Файл қосу

Жалпы педагогика. Пән постреквизиттері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
                          ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТІ
ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |
|СМЖ 3 - деңгейдегі құжаты|ПОӘК                  |                        |
|                         |                      |ПОӘК 042-18.19-51-2013  |
|«Кәсіптік білім беру     |                      |                        |
|педагогикасы» пәнінің    |№ 1-басылым           |                        |
|оқу-әдістемелік кешені   |                      |                        |
|(студенттер үшін)        |                      |                        |








                     «Кәсіптік білім беру педагогикасы»

                        пәннің оқу-әдістемелік кешені


                     5В010300 Педагогика және психология


                                                      мамандығына арналған





                  Студенттер үшін пәннің жұмыс бағдарламасы










                                 Семей 2013





1. Құрастырған

Құрастырған:  ____________________    Сарсекова Г.К.
«Педагогика» кафедрасының  оқытушысы
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
 «25» қыркүйек 2013  ж.

2. Талқыланды
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
 «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «04» қыркүйек 2013 ж.


Кафедра меңгерушісі __________  Джанбубекова М.З.


2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
Хаттама № 1 «05» қыркүйек 2013 ж.


Төрағасы __________ Ахметова Ш.Т.

3. бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды
және  мақұлданды.
Хаттама № 1 «18» қыркүйек 2013 ж.


ОӘК төрағасы    _______________ Искакова Г.К.

4. Алғашқы рет енгізілді
(«   » ____________ 20 __ж.   №__  басылымның орнына)

















                                   Мазмұны



   1. Жалпы ережелер
   2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
   3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
   4. Курс форматы
     5. Курс саясаты
     6. Баға қою саясаты
   7. Әдебиеттер















































                              1  Жалпы ережелер
1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні –  Сарсекова Г.К., оқытушы
Кафедра – Педагогика
Байланыс жүйелері – тел.: 42-25-33, №2 оқу корпусы, 414-кабинет
Пәннің өтілу орны – сабақ кестесі бойынша
Пән атауы – «Кәсіптік білім беру педагогикасы»
Кредит саны -2
Кесте 1. Оқу жоспарынан ақпарат
|Курс  |Семестр  |Кредит |Дәріс |Практи  |СОӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы  |Бақылау  |
|      |         |       |      |калық   |       |      |         |түрі     |
|3     |6        |3      |15    |15      |15     |45    |90       |Емтихан  |

         1.2  Курстың қысқаша мазмұны:
    «Кәсіптік білім беру педагогикасы»  курсы  5В010300-  «Педагогика  және
психология» мамандарын даярлайтын оқу жоспарына сәйкес жасалынады.  Кәсіптік
педагогика – жалпы педагогиканың бір тармағы ретінде  енді  өркендеп,  дамып
келе жатқан жас ғылым.
    1.3  Курстың мақсаты :
    Курсты оқыту мақсаты  -  студенттерді  болашақ  педагогикалық  кызметке
дайындаудың әдістемелік  негізін  қалау,  жалпы  білім  беретін  мектептерде
оқушы жастармен бастауыш кәсіптік білім  мен  еңбек  технологиясының  типтік
оқу  бағдарламаларының  тарауларына  сәйкес  жемісті  жұмыстар   жүргізуіне,
мектеп  оқушыларын  Республикадағы  жаңаша  әлеуметтік   және   экономикалық
жағдайларда  еңбекке  дайындауға  кажетті  білім,  іскерлік  және   дағдысын
калыптастыру. 
         1.4 Пәннің негізгі міндеті
- Кәсіпке оқыту мазмұнынының  әр  кезеңіндегі  білім  беру  мазмұны  жөнінде
студенттерге  нақты  түсінік  беру;  педагогтың  сабақты  ұйымдастыруы   мен
материалдық жабдықтауы, оларды жоспарлау жұмыстарының мазмұнымен  таныстыру,
сабақтан тыс, сыныптан тыс және мектептен  тыс  жұмыстарды  ұйымдастыру  мен
басқаруға болашақ мұғалімдерді дайындау; 
- Жан-жақты дамыған, шығармашылық  қабілеті  жоғары,  кәсіби  бейім  тұлғаны
тәрбиелу және жетілдіруге жағдай жасау; болашақ кәсіби қызметінде  өзін  өзі
айқындау мен өз мүмкіндігін жүзеге асыруға дайындау;
- Студенттерді педагогикалық еңбекті тиімді  ұйымдастыруға,  оқушы  жастарға
білім берудің тиімді  әдістері  мен  формаларын,  оқу  құралдарын  таңдауға,
әдістемелік, анықтамалық және арнайы әдебиеттермен жұмыс жасауға үйрету.


1.5  Пәнді оқып, аяқтаған студенттердің білуі және орындай алуы керек:
-қоғамның  казіргі  даму  кезеңіне  сай   кәсіпке   окыту   мақсаттары   мен
міндеттерін оқушы жастарға насихаттай білу;
-бағдарлама мазмұнындағы оқу материалдарына байланысты оқытудың  аса  тиімді
формаларын, әдістері мен кұралдарын іріктеу;
-арнайы, анықтамалық және әдістемелік әдебиеттерді пайдалану;
-күнтізбелік-тақырыптык  және  күнделікті  сабак  жоспарларын  әзірлеу  және
оларды әдістемелік жабдықтау;
-жалпытехникалық және арнайы пәндер бойынша сыныптан тыс және мектептен  тыс
сабақтарды ұйымдастыру мен өткізу;
-оқу барысында және сыныптан тыс жұмыстарда  оқушылармен  еңбекке  тәрбиелеу
мен кәсіби бағдар жұмыстарын жүргізу.
3.5  Пән  пререквизиттері:
3.5.1. Жалпы  педагогика;
3.5.2. Педагогикалық шеберлік;
3.5.3. Бастауыш білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар;
3.5.4. Этнопедагогика.
3.6   Пән постреквизиттері:
3.6.1. Инклюзивті білім беру;
3.6.2. Педагогикалық менеджмент.

       Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

    Кесте 1.
|№  |Тақырыптары                           |Аудиториялық сағаттардың        |
|   |                                      |бөліну                          |
|   |                                      |Дәріс |Сарама|СӨОЖ     |СӨЖ     |
|   |                                      |      |н     |         |        |
|1  |Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық |2     |2     |2        |10      |
|   |негіздері                             |      |      |         |        |
|2  |Кәсіпке баулу мазмұны                 |2     |2     |2        |        |
|3  |Кәсіпке баулу формалары мен әдістері  |2     |2     |2        |10      |
|4  |Кәсіпке баулудың қағидалары мен       |2     |2     |2        |        |
|   |жүйелері                              |      |      |         |        |
|5  |Кәсіптік білім берудегі инновациялық  |2     |2     |2        |10      |
|   |технологиялар                         |      |      |         |        |
|6  |Кәсіптік білім берудегі педагогикалық |2     |2     |2        |        |
|   |менеджмент                            |      |      |         |        |
|7  |Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы |2     |2     |2        |15      |
|   |тәрбие жұмыстарының теориясы мен      |      |      |         |        |
|   |практикасы                            |      |      |         |        |
|8  |Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу |1     |1     |1        |        |
|   |мұғалімдерін даярлау және қайта       |      |      |         |        |
|   |даярлау                               |      |      |         |        |
|Барлығы                                   |15    |15    |15       |45      |


       Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары

Дәрісті тыңдап, жазуға әдістемлік нұсқау.
Мақсаты:  студенттерді курс бойынша тиісті теориялық біліммен қаруландыру.
Міндеттері:  әр  тақырыпты  меңгеру  мақсатымен  жүйелі  білім  беру;  пәнге
қызығушылығын тудыру және өздігінен жұмыс істей білуге үйрету;  Жоғарғы  оқу
орындарындағы  оқытуды  ұйымдастырудың  негізгі  формасы   –   дәріс   болып
табылады. Дәріс студенттерге пәнге деген қызығушылығын тудырады.
Дәріс – студенттерде өздігінен терең білім алуға ізденіс туғызады.
Лекция сабағын тыңдау және жазуға даялық:
сабаққа кешікпеңіз;
дәріс дәптеріңізді және қаламыңызды ұмытпаңыз;
дәріс барысында мәтінді қалмай жазып отыруға талпыныңыз.

Семинарлық сабақтың мақсаты:
• теориялық материалдарды тереңдетіп зерттеу;
• ғылыми мәтіндерді сұрыптау,  материалды  жалпылау  дағдысын  қалыптастыру,
ойлау сынын дамыту және т.б.;
•  білімді  меңгеруде  өзбеттілік,  шығармашылық  инициатива,   шығармашылық
қабілеттерін дамыту;
• көпшіліктің алдында сөйлеу, пікірін  білдіру  және  өз  көзқарасын  қорғау
дағдысын қалыптастыру.
Мақсаты: пән  бойынша  лекцияда  алған  білімдерін  бекіту,  тереңдету  және
кеңейту.
Міндеттері:
- Пән бойынша алған теориялық материалдарын тереңдету және жүйелеу;
- Библиографиямен өздігінен жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру;
- Аудиторияда өз ойын білдіруге, басқаны  тыңдай  білуге,өз  пікірін  қорғай
білуге және талқылауға қатысуға үйрету.


       Курс форматы

   Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер  (Д),  практикалық  (Пр)
сабақтардан, СОӨЖ , СӨЖ  тұрады.
   Тақырыптардың барлығы дәрістік, практикалық сабақтарда берілген,  қалғаны
өздiгiнен орындалады.
   Дәрiстiк, практикалық  сабақтарды орындау  мiндеттi.
   Аралық  аттестация  қортындылары  студенттiң  сабаққа   қатысуын,   өздiк
жұмыстарын өз  уақытында  орындауын,  сабақ  үстiнде  жауап  беруiн,  аралық
бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады.
   Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан  кеш
тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады.
   Студенттердiң бiр-бiрiнен  көшiргенi  немесе  плагиат  (дайын  тапсырманы
көшiру) үшiн оған курс бойынша “қанағаттандырарлықсыз” деген баға қойылады.

                                        5  Курс саясаты
   Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде  қатысу,
әрбір тақырыпқа  конспект  жазу.  Оқулық  материалдары  бойынша  өз  бетімен
практикалық үй жұмыстарын көрсетілген уақытта орындау. Егер студент  белгілі
бір себептермен сабаққа қатыса  алмаса,  барлық  өткен  материалдар  бойынша
жауап беру тиіс.
      Тәртіп:  Сабақ  үстінде  үнемі  тәртіп  бұзған  студент   аудиториядан
шығарылып жіберіледі  және  барлық  курс  бойынша  «қанағаттанғысыз»  бағасы
қойылады.
      Бақылау жұмыстары:  Межелік  бақылау  қорытындысы  студенттің  сабаққа
қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын,  сабақта  ауызша  және  жазбаша
түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
      Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу  үшін  қатаң  жазалап  аудиторядан
шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады.
      Ұялық телефон:  Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек.
      Емтихан: Қорытынды емтихан  оған  босатылған  барлық  студенттер  үшін
компьютерлық тест жүйе негізінде жүргізіледі.  Емтиханның  қорытынды  бағасы
қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі.

                                                6    Баға қою саясаты
      «Этнопедагогика»  пәнін  оқытуда  екі  рет  аттестация  қойылады.   Әр
аттестацияны есептеу үшін келесідей критерийлер қарастырылады:
 • Дәріс сабағына қатысу төмендегідей бағаланады:
 • дәріс сабағы – 0 баллға тең.
 • Тәжірибелік сабақтың жауабы – 5,6,7 аптада 20 баллмен бағаланады, ал
   қалған апталарда 15 баллмен бағаланада.
 • ОСӨЖ бірінші және екінші аттестацияда үш реттен тапсырылады –   10
   баллдан.
 • СӨЖ-де бірінші және екінші аттестацияда үшке бөліп  тапсырылады  – 25
   баллдан.
      Осы критерийлерге қарап студенттің аттестациясы қойылады.




Кесте 2.
|Оқу      |Апта                                                      |Бар|
|сағатының|                                                          |лығ|
|түрі     |                                                          |ы  |
|                                                                             |
|1 |өте жақсы бағасын қою барысында тәлімгер тақырып бойыншы берілген ауысша,|
|  |жазбаша, тәжірибелік жұмысты толығымен орындаған жағдай ескеріледі; егер |
|  |нақтылау үшін берілген сұраққа жауап берілмеген жағдайда бір кемшілігі   |
|  |ескеріліп   1-4% алынып койылады                                         |
|2 |жақсы бағасы ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс, оның нәтижелері жалпы   |
|  |түрде оқу жоспарына сай, бірақ бір немесе екі өрескел қатесі немесе үш   |
|  |кемшілігі жалпы пайыздан 1 шегеріліп отырылады (дұрыс, бірақ жетілген дәл|
|  |жауап емес).                                                             |
|3 |қанағаттанарлық  бағасы егер де ауысша, жазбаша, тәжірибелік жұмыс  оның |
|  |нәтижелері негізінен бағдарламаның талаптарына сай келіп, бірақ 1 өрескел|
|  |қатесі және 2 кемшілігі болса, немесе 1 өрескел қатесі және 1 өрескел    |
|  |емес қатесі, немесе 2 – 3 өрескел қатесі, немесе 1 өрескел емес және 3   |
|  |кемшілігі болса, немесе 4 – 5 кемшілігі болса  қойылады.                 |
|4 |Негізінен  қанағаттанарлықсыз  бағасы жұмыстың жоқтығын көрсетеді, және  |
|  |оқушыға оны қайта жасауды ұсынуға болады.                                |


                                           Дәріс тақырыптары:

Тақырып 1. Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық негіздері
Мақсаты: Кәсіби педагогика  ұғымына анықтама беру, түсіндіру. Ғылыми
зерттеулерді басқару.
Жоспар:
1. Кәсіптік білім беру педагогикасының философиялық әдіснамалық негіздері.
2. Ғылыми зерттеулерді басқару.Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері.
3. Кәсіптік білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары. Шет елдердегі
кәсіптік білім беру.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 2. Кәсіпке баулу мазмұны
Мақсаты: Кәсіптік  білім  берудің  мемлекеттік  стандартымен,  бағдарламамен
таныстыру.
Жоспар:
1.Кәсіптік   білім   берудің   мемлекеттік    стандарты.    Кәсіпке    баулу
бағдарламаларын түзудің ғылыми теориялық негіздері.
2.Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі жалпы тәсілдер.  Оқыту  мазмұнын  макро
және микро деңгейде құрылымдау.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 3. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері
Мақсаты: Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік беру.
Жоспар:
1. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік
2. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына байланысты оқыту формалары мен әдістерін
таңдау.
3.Кәсіпке баулуды ұйымдастырудың формалары мен әдістерін оңтайландыру.
4.Оқушылардың білімін ептілігі мен дағдысын бақылаудың ерекшеліктері.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 4. Кәсіпке баулудың қағидалары мен жүйелері
Мақсаты:  Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу-
тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Жоспар:
1. Педагогикалық процестердің маңызы, құрылымы мен жобалануы
2. Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу-тәрбие
процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері.
3.Кәсіпке баулудың жүйелері туралы түсінік және олардың элементтері.
Оқушыларды кәсіпке баулудың негізгі жүйелерінің сипаттамасы.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып   5.   Кәсіптік   білім   берудегі    инновациялық    технологиялар.
Этнопедагогика курсы бойынша тәрбие жұмысының әдістемесі. (1 сағат. 9 апта)
Мақсаты: Педагогикалық технологиялардың түрлеріне түсінік беру.
Жоспар:
1.Педагогикалық  технологияны  жобалаудың  әдіснамасы.  Оқыту  технологиясын
ұйымдастырудағы инновациялық тәсілдер.
2.  Педагогикалық   технологияларды   жіктеу.   Педагогикалық   технологияны
жобалау.
3.Оқытудағы қазіргі ақпараттық  және  коммуникативтік  технологиялар.  Оқыту
процесін компьютермен қамтамасыз ету.
4.Кәсіптік  білім  берудегі  модульдік  және  тұлғаға  бағдарлы  білім  беру
технологиялары.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 6. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент
 Мақсаты: педагогикалық менеджменттің негізгі мақсаты және міндеттерін
түсіндіру.
Жоспар:
1. Кәсіптік білім беру аймағындағы педагогикалық менеджменттің негізгі
мақсаты және міндеттері
2. Білім беру аймағындағы менеджер қызметінің қағидалары мен әдістері
3. Педагогикалық жүйе қызметінің тиімділігін арттыруда менеджер тұлғасының
рөлі
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақытып 7. Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы тәрбие жұмыстарының
теориясы мен практикасы
Мақсаты: Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың
ерекшеліктерімен таныстыру.
Жоспар:
1. Адамгершілік (гуманистік) тәрбие заңдылықтары мен қағидалары
2. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие. Еңбек, жеке тұлғаның негізгі сапаларын
қалыптастыру құралы ретінде
3. Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың ерекшеліктері
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 8. Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу мұғалімдерін  даярлау  және
қайта даярлау
Мақсаты:  Қазіргі  оқу-тәрбие  процесінде   кәсіпке   баулу   мұғалімдерінің
(оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы туралы түсінік беру.
Жоспар:
1.Кәсіпке баулу  мұғалімдерінің  (оқытушыларының)  әдістемелік  және  арнайы
дайындығына қойылатын талаптар. Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке  баулу
мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы.
2.Еңбекке  және  кәсіпке  баулу  бойынша   (мектепте,ауданда,қалада,облыста)
әдістемелік жұмыстар жүйесі. Кәсіпке баулу  мұғалімдерінің  (оқытушыларының)
даярлығы және олардың біліктілігін жетілдіру.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

                                                        Практикалық сабақ
Тақырып 1. Кәсіби педагогиканың ғылыми теориялық негіздері
Мақсаты: Кәсіби педагогика  ұғымына анықтама беру, түсіндіру. Ғылыми
зерттеулерді басқару.
Жоспар:
1. Кәсіптік білім беру педагогикасының философиялық әдіснамалық негіздері.
2. Ғылыми зерттеулерді басқару.Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері.
3. Кәсіптік білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары. Шет елдердегі
кәсіптік білім беру.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 2. Кәсіпке баулу мазмұны
Мақсаты: Кәсіптік  білім  берудің  мемлекеттік  стандартымен,  бағдарламамен
таныстыру.
Жоспар:
1.Кәсіптік   білім   берудің   мемлекеттік    стандарты.    Кәсіпке    баулу
бағдарламаларын түзудің ғылыми теориялық негіздері.
2.Кәсіпке баулу мазмұнын іріктеудегі жалпы тәсілдер.  Оқыту  мазмұнын  макро
және микро деңгейде құрылымдау.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 3. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері
Мақсаты: Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік беру.
Жоспар:
1. Кәсіпке баулу формалары мен әдістері туралы түсінік
2. Оқытудың мақсаты мен мазмұнына байланысты оқыту формалары мен әдістерін
таңдау.
3.Кәсіпке баулуды ұйымдастырудың формалары мен әдістерін оңтайландыру.
4.Оқушылардың білімін ептілігі мен дағдысын бақылаудың ерекшеліктері.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 4. Кәсіпке баулудың қағидалары мен жүйелері
Мақсаты:  Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу-
тәрбие процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру.
Жоспар:
1. Педагогикалық процестердің маңызы, құрылымы мен жобалануы
2. Кәсіпке баулудың қағидалары,құрамы,өзара ықпалы және оларды оқу-тәрбие
процесінде жүзеге асырудың ерекшеліктері.
3.Кәсіпке баулудың жүйелері туралы түсінік және олардың элементтері.
Оқушыларды кәсіпке баулудың негізгі жүйелерінің сипаттамасы.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.


Тақырып   5.   Кәсіптік   білім   берудегі    инновациялық    технологиялар.
Этнопедагогика курсы бойынша тәрбие жұмысының әдістемесі. (1 сағат. 9 апта)
Мақсаты: Педагогикалық технологиялардың түрлеріне түсінік беру.
Жоспар:
1.Педагогикалық  технологияны  жобалаудың  әдіснамасы.  Оқыту  технологиясын
ұйымдастырудағы инновациялық тәсілдер.
2.  Педагогикалық   технологияларды   жіктеу.   Педагогикалық   технологияны
жобалау.
3.Оқытудағы қазіргі ақпараттық  және  коммуникативтік  технологиялар.  Оқыту
процесін компьютермен қамтамасыз ету.
4.Кәсіптік  білім  берудегі  модульдік  және  тұлғаға  бағдарлы  білім  беру
технологиялары.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 6. Кәсіптік білім берудегі педагогикалық менеджмент
 Мақсаты: педагогикалық менеджменттің негізгі мақсаты және міндеттерін
түсіндіру.
Жоспар:
1. Кәсіптік білім беру аймағындағы педагогикалық менеджменттің негізгі
мақсаты және міндеттері
2. Білім беру аймағындағы менеджер қызметінің қағидалары мен әдістері
3. Педагогикалық жүйе қызметінің тиімділігін арттыруда менеджер тұлғасының
рөлі
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.


Тақырып 7. Кәсіптік білім беру оқу орындарындағы тәрбие жұмыстарының
теориясы мен практикасы
Мақсаты: Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың
ерекшеліктерімен таныстыру.
Жоспар:
1. Адамгершілік (гуманистік) тәрбие заңдылықтары мен қағидалары
2. Жеке тұлғалық бағдарлы тәрбие. Еңбек, жеке тұлғаның негізгі сапаларын
қалыптастыру құралы ретінде
3. Кәсіптік оқу орындарында тәрбие процестерін ұйымдастырудың ерекшеліктері
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.

Тақырып 8. Еңбек технологиясы және кәсіпке баулу мұғалімдерін  даярлау  және
қайта даярлау
Мақсаты:  Қазіргі  оқу-тәрбие  процесінде   кәсіпке   баулу   мұғалімдерінің
(оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы туралы түсінік беру.
Жоспар:
1.Кәсіпке баулу  мұғалімдерінің  (оқытушыларының)  әдістемелік  және  арнайы
дайындығына қойылатын талаптар. Қазіргі оқу-тәрбие процесінде кәсіпке  баулу
мұғалімдерінің (оқытушыларының) қызметтік міндеттері және құқығы.
2.Еңбекке  және  кәсіпке  баулу  бойынша   (мектепте,ауданда,қалада,облыста)
әдістемелік жұмыстар жүйесі. Кәсіпке баулу  мұғалімдерінің  (оқытушыларының)
даярлығы және олардың біліктілігін жетілдіру.
Әдебиеттері:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.




Кесте 4.
|Апта  |СӨЖ тапсырмаларының кестесі                      |Ұпай  |Формасы      |
|      |Тапсырма мазмұны                                 |саны  |             |
|1     |2                                                |3     |4            |
|7 апта|Кәсіптік оқыту педагогы қызметінің жеке-дара     |75    |Ақпараттық   |
|      |стилі.                                           |      |жоба (топқа  |
|      |                                                 |      |бөлініп      |
|      |                                                 |      |буклет       |
|      |                                                 |      |жасаңыз)     |
|12    |Кәсіпке баулу мұғалімдерінің даярлығы және       |75    |презентация  |
|апта  |олардың біліктілігін жетілдіру.                  |      |             |

Кесте 5
|Апта  |СОӨЖ тапсырмаларының кестесі                     |Ұпай  |Формасы      |
|      |Тапсырма мазмұны                                 |саны  |             |
|1     |2                                                |3     |4            |
|4 апта|Тақырыбы- Кәсіптік оқытудың қазіргі заманғы      |10    | (Слайд      |
|      |педагогикалық технологиялары.                    |      |жасау)       |
|7 апта|Тақырыбы-Кәсіптік оқыту педагогының кәсіби білім |10    |Мақала жазу  |
|      |беру ұстазының кәсіби қалыптасуының педагогикалық|      |             |
|      |негізі                                           |      |             |
|10-апт|Жастарды кәсіпке баулу үрдісінің негізгі         |10    |(Слайд жасау)|
|а     |құраушылары.                                     |      |             |

 Әдебиеттер:
1.Р.Қ.Дүйсембінова «Кәсіби педагогика»- А,-2012ж.
2.Бабанский Ю.К., Потамник М.М. Оптимизация педагогического процесса /В
вопросах и ответах.- Киев: Родянская школа, 1984.-286
3.Батышев С.Я. Трудовая подготовка школьников. Вопросы теории и методики.-
М.: Педагогика, 1981.-192с.
4. Батышев С.Я. и др. Профессиональная педагогика.-М.Ассрциация
«Профессиональное образования», 1999.-904с.
5. Батышев С.Я. «Энциклопедия профессионального образования» М.: АПО, 1999-
Т2.-П-44ос.
6.Сейтешев А.П. Профессиональная направленность личности. Алматы, Наука.-
1990г.
7.Кыверляг А.А. Метды исследования в профессиональной педагогике. Талин,
1980г.
8.Устемиров К., Шаметов А., Василев И. Профессиональная педагогика.-
Алматы,2005.-432с.
9.Симонов В.П. Педагогический менеджмент:50 нау-хау в области управления
образовательным процессм учебное пособие.-М., 1997г.
Қосымша әдебиеттер:
1.Беспалько В.П. Слогаемые педагогической технологий. –М «Педагогика»,
1989г.
2.Кузьмина Н.В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера
пройзводственного обучения профтехучилище.-М.: Высшая школа,1989г.



Пәндер