Файл қосу
Ұлттық тіл және диалектілер
5 В 020500 – «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған
« Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» пәнінің
ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
СЕМЕЙ
2013
КІРІСПЕ
1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ
тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті м.а., филология
ғылымдарының кандидаты Ғ.А.Түсіпбекова
2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама №___ «___» ___________20_жыл.
Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М.
2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20_жыл.
Төрайымы_________________
2.3 Филология факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді
Хаттама №___ «___» ___________20_жыл.
Ғылыми кеңес төрағасы_________________Қадыров А.Қ.
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді.
Хаттама №___ «___» ___________20_жыл.
Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Искакова Г.Қ.
20_ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
БІРІНШІ БАСЫЛЫМЫ
МАЗМҰНЫ
1 Жалпы
ережелер....................................................................
..........................4
2 Пәнді оқытудың әдістемелік
нұсқау.............................................................5
3 Курс саясаты мен
форматы.....................................................................
.....5
4 Бағалау
саясаты.....................................................................
........................5
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне
шағу.................................6
6 ОСӨЖ және СӨЖ
мазмұны.....................................................................
......8
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық
кестесі........................................9
1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Түсіпбекова Ғ.А., ф.ғ.к. доцент м.а.
Кафедра: Қазақ тілінің теориясы және әдістемесі
Кафедраның мекен-жайы : Шугаев ; 223- бөлме
Ақпараттық қатынас: телефон :53-37-63
Кафедрада болатын уақыты: дүй.: 9.00-17.00;
Сабақ өтетін орын: 213 аудитория
Кредит саны: 2
1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме
|Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |Лаб. (сағ) |
|А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 |
|А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 |
|В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 |
|В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 |
|В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 |
| |2,67 | | | | |
|С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 |
| |2,33 | | | | |
|С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 |
|С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 |
|Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 |
|Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 |
|Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 |
«Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» пәні бойынша 15 аптаға
бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген.
Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 8-15 апталарда межелік бақылау
тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 8-15 апталарда ең жоғарғы
көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау шарт. Әр аптадағы жинау керек ұпай сандары
кестеде нақты көрсетілген.
5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ
2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу
|Тақырыптардың атауы мен мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер |
|1 |2 |3 |
|Дәріс сабақтары |
|1.Диалектология – тіл туралы |1 |1, 2, 3, 4 |
|ғылымның дербес саласы | | |
|Курстың мақсаты мен міндеттері. | | |
|Қалыптасу тарихы. Ғылымның өзге | | |
|салаларымен байланысы. | | |
|2. Қазақ диалектологиясының |1 |1, 2, 3, 4 |
|зерттелуі жайында ғалымдардың | | |
|көзқарастары мен кемшіліктері, | | |
|қайшылықтары. | | |
|3. Тілдердің диалектілік |1 |1, 2, 3, 4 |
|құрылымының әртүрлі болатындығы. | | |
|«Диалект» терминін кең мағынада | | |
|қолданудың орындығы. Ауыспалы говор | | |
|ұғымы. | | |
|4. Ұлттық тіл және диалектілер. |1 |1, 2, 3, 4 |
|Әлеуметтік және жергілікті | | |
|диалектілердің ұқсастығы мен | | |
|айырмасы. Тайпалық және | | |
|территориялық диалектілердің пайда | | |
|болу, қалыптасу, даму, жойылу | | |
|заңдылықтары. | | |
|5.Әдеби тіл мен диалектілердің |1 |1, 2, 3, 4 |
|арақатынасы. Диалектілік | | |
|ерекшеліктердің әдеби тілді | | |
|байытудың бір арнасы екендігі. Әдеби| | |
|варианты анықталған диалектілік | | |
|дублеттердің әдеби тілді | | |
|шұбарлайтындығы. | | |
| | | |
|6.Қазақ тілі – тұтастығын сақтаған |1 |1, 2, 3, 4 |
|диалектілік құрылымы әлсіз, болмашы | | |
|дамыған тіл. Қазақ тілі | | |
|говорларының қай-қайсысының да | | |
|ұлттық тілдің дыбыстық жүйесін, | | |
|сөздік қорын, грамматикалық | | |
|құрылысын түгел пайдалатындығы. | | |
|Тілдердің диалектілік қүрылымы мен| | |
|халық тарихы арасындағы байланыс. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|7. Диалектілік ерекшеліктердің | | |
|тарылу шегін лингвистикалық |1 |1,2,3,4 |
|география әдісімен зерттеу арқылы | | |
|анықтау қажеттігі. | | |
| | | |
|8.Лингвистикалық карта, атлас жасау| | |
|тәжірбиесі. Говорлар тобын |2 |1,2,3 |
|ажыратудың ғылыми ұстанымдары мен | | |
|изоглостар шоғырының ролі. | | |
|9.Қазақ тілі говорларын төрт топқа |2 |1, 2, 3, 4 |
|бөліп қарастыру мүмкіндігі. Говорлар| | |
|тобының әрқайсысына тән негізгі | | |
|фонетикалық, лексикалық, | | |
|грамматикалық ерекшеліктер, сипатты | | |
|белгілер. | | |
|10Диалектілік ерекшеліктер – қай |2 |1.2 |
|заманда да халықтың жанды ауызекі | | |
|сөйлеу тіліне тән құбылыс. | | |
|11. Халық тіліндегі ерекшеліктерді |2 |1,2,3 |
|жинау ең басты, негізгі, ең сенімді| | |
|арнасы сөйлеу тілі жергілікті | | |
|ерекшеліктердің ауызекі сөйлеу | | |
|тілінің белгілі кезеңдегі көрініс | | |
|түрінде ауыз әдебиеті үлгілерінде, | | |
|көркем әдебиет туындыларында, жазба | | |
|жәдігерліктерде кездесетіндігі | | |
|Барлығы : | 15 сағат | |
| |Практикалық | |
| |сабақтар | |
| | | |
|Курстың мақсаты мен міндеттері. |2 |1,2,3,4 |
|Қалыптасу тарихы. Ғылымның өзге | | |
|салаларымен байланысы. Қазақ | | |
|диалектологиясының зерттелуі | | |
|жайында ғалымдардың көзқарастары | | |
|мен кемшіліктері, қайшылықтары. | | |
|«Диалект» терминін кең мағынада |2 |1,2,3 |
|қолданудың орындығы. Ауыспалы говор | | |
|ұғымы. | | |
|Диалектілік ерекшеліктердің әдеби |2 |1,3,4 |
|тілді байытудың бір арнасы екендігі| | |
|Тілдердің диалектілік қүрылымы мен|2 |1,2,3 |
|халық тарихы арасындағы байланыс. | | |
|Диалектілік ерекшеліктердің тарлу |2 |1,2,3 |
|шегін лингвистикалық география | | |
|әдісімен зерттеу арқылы анықтау | | |
|қажеттігі. | | |
|Лингвистикалық карта, атлас жасау |1 |1,2,3,4 |
|тәжірбиесі. Говорлар тобын | | |
|ажыратудың ғылыми ұстанымдары мен | | |
|изоглостар шоғырының ролі. | | |
|Қазақ тілі говорларын төрт топқа |2 |1,2,3,4 |
|бөліп қарастыру мүмкіндігі. | | |
|Говорлар тобының әрқайсысына тән |2 |1,2,3 |
|негізгі фонетикалық, лексикалық, | | |
|грамматикалық ерекшеліктер, сипатты | | |
|белгілер. | | |
|Барлығы: |15 сағат | |
6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ
3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОСӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Аудиториядан тыс | |
|Қазақ тілі говорларының|Диалектілік туынды |Диалектілік күрделі |
|лексикалық құрамы |сөздер |сөздер |
|Қазақ тілі говорларының| | |
|фонетикалық жүйесі | | |
|Қазақ тілі |Септік жалғауларының |Синтаксиситік еркін |
|говорларының |бірінің орнына бірі |сөз тіркестері |
|грамматикалық |жұмсалуы | |
|құрылысындағы | | |
|ерекшеліктер | | |
| | | |
| | | |
|Лексикалық |Морфологиялық, |Дауысты дыбыстар жүйесі|
|ерекшеліктердің |синтаксистік | |
|мағыналық- тақырыптық |ерекшеліктер арасында | |
|топтары |сақталған көне дәуір | |
| |қалдықтары. | |
| | | |
|Дауыссыз дыбыстар |Бұйрық райдың |-шы,- ші қосымшасы |
|жүйесі |тұлғалануына қатысты |жалғанған шартты |
| |ерекшеліктер |райдың 2- жағына |
| | |байланысты ерекшеліктер|
|Қалау райға байланысты |Етіс категориясына |Есімшенің тұлғалануына |
|ерекшеліктер |байланысты ерекшеліктер|байланысты |
|Тұйық райдың |Зат есімнің септік, |Тұйық райдың |
|тұлғалануына байланысты|тәуелдік, көптік |тұлғалануына байланысты|
|ерекшеліктер |жалғауларына байланысты|ерекшеліктер |
| |ерекшеліктер | |
7 « Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ
КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ
4-Кесте « Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» пәні бойынша оқу
үрдісінің календарлық кестесі
Апталар123456789101112131415
Дәріс333333333333333Практикалық15151515153015151515151515ОСӨЖ101010101010 СӨЖ252525252525
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz