Файл қосу

Композиция пәнінің жұмыстық бағдарламасы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ             |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|СМК құжатының 3-деңгейі  |ОӘК            |ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013    |
|ОӘК                      |№1 басылым     |                          |
|оқытушыға арналаған      |10.01.2013     |                          |
|«Композиция» пәнінің     |               |                          |
|жұмыстық бағдарламасы    |               |                          |









                           ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                                «Композиция»

              5В010700 – «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығына


                          ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ


                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ





































                                    Семей
                                    2014


                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «10»     12    2013 ж.Татиев Т.А.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ /                           /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН



































                                   Мазмұны

|1 Қолдану саласы                                              |           |
|2 Нормативтік сілтемелер                                      |           |
|3 Жалпы жағдай                                                |           |
|4 Оқу бағдарламасының мазмұны                                 |           |
|5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар               |           |
|6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы                       |           |
|7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы                |           |
|8 Әдебиет                                                     |           |







































1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

      «Композиция»  пәні  бойынша  5В010700  «Бейнелеу  өнері   және   сызу»
мамандығына  арналған  оқу-әдістемелік  кешен  студенттерге   конструкторлық
құжаттармен жұмыс істеуге,  сондай-ақ  конструкторлық  құжаттардың  біріңғай
жүйесі стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең  негізгі  құжат
болып табылады.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

    «Композиция»  осы  пәннің  оқу-әдістемелік  кешені  келесі  құжаттардың
ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес  берілген  пән  бойынша  оқу  процесін
ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:

-  5В010700  «Бейнелеу  өнері  және  сызу»  мамандықтағы  мемлекеттік  жалпы
міндетті білім стандарты  ГОСО РК 3.08.020-2006,  Қазақстан  республикасының
білім және ғылым министрлігінің  3 августа 2006г,  №  337  бұйрығы   бойынша
әрекетке енгізілді және бекітілді.

- 5В010700 «Бейнелеу  өнері  және  сызу»  мамандығына  арналған  типтік  оқу
бағдарламасы;

- СТУ 042 - СГУ-5-2012 Стандарт университета «Общие требования к  разработке
и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;


- ДП 042-1.07-2012   Документированная  процедура  «Структура  и  содержание
учебно-методических комплексов дисциплин».


3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ

3.1 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
Пәннің мақсаты- композициялық негізгі заңдылықтарын, мәнерлі  мүмкіндіктерін
меңгеру;  комопзиция  қасиеттерімен  құралдарын   көркемдік   образын   құру
барысында  қолдану  дағдының  дамуы,  студенттің  шығармашылық   мүмкіндігін
дамыту.
«Бейнелеу өнері және сызу» мамандық студенттеріне  кексіндеме  материалдары:
акварель, гуашьпен жұмыс істеу тәсілдерін  үйрету,  кескіндеме  техникаларын
үйрету. Түстаңдауда студенттің эстетикалық талғамын  қалыптастыру,  түстерді
көре білуге үйрету.

3.2 Курстың пәнді оқытудағы міндеті:
Бояу  түрлерімен  жұмыс  істей  алатын  оның  қасиеттерін  және  сурет  салу
әдістерін білетін мамандарды дайындау.

3.3 Пәнді негізгі оқыту мақсаты:
Пәннің  мақсаты  –композицияның  және  түстердің  бейнелеу  мүмкіндіктерінің
негізгі  заңдылықтарын  игеру,  живопись  құралдарының  көмегімен  реалистік
бейнелерді салу.  Натураның  көлемі  мен  кеңістіктегі  кейпін  шыншылдықпен
бейнелеу, бейненің көркемдік –мәнерлігіне жету.  Студенттердің  шығармашылық
мүмкіндігін дамыту.

3.4 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – бояу түрлері, оның қасиеттері , қағаздың сапалық түрлерін білу;
- игеру –сурет салу әдістерін;
- қабылдау – сурет  салуда  керекті  әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
материалдармен;
- істей алу –акварель, майлы бояу, темпера, гуашь техникасында;
- ұғу - реңдік көре білуді;
- болу –сәндік қолданбалы өнері пәнін өткізу мен  ұйымдастыруға  тәжірибелік
кеңестер;
- ұғып алу  –бояумен  сурет  салудағы  негізгі  теориялық  және  тәжірибелік
білімдерді.

3.5 Курстың пререквизиттері: -жоқ

3.6 Курстың постреквизиттері:
- Шығармашылық жұмыстарды орындау;
- Педагогикалық практика;
- Кәсіптік қызмет;

3.7 Оқу жоспарынан алынған
                                                                     Кесте 1
|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|Тәжірибе жұмысы                                             |            |
|Формалдық композиция.                                       |3           |
|Композициялық орталығы                                      |6           |
|Симметрия. Асимметрия. Тепетеңдік. Статика. Динамика.       |6           |
|Метр, ырғақ, қозғалыс пен тыныштықты көрсету заңдылықтары.  |6           |
|Қарама-қарсылық, өзгешілік.                                 |6           |
|Түс- композиция құралы ретінде.                             |6           |
|Абстаркциялық композиция                                    |6           |



5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ

5.1 Композициялық орталығы (композицияны жасау және орындау)
5.2 Симметрия.  Асимметрия.  Тепетеңдік.  Статика.  Динамика.  (композицияны
жасау және орындау)
5.3   Метр,   ырғақ,   қозғалыс   пен   тыныштықты   көрсету   заңдылықтары.
(композицияны жасау және орындау)
5.4 Қарама-қарсылық, өзгешілік. (композицияны жасау және орындау)
5.5 Түс- композиция құралы ретінде. (композицияны жасау және орындау)
5.6 Абстаркциялық композиция. (композицияны жасау және орындау)

6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА
                                                                     Кесте 3
|Тақырыбы                         |Көрнекті құрал,    |Өздігінен оқуға  |Бақылау|
|                                 |ТОҚ,плакаттар,     |арналған сұрақтар|түрі   |
|                                 |зертханалық стенд  |                 |       |
|Дәріс |Тәжірибе жұмысы           |                   |                 |       |
|1     |2                         |3                  |4                |5      |
|      |Формалдық композиция.     |Көрнекті құрал,    |Формалдық        |Шығарма|
|      |                          |кескіндеме         |композиция.      |шылық  |
|      |                          |суреттері          |                 |жұмыс  |
|      |Композициялық орталығы    |Көрнекті құрал,    |Композициялық    |Шығарма|
|      |                          |кескіндеме         |орталығы         |шылық  |
|      |                          |суреттері          |                 |жұмыс  |
|      |Симметрия. Асимметрия.    |Көрнекті құрал,    |Симметрия.       |Шығарма|
|      |Тепетеңдік. Статика.      |кескіндеме         |Асимметрия.      |шылық  |
|      |Динамика.                 |суреттері          |Тепетеңдік.      |жұмыс  |
|      |                          |                   |Статика.         |       |
|      |                          |                   |Динамика.        |       |
|      |Метр, ырғақ, қозғалыс пен |Көрнекті құрал,    |Метр, ырғақ,     |Шығарма|
|      |тыныштықты көрсету        |кескіндеме         |қозғалыс пен     |шылық  |
|      |заңдылықтары.             |суреттері          |тыныштықты       |жұмыс  |
|      |                          |                   |көрсету          |       |
|      |                          |                   |заңдылықтары.    |       |
|      |Қарама-қарсылық,          |Көрнекті құрал,    |Қарама-қарсылық, |Шығарма|
|      |өзгешілік.                |кескіндеме         |өзгешілік.       |шылық  |
|      |                          |суреттері          |                 |жұмыс  |
|      |Түс- композиция құралы    |Көрнекті құрал,    |Түс- композиция  |Шығарма|
|      |ретінде.                  |кескіндеме         |құралы ретінде.  |шылық  |
|      |                          |суреттері          |                 |жұмыс  |
|      |Абстаркциялық композиция  |Көрнекті құрал,    |Абстаркциялық    |Шығарма|
|      |                          |кескіндеме         |композиция       |шылық  |
|      |                          |суреттері          |                 |жұмыс  |


7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Кесте 4
|Оқу - методикалық әдебиеттің аты  |Экземпляр   |Оқушылар   |Қамтамасыз ету    |
|және авторлары                    |саны        |саны       |пайызы            |
|Беда Г.В.Живопись.М.,1986         |40          |3          |100%              |
|Алехин А.Д. О языке               |7           |3          |100%              |
|изобразительного искусства.-:     |            |           |                  |
|«Знание» Серия Искусство,1973-47с.|            |           |                  |
|Зайцев А.С. Наука о цвете и       |1           |3          |35%               |
|живописи.-М.,1986                 |            |           |                  |
|Арнхейм Р. Искусство и визуальное |1           |3          |35%               |
|восприятие.-М.: Наука.-1974.-392с.|            |           |                  |
|Беда Г.В.Живопись и ее            |10          |3          |100%              |
|изобразительные средства.-М.:     |            |           |                  |
|Просвещение, 1977.-187с.          |            |           |                  |
|Беда Г.В.Основы изобразительной   |5           |3          |100%              |
|грамоты: Рисунок, живопись,       |            |           |                  |
|композиция. 2-е изд.-М.:          |            |           |                  |
|Просвещение, 1981.                |            |           |                  |


      Қосымша әдебиеттер:
     1. Волков Н.Н. Композиция в живописи.-М.: Искуство, 1977.-263с.
     2. Волков Н.Н.Восприятие картины. 2-е изд., доп.М.: Просвещение, 1976.-
        32с.
     3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е изд., доп.- М.: Искусство,
        1968.-576с.
     4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986.-158с.
     5. Кардовский Д.Н. Об искусстве: Воспоминания, статьи, письма.-М.:
        Академия художествСССР, 1960.
     6. Кибрик Е.А.. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961.-311с.
     7. Костин В.И., Юматов В.А. Язык изобразительного искусства.- М.:
        Знание, 1978.-110с.
     8. Мейлах Б.С.Взаимодействие искусств и задачи художественного
        творчества //Вопросы литературы. 1964.-№3.С.3-16.
     9. Непомнящий В.М. Смирнов Г.Б. Практическое применение перспективы в
        станковой картине. М. Просвещение, 1978.-119с.


Пәндер