Файл қосу
Экожүйенің дәрілік өсімдіктері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |Е ПОӘК 042-14.4.05. | | | |1.20.32/01- 2013 ж. | |ПOӘК |«3»_09_ 2013 ж. | | |«Жер бетіндегі және |№ 2 басылым | | |судағы экожүйелерді | | | |қорғау» пәннінің | | | |оқытушыға арналған | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | «ЖЕР БЕТІНДЕГІ ЖӘНЕ СУДАҒЫ ЭКОЖҮЙЕЛЕРДІ ҚОРҒАУ» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В073100 – Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Құрастырушы: техника ғылымдарының кандидаты, доцент, Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қоргау» кафедрасының профессор м.а. Сарсембенова О.Ж. ____________ « 28 » 08 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедра отырысында « 3 » 09 2013 ж. № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі, доцент м.а. ____________ Кабышева Ж.К. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро отырысында « 18 » 09 2013 ж. № 1 хаттама АФ ОӘБ төрағасы _________ доцент м.а. Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «_19__» _____ 2013ж. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректор профессор Искакова Г.К. 4 №2 басылым 30.09.2009 ж. ауыстыруға кіргізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандарты МЖБС негізінде жаңартылған 5.04.019.-2011. Бакалавриат. Мазмұны |1|Қолдану саласы . | | |2|Нормативтік сілтемелер | | |3|Жалпы ережелер | | |4|оқытушыға арналған пәннің оқу жұмыс бағдарламасы мазмұны | | |5|Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі | | |6|Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |7|Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы | | |8|Әдебиет | | 1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ «Жер бетіндегі және судағы экожүйелерді қорғау» пәнінің оқу- әдістемелік кешені 050731 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығының студенттеріне арналған. Бұл студенттерді курс мазмұнымен, курстың политикасымен, оқу-әдістемелік кешен пәнді оқытудың негізгі құжаты болып есептеледі 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Жер бетіндегі және судағы экожүйелерді қорғау» осы пәндердің оқу- әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарынымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: -050731 - «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.357- 2006 Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2006 жылғы, 23.12.2005 ж. № 779 бұйрығы бойынша әрекетке еңгізілді және бекітілді -СГУ 042-РГКП-8-2007-01 Университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу және рәсімдеудің жалпы талаптары» -ДП 042-14-6-02.1.20.17-2008 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 «Жер бетіндегі және судағы экожүйелерді қорғау» пәннің мақсаты мен даму сатылары. «Жер бетіндегі және судағы экожүйелерді қорғау» пәні базалық пәндер циклына жатады. 050731 “Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау” мамандығын таңдау бойынша және студенттердің қоршаған ортаны қорғау туралы білімдерін қалыптастыруды қарастырады. 3.2 Пәннің мақсаты: Берілген пәннің мақсаты су және құрлық экожүйелерін қорғау, оларды өсімдік және жануарлар әлемі мәселелерін меңгеру болып табылады 3. Пәннің міндеті: “Жер бетіндегі және судағы экожүйелерді қорғау” пәнін меңгеру тапсырмаларының маңызы су және құрлық экожүйелерін қорғау туралы негізгі мәліметтерді меңгеру болып табылады және де бұл тапсырмалар 050731 “Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау” бакалавр мамандығы бойынша оқитын болашақ мамандардың білімі мен қабілетінің мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес келуінен шығады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білу керек: Бұл пәнді үйрену негізінде 050731 мамандығы бойынша Мемлекеттік жалпыға міндетті стандартқа сәйкес студенттер мыналарды білу тиіс: Студент білу керек: - экожүйелер функциясы мен құрылымының бұзылуын жою бойынша, негізгі локальді, регионалды (аймақтық) экологиялық мәселелер және рационалды өлшемдер. Студент жасай білу керек: - табиғат катоклизмалары мен антропогенді әсерлермен байланысты өтетін экологиялық процестерді анализдеу; - қоршаған ортаның жағдайын анализдеу және бақылау; - су және құрлық экожүйелерінің ластануы мен тозуын алдын ала ескерту қабілеттілігінің болуы. 3.4 Курстың пререквизиттері: • Экология 3.5 Курстың постреквизиттері: ▪ Қоршаған ортаны қорғау ▪ Радияциялық қауіпсіздігінің негіздері Кесте 1 – Жұмыс оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредитер |Дәріс |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Қорытынды | | | | |(сағ.)|(сағ.)|(сағ.) |(сағ.)|(сағ.) |бақылау | | | | | | | | | |формасы | | 2 |3 |2 |15 |15 |30 |30 |90 |емтихан | 4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘНІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ Кесте 2 - Пәннің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |Тақырыптың атауы |Сағат саны | | |ДС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 | | | | | |1 тақырып. Жер бетіндегі және судағы |2 |2 |3 |3 | |экожүйелерді қорғаудың экологиялық негіздері мен| | | | | |міндеттері | | | | | |1.1. Жер бетіндегі және судағы экожүйелерін | | | | | |қорғау пәні мен міндеттері | | | | | |1.2.Экожүйесінің жалпы мінездемесі | | | | | |1.3.Экожүйе. Экожүйенің құрылымы | | | | | |1.3.Экожүйенің жіктелуі | | | | | |2 тақырып. Құрлық экожүйелері– тундра, тайга – |1 |2 |3 |3 | |қылқан жапырақты орман | | | | | |2.1.Тундра және тайга зоналары | | | | | |2.2.Тундраның өсімдік және жануар әлемі | | | | | |2.3.Бореалды қылқан жапырақты ормандар және | | | | | |олардың құрылымы | | | | | |2.4.Қылқан жапырақты орманның жануарлар әлемі | | | | | |3 тақырып. Құрлық экожүйелері - қоңыржай |1 | |3 |3 | |зонасының жапырағы түсетін орманы | | | | | |3.1.Экожүйелердің зоналарға бөлінуі | | | | | |3.2.Өсімдік және жануар әлемі | | | | | |3.3.Жойылу қауіпі бар орманды массивтерді тиімді| | | | | |пайдалану және сақтау мәселелері | | | | | |4 тақырып. Құрлық экожүйелері – Орманды дала |1 |1 |3 |3 | |және дала | | | | | |4.1.Экожүйелердің зоналарға бөлінуі | | | | | |4.2.Экожүйелердің өсімдік және жануарлар әлемі | | | | | |5 тақырып. Тропиктік және таулы құрлық |1 |1 | | | |экожүйелері | | | | | |5.1.Экожүйелердің зоналарға бөлінуі | | | | | |5.2. Экожүйелердің өсімдік және жануарлар әлемі | | | | | |6 тақырып. Тұшы су экожүйелері. Лентті және |2 |2 |3 |3 | |лотты экожүйелер.Экожүйелердің зоналарға бөлінуі| | | | | |6.1.Шектеуші факторлар | | | | | |6.2. Су ағзалары және олардың зоналарға таралуы | | | | | |6.3.Экожүйелердің продуценттері және | | | | | |консументтері | | | | | |6.4.Экожүйелердің өнімділігі | | | | | |6.5.Экожүйелерінің стратификациясы | | | | | |7 тақырып. Теңіз экожүйелері |1 | |3 |3 | |7.1.Адам өмірінде теңіз экожүйесінің маңызы | | | | | |7.2.Теңіз ортасының шектеуші факторлары | | | | | |7.3.Теңіз экожүйелерінің тік және көлденең | | | | | |зоналарға бөлінуі | | | | | |7.4.Экожүйелердің өнімділігі | | | | | |8 тақырып. Апвеллинг, континентальдық шельф |1 | |3 |3 | |аймағы және мұхит аймақтары. Лимандар (жайылған | | | | | |су) | | | | | |8.1.Экожүйенің жалпы мінездемесі | | | | | |8.2.Экожүйелердің фаунасы | | | | | |8.3.Антропогендік ластану. Экологиялық | | | | | |зардаптары | | | | | |9 тақырып. Қазақстанның өсімдік әлемі және |1 |2 |3 |3 | |олардың экологиялық мәселелері | | | | | |9.1.Адам өмірінде өсімдіктердің маңызы | | | | | |9.2.Өсімдік бірлестігіне антропогенді | | | | | |факторлардың әсері | | | | | |9.3.Жойылу қаупі бар өсімдіктерді және өсімдік | | | | | |бірлестігін қорғау. Өсімдік түрлерінің санының | | | | | |азаю себептері. | | | | | |10 тақырып. Құрлық және су жануарларын қорғау |1 | |3 |3 | |10.1.Жануар әлемін қорғау | | | | | |10.2.Құрып бара жатқан және сирек кездесетін | | | | | |жануарлар түрін қорғау | | | | | |11 тақырып. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар |3 |5 |3 |3 | |11.1.Қорық аймағы және басқа да қорғайтын | | | | | |аумақтар | | | | | |11.2.Мемлекеттік табиғи қорықтар, мемлекеттік | | | | | |ұлттық табиғи парктер, мемлекеттік табиғи | | | | | |заказниктер, мемлекеттік табиғи ескерткіштері | | | | | |11.3.Ерекше қорғалатын табиғи аймақтарды басқару| | | | | |және ұйымдастыру принциптері | | | | | |11.4.Жаңа ерекше қорғалатын аумақтарды құру | | | | | |перспективасы | | | | | |Барлығы |15 |15 |30 |30 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ Кредитттiк жүйеде оқу студентттердiң өз бетiмен жұмыс iстеуге, сонымен қатар үй жұмысын орындауда бiлiм сапасын жетiлдiредi. Студенттiң оқытушымен жасаған жұмысы – кредиттiк жүйеде оқу формасының бiр түрi. Студенттiң өзiндiк жұмысы және оқытушымен бiрiгiп жасайтын жұмыс жоспары 4 кестеде көрсетiлген. СОӨЖ және СӨЖ жоспары 4 - кесте |СОӨЖ |СӨЖ | |Аудиторлық |Аудиторлықтан тыс | | |1. Жер бетіндегі және |Экожүйе элементі – популяция |Экожүйелердің | |судағы экожүйелерін |Экожүйенің өзін-өзі реттеу |биохимиялық | |қорғаудың экологиялық |концепциясы |циклдары. Энергия | |негіздері мен міндеттері| |ағынына және зат | | | |айналымыма | |1.1.Экологиялық | |антропогендік | |факторлар | |әсерлері. | |1.2.Экожүйе элементі – | | | |популяция | | | |1.3.Экожүйенің өзін-өзі | | | |реттеу концепциясы | | | |2. Құрлық экожүйелері– |2.2. Қызыл кітапқа еңген өсімдік |Қазақстанның орман | |тундра, тайга – қылқан |және жануар әлемі |ресурстары | |жапырақты орман | | | |2.1. Тундра мен тайга | | | |экожүйенің салыстырмалы | | | |сипаттамасы. Экожүйенің | | | |алғашқы күйі мен қазіргі| | | |қүйінің жалпы және | | | |айырмашылықты | | | |ерекшеліктері | | | |2.2. Қызыл кітапқа еңген| | | |өсімдік және жануар | | | |әлемі | | | |3. Экологиялық жер |Экожұйенің жалпы сипаттамасы |Қазақстанның | |үстіндегі экожүйесі – |Экожұйенің биоәртүрлілігі |ормандардың қазіргі | |қоңыржай зонасының | |жағдайы | |жапырағы түсетін орманы | | | |– Чаппараль | | | |3.1.Экожұйенің | | | |географиялық орналасуы | | | |3.2. Экожұйенің жалпы | | | |сипаттамасы | | | |3.3.Экожұйенің | | | |биоәртүрлілігі | | | |3.4.Қызыл кітапқа еңген | | | |өсімдік және жануар | | | |әлемі | | | |4. Құрлық экожүйелері – |Экожүйенің дәрілік өсімдіктері |ҚР жер қоры. | |орманды жазық және |Табиғатты қорғау шаралары |Қазақстандағы | |жазық | |топырақ | |4.1. Экожүйенің | |экологиясының | |халықшаруашылық маңызы | |мәселелері | |орманды жазық, жазық, | |Реферат | |тропиктік және таулы | | | |4.2.Экожүйенің дәрілік | | | |өсімдіктері | | | |4.3. Табиғатты қорғау | | | |шаралары | | | |5. Тұшы су |Табиғатты қорғау шаралары |Қазақстанның су | |экожүйелерінің | |қоры. Жер асты суын | |экологиялық жағдайы | |қолданудың негізгі | |5.1.Көл, тоған, су | |бағыттары. | |қоймаларының фауна мен | | | |флорасының салыстырмалы | | | |сипаттамасы. ҚР, ТМД | | | |елдерінің әлем көздердің| | | |жағдайын зерттеу | | | |5.2. Табиғатты қорғау | | | |шаралары | | | |6. Батпақтанған |Дренирленген экожүйенің |Батпақ және шым | |экожүйелер |экологиялық мәселерінің |тезекті (торфты) | |6.1. Батпақтанған |туындалуы |батпақ жерлердің | |экожүйелер (батпақ, | |пайдасы Реферат | |сазды жер, шым тезекті | | | |батпақ) – олардың | | | |сипаттамасы | | | |6.2. Дренирленген | | | |экожүйенің экологиялық | | | |мәселерінің туындалуы | | | |6.3. Батпақ және шым | | | |тезекті (торфты) батпақ | | | |жерлердің пайдасы | | | |7. Радиоактивтік |Құрлық экожүйелерінің |Сынақ полигондарының| |қалдықтар, мәселелері |радиоактивтік заттармен ластануы |қоршаған ортаға | |және олардың шешілу |Радиоактивтік ластанудың |әсері. | |жолдары |мәселелерін шешу жолдары | | |7.1.Қазақстанда | | | |радиоактивтік | | | |қалдықтарды орналастыру | | | |7.2.Құрлық | | | |экожүйелерінің | | | |радиоактивтік заттармен | | | |ластануы | | | |7.3.Радиоактивтік | | | |ластанудың мәселелерін | | | |шешу жолдары | | | |8. Тұзшы су және теңіз | |Сырдария өзенінің | |экожүйелерінің химиялық| |экологиясы.Реферат | |ластануы | | | |8.1. Экологиялық | | | |мәселелер және олардың | | | |шешу жолдары | | | |9. Мұхит және |Экологиялық мәселелер және |Каспий теңізі | |теңіздердің мұнай |олардың шешу жолдары |аймағының | |өнімдерімен ластануы | |экологиялық | |9.1 Экологиялық | |қауіпсіздік | |мәселелер және олардың | |шаралары. Реферат | |шешу жолдары | | | |10. Тұшы су және теңіз |Экологиялық мәселелер және |Реферат | |экожүйелерінің ауыр |олардың шешу жолдары | | |металдармен | | | |ластануы | | | |10.1. Экологиялық | | | |мәселелер және олардың | | | |шешу жолдары | | | |11 тақырып. Тұшы су және|Экологиялық мәселелер және |Реферат | |теңіз экожүйелерінің |олардың шешу жолдары | | |пестицидтермен ластануы | | | |11.1.Экологиялық | | | |мәселелер және олардың | | | |шешу жолдары | | | |15 |15 |30 | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыбы |Көрнекі |Өз |Бақы| | |құралдар, |бетімен|лау | | |ОТҚ, | |ныса| | |плакаттар, |оқып |ны | | |зертханалық |үйренуг| | | |тақталар |е | | | | |арналға| | | | |н | | | | |сұрақта| | | | |р | | |дәріс |Практикалық сабақтар | | | | |сабақтар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |1. Жер бетіндегі және |1 тақырып. Экожүйенің |плакаттар | |ауыз| |судағы экожүйелерді |жалпы ерекшеліктері. | | |ша | |қорғаудың экологиялық |1.1.Экожүйенің өнімділігі| | |сұра| |негіздері мен |1.2.Экожүйенің қоректік | | |у | |міндеттері |тізбегі | | | | |1.1. Жер бетіндегі |1.3.Экожүйенің | | | | |және судағы |метаболизмі | | | | |экожүйелерді қорғау | | | | | |пәні мен міндеттері | | | | | |1.2.Экожүйесінің жалпы| | | | | |мінездемесі | | | | | |1.3.Экожүйе. | | | | | |Экожүйенің құрылымы | | | | | |1.3.Экожүйенің | | | | | |жіктелуі | | | | | |2. Құрлық экожүйелері–|2 тақырып. Құрлық |Әдістемелік | |ауыз| |тундра, тайга – қылқан|экожүйелері– тундра, |нұсқау, | |ша | |жапырақты орман |бореалды қылқанды |плакаттар | |сұра| |2.1.Тундра және тайга |ормандар, жапырақ түсетін| | |у | |зоналары |орман | | | | |2.2.Тундраның өсімдік |2.1.Экожүйенің климаттық | | | | |және жануар әлемі |жағдайлары, пайдалы | | | | |2.3.Бореалды қылқан |қазбалары | | | | |жапырақты ормандар |2.2.Антропогендік ластану| | | | |және олардың құрылымы |2.3.Құрылық | | | | |2.4.Қылқан жапырақты |экожүйелерінің | | | | |орманның жануарлар |географиялық орналасу | | | | |әлемі |зоналары | | | | | |2.4.Табиғатты қорғау | | | | | |шаралары | | | | |3. Құрлық экожүйелері |3. Құрлық экожүйелері – | | |уызш| |- қоңыржай зонасының |орманды жазық, дала, | | |а | |жапырағы түсетін |тропиктік және таулы | | |сұра| |орманы |3.1. Экожүйенің климаттық| | |у | |3.1.Экожүйелердің |жағдайлары, пайдалы | | | | |зоналарға бөлінуі |қазбалары | | | | |3.2.Өсімдік және |3.2.Жердің табиғи | | | | |жануар әлемі |зоналары | | | | |3.3.Жойылу қауіпі бар |3.3.Экожүйенің | | | | |орманды массивтерді |ластануының зардаптары | | | | |тиімді пайдалану және |3.4. Табиғатты қорғау | | | | |сақтау мәселелері |шаралары | | | | |4. Құрлық экожүйелері |4 тақырып. Су қоймаларын |Әдістемелік | |уызш| |– Орманды дала және |құрудың экологиялық |нұсқау, | |а | |дала |зардаптары |плакаттар, | |сұра| |4.1.Экожүйелердің |4.1.Көлдердің экологиялық|слайдтар | |у | |зоналарға бөлінуі |жағдайларының мәселелері:| | | | |4.2.Экожүйелердің |РҚ, ТМД елдері, әлем | | | | |өсімдік және жануарлар|мемлекеттері | | | | |әлемі |4.2.Арал экологиясының | | | | | |кризисі | | | | | |4.3.Каспий өңірінің | | | | | |экологиялық мәселері | | | | |5. Тропиктік және |5 тақырып. Ормандардың |Әдістемелік | |ауыз| |таулы құрлық |жағдайы, қайта құрылуы, |нұсқау, | |ша | |экожүйелері |қорғалуы және пайдалануын|плакаттар, | |сұра| |5.1.Экожүйелердің |мемлекеттік басқару және |слайдтар | |у | |зоналарға бөлінуі |бақылау | | | | |5.2. Экожүйелердің |5.1. Орманды пайдалану | | | | |өсімдік және жануарлар|5.2. Орманның қайта | | | | |әлемі |құрылуы және орман өсіру | | | | | |5.3. Ормандарды қорғау | | | | |6. Тұшы су |6 тақырып. Қазақстандағы |Әдістемелік | |ауыз| |экожүйелері. Лентті |ерекше қорғалатын табиғи |нұсқау, | |ша | |және лотты |аумақтары |плакаттар, | |сұра| |экожүйелер.Экожүйелерд|6.1.Қазақстандағы |слайдтар | |у | |ің зоналарға бөлінуі |жануарлар мен өсімдіктер | | | | |6.1.Шектеуші |әлемдерінің қорғалуындағы| | | | |факторлар |қорықтардың маңызы | | | | |6.2. Су ағзалары және |6.2.Қорықтарды | | | | |олардың зоналарға |ұйымдастыру процесінің | | | | |таралуы |тоқталу себептері | | | | |6.3.Экожүйелердің | | | | | |продуценттері және | | | | | |консументтері | | | | | |6.4.Экожүйелердің | | | | | |өнімділігі | | | | | |6.5.Экожүйелерінің | | | | | |стратификациясы | | | | | |7. Теңіз экожүйелері |7 тақырып. Табиғат қорғау|Әдістемелік | |ауыз| |7.1.Адам өмірінде |ісінің нормативті-құқықты|нұсқау, | |ша | |теңіз экожүйесінің |және заңдылық негізі |плакаттар, | |сұра| |маңызы |7.1. Жалпы жағдайлар. |слайдтар | |у | |7.2.Теңіз ортасының |Ерекше қорғалатын табиғи | | | | |шектеуші факторлары |аумақтардың | | | | |7.3.Теңіз |ұйымдастырылуы | | | | |экожүйелерінің тік |7.2. Ерекше қорғалатын | | | | |және көлденең |табиғи аумақтарың | | | | |зоналарға бөлінуі |қолданылуы | | | | |7.4.Экожүйелердің |7.3.Мемлекеттік табиғи | | | | |өнімділігі |қорықтар, мемлекеттік | | | | | |ұлттық табиғи парктер | | | | |8. Апвеллинг, |8 тақырып. Қорықтардың |Әдістемелік | |ауыз| |континентальдық шельф |даму перспективасы. |нұсқау, | |ша | |аймағы және мұхит |8.1.Мемлекет және |плакаттар, | |сұра| |аймақтары. Лимандар |ғылымның маңызды |слайдтар | |у | |(жайылған су) |мақсатытын бірі – | | | | |8.1.Экожүйенің жалпы |биоәртүрлілігін сақтау | | | | |мінездемесі |8.2. Өсімдік және | | | | |8.2.Экожүйелердің |жануарлар әлемін сақтау | | | | |фаунасы |мақсатындағы мемлекеттік | | | | |8.3.Антропогендік |саясат | | | | |ластану. Экологиялық | | | | | |зардаптары | | | | | |9. Қазақстанның |Жойылу қаупі бар | | | | |өсімдік әлемі және |өсімдіктерді және өсімдік| | | | |олардың экологиялық |бірлестігін қорғау. | | | | |мәселелері |Өсімдік түрлерінің | | | | |9.1.Адам өмірінде |санының азаю себептері. | | | | |өсімдіктердің маңызы | | | | | |9.2.Өсімдік | | | | | |бірлестігіне | | | | | |антропогенді | | | | | |факторлардың әсері | | | | | |10. Құрлық және су | |Әдістемелік | |ауыз| |жануарларын қорғау | |нұсқау, | |ша | |10.1.Жануар әлемін | |плакаттар, | |сұра| |қорғау | |слайдтар | |у | |10.2.Құрып бара жатқан| | | | | |және сирек кездесетін | | | | | |жануарлар түрін қорғау| | | | | |11. Ерекше қорғалатын | |Әдістемелік | |ауыз| |табиғи аумақтар | |нұсқау, | |ша | |11.1.Қорық аймағы және| |плакаттар, | |сұра| |басқа да қорғайтын | |слайдтар | |у | |аумақтар | | | | | |11.2.Мемлекеттік | | | | | |табиғи қорықтар, | | | | | |мемлекеттік ұлттық | | | | | |табиғи парктер, | | | | | |мемлекеттік табиғи | | | | | |заказниктер, | | | | | |мемлекеттік табиғи | | | | | |ескерткіштері | | | | | |11.3.Ерекше қорғалатын| | | | | |табиғи аймақтарды | | | | | |басқару және | | | | | |ұйымдастыру | | | | | |принциптері | | | | | |11.4.Жаңа ерекше | | | | | |қорғалатын аумақтарды | | | | | |құру перспективасы | | | | | |Коллоквиум | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ Кесте 7 - Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың |Даналардың|Студентте|Қамтамасы| |атауы |саны |рдің саны|зетулі | | | | |пайызы | |«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы»|Электрон | | | |Қазақстан Республикасының Заңы. Алматы,: |дық | |100 | |Юрист 2006.-184 б. | | | | |Заповедники и национальные парки |15 | |100 | |Казахстана.- Алматы, 2007 | | | | |Заповедники Средней Азии и Казахстана |15 | |100 | |(серия «Заповедники СССР»). – М.: Мысль, | | | | |1990.-399 с. | | | | |Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология. |15 | |100 | |Оқулық. – Алматы: ЖШС РПК «Дәуір», 2011. –| | | | |264 б. | | | | |Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007; |1 | |50 | |Т.2 | | | | |Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, |5 | |100 | |Позвоночные Восточного Казахстана.- | | | | |Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с | | | | |Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж., |15 | |100 | |Құлманова Г.А. Қазақстан құстары мен | | | | |аңдарының биологиясы. Алматы: | | | | |«Агроуниверситет», 2010. – 212 б. | | | | |Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, |1 | |50 | |Позвоночные Восточного Казахстана.- | | | | |Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с. | | | | |Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экология. |25 | |100 | |Алматы, 2002 | | | | |Коробкин В.И. Передельский Л.В. Экология./|25 | |100 | |Учебник для вузов.- М.: Феникс, 2001 | | | | |О концессиях; Об обязательном |электронды| |100 | |гарантировании депозитов, размещенных в |қ | | | |банках второго уровня Республики | | | | |Казахстан; Об особо охраняемых природных | | | | |территориях :Законы Республики | | | | |Казахстан.-Алматы,2006 | | | | |Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. |1 | |50 | |4-басылым, қайта өнделген және | | | | |толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім: | | | | |Омыртқалылар – Алматы, «Нұр-Принт», | | | | |2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.- | | | | |324 (көбейтіп шғару) | | | | |Қазақстанның Қызыл кітабы. Том 1. |1 | |50 | |Жануарлар, 1-ші бөлім. Омыртқалылар. 3-ші | | | | |басылым. Алматы, 2006. - 326 б. | | | | |Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы, |1 | |50 | |2006. - 520 б. | | | | |Особо охраняемые природные территории |электронды| |100 | |Республики Казахстан. Сборник нормативных |қ | | | |актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с. | | | | |Панин С.М. Экология Казахстана.Уч. 2005 |25 | |100 | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 Негізгі 8.1.1.«Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы» Қазақстан Республикасының Заңы. Алматы,: Юрист 2007.-184 б. 8.1.2. Заповедники и национальные парки Казахстана.- Алматы, 2006 8.1.3. Заповедники Средней Азии и Казахстана (серия «Заповедники СССР»). – М.: Мысль, 1990.-399 с. 8.1.4. Б.Е.Есжанов, Қ.С.Мұсабеков. Териология. Оқулық. – Алматы: ЖШС РПК «Дәуір», 2011. – 264 б. 8.1.5. Қазақстан қорықтары. Т.1.- Алматы, 2007; Т.2. 8.1.6.. Прокопов К.П., Стариков С.В., Браташ И.В, Позвоночные Восточного Казахстана.- Усть-Каменогорск: ВКГУ, 2000.-224 с 8.1.7. Беркінбай О., Есжанов Б., Ташенов Б.Ж., Құлманова Г.А. Қазақстан құстары мен аңдарының биологиясы. Алматы: «Агроуниверситет», 2010. – 212 б. 8.1.8. Жұмалиев М., Есжанов Б. Жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігі (Сүтқоретілер). 4-ші бөлім. Алматы: «Қазақ университеті», 2007. – 272 б. 8.1.9.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экология. Алматы, 2002 8.1.10.Оспанова Г.С., Бозшатаева Г.Т. Экологиядан оқу-әдістемелік құрал. Алматы, 2000 8.1.11. Коробкин В.И. Передельский Л.В. Экология./ Учебник для вузов.- М.: Феникс, 2001 8.2. Қосымша 8.2.1.О концессиях; Об обязательном гарантировании депозитов, размещенных в банках второго уровня Республики Казахстан; Об особо охраняемых природных территориях :Законы Республики Казахстан.-Алматы,2006 8.2.2. Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. 4-басылым, қайта өнделген және толтырылған.1 том: Жануарлар; 1-бөлім: Омыртқалылар – Алматы, «Нұр-Принт», 2008.-316 бет (жариялау), «DPS», 2010.- 324 (көбейтіп шғару) 8.2.3. Қазақстанның Қызыл кітабы. Том 1. Жануарлар, 1-ші бөлім. Омыртқалылар. 3-ші басылым. Алматы, 2006. - 326 б. 8.2.4. Особо охраняемые природные территории Республики Казахстан. Сборник нормативных актов.- Алматы: Юрист, 2007.- 184 с. 8.2.5. Алматы облысының Қызыл кітабы. Алматы, 2006. - 520 б. 8.2.6. Особо охраняемые природные территории Казахстана: экология, биоразноообразия и перспективы развития их сети. –Алматы,2000.-172 с. 8.2.7.Красная книга Казахской ССР. Ч.1.Позвоночные животные.Алма- Ата,1978.-204 с. 8.2.8.Экологический энциклопедический словарь. 2004. 8.2.9. Охрана окружающей среды. Учебник. /Автор составитель А.С. Степановских/.- М.: Юнити – Дана, 2000 8.2.10. Панин С.М. Экология Казахстана: /Учебник /.- Семипалатинск 2005. 8.2.11. www.zapovednik.com 8.2.12. www.geosite.com 8.2.13. http:// www.buriatia.ru 8.2.14. http:// www.rambler.ru – поисковый семблер
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz