Файл қосу
Блок Генетикалық аппараттың молекулалақ қурылымы
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-22.1.10/02-2013 | |Студентке арналған | № | | |«Молекулярлық биология» |басылым | | |пәнінің | | | |оқу жұмыс бағдарламасы | | | 5В060700 «Биология» мамандықтарына арналған «Молекулярлық биология» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК) СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының профессор м.а. қызметін атқарушы Тугамбаева Салима Манатовна ________ «_____»_______20 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Мал шаруашылығы және аңшылықтану морфология негіздерімен» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «_____ »_________20 жыл, № Кафедра меңгерушісі ______________ Тугамбаева С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «____»__________ 20 жыл, № Төраға _________________ А.Тлеубаева 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «______»____________2013 жыл, № ОӘК төрайымы_____________Г.Искакова 4. БІРІНШІ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Тугамбаева Салима Манатовна профессор м.а. 2. Кафедра: Мал шаруашылығы және аншылықтану морфология негіздерімен 3. Хабарласу телефоны: 53-19-70 ( жұмыс), 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 корпус, аудитория № 213 5.Пәннің аты: «Молекулалық биология» 6. Кредит саны: 3(үш) 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Молекулалық биология фундаментальді дисциплина болып табылады. Биологиялық дисциплина арасында орталық орындардың бірін алады. Ол цитология, биохимия, вирусология, микробиология,генетика, биотехнология және т.б. негізі болып табылады. Молекулалық биологияны биологияның басқа бөлімдері сияқты, маңызды жалпы биологиялық көріністердің молекулалық механизмдерінің ашылуы нәтижесінде, басқа ғылымдармен білімнің синтетикалық аумағының бір негізгі көрінісі қалыптасатындай анықтауға болады. 1.3. Курстың мақсаты: Курс көшіру және қолдану кезіндегі жасушалардағы генетикалық ақпараттың молекулалық құрылысы мен механизмдеріне арналған. Молекулалық биология нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылысы мен құрамындағы, жасушалардағы генетикалық аппараттың жүзеге асуының құрылыс-қызметіндегі және тұқымқуалаушылық ақпараттың, аппоптоздың, генетикалық кодтың жүзеге асуындағы ерекшеліктерді оқытады. 1.4. Пәнді оқытудың міндеті: Бұл курстағы негізгі тапсырма студенттерге тек молекулалық биология аумағында білім беріп қана қоймай, жалпы және молекулалық генетика аумағында кеңінен меңгеріп, ойлануларына және өз беттерінше жұмыс жасай алуға мүмкіндік беру керек. 1.5. Пәнді оқытудың міндеті: -молекулалық биологияны курс бағдарламасына сай меңгеру керек; -тұқым қуалаушылықтың молекулалық негізі, құрылысы, ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының қызметі, ДНҚ репликациясының молекулалық механизмі, транскрипция және трансляция, геннің құрылымы, мутагенездің молекулалық механизмі, ДНҚ рекомбинациясы туралы жалпы мағлұмат алуы керек. -студенттер қазіргі заманғы рекомбинантты ДНҚ технологияларының жетістіктеріне бейімделіп, молекулалық биологияның негізін білуі керек. -студент өзінің болашақ мамандығын түсініп, не үшін керек екендігін, дисциплинаның негізгі мәселелерін, олардың жалпы білім жүйесіндегі байланысын білуі керек. -ғылыми-тәжірибелік, тәжірибелік зерттеулер кезінде өлі және тірі табиғатта болып жатқан процестер мен көріністер жайлы мағлұмат алуы керек. -студент ғылыми-зерттеулер және практика кезінде өзінің алған теориялық және практикалық білімін қосы пайдалана білуі керек. 1.6 Курстың пререквизитері: 1.6.1 генетика 1.6.2 химия 1.7 Курс постреквизитері: 1.7.1 морфология животных 1.7.2 физиология 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ САҒАТТЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиет| |п/п| | |тер | | | |Д |ЗС |ТӘЖ |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 Модуль Молекулалық биологияның пайда болуының қысқаша тарихы және дамуының | |негізгі кезендері | |1 Блок Тіршілік туралы ғылымдар жүйесіндегі молекулалық биологияның орны және | |рөлі | |1 |Кіріспе |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | | | | | | | |.2.8 | |2 |Молекула аралық қарым-қатынас және |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |олардың тірі жүйеде қызмет етудегі | | | | | |.2.8 | | |рөлі. Сигналдық қарым-қатынастардың | | | | | | | | |жасуша аралық және жасуша ішілік | | | | | | | | |механизмдері. | | | | | | | |2 Блок Ақуыздар | |3 |Ақуыздар құрылымы |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | | | | | | | |.2.8 | |2 Модуль Нуклеин қышқылдары | |1 Блок Генетикалық аппараттың молекулалақ қурылымы | |4 |Геном жайлы жалпы мәліметтер |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | | | | | | | |.2.8 | |2 Блок ДНҚ – ның құрылымы | |5 |ДНҚ – ның құрылымы және қызметі, ДНҚ –|1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |ның тұқымқуалаушылық ақпараттарын | | | | | |.2.8 | | |тасымалдаудағы рөлі | | | | | | | |3 Блок РНҚ – ның құрылымы | |6 |РНҚ – ның құрылымы және қызметі, ДНҚ –|1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |ның тұқымқуалаушылық ақпараттарын | | | | | |.2.8 | | |тасымалдаудағы рөлі | | | | | | | |3 Модуль Ақуыз биосинтезі | |1 Блок Трансляция, ақуыздардың жиналуы, модификация | |7 |Генетикалық код. Генетикалық кодтың |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |негізгі құрылымы. Кадондар құрылысы | | | | | |.2.8 | |2 Блок ДНҚ– ның репликациясы | |8 |Репликацияның молекулярлық механизмі | | | | | | | |9 |ДНҚ транскрипциясының РНҚ түзілу |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |процесі | | | | | |.2.8 | |4 Модуль Нуклеин қышқылдарының денатурациясы және ренатурациясы | |1 Блок Денатурация процесінің кооперативтілігі. Балқу температурасы. | |Денатурацияны бағалау әдісі. Ренатурация және молекулярлық гибридизация | |10 |Нуклеин қышқылдарының денатурациясы |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |және ренатурациясы | | | | | |.2.8 | |11 |Нуклеин қышқылдарының биосинтезі және |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |и деградациясы | | | | | |.2.8 | |2 Блок Тұқым қуалаушылықтың зат алмасуының және тасымалдануының молекулярлық | |механизмі | |12 |Генетикалық инженерия |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | | | | | | | |.2.8 | |13 |Мутагенез, ДНҚ репарациясы және |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |кроссинговердің молекулярлық | | | | | |.2.8 | | |механизмі | | | | | | | |14 |Рекомбинантты ДНҚ технологиясы |1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | | | | | | | |.2.8 | |3 Блок Апоптоз | |15 |Аппоптоз. Программаланған жасуша өлімі|1 | |2 |1,5 |4,5 |7.1.1-7| | |жайлы жалпы көзқарас | | | | | |.2.8 | | |Итого |15 | |30 |22,5 |67,5 | | 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін практикалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4 Курс форматы Қатысу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Үй жұмысы: Үй жұмысы міндетті түрде орындалып, әр апта сайын сабақтың сонында тапсырылуы тиіс. Үй тапсырмасы откен материалды бекіту үшін арнайы әзерлеген. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi. Қорытындысы бойынша бағалау баллдары қойылады. Емтихан кезінде дәріс дәптерді және кез келген кітапарды қолданылуға тыйым салынады. 5. Курс саясаты “Молекулалық биология” пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: - Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; - Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; - Қорытынды бақылау: ауызша емтихан Идеальді студент : 1. Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға дейін -30 балл, 8 аптадан 15 аптаға дейін -30 балл. Семестр бойынша -60 балл 2. Зертханалық және тәжіребелік сабақта жұмыс жасау: 1 аптадан 6 аптаға дейін – 16 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін – 15 балл, 7 және 15 апталар рубеждік бақылау - 60 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент 300 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін – 300 балл. Жалпы семестр бойынша - 600 балл. Емтихан- 400 балл. 3. СОӨЖ жумыс жасау 1 аптадан 6 аптаға дейін - 7 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін – 5 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент - 42 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін – 35 баллов. Семестр бойынша - 77 балл. 4. СӨЖ семестр бойынша -142 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Молекулалық биология» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |1 |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |2 |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |3 |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |4 |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |6 |Ағымды бағылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |7 |1 Рубеждік бақылау |60 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |9 |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |10 |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |12 |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |13 |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |60 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 7 . ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негізгі әдебиеттер : 7.1.1 Коничев А.С.,Севастьянова Г.А. Молекулярная биология М., 2005 7.1 .2 Ашмарин И.П. Молекулярная биология Ленинград, 1974. 7.1.3 Жинкин Л.Н., Румянцев П.П. Руководство по цитологии. М., 1966 7.1.4 Албертс Б., Брейм Д., Льюис Дж., Рэфф М., Робертс К., Уотсон Дж., Молекулярная биология клетки М., в пяти томах, 1994. 7.1. 5Вилли К. Биология. М., Мир., 1978 7.1. 6 Уотсон Дж., Молекулярная биология гена. М., Мир. 1986. 7.1. 7 Энгельгарт В.А. Молекулярная биология. М., Наука, 1964. 7.2. Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Свенсон К., Уэбстер П. Клетка. М.,1980 7.2.2. Зенбуш П. Молекулярная и клеточная биология: в 3-х томах. М.,1982 7.2.3 Поликар А., Беси М. Элементы патологии клетки. М., 1970 7.2.4 Де Дюв К. Путешествие в мир живой клетки. М., 1987 7.2.5 Кемп П., Ареис К. Введение в биологию. М., 1988 7.2.6 Бергельсон Л.Д. Биологические мембраны: факты и гипотезы. М.,1975 7.2.7 Болдырев А.А. Строение и функции биологических мембран. М., 1987 7.2.8. Шахламов В.А., Авцин А.П. Патология клетки. М.,1980
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz