Файл қосу
Аңдар иммуногенетикасының негіздері пәннің меңгеру үшін студент
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТ | |3 деңгейлі МСЖ құжат |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14-4.04.01.20.| | | |14/01 -2012 | |ПОӘК | | | |«Аңдардың иммуногенетика | | | |негіздері» пәнінің | | | |оқытушыға арналған жұмыс | | | |оқу бағдарламасы | | | «Аңдардың иммуногенетика негіздері» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050803 - «Аңшылықтану және аң шаруашылығы» мамандығына арналған ПӘННІНІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2012 Алғы сөз ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының доцент м.а. Туманбаев В.М. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1.ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. ____________________. № хаттама. Кафедра меңгерушісі: ______________ Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюро мәжілісінде. _________________№ хаттама Төрағасы: Сатиева К.Р. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған. ___________________ № хаттама. ОӘК төрағасы, оқу- ісі жөніндегі проректор: Рскелдиев Б.А. Мазмұны 1. Қолданылу аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы мәліметтер 4. Оқытушыға арналған жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студентке арналған СӨЖ тақырыптары 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу процессінің күнтізбелік кестесі 8. Әдебиеттер 1. Қолданылу аймағы «Аңдардың иммуногенетика негіздері» пәнінің оқу-әдістемелік комплексі «050803» – «Аңшылықтану және аң шаруашылығы» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, осы пәннің маңыздылығын айқын көрсетеді, курс саясатымен таныса отырып студенттер білімдерін жетілдіреді. Пәнді меңгеру кезінде оқу-әдістемелік комплексі негізгі ақпарат көзі боып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер «Аңдар иммуногенетикасы» пәні оқу барысында төмендегіқұжттардың ұсыныстары менміндеттемелімен оқытушыға арналған нағыз жұмыс оқу бағдарламасын құрайды: - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 Университет Стандарты «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің әзірленуіне арналған жалпы міндеттемелер»; - ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжатталған процедура «Пәндердің оқу- әдәстемелік кешендердің құрлымы мен мазмұны». 22.09.09 г пр. №1 университет мамандықтарының элективті пәндер каталогымен бекітілген. - ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты ҚР МЖМБС .03.08.322-2006 негізінде жұмыс оқу жоспары құрылған, ҚР БҒМ № 779 бұйрығымен 2005 ж. 23. 12. бекітілген және іске еңгізілген. Жаңа классификаторға сәйкес ҚР мамандықарының № 131-08 20.03.2008 бекітілген, іске енгізілген 01.09.2009ж. 3. Жалпы мәліметтер 3.1. Пән мазмұныныңқысқаша сипаттамасы. Аңдардың иммуногенетика негіздері аңшылықтану пәндерінің бірі. Аңдар иммуногенетикасының теориялық негіздері «Аңдар мен құстар биологиясы» пәнінң негізі болып табылады және генетиканы зерттеудің бір бағыты болып табылады. Аңдардың иммуногенетикасын зерттеу пәні біршама қиын. Әр түрлі жануарлардың түрлерінің тұқымқуалаушылық айырмашылықтары, немесе генетикалық полиморфизм иммунологиялық, биохимиялық, генетикалық және тағы бастқада әдістермен зерттеледі. Барлық жануарларда инфекциядан қорғану жүйесі қалыптасқан, ол түрлердің эволюциясында қалыптасқан және тіршілік ету негізі болып табылады. Студенттер иммуногенетика негізінің теориялық және практикалық курсын меңгеру қажет. 3.2 Курстың мақсаты – аңдардың иммуногенетика негіздерінің теориясын меңгеру, иммунитетті зерттеу әдістеріментанысу, иммуноглобулин типтері, гендердің әсері, түрлі жануарлар популяциясының иммуногенетикалық құрлымы. Аңдарда иммуножетіспеушілік ауруларының тұқымқуалауын және иммундық жуйенің бұзылуын зерттеу. 3.3. Пәнді оқудың негізгі мақсаты: студенттер аңдар иммуногенетикасының теориясын жетік білу. Бағалы терілі аңдар ішінде кең тараған иммуножетіспеушілік аурулары және иммундық жүйенің бұзылуын алдын алу. 3.4. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - ағзаның спецификалық және спецификалық емес қорғану факторларын білу, қан топтарын, иммуноглобулин тұқымқуалаушылығын, иммундық жүйеде тұқым қуалаушылық ауруларын, иммуноглобулин ерекшеліктерін, торда отырған аңдарға иммундық жүйе ауруларын алдын алу мақсатында аңдарға селекцияны енгізуді білу қажет; - аңдардың иммуногенетикасын зерттеу әдістерін, иммуноглобулин типтерін зерттеу, популяция құрлымын және иммноглобулин синтезин анықтайтын гендер әсерін меңгеру қажет; - аңдариммуногенетикасында зертханалық жұмыстары өзі жұмыс істей білу керек, иммуноглобулин типтерін анықтау, иммундық жүйе ауруларын алдын алу ретінде торда отырған аңдарға селекция жүргізу; -Эволюцияда түрлердің иммундық жауаптарының рөль мен маңызын ұғу; 3.5. Курстың пререквизиттері: «Аңдар иммуногенетикасының негіздері» пәннің меңгеру үшін студент «Биохимия», «Генетика», «Эмбриология», «Иммуноцитология», «Зоология», «Аңдар биологиясы», «Иммунология» пәндерін білу қажет. - 3.6.Курстың постреквизиттері: - «Аңдар иммуногенетикасының негіздері» пәнінен алынған білімдерді: «Жабайы аңдар биологиясы», «Эмбриоинженерия», «Аңшаруашылығы» пәндерін меңгеруге жұмсау. 1кесте Жұмыс оқу жоспарының үзіндісі: |Кур|Сем |Не |Дәріс (са|сараман| |с |естр |сие |ғат) |дық. | | | | | |(са | | | | | |ғат) | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 |Кіріспе. Аңдар |Ғылымның қалыптасу тарихы. |1 |1,2,3 | | |биологиясын |Иммуногенетика саласында маңызды | | | | |зерттеуде |кезеңдер мен ашылулар. Ауыл | | | | |иммуногенетика |шаруашылығында иммуногенетиканың | | | | |жаңа бағыт. |медицинада, биология ғылымдарының | | | | | |дамуында маңызы зор. Иммуногенетиканың | | | | | |негізгі әдістері. | | | |2 |Иммуноглобули- |Иммуноглобулиндер эволюциясы. |1 |1,2,3 | | |ндердің құрлымы |Иммуноглобули- | | | | |мен эволюциясы. |ндердің құрлымы мен эволюциясы | | | |3 |Иммуноглобулиндер|Иммуноглобулиндердің биологиялық |1 |1,2,3,4| | |дің биологиялық |қасиеттері. Әр түрлі жануарлардың | |,5 | | |қасиеттері. |иммуноглобулиндері. Иммуноглобулиндердің| | | | | |эволюциясы мен табиғи сұрыпталу | | | |4 |Әр түрлі |Әр түрлі жануарлардың |1 |1,2,3 | | |жануарлардың |иммуногенетикасының қалыптасуы. Бағалы | | | | |иммуногенетикасы.|терілі аңдар иммуногенетикасы. | | | |5 |Иммуноглобулин |Иммуноглобулин |1 |1,2,3,5| | |дер генетикасы. |дер генетикасы. Иммуноглобулин | |,6 | | | |типтерінің тұқымқуалауы. | | | | | |Иммуноглобулиндер тұқымқуалағанда | | | | | |гендердің өзара ерәкеттесу әдістері. | | | |6 |Иммуноглобулиндер|Иммуноглобулиндердің аллотипті |1 |1,2,3,6| | |дің аллотипті |маркерлердің механизмі. Аллотиптерді | |,7.9 | | |маркерлердің |анықтау техникасы. Аллотипті | | | | |тұқымқуалауы. |маркерлердің тұқымқуалауын зерттеу | | | | | |әдістері. | | | |7 |Антиденелердің |Ағзаның иммундық қорғану кезіңде |1 |1,2,3 | | |вариабельділігі |вариабельділіктің маңызы. Антиденелердің| | | | |және оның маңызы.|вариабельділігін анықтайтын фактор. | | | | | |Антидененің белсенді отрасының құрлысын | | | | | |зерттеу. | | | |8 |Жасушалар, гендер|Гендер жауабының реализациясы, түрлі |1 |1,2,3 | | |және иммундық |жасушалар типтерінің рөль және иммунық | | | | |жауап. |жауаптың ерекшелігі. Иммундық жауап | | | | | |қайтаруда жауапты гендердің шоғырлануы | | | | | |және маңызы. Аллельді қосылу мен | | | | | |гендердің спецификалық активациясы. | | | | | |Иммундық жүйенің табиғи екі жақтылығы. | | | |9 |Аңдардың |Иммуножетіспеушілік аурулардың шығу |1 |1,2,3,6| | |иммуножетіспеушіл|тегі. Иммуножетіспеушілік аурулардың | |,7,8 | | |ік ауруларының |классификациясы. Тұқым қуалайтын | | | | |тұқымқуалауы. |иммуножетіспеушілік аурулар және | | | | | |генетикалық салмақ. Бағалы терілі аңдар | | | | | |шаруашылығында тұқым қуалайтын | | | | | |иммуножетіспеушілік аурулардың алдын | | | | | |алу. | | | |10 |Спецификалық |Спецификалық иммундық жауапқа |1 |1,2,3,9| | |иммундық жауапқа |генетикалық бақылау. Иммундық жауапқа | | | | |генетикалық |генетикалық бақылау әдістері және | | | | |бақылау. |ерекшелігі. Спецификалық иммундық жауап | | | | | |бақылауының маңызы. | | | |11 |Лейкоциттер |Лейкоциттер тұқымқуалауы. Түрлі |1 |1,2,3,9| | |иммуногенетикасы |лейкоциттер құрылуында жауапты гендердің| | | | | |шоғырлануы. | | | |12 |Қан топтарының | Қан топтарының иммуногенетикасының |1 |1,2,3,9| | |иммуногенетикасы.|маңызы. К.Ландштейнердің жұмыстары. | | | | | |Антиэритроцитарлы антиденелерді анықтау | | | | | |әдістер. Қан топтарының популяциялық | | | | | |құрлымы. Қан топтарының антигендердің | | | | | |клиниклық маңызы. | | | |13 |Жануарлардың |Значение иммуногенетического контроля |1 |1,2,3,7| | |пайда болуында |происхождения животных в селекции, | |,8,9 | | |иммуногенетикалық|медицине. Методы иммуногенетического | | | | |бақылау. |контроля при установлении происхождения | | | | | |животного. | | | |14 |Популяцияның |Әр түрлі бағалы терілі аңдардың |1 |1,2,3,8| | |иммуногенетикалық|популяциясының иммуногенетикалық | |,9 | | |құрлымы. |құрлымы. Популяцияның иммуногенетикалық | | | | | |құрлымын бағалы терілі аңдар | | | | | |селекциясында пайдалану. | | | |15 |Популяцияның |Популяцияның иммуногенетикалық құрлымы. |1 |1,2,3 | | |иммуногенетикалық|Популяцияның иммуногенетикалық құрлымын | | | | |құрлымын сараптау|сараптау әдістері. | | | Кесте3. Зертханалық сабақтар тақырыптары. |Зертханалық сабақтар тақырыптары |Сағаттар |Әдебиет | | |саны | | | |Цептерден молекула құру және |1 |1,2 | | |имуноглобулиндердің дисульфидті байланыстары. | | | | |Аминоқышқылдарды анықтау әдістемемі. |2 |1,2 | | | Функциональды молекулалар қалыптасуы. |2 |1,2 | | |Иммуноглобулиндердің аллотиптік маркерлері.. |2 |1,2 | | |Аллотиптерді анықтау техникасы. |2 |1,2 | | | Иммуноглобулиновых молекулаларға аллотиптті |1 |1,2 | | |детерминантты қондыру. | | | | |Аллотиптік спецификаның табиғатын зерттеу. |1 |1,2 | | |Аңдар иммуноглобулин аллотиптерін анықтау |1 |1,2 | | |әдістері. | | | | |Гендердің спецификалық активациясын зерттеу. |2 |1,2 | | |Антидене актив орталығының құрлымын зерттеу. |2 |1,2 | | |Варибельді аймақтарды кодировать ететің |1 |1,2 | | |гендерді анықтау. | | | | |Гистосовместимость және оның бағасы.. |1 |1,2 | | |Иммундық жауапта жасушалардың өзара әрекеті. |1 |1,2 | |14 |Антигендік рецепторларды зерттеу. |1 |1,2 | |15 |Аңдарда иммуножетіспеушілік аурулардың |1 |1,2 | | |тұқымқуалауы. | | | |16 |Аңдарда тұқымқуалаушылқ иммундық жүйенің |2 |1,2 | | |бұзылуы. | | | |17 |Спецификалық иммундық жауапқа генетикалық |2 |1,2 | | |бақылау. | | | |18 |Жануарлар қан топтарының иммуногенетикасы. |2 |1,2 | |19 |Антиэритроцитарлы антидене анықтау әдістері. |1 |1,2 | |20 |Антигендердің топтық жүйесі. |1 |1,2 | |21 |Қантоптарының иммуногенетикасын зерттеу. |1 |1,2 | 5. студентке арналған СӨЖ тақырыптары. 5.1. Иммуногенетиканың молекулярлы негізі.. 5.2. Иммуноглобулин молекулаларының химиялық құрлымы. 5.3. Иммуноглобулин байланыстарынының типтері. 5.4. Иммуноглобулиндердің биологиялық қасиеттері. 5.5. Иммуноглобулиндердің мутациясы. 5.6. Иммуноглобулиндердің қасиеті мен құрлымына химиялық мутагендер мен радиация әсері. 5.7. Тіндердің Гистонесовместимость және оның маңызы. 5.8. Иммуногенетика жетістіктерін практикада қолдану. 5.9. Ата-аналық формалардың айырмашылықтарымен иммунглобулин тұқымқуалауы. 5.10. кейбір бағалы терілі аңдарда иммундық жауап тұқымқуалау ерекшеліктері. 5.11. Анализ наследования групп сцепления маркеров иммуноглобулинов. 5.12. Гендердің тұрақты және вариабельді аймақтарында өзара әрекеті. 5.13. Иммуногенетиканы зерттеу әдістері мен кезеңдері. 5.14. Идентификация принципі. Әр түлі жануарларда иммуноглобулиндердің сараптамасы. 5.15. Жануарлар иммуноглобулиндерінің аллотиптік маркерлердің генетикалық негіздері. 5.16. Аллотиптерді анықтау техникасы. 5.17. Антиаллотиптік сывороткалар және олардың маңызы.. 5.18. Спецификалық аллотиптін химиялық табиғаты. 5.19. Аллотиптік детерминант тұқымқуалауы. 5.20. Қоян иммуноглобулиндерінің аллотиптері. 5.21.Гендердің бөлек иммуноглобулинді молекуласында көріну. 5.22. Иммуноглобулиндік гендердің тіршілігінің жатырішілік кезеңінде көріну. 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте-4- Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыб |Плакаттар, |Өзің тексеру үшін|Бақыл| | |зертханалық |сұрақтар |ау | | |стендтер | |түрі | |Дәріс сабақтары |Зертханалық сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. Аңдар |Цептерден молекула |Кестелер, |Иммуногенетиканың|ТК | |биологиясын |құру және |слайдтар, |молекулярлы | | |зерттеуде |имуноглобулиндердің |препараттар. |негізі | | |иммуногенетика |дисульфидті | | | | |жаңа бағыт |байланыстары. | | | | |Иммуноглобули- |. Аминоқышқылдарды |Кестелер, |Иммуноглобулин |ТК | |ндердің құрлымы |анықтау әдістемемі. |слайдтар, |молекулаларының | | |мен эволюциясы | |методикалық |химиялық құрлымы | | | | |көрсеикіштер. | | | |Иммуноглобулиндерд|Функциональды |Кестелер, |Иммуноглобулин |ТК | |ің биологиялық |молекулалар |слайдтар, |байланыстарынының| | |қасиеттері. |қалыптасуы |методикалық |типтері | | | | |көрсеикіштер | | | |Әр түрлі |Иммуноглобулиндердің |Кестелер, |Иммуноглобулиндер|ТК | |жануарлардың |аллотиптік маркерлері|слайдтар, |дің биологиялық | | |иммуногенетикасы | |методикалық |қасиеттері | | | | |көрсеикіштер | | | |Иммуноглобулин |Аллотиптерді анықтау |Кестелер, |Иммуноглобулиндер|ТК | |дер генетикасы. |техникасы |слайдтар, |дің мутациясы. | | | | |методикалық | | | | | |көрсеикіштер | | | |Иммуноглобулиндерд|Иммуноглобулиновых |Кестелер, |Иммуноглобулиндер|ТК | |ің аллотипті |молекулаларға |слайдтар, |дің қасиеті мен | | |маркерлердің |аллотиптті |методикалық |құрлымына | | |тұқымқуалауы. |детерминантты |көрсеикіштер |химиялық | | | |қондыру. | |мутагендер мен | | | | | |радиация әсері. | | |Антиденелердің |Аллотиптік |Кестелер, |Тіндердің |ТК | |вариабельділігі |спецификаның |слайдтар, |Гистонесовместимо| | |және оның маңызы |табиғатын зерттеу |методикалық |сть және оның | | | | |көрсеикіштер |маңызы. | | |Жасушалар, гендер |Аңдар иммуноглобулин |Кестелер, |Иммуногенетика |ТК | |және иммундық |аллотиптерін анықтау |слайдтар, |жетістіктерін | | |жауап. |әдістері |методикалық |практикада | | | | |көрсеикіштер |қолдану. | | |Аңдардың |Гендердің |Кестелер, |Ата-аналық |ТК | |иммуножетіспеушілі|спецификалық |слайдтар, |формалардың | | |к ауруларының |активациясын зерттеу |методикалық |айырмашылықтарыме| | |тұқымқуалауы | |көрсеикіштер |н иммунглобулин | | | | | |тұқымқуалауы. | | | Спецификалық | Антидене актив |Кестелер, |кейбір бағалы |ТК | |иммундық жауапқа |орталығының құрлымын |слайдтар, |терілі аңдарда | | |генетикалық |зерттеу. |методикалық |иммундық жауап | | |бақылау | |көрсеикіштер |тұқымқуалау | | | | | |ерекшеліктері. | | |Лейкоциттер |Варибельді аймақтарды|Кестелер, |Анализ |ТК | |иммуногенетикасы |кодировать ететің |слайдтар, |наследования | | | |гендерді анықтау. |методикалық |групп сцепления | | | | |көрсеикіштер |маркеров | | | | | |иммуноглобулинов | | |Қан топтарының |Гистосовместимость |Кестелер, |Гендердің тұрақты|ТК | |иммуногенетикасы. |және оның бағасы.. |слайдтар, |және вариабельді | | | | |методикалық |аймақтарында | | | | |көрсеикіштер |өзара әрекеті. | | |Жануарлардың пайда|Иммундық жауапта |Кестелер, |Иммуногенетиканы |ТК | |болуында |жасушалардың өзара |слайдтар, |зерттеу әдістері | | |иммуногенетикалық |әрекеті. |методикалық |мен кезеңдері | | |бақылау. | |көрсеикіштер | | | |Популяцияның | Антигендік |Кестелер, |Идентификация |ТК | |иммуногенетикалық |рецепторларды |слайдтар, |принципі. Әр түлі| | |құрлымы. |зерттеу. |методикалық |жануарларда | | | | |көрсеикіштер |иммуноглобулиндер| | | | | |дің сараптамасы. | | |Популяцияның |Аңдарда |Кестелер, |Жануарлар |ТК | |иммуногенетикалық |иммуножетіспеушілік |слайдтар, |иммуноглобулиндер| | |құрлымын сараптау |аурулардың |методикалық |інің аллотиптік | | | |тұқымқуалауы. |көрсеикіштер |маркерлердің | | | | | |генетикалық | | | | | |негіздері | | | |Аңдарда |Кестелер, |Аллотиптерді |ТК | | |тұқымқуалаушылқ |слайдтар, |анықтау | | | |иммундық жүйенің |методикалық |техникасы. | | | |бұзылуы |көрсеикіштер | | | | |Спецификалық иммундық|Кестелер, |Антиаллотиптік |ТК | | |жауапқа генетикалық |слайдтар, |сывороткалар | | | |бақылау. |методикалық |және олардың | | | | |көрсеикіштер |маңызы | | | |Антигендердің топтық |Кестелер, |Аллотиптік |ТК | | |жүйесі. |слайдтар, |детерминант | | | | |методикалық |тұқымқуалауы. | | | | |көрсеикіштер | | | | |Антиэритроцитарлы |Кестелер, |Спецификалық |ТК | | |антидене анықтау |слайдтар, |аллотиптін | | | |әдістері |методикалық |химиялық | | | | |көрсеикіштер |табиғаты. | | | |Антигендердің топтық |Кестелер, |Қоян |ТК | | |жүйесі |слайдтар, |иммуноглобулиндер| | | | |методикалық |інің аллотиптері.| | | | |көрсеикіштер | | | | | Қантоптарының |Кестелер, |Иммуноглобулиндік|ТК | | |иммуногенетикасын |слайдтар, |гендердің | | | |зерттеу |методикалық |тіршілігінің | | | | |көрсеикіштер |жатырішілік | | | | | |кезеңінде көріну | | 7. Оқу процессінің күнтізбелік кестесі Кесте 5- Оқу процессінің күнтізбелік кестесі |Оқулықтар аты, | экземплярлар | Студенттер саны |Қамтылу пайызы| |оқу-әдістемелік |саны | | | |пособиялар. | | | | |Иммуногенетика и |10 |12 |83 | |искусственные антигены. | | | | |Петров Р.В. , Хайтов Р.М.,| | | | |Атауллаханов Р.М. М., | | | | |Медицина , 1983, 256 с. | | | | |Введение в иммуногенетику.|10 |12 |83 | |Перевод с анг. А.Н.Маца. | | | | |Под ред. Р.С.Незлина. М.,| | | | |изд. «Мир», 1975. 230 с. | | | | |Алиханян С.И, Акифиев А.П,|20 |12 |100 | |Чернил Л.С. « Общая | | | | |генетика» М, 1985г | | | | |Лобашев М.Е., Ватти К.В, |25 |12 |100 | |Тихомирова М.М «Генетика с| | | | |основами селекции», М., | | | | |1985г | | | | |Стамбеков С.Ж., О.С. |30 |12 |100 | |Кароткевич, В.А. Петухов. | | | | |Генетика. Новосибирск. | | | | |2006, 616с | | | | |Аяла Ф., Кайгер ДЖ. |2 |12 |17 | |«Современная Генетика», | | | | |Мир, 1987-1988 г | | | | |Фогель Ф., Могульский |5 |12 |42 | |А.«Генетика человека», М | | | | |1989 г | | | | |Дубинин Н.П. «Общая |10 |12 |83 | |Генетика» М, 1986 г. | | | | |Инге- Вечтомов С.Г. |5 |12 |42 | |«Введение в молекулярную | | | | |генетику | | | | 8. Әдебиеттер. 1. Иммуногенетика и искусственные антигены. Петров Р.В. , Хайтов Р.М., Атауллаханов Р.М. М., Медицина , 1983, 256 с. 2. Введение в иммуногенетику. Перевод с анг. А.Н.Маца. Под ред. Р.С.Незлина. М., изд. «Мир», 1975. 230 с. 3. Алиханян С.И, Акифиев А.П, Чернил Л.С. « Общая генетика» М, 1985г 4. Аяла Ф., Кайгер ДЖ. «Современная Генетика», Мир, 1987-1988 г 5. Дубинин Н.П. «Общая Генетика» М, 1986 г. 6. Лобашев М.Е., Ватти К.В, Тихомирова М.М «Генетика с основами селекции», М., 1985г 7. Инге- Вечтомов С.Г. «Введение в молекулярную генетику» 8. Фогель Ф., Могульский А. « Генетика человека», М 1989 г 9. Стамбеков С.Ж., О.С. Короткевич, В.А. Петухов. Генетика. Новосибирск. 2006.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz