Файл қосу
заңы - процесс - жылу - идеал - процестер - білуі - анықтау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 денгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-6.1.03/01-2014 | | ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |«___» _________ 20__ ж. | | |«Жылутехника» пәннің |№ 1 басылым | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жылутехника» 5В072700 – Азық-түлік тағамдарының технологиясы және 5В072800 - Өндеу өндірістерінің технологиясы мамандықтар үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ _____ «___» _________ 2014 ж. А.Н. Шалаганова «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университетінің аға оқытушы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында. «___» _________ 2014 ж., № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова. 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «___» _________ 2014 жылы, № 1 хаттама. Төрайым ______________ С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берілген. «___» _________ 2014 жылы, № 1 хаттама. ОӘК төрайым, бірінші проректор __________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 4 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 4 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 4 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау 4 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны 5 3.3 Курстың тапсырмалары 5 3.4 Оқу курстың талаптары 6 3.5 Курстың пререквизиттері 7 3.6 Курстың постреквизиттері 7 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 7 4 ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҮМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ Ошибка! Закладка не определена. 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 9 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Ошибка! Закладка не определена. 7 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 10 8 Әдебиеттер 11 8.1 Негізгі әдебиеттер 11 8.2 Қосымша 11 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 5В072700 «Азық-түлік тағамдарының технологиясы» және 5В072800 – «Өндеу өндірістерінің технологиясы» мамандықтарының дәріс алушыларына «Жылутехникасы» пәнінен оқу әдістемелік кешені. Ол дәріс алушыларды купстық мазмұнымен, оның маңыздылығымен, қажеттілігімен, курс саясатымен және дәріс алушының оқу процесінде көрсететін іскірлігімен таныстырады. Оқу әдістемелік комплекс пәнді оқып үйренуде негізгі басты қурал-болып саналады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Жылутехникасы» пәнінің оқу әдістемелік комплексі мына төменде көрсетілген құжаттардың қойған талаптары мен кеңестеріне сәйкес жасалған және ол осы берілген пән бойынша оқу процесін үйлестіру тәртіптеріне көрсетеді. - Жоғарғы оқу білімінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты. Қазакстан Республикасы Басқармасының 23 тамыз 2012 ж. № 1080 бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - 5В072700 «Азық-түлік тағамдарының технологиясы» мамандығының типтік оқу жоспары; - 5В072800 «Өндеу өндірістерінің технологиясы»мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»; - ДП 042-1.01-2014 Қужаттық процедура «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің структурасы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау Келешек мамандарды жылуды алу, түрлендіру, тасмалдау және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық және тәжірибе жүзінде білім беріп дайындау. Олар қажет болғанда керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды халық шаруашылығы салаларында дұрыс тандап пайдалана білуі үшін және жылу энергетикалық отындарды үнемдеу мақсатында, әрі технологиялық процестерді оптимизациялауды да үйреніп білуі қажет. Жылу техникасы пәні математика, физика, химия, гидравлика, аэродинамика және есептеу техникасымен программалау пәндерін оқып үйренген соң оқытылады. 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны Материалдық өндірісті дамытудың қазіргі кезіндегі ең негізгі бағыты оның салаларын энергетикалық ресурстармен сенімді түрде қамтамасыз ету. Бұл проблеманы шешудің басты жолы өңдірістің ең жоғарғы тиімділігін қамтамасыз ету талабына сай келетін энергия ресурсын үнемдеу технологиясын кеңінен пайдалану болып табылады. Бұл мақсатқа жетуде халық шаруашылдығында басты роль энергетикалық, жылутехникалықсапаны көтеру үшін білімді бакалаврлар дайындау керек. Отын энергетикалық ресурстарды (ОЭР) пайдаланудың өсуі салдарылан, өнеркәсіптегі, агроөңдірістік комплекстен, транспорттағы, тұрмысқа қажетті қызмет көрсетудегі оның бағасының артуы ОЭР тиімді пайдалануды өсіру проблемасы және айналадағы ортаны отынның жану өнімдерімен ластау да өзекті мәселе болып саналады. Жылутехниканы оқып үйренудегі негізгі мақсат келешек мамандарды жылуды алу, айналдыру, жылуды тасымалдау және пайдалану тәсілдерін пайдаланып теориялық және практика жүзінде дайындау, оларды жобалауға, халық шаруашылдығының салаларында керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды таңдап алып пайдалануға үйрету, ОЭР мен материалдарды үнемдеүдің қазіргі тәсілдерінен білім беру, технологиялық процестерді жетілдеру, екінші кезектегі энергия ресурстарды (қорларды) пайдалану жолдарын айқындау (ашып беру), айналадағы ортаны қорғауға үйрету. Оқып үйрену тақырыбы болып жылудинамикасы мен жылумассаалмасу заңдары, жылудинамикалық процестермен циклдар, жұмысшы деиелер қасиеттері, жалуалмастыру аппараттарының есебінің негізгі , жану, энерготехнологиялар, энергияны үнемдеу, екінші кезеңдегі энергия ресурстары (қорызы) жылуэнергетикалық және тоңазыту қондырғылары өндіріс салаларында жылуды пайдалану, жылу мен қамтамасыз ету жүйелері, жылуэнергетикалық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау проблемаларымен байланысы саналады. 3.3 Курстың тапсырмалары Ол дәріс алушыларға мынаны қалыптастыру Энергияны айналдыру негізін, жылудинамиканың және жылумассаалмасу заңдарын, жылудинамикалық процестер мен циклдарын, сол салалар жану, энерготехнологиялар ,энергияны үнемдеу жылуалмастырғыштардың есебі, жылуалмасу тәсілдері, жылуалмастырғаштардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы, жылукүштік қоңдырғылар мен басқа да жылутехникалық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы , жылу мен қамтамасыз ету жүйелері . Жұмысшы денелері күйінің есебі , жылудинамикалық процестер мен циклдарының, жылуалмасу прцестерінің, аппараттарының және саланын басқа негізгі жылутехникалық құрылғыларының есебің жасай білу, жылулық қорғау шараларын салқындату жүйелерінің жылулық оқшауландыруын ұйымдастыруы, жылумен қамтамасыз ету жүйесінің энергияның айналуын және пайдалануының ең тиімді түрін есептеу және таңдауды үйретуді 3.4 Оқу курстың талаптары Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент мыналарды білулері қажет: - сандың шамалардың реттілігіне бағалауды жүргізу; меңгеруі қажет: - зерттеу әдістерін, жобалау және зерттеу жумыстарын жүргізу; игере білуі керек: - алынған нәтижелердің қателіктеріне баға беру тәсілдеріне; - жылуфизикалық сипаттаманың аңықтап – зерттеу әдістерін; істеу білуі керек: - өңдеу әдістерін және қабылдауды, ЭЕМ көмегімен зерттеу нәтижелерін жүргізу; - жылудинамикалық процестер мен циклдарын; - саладағы пайдаланылатын жұмысшы деиелердің негізгі қасиеттерін; түсіне білуі керек: - энергияның айналауының негізгі заңдарын, жылудинамикасының және жылуалмасудың заңдарын; болуы керек: - салада пайдаланылатын жылуалмастырғыштардың, жылукүштік қоңдырғылардың және басқа да жылутехнологиялық құрылғылардың жұмыс істеу принципімен және құрлысын; - энергияны үнемдеудің негізгі әдістерін; - жылуэнергиялық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау мәселелерімен байланысын. ие болу керек: - әр түрлі жылулық қоңдырғылардың есептелуі және жұмыс істеу принцип 3.5 Курстың пререквизиттері оқылатын пәнді меңгеруге қажетті білімін, дағдысын және машықтар тізімін құрайтын пәндер. – Физика; – Математика; – Инженерлік графика; – Химия; – Бағдарламалау. 3.6 Курстың постреквизиттері аталған пәнді оқудан кейін алған қажетті білімін, дағдысын және машықтарын қажет ететін пәндер. - еңбекті қорғау және өндірістегі қауіпсіздік техникасы; - Профилдік пәндер. 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Модул 1. Техникалық жылудинамика | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Техникалық жылу динамика. Кіріспе. Негізгі түсініктер |1 | |мен ережелер. Жұмыс денесі мен қоршаған орта. Негізгі күй | | |параметрлері мен оның өлшем бірлігтері. Идеал газ күйінің | | |теңдеуі. Жылудинамикалық процестер. Тепе-теңдікті және | | |тепе-теңсіздіктегі процестер. Қайтымды және қайтымсыз | | |процестер. Идеалды және нақты газдар. Идеалды және нақты | | |газдардың теңдеуі. Идеалды және реал газдардың жылусыйымдылығы.| | |Жылу өлшемін аңықтау. Газ қоспасының жылусыйымдылығы | | |Газдың жылусыйымдылығы. Жылудинамиканың 1-ші заңы. Идеал газ |1 | |қоспасы. Дальтон заңы. Идеал газ параметрлері және оларды | | |анықтау. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Энергияның | | |сақталу және айналу заңы. Термодинамикалық жүйенің энергиясы. | | |Ішкі энергияның өзгеруі. Энтальпияның анықтамасы. | | |Идеал газдың термодинамикалық процесстер. Жылудинамикалық |2 | |процесстердің түрлері. Политропты процесс. Изохоралық процесс. | | |Изобаралық процесс. Изотермиялық процесс. Адиабаттық процесс. | | |Жылудинамиканың екінші бастамасы (заңы). Жылу динамикасының |1 | |екінші заңы, негізгі жағдайы. Тұйық процесс циклдың тоңазыту | | |коээфициенті. Идеал газ энтропиясы. Карно циклы. | | |Заттардың термодинамикалық қасиеттеры. Нақты газдар. |1 | |Су буы. Нақты газдар мен булар. Нақты газдардың қасиеттері. Су |1 | |буы. Негізгі түсініктер мен анықтамалар. [pic] және | | |[pic]диаграммаларда бу түзілу процессі. Судың және су буының | | |параметрлерін анықтау. Судың және су буының кестелері. Су | | |буының [pic]диаграммасы. Фазалық ауысуылар. Фазалық | | |ауысуыларының [pic]диаграммасы. | | |Ылғалды ауа. Негізгі түсініктер мен анықтамалар. Психрометр |1 | |және гигрометр. Ылғалды ауаның [pic]диаграммасы. | | |Термодинамикалық ағыс. Газдар және булар ағысы. Дыбыс |2 | |жылдамдығы. | | |Адиабаттық ағыу. Лаваль саптамасы (соплосы). Газдар мен булар | | |қозғалысы. | | |Зертханалық сабақтар | |Термодинамиканың негізгі тусініктемелер. |2 | |Ауаның орташа массалық изобаралық жылусыйымдылығын аңықтау |3 | |Ылғалды ауадағы процесстерін зерттеу. |3 | |Модул 2. Жылуөткізгіштік. | |Дәріс сабақтары | |Кіріспе. Жылуөткізгіштік. Жылу процестері. Жылу өткізгіштік. |2 | |Фурье заңы. Жылуөткізгіштік коэффициентінің физикалық мәні. | | |Конвекция. Ньютон заңы. Жылу беру коэффициенті. | | 2 кестенің жалғасы |1 |2 | |Конвективті жылуалмасу. Конвективті жылуалмасу. Конвективті |2 | |жылуалмасудың әртүрлі факторларда тәуелділігі. Сұйықтың еріксіз| | |және еркін қозғалысы конвективті жылуалмасу. Сүйықтың орта | | |температурасы. Заттың агрегаттық күйі өзгергендегі жылуалмасуы.| | |Ұқсастық теориясы. Ұқсастықтың критерийлері. | | |Жылулық сәулелену. Жылулық сәулелену. Сәулелі жылуалмасудың |1 | |негізгі заңдары. Стефан-Больцман, Кирхгоф, Ламберт, Вин | | |заңдары. | | |Зертханалық сабақтар | |Құбыр әдісімен қатты денелердің жылуөткізгіштік коэффициентін |3 | |анықтау. | | |Бірдей материалдардан жасалған әр түрлі диаметрлі горизонталды |2 | |және вертикалды құбырлардан жылуберу коэффициентін анықтау. | | |Дененің қаралығын деңгейінің және сәуленуінің коэффициентің |2 | |анықтау. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ Кредиттік жүйемен оқу кезінде студенттердің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын арттыруға жоғары талаптар қойылады, оған үй тапсырмаларын орындауда кіреді. Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысы – бұл кредиттік жүйемен оқу кезінде оқу жұмысының бір түрі, онда диалогтық тәртіпте аудиториялық сабақ түрінде өткізіледі, сонымен бірге аудиториядан тыс кеңес түрінде жүргізіледі. 5.1 Идеал газдың энтропиясы. ОӨЖ №1. Реферат 5.2 Лаваль соплосы. ОӨЖ №2. Реферат 5.3 Осьтік компрессорлар. ОӨЖ №3. Реферат 5.4 Химиялық теормодинамиканың және қайтымсыз процесстердің термодинамиканың негіздері. ОӨЖ №4. Реферат 5.5 Тоңазытқыш машиналардың циклдары. ОӨЖ №5. Реферат 5.6 Аралық бақылау 1. 5.7 Аралық бақылау 2 (қорытынды). 6 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ Оқу-өдістемелік әдебиетіпен қамтамасыз етудің картасы 3 кестеде көрсетілген. 3 кесте |Окулыктардын, оку-әдістемелік |Даналарлың |Студенттердің |Қамтамасыз | |күралдардын |саны |саны |етілу пайызы | |атауы | | | | |1 |2 |3 |4 | |Бахмачевский Б.И.идр. |35 |5 |100 | |«Теплотех ника».-М.,метал | | | | |лургиздат. 1969 г., 479 с. | | | | |Краснощеков Е.А., Сукомел А.С.|20 |5 |100 | |«задачник по теплопередачи». -| | | | |М., Энергия. 1980 г., 288 с. | | | | |Нащокин В.В. «Техническая |50 |5 |100 | |термодинамика и | | | | |теплопередача».- М., высшая | | | | |школа. 1980 г., 469 с. | | | | |Рабинович О.Н. «Сборник задач |26 |5 |100 | |потехнической термодинамике». | | | | |- М., Машиностро ение. 1973 | | | | |г., 376 с. | | | | |«Сборник задач по техничес кой|20 |5 |100 | |термодинамике» (Андрианов | | | | |Т.А., Дзампов Б.В., Зубарев | | | | |Б.Н., Ремезев С.А.). – М., | | | | |Энергоиздат. 1981 г | | | | |Михеев М.А., Михеева И.М. |54 |5 |100 | |Основы теплопередачи. – М.: | | | | |Энергия, 1973 – 319 с. | | | | |Ерохин В.Т., Маханько М.Г. |15 |5 |100 | |«Сборник задач по оновам | | | | |гидравлики и теплотехнике». – | | | | |М., Энергия. 1979 г | | | | |Асамбаев А.Ж. «Лабораторный |8 |5 |100 | |практикумпо термодинамике» – | | | | |Семипалатинск. 1994 г., 57 с. | | | | |«Построение циклов паровых |8 |5 |100 | |холод машин по | | | | |термодинамической диаграмме». | | | | |(Асамбаев А.Ж.) – | | | | |Семипалатинск. 1992 г., 12 с. | | | | |Панкратов Г.П.«Сборник задач |25 |5 |100 | |по теплотехнике». М., 1986 г. | | | | |Исаченко В.П., Осипова В.А., |48 |5 |100 | |Суко мел А.С. «Теплопе редача»| | | | |–М., 1976г | | | | 7 Әдебиеттер 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Бахмачевский Б.И. и др. «Теплотехника».- М.: металлургиздат. 1969 г. - 479 с. 7.1.2Резников М.И.«Котельные установки электростанций»-М. Энергоатомиздат.,1987.-288с. 7.1.3 Сидельковский Л.Н., Юренев В.Н.«Котельные установки промышленных предприятий»- М.Энергоатомиздат.,1988.-527с. 7.1.4 Хазен М.М.,Матвеев Г.А. и др. «Теплотехника».-М.:Высшая школа,1980.-480с. 7.1.5 Ильин Е.И.,Прянишников Н.С.«Теплотехническое оборудование заводов»-М.Легкая индустрия.,1967.-239с. 7.1.6 «Теплотехника» (Архаров А.М., Исаев С.И., Кожинов И.А. и др. по ред. В.И. Крутова). – М.: Машиностроение. 1986 г. - 432 с. 7.1.7 «Теплотехника» (Баскаков А.П., Берг В.В., Витт О.К. и др. по ред. Баскакова А.П.). – М.: Энергоатомиздат. 1991 г. - 224 с. 7.2 Қосымша 7.2.1 Алексеев Т.М. «Общая теплотехника». – М.: Высшая школа. 1980 г. - 551 с. 7.2.2 Панкратов Г.П. «Сборник задач по теплотехнике». – М.: 1986 г. 7.2.3 Лыков А.В. «Тепломассообмен» справочник, 2 изд. – М.: Энергия. 1978 г. - 480 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz