Файл қосу

Тіл деңгейлері




|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |ПОӘК             |                               |
|                             |                 |ПОӘК 042-18-28.1.08/01-2014    |
|ПОӘК  «К.Аханов және тіл     |______2014 жылғы |                               |
|білімі» пәніне арналған      |№ басылым        |                               |
|оқу-әдістемелік материалдар  |                 |                               |





                      5В011700- Қазақ тілі мен әдебиеті
  5В 012100 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
                            мамандығына арналған
                          «К.Аханов және тіл білімі»

                      ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ




                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    СЕМЕЙ
                                    2014



                                   КІРІСПЕ


1 ӘЗІРЛЕГЕН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті  қазақ тілінің
теориясы мен әдістемесі кафедрасының доценті, ф.ғ.к. Әбікенов Мұхит
Төкенұлы
_____________    «___» ___________20___ жыл.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1   Қазақ тілінің теоиясы мен әдістемесі кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Филология   факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Төрайым _________________Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінде бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20 ___жыл.


ОӘК төрағасы   _________________Искакова Г.К.

4  «____» __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ


















                                   Мазмұны


1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5  Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер





























      1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ


«К.Аханов  және  тіл  білімі»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешенінің  құрамына
кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы  5В011700-  Қазақ  тілі
мен әдебиеті   және  5В011700  «Қазақ  тілі  мен  әдебиеті»  мамандықтарының
студенттеріне арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы «К.Аханов  және  тіл  білімі»  пәнінің  оқытушыға  арналған  жұмыс
бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін  ұйымдастырудың  тәртібін
төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
- 5В011700 «Қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығының  3.08.275-2006  бекітілген
ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
      - СТУ 042-СГУ-5-2013   «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
      - ДП  042-1.07-2013  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
   Курс барысында студенттерге тіл біліміне  кіріспе  ғылымының  қалыптасуы,
оның  методологиялық жағынан жалпылық қасиетке ие, яғни  тілдің  мәні,  оның
семасиологиялық  табиғаты,  тілдік  единицалар,  тілдің  дамуы   және   оның
коммуникативтік  қызметі,  тіл  және  ойлаудың  қарым-қатынасы,   тіл   және
қоғамның диалектикалық бірлігі туралы мәліметтер беріледі.
      3.2 Осы курстың  мақсаты:
      «К.Аханов және тіл білімі»   -  филологтарды  лингвистикалық  пәндерге
дайындаудың алғашқы баспалдағы. Пәнді оқытудағы мақсат  –  студенттерге   өз
ана тілінің құрылымын ғылыми  терең  түсінуге,  тілдердің  пайда  болуы  мен
дамуы, олардың генеологиялық  және  типологиялық  ерекшеліктері,  жазу  және
олардың түрлері жайлы түсінік беру.

3.3 Курстың негізгі міндеттері:
    Курстың  теориялық бөлімінде  тіл білімінің    ғылым  ретінде  танылуы,
тіл білімінің  ғылымдар  арасында  алатын   орны,  басқа  ғылым  салаларымен
байланысы,  тіл білімінің зерттеу әдістері жайлы   мәліметтер  беру,  тілдің
мәні  мен  қызметі жайлы, тілдің  шығуы мен дамуы жайында,  тілдің  лексика,
грамматика, фонетика салалары жайлы түсінік беру.
     Тәжірибелік  сабақтар  теориялық  материалдарды  меңгеруді   қамтамасыз
етеді, студенттер тілдің  әр түрлі  субстантивтік   және  реляциялық  мағына
элементтерін ажырата білу  және топтастыра білу дағдысын меңгеруі тиіс.
      3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
Қазақ тілі білімінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат алады;
      - алған білімдерін практикада қолдана білу;
      - сөйлеудің негізгі әдістерін меңгеру керек;
      - теориялық талдау жасай алу;
      - сөйлеу мәдениеті тарихының даму және қалыптасу  сатылары,  бағыттары
және концепция мәселелерін түсіну;
      - өзіндік пікір айта алу;
      - негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
      3.5 Курстың пререквизиттері:

      Қазіргі қазақ тілі


                3.6 Курстың постреквизиті:
      «Жалпы тіл білімі», «Қазақ әдеби тілінің тарихы», «Қазіргі қазақ тілі»
«Сөзжасам».


                                                                     Кесте 1
|Курс                                                     |Семестр          |
|1                                                        |2                |
|Дәріс сабақтары                                                            |
|«Тіл біліміне кіріспе» курсының мақсаты мен міндеттері.  |2                |
|Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы. Тіл білімінің |                 |
|басқа ғылымдар арасында алатын орны.                     |                 |
|Тілдің тарихи дамуы. Тіл дамуының сыртқы және ішкі       |2                |
|факторлары. Тілдің шығуы жайлы теориялар. Тілдің даму    |                 |
|кезеңдері.                                               |                 |
|Тілдің табиғаты мен мәні. Тіл –қоғамдық құбылыс.         |2                |
|Фонетиканың міндеті мен мақсаты, қарастыратын мәселесі.  |2                |
|Тіл дыбыстары. Дыбыс және таңба. Тіл дыбыстарының        |                 |
|акустикалық, артикуляциялық сипаты. Сөйлеу аппараты.     |                 |
|Буын, оның түрлері. Екпін және оның түрлері. Тіл         |2                |
|дыбыстарын жіктеу ұстанымдары. Фонема ұғымы. Сөйлеудің   |                 |
|фонетикалық жақтан мүшеленуі.                            |                 |
|Жазу. Дыбыстау және жазу. Жазудың шығуы мен даму         |2                |
|кезеңдері. Орфография ұстанымдары. Транслитерация және   |                 |
|транскрипция.                                            |                 |
|Лексикологияның міндеті мен зерттейтіні. Лексикологияның |2                |
|бөлімдері. Сөзге тән басты белгілер. Сөздің көп          |                 |
|мағыналылығы. Омоним, синоним, антоним түрлері.          |                 |
|Сөздік құрамның стильдік қабаттары. Сөздік құрамның      |2                |
|тарихи дамуы. Неологизмдер, пайда болу жолдары. Тілдің   |                 |
|сөздік құрамының даму, баю жолдары.                      |                 |
| Фразеологизмдер туралы ұғым. Тілдегі фразеологизмдердің |2                |
|негізгі түрлері. Фразеологизмдерді  топтастырудың        |                 |
|түрлері. Ғылыми этимологияның мақсатымен принциптері.    |                 |
|Лексикография.                                           |                 |
|Сөзжасам және грамматика. Тілдің грамматикалық құрылысы. |2                |
|Морфема және сөз формасы, сөз тіркесі және сөйлем.       |                 |
|Сөздердің морфологиялық құрылымының өзгеруі.             |                 |
| Грамматикалық мағынаның берілу түлері мен тәсілдері.    |2                |
|Грамматикалық категория жайлы ұғым.                      |                 |
|Сөз таптары – сөздердің лексика-грамматикалық топтары    |2                |
|екендігі. Сөз таптарының негізгі белгілері.              |                 |
|Сөйлем мен сөз тіркесі. Сөздердің синтаксистік байланысу |2                |
|түрлері. Сөйлем және байымдау, сөйлем және сөйлеу.       |                 |
|Сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымына қарай жіктеу.  |                 |
|Тілдердің классификациясы. Дүние жүзі тілдерінің         |2                |
|әртүрлілігі.  Тілдік туыстық. Салыстырмалы-тарихи әдіс   |                 |
|жайлы түсінік.  Тілдердің генеологиялық классификациясы. |                 |
| Тілдердің морфологиялық типтері жайлы ұғым.             |2                |
|Тілдердің морфологиялық классификациясы. Синтетикалық    |                 |
|құрылысты тілдер.                                        |                 |
|                                                         |2                |
|Практикалық сабақтар                                                       |
|Фонетика. Дыбыстардың жасалуындағы сөйлеу аппаратының    |1                |
|қызметін анықтау.                                        |                 |
|Мәтіннің ішіндегі дыбыс үндестігі мен буын үндестігін    |1                |
|ажырату                                                  |                 |
|Лексикалық жүйе. Көп мағыналы сөздер                     |1                |
|Омонимдердің жасалу жолдары. Синонимдер  мен антонимдер. |1                |
|Неологизмдер                                             |1                |
|Кітаби сөздер, ауызекі сөйлеу тілі лексикасы             |1                |
|Тұрақты сөз тіркестері                                   |1                |
|Сөзжасам және грамматика                                 |1                |
|Сөздің түбірін ажырату                                   |1                |
|Сөз таптары                                              |1                |
|Сөз тіркестеріндегі сөздердің синтаксистік байланысы     |1                |
|Дүние жүзі тілдері, олардың жіктелуі                     |1                |
|Тілдердің классификациясы (жіктелуі)                     |1                |
|Тілдердің морфологиялық типтері                          |1                |
|Тілдердің тоғысу үдерісі. Тілдік одақтар.                |1                |



      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
|Рет|Тақырыптары        |Мазмұны                    |Әдебиет|Ұпайы  |Бақылау  |
|і  |                   |                           |тер    |       |түрі     |
|1  |Тілдің табиғаты мен|Тілдің табиғаты  туралы    |1-15   |3      |конспект |
|   |мәні               |көзқарастар                |       |       |         |
|   |                   |Тіл жаратылыс құбылыстарына|       |       |         |
|   |                   |жата ма?                   |       |       |         |
|   |                   |Тілдің табиғатын ашуға     |       |       |         |
|   |                   |И.П.Павловтың қосқан үлесі |       |       |         |
|2  |Тіл мен ойлау      |Тіл мен ойлаудың өзара     |1-15   |3      |конспект |
|   |                   |қатынасының күрделілігі    |       |       |         |
|   |                   |Тілдің ойлауға және        |       |       |         |
|   |                   |ойлаудың тілге әсер етуі   |       |       |         |
|   |                   |Тіл- пікір алысу және ойды |       |       |         |
|   |                   |білдіру құралы             |       |       |         |
|   |                   |Тілдің коммуникативтік     |       |       |         |
|   |                   |қызметі                    |       |       |         |
|   |                   |Тіл және сөйлеу            |       |       |         |
|3  |Тіл- таңбалық жүйе.|Таңба туралы ұғым. Таңбаның|1-15   |3      |конспект |
|   |Тілдің жүйелік     |құрылымы                   |       |       |         |
|   |қасиеттері .       |Жалпы таңба атауының       |       |       |         |
|   |                   |айрықша белгісі            |       |       |         |
|   |                   |Детерминантты және         |       |       |         |
|   |                   |детерминантсыз таңбалар    |       |       |         |
|   |                   |Тілдік таңбаның типтері    |       |       |         |
|   |                   |Жүйе ұғымына жалпы түсінік.|       |       |         |
|   |                   |Тілдің жүйелі сипаты.      |       |       |         |
|4  | Тілдің құрылымдық |Тілдің құрылымдық қасиеті  |1-15   |3      |конспект |
|   |– деңгейлік сипаты |Тіл құрылымының элементтері|       |       |         |
|   |                   |Тіл деңгейлері             |       |       |         |
|5  |Жасанды тілдер     |«Жасанды тілдер» ұғымы     |1-15   |3      |конспект |
|   |                   |Жасанды тілдердің мәні,    |       |       |         |
|   |                   |мақсаттары                 |       |       |         |
|   |                   |Жасанды тілдердің түрлері, |       |       |         |
|   |                   |құрылымдық сипаты          |       |       |         |
|   |                   |Халықаралық  табиғи және   |       |       |         |
|   |                   |жасанды  тілдер            |       |       |         |
|6  |Дауысты дыбыстарды |Дауысты дыбыстарды         |1-15   |5      |конспект |
|   |акустикалық және   |акустикалық және           |       |       |         |
|   |артикуляциялық     |артикуляциялық тұрғыдан    |       |       |         |
|   |тұрғыдан сипаттау  |сипаттау                   |       |       |         |
|   |                   |Акустика және артикулция   |       |       |         |
|   |                   |Дауысты дыбыстардың        |       |       |         |
|   |                   |акустикалық мінездемесі    |       |       |         |
|   |                   |Дауысты дыбыстардың        |       |       |         |
|   |                   |артикулциялық тұрғыдан     |       |       |         |
|   |                   |саралануы                  |       |       |         |
|   |                   |Вокализм                   |       |       |         |
|7  |Тілдегі фонетикалық|Фонетикалық өзгерістер:    |1-15   |5      |конспект |
|   |үдерістер          |шартты және шартсыз        |       |       |         |
|   |                   |позициялық және            |       |       |         |
|   |                   |комбинаторлы               |       |       |         |
|   |                   |Ассимиляция, диссимиляция, |       |       |         |
|   |                   |аккомодация                |       |       |         |
|   |                   |Фонетикалық басқа үдерістер|       |       |         |
|8  |Сингармонизм       |Дыбыстардың өзгеруі мен    |1-15   |5      |конспект |
|   |құбылысы           |өзара үндесуі              |       |       |         |
|   |                   |Сингармонизм түрлері       |       |       |         |
|   |                   |Үндестік заңы              |       |       |         |



      6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

                                                                     Кесте 3


      |Дәріс сабағының           |Семинар сабағының|Көрнекі      |Өз бетімен      |Бақылау   |
|тақырыбы                  |тақырыбы         |құралдар,    |дайындалу       |түрі      |
|                          |                 |плакаттар,   |сұрақтары       |          |
|                          |                 |лаборатория-л|                |          |
|                          |                 |ық стендтер  |                |          |
|1                         |2                |4            |5               |6         |
|«Тіл біліміне кіріспе»    |Фонетика.        |Дәріс тезисі,|Сөздіктермен    |Жазбаша,  |
|курсының мақсаты мен      |Дыбыстардың      |сызба нұсқа  |жұмыс           |ауызша    |
|міндеттері. Тіл білімінің |жасалуындағы     |слайдтар     |                |          |
|басқа ғылымдармен         |сөйлеу           |             |                |          |
|байланысы. Тіл білімінің  |аппаратының      |             |                |          |
|басқа ғылымдар арасында   |қызметін анықтау.|             |                |          |
|алатын орны.              |                 |             |                |          |
|Тілдің тарихи дамуы. Тіл  |Мәтіннің ішіндегі|Дәріс тезисі,|Тілдік          |Жазбаша,  |
|дамуының сыртқы және ішкі |дыбыс үндестігі  |кесте слайд  |таңбаларға      |ауызша    |
|факторлары. Тілдің шығуы  |мен буын         |түрінде      |сипаттама беру  |          |
|жайлы теориялар. Тілдің   |үндестігін       |             |                |          |
|даму кезеңдері.           |ажырату          |             |                |          |
|Тілдің табиғаты мен мәні. |Лексикалық жүйе. |Дәріс тезисі,|Диалектология-лы|          |
|Тіл –қоғамдық құбылыс.    |Көп мағыналы     |слайд        |қ сөздікпен     |Жазбаша   |
|                          |сөздер           |             |жұмыс           |          |
|Фонетиканың міндеті мен   |Омонимдердің     |Дәріс тезисі,|Фразеологиялық  |Ауызша    |
|мақсаты, қарастыратын     |жасалу жолдары.  |кесте слайд  |сөздікпен жұмыс |          |
|мәселесі. Тіл дыбыстары.  |Синонимдер  мен  |түрінде      |                |          |
|Дыбыс және таңба. Тіл     |антонимдер.      |             |                |          |
|дыбыстарының акустикалық, |                 |             |                |          |
|артикуляциялық сипаты.    |                 |             |                |          |
|Сөйлеу аппараты.          |                 |             |                |          |
|Буын, оның түрлері. Екпін |Неологизмдер     |Дәріс тезисі |Тілдік          |Ауызша    |
|және оның түрлері. Тіл    |                 |кесте слайд  |белгілерді      |          |
|дыбыстарын жіктеу         |                 |түрінде      |ажырату.        |          |
|ұстанымдары. Фонема ұғымы.|                 |             |                |          |
|Сөйлеудің фонетикалық     |                 |             |                |          |
|жақтан мүшеленуі.         |                 |             |                |          |
|Жазу. Дыбыстау және жазу. |Кітаби сөздер,   |Дәріс тезисі |Үлестірмелі     |Ауызша    |
|Жазудың шығуы мен даму    |ауызекі сөйлеу   |таблица слайд|карточкамен     |          |
|кезеңдері. Орфография     |тілі лексикасы   |түрінде      |жұмыс           |          |
|ұстанымдары.              |                 |             |                |          |
|Транслитерация және       |                 |             |                |          |
|транскрипция.             |                 |             |                |          |
|Лексикологияның міндеті   |Тұрақты сөз      |Дәріс тезисі,|Тест            |          |
|мен зерттейтіні.          |тіркестері       |сызбалар     |тапсырмалары-мен|Жазбаша   |
|Лексикологияның бөлімдері.|                 |слайд түрінде|жұмыс           |          |
|Сөзге тән басты белгілер. |                 |             |                |          |
|Сөздің көп мағыналылығы.  |                 |             |                |          |
|Омоним, синоним, антоним  |                 |             |                |          |
|түрлері.                  |                 |             |                |          |
|Сөздік құрамның стильдік  |Сөзжасам және    |Дәріс тезисі,|Картотека теру  |Жазбаша   |
|қабаттары. Сөздік құрамның|грамматика       |мысалдарды   |                |          |
