Файл қосу
Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.85 | | | |/02-2012 | |Магистрантқа арналған | | | |пәннің жұмыс оқу |№ 1 басылым | | |бағдарламасы «Қазіргі | | | |кездегі психологиядағы | | | |индивидуалды | | | |ерекшеліктері» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері» «6N0503» – «Психология» мамандығына арналған МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының доценті Ш.С.Сатиева _____________ “ 28” 08 2012ж 2 ҚАРАЛДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама № 1 «28» 09 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №1 «05» 09 2012жыл Төрайымы ___________ Г. Григорьева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама № 1 «13» 09 2012 жыл ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Б. Рскелдиев Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 1. Нормативтік сілтемелер 2. Жалпы ережелер 3. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 4. Магистранттың өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 5. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 6. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиеттер 1. Қолдану аймағы “Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері” пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің психология мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеугде негізгі басшылық болып табылады. 2. Нормативтік нұсқама Осы “Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері” пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: «6M0503»- «Психология» мамандығы бойынша мемлекеттік жалпыға бірдей оқу стандарты ҚР МЖОс 5.04.033-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі 2011 жылғы 17 маусым №261 бекітілген және енгізілген. Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар Құрметті магистранттар! Бұл курс психологиялық факультет магистранттарына арналған. Білім беру реформасын жүзеге асыру бағытында көзделген басты шаралардын бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі жақсарта түсу мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада атқарылған шаралар аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың сатыларының білім беру мазмұны айқындалған Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері курсының әр түрлі әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға алынып келеді. Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған осындай еңбектер аз. Магистранттарға ұсынылып отырған осынау құрал оқу бағдарламасының жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін тәжірибе жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен. Пәннің сапалық және көлемдік параметрлері өте ауқымды болғандықтан оны толық оқып-зерттеу үшін аудиториялық сабақпен шектелуге болмайды, сондықтан, сіздерге көптеген тақырыптарды өзбетімен оқып-зерттеуге тура келеді. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: МӨЖО (студенттің оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы ), және МӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген. Жұмыстар магистранттардың өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше пәнге қатысты толық қамтуды көзд Курс саясаты Сабаққа қаты1.Магистранттың дәріс, практикалық сабақтарға қатысу мінде2.Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән міндетінен босатпайд3.Кешігуге немесе дәріс, практикалық сабақ кезінде басқа магистрантпен сөйлесуге болмайды. Тәртіп. 1.Тәртіп магистранттың оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына ортақ. 2.Сабақ үстінде тәртіп бұзушылар аудиториядан шығарылады немесе курсты қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады. 3.Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс. 4. Оқытушы мен курстастарыңызға ашық жарқын болуға және шыдамдылықпен қарауды ұмытпаңыз. МӨЖ бойынша тапсырмалар. 1.МӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Емтихан. 1.Емтихан – білімді қорытынды рубеждік тексеру болғандықтан барлық студенттерге міндетті. 2.Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады. 3.Тестік тапсырма әрбір модуль бойынша 360 тестіні, ал әрбір емтихан билеті 3 сұрақты құрайды. Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау шкаласы Кесте 1 |Әріптік жүйе |Ұпайлардың сандық|Пайыздық мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша бағалау |эквиваленті | |бойынша бағалау | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 3.1.Пәннің қысқаша мазмұны “Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері”- психология ғылымының аса маңызды және күрделі бір саласы. Соңғы жылдары бұл ғылыми пәнді зерттеу мәселелеріне жете көңіл аударылмай соңғы 40-50 жылдары өзге ғылымдардың көлеңкесінде қалып қойды. Сондықтан, “Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері” курсы бүгінгі күннің талабына сай психолгия мамандығы студенттері үшін арнайы, терең білімді қажет ететін пән болып есептеледі. Бұл курста “Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері” Ресейлік, шетелдік, отандық ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. Зерттеу- психологиялық синтездің қажеттілігі мен мәні ашылып анықталады. 3.2. Пәннің мақсаты Болашақ мамандардың “Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері” саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Қазіргі кездегі психологиядағы индивидуалды ерекшеліктері жеке дара өзіндік сала ретінде талдау, категориялық құрылымын ашу; ✓ Тұлғаның танымдық процестерін зерттеу бойынша тестер мен әдістемелерді тәжірибеде игерудің дағды және іскерлікті дамыту; ✓ Рефлексивті мүмкіншілікті дамытудың арқасында кәсіби маңызды сапаларды меңгеру; ✓ Тұлғалық әдістемелер мен тестермен жұмыс істеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; ✓ Психологиялық зерттеулерді жүргізу бағдарламасын құрастыру, зерттеу барысында алынған мәліметтерді өңдеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру; ✓ Психологиялық қортындыны құрастыру іскерліктері мен дағдыларын дамыту 3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Психологиялық зерттеулердің әдіснамалық негізін үйрену; ✓ Психология индивидуалды ерекшелігінің саласын оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ Психология индивидуалды ерекшелігі методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін; ✓ Психологиялық зерттеулерде қолданылатын әдістемелерді тәжірибеде игеру; ✓ Психологиялық қорытынды жасау ептілігі, сәйкес ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау және іздестіру дағдыларын меңгеру. 3.5.Курстың пререквизиті: 1. Жалпы психология; 2.Эксперименталды психология; 3.Психологиядағы математикалық әдістер 4.Психодиагностика 3.6.Курстың постреквизиті: 1. Жас ерекшелік психологиясы; 2. Қолданбалы психология; 3. Практикалық психология бойынша мамандану курстары; 4. Дифференциалды психология. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте2 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК |МПС | |с | |Саны |(сағ.) |(сағ) | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |2 |3 |4 | |Қазіргі кездегі | Терминологиялық сөздікпен |Схема «Қазіргі | |психологиядағы |жұмыс |кездегі | |индивидуалды | |психологиядағы | |ерекшеліктері ғылым | |индивидуалды | |ретінде | |ерекшелігіне | | | |байланысты | | | |пікірлердің даму | | | |тарихы» | |Қазіргі кездегі |Индивидуалдылықты зерттеудегі |Индивидуалды | |психологиядағы |объективті және субъективті |зерттеудегі жүйелі | |индивидуалды |әдістер. Индивидуалдылықты |бағытын | |ерекшеліктерінің |зерттеудегі статистикалық |статистикалық | |зерттеу әдістері |әдістер және тестілер. |әдістердің сипаты | |Жеке тұлғаның |Терминологиялық сөздікпен |Шығармашылық | |индивидуалды-психоло|жұмыс |тапсырма | |гиялық ерекшелігі | | | |Адамның индивидуалды|Адам индивидуалдылығымен қоса |Бағдарлама әзірлеу.| |эвалюциясының |әлеммен онаша қалу. | | |психологиялық |Психологиялық талдау, ашық өз | | |мүмкіншілігі |пікірлерін айтуға мүмкіншілік | | | |беру. | | |Жеке тұлға және оның|Жеке тұлға және оның |Шығарма, баяндама | |психологиядағы |психологиядағы индивидуалды |т.б. формада | |индивидуалды |ерекшеліктерінің көрінуі | | |ерекшеліктерінің | | | |көрінуі | | | |Тұқым қуалаушылық |Жеке тұлға пенделік, даралық, |Баяндама, шығарма | |және қазіргі кездегі|тұлғалық және әлеуметтік |шылық | |қоршаған ортадағы |ерекшеліктердің жүйесі | | |факторларының |ретінде. | | |арақатынасы | | | |Қазіргі кездегі |Әрекет- қылық пен дене | Көпшілік ерекшелік| |психологиядағы |құрылымының өзара байланысының|терінің көрінуі мен| |индивидуалды |көп түрлілігі. Ондағы |белгілеріне мысал | |ерекшеліктің дене |физиологиялық және сенсорлық |дар келтіру | |құрылымы және |факторлар. Темпераменттің | | |әрекет- қылығы. |негізгі қасиеттері және | | | |конституциялық типтері. Ғылыми| | | |журналдармен жұмыс | | |Индивидуалды оқыту |Индивидуалды дара | Өз үлгісін | |және дара |айырмашылықтары мен |ұсынып, | |ерекшелігінің |тәжірибелері. Оқыту |презентациялау | |айырмашылығы |жүйесіндегі мектеп оқу | | | |орындарын зерттеу. Мектепте | | | |оқыту мен ақыл- ой қабілеті. | | |Адамның индивидуалды|Мінез- тұлғаның дара қасиет | Реферат, сызба | |мінездік |ерекшелігі ретінде. Мінез | | |ерекшеліктері |қалыптастыратын қасиеттер | | | |(жетекші, типтік және дара). | | |Адамның |Ақыл-ой жетіспеушілігі |Экономикалық | |интеллектісінің |дәрежесінің деңгейі мен оның |үдерістер сызбасы | |индивидуалды |негізгі критерилері. | | |ерекшелігі. |Этиологиясы мен клиникалық | | | |көптүрлілігі. Психологиялық | | | |сипаттамалар. Оқыту және | | | |реабилитация мәселелері. | | | Индивидуалды |Ғылыми зерттеушілердің |Бағдарлама әзірлеу.| |қабілеттерінің |еңбектеріне теориялық талдау | | |ерекшелігі. |жасау | | |Индивидуалды | Дарындылық мәселесі. |Шығармашылық | |креактивтілік немесе|Дарындылыұты сипаттайтын |тапсырма | |шығармашылық |психологиялық теориялар. | | |дарындылығының |Дарындылықты зерттеу әдістері.| | |ерекшелігі. |Дарынды балаларды анықтаудың | | | |әдістері және олармен жұмыс. | | |Қазіргі кездегі |Қазіргі кездегі психологиядағы|Зазыкин В.Г. Психо | |психологиядағы жеке |жеке тұлғаның индивидуалды |логия в | |тұлғаның |мотивациялық аймағының |рекламе.-СПб.:Питер| |индивидуалды |ерекшеліктері. Мотивациялық |.2005. | |мотивациялық |аймағын зерттеу | | |аймағының | | | |ерекшеліктері | | | |Психологиялық |Жаңа терминологиялық сөздіктер|Маркетингтік | |индивидуалды |тізбесін әзірлеу |зерттеулер жүргізу | |ерекшеліктің | | | |гендерлік | | | |аспектілері. | | | |Қазіргі кездегі |Ғылыми оқу құралымен жұмыс | Сауалнамалар | |психологиядағы | |жүргізу | |индивидуалды | | | |ерекшеліктерін басқа| | | |кездегі | | | |индивидуалдылықтың | | | |айырмашылығы. | | | 5. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 5 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы | |Тақырыптар |Көрнекілік |Өздік оқуға |Бақылау | | | |тер, ТСО, |арналған сұрақ|формасы | | | |плакаттар, |тар | | | | |лаборатория | | | | | |лық стенд | | | |Дәрістер |Практикалық (семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Қазіргі |Ғылыми білім |Плакаттар, |Статистикалық |Интерпрета | |кездегі |жүйесіндегі |карточкалар, |талдау |ия әзірлеу | |психологиядағ|индивидуалды |суреттер |әдістерін | | |ы |психологияның рөлі және|тізбегі |анықтау, оны | | |индивидуалды |орны. Индивидуалды | |жүргізу және | | |ерекшеліктері|психологияның пәні, | |мәліметтердің | | |ғылым ретінде|міндеттері және даму | |интерпретацияс| | | |кезеңдері. | |ын әзірлеу. | | |Қазіргі |Қазіргі кездегі |Теориялық | Қазіргі |Қазіргі | |кездегі |психологиядағы |негіздемелер |кездегі |кездегі | |психологиядағ|индивидуалды | |психологиядағы|психологияда| |ы |ерекшеліктерінің | |индивидуалды |ғы | |индивидуалды |зерттеу әдістері | |ерекшеліктерін|индивидуалды| |ерекшеліктері| | |ің зерттеу |ерекшеліктер| |нің зерттеу | | |әдістері | | |әдістері | | | | | |Жеке тұлғаның|Жеке тұлғаның | Жеке тұлғаның|Жеке тұлғаның |Бағдарлама | |индивидуалды-|ситуативті және жеке |ситуативті |ситуативті |әзірлеу | |психоло |тұлғалық үрейленуін |және жеке |және жеке | | |гиялық |зерттеу |тұлғалық |тұлғалық | | |ерекшелігі | |үрейленуін |үрейленуін | | | | |зерт |әдістемесі | | | | |теуге арналған|бойынша | | | | |суреттер |құндылықтық | | | | | |бағдарларды | | | | | |зерттеу | | |Адамның |Адамның индивидуалды |Жеке тұлғаның |Жеке тұлғаның |Алынған | |индивидуалды |эвалюциясының |ситуативті |ситуативті |нәтижелерді | |эвалюциясының|психологиялық |және жеке |және жеке |өңдеу | |психологиялық|мүмкіншілігі |тұлғалық |тұлғалық | | |мүмкіншілігі | |мәліметтері |мәліметтерді | | | | | |әзірлеу. | | |Жеке тұлға |Жеке тұлғаның |Негізгі |Жеке тұлғаның |Психологиялы| |және оның |индивидуалды |бағыттарының |индивидуалды |қ талдау | |психологиядағ|ерекшелігіндегі қиялын |тізбегі, кар |ерекшелігіндег| | |ы |қарастыру. |точкалар |і қиялын | | |индивидуалды | | |қарастыру | | |ерекшеліктері| | | | | |нің көрінуі | | | | | |Тұқым |Жеке тұлға пенделік, |Жеке тұлға |Зерттеудің |Мотивация | |қуалаушылық |даралық, тұлғалық және |пенделік, |тесті, |психологиялы| |және қазіргі |әлеуметтік |даралық, |мақсаты, |қ категория | |кездегі |ерекшеліктердің жүйесі |тұлғалық және |міндеттері, |ретінде | |қоршаған |ретінде. |әлеуметтік |қолдану |тізбегін | |ортадағы | |ерекшеліктерді|мүмкіншіліктер|әзірлеу | |факторларының| |ң жүйелік |і, жүргізу | | |арақатынасы | |бағыттарына |процедурасымен| | | | |арналған |танысу | | | | |мысалдар | | | |Қазіргі |Қазіргі кездегі |Жас ерекше |Жеке тұлғаның |Алынған | |кездегі |психологиядағы |лік сипатта |ситуативті |мәліметтерді| |психологиядағ|индивидуалды |маларына |және жеке |талдау | |ы |ерекшеліктің дене |мысалдар |тұлғалық | | |индивидуалды |құрылымы және әрекет- | |мәліметтерді | | |ерекшеліктің |қылығы. | |әзірлеу | | |дене құрылымы| | | | | |және әрекет- | | | | | |қылығы. | | | | | |Индивидуалды |Индивидуалды дара |арналған |Жеке тұлғаның |Проблемасын | |оқыту және |айырмашылықтары мен |схемалар |ситуативті |өңдеу | |дара |тәжірибелері. Оқыту | |және жеке | | |ерекшелігінің|жүйесіндегі мектеп оқу | |тұлғалық | | |айырмашылығы |орындарын зерттеу. | |мәліметтерді | | | |Мектепте оқыту мен | |әзірлеу | | | |ақыл- ой қабілеті. | | | | |Адамның |Мінез- тұлғаның дара |Мінезге |Джекобс және |Эксперимент | |индивидуалды |қасиет ерекшелігі |арналған |Бушке бойын |жүргізу | |мінездік |ретінде. Мінез |мысалдар |ша қысқа | | |ерекшеліктері|қалыптастыратын | |мерзімді есті | | | |қасиеттер (жетекші, | |зерт | | | |типтік және дара). | |теу мазмұнымен| | | | | |танысу | | |Индивидуалды |Жеке тұлғаның |Қабылдау |Пиктограмма |Эксперимент | |қабілеттеріні|ерекшелігі ретінде |ерекшелігіне | |жүргізу | |ң ерекшелігі.|қабілетті қарастыру. |арналған | | | | |Қабілет түрлерінің |мысалдар | | | | |индивидуалды | | | | | |ерекшелігін талдау. | | | | | Индивидуалды|Дарындылық мәселесі. |Дау-жанжал |Салыстырмалық |Салыстырмалы| |креактивтілік|Дарындылыұты |ды жағдайда |дау-жанжалды |қ | |немесе |сипаттайтын |арналған |жағдайда |дау-жанжалды| |шығарма |психологиялық |мысалдар |заңымен танысу|жағдайда | |шылық |теориялар. Дарындылықты| | |заңын өңдеу | |дарындылығыны|зерттеу әдістері. | | | | |ң ерекшелігі.|Дарынды балаларды | | | | | |анықтаудың әдістері | | | | | |және олармен жұмыс. | | | | |Қазіргі |Қазіргі кездегі |Жеке тұлға |Өз таңдауы |Эксперимент | |кездегі |психологиядағы жеке |ның ерік |бойынша мотива|жүргізу | |психологиядағ|тұлғаның индивидуалды |күш-жігерін |циялық аймағы | | |ы жеке |мотивациялық аймағының |сипаттайтын |анықтайтын | | |тұлғаның |ерекшеліктері. |мысалдар |әдістемемен | | |индивидуалды |Мотивациялық аймағын | |танысу | | |мотивациялық |зерттеу | | | | |аймағының | | | | | |ерекшеліктері| | | | | |Қазіргі |Қазіргі кездегі |Арнайы | |Әдістемелерд| |кездегі |психологиядағы жеке |мотивацияны |Әдістемелерден|ен үзінді | |психологиядағ|тұлғаның индивидуалды |зерттейтін |үзінді | | |ы жеке |мотивациялық аймағының |суретте | | | |тұлғаның |ерекшеліктері. |Мелері мен | | | |индивидуалды |Мотивациялық аймағын |әдістері | | | |мотивациялық |зерттеу | | | | |аймағының | | | | | |ерекшеліктері| | | | | |Психологиялық|Гендерлік сәйкестілік. |Фрустрацияның |Ақыл-ой |Розенцвейг | |индивидуалды |Биологиялық және мәдени|эмоцио |әдістемесімен |әдістемесін | |ерекшеліктің |факторлар. Әдістемелік |налды сти |танысу |өңдеу | |гендерлік |мәселелері. Гендерлік |мулдық мате | | | |аспектілері. |рөлдер мәні. Жыныстық |риалдары | | | | |айырмашылықтар | | | | | |(қабілет, құндылық, | | | | | |мотивация, жетістікке | | | | | |жету және т.б.). | | | | |Қазіргі |Қазіргі кездегі |Темперамент |Өз таңдауы |Эксперимент | |кездегі |психологиядағы |типін анық |бойынша отбасы|жүргізу | |психологияд |индивидуалды |тауға арнал |қарым-қатынасы| | |ағы индиви |ерекшеліктерін басқа |ған матер |ның қасие | | |дуалды |кезеңдегі психологиялық|иалдар |тін анықтайтын| | |ерекшеліктері|индивидуалдықты | |әдістемемен | | |н басқа |салыстыру, анализдеп | |танысу | | |кездегі |талдау. | | | | |индивидуалдыл|Дифференциалдылығын | | | | |ықтың айыр |анықтау. | | | | |машылығы. | | | | | | | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz