Файл қосу
Будда діні тарихы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК 042-16-02.1.09/ 02-| | | |2013 | |«Дінтану» пәні | | | |оқу-әдістемелік кешені |№1 басылым | | |5В020300 «тарих» |________________ | | |мамандығы үшін | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «Дінтану» ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) СЕМЕЙ 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «Тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған. Құрастырушы: Тарих ғылымдарының кандидаты А.М. Мамырбеков «______» __________ 2013 ж. 2. ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.А. Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3. БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «___» ____ 201_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Сабақ түрлерінің сағаттары көрсетілген пән мазмұны 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1. 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ Оқытушының аты-жөні –т.ғ.к Мамырбеков Арафат Мажитұлы Байланыстық ақпарат: Телефон – 35-60-29 /деканат/; №1 ғимаратта № 1011 Сабақтың өтетін орны № 1 оқу ғимарат № 1011 дәрісхана Кредит саны – 2 1.2 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Дінтану курстың қысқаша мазмуны өмірдің талабына сәйкес болып табылады. Дін адамзат мәдениетінің бір бөлігі болғандықтан, әрбір жоғары білімді адамдар дінің мазмунын білулері кажет. «Жауынгер» атеизмнің тоқтауымен, шетелден көптеген экзотралик және эзотриалық дінден көбейюде. Олардың идеологиялық және дүниетанымдық көзқарастары бізге жат. Мұндай жағдайлар «Дінтану» пәнән игеруді керек етеді. Дінтану пәнін игеру барысындағы алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда төменгі міндеттер туындайды: - діннің теориялық мазмұнын менгеру; - діннің тарихи түрлерін білу; - дәстүрлі діндерден саяси және экстремистік діндерді айыра білу; - мемлекет пен шіркеу арақатынасының заңдылықтарын білу; - ар-ождан бостандығын білү. - Дін мен философияның дүниетанымдық жолдарын ажрата білу. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: «Дінтану» курсын оқытуда студенттерге қазақ халқының рухани мәдениетінің құндылықты-мәндік мазмұны мен тарихилығын, бай мұралардың мағынасын, өркениеттік теория тұрғысынан халықтардың діни дамуындағы заңдылықтар мен бағыттарды, діни жетілу мен трансформацияның маңызын ашып көрсету. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: - діннің теориялық мазмұнын менгеру; - діннің тарихи түрлерін білу; - дәстүрлі діндерден саяси және экстремистік діндерді айыра білу; - мемлекет пен шіркеу арақатынасының заңдылықтарын білу; - ар-ождан бостандығын білү. - Дін мен философияның дүниетанымдық жолдарын ажрата білу. 1.5 Курс аяқталған соң студент: - Әлемдік діни тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи рухани мәдениетінің дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. - өркениет, мәдениеттің әр түрлілігі туралы білімді игеру; -бяандама жасауға және ауызша материалды дұрыс жеткізуге дағдылану, семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми әдебиеттерге дербес сыни тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс. - Әлемдік діндерді зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. 1.6 Пәннің пререквизиттері: студенттер казіргі діни философияның жетістіктерін біліп, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу керек. 1.7 Пәннің постреквизиттері: пәнді оқыту негізінде оқытуға берілген басқа пәндер тізімі: «Философия», «Діни философия», Дін философиясы», «Онтология және таным теориясы». 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНІҢ БӨЛІНГЕН САҒАТЫ Кесте 1 |№ |Тақырып |Қысқаша мазмұны |Л |С |ОС |С |әдебиеттер | | | | |Е |Е |ӨЖ |Ө |тізімі | | | | |к |м | |Ж | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1. |1 тақырып. |Ежелгі діндер |1 |1 |2 |2 |Бартольд В.В. | | |Кіріспе. |Діндердің шығуы | | | | |Ислам и культура| | |Ежелгі дін | | | | | |мусульманства. –| | |тарихы | | | | | |М., 1992. | |2. |2 тақырып. |Ұлттық діндердің |1 |1 |2 |2 |Шәкәрім | | |Ұлттық |ерекшелігі | | | | |Құдайберді ұлы. | | |діндер |Діндердің бөлінуі | | | | |Үш анық. – | | | | | | | | |Алматы, 1991. | |3. |3 тақырып. |Діни миссионерлік |1 |1 |2 |2 |Халиф Алтай | | |Діни |бағыттағы ежелгі жазба | | | | |Ғақылұлы. | | |миссионерлік|ескерткіштері. | | | | |Ғибадатұл – | | |бағыттағы |Олардың негізгі мазмұны| | | | |Ислам. – Алматы,| | |ежелгі жазба| | | | | |1994. | | |ескерткіштер| | | | | | | | |і. | | | | | | | |4. |4 тақырып. |1. Дүниежүзілік діндер |1 |1 |2 |2 |Ақбота Ахметбек.| | |Дүниежүзілік|2. Әлемде діндердің | | | | |Қожа Ахмет | | |діндер |таралуы | | | | |Иассауи. – | | | | | | | | |Алматы: Санат, | | | | | | | | |1998. | |5. |5 тақырып. |1. Ислам ықпалымен |1 |1 |2 |2 | Аюпов Н.Г. | | |Ислам |рухани жаңғыру және | | | | |Тенгрианство. – | | |ықпалымен |оның мәдени-өркениеттік| | | | |Алматы, 1998. | | |рухани |мазмұны | | | | | | | |жаңғыру және| | | | | | | | |оның | | | | | | | | |мәдени-өркен| | | | | | | | |иеттік | | | | | | | | |мазмұны | | | | | | | |6. |6 тақырып. |1. Будда дінінің шығу |1 |1 |2 |2 |Васильев Л. | | |Будда діні |тарихы | | | | |История религий | | | |2. Діннің | | | | |Востока. – М., | | | |ерекшеліктері | | | | |1983. | |7. |7 тақырып. |1. Христиан діні шығу |1 |1 |2 |2 |Халиф Алтай | | |Христиан |тарихы | | | | |Ғақылұлы. | | |діні |2. Діннің | | | | |Ғибадатұл – | | | |ерекшеліктері | | | | |Ислам. – Алматы,| | | | | | | | |1994. | |8. |8 тақырып. |1. Қазіргі дәстүрлі |1 |1 |2 |2 |Орынбеков М.С. | | |Қазіргі |емес діни қозғалыстар | | | | |Ежелгі қазақтың | | |дәстүрлі |2. Діни қозғалыстар мен| | | | |дүниетанымы. – | | |емес діни |ғибадат. | | | | |Алматы, 1996. | | |қозғалыстар | | | | | | | | |мен ғибадат.| | | | | | | |9. |9 тақырып. |1. Дәстүрлі қазақ |1 |1 |2 |2 |Есім Ғ. Суфизмге| | |Дәстүрлі |қоғамындағы діні | | | | |кіріспе. Сана | | |қазақ |2. Дін мен ағарту | | | | |болмысы. Алматы,| | |қоғамындағы |ерекшеліктері. | | | | |1997. | | |дін мен | | | | | | | | |ағарту | | | | | | | | |ерекшеліктер| | | | | | | | |і. | | | | | | | |10.|10 тақырып. |1. Мұсылмандық |1 |1 |2 |2 |Айтбаев О. | | |Мұсылмандық |философия | | | | |Дінтану. | | |философия |2. Теология | | | | |Қарағанда, 2010.| | |және | | | | | | | | |теология | | | | | | | |11.|11 тақырып. |1. Дәстүрлі мәдениет |1 |1 |2 |2 |Габдуллин Б. | | |Дәстүрлі |2. Діннің дағдарысы | | | | |Шокан, Ибырай | | |мәдениет пен| | | | | |және Абай дін | | |діннің | | | | | |туралы. – | | |дағдарысы | | | | | |Алматы, 1988. | |12.|12 тақырып. |1. Секуляризация |1 |1 |2 |2 |Халиф Алтай | | |Секуляризаци|2. Еркін | | | | |Ғақылұлы. | | |я және еркін|ойшылдық-әлеуметтік-тар| | | | |Ғибадатұл – | | |ойшылдық-әле|ихи феномен ретінде. | | | | |Ислам. – Алматы,| | |уметтік-тари| | | | | |1994. | | |хи феномен | | | | | | | | |ретінде. | | | | | | | |13.|13 тақырып. |1. Діни және діни емес |1 |1 |2 |2 |Орынбеков М.С. | | |Діни және |көзқарастың рухани- | | | | |Ежелгі қазақтың | | |діни емес |практикалық негізі. | | | | |дүниетанымы. – | | |көзқарастың | | | | | |Алматы, 1996. | | |рухани-практ| | | | | | | | |икалық | | | | | | | | |негізі. | | | | | | | |14.|14тақырып. |1. Дін және діни емес |1 |1 |2 |2 |Есім Ғ. Суфизмге| | |Дін және |сұхбаттық. | | | | |кіріспе. Сана | | |діни емес | | | | | |болмысы. Алматы,| | |сұхбаттық. | | | | | |1997. | |15.|15 тақырып. |1. Мемлекет және дін |1 |1 |2 |2 |Айтбаев О. | | |Мемлекет, |2. Дін мен ар-ождан | | | | |Дінтану. | | |дін және |бостандығы | | | | |Қарағанда, 2010.| | |ар-ождан | | | | | | | | |бостандығы | | | | | | | | |Барлығы: | |15 |15 |30 |30 |Габдуллин Б. | | | | | | | | |Шокан, Ибырай | | | | | | | | |және Абай дін | | | | | | | | |туралы. – | | | | | | | | |Алматы, 1988. | 3 ПӘНДІ ОҚУДАҒЫ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Барлық тапсырамаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннатация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 4 КУРС ФОРМАТЫ Оқу сағаты аптасына 2 рет 50 минуттан өтеді. Дәріс сабақтарында қиын және күрделі өзекті сұрақтар қарастырылады Дәріс құрылымы 5 минуттық блиц- сұрақтардан, дәріс (40-45 минут), бекіту материалдары болады. Мұндай сабақты өткізу құрылымы жүйелілікті, өздік жұмыс жасауды және берілген әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді. Практикалық сабақ сұрақтары теориялық материалды тиянақтаудан тұрады СӨЖО дәрісханада қарастырылған сұрақтарды оқытушының көмегімен талдау, анализ жасау дәріс пен практикалық сабақтарға дайындықтың нышаны болып табылады. Үйге тапсырмалар орындалады, кеңестер беріледі Өздік жұмыс тапсырмалары ПОӘК кестелерінде берілген. 5. КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқу барысында сіздерден сұрарым: 1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады. 2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды. Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі. 3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек. Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады. 4 Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет 5 Аралық аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі. 6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады. Емтихан сұрақтары ПОӘК берілегн. 6 БАҒАНЫҢ ҚОЙЫЛУ САЯСАТЫ |Әріптер жүйесіндегі |Цифрлық |Пайыздық |Дәстүрлі жүйедегі | |бағалар |эквивалент |көрсеткіштер |бағалар | | |баллдары |мазмұны | | |А |4,0 |95 – 100 |Өте жақсы | |А– |3,67 |90 – 94 | | |В+ |3,33 |85 – 89 | | | | | |Жақсы | |В |3,0 |80 – 84 | | |В– |2,67 |75 – 79 | | |С+ |2,33 |70 – 74 | | | | | | | | | | |Қанағаттанарлық | |С |2,0 |65 – 69 | | |С– |1,67 |60 – 64 | | |D+ |1.33 |55 – 59 | | |D |1,0 |50 – 54 | | |F |0 |0 – 49 |Қанағаттанғысыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді оқыды | Пән бойынша түрлі жұмыс түрлерін орындаудағы баллдары көрсетілген КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕ |№ п/п |Сабақ түрі |1 апта |2 | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1 Ақбота Ахметбек. Қожа Ахмет Иассауи. – Алматы: Санат, 1998. 8.2 Аюпов Н.Г. Тенгрианство. – Алматы, 1998. 8.3 Габдуллин Б. Шокан, Ибырай және Абай дін туралы. – Алматы, 1988. 8.4 Айтбаев О. Дінтану. Қарағанда, 2010. 8.5 Есім Ғ. Суфизмге кіріспе. Сана болмысы. Алматы, 1997. 8.6 Орынбеков М.С. Ежелгі қазақтың дүниетанымы. – Алматы, 1996. 8.7 Халиф Алтай Ғақылұлы. Ғибадатұл – Ислам. – Алматы, 1994. 8.8 Шәкәрім Құдайберді ұлы. Үш анық. – Алматы, 1991. 8.9 Бартольд В.В. Ислам и культура мусульманства. – М., 1992. 8.10 Васильев Л. История религий Востока. – М., 1983. 8.11 Крывелев И. История религии: В. 2-х т. – М., 1988. 8.12 Тажуризина З.И. Идеи свободомыслия в истории культуры. М., 1986. 8.13 Яблоков И.Н. Религиоведение. М., 2001. 8.14 Флореннский П.А. Столп и утверждение истины. – М., 1990. 8.15 Мень А. История религии. – М., 1992. 8.16 Вебер М. Избранные произведения. – М., 1990. 8.17 Джемс В. Многообразие религиозного опыта. СПб., 1993. 8.18 Уәлиханов Ш. Таңдамалы. – Алматы, 1984. 8.19 Құран Кәрім. – Алматы, 1991. 8.20 Коран. Перевод и коментарии. И.Ю. Крачковского. М., 1986. 8.21 Зинаида Миркина, Григорий Померанцев. Великие религи мира. М.,1995. 8.22 Подопригора Р.А. Закон о свободе вероисоведания религиозных объединениях. – Алматы, 2002. 8. 23Яблоков И.Н. Религиоведение. – М., 2001. Қосымша: 1. Шмидт В. Происхождение идеи Бога. – М., 1954. 2. Малов С.Е. Памятники древнетюрской письменности. М., 1961. 3. Тейяр де Шарден П. Божественная среда. – М., 1992. 4. Аль- фараби. Трактат о религии. Алма-Ата., 1975. 5. Рассель Б. Почему я не христиан. – М., 1988. 6. Сартр Ж. – Экзистенциализм – это гуманизм //Сумерки богов. – М.,1989. 7. Бердяев Н.А. «Человек и машина». Вопросы философии. – М., 1988, №2. С.159. 8. Капышев А., Колчигин С. Философия грядущего. – Алматы, 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz