Файл қосу
Сөйлеу мәдениеті
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ құжаты 3 деңгей |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |28.08.2013 ж. | | |«Сөйлеу мәдениеті» |№1 редакциясы | | |пәннің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ « СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ» 050106 «Музыкалық білім» мамандығы 4 курс СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 2-ші беті | |ОӘКП | | | 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «___»________ 2013 г. Айтжанова Ж.Н., «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында Хаттама № ___ «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 3-ші беті | |ОӘКП | | | Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 4-ші беті | |ОӘКП | | | 1 Қолдану саласы: Музыка мұғалімінің кәсіптік тіл мәдениетін қалыптастыру педагогтік университеттердің музыка факультеті студенттерінің “Сөйлеу мәдениеті” пәні оқытумен анықталады. Болашақ мамандарда музыка педагогтік іс-әрекеттің өзіндік талаптарына, музыка өнері заңдылығына және жеке творчестволық кәсіби мүмкіншілігіне сәйкес тіл мәдениетінің көптеген мәселелерін шешуге даярлау. Студенттердің қажетті теориялық білім, тіл мәдениетінің маңызы мен мазмұны жайында түсінік алумен шектелмей, қазіргі мектептің алдына қойылған жеткіншек ұрпақтың музыкалық мәдениетін қалыптастырудағы негізгі мақсаттарды шешуге тікелей қатысумен анықталады. . 2. Нормативті сілтемелер: Берілген оқу жұмыс бағдарламасы мынадай құжаттардың талаптары мен нұсқаулығының негізіңде әзірленді: 1. ГОСО РК от 10.04.2012 г № 158. 2. ҚР ИСО СТ 9001:2008 «Сапа менеджмент жүйесі. Талаптары». 3. СТИ 154-06-2005 СМПИ Стандарты. Мәтінді құжаттардың безендірілуіне қойылатын жалпы талаптар. 4. Оқу процесін кредиттік технология бойынша ұйымдастырудың ережелері (22.11.2008ж. бұйрық №566 .) 5. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. – 2007. – 15 тамыз. – Б.5-8. 6. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. – Б. 4-7. 7. Қазақстан Республикасында тарихи сана қалыптасуының тұжырымдамасы. – Алматы: Қазақстан, 1995. – 32б. |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 5-ші беті | |ОӘКП | | | 3. Жалпы ережелер «Сөйлеу мәдениеті» пәні қашықтықтан оқыту үлгісінде ЭОӘК, пайдаланған әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, күнделікті кеңесті университетің порталында алуға болады. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 6-ші беті | |ОӘКП | | | 3.5 Курсттың пререквизиттері: Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студенттің кәсіптік сөйлеу мәдениетін толық игеруі, түрлі стилдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка мұғалімінің сөйлеу мәдениетінің қалыптасуы, болашақ маманның кәсіптік сөйлеу іс-әрекетіндегі жеке тәжірибе жетістіктері. 3.6 Курсттың постреквизиттері: оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: |Курс |семестр|кредит |Тәжіриб|БЖ | | | |тер |иелік | | |Сөйлеу мәдениеті – жеке адамның|1 | |1 |5 | |білімділік және тәрбиелік | | | | | |көрсеткіші | | | | | |Сөйлеу мәдениеті музыка |1 | |1 |6 | |мұғалімінің кәсіптік | | | | | |даярлығынада қажетті сыңар | | | | | |Қазақстандағы сөйлеу мәдениеті |1 | | |6 | |проблемасының әлеуметтік – | | | | | |қоғамдық алғышарттарының | | | | | |қалыптасуы, дамуы | | | | | |Музыкалық педагогикадағы сөйлеу|1 | |1 |6 | |мәдениеті проблемасының | | | | | |зерттелу қалпы | | | | | |Сөз құрылымы, оның негізгі және| | | | | |коммуникативті қасиеті. | | | | | |Болашақ музыка мамандарының |1 | |1 |5 | |монологтык , диологтык сөйлеу | | | | | |шартына сай кәсіптік тіл | | | | | |қатынасына ерекшеліктері | | | | | |Рефлексия болашақ мамандардың |1 | |1 |6 | |кәсіптік тіл тәжірибесінің | | | | | |негізі. | | | | | |Сөйлеу тақырыбын құрастырудағы |1 | | |6 | |конструктивті әдіс. | | | | | |Мәтіндерді құрастыру (лекция, |1 | |1 |6 | |әңгіме, хабар т.б.) және | | | | | |оқушылармен музыкалық жұмыс | | | | | |барысында сұрақтар қою | | | | | |дағдыларын қалыптастыру. | | | | | |Музыкалық шығармалардың әдеби | |1 |1 |6 | |мазмұнымен жұмыс | | | | | |Барлығы |4 |2 |4 |35 | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 7-ші беті | |ОӘКП | | | |№ |СӨЖ – тақырыптары, мазмұны |Кредит, |Бақылау түрі |Әдебиеттер | | | |сағат | | | | | |саны | | | |1. Сөйлеу мәдениеті-жеке адамның білімдік және тәрбиелік көрсеткіші. | |1.1 |Мәдениет ұғымының мәніне әртүрлі |1 |Коллоквиум |14,16, | | |көзқарастар | | | | |2. Сөйлеу мәдениеті музыка мұғалімінің кәсіптік даярлығында қажетті сыңар. | |2.1 |Музыка мұғалімінің сөйлеу |1 |Реферат |13,4 | | |мәдениеті анықтамасына сипаттама | | | | |2.2 |Сөйлеу мәдениетін жүзеге асыру |1 | | | | |шартына қойылатын негізгі | | | | | |талаптар | | | | |3. Қазақстанда сөйлеу мәдениеті проблемасының әлеуметтік – қоғамдық | |алғышартының қалыптасуы, дамуы. | |3.1 |Шешендік өнер-сөйлеу мәдениетінің|1 |Коллоквиум |14, 15 | | |негізі | | | | |3.2 |Фольклорлық материалға |1 | | | | |негізделген қазақ халқының | | | | | |шешендік өнер дәстүрі | | | | |4. Музыкалық педогогикадағы сөйлеу мәдениеті проблемасының зерттелу қалпы. | |4.1 |Музыкалық педагогикада сөйлеу |1 |Коллоквиум |11, 12. | | |мәдениетінің проблемасы | | | | |4.2 |Сөз шеберлігімен көзге түскен |1 | | | | |атақты музыка пәні | | | | | |мұғалім-жаңашылдарының | | | | | |тәжірибелері | | | | |5. Сөз құрылымы, оның негізгі және коммуникативті қасиеті. | |5.1 |Сөз қасиетін бағалайтын ұғымдар |1 |Коллоквиум |2, 4, 8, 11,| | |системасы | | |12. | |5.2.|Мәтін мазмұнының анықтылығы | | | | |6. Болашақ музыка мамандарының монологтык , диологтык сөйлеу шартына сай | |кәсіптік тіл қатынасына ерекшеліктері. | |6.1 |Қарым-қатынас, оның кәсіптік |1 |Коллоквиум |5, 8, 13, 15| | |сөйлеу мәдениетінің | | | | | |қалыптасуындағы алатын орны мен | | | | | |ролі | | | | |6.2 |Педагогтық қарым-қатынас стилі, |1 | | | | |түрлері | | | | |7. Болашақ музыка мамандарының монологтық, диологтык сөйлеу шартына сай | |кәсіптік тіл қатынасына ерекшеліктері. | |7.1 |Тіл іс-әрекетіндегі қарым-қатынас|1 |Реферат |6, 15 | | |принципі | | | | |7.2 |Іс-әрекетте және субьект |1 | | | | |арасындағы психологиялық байланыс| | | | |7.3 |Ауызша және музыкалық әдіс арқылы| | |2,3,5 | | |мәліметтермен алмасу | | | | |8. Рефлексия болашақ мамандардың кәсіптік тіл тәжірибесінің негізі. | |8.1 |Рефлекция ұғымы, жалпы |1 |Коллоквиум |15, 13, 9 | | |сипаттамасы | | | | |8.2 |Адамның ойлау принципінің жеке |1 | | | | |формасы | | | | |8.3 |Адамның ойлау принципінің | | |1,4,5,6 | | |алғышартын ұғыну және жете | | | | | |түсінуге бағыталуы | | | | |8.4 |Білімнің пән ретінде қаралуы, | | |2,3,4,5 | | |оның мазмұнын сынай талдау және | | | | | |танып білудің әдісі | | | | |9. Рефлексия болашақ мамандардың кәсіптік тіл тәжірибесінің негізі. | |9.1 |Адамның рухани өмірінің |1 |Коллоквиум |13, 9 | | |ерекшелігі | | | | |9.2 |Музыка мұғалімінің сөйлеу |1 |Коллоквиум |5,6,7,8 | | |дағдыларын қалыптастырудағы | | | | | |рефлекцияның ролі | | | | |9.3 |Тіл-іс-әрекетіндегі рефлекция |1 |Реферат |12,14 | | |түрі | | | | |10. Сөйлеу тақырыбын құрастырудағы конструктивті әдіс. | |10.1|Анализ, синтез, қорытынды |1 |Коллоквиум |2,4,7,8 | |10.2|Музыка мұғалімінің сөйлеу |1 |Коллоквиум |2,3 | | |процесін конструкциялаудың | | | | | |маңыздылығы | | | | |10.3|Музыка пәнінің | |Коллоквиум |6,7,12,13 | | |эмоционалды-мағыналық біртұтас | | | | | |драматургиясын құрастыру. | | | | |11. Мәтіндерді құрастыру (лекция, әңгіме, хабар т.б.) және оқушылармен | |музыкалық жұмыс барысында сұрақтар қою дағдыларын қалыптастыру. | |11.1|Мәтіннің құрылысы |1 |Реферат |2,4,7,8 | |11.2|Мәтіннің элементтері, өзара | |Коллоквиум |12,14 | | |байланысы | | | | |12. Мәтіндерді құрастыру (лекция, әңгіме, хабар т.б.) және оқушылармен | |музыкалық жұмыс барысында сұрақтар қою дағдыларын қалыптастыру. | |12.1|Композицияны жоспарлау |1 |Реферат |12,13,14 | |12.2|Сұрақтардың түрі, сипаттамасы |1 |Реферат |12,13,14 | |12.3|Импровизация |1 |коллоквиум |2,4,7,8 | |13. Музыкалық шығармалардың әдеби мазмұнымен жұмыс жасау. | |13.1|Әдеби мәтінді анализдеу |1 |Реферат |5,6,7,8 | |14. Музыкалық шығармалардың әдеби мазмұнымен жұмыс жасау. | |14.1|Сөз және музыка интонациясы |1 |коллоквиум |12,14 | | |Барлығы: |31 | | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 8-ші беті | |ОӘКП | | | 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекілік |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар |дайындалу |түрі | | | |сұрақтар | | |Дәріс |Тәжірибиелік |Зертх. | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Музыкалық – | |Аспапта |Полифониялық |ауызша | | |теориялық | |көрсету |шығармамен | | | |білімнің | | |жұмыс | | | |негіздерін | | |жүргізудің | | | |игеру. | | |нәтижелі | | | | | | |әдістері мен | | | | | | |тәсілдерін | | | | | | |іздестіру | | |2 |Тональдіктер. | |Аспапта |Музыкалық |ауызша | | |Музыкалық | |көрсету |шығармаларды | | | |терминдер. | | |байыбына жетіп | | | | | | |талдау | | |3 |Музыкалық | |Аспапта |Жеке жоспардың |жазбаша | | |аспаптар | |көрсету |репертуары | | | | | | |бойынша нақтылы| | | | | | |тапсырмаларды | | | | | | |орындау | | |4 |Фортепиано | |Аспапта |Дыбыс шығарудың|ауызша | | |аспабының шығу | |көрсету |негізгі | | | |тарихы. Құрылысы| | |тәсілдерін | | | | | | |бекіту | | |5 |Орындаушының | |Аспапта |клавиатурамен |Ауызша | | |отырысы, | |көрсету |танысу | | | |клавиатурамен | | | | | | |танысу | | | | | |6 |Музыкалық дыбыс | |Аспапта |Музыкалық |ауызша | | |қасиеттері және | |көрсету |дыбыспен жұмыс | | | |онымен жұмыс | | |істей алу | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |9 беттің 9-ші беті | |ОӘКП | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың|Дана |Студент |Қамтама-у | |аттары |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Момынов, П. Музыканы тыңдай және түсіне |2 | | | |білу.-Алматы,1969 | | | | |Музыкальное воспитание в школе. Вып. 15.- М., |3 | | | |1982 | | | | |Музыкальное воспитание в школе. Вып. 12.- М., |3 | | | |1977 | | | | |Музыкальное воспитание в школе. Вып. 13.- М., |2 | | | |1977 | | | | |Балабеков Е. Қазақтың музыкалық |2 | | | |фольклоры.-А.,2007 | | | | |Сарыбаев, Б. Қазақтың музыкалық |2 | | | |аспаптары=Казахские музыкальные инструменты | | | | |:Альбом .-Алматы,1978 | | | | |Султанова Н.К. Музыкалық білім берудің тарихы |1 | | | |мен теориясы:Оқу-құралы.-Семей,2010.-140 б. | | | | |Вахромеев В.А. Элементарная теория |10 | | | |музыки.-М.,2002 | | | | [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz