Файл қосу
Психологиялық міндет
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.79 | | | |/02-2014 | |ПОӘК |18.09.2014ж. басылым №1 | | |«Білім берудегі | | | |практикалық психология» | | | |Студентке арналған пәннің| | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Білім берудегі практикалық психология» «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “_05_____” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында «_05_»___09_____ 2014 жылғы хаттама №_1_____ Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды «_09_»____09____ 2014 жылғы хаттама №_1_____ ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды «_11_»___09_____ 2014 жылғы хаттама №_1_____ ОӘК төрайымы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс форматы 4. Курс саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Бураханова Айгуль Турарбековна, аға оқытушы, психология магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1203 Берілген пән бойынша кредиттер саны-3 2. Пәннің қысқаша мазмұны Адам және қоғам өмірінің барлық салаларын қамтитын және адам өміріне әртүрлі маңызды өзгерістер туғызатын маңызды динамикалықи процесстер қазіргі кезде өте көп. Психологтардың адамдармен жүргізілетін жұмыстарына байланысты нәтижелі кәсіби әрекетінде психологиялық ғылым мен практиканың инновациялық әдістер мен технологияларын үнемі интеграциялау мен синтездеудің қажеттігін ескеру қажет. Психология ғылымының дамуы, қолданбалу салаларының кеңеюі модельдеу, жобалау, болжамдау және адамның топтық ұйымдардың, қоғамның психологиялық ерекшеліктерін қайта өңдеу міндеттеріне бағытталған әдістерге ерекше көңіл аударуға әкеледі. 1.3 Пәннің мақсаты Болашақ мамандардың топтық психокоррекция, психологиялық кеңес беру және психодиагностика саласындағы кәсіби білім, дағды, іскерліктерді болашақ мамандардың терең меңгеруі. Мамандану практикумы психологиясы саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - объективті психодиагностикалық амалдың шеңберінде құрастырылған негізгі әдістерді қолдана білу дағдыларын студенттерде қалыптастыру; - коррекциялық жұмыстың және психодиагностикалық зерттеудің жоспарын құрастыру дағдыларын студенттерде қалыптастыру; - қарым-қатынас, топ, тұлға психологиясы саласында білімдерді студенттердің меңгеруі; - психокорекциялық және психодиагностикалық инструментарийды пайдалану нормаларын,ережелерін студенттердің меңгеруі. 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Практикалық психологияның ғылымдар жүйесіндегі орны, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымы туралы білуі керек; Практикалық психологияның зерттеу әдістерін меңгеру керек; Практикалық психология ғылымның категориялық құрылымын; Психологиялық жағдайларға талдау жасай білу; Практикалық психологияның басқа ғылымдармен байланысын түсіну; Психологиялық білімін меңгеріп, кәсіби әрекетінде қолдана алуы. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 Жас ерекшелік және әлеуметтік психология 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Әскери психология 1.7.2 Тәжірибелік психологияның методологиялық мәселелері 2. ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ Кесте1 |№ |Тақырып атауы |Тақырып мазмұны | Сағат саны |Әдебиетт| | | | | |ер | | | | |Д |СПС |Сөж |Сөжо | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | |1 Модуль Практикалық психология психология ғылымының бір саласы ретінде | |1 |Практикалық |Практикалық психология |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |психология және |түсінігі, психологиялық| | | | |7.1.2; | | |психологиялық |ақпаратқа анықтама | | | | |7.1.3; | | |ақпарат туралы |беру. | | | | |7.1.4; | | |түсінік | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |2 |Практик-психолог|Білім беру |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |тың кәсіби |мекемелеріндегі | | | | |7.1.2; | | |іс-әрекетінің |психологиялық қызметтің| | | | |7.1.3; | | |моделі |құрылу концепциялары. | | | | |7.1.4; | | | |Білім беру | | | | |7.1.5; | | | |мекемелеріндегі | | | | |7.1.6. | | | |психологиялық қызметтің| | | | | | | | |жұмыс бағыттары. | | | | | | |3 |Психологиялық |Психологиялық міндет |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |міндет пен |пен психологиялық | | | | |7.1.2; | | |психологиялық |көмекке сипаттама. | | | | |7.1.3; | | |көмек туралы | | | | | |7.1.4; | | |түсінік | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |2 модуль Психолог жұмысының бағыттары. Психодиагностика және психокоррекция | |4 |Психодиагностикал|Психодиагностикаға |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |ық берілулерді |кіріспе. | | | | |7.1.2; | | |алудың |Психодиагностиканың | | | | |7.1.3; | | |әдістемелік |мақсат, міндеттері. | | | | |7.1.4; | | |негізі | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |5 |Психологиялық |Психологиялық |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |көмек көрсетуде |берілулер дегеніміз | | | | |7.1.2; | | |психодиагностикал|не? Психологиялық | | | | |7.1.3; | | |ық берілулерді |берілулерді қолдану | | | | |7.1.4; | | |қолданудың |ерекшеліктері. | | | | |7.1.5; | | |ерекшеліктері | | | | | |7.1.6. | |6 |Психологиялық |Психологиялық |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |коррекцияны |коррекцияға сипаттама | | | | |7.1.2; | | |ұйымдастырудың | | | | | |7.1.3; | | |әдістемелік | | | | | |7.1.4; | | |негізі | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |7 |Практик-психолог |Психологиялық |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |қызметінде |коррекциядағы | | | | |7.1.2; | | |психологиялық |маман-психологтың | | | | |7.1.3; | | |коррекцияны |түзету жұмыстарының | | | | |7.1.4; | | |қолданудың |мазмұны. | | | | |7.1.5; | | |ерекшеліктері | | | | | |7.1.6. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |8 |Практи-психолог |Психокоррекциялық |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |қызметіндегі |әдістердің тиімділігі.| | | | |7.1.2; | | |психокоррекцияның|Психикалық | | | | |7.1.3; | | |тиімділігі |функцияларды қалыпқа | | | | |7.1.4; | | |мәселелері |келтіру жолдары. | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |3 модуль Психологиялық кеңес беруге кіріспе | |9 |Психологиялық |Психологиялық кеңес |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |кеңес беру |берудің анықтамасы, | | | | |7.1.2; | | |дегеніміз не? |мақсаты мен | | | | |7.1.3; | | | |міндеттері, | | | | |7.1.4; | | | |кезеңдеріне сипаттама.| | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |10 |Интервью-психолог|Интервью әдісінің |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |иялық кеңес |түсінігі, қолдану | | | | |7.1.2; | | |берудің негізгі |ерекшелігі. | | | | |7.1.3; | | |әдісі ретінде | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |11 |Жекелей және |Жекелей және топтық |2 |1 |3 |3 |7.1.1; | | |топтық кеңес беру|кеңес беруге сипаттама| | | | |7.1.2; | | | | | | | | |7.1.3; | | | | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |4 модуль Психотерапия | |12 |Пихотерапия-психо|Психотерапияға жалпы |2 |1 |2 |2 |7.1.1; | | |логтың кәсіби |түсінік, | | | | |7.1.2; | | |мамандығы ретінде|психотерапияның | | | | |7.1.3; | | | |мақсат, міндеттері. | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |13 |Психотерапиялық |Психотерапиялық әсер |2 |1 |1 |1 |7.1.1; | | |әсер етудің |ету әдістерінің | | | | |7.1.2; | | |негізгі әдістері |түрлері | | | | |7.1.3; | | | | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | |14 |Жекелей |Жекелей |2 |1 |2 |2 |7.1.1; | | |психотерапиядағы |психотерапиядағы | | | | |7.1.2; | | |психолог пен |психолог пен клиенттің| | | | |7.1.3; | | |клиенттің өзара |өзара әрекеттерінің | | | | |7.1.4; | | |әрекеттерінің |сипаииамасы. | | | | |7.1.5; | | |ерекшеліктері | | | | | |7.1.6. | |15 |Топтық |Топтық психотерапия |2 |1 |1 |1 |7.1.1; | | |психотерапия |туралы түсінік. | | | | |7.1.2; | | | | | | | | |7.1.3; | | | | | | | | |7.1.4; | | | | | | | | |7.1.5; | | | | | | | | |7.1.6. | | | | |30 |15 |45 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Білім берудегі практикалық психология» пәні бойынша 30сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. БӨЖ, БОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. Реферат жазуда не ескеріледі? 1. Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. 2. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. 3. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. 4. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. 5. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. 6. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; 2. Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. 3. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; 4. БӨЖ, БОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; 5. Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; 6. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: 1. Сабаққа кешікпеу. 2. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. 3. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. 4. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. 5. БОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Білім берудегі практикалық психология» пәні бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта бойы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | |2 |Семинар- 0; СОӨЖ-0;СӨЖ-0 . |0 | | |3 |Семинар-15 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |40 | | |4 |Семинар-20 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10 . |35 | | |5 |Семинар- 20; СОӨЖ-5;СӨЖ- 15. |40 | | |6 |Семинар-20 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |45 | | |7 |Семинар-25 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |110 | | | |Рубеждік бақылау-1-60. | | | |1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |8 |8-15-ші апта бойы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтар түрлеріне | | | | |қатысу | | | |9 |Семинар- 15; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |25 | | |10 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |20 | | |11 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |25 | | |12 |Семинар-15; СОӨЖ-5;СӨЖ- 10. |30 | | |13 |Семинар-15 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |30 | | |14 |Семинар-15;СОӨЖ-5;СӨЖ-15. |35 | | |15 |Семинар-20;СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |105 | | | |Рубеждік бақылау-2-60. | | | |8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |Емтиханға берілетін барлық ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Абрамова Г.С. Практическая психология. М., 2005 7.1.2 Гриншпун И.Б. Введение в психологию. М. 1994 7.1.3 Гипенрейтер Ю.Б. Введение в общую психологию. М. 1988 7.1.4 Психологическая служба в современном образовании. Под ред. Дубровиной И. В. М., 2009 7.1.5 Психолог. Введение в профессию./Под ред. профессора Е.А. Климова. М., 2007 7.1.6 Минигалиева М.Р. Практическая подготовка психосоциального работника. Р.на- Дону. 2008 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психодиагностике. Киев, 1990 7.2.2 Годфура Ж. Что такое психология. М. 1992 7.2.3 Рудестам К. Групповая психотерапия. М. 1990 7.2.4 Молдабеков Ж., Маханбетова А., Оралбекова А. Кәсіби этика. Астана. 2012 7.2.5 Литвак М. Е. Профессия — психолог. — Ростов н/Д: изд-во «Феникс», 1999
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz