Файл қосу

Кеңістіктегі түзу



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты  |ПОӘК             |                                |
|                       |                 |ПОӘК 042-14.01.20.168/02-2013   |
|ПОӘК                   |02.09.08 ж. №1   |                                |
|Студенттерге арналған  |басылым орнына   |                                |
|пәндердің оқу жұмыс    |27.08.10 ж. №2   |                                |
|бағдарламасы           |басылым          |                                |
|«Аналитикалық          |                 |                                |
|геометрия»             |                 |                                |









                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                          «Аналитикалық геометрия»





                    050109 – «Математика» мамандығы үшін


             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ












                                    Семей
                                    2013
1 ӘЗІРЛЕНГЕН

Құрыстырушы __________ «___»_____________ 2013__г.
Накишбекова К. М., «Жоғары математика» кафедрасының доцент

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

Кафедра меңгерушісі    ______________  О.М. Жолымбаев

2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік
кеңесінің отырысында

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

Төраға      ______________        Г.Е.Берикханова

3 БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлдаған және ұсынылған

«____» _______________ 2013__ж., № ___хаттама.

ОӘК төрағасы     ______________   Г. К. Искакова

1  01.09.2013 ж.  № 1 басылым


















                                   Мазмұны

|1    |Жалпы ережелер                                                |4     |
|     |..............................................................|      |
|     |....................                                          |      |
|2    |Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар            |5     |
|     |..................                                            |      |
|3    |Курс форматы және саясаты                                     |5     |
|     |..............................................................|      |
|     |.                                                             |      |
|4    |Баға қоюдың саясаты                                           |6     |
|     |..............................................................|      |
|     |............                                                  |      |
|5    |Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу  |      |
|     |..............................................................|7     |
|     |.........................................                     |      |
|6    |СОӨЖ және СӨЖ мазмұны                                         |9     |
|     |..............................................................|      |
|     |.                                                             |      |
|7    |Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері               |11    |
|     |...........................                                   |      |































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Накишбекова К. М.  доцент
       «Жоғары математика» кафедрасы
      Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 1, кабинет № 506
      Сабақ өткізу орны – дәрісхана сабақ кестесі бойынша
      Берілген пән бойынша кредит саны -3
      1.2 Оқу жұмыс жоспарына көшірме (1 кесте):
      1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме
|Курс         |Семестр   |Кредиттер|ЛК                 |
|             |          |         |(сағ)              |
|A            |4,0       |95-100   |                   |
|             |          |         |Өте жақсы          |
|A-           |3,67      |90-94    |                   |
|B+           |3,33      |85-89    |                   |
|             |          |         |Жақсы              |
|B            |3,0       |80-84    |                   |
|B-           |2,67      |75-79    |                   |
|C+           |2,33      |70-74    |                   |
|             |          |         |                   |
|             |          |         |Қанағаттанарлық    |
|C            |2,0       |65-69    |                   |
|C-           |1,67      |60-64    |                   |
|D+           |1,33      |55-59    |                   |
|D            |1,0       |50-54    |                   |
|F            |0         |0-49     |Қанағаттанарлықсыз |


      5 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ


      2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу


      |Тақырыптардың атауы және                          |Сағаттар    |Әдебиеттер  |
|олардың мазмұны                                   |саны        |            |
|1                                                 |2           |3           |
|                                                                            |
|Дәріс сабақтар                                                              |
|Вектор. Векторларға қолданатын сызықтық амалдар.  |2           |[7.1.1]     |
|Векторлардың сызықтық тәуелділігі. Базис.         |            |[7.2.7]     |
|Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас     |2           |[7.1.1]     |
|көбейтінділері.                                   |            |[7.2.7]     |
|Жазықтықтағы және кеңістіктегі аффиндік           |2           |[7.1.1]     |
|координаталар жүйесі. Тік бұрышты координаталар   |            |[7.2.7]     |
|жүйесі. Аффиндік координаталар жүйесін түрлендіру.|            |            |
|Координаталарымен берілген теңдеулерді геометрия  |2           |[7.1.1]     |
|тұрғысынан түсіндіру.                             |            |[7.2.2]     |
|Жазықтықтағы түзу және оның теңдеулері. Екі       |2           |[7.1.1]     |
|түзудің өз ара орналасуы.                         |            |[7.2.1]     |
|Кеңістіктегі жазықтық.                            |2           |[7.1.1]     |
|                                                  |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Кеңістіктегі түзу. Кеңістіктегі түзу мен          |            |[7.1.1]     |
|жазықтықтың өзара орналасуы.                      |2           |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Екінші ретті қисықтар. Конустық қималар.          |2           |[7.1.1]     |
|                                                  |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Екінші ретті қисықтардың классификациясы.         |2           |[7.1.1]     |
|                                                  |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Екінші ретті алгебралық беттер. Цилиндрлік және   |2           |[7.1.1]     |
|конустық беттер.                                  |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Екінші ретті қисықтардың айналуынан пайда болған  |2           |[7.1.1]     |
|беттер.                                           |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Екінші ретті беттердің түзусызықты жасаушылары.   |2           |[7.1.1]     |
|                                                  |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Түрлендіру. Жазық-тықтың қозғалысы, аналитикалық  |2           |[7.1.1]     |
|өрнегі. Қозғалыстарды классификациялау.           |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|Аффиндік түрлендіру                               |4           |[7.1.1]     |
|                                                  |            |[7.2.1]     |
|                                                  |            |[7.2.2]     |
|                                                                            |
|Практикалық сабақтар                                                        |
|Вектор. Векторларға қолданатын сызықтық амалдар.  |1           |[7.1.2]     |
|Векторлардың сызықтық тәуелділігі. Базис.         |            |[7.2.2]     |
|Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас     |1           |[7.1.2]     |
|көбейтінділері.                                   |            |[7.2.3]     |
|Жазықтықтағы және кеңістіктегі аффиндік           |            |            |
|координаталар жүйесі. Тік бұрышты координаталар   |1           |[7.1.2]     |
|жүйесі. Аффиндік координаталар жүйесін түрлендіру.|            |[7.2.3]     |
|Координаталарымен берілген теңдеулерді геометрия  |1           |[7.1.2]     |
|тұрғысынан түсіндіру.                             |            |[7.2.3]     |
|Жазықтықтағы түзу және оның теңдеулері. Екі       |1           |[7.1.2]     |
|түзудің өз ара орналасуы.                         |            |[7.2.3]     |
|Кеңістіктегі жазықтық.                            |1           |[7.1.2]     |
|                                                  |            |[7.2.3]     |
|Кеңістіктегі түзу. Кеңістіктегі түзу мен          |1           |[7.1.2]     |
|жазықтықтың өзара орналасуы.                      |            |[7.2.3]     |
|Екінші ретті қисықтар. Конустық қималар.          |1           |[7.1.2]     |
|                                                  |            |[7.2.3]     |
|Екінші ретті қисықтардың классификациясы.         |1           |[7.1.2]     |
|                                                  |            |[7.2.3]     |
|Екінші ретті алгебралық беттер. Цилиндрлік және   |1           |[7.1.2]     |
|конустық беттер.                                  |            |[7.2.3]     |
|Екінші ретті қисықтардың айналуынан пайда болған  |1           |[7.1.2]     |
|беттер.                                           |            |[7.2.3]     |
|Екінші ретті беттердің түзусызықты жасаушылары.   |1           |[7.1.2]     |
|                                                  |            |[7.2.3]     |
|Түрлендіру. Жазық-тықтың қозғалысы, аналитикалық  |1           |[7.1.2]     |
|өрнегі. Қозғалыстарды классификациялау.           |            |[7.2.3]     |
|Аффиндік түрлендіру                               |2           |[7.1.2]     |
|                                                  |            |[7.2.3]     |


      6 СОӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ


      3 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары
|СОӨЖ                                          |СӨЖ                          |
|Аудиториялық         |Аудиториядан тыс        |                             |
|1                    |2                       |3                            |
|                     |Тапсырманың түрлерімен  | 2 тақырып бойынша дайындау. |
|                     |таныстыру. Бірінші үй   |Өздігінен оқу– Векторлардың  |
|                     |тапсырманы беру.        |сызықтық тәуелділігі         |
|Бірінші үй           |Ауызша сураужәне Үй     |3. тақырып бойынша дайындау. |
|тапсырмасын орандау  |тапсырмасын орандауға   |Өздігінен оқу –аралас        |
|бойынша жалпы кеңес. |жекелей кеңес. Екінші үй|көбейтінділер. Бірінші үй    |
|Ауызша сурау.        |тапсырманы беру.        |тапсырмамен жұмыс.           |
|Бірінші үй           |Үй тапсырмасын орандауға|4. тақырып бойынша дайындау. |
|тапсырмасын өткізу.  |жекелей кеңес. Үшінші үй|Өздігінен оқу– Аффиндік      |
|                     |тапсырманы беру.        |координаталар жүйесін        |
|                     |                        |түрлендіру.                  |
|Аудиторлық бақылау   |Ауызша сурау және Үй    |5. тақырып бойынша дайындау. |
|жұмыс дайындық       |тапсырмасын орандауға   |Өздігінен оқу–. Екі түзудің  |
|бойынша кеңес.       |жекелей кеңес Төртінші  |өз ара орналасуы. Үшінші үй  |
|Ауызша сурау. Үй     |үй тапсырманы беру.     |тапсырмамен жұмыс            |
|тапсырмасын өткізу.  |                        |                             |
|Аудиторлық бақылау   |Тестілеуге дайындық     |6. тақырып бойынша дайындау. |
|жұмысы. Үй           |бойынша жекелей кеңес.  |Тестілеуге дайындау. Алтыншы |
|тапсырмасын өткізу.  |Бесінші үй тапсырманы   |үй тапсырмамен жұмыс.        |
|                     |беру.                   |Өздігінен оқу – Кеңістіктегі |
|                     |                        |жазықтық                     |
|Тестілеу. Үй         |Үй тапсырмасын орандауға|7. тақырып бойынша дайындау. |
|тапсырмасын өткізу.  |жекелей кеңес. Алтыншы  |Жетінші үй тапсырмамен жұмыс.|
|                     |үй тапсырманы беру.     |                             |
|Бірінші рубеждік     |                        |8. тақырып бойынша дайындау. |
|бақылау. Үй          |Жетінші үй тапсырманы   |Өздігінен оқу –. Екінші ретті|
|тапсырмасын өткізу.  |беру.                   |қисықтар. Үй тапсырмамен     |
|                     |                        |жұмыс                        |
|Ауызша сурау бойынша |Ауызша сурау және Үй    |9. тақырып бойынша дайындау. |
|жалпы кеңес Үй       |тапсырмасын орандауға   |Өздігінен оқу – Цилиндрлік   |
|тапсырмасын өткізу.  |жекелей кеңес .         |және конустық беттер.        |
|                     |Сегізінші үй тапсырманы |                             |
|                     |беру.                   |                             |
|Ауызша сурау.Үй      |Үй тапсырмасын орандауға|10. тақырып бойынша дайындау.|
|тапсырмасын өткізу.  |жекелей кеңес.          |Үй тапсырмамен жұмыс. .      |
|                     |Тоғызыншы үй тапсырманы |Өздігінен оқу – Екінші ретті |
|                     |беру.                   |беттер.                      |
|Үй тапсырмасын       |Үй тапсырмасын орандауға|11. тақырып бойынша дайындау.|
|орандау бойынша жалпы|жекелей кеңес. 10 ші үй |Үй тапсырмамен жұмыс.        |
|кеңес. Үй тапсырмасын|тапсырманы беру.        |                             |
|өткізу.              |                        |                             |
| Үй тапсырмасын      |Ауызша сурау және үй    |12. тақырып бойынша дайындау.|
|өткізу.              |тапсырмасын орандауға   |Өздігінен оқу - Қозғалыстарды|
|                     |жекелей кеңес. 11 ші үй |классификациялау.            |
|                     |тапсырманы беру.        |                             |
|Ауызша сурау. Үй     | 12 ші үй тапсырманы    |13. - тақырып бойынша        |
|тапсырмасын өткізу.  |беру.                   |дайындау.                    |
|Аудиторлық бақылау   |Тестілеуге дайындық     |14. тақырып бойынша дайындау.|
|жұмысы.Үй тапсырмасын|бойынша жекелей кеңес.  |Тестілеуге дайындау. Бесінші |
|өткізу.              |13 ші үй тапсырманы     |үй тапсырмамен жұмыс.        |
|                     |беру.                   |Өздігінен оқу – Аффиндік     |
|                     |                        |түрлендіру                   |
|Тестілеу. Үй         |Үй тапсырмасын орандауға|15 тақырып бойынша дайындау. |
|тапсырмасын өткізу.  |14 ші үй тапсырманы     |Алтыншы үй тапсырмамен жұмыс.|
|                     |беру.                   |                             |
|Екінші рубеждік      |Тесттік емтихан сұрақтар|Емтиханға дайындық.          |
|бақылау.Үй           |бойынша жекелей кеңес.  |                             |
|тапсырмасын өткізу.  |                        |                             |


   7.  «АНАЛИТИКАЛЫҚ  ГЕОМЕТРИЯ»  ПӘНІ  БОЙЫНША  ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ  КҮНТІЗБЕЛІК
      КЕСТЕСІ

      4  кесте  –  «АНАЛИТИКАЛЫҚ  ГЕОМЕТРИЯ»  ПӘН  БОЙЫНША   ОҚУ   ҮРДІСІНІҢ
КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ


      |Апталар   |1                                                                |

      Студент пән бойынша қортынды бақылауға семестрлік рейтингілік қортынды
баллы  30  немесе  одан  жоғары  болса  ғана  жіберіледі.  Студент  қортынды
бақылауда 20 немесе одан жоғары балл алса ғана қортынды  бақылау  тапсырылды
деп есептеледі.
Пәндер