Файл қосу
Қазақстан тарихы өркендетудегі тарихи очерктері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-16-02.1.32 | | | |/02-2013 | |«Қазақстандағы | | | |тарихи тұлғалар» пәнінің|№2 басылым | | |оқу-әдістемелік кешені |30.09.2009 | | | |Орнына | | | |18.09.08 №1 басылым | | | |________________ | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ТАРИХИ ТҰЛҒАЛАР» ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Мамандығы: 5В020300 «Тарих» СЕМЕЙ - 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін элективтік пәндер каталогы негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы П.Саңқайбаева «______» __________ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «___» ____ 201_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Жалпы мәліметтер ............................................................................ ................. 2 Студенттер үшін жұмыс бағдарламасы ....................................................... 3 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы........................................................ 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағаны қоюдың саясаты 7 Әдебиеттер ............................................................................ .............................. 1 Жалпы мәліметтер: 1.1 Пән оқытушысы Санкайбаева Патима Сыдыкановна –аға оқытушы 1.2 «Тарих » кафедрасы 1.3. Байланыс телефондары. 35-60-29 1.4. Жүргізілу орны. № 1 оқу ғимараты 1.5. Кредит саны – 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Қазақстан Республикасының – тарихи тұлғалар ол мемлекеттік жалпы міндеттік мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген пәннің бірі. Қазақстан егемендік алып, тәуелсіз даму жолына түскен уақытта тарихи тұлғаларпәнінің отандық және әлемдік тарихтың ақтандықтарын толтыруда атқарар ролі зор. Пән ел тарихында елеулі оқиғаларға қатысты тарихи тұлғаларды таныстыра отырып, тарихты терең білуге жетелейді Тарихшы студенттерді даярлауда «тарихи тұлғалар» пәнінің орны ерекше. Пәнді оқытудағы мақсат- Тарихшы ретінде тұлғаның жекелей ерекшеліктерін, халқы үшін атқарған өшпес ерліктерін тани отырып, бағалауды үйрену. 1.3 Пәнді оқытудағы мақсат: Тарихшы студенттерді тарих саласы бойынша өзіндік орны бар тарихи тұлғалар өмірімен және күрес жолындағы батырлық істерімен, жүргізген сындарлы саясаттарының ел тарихына, орнықтырылған мемлекеттілікті құрудағы ролін баяндап, жан-жақты талдаулар жасай отырып, таныстыру. Отанын сүюге, елін құрметтеуге баулу. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: Тарих ғылымының ғылыми принциптерін игерту, тарихи танымдылығын қалыптастырып, біліммен қаруландыру, деректер және тарихнамалық материалдармен жұмыс жасауға баулу, тарихи зерттеулерді жаңаша көзқарастармен талдауға, және тарихи тұлғаларды бағалауды үйрету, тарихи болмысын тани отырып, талғамдар жасау, сырт қы аспектілерді саралап, тарихшы ретінде дұрыс бағалауды үйрету. 1.6 Пәннің пререквизиттері: «Қазақстан тарихы», «Қазақ әдебиеті», «Дүние жүзі тарихы», «Саясаттану», «Әлеуметтану», «Мәдениеттану» пәндерін жете білуі тиіс. Сонымен қатар конспектілеу, рефераттар жазу, аннотациялау, әдебиеттермен жұмыс жасай алатын дағдыларын білуі қажет. 1.7 Пәннің постреквизиттері: Пәннің негізінде тарихшы студент адамзаттың тарихының барлық кезеңдеріндегі тарихи тұлғалардың ролімен басты саясатын түсіне отырып, қоғам дамуындағы тарих ілімінің ғылыми негізін меңгеруі тиіс. Және де Қазақстан тарихы бойынша тарихи тұлғалардың салыстырмалы портреттерін жасауды, деректер мен тарихнамалар бойынша суреттеуді, тарихи тұлғалардың ел тарихындағы батырлық істерін жеке-жеке жан-жақтылы талдай білуі қажет. |Р/с |Тақырып атауы |Лек |Сем |СО |СӨЖ |Әдебиеттер | | | | | |ӨЖ | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Тақырып 1. Қазақстандық |1 |1 |2 |2 |1 Қазақстан тарихы, | | |тайпалық одақтардың | | | | |5-томдық. А.,1996…. | | |тарихи тұлғалары туралы | | | | |2 Қазақстан тарихы | | |1. Сақ патшасы Томирис | | | | |очерктері.