Файл қосу

Жаңа ойлау педагогикасы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|ПЕДАГОГИКА  ФАКУЛЬТЕТІ                                                    |
|ПЕДАГОГИКА  КАФЕДРАСЫ                                                     |
|СМЖ 3 - деңгейдегі      |ПОӘК                    |                        |
|құжаты                  |                        |УМКД  042-18.30-2013    |
|«Қазіргі оқыту          |                        |                        |
|технологиясы» пәнінің   |№ 2 – басылым           |                        |
|оқу-әдістемелік кешені  |                        |                        |
|(оқытушылар үшін)       |                        |                        |




                    Қазіргі оқыту технологиясы    пәнінен

                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

               (Бастапқы әскери даярлық мамандығына арналған)


                     Оқытушыларға арналған пәндердің оқу

                             жұмыс бағдарламасы

















                                 Cемей -2013

1.ӘЗІРЛЕГЕН:
Құрастырушы:  28.08.2013


2.ТАЛҚЫЛАНДЫ:
2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика
кафедрасының мәжілісінде қаралды.
Хаттама № 1  04.09.2013ж.
Кафедра меңгерушісі:  ______________ /Джанбубекова М.З./

2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында.
Хаттама № 1  «05» 09.2013ж.
Төрағасы:    ________________      /Ахметова Т.Ш./

3. БЕКІТІЛДІ:
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды.
Хаттама №1   18.09.2013ж.
ОӘК төрағасы: ____________   /с.ғ.д. Искакова Г.К./

4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 13.09.2012ж. басылымның орнына)






















                               М А З М Ұ Н Ы :
1.Қолдану  аясы
2.Нормативтік сілтемелер
3.Жалпы ережелер
4.Оқытушы үшін пәннің жұмыс бағдарламасы
5.Практикалық сабақтың тақырыптары
6.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
7.Пәннің оқу-әдістемелік картасы
8.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
9.Әдебиеттер



































1. ҚОЛДАНУ  АЯСЫ:
    «Қазіргі  оқыту  технологиясы»  пәні  бойынша   оқу-әдістемелік   кешені
университеттің  Бастапқы  әскери  даярлық   мамандықтардың  3  курстың   оқу
топтарына арналған. Оқу-әдістемелік  кешенде  педагогикалық  технлогиялардың
мәнін ашу, оқытудың педагогикалық технологиялардың  ерекшеліктері,  түрлері,
қызметтері  туралы  білімдерді  қалыптастыру   қамтылған.  Оқыту   үрдісінде
студенттерді курс мазмұнымен,  оның  өзектілігі  және  қажеттілегімен,  курс
саясатымен   студенттерді   таныстырады.   Пәннің   оқу-әдістемелік   кешені
студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу  көмекші  құралы  ретінде
пайдалануға құрастырылды.

2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР:
       «Қазіргі оқыту технологиясы»  пәнінен  осы  оқу  бағдарламасы  пәннен
типтік бағдарламаға сәйкес жасалған  және  оқу  үрдісін  ұйымдастыруда  мына
құжаттар негізінде негіз болады:
   - Барлық  мамандығының  жалпы  білім  беретін  стандарты  ҚР,   Қазақстан
Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен  толықтырулар
енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы,  СТУ  042-ГУ-4-2013  университетінің
«Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге  жалпы  талаптар»
стандарты.
     - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы  және
мазмұны» құжаттық процедурасы.

3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР:
      3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
    Студенттерге  қазіргі  оқыту  технологиялары   бойынша   жүйелі   білім
меңгеруіне мүмкіндіктерін ашу, оқу процесінде осы технологияларды  қолдануға
тәжірибе жинақтау және болашақ педагогтың кәсіби-тұлғалық  қасиетін  дамыту,
мемлекетімізде жүргізіліп жатқан  білім  беру  реформасының  мақсаттары  мен
талаптарын жүзеге  асырып,  студенттерді,  яғни  болашақ  мамандарды  алдағы
кәсіби-педагогикалық қызметке неғұрлым  жетілген  деңгейде  әзірлеуде  уақыт
рухына, қазіргі заман талабына сай жоғары сапалы білім беріп тәрбиелеу.

       3.2  Бұл  курстын  мақсаты  қазіргі  оқыту     технологиясы     курсы
студенттерді оқытудың бірнеше қырларымен таныстыру, жан-жақты әрі  үйлесімді
дамыған тұлға  тәрбиелеуде,  оқыту   мақсатын  іске  асырудың  қазіргі  жаңа
технологияларын игерту
      3.3  Пәнді оқытудын негізгі мақсаты:
    • Қазақстан Республикасының білім саласының негізгі талабы жаңа
      технологиямен оқыту.
    • Оқытуда  педагогикалық технологияны меңгерту;
    • Жалпы білім беретін мектепте бастапқы әскери дайындықты жаңа
      технологиямен оқыту.
    • Бастапқы әскери дайындық оқу процесіндегі әдістемелік жетістіктермен
      дидактикалық құрылымдардың дамуын жақсарту.

      3.4  Пәнді оқу барысында студент білу керек:
    • Оқыту технологияларының  қолдану  ережелерін білу;
    • Қазақстан Республикасының білім саласының негізгі талабы жаңа
      технологияларын білу;
    • Оқытуда  педагогикалық технологияны меңгерген;
    • Жалпы білім беретін мектепте бастапқы әскери дайындықты жаңа
      технологиямен оқыта білу;

      3.5 Курстың талаптары:
    • студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек.
    • СӨЖ (О) тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау,
    • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу,
    • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына  келтіру
    • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру

      3.6 Пререквизиттер:
             Пәнді  оқып-үйрену   үшін   студент   педагогика,   психология,
этнопедагогика пәндерінен білімі болуы керек.

          3.7 Постреквизиттер:
      «Қазіргі оқыту   технологиясы»  пәні  бойынша  алған  білім  студентке
педагогика,  психология,  этнопедагогика   пәндерін  меңгеруге  көмектеседі,
қазіргі оқыту технологиялары  туралы  көзқарасын қалыптастыруға, сыни  ойлау
жүйесін негіздеуге септігін тигізеді.

       КЕСТЕ  1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме
|Кур|Семестр           |Несие                      |Лек  |Сем              |
|с  |                  |                           |(сағ)|(сағ)            |
|1  |2                 |3                          |4    |5                |
|Лекциялық сабақтар                                                        |
|1  |Педагогикалық     |Педагогикалық технология   |1    |1.«Білім туралы» |
|   |технология туралы |туралы түсінік.            |     |Қазақстан        |
|   |түсінік.          |«Технология» термині туралы|     |Республикасының  |
|   |                  |жалпы түсінік.             |     |заңы Астана 2004 |
|   |                  |«Педагогикалық технология» |     |2. Назарбаев Н   |
|   |                  |анықтамасы.                |     |Қазақстан        |
|   |                  |Жаңа педагогикалық         |     |Республикасы     |
|   |                  |технологияның бағыттары.   |     |білім саласы     |
|   |                  |                           |     |қызметкерлерінің |
|   |                  |                           |     |ІІІ съезі.       |
|   |                  |                           |     |«Егемен          |
|   |                  |                           |     |Қазақстан» 13    |
|   |                  |                           |     |қазан 2004       |
|2  |Жаңа педагогикалық|Жаңа педагогикалық         |1    |3.Беспалько Б.П  |
|   |технологияларды   |технологияларды мектептерде|     |Слагаеме         |
|   |пайдалану         |пайдалану. Қазіргі кезде   |     |Педагогической   |
|   |                  |мектеп оқу-тәрбие үрдісінде|     |технологи М.,    |
|   |                  |педагогикалық              |     |педагогика 1989  |
|   |                  |технологиялар.             |     |4. Әбілқасымова  |
|   |                  |                           |     |А.Е., СадықовТ.С.|
|   |                  |                           |     |«Жоғары мектепте |
|   |                  |                           |     |білім берудің    |
|   |                  |                           |     |дидактикалық     |
|   |                  |                           |     |негіздері»       |
|   |                  |                           |     |Алматы., ғылым,  |
|   |                  |                           |     |2003             |
|3  |Білім беруде жаңа |Қазіргі кезде қолданылып   |1    |                 |
|   |технология.       |жүрген жаңа педагогикалық  |     |5.Досжанов Б,    |
|   |                  |технологиялар. Жаңа        |     |Альменаева Р.    |
|   |                  |технологиялар              |     |«Электрондық     |
|   |                  |классификациясы.Сын        |     |оқулықтарды      |
|   |                  |тұрғысынан ойлау.          |     |даярлау әдістері»|
|   |                  |                           |     |Алматы 2002      |
|   |                  |                           |     |6. Нұрғалиева    |
|   |                  |                           |     |Г.К. Компьютер   |
|   |                  |                           |     |әлемі.           |
|   |                  |                           |     |Рспубликалық     |
|   |                  |                           |     |журнал №2 2002   |
|3  |Оқу тәрбие        |Модульдік оқыту            |1    |                 |
|   |процесіне         |технологиясының            |     |8.Таубаева Ш.Т,  |
|   |модульдік оқыту   |ерекшелігі.Оқу модулі.     |     |Барсай Б,Т       |
|   |технологиясын     |Модульдік оқыту құрылымы.  |     |«Оқытудың қазіргі|
|   |енгізу тиімділігі.|Модульдік оқу              |     |технологиялары»  |
|   |                  |технологиясының            |     |Бастауыш мектеп  |
|   |                  |тұжырымдамасы.             |     |№3 1999          |
|6  |Сын тұрғысынан    |Сын тұрғысынан ойлау       |1    |9.Бұзаубақова К.Ж|
|   |ойлау технологиясы|анықтамасы.Сын тұрғысынан  |     |«Жаңа            |
|   |                  |ойлау педагогикасы.т.б     |     |педагогикалық    |
|   |                  |                           |     |технология»Тараз2|
|   |                  |                           |     |003              |
|7  |Деңгейлеп оқыту   |Деңгейлеп оқыту            |1    |10.Ильин В.С.    |
|   |технологиясы      |принциптері.Деңгейлеп оқыту|     |Формирование     |
|   |                  |технологиясы т.б           |     |личности         |
|   |                  |                           |     |школьника. М,    |
|   |                  |                           |     |Педагогика, 1984 |
|   |                  |                           |     |г.               |
|8  |Дамыта оқыту      |«Дамыта оқыту технология»  |2    |11. Таубаева Ш.Т,|
|   |технологиясы      |түсінігі.Дамыта оқутудың   |     |Барсай Б,Т       |
|   |                  |ерекшелігі Дамыта оқытудың |     |«Оқытудың қазіргі|
|   |                  |дәстүрлі оқытудан          |     |технологиялары»  |
|   |                  |айырмашылығы.              |     |Бастауыш мектеп  |
|   |                  |                           |     |№3 1999          |
|9  |Сорос орталығының |Сорос орталығының «Сын     |1    |12. . Беспалько  |
|   |стратегияларын    |тұрғысынан ойлауды дамыту» |     |В.П. Слагаемые   |
|   |тиімді пайдалану. |технологиясының            |     |педагогической   |
|   |                  |                           |     |технологий. -М,: |
|   |                  |                           |     |Педагогика,  1989|
|   |                  |                           |     |г                |
|10 |Нысаналы оқыту    |Нысаналы оқыту түсінігі.   |1    |                 |
|   |технологиясы      |Нысаналы оқытуды теориялық |     |13.Монахов В.    |
|   |                  |жақтан түсіну үшін Блумның |     |Проектирование и |
|   |                  |"Тәлім-тәрбие нысанасын    |     |внедрение новых  |
|   |                  |түрге бөлу" теориясы       |     |технологий       |
|   |                  |мен"Игеріп оқу" теориясы.  |     |обучения.-М.:Педа|
|   |                  |"Игеріп  оқу"  теориясы.   |     |гогика, 1990 г.  |
|   |                  |                           |     |Юсуорбекова Н.Р. |
|   |                  |                           |     |Общие основы     |
|   |                  |                           |     |педагогической   |
|   |                  |                           |     |инноватики.- М., |
|   |                  |                           |     |1991 г           |
|11 |Дидактикалық      |"Дидактикалық бірліктер"   |1    |                 |
|   |бірліктерді       |деген ұғымы. ДБІ           |     |14.Давыдов В.В.  |
|   |ірілендіру–       |технологиясының басты      |     |Теория           |
|   |математикалық     |ерекшеліктері.т.б          |     |развивающего     |
|   |білім беру        |                           |     |обучения. -М.,   |
|   |технологиясы      |                           |     |1996 г. Дьяченко |
|   |                  |                           |     |В.К. Новая       |
|   |                  |                           |     |педагогическая   |
|   |                  |                           |     |технология       |
|   |                  |                           |     |учебно-васпитател|
|   |                  |                           |     |ьного процесса.  |
|   |                  |                           |     |-Усть-Каменагорск|
|   |                  |                           |     |, 1992 г.        |
|12 |Жаңа педагогикалық|Жаңа педагогикалық         |1    |15. Монахов В.   |
|   |технологиялардың  |технология : ынтымақтастық |     |Проектирование и |
|   |классификациясы.  |педагогикасы, білім беруді |     |внедрение новых  |
|   |                  |ізгілендіру технологиясы,  |     |технологий       |
|   |                  |проблемалы оқыту           |     |обучения.-М.:Педа|
|   |                  |технологиясы, тірек        |     |гогика, 1990 г.  |
|   |                  |сигналдары арқылы оқыту    |     |Юсуорбекова Н.Р. |
|   |                  |технологиясы, түсіндіру    |     |Общие основы     |
|   |                  |басқарып оқыту             |     |педагогической   |
|   |                  |технологиясы, деңгейлік    |     |инноватики.- М., |
|   |                  |саралап оқыту технологиясы,|     |1991 г.          |
|   |                  |міндетті нәтижеге          |     |16. Нағымжанова  |
|   |                  |негізделген деңгейлеп      |     |Қ.М «Инновациялық|
|   |                  |саралап оқыту технологиясы,|     |оқыту            |
|   |                  |модельдік оқыту            |     |жағдайларындағы  |
|   |                  |технологиясы, жобалап оқыту|     |мұғалім          |
|   |                  |технологиясы.              |     |қызметінің       |
|   |                  |                           |     |психология-педаго|
|   |                  |                           |     |гикалық          |
|   |                  |                           |     |негіздері»       |
|   |                  |                           |     |Өскемен 1999     |
|13 |Компьютерлік оқыту|Компьютерлік оқыту         |1    |                 |
|   |технологиясы және |тұжырымдамасы.Компьютерлік |     |17.Мырзабаев А.  |
|   |оның гуманистік   |оқыту технология кезеңдері.|     |Оқушылар         |
|   |бастаулары.       |Компьютерді оқу барысында  |     |шығармашылығын   |
|   |                  |оқушының қолдануы.т.б      |     |дамытуда белсенді|
|   |                  |                           |     |оқытудың         |
|   |                  |                           |     |дидактикалық     |
|   |                  |                           |     |мүмкіндіктері.   |
|   |                  |                           |     |Алматы, 2005 ж.  |
|   |                  |                           |     |18. Выгодский    |
|   |                  |                           |     |Л.С. Воображение |
|   |                  |                           |     |и творчество в   |
|   |                  |                           |     |детском возрасте.|
|   |                  |                           |     |М. Просвешение   |
|   |                  |                           |     |1987 г.          |
|14 |Жаңа технологиялар|Шығармашылық               |1    |                 |
|   |арқылы            |ұғымы.Шығармашылық         |     |19.Тұрғынбаева Б.|
|   |шығармашылыққа    |қабілет.Шебер оқушы.т.б    |     |Жеткіншектердің  |
|   |баулу             |                           |     |шығармашылық     |
|   |                  |                           |     |қабілетін дамыту.|
|   |                  |                           |     |Қазақстан        |
|   |                  |                           |     |мектебі. №8, 2004|
|   |                  |                           |     |ж                |
|   |                  |                           |     |20. Балкенов Ж.  |
|   |                  |                           |     |Студенттерді     |
|   |                  |                           |     |шығармашылық     |
|   |                  |                           |     |іс-әрекетке      |
|   |                  |                           |     |оқытудың         |
|   |                  |                           |     |ғылыми-дидактикал|
|   |                  |                           |     |ық негіздері.    |
|   |                  |                           |     |Қарағанды, 2005  |
|   |                  |                           |     |ж.               |
|15 |Педагогикалық     |Жаңа педагогикалық         |1    |21.Тұрғынбаева Б.|
|   |тірек – сызбалар  |технологияны меңгеруге     |     |Оқыту барысында  |
|   |                  |байланысты оқыту           |     |бастауыш сынып   |
|   |                  |міндеттері. Жаңа           |     |оқушыларының     |
|   |                  |педагогикалық              |     |шығармашылық     |
|   |                  |технологиялар.Білімді      |     |қабілеттерін     |
|   |                  |ақпараттандырудың негізгі  |     |дамыту. Алматы , |
|   |                  |бағыттары. Т.б             |     |1998  ж.         |
|   |                  |                           |     |22. Мырзабаев А. |
|   |                  |                           |     |Оқушылар         |
|   |                  |                           |     |шығармашылығын   |
|   |                  |                           |     |дамытуда белсенді|
|   |                  |                           |     |оқытудың         |
|   |                  |                           |     |дидактикалық     |
|   |                  |                           |     |мүмкіндіктері.   |
|   |                  |                           |     |Алматы, 2005 ж.  |

                     5. Практикалық сабақтың тақырыптары

|№  |Семинар сұрақтары                    |Практикал|Әдебиеттер            |
|   |                                     |ық сағат |                      |
|   |                                     |саны     |                      |
|1  |2                                    |3        |4                     |
|1  |Педагогикалық технология туралы      |1        |Әлімбекова А.С. Білім |
|   |түсінік.                             |         |беруді жаңаша         |
|   |1.Педагогикалық технологиялардың     |         |ұйымдастыру           |
|   |мәнділігіне қолданылуына тоқталу     |         |тәжірибесінен //Білім-|
|   |2.Оқу үрдісіне жаңа педагогикалық    |         |Образовангие.// №2(8),|
|   |технологияларды қолдану              |         |2002                  |
|   |                                     |         |                      |
|2  |Қазіргі педагогикалық технологиялар  |1        |Елеубай С. Білім беру |
|   |объективті қажеттілік                |         |технологиясының       |
|   |1. Қоғамдық тарихи тәжірибені шерудің|         |қазіргі проблемалары. |
|   |басты әлеуметтік қызметі білімді жан |         |Алматы, 2001. 270б.   |
|   |сақтауда емес, бар білімді қайта     |         |                      |
|   |қалыптастыруда                       |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|3  |Жаңа педагогикалық технология. Оларды|         |3.Жанпейісова М.М.    |
|   |ұтымды пайдалану                     |         |Модульдік оқыту       |
|   |1.Жаңа технологиялардың теориялық    |         |технологиясы- оқушыны |
|   |тұрғыдан дәлелденіп, тәжірибеде жақсы|         |дамыту құралы ретінде.|
|   |нәтиже беру.                         |         |–Алматы, 2002         |
|   |2.Мұғалімдер мен тәрбиешілерге       |         |                      |
|   |шығармашылық еркіндіктің берілуі.    |         |                      |
|4  |Білім беруде жаңа технология         |1        |4.Жұмабаев М.         |
|   |1.Оқу тәрбие үлгісін тиімді          |         |Педагогика. Алматы,   |
|   |ұйымдастыру                          |         |Рауан, 1993           |
|   |2.Қазіргі білім беру саласына        |         |5.Тұрғынбаева Б.А.    |
|   |оқытудың озық технологияларын енгізу |         |Дамыта оқыту          |
|   |                                     |         |технологиялары.       |
|   |                                     |         |Алматы,2000           |
|5  |Оқу тәрбие процесіне модульдік оқыту |2        |                      |
|   |технологиясын енгізу тиімділігі      |         |6.Тұрлыханова М.      |
|   |1.Әдістемелік деңгейде модульдік     |         |Педагогикалық         |
|   |оқыту технологиясын игеру            |         |технологиялар оқу     |
|   |2.Модульдік оқыту технологиясын      |         |үрдісінде. Алматы,    |
|   |оқушыларды және олардың білім        |         |2000                  |
|   |деңгейін дамытуға ықпалы.            |         |                      |
|6  |Сын тұрғысынан ойлау технологиясы    |1        |7.Ұлт тағлымы         |
|   |1.Сын тұрғысынан ойлау өзіндік және  |         |2001жыл,№4 73-79бет   |
|   |жеке ойлау болып табылады.           |         |                      |
|   |2.Ақпарат сын тұрғыдан ойлаудың соңы |         |                      |
|   |емес, бастапқы пункты болып табылады.|         |                      |
|   |3.Сын тұрғыдан ойлау сұрақтар қойы п |         |                      |
|   |шешім табу                           |         |                      |
|7  |Деңгейлеп оқыту технологиясы         |1        |8. Ұлт тағлымы        |
|   |Деңгейлеп оқыту технологиясының      |         |2006жыл, №4 53-62бет  |
|   |мақсаты                              |         |                      |
|   |Деңгейлеп оқытудың ерекшелігі, оның  |         |                      |
|   |тиімділігі                           |         |                      |
|8  |Дамыта оқыту технологиясы            |1        |9.ХХІғасыр мектебі    |
|   |1.Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан  |         |2007жыл,№5 5-7бет     |
|   |айырмашылығы                         |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|10 |Нысаналы оқыту технологиясы.         |1        |11. Шоқаева Г.Ә. Жаңа |
|   |"Тәлім-тәрбие нысанасын түрге бөлу"  |         |технология енгізу     |
|   |теориясы.                            |         |арқылы оқу процесінің |
|   |                                     |         |деңгейін көтеру.      |
|   |"Игеріп оқу" теориясы.               |         |№18,5б.//Қазақстан    |
|   |                                     |         |мұғалімі//№18 2002    |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|11 |Дидактикалық бірліктерді ірілендіру– |1        |13.Бастауыш мектеп №5 |
|   |математикалық білім беру             |         |2006 жыл 6-7бет       |
|   |технологиясы.                        |         |                      |
|   |1. Дидактикалық бірліктерді          |         |                      |
|   |ірілендіру басты ерекшелігі.         |         |                      |
|12 |Жаңа педагогикалық технологиялардың  |1        |15.Бастауыш мектеп №2 |
|   |классификациясы.                     |         |2006 жыл 25-27 бет    |
|   |1.Жаңа педагогикалық технологиялардың|         |                      |
|   |классификациясы және  олардың        |         |                      |
|   |мақсаты.                             |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|13 |Компьютерлік оқыту технологиясы және |1        |16. Бастауыш мектеп №3|
|   |оның гуманистік бастаулары.          |         |2008 жыл 7-8 бет      |
|   |1. Компьютерді оқу барысында оқушының|         |                      |
|   |қолдануы.                            |         |                      |
|   |2. Компьютермен оқыту                |         |                      |
|   |технологиясындағы мұғалімнің оқыту   |         |                      |
|   |қызметі.                             |         |                      |
|14 |Жаңа технологиялар арқылы            |1        |17. Бастауыш мектеп №2|
|   |шығармашылыққа баулу.                |         |2007  жыл 23-25 бет   |
|   |1. Шеберхана-оқушының сыныптағы      |         |                      |
|   |іс-әрекетін жаңаша ұйымдастыру       |         |                      |
|   |тәсілі.                              |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|15 |Педагогикалық тірек – сызбалар.      |1        |18 Бастауыш мектеп №2 |
|   |1. Жаңа педагогикалық технологияны   |         |2006 жыл 8-9 бет      |
|   |меңгеруге байланысты оқыту           |         |                      |
|   |міндеттері.                          |         |                      |
|   |                                     |         |                      |
|   |Барлығы                              |15       |                      |

6. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары

СОӨЖ №1. Педагогикалық жүйе
СОӨЖ №2. Педагогикалық технологияның түрлері.
СОӨЖ №3. Дәстүрлі оқыту технологиялары.
СОӨЖ №4.
СОӨЖ №5. Дамыта оқыту технологиясы.
СОӨЖ №6. Ойын технологиясы.
СОӨЖ №7. Деңгейлеп  оқыту технологиясы.
СОӨЖ №8. Модульдік оқыту технологиясының оқушылардың   білім
деңгейін дамытуға ықпалы.
СОӨЖ №9. Оқыту технологияларын таңдау.
СОӨЖ №10.Тест технологиясы.























   1. Пәннің оқу-әдістемелік картасы


      |№   |Сабақтын      |Сағат   |Тапсырмалар     |Қойылатын ұпай  |Формасы          | |
|    |тақырыбы      |саны    |                |                |                 | |
дпСОӨЖСӨЖСОӨЖСӨЖСОӨЖСӨЖ1Педагогикалық технологиялар туралы ұғым.11Шығармашылық белсенділікті дамыту.


     5Конспект2Қазіргі педагогикалық технологиялар дың қажеттілігі11Бала құқықта-ры жөнінде-гі халықаралық құжат-тар идеяла-рының тәрбие мазмұ-нында ескері-луі


     5Дөңгелек стол3Жаңа педагогикалық технологияларды пайдалану

11Педаго-гикалық оның мәні және ұйым-дастыру жолда-ры5Сабақ үлгісін жасау4
Білім беруде жаңа технология.11
Білім берудегі жаңа технологияларды пайдалану.



5Сабақта қолдану5Модульдік оқытыу технологиясы.11Бағдарламаның маңызы5Дебат6Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.11Тұлғаның ақпараттық мәдениетін қалыптастыру тәжірибесі5Пікір алмасу7
Деңгейлеп оқытыу технологиясы.11
Тәрбие формалары мен құрал-жабдықтарын таңдау
5Реферат8
Дамыта оқыту технологиясы.11
Тәрбие әдісін таңдау негізінде тәрбиеші мен тәрбиеленуші арасындағы гуманистік қатынас

5Ойын9Сорос орталығының стратегияларын тиімді пайдалану.
1Оқытудың әртүрлі технологиялары зерттеліп, жаңашыл педагогтардың іс-тәжірбиесі зерттеліп мектеп өміріне енуді талдау.5Баяндама10Нысаналы оқыту технологиясы.11Кері байланыс пен толықтырудың бүкіл оқыту барысында бастан аяқ қайталанылуы5Сабақ үлгісі
11Дидактикалық бірліктерді ірілендіру– математикалық білім беру технологиясы11Оқушының жеке басын дамытуға бағытталған5Кесте12Жаңа педагогикалық технологиялардың классификациясы.11Жаңа педагогикалық технологиялардыың классификациясы таңдау5Дөңгелек стол13Компьютерлік оқыту технологиясы және оның гуманистік бастаулары.11Қазіргі мектептерде қолданылатын технология түрлерін қарастыру5Жарыс түрінде14Жаңа технологиялар арқылы шығармашылыққа баулу11Технология маңызы, мән – мағынасы5

Пікір алмасу15





Педагогикалық тірек – сызбалар11Сөйлесім әрекетінің психологиялық негіздері.5Жағдаят-тар 1515


9. Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер
Педагогикалық технологиялар. Сальникова, 2005 ж.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / под ред. Е.С.Полат – М., 2002
Политова С.И. – Дозированные домашние задания по педагогической технологии В.М.Монахова – Тверь, 2000
Исламгулова С.К. – технологизация процесса обучения в школе: теория и опыт // Практико-ориентированная монография методическое пособие – Алматы, 2003
Инновациялар мен оқу- білімді жетілдіру арқылы білім беру экономикасына / Егемен Қазақстан, 27.05.2006. 
Бабанский Ю.К., Ильина Т.А., Жантекеева З.У.,  Педагогика высшей школы. Алматы  1989.
Бұзаубақова Қ.Ж. Педагогикалық тренинг жеке тұлғаны дамыту құралы ретінде. Алматы 2006.
Савин И.В. Методика преподавания педагогики. Москва. Просвещение 1987.
Стефановская Т.А. Технологий обучения педагогике в вузе. Москва 2000.
Учебно – исследовательские задания  по  курсу  педагогики. Москва  1980.
Стефановская Т.А. Система и методика  преподавания педагогических дисциплин  в вузе. Иркутск 1992. 
Стефановская Т.А. Технологии обучения педагогике в вузе. Москва 2000.
Садықов Т.С., Әбілқасымова А.Е.  Жоғары мектепте білім берудің дидактикалық  негіздері. Алматы 2003.
Өстеміров К., Айтбаева А. Қазіргі білім беру технологиялары. Алматы 2006.
Құлшанова С. Мектеп педагогикасы. Алматы 2005.
Рыжов В.Н. Дидактика. Москва 2004.
Шаронова С.А. Деловые игры. Москва 2004.
Чошанов М.А. Гибкая технология проблемно – модульного обучение.  Москва 1996.
Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы. Алматы 2005.
Б.Р.Айтмамбетова.  Жаңашыл-педагогтар     идеялары мен тәжірибелері. Алматы. - 1991.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под ред. Полат Е.С.-М., 2005.
Хмель Н.Д. Теория и технология реализации целостного педагогического процесса. - А., 2008.
Хуторский А.В. Педагогическая инноватика. - М., 2008
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. - М.: Педагогика, 1989.
Левина, М.М. Технологии профессионального педагогического образования. – М., 2001.
Педагогические технологии. / Сост. Сальникова Т.П..-М., 2005.
Мухина С.А. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении. - Ростов н /Д.: Феникс, 2004.
Селевко, Г.К. Энциклопедия образовательных технологий в 2-х томах. - М., 2006.
Селевко, Г.К.   Социально-воспитательные технологии. - М., 2002
Загрекова Л.В. Теория и технология обучения. - М., 2004.
Паньшина, Т.В. Мониторинг качества образования. – А., 2007.
Абсатова М.А. Современные педагогические технологии. А., 2006.
Гребенюк О.С. Теория обучения. - М.:ВЛАДОС, 2003. 
Кашлев С.С. Современные технологии педагогического процесса. – Минск, 2002.
Педагогические технологии / В.С.Кукушина. Ростов на Дону, 2003.
Максакова, В.И. Педагогическая антропология. – М., 2006.
Инновационные технологии обучения и воспитания [сост.: Буланова Ф.З., Избасарова Ф.Д., Тарасенко Е.М. ж.т.].-Семей:Тенгри,2003.
CD-ROM Информационные технологии в управление: Словари и справочники. - Электрон. кн.. - М.:ИНФРА-М,2002.-1электрон. опт. диск(CD-ROM)
Шамова, Т.И.   Управление образовательными системами. - М., 2005.
Щуркова Н.Е. Педагогическая технология. - М., 1994. - 225с.
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының заңы Астана 2004
Назарбаев Н Қазақстан Республикасы білім саласы қызметкерлерінің ІІІ съезі. «Егемен Қазақстан» 13 қазан 2004
Беспалько Б.П Слагаеме Педагогической технологи М., педагогика 1989
Әбілқасымова А.Е., СадықовТ.С. «Жоғары мектепте білім берудің дидактикалық негіздері» Алматы., ғылым, 2003
Кеңеш Ә.С «Болашақ мұғалімдердің әдістемелік дайындық жүйесін дамыту» Астана 2003
Досжанов Б, Альменаева Р. «Электрондық оқулықтарды даярлау әдістері» Алматы 2002
Нұрғалиева Г.К. Компьютер әлемі. Рспубликалық журнал №2 2002
Қараев Ж, Қуанбаев Б. «Жетірілдірілген педагогикалық жүйені жобалаудың дидактикалық шарттары» «Ізденіс» №12004 
Бұзаубақова К.Ж «Жаңа педагогикалық технология»Тараз2003
Таубаева Ш.Т, Барсай Б,Т «Оқытудың қазіргі технологиялары» Бастауыш мектеп №3 1999
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологий. -М,: Педагогика,  1989 г.
Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения.- М.,  1995 г.
Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. -М., 1996 г. Дьяченко В.К. Новая педагогическая технология учебно-васпитательного процесса. -Усть-Каменагорск, 1992 г.
Монахов В. Проектирование и внедрение новых технологий обучения.-М.:Педагогика, 1990 г. Юсуорбекова Н.Р. Общие основы педагогической инноватики.- М., 1991 г.
Нағымжанова Қ.М «Инновациялық оқыту жағдайларындағы мұғалім қызметінің психология-педагогикалық негіздері» Өскемен 1999
Мырзабаев А. Оқушылар шығармашылығын дамытуда белсенді оқытудың дидактикалық мүмкіндіктері. Алматы, 2005 ж.
Выгодский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте. М. Просвешение 1987 г.
Тұрғынбаева Б. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. Қазақстан мектебі. №4, 2005 ж.
Тұрғынбаева Б. Жеткіншектердің шығармашылық қабілетін дамыту. Қазақстан мектебі. №8, 2004 ж
Балкенов Ж. Студенттерді шығармашылық іс-әрекетке оқытудың ғылыми-дидактикалық негіздері. Қарағанды, 2005 ж.
Тұрғынбаева Б. Оқыту барысында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту. Алматы , 1998  ж.
Мырзабаев А. Оқушылар шығармашылығын дамытуда белсенді оқытудың дидактикалық мүмкіндіктері. Алматы, 2005 ж.
Қаламқалиев М. Мектеп оқушыларын еңбекке баулудағы техникалық шығармашылықты дамытудың педагогикалық негіздері. Алматы, 1998 ж.
. Давыдов В.В. Проблемы развиваюшего обучения. М. Просвешения, 
1984 г.
Ильин В.С. Формирование личности школьника. М, Педагогика, 1984 г.
Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. М. Просвешения,  1976 г.
Ильин В.С. Формирование личности школьника. М, Педагогика, 1984 г.

Қосымша әдебиеттер

1.В.С.Кукушкин  “Педагогические технологий” Москва – Ростов – на – Дону:.
2006 г
2.В.С.Кукушкин  “Общие основы педагогики” Москва – Ростов – на – Дону:.
2006 г
3.Дүйсембекова Ш.Д.«Педагогика» Семей 2004ж.
4.Ш.К.Беркимбаева “Педагогические технологии” Алматы, 2002г.
Пәндер