|тарихи дамуы.             |                 |ноутбуктан   |                |          |
|Неологизмдер, пайда болу  |                 |көрсету      |                |          |
|жолдары. Тілдің сөздік    |                 |             |                |          |
|құрамының даму, баю       |                 |             |                |          |
|жолдары.                  |                 |             |                |          |
|Фразеологизмдер туралы    |Сөздің түбірін   |Дәріс тезисі,|Психологиялық   |Ауызша    |
|ұғым. Тілдегі             |ажырату          |кесте-слайд  |оқулықтармен    |          |
|фразеологизмдердің негізгі|                 |             |жұмыс           |          |
|түрлері. Фразеологизмдерді|                 |             |                |          |
|топтастырудың түрлері.    |                 |             |                |          |
|Ғылыми этимологияның      |                 |             |                |          |
|мақсатымен принциптері.   |                 |             |                |          |
|Лексикография.            |                 |             |                |          |
|Сөзжасам және грамматика. |Сөз таптары      |Дәріс тезисі,|Сөздікпен жұмыс |Ауызша    |
|Тілдің грамматикалық      |                 |сызбалар     |                |          |
|құрылысы. Морфема және сөз|                 |слайд түрінде|                |          |
|формасы, сөз тіркесі және |                 |             |                |          |
|сөйлем. Сөздердің         |                 |             |                |          |
|морфологиялық құрылымының |                 |             |                |          |
|өзгеруі.                  |                 |             |                |          |
|Грамматикалық мағынаның   |Сөз              |Дәріс тезисі |Үлестірме       |Жазбаша   |
|берілу түлері мен         |тіркестеріндегі  |сызбалар     |карточкамен     |          |
|тәсілдері.  Грамматикалық |сөздердің        |слайд түрінде|жұмыс           |          |
|категория жайлы ұғым.     |синтаксистік     |             |                |          |
|                          |байланысы        |             |                |          |
|Сөз таптары – сөздердің   |Дүние жүзі       |Дәріс тезисі |Кестені толтыру |Жазбаша   |
|лексика-грамматикалық     |тілдері, олардың |             |                |          |
|топтары екендігі. Сөз     |жіктелуі         |             |                |          |
|таптарының негізгі        |                 |             |                |          |
|белгілері.                |                 |             |                |          |
|Сөйлем мен сөз тіркесі.   |Тілдердің        |Дәріс тезисі |Үлестірмелі     |          |
|Сөздердің синтаксистік    |классификациясы  |сызбалар     |карточкамен     |          |
|байланысу түрлері. Сөйлем |(жіктелуі)       |слайд түрінде|жұмыс           |          |
|және байымдау, сөйлем және|                 |             |                |          |
|сөйлеу. Сөйлемдерді айтылу|                 |             |                |          |
|мақсаты мен құрылымына    |                 |             |                |          |
|қарай жіктеу.             |                 |             |                |          |
|Тілдердің классификациясы.|Тілдердің        |Дәріс тезисі |Сөздікпен жұмыс |Жазбаша   |
|Дүние жүзі тілдерінің     |морфологиялық    |сызбалар     |                |          |
|әртүрлілігі.  Тілдік      |типтері          |слайд түрінде|                |          |
|туыстық.                  |                 |             |                |          |
|Салыстырмалы-тарихи әдіс  |                 |             |                |          |
|жайлы түсінік.  Тілдердің |                 |             |                |          |
|генеологиялық             |                 |             |                |          |
|классификациясы.          |                 |             |                |          |
|Тілдердің морфологиялық   |Тілдердің тоғысу |Дәріс тезисі,|Тест сұрақтарына|Жазбаша   |
|типтері жайлы ұғым.       |үдерісі. Тілдік  |кестені слайд|жауап беру      |          |
|Тілдердің морфологиялық   |одақтар.         |негізінде    |                |          |
|классификациясы.          |                 |             |                |          |
|Синтетикалық құрылысты    |                 |             |                |          |
|тілдер.                   |                 |             |                |          |

      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     4-Кесте
|Оқулықтардың, оқу        |Саны        |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы       |            |саны           |пайызы           |
|1                        |2           |3              |4                |
|Аханов К. Тіл білімінің  |20          |20             |100%             |
|негіздері.               |            |               |                 |
|А.,1973,1977,1993        |            |               |                 |
|Қалиев Б. Тіл біліміне   |7           |11             |95%              |
|кіріспе А.,1997          |            |               |                 |
|Хасенов Ә. Тіл білімі    |6           |6              |100%             |
|А.,1996                  |            |               |                 |



   8. ӘДЕБИЕТТЕР
   8.1.   Негізгі әдебиеттер:
1. Аханов К. Тіл білімінің  негіздері. А.,1973,1977,1993
2. Байтұрсынов А., Тіл- құрал. Қызылорда, 1925
3. Баранникова Л.И. Введение  в языкознание. Саратов, 1973
4. Баскаков Н.А. Введение в  изучение тюркских языков  М.,1969
5. Головин Б.Н. Введение  в языкознание Москва,1977,1980
6. Кодухов В.И. Введние в языкознание М.,1979,1987
7. Қалиев Б. Тіл біліміне кіріспе А.,1997
8. Қордабаев Т. Тілдің  структуралық элементтері. А.,1975
9. Хасенов Ә. Тіл білімі А.,1996
                            8.1.2.Қосымша әдебиет
1. Аманжолов А.С. Қазақша-орысша лингвистикалық терминдер. А.,1997; Түркі
   филологиясы және жазу тарихы. А.,1996
2. Айтбайұлы Ө. Қазақ сөзі. А.,1997
3. Айғабылов А. Қазақ тілінің морфонологиясы. А.,1995
4. Аралбаев Ж. Вокализм  казахского языка А.,1970, Қазақ  фонетикасы
   бойынша  этюдтер. А.,1988
5. Ахметов Ә. Түркі тілдеріндегі табу мен эвфемизмдер.А.,1995
6. Аханов К. Грамматика теориясының негіздері. А.,1996
7. Байғұтов М. ЭВМ және тіл білімі // қазақ әдебиеті, 1986 14 наурыз.
8. Белл Р. Социолингвистика. М.,1980
9. Болғанбайұлы Ә., Қалиұлы С. Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен
   фразеологиясы.
10. Вайнрайх У. Языковые контакты, Киев,1979.
11. Выготский Л.С. Мышление и речь. М.,1996
12. Вопросы терминологии . М.,1961.
13. Горелов И.Н. Разговор  с компьютером. М.,1987
14. Джунусбеков А. Гласные  казахского языка А.,1979, Сингармонизм в
   казахском языке, А.,1985
15. Джанузаков Т. Очерк казахской онамастики. А.,1982
16. Досқараев Ж. Қазақ тілінің жергілікті ерекшеліктері. А.,1955.
17. Қазақ ономастикасының мәселелері. А.,1986
18. Қайдаров Ә. Қазақ терминологиясына жаңаша көзқарас. А.,1993
19. Қордабаев Т. Қазақ тіл білімінің қалыптасу , даму жолдары. А.,1987
20. Морозов В. , Ежова Л. Алгоритмические языки.М.,1975
21. Мырзабеков С. Қазіргі  қазақ тілі фонетикасы. А.,1997
22. Жұбанов Қ. Қазақ тіліжөніндегі зерттеулер. А.,1999
23. Жирмунский В. Национальный язык и социальные диалекты Л.,1936
24. Исаев С. Қазіргі қазақ  тіліндегі сөздердің сипаты. А.,1998
25. Исаев М. Язык эсперанто. М.,1981
26. Истрин В.А. Возникновение и развитие  письма. М.,1969
27. Сыздықова Р. Қазақ әдеби тілінің тарихы. А.,1995
28. Социальная и функциональная дифференциация языков. М.,1977
29. Сулейменова Э. Основы контрастивной лингвистики. А.,1996
30. Мурат В. Введение в языкознание . Изд. 4 М.,1973
31. Язык и мышление М.,1967




Пәндер