А., 1994. | | |және оның портреті | | | | |3 Тәуелсіз Қазақстан | | |2.Ғұн шаньюйі Мөде және | | | | |тарихы Астана-2010 | | |Бұмын және Естеми, Үш | | | | | | | |елік қағандар | | | | | | |2 |Тақырып 2 . Ортағасырлық|1 |1 |3 |3 |1 Қазақстан тарихы, | | |мемлекеттікті құрудағы | | | | |5-томдық. А.,1996…. | | |тарихи тұлғалар саясаты | | | | |2 Қазақстан тарихы | | |1.Сатұқ Боғра ханның | | | | |очерктері.А., 1994. | | |Қарахан мемлекетіндегі | | | | |3 Тәуелсіз Қазақстан | | |ролі | | | | |тарихы Астана-2010 | | |2.Қыпшақ қағандарының | | | | | | | |тарихи тұлғалары | | | | | | | |3.Монғол ханы-Шыңғыс хан| | | | | | | |туралы | | | | | | |3 |Тақырып 3: Қазақ хандары|1 |1 |3 |3 |1 Вопросы история | | |мен қазақ билері, | | | | |Казахстана.А.,2002. | | |қазақ батырлары | | | | |2 Исин А. Казахское | | |1.Қасым хан және оның | | | | |ханство и Ногайская | | |заманы | | | | |Орда во второй | | |2.Есім хан және Тәуке | | | | |половине ХҮ-ХҮІв. | | |хандар: оның заманы мен | | | | |Семей., 2002. | | |қазақ заңдарының мазмұны| | | | |3История Казахстана: | | |3.Қазақ билері мен қазақ| | | | |народы и культуры. | | |батырлары: олардың | | | | |А., 2000. | | |тарихтағы рөлі | | | | | | |4 |Тақырып 4: Үш жүз |1 |1 |3 |3 |1 Вопросы история | | |қазақтарының таңдауы | | | | |Казахстана.А.,2002. | | |болған | | | | |2История Казахстана: | | |Абылай хан | | | | |народы и культуры. | | |1.Әбілмансүр оның шыққан| | | | |А., 2000. | | |ортасы | | | | | | | |2.Абылай хан: оның | | | | | | | |саясаты | | | | | | | |3.Абылайдың бас | | | | | | | |кеңесшісі –Бұқар жырау | | | | | | |5 |Тақырып 5: Ұлт-азаттық |1 |1 |3 |3 |1 Қазақстан тарихы, | | |қозғалыстардың басшылары| | | | |5-томдық. А.,1996…. | | |кімдер еді? | | | | |2 Қазақстан тарихы | | |1.батыр -Сырым Датұлы | | | | |очерктері.А., 1994. | | |2.Исатай Тайманұлы мен | | | | |3 Тәуелсіз Қазақстан | | |Махамбет Өтемісұлының | | | | |тарихы Астана-2010 | | |ерліктері | | | | | | | |3.Қазақтың соңғы | | | | | | | |ханы-Кенесары Қасымұлы | | | | | | |6 |Тақырып 6: ХІХ ғасырдың |1 |1 |3 |3 |1 Вопросы история | | |2-ші жартысындағы қазақ | | | | |Казахстана.А.,2002. | | |ағартушылары | | | | |2История Казахстана: | | |1.Алғашқы | | | | |народы и культуры. | | |саяхаткер-Шоқан | | | | |А., 2000. | | |Уалиханов | | | | |3Кенжебаев Б. | | |2.Ағартушы-Ы.Алтынсарин | | | | |Казахские писатели, | | |3.Қазақтың бас | | | | |демократы начала | | |ақыны-Абай Құнанбаев | | | | |ХХвв. А., 2000. | |7 |Тақырып 7-8: Алашорда |2 |2 |4 |4 |1 Қазақстан тарихы, | | |қайраткерлері мен | | | | |5-томдық. А.,1996…. | | |қазақ интеллигенциясы | | | | |2 Қазақстан тарихы | | |1.Ә. Бөкейханов және | | | | |очерктері.А., 1994. | | |оның саяси портреті | | | | |3 Тәуелсіз Қазақстан | | |2. Алаш Орда үкіметі | | | | |тарихы Астана-2010 | | |оның қызметі | | | | | | | |3.Қазақ | | | | | | | |4интеллигенцилары: | | | | | | | |А.Байтұрсынов, | | | | | | | |М,Жұмабаев, М:Дулатов , | | | | | | | |М.Сералин т.б. | | | | | | |8 |Тақырып 9-10: Қазақстан |2 |2 |4 |4 |1 Қазақстан тарихы, | | |20-30 жылдарда кеңес | | | | |5-томдық. А.,1996…. | | |заманында | | | | |2 Қазақстан тарихы | | |1.Қазақ АКСР-і және | | | | |очерктері.А., 1994. | | |С.Меңдешев. | | | | |3 Тәуелсіз Қазақстан | | |2.Т.Рысқұлов және | | | | |тарихы Астана-2010 | | |Түркістан Автономиялы | | | | | | | |Кеңестік Республикасы | | | | | | | |3.20-30 жылдардағы қазақ| | | | | | | |интелегенциясы: | | | | | | | |С.Садуақасов, С.Қожанов;| | | | | | | |Т.Жүргенов және т.б. | | | | | | | |зиялылардың тарихи рөлі | | | | | | | |туралы | | | | | | |9 |Тақырып 11-12: 20-30 |2 |2 |2 |2 |1История Казахстана: | | |жылдардағы Қазақстандағы| | | | |народы и культуры. | | |мәдени құрылыс кезіндегі| | | | |А., 2000. | | |тарихи тұлғалар | | | | |2Кенжебаев Б. | | |1.Араб грфикасының | | | | |Казахские писатели, | | |негізі қалаушы | | | | |демократы начала | | |А.Байтұрсынов | | | | |ХХвв. А., 2000. | | |2.Әдебиет пен өнер | | | | | | | |қайраткерлері: | | | | | | | |С.Сейфуллин., Б.Майлин.,| | | | | | | |С.Торайғыров | | | | | | | |3.М.Әуезов шығармашылығы| | | | | | | |және ұлттық мәдениет | | | | | | |10 |Тақырып 13-14: ХХ |2 |2 |2 |2 |1 Қазақстан тарихы, | | |ғасырдың 50-80 | | | | |5-томдық. А.,1996…. | | |жылдарындағы Қазақстанды| | | | |2 Қазақстан тарихы | | |өркендетудегі тарихи | | | | |очерктері.А., 1994. | | |тұлғалар | | | | |3 Тәуелсіз Қазақстан | | |1.Қазақстан және оның | | | | |тарихы Астана-2010 | | |басшылығындағы тарихи | | | | | | | |тұлғалар: Ж.Шаяхметов, | | | | | | | |Д.А.Қонаев | | | | | | | |2.Қоғамның рухани | | | | | | | |өміріндегі жетістіктерді| | | | | | | |қалаушы қайраткерлер | | | | | | | |туралы | | | | | | |11 |Тақырып 15: |1 |1 |1 |1 |1 Қазақстан тарихы | | |Тәуелсіздіктің негізін | | | | |очерктері.А., 1994. | | |қалаушы тарихи қоғам | | | | |2 Тәуелсіз Қазақстан | | |қайраткерлері | | | | |тарихы Астана-2010 | | |1.Желтоқсан оқиғасының | | | | | | | |батыр-қаһармандары | | | | | | | |2.Егеменді елдің | | | | | | | |басшысы-Н.Ә.Назарбаев | | | | | | | |3.Тәуелсіз елдің | | | | | | | |жасампаздары- халық | | | | | | | |қалаулылары. | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 |30 |30 | | 4 Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымидарға қатысты 5 ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Студенттердің барлығы 10 бақылау жұмысын орындайды. Әрбір бақылаудың ең көп шегі 10 балл (2 балл * 5 сұрақ 10 балл) Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердін міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақттан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да) 5 Курс саясаты Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. 5 аптада әрбір студентке талдау үшін жеке кейс ұсынылады. Оны жоспарға сәйкес талдап, жазбаша түрде оқудың 7 аптасында тапсыруға міндетті (талдау жоспары әрбір кейсте беріледі) Курстың сонында таңдап алынған тақырыпқа сәйкес жеке зерттеу жұмысы ұсынылады Егер тыңдаушылар бірдемені түсінбесе, оқытушыдан сұрауға болады Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытынды емтихан тест бойынша өткізіледі. 6 Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Студенттердің білімін бағалау шкаласы Кесте 2 |Бағаның әріпті |Баға |Балл |Пайыз (%) | |эквиваленті | | | | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 7 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 3- СОӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |Тақырыптардың атауы | СОӨЖ | СӨЖ | |рет. | | | | |1. | Кіріспе. Пәннің оқытылу |Баяндау, талдау |Конспектілеу | | |мақсаты мен міндеттері | | | |2. | Тайпалық одақтар мен түрік |Конспектілеу, |Конспектілеу | | |қағандығы кезіндегі тарихи |Сұрақтарға жауап жазу| | | |тұлғалары | | | |3. | Ортағасырлық мемлекеттікті |Баяндамалар жазу |Тест | | |құрудағы тарихи тұлғалар | |жұмысы | | |саясаты | | | |4. | ХІІІ ғасырдағы Монғол |Ауызша журнал |Баяндамалар | | |мемлекеті және оның негізін | |жасау | | |құрушы Шыңғысханның саяси | | | | |тұлғасы | | | |5. |Қазақ хандары мен қазақ |Рефераттар |Қорғау | | |билері | | | |6. |Қазақ жүздері және тайпа |Баяндамалар жазу |Талдау | | |көсемдері | | | |7. |Қазақтың басын қосқан Абылай|Ауызша журнал |Қорғау және | | | | |бағалау | |8. |Ел қамын жеген батырлар |Баяндамалар |Пікірлер алмасу | |9. |ХІХ ғасырдың 2-ші |Конспектілеу |Сұрақтарға | | |жартысындағы қазақ | |жауап | | |ағартушылары | | | |10. |ХХ ғасыр басындағы қазақ |Ғылыми еңбектерді |Ауызша | | |зиялылары |талдау |жұмыс | |11 |Алаш партиясы және Алаш |Ғылыми әдебиеттермен |конспектілеу | | |қайраткерлері |жұмыс | | |12 |Қазақстан 20-30 жылдарда |Конспектілеу |Жазбаша | | |кеңес заманында | |жұмыс | |13 |20-30 жылдардағы |Баяндамалар жасау. |Конспектілеу | | |Қазақстандағы мәдени құрылыс|Қорғау | | | |кезіндегі тарихи тұлғалар | | | |14 |ХХ ғасырдың 50-80 |Талдаулар жасау |Сараптамалар | | |жылдарындағы Қазақстанды | |жасау | | |өркендетудегі тарихи | | | | |тұлғалар | | | |15 |Тәуелсіздіктің негізін |Баспа материалдарымен|Талдаулар мен | | |қалаушы тарихи қоғам |жұмыс |пікірлер алмасу | | |қайраткерлері | | | 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Қазақстан тарихы, 5-томдық. А.,1996…. 7.1.2 Қазақстан тарихы очерктері.А., 1994. 7.1.3 Тәуелсіз Қазақстан тарихы Астана-2010 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1Абылай хан и батыры. А., 2001. 7.2.2Абылхожин Ж.Б. Очерки социально-экономической истории Казахстана ХХвв.А.,1997. 7.2.3Абдиров М. Завоевание Казахстана царской Россией и борьба казахского народа за независимости ХҮІ-начала ХХ вв.Астана., 2002. 7.2.4 Әбілтайұлы Т. Рысқұлов-Моңғолияда. А.,1994. 7.2.5Вопросы история Казахстана.А.,2002. 7.2.6Вяткин Сырым батыр.А., 1947. 7.2.7Исин А. Казахское ханство и Ногайская Орда во второй половине ХҮ-ХҮІв. Семей., 2002. 7.2.8История Казахстана: народы и культуры. А., 2000. 7.2.9Кенжебаев Б. Казахские писатели, демократы начала ХХвв. А., 2000. 7.2.10Кадырбаев Казахстан в эпоху Чингиз хана и его премников ХІІ-ХІҮ вв.А.,1992. 7.2.11Карр Э. Русская революция от Ленина до Сталина 1917-1929гг. М., 1990. 7.2.12Кузембайулы А., Абил Е., История Республики Казахстан. Астана.,2000. 7.2.13 Қасымбаев Ж. Кенесары хан. А.,1993. 7.2.14Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002. 7.2.15Құдайбердіұлы Ш. Түрік-қырғыз хам хандар шежіресі. А.,1991. 7.2.16Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001. 7.2.17Қоңыратбаев О. Т.Рысқұловтың қоғамдық-саяси және мемлекеттік қызметі. А.,1999. 7.2.18Маймақов Ғ. Қазақстан Республикасының саяси-құқықтық тарихы. А., 2000. 7.2.19Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994. 7.2.20Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997. 7.2.21Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995. 7.2.22Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999. 7.2.23Сабыров С. Қазақстан тарихы: тарихи оқиғалар, ұлттық дәстүр. А., 2002. 7.2.24Сейсенұлы Д. Шежірелі Шыңғыстау. Семей., 2004. 7.2.25Сыдыков Е.Б. Казахстан в составе Российской Федерации. 7.2.26Төреқұлов Н., Қазбеков Ә. Қазақтың би-шешендері. А., 1995. 7.2.27Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995. 7.2.28Чокаев М. Туркестан под властью Советов. А.,1993. 7.2.29Өмірзақов Ө.Ресейге қосылғаннан не ұттық? (зерттеулер, құжаттар). А., 1999. 7.2.30 Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдаған жолдаулары (1997-2012 жж)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz