Файл қосу

тілі - шет - кәсіптік - бағыттағы - сабақты - саны - балдардың



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                        |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                              |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                      |
|3 деңгейдегі СМЖ құжаты    |ПОӘК                   |                           |
|                           |                       |                           |
|                           |                       |ПОӘК 042–18-9.1.63/02-2013 |
|ПОӘК                       |                       |                           |
|«Кәсіптік бағыттағы шет    |18.09.2013 ж.          |                           |
|тілі» пәнінен студенттерге |№ 1 басылым            |                           |
|арналған пәннің            |                       |                           |
|бағдарламасы               |                       |                           |













                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                          5В070100 «Биотехнология»

           мамандығы бойынша «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» пәнінен
                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                             ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ


































                                    Семей


                                     2013







                                  Алғы сөз


    1 ӘЗІРЛЕГЕН
    Құрастырушы  «Стандарттау  және  биотехнология»  кафедрасының   оқытушы
Бепеева А.Е.


    2 ТАЛҚЫЛАҒАН
    2.1  Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік   университетінің
«Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында


    «29» тамыз 2013 ж., № 1 хаттама


    Кафедра меңгерушісі ___________ Ж. Кәкімова


    2.2  Инженерлі-технологиялық  факультеттің  оқу-әдістемелік   бюросының
мәжілісінде


    «12» қыркүйек 2013 ж., № 1 хаттама


    Төрайымы_____________ С. Төлеубекова


    3 БЕКІТІЛГЕН
    Университеттің   Оқу-әдістемелік   кеңесінің    мәжілісінде    шығаруға
мақұлданған және ұсынылған


    «18» қыркүйек 2013 ж., № 1 хаттама


    Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы  ___________ Г. Искакова


    4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН



























                                   Мазмұны



    |1   |Жалпы ережелер                                                    |4   |
|2   |Пәннің мазмұны мен сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды үлестіру|6   |
|3   |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар                    |7   |
|4   |Курстың форматы                                                   |8   |
|5   |Курстың саясаты                                                   |8   |
|6   |Бағаларды қою саясаты                                             |8   |
|7   |Әдебиеттер                                                        |10  |



1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


    1.1  Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер
Бепеева Айгерим Ергалиевна  оқытушы
 «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы
Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинеті
Сабақ өткізілетін орындары -  № 306 аудиториясы
Пән бойынша кредитердің саны 2

    1.2 Пәннің қысқаша мазмұны
     «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» студенттерінің  тілдік  стильге  жататын
пәндерді теориялық және практикалық тұрғыдан меңгеруге  арналған.  «Кәсіптік
бағыттағы шет  тілі»  мамандығы  бойынша  арнайы  пән  болып  табылады  және
мамандық бойынша кәсіби ағылшын тілін практикалық түрде  меңгеру  дағдыларын
одан әрі дамытуды қарастырады. Яғни  тілді  жұмыс  барысында  қолдану,  яғни
қажетті ақпаратты алу үшін мамандық  бойынша  түпнұсқа  әдебиетті  оқи  алу,
әңгіме жүргізу, хабарлама дайындау және ағылшын тілін ауызша түсіну жатады.


    1.3 Курстың мақсаты – студенттердің биотехнология облысында пайдалы іс-
әрекеттері үшін теориялық білімдер мен практикалық дағдылар алу.


    1.4   Курстың мақсаты – студенттердің биотехнология  облысында  пайдалы
іс-әрекеттері үшін теориялық білімдер мен практикалық дағдылар алу.


    1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент келесілерді:
 - белгілі тілдік материалды таңдау;
 - сөйлеу жағдаяттарында алынған білімді қолдану;
 - грамматикалық құбылыстарды ана тіліндегі фактілермен қоса салыстыру;
- ағылшын және ана тіліндегі құбылыстарға қатысты жеке зерттеу жүргізу.

Сонымен қатар студенттер келесілерді білуі қажет:
    В результате изучения дисциплины студент должен:
       •  иметь представление:
   - о культуре стран изучаемого языка и их вкладе в мировую культуру;
   - об особенностях речевого поведения и этикета межличностного общения;
   - о методиках самостоятельной работы по совершенствованию своих умений и
навыков  чтения,  восприятия  английской  речи  на  слух,  реферирования   и
аннотирования.
      •  знать:
- фонетическую, грамматическую и лексическую системы английского языка;
-  наиболее   употребительную   повседневно-бытовую   лексику   и   основную
терминологию по изучаемой специальности;
-  наиболее  употребительные  речевые  формулы  для   стандартных   ситуаций
общения;
- методику поиска, анализа и обобщения содержащейся в тексте информации;
        •  уметь:
- читать и понимать основное содержание литературы по специальности;
- грамотно  излагать  на  родном  языке  содержание  читаемой  литературы  в
письменной форме;
- корректно и адекватно выражать свои мысли на изучаемом языке  в  ситуациях
повседневного общения;
- активно владеть лексикой  по  бытовой  и  специальной  тематике,  а  также
речевыми формулами для стандартных ситуаций общения;
- работать самостоятельно над  совершенствованием  своих  умений  и  навыков
чтения, восприятия английской  речи  на  слух,  говорения,  реферирования  и
аннотирования;
    •  владеть навыками:
- работы с  текстами  на  иностранном  языке;  навыки  перевода  текстов  по
специальности.
     • быть компетентным:
    • - в переводе текстов с иностранного языка на родной с использованием
      словаря в соответствии с нормами языка перевода.

    1.6 Курстың пререквизиттері:
    1.6.1 Шет тілі I;
    1.6.2  Шет тілі II.


    1.7  Курстың постреквизиттері:
    1.7.1 жоқ,


    2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАР БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ ҮЛЕСТІРУ








                                                                     1 кесте

|Тақырыптың атауы                        |Сағаттар саны                    |
|                                        |спс       |сөжо      |сөж        |
|1                                       |3         |5         |6          |
|1 History and application of            |2         |2         |3          |
|biotechnology                           |          |          |           |
|2 Biotechnology in Medicine,            |3         |2         |3          |
|Pharmacogenomics, Pharmaceutical        |          |          |           |
|products                                |          |          |           |
|3 Biotechnology in Genetic testing,     |2         |          |3          |
|Controversial questions, Gene therapy   |          |          |           |
|4 Biotechnology in Human genome project,|3         |2         |3          |
|Cloning                                 |          |          |           |
|5 Crop yield, Reduced vulnerability of  |2         |          |3          |
|crops to environmental stresses,        |          |          |           |
|Improved taste, texture or appearance of|          |          |           |
|food, Reduced dependence on fertilizers,|          |          |           |
|pesticides and other agrochemicals      |          |          |           |
|6 Production of novel substances in crop|3         |2         |3          |
|plants, Animal biotechnology,           |          |          |           |
|Bioremediation and biodegradation       |          |          |           |
|7 Biotechnology- Significance in food   |2         |          |3          |
|production                              |          |          |           |
|8 How Biotech Has Changed What We Eat   |2         |2         |3          |
|9 Bioengineered plants                  |3         |          |3          |
|10 Vitamin A, Vitamin C, Vitamin E      |2         |2         |3          |
|11 Essential minerals                   |2         |1         |3          |
|12 Essential amino acids                |2         |2         |3          |
|13 Modified milk in transgenic dairy    |2         |          |4          |
|cattle                                  |          |          |           |
|Итого:                                  |30        |15        |45         |


    3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР
      Өздік жұмыс  «Кәсіптік бағыттағы шет тілі»  пәнінде  маңызды   бөлігі
болып табылады және де басқа аудиториялық   дайындықпен  толтырылады.  Өздік
жұмыста бөлек  әр  түрлі  теориялық  бөлімдерді  оқуда,  тақырыптар  бойынша
есептерді шығарғанда, сонымен қатар  есептік-графикалық  тапсырмаларды  және
жеке сұрақ қатарларын ғылыми  оқыту  кірістіріледі.  Өздік  жұмысқа  бақылау
ауызша  түрде  және  жазбаша  сұрау,  коллоквиум,  тест,   есептік-графиктік
жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу,  сонымен  қатар  талқылау  және  рефераттарды
қорғау арқылы жүзеге асады.
     Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында  міндетті түрде  жүйеде берілген
әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып  отырған
тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол  жолықтырғандарымызды
бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін.
    Сонымен қоса,  тақырыппен  байланысқан  немесе  сол  тақырыпқа  келетін
кітаптағы  библиографиялық  нұсқаулықтарға  қарайласуымыз  керек.  Онда  біз
керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі  туралы  ақпарат  алуымыз
мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан  сызып  алуымызға  болады.  Ол
нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы  ақпарттарымен
алуымызға  және  содан  кейін  керекті  номерларымызға  тапсырыс  беруімізге
болады.
    Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан
мақала болып шықпаған ақпарттарды кездестіруімізге болады.
    Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау  үшін  ғылыми  және  студенттік
кітапханаларды  және  кітап  іздеу  механизмін  жақсы  білу  қажет.  Керекті
әдебиет  тізімі  университет  кітапханасында   болмаған   жағдайда   ғылыми-
техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек.
    Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады.  Студенттердің  рефератында
сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі  мазмұнын
тиянақты жеткізу жеткілікті.
    Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы  шарт.  Рефераттың
мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады.
    Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен  жүреді.  Реферат
титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі  бөлік,  қорытынды  және  қолданылған
әдебиеттер тізімінен тұрады.

      4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
      Семестр кезінде студенттерге   оқу  жоспарына  сәйкес  15  тәжірибелік
оқылады.
      Курстағы  өзіндік  жұмысты  былай  жүргізу  ұсынылады.  Курстың  әрбір
тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді  оқып,  оның  теориялық  негіздеріне  көп
тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек.
      Содан кейін  материалды  толығымен  меңгеруге  көшу  керек:  теориялық
жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске  сақтау  үшін
жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс.
      Курсты меңгеру  кезінде студент өткен материалдарды жақсы меңгеру үшін
 реферат түріндегі СОӨЖ  және СӨЖ  алынады.

      5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ
      Осы курсты меңгеруде студент жүйелі түрде  өзі дайындалу керек,  қажет
болған жағдайда  оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға  жиі  кіру  керек.
Оқытушының  жұмыс  бағдарламасындағы  методикалық  ұсыныстарын   тәжірибелік
сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс  материалдарымен  шектеліп  калмай,
басқа  да  әдебиеттерді,  электронды  ресурстарды   қолданыңыздар.   Алдымен
бірінші модульды меңгеріп,  тапсырмасын  орындаңыз,  кейін  келесі  модульге
көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру  керек,
аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері –  1-7  апталардағы
тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада.



        6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ

      Әрбір студент қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде
ұпай сандарын жинау керек. Ұпайдың максималды саны:
1-7 апталардағы  бірінші рейтинг қорытындысында -300 ұпай,
8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына- 300 ұпай,
Пән бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны -600.
      «Кәсіптік бағыттағы шет тілі» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі
                                                                     2 кесте
|Апта  |Бақылау түрі                 |Жалпы балл       |Ескертпе         |
|1     |2                            |3                |4                |
|1-7   |1 – 7 аптаға дейін барлық    |30               |                 |
|      |аудиториялық сабаққа қатысу  |                 |                 |
|2     |№ 1 тәжірибелік сабақты      |35               |Ауызша сабақ     |
|      |қорғау                       |                 |сұрау            |
|3     |№ 1 СОӨЖ                     |25               |СӨЖ              |
|4     |№ 2 тәжірибелік сабақты      |35               |Ауызша сабақ     |
|      |қорғау                       |                 |сұрау            |
|      |№ 1 СӨЖ                      |30               |Жұмысты қорғау   |
|5     |№ 2 СОӨЖ                     |20               |СӨЖ              |
|6     |№ 3 тәжірибелік сабақты      |35               |Ауызша сабақ     |
|      |қорғау                       |                 |сұрау            |
|7     |№ 2 СӨЖ                      |30               |Ауызша сабақ     |
|      |Аралық бақылау               |60               |сұрау            |
|1 – 7 аптаға дейін оқудың нәтижелері |300              |                 |
|бойынша балдардың жиыны              |                 |                 |
|8-15   |8 – 15 аптаға дейін барлық   |30               |                 |
|       |аудиториялық сабаққа қатысу  |                 |                 |
|8      |№ 3 СОӨЖ                     |25               |СӨЖ              |
|9      |№ 4 тәжірибелік сабақты      |35               |Ауызша сабақ     |
|       |қорғау                       |                 |сұрау            |
|10     |№ 3 СӨЖ                      |30               |Ауызша сабақ     |
|       |                             |                 |сұрау            |
|11     |№ 5 тәжірибелік сабақты      |35               |Ауызша сабақ     |
|       |қорғау                       |                 |сұрау            |
|12     |№ 4 СОӨЖ                     |20               |Жұмысты қорғау   |
|13     |№ 6 тәжірибелік сабақты      |35               |Ауызша сабақ     |
|       |қорғау                       |                 |сұрау            |
|14     |№ 4 СӨЖ                      |30               |Ауызша сабақ     |
|       |                             |                 |сұрау            |
|15     |Қорытынды бақылау            |60               |Ауызша сабақ     |
|       |                             |                 |сұрау            |
|8 – 15 аптаға дейін оқудың нәтижелері|300              |                 |
|бойынша балдардың жиыны              |                 |                 |
|Емтихан бойынша балдардың жиынтығы   |400              |                 |
|Академиялық мерзімдегі балдардың     |1000             |                 |
|жиынтығы                             |                 |                 |



    7 ӘДЕБИЕТТЕР
    7.1 Негізгі
    7.1.1    Агабекян И.П «Английский язык для техничских вузов»,Ростов-на-
Дону,2001.
    7.1.2  Образцов  П.И.,  Иванова  О.Ю.   Профессионально-ориентированное
обучение иностранному языку на неязыковых  факультетах  вузов.  Орел:  ОГУ,
2005. 114 с.


    7.2    Қосымша
    7.2.1 Интернет.
    7.2.2 Научно – техническая информация на английском языке






















Пәндер