Файл қосу

Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейдегі СМЖ    |УМКД                 |                             |
|құжаты              |                     |УМКД  042-16-13.1.60/02-2013 |
| ПОӘК «Анализ       |                     |                             |
|практикасындағы     |«__» _____ 2013 ж.   |                             |
|фотометрия» пәнінің |№ 1 басылымы         |                             |
|студенттерге        |                     |                             |
|арналған оқу        |                     |                             |
|бағдарламасы        |                     |                             |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                  «Анализ практикасындағы фотометрия» пәні


                   5В060600- «Химия»  мамандығына арналған

                   СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                     2013






Алғы сөз

1 ӘЗІРЛЕНГЕН

ҚҰРАСТЫРУШЫ                         «_____»_____  2013  ж.  Мұсабаева   Б.Х.
х.ғ.к.,
«Химия» кафедрасы меңгерушісі м.а.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1  «Химия» кафедрасы мәжілісінде   «___» ______2013 ж.,  №___  хаттама

Кафедра  меңгерушісі  м.а.                                Мұсабаева Б.Х.

2.2  Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің
мәжілісінде
«___» ______________2013 ж.,  №___  хаттама

Төрайымы                              Төлеубекова С.С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданған және басып
шығаруға ұсынылған
«___» ______________2013 ж.,  №___  хаттама


ОӘК төрағасы                                Г.Қ. Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН














                                   Мазмұны

1. Жалпы ережелер
2. Пєнді оќу бойынша єдістемелік н±сќаулар
3. Курстың форматы және саясаты
4. Баға қою саясаты
5. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі
6. ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбектік графигі


































      1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы  мен пән жайлы жалпы  мәліметтер
Лектордың аты-жөні: Мұсабаева Бинұр Хабасқызы, химия ғылымдарының
кандидаты, доцент
Химия кафедрасы
Хабарласу телефоны: 35-05-90 №9 оқу ғимараты №412 кабинет
Сабақтарды жүргізу орны - № 407 аудитория
Пән бойынша кредит саны – 3.
1.2 Оқу жоспарынан көшірме

1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме.
                                                                     1 кесте
|Курс|Семестр                            |Кре                             |
|    |                                   |дит саны                        |
|    |                                   |Д     |ЛБ    |ОСӨЖ     |СӨЖ     |
|1.  |Фотометриялық анализ әдістерінің   |2     |-     |-        |3       |
|    |жалпы сипаттамасы.  Электромагнитті|      |      |         |        |
|    |сәулені сіңіру заңдары.            |      |      |         |        |
|2.  |Фотометриялық анализдің            |1     |-     |-        |-       |
|    |метрологиялық сипаттамалары.       |      |      |         |        |
|3.  |Фотометриялық анализдің тиімді     |3     |3     |10       |8       |
|    |жағдайларын таңдау. Бөгет жасаушы  |      |      |         |        |
|    |компоненттер әсерін жою.           |      |      |         |        |
|4.  |Абсолютті фотометриялық анықтау    |1     |4     |4        |2       |
|    |әдістері                           |      |      |         |        |
|5.  |Дифференциалды фотометриялық анализ|1     |2     |6        |3       |
|    |әдістері                           |      |      |         |        |
|6.  |Нефелометрия және турбидиметрия    |1     |2     |4        |7       |
|7.  |Экстракциялық-фотометриялық анализ |2     |      |4        |5       |
|8.  |Спектрофотометриялық титрлеу       |1     |2     |2        |2       |
|9.  |Түсті қосылыстар ерітінділерін     |3     |2     |         |        |
|    |спектрофотометриялық анализдеу     |      |      |         |        |

  3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

     Курсты  оқығанда  негізгі  мақсаттардың  бірі  -  теориялық  негіздерді
игерумен қатар  лабораторияда  эксперименттік  жұмысқа  машықтануды  үйрену,
тәжірибе  нәтижелері  бойынша  теориялық  қорытынды  жасап  үйрену.   Пәннің
теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады. Дәрістерде негізгі  түсініктер
мен  заңдылықтар  және  күрделі  немесе  оқулықтарда  жоқ  сұрақтар   туралы
айтылады. Дәрістер конспектілері лабораториялық сабақтарға дайындық  кезінде
негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі.  Сабақтың  маңызды
түрі  -  лабораториялық   практикум.   Онда   лабораторияда   жұмыс   істеу,
эксперимент қою  дағдысы  үйретіледі.  Лабораториялық  сабақтарда  теориялық
негіздер, заңдылықтар дәлелін табады.  Студенттер  химиялық  ойлау  қасиетін
және ғылыми-зерттеу жұмысына  қабілеттілік  иеленеді.  Пәнді  оқыту  кезінде
студенттердің өздік жұмысы да бар, және оған уақыт бюджетінің  үлкен  бөлігі
арналған.  Оқытушы  басқаруымен  студенттердің  өздік  жұмысы  лабораторияда
өткізіледі. Онда жаттығулар орындалып,  аспаптар,  химиялық  реактивтер  мен
ыдыстармен   жұмыс істеу дағдысы үйретіледі.  Сонымен қоса,  есептер  шығару
әдістері  қарастырылады.   Аудиториядан   тыс   өздік   жұмыста   студенттер
әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын  орындап,  лабораториялық  сабақтарға
дайындалады.
Дәрістер
    Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады.  Дәрісте
конспект жазуға әрбір студент міндетті.  Конспектті  оқулықтардан  және  оқу
құралдарынан  алынған  материалмен  толықтырып,  жазып  алған  өте  пайдалы.
Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады.
Зертханалық сабақтар
 Зертханалық сабақтарға дайындық келесі кезеңдерден тұрады:
-тақырып бойынша теориялық материалды дәріс конспектісі, оқулықтар  мен  оқү
құралдарынан оқу;
-практикум  немесе  әдістемелік  нұсқаулардан   жұмыстың   әдістемесі   және
мазмұнымен, қажетті аспаптар, реактивтер, ыдыстармен танысу;
-лабораториялық  журналға  қысқыша  конспект  жазу,  яғни  жұмыс   мақсатын,
орындалатын операциялар кезегін,  жұмысты  орындау  жолын  және  эксперимент
нәтижелерін (есептеулер, бақылаулар, қорытындылар) көрсету.
Зертханалық жұмысты орындау:
-зертханалық жұмысты әрбір студент жеке орындайды;
-студент  лабораториялық  жұмысты  орындауға  оқытушы  рұқсатын  алып   қана
кіріседі;
-эксперимент нәтижелері журналға  жазылып,  реакция  теңдеулері  және  қажет
болса есептеулер жүргізіліп, қорытынды жасалады;
-орындалған жұмыс бойынша студент есеп береді.
Өздік жұмыс
Оқу үрдісінде өздік жұмыс үлесі артып келеді.  Тақырыпты  терең  игеру  үшін
оқулықтармен, оқу құралдарымен қосымша  жұмыс  істеу  қажет.  Сонымен  қоса,
есептер, үй тапсырмасы да өздік жұмысқа  жатады.  Студенттің  өздік  жұмысын
оқытушы тексереді,  ол  үшін  жазбаша  жұмыстар  тексеріледі,  ауызша  сабақ
сұралады, бақылау жұмыстары, тестер, коллоквиумдар қабылданады.
Әдебиетпен жұмыс істеуге нұсқаулар
Бұл арнайы курс болғандықтан, негізгі оқулық  жоқ.  Әрбір  тақырыпқа  арнайы
әдебиет тізімі,   әдістемелік  құралдар  мен  нұсқаулар  ұсынылады.  Оқытушы
тапсырма   бергеннен   кейін   материалды   оқулықтар,   оқу   құралдарынан,
монографиялардан  оқу керек.  Сұрақ  негізін  анықтап,  заңдар,  ережелерді,
түсініктерді, формулаларды жаттау керек.  Еске  жақсы  сақтау  үшін  қысқаша
конспект жазып, немесе дәріс  конспектісін  толықтыра  жазу  керек.  Сұрақты
егжей-тегжейлі  білу  үшін  қосымша  әдебиет  оқу  керек.   Теориялық   курс
жаттығулар орындау, есеп  шығарумен  қоса  оқытылады.  Теориялық  материалды
игергеннен кейін лабораториялық  сабаққа  дайындалу  керек.  Оқулықтар,  оқу
құралдары, есеп жинағымен қатар  лабораториялық  жұмыстар  практикумы  қажет
болады.  Әдетте  практикумдарда  жұмыс  мазмұны  алдында  қысқаша  теориялық
материал беріледі, онымен міндетті түрде танысу қажет.  Зертханалық  жұмысты
орындау жолы лабораториялық журналға конспектіленеді. Түсініксіз  сұрақтарды
дәптерге белгілеп, сабақта оқытушыдан сұрауға болады.

      4 КУРС ФОРМАТЫ


      Оқу жүктемесін семестр бойына бірқалыпты  орналастыру,  тапсырманы  әр
студенттін міндетті  түрде  орындай  алатын  мөлшерде  беру  керек,  олардың
орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті.  Осыған  байланысты
кафедрада  әр  түрлі  формаларда  бақылаулар  болу  керек.  Оқу   құралдарын
регламентациялау, әр дисциплина бойынша өздік  жұмыстарының  сағат  мөлшерін
құрау, басқа  дисциплина  арқасында  СРС  мөлшері  аспауын  қадағалап  отыру
қажет.
      Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу  арқылы  ескерілмеген  уақыттардың
мөлшері бар болуы анықталды. Сондықтан  көптеген  студенттер  өз  уақыттарын
жоспарлай алмай жүргендеріне  шағымданады.  Көптеген  студенттерде   уақытты
тиімді пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ.
      1.Оқу  материалын  берілген  пән  бойынша  өткен  материалдың    басқа
дисциплиналармен байланысын және кезектігін ескерген жөн.
      2.Тақырыпқа байланысты сабақтын өту әдісі және талқыланатын  сұрақтары
жоспарланады.  Көптеген  пән  сұрақтары   аланда  немесе  арнайы  клиникалық
лабораторияларда түсіндірген кезде оңай қабылданады.
      3.Курстық теориялық білімдері лабораториялық – практикалық сабақтардың
арқасында негізделеді.


      5 КУРС САЯСАТЫ


      Зертханалық  сабақтар белгілі бір тақырыптарды лекцияда талқылаған соң
жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу  студентте анализдеу,  салыстыру
және ойлау  қабілеттері  жоғарлайды.  Пән  аралық   жүйе  студенттің   ғылым
негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған.
      Пән аралық жүйені ескере отырып, мұғалім белгілі бір пәнге  байланысты
студенттің қаншалықты  білімін  біле  отырып,  оқу  материалын  жоспарланған
мөлшерден тыс  бере алады.
        Белгілі бір  лекция  немесе  лабораториялық  –  практикалық  сабақты
жоспарлай отырып, мұғалім алдын ала сабақтын  өткізілу  әдісін  және  жерін,
тәртібін ойластыру керек.


      6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ

      Пәнді оқу барысында ағынды бақылаудың әртүрлі түрлері болуы мүмкін:
      1) ауызша сұрау – бір немесе  бірнеше  тақырып  (бөлім)  материалдарын
оқығаннан кейін жүргізілетін бақылау;
      2) жазбаша бақылау, курстың кейбір тақырыбы (бөлімі) бойынша  қойылған
сұрақтар,  есеп  шығару,  келтірілген  жағдайды  талдау,  практикалық  жұмыс
жасауды көрсетеді;
      3) бірігіп жасалған сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) бойынша
ауызша және жазбаша жүргізілетін бақылау;
      4) үй тапсырмасын  қорғау  және  презентация  -  жеке  немесе  топ  үй
тапсырмасын  дұрыс  орындағанының  білімін,  откен  материалдарға  қорытынды
жасап, оны аудитория алдына жеткізе  білуін,  курс  тақырыптарынынң  кисынды
байланысын байқай білуін бақылау;
      5) дискуссиялар, тренинглер, дөнгелек үстөл  –  маселені  топ  ретінде
қарасырып  өзіндік  ой  жүгірту  машығын  және  өздігінен   шешім   қабылдау
қабілетін көрсету;
      6) тестлер – оқушының білімін объективтi түрде және сапалы  баға  беру
үшін нақты түрде берілген тапсырма жиынтығы (ашық, жабық, біріктірілген);
      7) курстық жобалау, бір академиялық мерзім арасында жұмыс оқу  жоспары
бойынша қарастырылған курстық жұмысты орындау.

      «Анализ практикасындағы фотометрия» пәні бойынша ұпайдың таралымы

                                                                     2 кесте
|Апта |Бақылау түрі                                |Ұпайлардың   |Ескерту |
|     |                                            |барлығы      |        |
|1    |2                                           |3            |4       |
|     |1-7 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу|30           |        |
|     |мен дайындалу                               |             |        |
|1    |Зертханалық жұмыс №1 - Мысты қоспа қосу     |0            |ЗС      |
|     |әдісімен анықтау. (жұмысты орындау)–0;      |             |        |
|2    |Зертханалық жұмыс №1 (жазбаша есеп, бақылау |35           |ЗС      |
|     |сұрақтар )– 15;                             |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ  - №1 дәріс материалы бойынша ағымдағы |             |СӨЖ     |
|     |бақылау - 10                                |             |        |
|     |СӨЖ - Комплексті  қосылыстардың тұрақтылық  |             |        |
|     |және тұрақсыздық константалары.             |             |        |
|     |(конспект)-10                               |             |        |
|3    |Зертханалық жұмыс №2 - Мысты аммиакат       |35           |ЗС      |
|     |түрінде  дифференциалдық-фотометриялық      |             |СОӨЖ    |
|     |әдіспен анықтау.  (жұмысты орындау, жазбаша |             |СӨЖ     |
|     |есеп, бақылау сұрақтар)– 15;                |             |        |
|     |СОӨЖ  - №2 дәріс материалы бойынша ағымдағы |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ  - Сезімталдық пен талғамдықты арттыру  |             |        |
|     |жолдары. Фотометриялық әдістемелерді        |             |        |
|     |салыстыру және таңдау.                      |             |        |
|     |(презентация)-10                            |             |        |
|4    |Зертханалық жұмыс №2 – (жазбаша есеп,       |35           |ЗС      |
|     |бақылау сұрақтар)– 15;                      |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ -№3 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Түсті қосылыстар тұрақтылығына әсер   |             |        |
|     |етуші факторлар. (реферат) - 10             |             |        |
|5    |Зертханалық жұмыс  №3 - Перманганат пен     |35           |ЗС      |
|     |дихроматты бір ерітіндіден анықтау (жұмысты |             |СОӨЖ    |
|     |орындау)– 15;                               |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ - №4 дәріс материалы бойынша ағымдағы  |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Фотометрия аппаратурасы.              |             |        |
|     |(реферат) - 10                              |             |        |
|6    |Зертханалық жұмыс  №3 - – (жазбаша есеп,    |35           |ЗС      |
|     |бақылау сұрақтар) – 15;                     |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №5 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ - Органикалық реагенттер мен еріткіштер.|             |        |
|     |(конспект) - 10                             |             |        |
|7    |Зертханалық жұмыс №4 - Сульфат-ионды        |95           |ЗС      |
|     |нефелометрия әдісімен анықтау. (жұмысты     |             |СОӨЖ    |
|     |орындау)– 15;                               |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ -№6 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |МБ      |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ - Хелаттар экстракциясы. Мысалдар.      |             |        |
|     |(конспект) - 10                             |             |        |
|     |Межелік бақылау №1 (тест) - 60              |             |        |
|1 мен 7 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың    |300          |        |
|барлығы                                           |             |        |
|     |8-15 апта аралығында дәріс сабақтарына      |30           |        |
|     |қатысу мен дайындалу                        |             |        |
|8    |Зертханалық жұмыс №4 -   (жазбаша есеп,     |30           |ЗС      |
|     |бақылау сұрақтар)– 10;                      |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №7 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ Бөгет жасаушы иондарды бүркемелеу. Фон  |             |        |
|     |сіңіруін ескеру тәсілдері. (жеке            |             |        |
|     |тапсырма)-10                                |             |        |
|9    |Зертханалық жұмыс №5 - Мырышты ЭДТА         |30           |ЗС      |
|     |ерітіндісімен фотометриялық  титрлеу.       |             |СОӨЖ    |
|     |(жұмысты орындау, жазбаша есеп, бақылау     |             |СӨЖ     |
|     |сұрақтар)– 15;                              |             |        |
|     |СОӨЖ №8 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ Екі және көп компонентті түсті жүйелерді|             |        |
|     |анализдеу. (конспект)- 10                   |             |        |
|10   |Зертханалық жұмыс №6 - Нитрозо-R-тұздың     |30           |ЗС      |
|     |қышқылдық константасын спектрофотометрде    |             |СОӨЖ    |
|     |анықтау. (жұмысты орындау)– 10;             |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ №9 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ Көп компонентті түсті жүйелерді         |             |        |
|     |анализдеуде дифференциалды фотометрия әдісін|             |        |
|     |пайдалану.  (конспект)-10                   |             |        |
|11   |Зертханалық жұмыс №6 -                      |30           |ЗС      |
|     |(жазбаша есеп, бақылау сұрақтар)– 10;       |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №10 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Абсолютті фотометриялық әдістер бөгет |             |        |
|     |жасаушы компоненттер қатысында қолдану.     |             |        |
|     |(конспект) - 10                             |             |        |
|12   |Зертханалық жұмыс  №7 - Темір (III)         |30           |ЗС      |
|     |1-нитро-2-нафтолмен комплексінің құрамын    |             |СОӨЖ    |
|     |изомолярлы сериялар әдісімен анықтау.       |             |СӨЖ     |
|     |(жұмысты орындау)– 10;                      |             |        |
|     |СОӨЖ №11 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Нефелометрия  және турбидиметрия      |             |        |
|     |әдістерінің ерекшеліктері. (конспект) - 10  |             |        |
|13   |Зертханалық жұмыс №7 -  (жазбаша есеп,      |30           |ЗС      |
|     |бақылау сұрақтар )– 10;                     |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №12 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ – Турбидиметрия әдісін в органикалық    |             |        |
|     |химияда және ЖМҚ зерттеуде қолдану.         |             |        |
|     |(конспект) - 10                             |             |        |
|14   |Зертханалық жұмыс №8 - Суда мыс мөлшерін    |30           |ЗС      |
|     |анықтаудың катализдік әдісі. (жұмысты       |             |СОӨЖ    |
|     |орындау)– 10;                               |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ №13 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ – Фотометрия әдістері бойынша есептер   |             |        |
|     |шығару. -10                                 |             |        |
|15   |Зертханалық жұмыс №8 - (жазбаша есеп,       |60           |ЗС      |
|     |бақылау сұрақтар )– 10;                     |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №14 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |МБ      |
|     |CӨЖ - Фотометрия әдістері бойынша есептер   |             |        |
|     |шығару.10                                   |             |        |
|     |Межелік бақылау №2 (тест) - 30              |             |        |
|9 мен 15 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың   |300          |        |
|барлығы                                           |             |        |
|Емтихан ұпайларының барлығы                       |400          |        |
|Академиялық кезең бойынша ұпайлардың барлығы      |1000         |        |


      7 ӘДЕБИЕТТЕР

7. 1 Негізгі әдебиеттер

7.1.1. Основы аналитической химии (под редакцией Ю.А.Золотова)  М.:  «Высшая
школа», 1996. 2 Кн.
7.1.2. Васильев В.П. Аналитическая химия. М.:  «Высшая  школа»,  1989.  Ч.1.
320с.
7.1.3.  Скуг Д., Уэст Д. Основы аналитической химии: М.: «Мир», 1979. Т. 1.
7.1.4. Бабко А.К., Пилипенко А.Т. Фотометрический анализ, М.: «Химия», 1968
7.1.5. М.И.Булатов.  Практическое  руководство  по  фотометрическим  методам
анализа. Л.: «Химия», 1986.
7.1.6.  Бабко  А.К.,   Пилипенко   А.Т.   Фотометрический   анализ.   Методы
определения неметаллов.М., Химия, 1974.
7.1.7. Марченко З. Фотометрическое определение элнментов. Пер.  С  польского
по ред Ю.А. Золотова, М., Мир, 1971
7.1.8. Яшкарова М.Ғ., Мұсабаева  Б.Х.,  Кабдулкаримова  К.К.,  Омарова  Н.М.
Физико-химиялық анализ әдістері. Әдістемелік құрал. Семей, 2008 ж.
7.1.9.  Гавриленко  А.Г.  Аналитическая  химия   (физико-химические   методы
анализа), Семипалатинск,1997.
7.2. Қосымша әдебиет:
7.2.1.  Под ред. Васильева В.П. Сборник задач и упражнений по  аналитический
химии, М., Химия, 1976.
7.2.2. Юинг Д. Инструментальные методы химического анализа. М.: Мир, 1989.
7.2.3. Гавриленко А.Г., Яшкарова М.Г. и  др.  Электронное  учебное  пособие.
Семей: СГУ имени Шакарима, 2007г.
7.2.4. Коренман И.М.Фотометрический анализ. Методы определения  органических
соединений. М.,Химия, 1970.






































Пәндер