Файл қосу

Студенттерге арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
                        БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
                              ШӘКӘРІМ атындағы
СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты     |ПОӘК                  |                       |
|                          |                      |ПОӘК                   |
|                          |                      |042-14.01.20.168/02-201|
|                          |                      |3                      |
|ПОӘК                      |02.09.13 ж. №1 басылым|                       |
|Студенттерге арналған     |                      |                       |
|пәндердің оқу жұмыс       |                      |                       |
|бағдарламасы              |                      |                       |
|«Стереометрия курсы       |                      |                       |
|бойынша салу есептерін    |                      |                       |
|оқытудың жаңартпашылдық   |                      |                       |
|(инновациялық) әдістемесі |                      |                       |
|мен технологиясы»         |                      |                       |









                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





           Стереометрия курсы бойынша салу есептерін оқытудың жаңартпашылдық
                 (инновациялық) әдістемесі мен технологиясы


                   5В050109 – «Математика» мамандығы үшін


             СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    Семей
                                    2014


Алғы сөз
1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:
Математика  және  математиканы  оқыту  әдістемесі  кафедрасының    оқытушысы
Ахметкалиева А.С.  ___________ «___»__________ 2014ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында
талқыланды
      Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж.

      Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014ж.

      Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
      Хаттама  №____  «____»  __________  2014 ж.


      Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

















                                   Мазмұны

   1. Жалпы мағлұматтар

   2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу

   3. Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар

   4. Курс форматы  және  саясаты

   5. Баға қою саясаты

   6. Әдебиеттер







































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
      Ахметкалиева А.С.
       «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы
      Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 3, кабинет № 226
      Сабақ өткізу орны – дәрісхана сабақ кестесі бойынша
      Берілген пән бойынша кредит саны -3
       1.2.  Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау  Педагогикалық  институтта
оқитын  студенттерді  болашақ  мамандыққа  тәрбиелеуде   оның   біліктілігін
арттыруда оқыту теориясының яғни  дидактикасының,  математикалық  психология
мен математикалық логикасын және практикалық  технологиясының  алатын  орны,
атқаратын  қызметі  ерекше.  Қазіргі  кезде   оқытуды   ұйымдастырудың   екі
стратегиясы  бар:  дәстүрлі  және  инновациялық.  Инновация  оқыту  –   жеке
тұлғаның  қоғамда  болып  жатқан  өзгерістерге   дайындығын   қалыптастыруға
бағытталған.
       Инновация латынша –іn – в, novus – новый яғни жаңалық ендіру, жаңаша
деген ұғымды білдіреді. Инновация  мектепте,  ЖОО-да  қалыптасқан  дәстүрлер
мен практикалармен салыстырғанда дамудың прогрессивтік басы болып табылады.
       Технология грекше – techne - өнер, шеберлік,  іскерлік  және  логия-
ілім, білім, яғни дайын қорытынды алу үшін қолданылатын тәсіл деуге болады.
       Геометрия есептерін шешуде қолданылатын геометриялық түрлендірулерді
қолдануда, кеңістіктегі декарттық координаталар, нүктелердің ара  қашықтығы,
кесіндінің ортасының координаталары, т.б.  тақырыптарына  жаңа  компъютерлік
технологияны  (жаңа  ақпараттық  технология)   қолдану   студенттерге   жаңа
ақпараттарды түсіндіру арқылы олармен жұмыс істеу қабілеттерін,  дағдыларын,
іскерліктерін дамыту.
       Бұл пән мектептегі геометрия  оқулығындағы  кеңістіктік  фигураларды
оқыту курсына тікелей байланысты боп келеді.


      1.3 Аталмыш курстың мақсаты
- инженерлік есептердің үлгісін  жасауға,  оны  талдауға  және  қажет  болса
компьютерлік          техникамен  шешуге  көмегін  тигізетін   математикалық
аппаратты меңгеру;
- студенттердің маман  ретінде  болашақ  қызметітінде  орын  алатын  әртүрлі
үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және  болжам  жасауға  мүмкіндік  беретін
математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу;
- инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай  білу  шеберлігі
мен дағдысын қалыптастыру;
- жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту;
-  әлеументтік-экономикалық  өзгерістер  кезеғіндегі  қойылатын   талаптарға
сәйкес   ғылыми-зерттеу   жұмыстарын   жүргізгенде   студенттердің   негізгі
практикалық шеберлігін шыңдау
      1.4 Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті
       Педагогикалық технология мен техникалық процестердің міндеттері:
           ✓ Стереометрия  есептерін   оқыту  үрдісінде  студенттерге  терең
             және берік білім беру, іскерлік пен дағдыларын бекіту;
           ✓ Технологиялық амал-тәсіл түрлерін  орындау  жолдарын  меңгерту,
             салу есептерін шешу процесінде қолданылатын аспаптарды  қолдана
             білуге үйрету
           ✓  Технологиялық  ойлауды   дамыту,   өз   бетімен   жоспарлауды,
             алгоритмдеуді,  өзінің  оқу,  өз  білімін  жетілдіру   әрекетін
             стандарттауды үйрету;
           ✓  ұйымдастырудағы  технологиялық  тәртіп   талаптарын   сақтауға
             тәрбиелеу.Оқу  сабақтары  мен  есептеуге,  дәлелдеуге,   салуға
             берілген есептерді шешуді
      1.5 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім алу .

       1.7. Пререквизиттер (Пәнге қажет  білім):  Педагогикалық  институтта
оқитын  студенттерді  болашақ  мамандыққа  тәрбиелеуде,  оның   біліктілігін
арттыруда    оқыту    теориясының,    дидактикасының    және     практикалық
технологиясының алатын орны мен  атқаратын  қызметі  ерекше.  Сондықтан  бұл
пәнді жақсы меңгеру үшін  студенттер  мектепте  қаралатын  геометрия  курсын
жақсы меңгергендері жөн.


       1.8.  Постреквизиттер  (Пәнді  оқытудан  кейінгі  білім):  Геометрия
курсында  қаралатын  материалдар,   соған   байланысты   есептер   мектептің
геометрия  курсында  қаралатын  дәлелдеуге,   есептеуге,   салуға   берілген
есептермен  тығыз  байланыста   болуы   шарт.   Бұлар   болашақ   математика
мамандарының  білімін,  іскерлігін,  дағдысын  қалыптастырады.  Геометрияның
негізгі фактыларын, олардың геометриялық және механикалық мағыналарын білу;
   Теориялық білімдерін  стереометрияның  есептерін  шеше  білу  дағдыларын,
іскерліктерін қалыптастыру.


      2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ


      2 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу


      |№   |Тақырыптын  аты                |Сағаттар                       |Әдебиет |
|             |          |Дәр.     |Маш.               |
|A            |4,0       |95-100   |                   |
|             |          |         |Өте жақсы          |
|A-           |3,67      |90-94    |                   |
|B+           |3,33      |85-89    |                   |
|             |          |         |Жақсы              |
|B            |3,0       |80-84    |                   |
|B-           |2,67      |75-79    |                   |
|C+           |2,33      |70-74    |                   |
|             |          |         |                   |
|             |          |         |Қанағаттанарлық    |
|C            |2,0       |65-69    |                   |
|C-           |1,67      |60-64    |                   |
|D+           |1,33      |55-59    |                   |
|D            |1,0       |50-54    |                   |
|F            |0         |0-49     |Қанағаттанарлықсыз |


      « Стереометрия курсы бойынша салу есептерін оқытудың жаңартпашылдық
                 (инновациялық) әдістемесі мен технологиясы»

      ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ
      4 кесте  –  «  Стереометрия  курсы  бойынша  салу  есептерін  оқытудың
жаңартпашылдық (инновациялық) әдістемесі мен технологиясы» ПӘН  БОЙЫНША  ОҚУ
ҮРДІСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК КЕСТЕСІ


      |Апталар   |1                                                                |

      Студент пән бойынша қортынды бақылауға семестрлік рейтингілік қортынды
баллы  30  немесе  одан  жоғары  болса  ғана  жіберіледі.  Студент  қортынды
бақылауда 20 немесе одан жоғары балл алса ғана қортынды  бақылау  тапсырылды
деп есептеледі.



                               Ә Д Е Б И Е Т Т Е Р



 1. А.П.Киселев. Элементарная геометрия. М.-1980.
 2. А.П.Киселев. Геометрия. Учебник для  6-9  классов   СШ.  Часть  первая.
    М.1951.
 3.  А.А.Адлер.  Теория  геометрических  построений.  Пер.под  ред.   Проф.
    С.О.Шатуновского. Одесса-1924.
 4. И.И.Александров. Методы решений геометрических задач на построение. М.-
    1950.
 5. И.И.Александров Сборник геометрических задач на построение. М. -1954.
 6. Н.Ф.Четверухин. Изображения фигур в курсе геометрии. М.-1958.
 7.  А.А.Стражевский.   Задачи  на  геометрические  места  точек  в   курсе
    геометрии средней школы. М.-1954.
 8.  Н.В.Наумович.  Геометрические  места  в  пространстве  и   задачи   на
    построение. М.-1956
 9. Л.М.Лоповок. Сборник геометрических задач на построение. М.-1953.
10. Н.Ф.Четверухин. Методы геометрических построений. М.1952.
11. И.В.Мисюркеев. Геометрические построения. М.-1950.
12. Г.П.Сенников. УІ-УІІІ кластарда салу есептерін шешу. Алматы-1959.
13. Саламатин  Салу  есептерін  шешу  әдістемесіне  методикалық  талдаулар.
    Алматы-2003.
14. Қазақ және орыс тілдеріндегі мектепке арналған геометрия оқулықтары.
15.  В.Е.Назаретский  және  Н.Г.Федин.  Элементар   геометриядан   есептік-
    практикум. Алматы – 1972.
16.  В.Н.Литвиненко.  Практикум  по  решению  задач  школьной   математики.
    Геометрия. М. «Просвещение»-1982.
17. Геометрические построения  в  курсе  средней  школы.  Автор-составитель
    А.О.Корнеева.Саратов «Лицей»-2003.
18. Н.В.Наумович. Простейшие геометрические преобразования в пространстве и
    задачи на построение. М.Учпедгиз-1959.
19.  А.Д.Семушин.  Методика  обучения  решению  задач  на   построение   по
    стереометрии. М.1959.
20. Е.С.Кочеткова. Сборник задач и упражнений по стереометрии.  М.Учпедгиз-
    1956.
  21. М.Ж.Ахметов. Кеңістіктегі  векторлық  алгебра  элементтері.  Алматы  –
      1982.


Пәндер