Файл қосу
Ұлттық тіл және диалектілер
5 В 020500 – «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған « Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті м.а., филология ғылымдарының кандидаты Ғ.А.Түсіпбекова 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20_жыл. Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20_жыл. Төрайымы_________________ 2.3 Филология факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді Хаттама №___ «___» ___________20_жыл. Ғылыми кеңес төрағасы_________________Қадыров А.Қ. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20_жыл. Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Искакова Г.Қ. 20_ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің БІРІНШІ БАСЫЛЫМЫ МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер.................................................................... ..........................4 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқау.............................................................5 3 Курс саясаты мен форматы..................................................................... .....5 4 Бағалау саясаты..................................................................... ........................5 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу.................................6 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны..................................................................... ......8 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі........................................9 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Түсіпбекова Ғ.А., ф.ғ.к. доцент м.а. Кафедра: Қазақ тілінің теориясы және әдістемесі Кафедраның мекен-жайы : Шугаев ; 223- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон :53-37-63 Кафедрада болатын уақыты: дүй.: 9.00-17.00; Сабақ өтетін орын: 213 аудитория Кредит саны: 2 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |ДС (сағ) |СПС (сағ) |Лаб. (сағ) | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | «Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 8-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 8-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау шарт. Әр аптадағы жинау керек ұпай сандары кестеде нақты көрсетілген. 5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ 2 Кесте – Пәннің мазмұны. Сағаттарды сабақ түріне шағу |Тақырыптардың атауы мен мазмұны |Сағат саны |Әдебиеттер | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |1.Диалектология – тіл туралы |1 |1, 2, 3, 4 | |ғылымның дербес саласы | | | |Курстың мақсаты мен міндеттері. | | | |Қалыптасу тарихы. Ғылымның өзге | | | |салаларымен байланысы. | | | |2. Қазақ диалектологиясының |1 |1, 2, 3, 4 | |зерттелуі жайында ғалымдардың | | | |көзқарастары мен кемшіліктері, | | | |қайшылықтары. | | | |3. Тілдердің диалектілік |1 |1, 2, 3, 4 | |құрылымының әртүрлі болатындығы. | | | |«Диалект» терминін кең мағынада | | | |қолданудың орындығы. Ауыспалы говор | | | |ұғымы. | | | |4. Ұлттық тіл және диалектілер. |1 |1, 2, 3, 4 | |Әлеуметтік және жергілікті | | | |диалектілердің ұқсастығы мен | | | |айырмасы. Тайпалық және | | | |территориялық диалектілердің пайда | | | |болу, қалыптасу, даму, жойылу | | | |заңдылықтары. | | | |5.Әдеби тіл мен диалектілердің |1 |1, 2, 3, 4 | |арақатынасы. Диалектілік | | | |ерекшеліктердің әдеби тілді | | | |байытудың бір арнасы екендігі. Әдеби| | | |варианты анықталған диалектілік | | | |дублеттердің әдеби тілді | | | |шұбарлайтындығы. | | | | | | | |6.Қазақ тілі – тұтастығын сақтаған |1 |1, 2, 3, 4 | |диалектілік құрылымы әлсіз, болмашы | | | |дамыған тіл. Қазақ тілі | | | |говорларының қай-қайсысының да | | | |ұлттық тілдің дыбыстық жүйесін, | | | |сөздік қорын, грамматикалық | | | |құрылысын түгел пайдалатындығы. | | | |Тілдердің диалектілік қүрылымы мен| | | |халық тарихы арасындағы байланыс. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |7. Диалектілік ерекшеліктердің | | | |тарылу шегін лингвистикалық |1 |1,2,3,4 | |география әдісімен зерттеу арқылы | | | |анықтау қажеттігі. | | | | | | | |8.Лингвистикалық карта, атлас жасау| | | |тәжірбиесі. Говорлар тобын |2 |1,2,3 | |ажыратудың ғылыми ұстанымдары мен | | | |изоглостар шоғырының ролі. | | | |9.Қазақ тілі говорларын төрт топқа |2 |1, 2, 3, 4 | |бөліп қарастыру мүмкіндігі. Говорлар| | | |тобының әрқайсысына тән негізгі | | | |фонетикалық, лексикалық, | | | |грамматикалық ерекшеліктер, сипатты | | | |белгілер. | | | |10Диалектілік ерекшеліктер – қай |2 |1.2 | |заманда да халықтың жанды ауызекі | | | |сөйлеу тіліне тән құбылыс. | | | |11. Халық тіліндегі ерекшеліктерді |2 |1,2,3 | |жинау ең басты, негізгі, ең сенімді| | | |арнасы сөйлеу тілі жергілікті | | | |ерекшеліктердің ауызекі сөйлеу | | | |тілінің белгілі кезеңдегі көрініс | | | |түрінде ауыз әдебиеті үлгілерінде, | | | |көркем әдебиет туындыларында, жазба | | | |жәдігерліктерде кездесетіндігі | | | |Барлығы : | 15 сағат | | | |Практикалық | | | |сабақтар | | | | | | |Курстың мақсаты мен міндеттері. |2 |1,2,3,4 | |Қалыптасу тарихы. Ғылымның өзге | | | |салаларымен байланысы. Қазақ | | | |диалектологиясының зерттелуі | | | |жайында ғалымдардың көзқарастары | | | |мен кемшіліктері, қайшылықтары. | | | |«Диалект» терминін кең мағынада |2 |1,2,3 | |қолданудың орындығы. Ауыспалы говор | | | |ұғымы. | | | |Диалектілік ерекшеліктердің әдеби |2 |1,3,4 | |тілді байытудың бір арнасы екендігі| | | |Тілдердің диалектілік қүрылымы мен|2 |1,2,3 | |халық тарихы арасындағы байланыс. | | | |Диалектілік ерекшеліктердің тарлу |2 |1,2,3 | |шегін лингвистикалық география | | | |әдісімен зерттеу арқылы анықтау | | | |қажеттігі. | | | |Лингвистикалық карта, атлас жасау |1 |1,2,3,4 | |тәжірбиесі. Говорлар тобын | | | |ажыратудың ғылыми ұстанымдары мен | | | |изоглостар шоғырының ролі. | | | |Қазақ тілі говорларын төрт топқа |2 |1,2,3,4 | |бөліп қарастыру мүмкіндігі. | | | |Говорлар тобының әрқайсысына тән |2 |1,2,3 | |негізгі фонетикалық, лексикалық, | | | |грамматикалық ерекшеліктер, сипатты | | | |белгілер. | | | |Барлығы: |15 сағат | | 6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |Қазақ тілі говорларының|Диалектілік туынды |Диалектілік күрделі | |лексикалық құрамы |сөздер |сөздер | |Қазақ тілі говорларының| | | |фонетикалық жүйесі | | | |Қазақ тілі |Септік жалғауларының |Синтаксиситік еркін | |говорларының |бірінің орнына бірі |сөз тіркестері | |грамматикалық |жұмсалуы | | |құрылысындағы | | | |ерекшеліктер | | | | | | | | | | | |Лексикалық |Морфологиялық, |Дауысты дыбыстар жүйесі| |ерекшеліктердің |синтаксистік | | |мағыналық- тақырыптық |ерекшеліктер арасында | | |топтары |сақталған көне дәуір | | | |қалдықтары. | | | | | | |Дауыссыз дыбыстар |Бұйрық райдың |-шы,- ші қосымшасы | |жүйесі |тұлғалануына қатысты |жалғанған шартты | | |ерекшеліктер |райдың 2- жағына | | | |байланысты ерекшеліктер| |Қалау райға байланысты |Етіс категориясына |Есімшенің тұлғалануына | |ерекшеліктер |байланысты ерекшеліктер|байланысты | |Тұйық райдың |Зат есімнің септік, |Тұйық райдың | |тұлғалануына байланысты|тәуелдік, көптік |тұлғалануына байланысты| |ерекшеліктер |жалғауларына байланысты|ерекшеліктер | | |ерекшеліктер | | 7 « Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4-Кесте « Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі Апталар123456789101112131415 Дәріс333333333333333Практикалық15151515153015151515151515ОСӨЖ101010101010 СӨЖ252525252525
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz