лекцияны дайндау мазм±ны,      |              |
|±йымдастыру жєне єдістемелігі                                   |              |
|Дәріс №  15  Семинар. Практикалыќ сабаќтар. Лабораториялыќ      |1             |
|практикум. Студенттердіњ µзіндік ж±мысын ±йымдастыру (аудиторяа |              |
|жєне одан тыс уаќытта). Студенттердіњ оќу зерттеулік ж±мыстары. |              |
|Студенттердіњ білімін даѓдыларын баќылау тєсілдері. Рейтиг      |              |
|ж‰йесініњ жєне тестік єдістердіњ принциптері.                   |              |


                           Машықтандыру сабақтары
|1- модуль                                                       |              |
| №1 Заттың құрылысы туралы алғашқы мағлұматтар тақрыбын оқытудың|1             |
|ерекшеліктері (7-сынып)                                         |              |
| № 2 Масса, күш, салмақ ұғымдарын қалыптастырудың әдістемесі    |1             |
|(7-сынып)                                                       |              |
|                                                                |              |
|                                                                |              |
| № 3 Жұмыс және  энергия ұғымдарын қалыптастыру әдістемесі      |1             |
|(7-сынып)                                                       |              |
| № 4 “Жылу қозғалыс”, “Ішкі энергия” және “Жылу мөлшері”        |1             |
|тақырыптарын түсіндіру әдістемесі (8-сынып)                     |              |
|2-модуль                                                        |              |
| №5 “Электроскоп. Электр өткізгіштер және өткізбейтіндер. Электр|1             |
|өрісі ” тақрыптарын түсіндіру әдістемесі (8-сынып)              |              |
|Сабақ конспектісінің үлгісі.                                    |              |
|№ 6 “Ньютон қозғалыс заңдары” тақрыбын түсіндіру әдістемесі     |1             |
|(9-сынып)                                                       |              |
| № 7 Механикадағы сақталу заңдарын оқыту әдістемесі (9-сынып)   |1             |
| № 8 Идеал газ күйінің теңдеуін және оның дербес жағдайларын    |1             |
|түсіндірудің әдістемесі (10-сынып)                              |              |
|№ 9 “Электр өрісі” тақырыбындағы негізгі ұғымдарды қалыптастыру |1             |
|әдістемесі(10-сынып).                                           |              |
| №  10 “Әр түрлі ортадағы электр тогы” тақырыбын түсіндірудің   |1             |
|әдістемелік ерекшеліктері(10-сынып).                            |              |
|3-модуль                                                        |              |
| № 11 Табиғаты әр түрлі тербелістер мен толқындарды біріктіріп  |1             |
|оқытудың тимді тәсілдері (11-сынып).                            |              |
| №12 Жарық құбылыстарын түсіндірудің және оқушылардың өз бетінше|1             |
|кітап оқуын ұйымдастырудың әдістемелік ерекшеліктері            |              |
|(11-сынып).                                                     |              |
| №13 Жарықтың толқындық жәнеквантық қасиеттерін түсүндірудің    |1             |
|әдістемесі(11-сынып).                                           |              |
| №14 Ядролық физика мен радиация мәселелерін                    |1             |
|түсіндіру(11-сынып).                                            |              |
| № 15 Қорытынды                                                 |1             |



 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 Физика кабинетінің негізгі аспаптары және жабдықтары.
5.2 Техникалық оқу құралдары және оларды сабақта пайдалану.
5.3 Оқу бағдарламасының жеке тақырыптары бойынша демонстрациялық,
компьютерлік эксперименттердің техникасы,әдістемсі және мазмұны.
5.4 Физикалық практикум мен фронтальды тәжрибелік жұмыстарды жүргізу
әдістері, ұйымдастыруы және маңызы (орта мектептің оқу бағдарламасында
көрсетілген жұмыстар тізбесі бойынша).
5.5 Әртүрлі типті (сапалық, аналетикалық,графиктік, эксперименттік және
т.б.) есептер түрлерін шешу әдістемесі.
5.6 Физика бойынша оқу материалдарын жоспарлау: жоспарды құрастыру және
әртүрлі сабақтар конспектісін дайындау.
5.7 Физика методологиясы мәселелері мен әдістемесі бойынша баяндама
дайындау және оны сабақсценариіне қатысты студенттер тобының алдында
жариялау.


|Өздік жұмыс № 1 Материалық нүкте кинематикасы, динамикасы               |
|Өздік жұмыс № 2  Консервативті және консервативті емес күштер.          |
|Өздік жұмыс № 3 Серпімді кернеулер. Серпімді деформацияланған дененің   |
|энергиясы.                                                              |
|Өздік жұмыс № 4 Идеал газдың жылу сыйымдылығының молекула-кинетикалық   |
|теориясы және оның шектелуі.                                            |
|Өздік жұмыс № 5 Бірінші және екінші текті фазалық тепе-теңдік және      |
|фазалық алмасулар.                                                      |
|Өздік жұмыс № 6 Әр түрлі геометриялық пішіндегі конденсаторлардың       |
|сиымдылығы.                                                             |
|Өздік жұмыс № 7  Газдар мен плазмадағы электр өрісі.                    |
|Өздік жұмыс № 8 Холл эффектісі.                                         |
|Өздік жұмыс № 9 Электромагниттік  индукция құбылысы                     |
|Өздік жұмыс № Интерферометрлер                                          |
|Өздік жұмыс № 11 Поляризацияланған жарықты алу жолдары.                 |
|Өздік жұмыс № 12 Электрондардың дифракциясы. Анықталмаушылық қатынасы.  |
|Толқындық функция және оның статистикалық мағынасы. Микробөлшектердің   |
|толқындық қасиеттері.                                                   |
|Өздік жұмыс № 13  Лазерлер.                                             |
|Өздік жұмыс №  14 Металдар, диэлектриктер және жартылай өткізгіштердің  |
|зоналық теориясы.                                                       |
|Өздік жұмыс №  15  Энергия көздерінің проблемасы.                       |
|Қазіргі физиканың және астрофизиканың негізгі проблемалары туралы       |
|түсінік.                                                                |

6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы

                                                                        3
                                                                  Кесте
|Тақырыптар                            |Көрнектілік       |Өздік оқуға    |Бақылау |
|                                      |құралдар, ОТҚ,    |арналған       |форма-сы|
|                                      |плакат тар,       |сұрақтар       |        |
|                                      |зертха-налық стенд|               |        |
|                                      |тер               |               |        |
|Дәріс сабақтары     |Машықтану        |                  |               |        |
|                    |сабақтар         |                  |               |        |
|1                   |2                |3                 |4              |5       |
|Дәріс № 1  Кіріспе. |Машықтану сабағы |Геометриялық дұрыс|Материалық     |Тест.   |
|Физиканы оќыту      |№ 1 Материалық   |формалы денелер,  |нүкте          |Машық   |
|теориясы мен        |нүкте            |штангенциркуль,   |динамикасы мен |саб.    |
|єдістемесі –        |кинематикасы,    |микрометр, таразы |кинематикасы.  |сұрау.  |
|педагогикалыќ ѓылым.|динамикасы       |                  |               |        |
|ФОТЄ пєні, мазм±ны  |                 |                  |               |        |
|жєне зерттеу        |                 |                  |               |        |
|єдістері даму       |                 |                  |               |        |
|тарихы.ФОЄ-ніњ      |                 |                  |               |        |
|философия, психологи|                 |                  |               |        |
|жєне педагогикамен  |                 |                  |               |        |
|байланысы. Физика   |                 |                  |               |        |
|пәні. Физикалық     |                 |                  |               |        |
|зерттеу әдістері.   |                 |                  |               |        |
| Дәріс № 2 Орта жєне|Машықтану сабағы |Обербек маятнигі, |Сақталу        |Тест.   |
|жоѓары  білім       |№ 2 Сақталу      |секундомер,       |заңдары.       |. Машық |
|беріудіњ  ќазіргі   |заңдары          |сызғыш, жүктер    |               |саб.    |
|кездегі дамуына     |                 |                  |               |сұрау.  |
|сєйкес ФОТЄ         |                 |                  |               |        |
|міндеттері мен      |                 |                  |               |        |
|кµкейкесті          |                 |                  |               |        |
|мєселелері. Орта    |                 |                  |               |        |
|мектептегі физика   |                 |                  |               |        |
|білімініњ           |                 |                  |               |        |
|концепциясы. Орта   |                 |                  |               |        |
|мектептегі физика   |                 |                  |               |        |
|білімініњ стандарты.|                 |                  |               |        |
|Физика м±ѓалімніњ   |                 |                  |               |        |
|ж±мысыныњ негізгі   |                 |                  |               |        |
|т‰рлері             |                 |                  |               |        |
|Дәріс № 3 Физиканы  |Машықтану сабағы |Математикалық және|Тұтас орталар  |Тест.   |
|оќытудыњ ѓылыми     |№ 3 Тұтас орталар|физикалық         |механика-сының |Машық.  |
|теориялыќ жєне      |механикасының    |маятниктер,       |элементтері.   |саб.    |
|єдістемелік         |элементтері.     |секундомер        |Тербелістер мен|сұрау.  |
|негіздері. Физиканы |Тербелістер мен  |                  |толқындар.     |        |
|оќыту- дидактикалыќ |толқындар.       |                  |               |        |
|ж‰йе. Физиканы      |                 |                  |               |        |
|оќытудыњ негізгі    |                 |                  |               |        |
|міндеттері:         |                 |                  |               |        |
|єлемтану, білім     |                 |                  |               |        |
|беру, тєрбиелеу,    |                 |                  |               |        |
|дамыту              |                 |                  |               |        |
|Дәріс № 4 Физиканыњ |Машықтану сабағы |Микрометр,        |Статистикалық  |Тест.   |
|оќушылардыњ мамандыќ|№ 4              |қорғасын шариктер,|физи-ка және   |Машық.  |
|танудаѓы, ењбекке   |Статистикалық    |глицерин,         |термодинами    |саб.    |
|‰йренудегі рµлі     |физика және      |секундомер        |ка.Идеал газ   |сұрау.  |
|                    |термодинамика.   |                  |заңдары        |        |
|                    |Газ заңдары      |                  |               |        |
|Дәріс №5 Орта оќу   |Машықтану сабағы |қондырғы          |Термодинамика  |Тест.   |
|орындаѓы физика     |№5  Термодинамика|                  |негіздері.     |. Машық |
|курсыныњ ќ±рылымы.  |негіздері. Нақты |                  |Изопроцес-тер. |саб.    |
|Жалы білім беретін  |газдар           |                  |               |сұрау.  |
|кєсіптік орта       |                 |                  |               |        |
|мектептердіњ оќу    |                 |                  |               |        |
|жоспары жєне ондаѓы |                 |                  |               |        |
|физиканыњ орны.     |                 |                  |               |        |
|Физиканы басќа оќу  |                 |                  |               |        |
|пєндрімен жєне      |                 |                  |               |        |
|оќушыларды ењбекке  |                 |                  |               |        |
|баулу мен байланысы |                 |                  |               |        |
|Дәріс № 6 Физиканы  |Машықтану сабағы |Плакат, қондырғы  |Электростатика.|Тест.   |
|оќыту єдістерімен   |№ 6              |                  |               |Машық.  |
|ќ±ралдардыњ ж‰йесі. |Электростатика   |                  |               |саб.    |
|Дидактикалыќ        |                 |                  |               |сұрау.  |
|принциптермен       |                 |                  |               |        |
|физиканы оќыту      |                 |                  |               |        |
|єдістері. Оќытуда   |                 |                  |               |        |
|ѓылыми танымдыќ     |                 |                  |               |        |
|єдістерді ќолдану:  |                 |                  |               |        |
|жалпы логикалыќ     |                 |                  |               |        |
|танымдыќ єдістер;   |                 |                  |               |        |
|теориялыќ жєне      |                 |                  |               |        |
|эмпирикалыќ ѓылыми  |                 |                  |               |        |
|єдістер.            |                 |                  |               |        |
|Педагогикалыќ       |                 |                  |               |        |
|зањдылыќтардыњ      |                 |                  |               |        |
|статистикалыќ мєні. |                 |                  |               |        |
|Физиканы оќытуды    |                 |                  |               |        |
|жандандыру єдістері.|                 |                  |               |        |
|                    |                 |                  |               |        |
|Дәріс № 7 Физиканы  |Машықтану сабағы |Плакат, қондырғы  |Ом заңдары.    |Тест.   |
|оќыту процессін     |№ 7 Тұрақты      |                  |Кирхгоф        |Машық.  |
|жбдыќтау. Физика    |электр тоғы      |                  |ережелері.     |саб.    |
|кабинетін жєне      |                 |                  |               |сұрау.  |
|лабораториясын      |                 |                  |               |        |
|жабдыќтауѓа         |                 |                  |               |        |
|ќойылатын негізгі   |                 |                  |               |        |
|талаптар.           |                 |                  |               |        |
|Кµрнектілік,        |                 |                  |               |        |
|техникалыќ          |                 |                  |               |        |
|ќ±ралдарын пайдалану|                 |                  |               |        |
|єдістемесі.         |                 |                  |               |        |
|Демнстрациялыќ      |                 |                  |               |        |
|экспетимент, оныњ   |                 |                  |               |        |
|мєні, оѓан ќойылатын|                 |                  |               |        |
|єдістемелік         |                 |                  |               |        |
|талаптар. Физиканы  |                 |                  |               |        |
|оќыту єдістері мен  |                 |                  |               |        |
|ќ±ралдарына         |                 |                  |               |        |
|комплексті          |                 |                  |               |        |
|тєсілдерді ќолдану. |                 |                  |               |        |
|Дәріс № 8 Орта оќу  |Машықтану сабағы |Тангеньс          |Магнит өрісі.  |Тест.   |
|орындарында физика  |№ 8 Магнит өрісі.|гальванометр,     |               |Машық.  |
|сабаќтарын          |Заттағы магнит   |кілт, амперметр,  |               |саб.    |
|±йымдастыру т‰рлері:|өрісі.           |вольтметр, реостат|               |сұрау.  |
|сабаќ, лекция,      |Электромагниттік |                  |               |        |
|семинар,            |индукция құбылысы|                  |               |        |
|конференция,        |                 |                  |               |        |
|экскурсия.          |                 |                  |               |        |
|Стандартты емес     |                 |                  |               |        |
|сабаќтар,физика     |                 |                  |               |        |
|сабаѓыныњ типтері   |                 |                  |               |        |
|мен ќ±рылымы,       |                 |                  |               |        |
|сабаќќа ќойылатын   |                 |                  |               |        |
|негізгі талаптар    |                 |                  |               |        |
|Дәріс № 9           |Машықтану сабағы |Плакат, қондырғы  |Электромагнитті|Тест.   |
|Оќыту мєселелері,   |№ 9              |                  |к тербелістер. |Машық.  |
|физика есептері,    |Электромагниттік |                  |Айныма-лы      |саб.    |
|олардыњ             |тербелістер.     |                  |электр тогы.   |сұрау.  |
|классификациясы жєне|Айнымалы электр  |                  |               |        |
|шешу єдістері.      |тоғы.            |                  |               |        |
|Дәріс № 10          |Машықтану сабағы |Френель           |Жарық          |Тест.   |
|Фронтальды          |№ 2 Жарықтың     |бипризмасы.,      |толқын-дарының |Машық.  |
|лабораториялыќ      |интерференциясы  |линза,            |интерферен     |саб.    |
|ж±мыстар. Физикалыќ |                 |                  |циясы.         |сұрау.  |
|практикум.          |                 |                  |               |        |
|Дәріс №   11  Физика|Машықтану сабағы |Дифракциялық тор  |Толқындардың   |Тест.   |
|бойынша білімді,    |№ 11 Толқындардың|                  |дифракциясы.   |Машық.  |
|біліктілікті,       |дифракциясы.     |                  |Френель        |саб.    |
|даѓдыны баќылау жєне|Заттағы          |                  |дифракциясы..  |сұрау.  |
|тексеру. Баќылаудыњ |электроматниттік |                  |               |        |
|т‰рлері.            |толқындар        |                  |               |        |
|Программалыќ        |                 |                  |               |        |
|баќылау. Компьютер  |                 |                  |               |        |
|арќылы баќылудыњ    |                 |                  |               |        |
|мысалдары           |                 |                  |               |        |
|Дәріс№12.           |Машықтану сабағы |Плакат            |Пирометр,      |Тест.   |
|Факультативті       |№ 12 Жылулық     |                  |лампа,         |Машық.  |
|сабаќтарды          |сәулелену.       |                  |амперметр,     |саб.    |
|±йымдастыру         |Фотоэффект       |                  |вольтметр      |сұрау.  |
|єдістемесі.         |                 |                  |               |        |
|Факультативті       |                 |                  |               |        |
|курстыњ             |                 |                  |               |        |
|баѓдарламасы. Физика|                 |                  |               |        |
|бйынша сыныптан тыс |                 |                  |               |        |
|ж±мыс. Оќушылардыњ  |                 |                  |               |        |
|сабаќ кезідегі жєне |                 |                  |               |        |
|сабаќтан тыс        |                 |                  |               |        |
|уаќыттаѓы µзіндік   |                 |                  |               |        |
|ж±мысы.             |                 |                  |               |        |
|Дәріс №  13 М±ѓалім |Машықтану сабағы |қондырғы          |Кванттық       |Тест.   |
|ж±мысын жоспарлау.  |№ 13 Кванттық    |                  |теориядағы     |Машық.  |
|Таќырыптыќ          |теориядағы сутегі|                  |сутегі атомы   |саб.    |
|(календарлыќ) жєне  |атомы және       |                  |және           |сұрау.  |
|сабаќтыќ жоспарлау  |молекуласы.      |                  |молеку-ласы.   |        |
|                    |                 |                  |Кванттық       |        |
|                    |                 |                  |сандар. Паули  |        |
|                    |                 |                  |принципі.      |        |
|Дәріс №  14 Жоѓарѓы |Машықтану сабағы |                  |Кванттық       |Тест.   |
|оќу орындарында     |№ 14  Қатты      |                  |статистиканың  |. Машық |
|(ЖОО) физиканы      |дененің жылулық, |                  |элементтері.   |саб.    |
|оќытудыњ ±йымдастыру|электрлік және   |                  |               |сұрау.  |
|єдістемесі. Єрт‰рлі |магниттік        |                  |               |        |
|баѓыттаѓы ЖОО оќу   |қасиеттері..     |                  |               |        |
|жоспарындаѓы        |                 |                  |               |        |
|физиканыњ орыны. ЖОО|                 |                  |               |        |
|физика курсын ќ±ру  |                 |                  |               |        |
|принциптері,        |                 |                  |               |        |
|мамандыќпен         |                 |                  |               |        |
|байланысы. Лекция,  |                 |                  |               |        |
|оныњ т‰рлері.       |                 |                  |               |        |
|Лекцияны дайндау    |                 |                  |               |        |
|мазм±ны, ±йымдастыру|                 |                  |               |        |
|жєне єдістемелігі.  |                 |                  |               |        |
|Дәріс №  15         |Қортыныды        |                  |               |Тест.   |
|Семинар. Практикалыќ|                 |                  |               |Машық   |
|сабаќтар.           |                 |                  |               |саб.    |
|Лабораториялыќ      |                 |                  |               |сұрау.  |
|практикум.          |                 |                  |               |        |
|Студенттердіњ       |                 |                  |               |        |
|µзіндік ж±мысын     |                 |                  |               |        |
|±йымдастыру         |                 |                  |               |        |
|(аудиторяа жєне одан|                 |                  |               |        |
|тыс уаќытта).       |                 |                  |               |        |
|Студенттердіњ оќу   |                 |                  |               |        |
|зерттеулік          |                 |                  |               |        |
|ж±мыстары.          |                 |                  |               |        |
|Студенттердіњ       |                 |                  |               |        |
|білімін даѓдыларын  |                 |                  |               |        |
|баќылау тєсілдері.  |                 |                  |               |        |
|Рейтиг ж‰йесініњ    |                 |                  |               |        |
|жєне тестік         |                 |                  |               |        |
|єдістердіњ          |                 |                  |               |        |
|принциптері.        |                 |                  |               |        |










7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ОҚУЛЫҚПЕН ҚАМТАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ



    |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың атаулары|Экзем-пл|Студен|Қамтамасыз-|
|                                                  |яр саны |ттер  |дандыру    |
|                                                  |        |саны  |пайызы     |
|1                                                 |2       |3     |4          |
|Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней|10      |10    |100        |
|школе: теориетические основы. М.1981.-288с.       |        |      |           |
|Теория и методика обучения физике в школе: Общие  |10      |10    |100        |
|вопросы. //Каменецкий С.Е., Пурышева Н.С.,        |        |      |           |
|Важеевская Н.Е. и др. М. 2000. -368 с.            |        |      |           |
|Жанабаев З.Ж., Тынтаева Ш.Б., Жолдасова Х.Б.      |10      |10    |100        |
|Физиканы оќыту єдістемесі, Алматы. 2002.-119 б.   |        |      |           |
|Ќ±дайќ±лов М., Жанабергенов К. Орта мектепте      |10      |10    |100        |
|физиканы оќыту єдістемесі, Алматы. 1998.-310б.    |        |      |           |
|Иродов И.Е. Задачи по общей физике.М.: Наука,1988 |10      |10    |100        |
|Жанабаев Ж.З., Мукушев Б.А. Синергетика в         |10      |10    |10         |
|педагогике, Алматы. 2002.-127с.                   |        |      |           |


8   Әдебиеттер
            8.1.Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Закон Республтики Казахстан об образовании. Алматы, 2000-96с.
   2. Физика в школе //Сб. Нормативных документов//  Сост.  Ермолаева  Н.А.,
      Орлов В.А., М. 1987.-224с.
   3. Школьные учебники и учебные пособия по физике, информатике для  VII-XI
      классов.
   4.  Бугаев  А.И.  Методика   преподавания   физики   в   средней   школе:
      теориетические основы. М.1981.-288с.
   5. Бурсин Э.Н. Задачи по физике для компьютера М., 1991.-2291с.
   6. Демонстрационный эксперимент по физике в средней школе //Под ред. А.А.
      Покровского, М. 1979.Ч.1,2.
   7. Межпредметные связи курса физики в средней школе //Дик Ю.И; Турышев
      И.К., Лукьянов Ю.И. и др. //Под ред. Дик Ю.И., Турышева И.К., М.1987
      -191 С.
8.1.8  Методика факультативных занятий по физике. //Под ред. О.Ф.
Кабардина, В.А. Орлова, М. 1988-240с.
8.1.9  Основы методики преподавания физики в средней школе. // Под ред.
А.В. Перышкина и др. М. 1984. – 398 с.
8.1.10 Теория и методика обучения физике в школе: Общие вопросы.
//Каменецкий С.Е., Пурышева Н.С., Важеевская Н.Е. и др. М. 2000. -368 с.
8.1.11  Усова А.В., Бобров А.А. Формирования учебных умений и навыков
учащихся на уроке физике, М.1988.-112С.
8.1.12  Физический практикум для классов с углубленным изучением физике. //
Под ред. Дик Ю.И., Кабардина О.Ф. М. 1993.-208с.
8.1.13  Хорошавин С.А. Физические эксперимент в средней школе: 6-7 кл., М.
1988. -175С.
8.1.14  Жанабаев З.Ж., Тынтаева Ш.Б., Жолдасова Х.Б. Физиканы оќыту
єдістемесі, Алматы. 2002.-119 б.
      8.2  Ќосымша єдебиеттер
8.2.1 Периодические журналы: “Физика в школе”, “Квант”, “Успехи физических
наук”, “Информатика”, “Физика жєне математика”, “Новое в жизни, науки
технике СЕР. Физика”.
8.2.2  Жанабаев Ж.З., Мукушев Б.А. Синергетика в педагогике, Алматы. 2002.-
127с.
8.2.3  Ќ±дайќ±лов М., Жанабергенов К. Орта мектепте физиканы оќыту
єдістемесі, Алматы. 1998.-310б.
   4. Темиркулова М.И. Система самостоятельных задании по атомной физике,
      Алматы. 2000.-269с.
   5. Анциферов Л.И., Пищиков И.М. Практикум по методике и техике школьного
      физического эксперимента.


Пәндер