Файл қосу

Педагогикалық психологияның кәсіби этикалық түсініктемесін қолдана білу





































                   «Педагогикалық психология» пәні бойынша


          5В010200 «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі»,


           5В010300 «Педагогика және психология» мамандығы бойынша

                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ













































                                    Семей


                                    2014



                                  Алға сөз

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы,
педагогика ғылымдарының магиcтрі                 Жакпарова Г.А.
 ____________ «25»  08. 2014ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж.

Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2014ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №1  «11» 09. 2014ж.

ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К.


4  № 2 Басылымы, 05.09.2013 жылғы №1 басылым орнына


























                                   Мазмұны



1 Қолдану саласы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5 Білім алушылардың  өздік жұмысының тақырыптары
6 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
7 Әдебиеттер










































































      1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
      Берілген құжат сәйкес пән бойынша оқу процесін ұйымдастырудың  негізгі
процедураларын   жүйелеп,   реттейді   және    «Педагогикалық    психология»
кафедрасында қолдануға ұсынылады.

«Педагогикалық психология»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешені  5В010200
«Бастауышта оқыту педагогикасы  мен  әдістемесі»,5В010300  «Педагогика  және
психология» мамандықтарының студенттеріне  арналған.  Ол  студенттерді  курс
мазмұнымен,  оның  көкейкестілігі  және  қажеттілігімен,   курс   саясатымен
таныстырып,  студенттердің   оқу   процесінде   меңгеретін   талаптары   мен
дағдыларын арттыруға мүмкіндік береді. Оқу - әдістемелік  кешен  пәнді  оқып
үйренуде негізгі құрал болып табылады.



      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      «Педагогикалық  психология»  пәнінің  оқу-әдістемелік  кешені  Шәкәрім
атындағы  Семей    мемлекеттік   университетінде   өңделген   «Пәннің   оқу-
әдістемелік кешені туралы ереже» талаптарына сәйкес өңделген.
      ППРК  1080 23.08.2012 жыл (5.04,019- 2011 ж.) Мемлекеттік жалпы  білім
беру стандарты Қазақстан Республикасының  білім  және  ғылым  Министрлігінің
Бұйрығымен бекітіліп, қолдануға енгізілген.
      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пән қысқаша мазмұны:
Педагогикалық  психология  пәні  студенттердің  алған  білімдерін   мейлінше
дамытатын, нақтылайтын  және  тереңдететін  профилдік  пән  болып  табылады.
Педагогикалық психология пәні психологиялық  қатынастардың  ажырамас  бөлігі
ретіндегі қатынас болып  табылады.«Педагогикалық  психология»  оқу  курсының
сызбасы және оның  құрылымы  оқу  процесін  мейлінше  жеңілдетуге  мүмкіндік
береді.
Педагогикалық  психологияның негізгі  мақсаты  болып  –  болашақ  мамандарды
адамның жеке басының дамуы мен  қалыптасу  заңдылықтары  жайындағы  біліммен
қаруландыру, өзіндік талдау  жасауға  және  зерттеуге  берілген  тапсырмалар
болып табылады. Ол тізімдер саны  студенттердің  қалауы  бойынша  өзгертіліп
отырылады.  Олар   студенттердің   курстық   және   дипломдық   жұмыстарының
тақырыптары бола алады.
Курсты оқыту әдістері,  психологиялық  оқулықтарға   арналған  отандық  және
шетелдік әдебиеттер тізбелері берілген.  Ресми материалдар  мен  нормативтік
актілерден,  оқулықтар  мен  оқу  құралдарынан  тұратын  әдебиеттер   тізімі
енгізілген.
3.2 Пәнді оқытудың мақсаты:
Халыққа білім беру тұжырымдамаларындағы  негізгі бағытты жүзеге асыру   өсіп
келе жатқан  ұрпаққа білім беру мен  тәрбиелеу  үрдісін  жаңаша  іске  асыру
қажеттілігі оқу педагогикалық жұмысқа   айрықша  мән  беру  болып  табылады.
барлық ұғымдардың өзара байланысын, олардың ішкі мазмұнын ашу.
3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
Студенттерге қаржылардың, жалпы алғанда қаржылық жүйенің   теориясы  бойынша
тиісті білім беру;
оларға қаржылық сферада  қызмет  ету  үшін  қажетті  практикалық  дағдыларды
дарыту;
қаржы  жүйесінің  болашақ   профессионалдарына   мүмкін   болатын   қаржылық
жаңалықтар, интернет-технологиялар және басқаларды  ескере  отырып  жұмыстың
негізгі бағыттарын белгілеу.
3.4 Оқытудың нәтижесі:
 - Білу керек:
 - Теориядағы  және практикадағы психологиялық байланыстың негізгі бағытын
   ,мектептегі жұмыстын құрылымын;
 - Интерпретациялық нәтиженің өңделуі және зерттеудің жүргізілу ережесін ,
   кәсіби психологиялық танымал әдістемелердің көптілігін;
 - Педагог  психологты,  этикалық мәдениеттілігін;
   Игеру керек:
-     Педагогикалық психологиялық курста алған білімді сапалы  бағалау;
 -  Педагогикалық  психология  ғылымының  даму   және   қалыптасу   тарихын,
   ерекшеліктерін;
- Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке оқытылуын
игерту;
     Меңгеру керек:
 - Педагогикалық психология  курсының   техникасы   мен  әдістемесінмеңгерту
   практика жүзінде меңгерту;
 - Негізгі психологялық атқарылатын істі тақырып ыңғайына қарай түсіну;
 - Оқу- танымдық іс-әрекетті алған білімге өзбетінше әрекет жасау;
   Қолдана білу керек:
 - Педагогикалық  психологияның  даму сатысын қолллдану;
 - Педагогикалық  психологияның кәсіби этикалық түсініктемесін қолдана білу;
 - Педагогикалық психология бойынша меңгерген  білімін  оқу  танымдық  іс  -
   әрекет, сонымен қатар кәсіби іс -  әрекет  практикада  өздігінен  қолдана
   білу.
 - Педагогикалық психологияның фактілері мен құбылыстарын салыстыру, талдау;
   Түсінуі керек:
 - Кәсіби психологияның негізін түсіну;
   Істей алу керек:
 - Оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының проблемаларын, шешу  жолдарын  ,
   принциптері мен заңдылықтарын;
 -  Педагогикалық  психология  ғылымының  даму   және   қалыптасу   тарихын,
   ерекшеліктерін;
   Иемдену керек:
 - Педагогикалық психологияны фундаментальды пән ретінде;
 -  Педагогикалық  психология  мәселелері  бойынша  отандық  және   шетелдік
   зерттеуші  ғалымдарының   еңбектеріндегі    теориялық   және   қолданбалы
   зерттеулер  нәтижелерін,   оның  негізгі  түсініктерімен  категорияларын,
   механизмдерін;


      3.5 Курстың пререквизиты:
 - әлеуметтану;
 - мәдениет тану;
 - педагогика;
 - философия.
      3.6 Курстың постреквизиты:
 - Балалар психологиясы;
 - Жас ерекшелігі психологиясы;
 - Әлеуметтік  психология;
 - Этнопсихология;
 - Психодиагностика;
 - Психокоррекция және кеңес беру.
      3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:


|Курс                                                      |Семестр         |
|Дәріс сабақтары                                           |                |
|Модуль 1 Кіріспе                                          |                |
|                                                                          |
|Педагогикалық психологияның мақсаты, міндеттері, мазмұны. 2               |
|2.Педагогикалық психологияның зерттеу пәні,обьектісі,     |2               |
|құрылымы, зерттеу әдістері.                               |                |
|3. Педагогикалық психологияның  әдіснамалық негіздері.    |2               |
|4. Қазіргі кездегі білім беру.                            |2               |
|5. Оқу іс -әрекетінің қалыптасуы және құрылымы.           |2               |
|6. Оқыту және дамыту арақатынасы.                         |2               |
|7. Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі.          |2               |
|8. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.              |2               |
|9. Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым–қатынастың       |2               |
|психологиялық–педагогикалық негіздері.                    |                |
|Модуль2 Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипаттамасы.   |                |
|11. Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың|2               |
|сипаттамасы.                                              |                |
|12. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы.  |2               |
|13. Мұғалімнің кәсіби және жеке тұлғалық дамуы            |2               |
|14. Педагогикалық ұжым психологиясы.                      |2               |
|15. Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық   |2               |
|қызмет.                                                   |                |
|8. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.              |2               |
|                                                          |                |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                            |
|Педагогикалық психологияның мақсаты, міндеттері, мазмұны. |1               |
|1                                                         |                |
|2.Педагогикалық психологияның зерттеу пәні,обьектісі,     |1               |
|құрылымы, зерттеу әдістері.                               |                |
|3. Педагогикалық психологияның  әдіснамалық негіздері.    |1               |
|4. Қазіргі кездегі білім беру.                            |1               |
|5. Оқу іс -әрекетінің қалыптасуы және құрылымы.           |1               |
|6. Оқыту және дамыту арақатынасы.                         |1               |
|7. Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі.          |1               |
|8. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.              |1               |
|9. Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым–қатынастың       |1               |
|психологиялық–педагогикалық негіздері.                    |                |
|10. Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипаттамасы.       |1               |
|11. Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың|1               |
|сипаттамасы.                                              |                |
|12. Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы.  |1               |
|13. Мұғалімнің кәсіби және жеке тұлғалық дамуы            |1               |
|14. Педагогикалық ұжым психологиясы.                      |1               |
|15. Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық   |1               |
|қызмет.                                                   |                |


5 Білім алушылардың өздік жұмыстарының тақырыптары
5.1.Педагогикалық психология мақсаты, міндеттері, мазмұны
5.2.Педагогикалық психологияның зерттеу пәні, құрылымы, зерттеу әдістері
5.3.Педагогикалық психологияның әдіснамалық негіздері
5.4.Оқушылардың ақыл-ой және жеке тұлғасының дамуының жас ерекшеліктері
5.5Казіргі кезеңдегі білім беру
5.6.Оқу іс - әрекетінің қалыптасуы және құрылымы
5.7.Оқыту және дамыту арақатынасы
5.8.Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі
5.9.Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.
5.10.Мұғалім мен оқушылар арасындағы  қарым  –  қатынастың  психологиялық  –
  педагогикалық негіздері
5.11.Қарым-қатынастағы қиындықтың жалпы сипаттамасы
5.12.Педагогикалық өзара әрекеттесуде болатын қиындықтардың сипаттамасы.
5.13.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы.
5.14.Мұғалімнің кәсіби және жеке тұлғалық дамуы.
5.15.Педагогикалық ұжым психологиясы.
5.16.Мектеп және жоғарғы оқу орындарындағы психологиялық қызмет

6  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  ӘДЕБИЕТТЕРМЕН  ҚАМТАМАСЫЗ  ЕТІЛУ КАРТАСЫ

|Оқулық және оқу-әдiстемелiк           |Кiтапханадағы|Студенттер|Қамтылу     |
|құралдарыны атауы.                    |саны         |саны      |пайызы, %   |
|Выготский Л.С. Педагогическая         |3            |8         |20          |
|психология.- Москва, 2011.            |             |          |            |
|Выготский Л.С. Педагогическая         |2            |8         |10          |
|психология. М., 2010.                 |             |          |            |
|Волков К.Н.Психологи о педагогических |5            |8         |10          |
|проблемах. М:; Прсвещение, 2010       |             |          |            |
|Крутецкий В.А. Основы педагогической  |2            |8         |10          |
|психологии. М., 1972.                 |             |          |            |
|Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М.,  |2            |8         |10          |
|2000г.                                |             |          |            |
|Зимняя И.А. Педагогическая психология.|5            |8         |10          |
|-М., 2011г                            |             |          |            |
|Мұқанов М. Педагогикалық психология   |2            |8         |10          |
|очерктері. Алматы                     |             |          |            |
|Выготский Л.С. Педагогическая         |5            |8         |10          |
|психология. М., 2011.                 |             |          |            |
|Волков К.Н.Психологи о педагогических |1            |8         |10          |
|проблемах. М:; Прсвещение, 2009       |             |          |            |
|Крутецкий В.А. Психология обучения и  |2            |8         |10          |
|воспитания школьников.- Москва,2005.  |             |          |            |
|Выготский Л.С. Педагогическая         |3            |8         |10          |
|психология.- Москва, 2005.            |             |          |            |
|Волков К.Н. Психологи о педагогических|1            |8         |10          |
|проблемах.- Москва, 2007.             |             |          |            |
|Крутецкий В.А. Основы педагогической  |3            |8         |10          |
|психологии. Москва, 2008.             |             |          |            |



7 Әдебиеттер
7.1 Негізгі әдебиеттер тізімі:
7.1.1  Выготский Л.С. Педагогическая психология. М., 2013.
7.1.2  Зимняя И.А. Педагогическая психология. -М., 2010г
7.1.3. Талызина Н.Ф. Педагогическая психология. М., 2011
7.1.4.Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г.
7.1.5.Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005.
7.1.6.Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 2011
7.1.7.Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. М:; 2010
7.1.8.Айсмонтас . Педагогическая психология. М:; 2000.
7.2 Қосымша әдебиеттер тізімі:
7.1.1.Мухина В.С. Детская психология. М., 2011.
7.1.2   Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г.
7.1.3.  Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005.
7.1.4.. Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 2013г.

Пәндер