Файл қосу
Ізденісті зерттеулер
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ» 5В073100 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығына арналған 1 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН 2 БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Ашакаева Р.У. _________________ «_30__» __08___ 2013ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «_04__» ___09__ 2013ж. Кафедра меңгерушісі _________ доцент м.а. Кабышева Ж.К. 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «_09__» ___09__ 2013ж. АФ ОӘБ төрайымы _________ доцент м.а. Тлеубаева А.В. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «_18__» _____ 2013ж. Оқу- әдістемелік кеңестің төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысы бойынша проректор профессор Искакова Г.К. 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 | Қолдану саласы | |2 |Нормативтік сілтемелер | |3 |Жалпы ережелер | |4 |Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы | |8 |Әдебиеттер | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу әдістері» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушының жұмыс бағдарламасы 050731 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған. Ол студенттерді оқу процессі кезіндегі алатын біліммен, курстың мазмұнымен таныстырады. Оқу әдістемелік кешені пәнді оқыту кезіндегі негізгі жетекші құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Бұл «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу әдістері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен құрамына енетін оқытушының жұмыс бағдарламасы төмендегі құжаттар талаптарына сай осы пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - 050731 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығы бойынша элективті каталогы - СТУ 042-ГУ-4-2013 Университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары» - ДП Құжат «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің жалпы мазмұны Қазіргі жағдайда ғылыми техниканың дамуында ғылымның және ғылыми- техникалық мәліметтердің көлемі интенсивті өсуде. Жоғарғы оқу орындарында жоғары білікті мамандарды дайындауда олардың білімділігіне, іздемпаздығына көңіл бөлінеді. Студенттер алған білімдерін ғаламдық, аймақтық және жергілікті экологиялық мәселелерді шешуге қолдана білулері керек. Ғылыми жұмыстың мақсаты болып студенттердің өздік шығармашылық жұмыстарға баулу және өз мамандықтары бойынша жалпы ғылыми және кәсіби дайындау. «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу әдістері» пәні Өзіндік шығармашылық жұмысқа қабілетті, жолғарғы жалпы ғылыми және кәсіби дайындығы бар маман дайындау «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу әдістері» курсы ғылыми- зерттеу жұмыстарының негізгі әдістерін, негізгі терминдар мен түсініктерді, ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша жоспар құруды, ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша қорытынды жасап, оны арнайы мекемелерде қолдана білуді оқытады. 3.2 Пәнді оқытудың міндеттері - қазіргі жағдайда мамандарды жан-жақты дайындау болып табылады, Өз білімдерін үздіксіз тереңдете және толықтыра алатын, пікірлерін, теориялық және кәсіби деңгейін көтеретін, ғылыми техникалық прогресті жетілдіруге ашық қатысатын болуы керек. Білімді жақсы меңгеруге, жауапты, шығармашылыққа белсенді және өзін-өзі басқаруды студенттерге үйрету қажет. 3.3 Пәнді оқу барысында студент білу қажет - ғылыми зерттеу жұмыстарының жоспарын құру және іске асыра білу; - ғылыми білім мен шығармашылықтың әдістемелік негізі; - ғылыми зерттеу негізіндегі дұрыс таңдау және ғылыми зерттеу жұмыстарының кезеңдері; - ғылыми ақпаратты қайта өңдеу; - шығармашылық ізденістер; - тәжірбиелік іздестіру; - шығармашылық ізденулерді қайта өңдеу шешімдері; - ғылыми жұмыстардың нәтижесін байыптау. - қоршаған ортаның мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдану. Пәннің пререквизиттері: - информатика Пәннің постреквизиттері: -курстық және дипломдық жұмыстарды Оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 | | | |Курс |Семестр | |1-модуль Ғылыми зерттеу жұмыстарының түсінігі мен әдістері | | | Кіріспе. Пәннің мақсатымен тапсырмасы. Студенттердің ғылыми зерттеу |1 | |жұмыстары. | | |Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейтін ұйымдар. |1 | |Шығармашылық және ғылымды танып білудің негізгі әдістемесі. Ғылыми |1 | |білімге түсінік. | | |Ғылыми технологиялық шығармашылықтың әдістері және қағиданың |1 | |элементтері. | | |Қағидалық тәсілдер және эксперименттік зерттеулер. |1 | |Ғылыми технологиялық шығармашылықтың әдістері және қағиданың |12 | |элементтері. | | |2 модуль Ғылыми зерттеудің мазмұны, кезеңдері | | |Ғылыми зерттеу жұмыстарының кезеңдері және ғылыми-зерттеу кезеңіндегі |1 | |таңдау бағыттары. Ізденісті зерттеулер. | | |Ғылыми зерттеулердің тақырыбын, мәселесін таңдау бағыттары. |1 | |Экономикалық тиімділігі. | | |Ізденіс. Ғылыми ақпаратты қайта құрау және жинақтау. Ақпараттық |1 | |жүйелер. Ғылыми құжаттар және баспа. | | |Мемлекеттік ғылыми-техникалық ақпараттық жүйе. Ақпараттық–ізденіс |1 | |жүйесі. Ғылыми патенттік ақпарат. | | | Қағидалық зерттеулер. Қағидалық зерттеулердің тапсырмасы мен |1 | |әдістемесі. | | |Математикалық әдісі зерттеулерде қолдану. Аналитикалық тәсіл. |1 | |Ықтималдық –статистикалық әдіс. | | |Экологиядағы тәжірибелік тапсырма, оның түрлері және жіктелуі. |1 | |Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Өлшеу кезіндегі кездейсоқ |1 | |қателерді бағалау тәсілі және кездейсоқ қателердің негізгі қағидалары. | | |Ғылыми жұмысты нәтижелі өңдеу. Ғылыми есеп берудің баяндамалық |1 | |жоспарын құру. | | |Барлығы |15 | |1-модуль Ғылыми зерттеу жұмыстарының түсінігі мен әдістері | | |Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстары |2 | |Ғылыми зерттеудің мазмұны, мақсаты, зерттеу нысаны |2 | |Ғылыми жұмысты нәтижелі өңдеу |2 | |Оқулық және ғылыми еңбектермен жұмыс |2 | |Студенттің өз бетінше зерттеу жұмыстарын шығармашылық тұрғыда шеше алу|2 | |дағдысы | | |Дипломды жобалау және курстық жұмыстары орындау ережелері |2 | |2 модуль Ғылыми зерттеудің мазмұны, кезеңдері | | | Өмір сүру ортасының жағдайы және жағымсыз факторлары |2 | |Берілген территорияның әр түрлі бөліктерінің ауасының шандану дәрежесін|2 | |зерттеу | | |«Адамның өмір сүру ортасындағы қауіптіліктері» тақырыбына ғылыми |2 | |презентация жасау | | |Төтенше жағдай мәселелерінің үлгілерін жасау (модельдеу) және зерттеу |2 | |«Техносфераның жағымсыз көрсеткіштері» тақырыбына глоссарий жасау |2 | |Экологиялық зиянды заттар мен әсер ету факторларын анықтау |2 | |Антропогенді заттардың қоршаған ортаға тигізетін әсері |2 | |Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу бойынша тақырып тұжырымын |2 | |таңдау | | |Зерттеу жұмысының технологиялық тiркесiн құрастыру |2 | |Барлығы |30 | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 1. Ғылыми ақпараттарды іздеу, жинау, өңдеу. Ғылыми эксперимент және оның ерекшеліктері. 2. Теориялық және эмпирикалық зерттеулердің әдістері. Ғылыми зерттеулерді пайдалану және қолдану. 3. Жоғары оқу орынындағы ғылыми экспедиция жүргізу ерекшелігі 4. Төтенше жағдай аймағындағы ғылыми зерттеу жұмыстары 5. Библиографиялық тізімдерді құрастыру. Катологтармен жұмыс істеу ережелері. 6. Интернет: ғылыми ақпаратты алудағы мәні 7. Ғылыми білімнің негізгі түсінігі (білім, білімпаз, ойлы, түсінікті, ойдың, қортындысы, пікір,гипотеза, заң, қағида.) 8. Ғылыми ізденістің түрі. Ғылыми зерттеу жұмыстарын, ізденімпаз зерттеулер 9. Ғылыми мәліметтерді іздеу жолдары, ғылыми құжаттар 10. Ғылыми зерттеудің мазмұны, мақсаты, зерттеу нысаны 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 | Тақырып |Көрнекті |өздік жұмыс |Тексеріс түрі| | |құрал, |тақырыптары | | | |сызба,сла| | | | |йдтар | | | |Дәрістік сабақ |Тәжірибелік | | | | | |(семинарлық) сабақ | | | | | Кіріспе. Пәннің |Студенттердің |Плакат, |Ғылыми |Реферат АС | |мақсатымен |ғылыми зерттеу |слайдтар |ақпараттарды | | |тапсырмасы. |жұмыстары | |іздеу, жинау, | | |Студенттердің ғылыми| | |өңдеу. Ғылыми | | |зерттеу жұмыстары. | | |эксперимент және | | | | | |оның | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | | | | | |Интернет: ғылыми | | | | | |ақпаратты алудағы| | | | | |мәні | | |Ғылыми әдебиеттермен|Ғылыми зерттеудің |Слайд |Теориялық және |Реферат АС | |жұмыс істейтін |мазмұны, мақсаты, |плакат |эмпирика лық | | |ұйымдар. |зерттеу нысаны | |зерттеулер дің | | | | | |әдістері. Ғылыми | | | | | |зерттеулерді | | | | | |пайдалану және | | | | | |қолдану. | | |Шығармашылық және |Ғылыми жұмысты | |Жоғары оқу |Реферат | |ғылымды танып |нәтижелі өңдеу |Плакат, |орынындағы ғылыми|АС | |білудің негізгі | |слайдтар |экспедиция | | |әдістемесі. Ғылыми | | |жүргізу | | |білімге түсінік. | | |ерекшелігі | | |Ғылыми технологиялық|Оқулық және ғылыми |Плакат, |Төтенше жағдай |Реферат | |шығармашылықтың |еңбектермен жұмыс |слайдтар |аймағындағы |АС | |әдістері және | | |ғылыми зерттеу | | |қағиданың | | |жұмыстары | | |элементтері. | | |Библиографиялық | | | | | |тізімдерді | | | | | |құрастыру. | | | | | |Катологтармен | | | | | |жұмыс істеу | | | | | |ережелері. | | |Қағидалық тәсілдер |Студенттің өз |Плакат, |Ғылыми білімнің |Реферат | |және эксперименттік |бетінше зерттеу |слайдтар |негізгі түсінігі |АС | |зерттеулер. |жұмыстарын | |(білім, білімпаз,| | | |шығармашылық | |ойлы, түсінікті, | | | |тұрғыда шеше алу | |ойдың, | | | |дағдысы | |қортындысы, | | | | | |пікір,гипотеза, | | | | | |заң, қағида.) | | |Ғылыми технологиялық|Дипломды жобалау |Плакат, |Ғылыми |Реферат | |шығармашылықтың |және курстық |слайдтар |ізденістің түрі. |АС | |әдістері және |жұмыстары орындау | |Ғылыми зерттеу | | |қағиданың |ережелері | |жұмыстарын, | | |элементтері. | | |ізденімпаз | | | | | |зерттеулер | | |Ғылыми зерттеу | Өмір сүру |Плакат, |Ғылыми |АС | |жұмыстарының |ортасының жағдайы |слайдтар |мәліметтерді | | |кезеңдері және |және жағымсыз | |іздеу жолдары, | | |ғылыми-зерттеу |факторлары | |ғылыми құжаттар | | |кезеңіндегі таңдау | | | | | |бағыттары. | | | | | |Ізденісті | | | | | |зерттеулер. | | | | | |Ғылыми зерттеулердің|Берілген |Плакат, |Ғылыми зерттеудің|АС | |тақырыбын, мәселесін|территорияның әр |слайдтар |мазмұны, мақсаты,| | |таңдау бағыттары. |түрлі бөліктерінің | |зерттеу нысаны | | |Экономикалық |ауасының шандану | | | | |тиімділігі. |дәрежесін зерттеу | | | | |Ізденіс. Ғылыми |«Адамның өмір сүру |Плакат, |Ғылыми зерттеу |АС | |ақпаратты қайта |ортасындағы |слайдтар |жұмыстарының | | |құрау және жинақтау.|қауіптіліктері» | |формалары. | | |Ақпараттық жүйелер. |тақырыбына ғылыми | |Теориялық және | | |Ғылыми құжаттар және|презентация жасау | |эмпирикалық | | |баспа. | | |зерттеулердің | | | | | |әдістерімен | | | | | |танысу | | |Мемлекеттік |Төтенше жағдай |Плакат, |Ғылыми зерттеуді |АС | |ғылыми-техникалық |мәселелерінің |слайдтар |орындау | | |ақпараттық жүйе. |үлгілерін жасау | |кезеңдері. | | |Ақпараттық–ізденіс |(модельдеу) және | |Теориялық және | | |жүйесі. Ғылыми |зерттеу | |экспери менттік | | |патенттік ақпарат. | | |зерттеу әдістері | | | Қағидалық |«Техносфераның |Плакат, |Біріншілік, |АС | |зерттеулер. |жағымсыз |слайдтар |екіншілік | | |Қағидалық |көрсеткіштері» | |құжаттардың | | |зерттеулердің |тақырыбына | |түрлері | | |тапсырмасы мен |глоссарий жасау | | | | |әдістемесі. | | | | | |Математикалық әдісі |Экологиялық зиянды |Плакат, |Ғылыми |АС | |зерттеулерде |заттар мен әсер ету|слайдтар |мәліметтерді | | |қолдану. |факторларын анықтау| |жинақтау, | | |Аналитикалық тәсіл. | | |мәліметтік – | | |Ықтималдық | | |ізденістік жүйе | | |–статистикалық әдіс.| | | | | |Экологиядағы |Антропогенді |Плакат, |Курстық жұмысты |АС | |тәжірибелік |заттардың қоршаған |слайдтар |өңдеу әдістері | | |тапсырма, оның |ортаға тигізетін | |Рефератты өңдеу | | |түрлері және |әсері | |әдісі | | |жіктелуі. | | | | | |Тәжірибелік |Тіршілік | |Ізденісті | | |зерттеулердің |қауіпсіздігіндегі | |зерттеулер. | | |нәтижелерін өңдеу. |ғылыми зерттеу | |Ғылыми | | |Өлшеу кезіндегі |бойынша тақырып | |зерттеулердің | | |кездейсоқ қателерді |тұжырымын таңдау | |тақырыбын, | | |бағалау тәсілі және | | |мәселесін таңдау | | |кездейсоқ қателердің| | |бағыттары | | |негізгі қағидалары. | | | | | |Ғылыми жұмысты |Зерттеу жұмысының | |Ғылыми құжаттар | | |нәтижелі өңдеу. |технологиялық | |және баспа. | | |Ғылыми есеп берудің |тiркесiн құрастыру | |Мемлекеттік | | |баяндамалық жоспарын| | |ғылыми-техникалық| | |құру. | | |ақпараттық жүйе. | | 1 7 ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |саны |етілуі | | | | |пайызы | |Обризон Н.М. Как сгруппировать |10 |10 |3 | |литературу в библиографических | | | | |списках к научной работе. | | | | |Библиография,2003 25-33 бет. | | | | |Архангельский С.Н. Лекции по |10 |10 |3 | |научной организации учебного | | | | |процесса в высшей школе. М. Высш. | | | | |Шк, 2000 115-173 бет | | | | |Основы научных исследований/ Под |20 |10 |11 | |ред. В.И. Крутова, В.В. Попова.- | | | | |М.Высш школа, 1998 | | | | |Куравлев В.П., Цынура А.А., |20 |10 |9 | |Демишева Е.Ф. Основы научного | | | | |исследования / методические | | | | |указания для студ. хим. и др. | | | | |естественных факультетов. | | | | |-Караганда, 2005 | | | | 8. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 1. Обризон Н.М. Как сгруппировать литературу в библиографических списках к научной работе. Библиография, 2003 25-33 бет. 2. Архангельский С.Н. Лекции по научной организации учебного процесса в высшей школе. М. Высш. Шк, 2000 115-173 бет 3. Основы научных исследований/ Под ред. В.И. Крутова, В.В. Попова.- М.Высш школа, 2004 4. Плохинский Н.А. Биометрия. –М. Изд-во Московского университета. 2000 367 бет 5. Куравлев В.П., Цынура А.А., Демишева Е.Ф. Основы научного исследования / методические указания для студ. хим. и др. естественных факультетов. -Караганда, 2004 6. Сибиркина А.Р., Бирюкова Е.Н., Кушнарева А.Ю. Основы метрологии и стандартизации (сборник лекций) для студентов естественного факультета 7. Система организации НИРС в ВУЗах страны (сборник статей). - М.: ВШ,2004-С. 81-85. ----------------------- ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | ПОӘК 042-18-25.1. 43/01-2013 | |ПОӘК «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу әдістері» пәні нің оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы |№1 басылым 18.09.2013 ж | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz