Файл қосу
Мажорлық тетрахордтарды айту
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ құжаты 3 деңгей |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/01-2013 | |ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған |28.08.2013 ж. | | |«Сольфеджио» пәннің |№1 редакциясы | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «СОЛЬФЕДЖИО» 5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы 1 курс ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 2-ші беті | |ОӘКП | | | 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «___»________ 2013 г. Рахметова Т.Р., «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында Хаттама № ___ «___»_____ 2013 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген «___»____ 2013 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 3-ші беті | |ОӘКП | | | Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 4-ші беті | |ОӘКП | | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған «Сольфеджио» пәні 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыларға арналған «Сольфеджио» пән бағдарламасы талаптарға сай төмендегі құжаттарға сүйеніп: 1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. 2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. – 2007. – 15 тамыз. – Б.5-8. 3. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. –Б. 4-7. 4. «5В010600» – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. 5. СТУ 042-ГУ-4-2013 Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; 6. ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура «Структура и содержание учебно-методических комплексов дисциплин» оқу үрдісінің ұйымдастыру тәртібін орнатады 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: «Сольфеджио» 5В010600 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 1-3 курс студенттерінің 2 - 6 семестрлеріне, 5 кредит іштей оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2 Пәннің мақсаты – сольфеджио – болашақ маман, музыка мұғалімін кәсіби – педагог ретінде дайындауға бағытталған оқу пәндері циклындағы негізгі пән. Осы курсты жүргізгенде оқу негізі тарихи – теориялық, музыка орындаушылық, психология – педагогикалық циклындағы пәндердің, музыкалық білім тарихымен теориясы курсынан алған білімдерінде, іскерліктеріне және дағдыларына сүйенеді. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 5-ші беті | |ОӘКП | | | - музыкалық білім берудің педагогикасының мәселелерімен байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру; - музыкалық білім берудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда әдіснамалық талдауды игеру және оны әдіснамалық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - әдіснамалық дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ музыка мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 6-ші беті | |ОӘКП | | | 3.5 Курсттың пререквизиттері: Музыка теория негіздері, Негізгі музыкалық аспап, Хор сыныбы 3.6 Курсттың постреквизиттері: Хорды дирижерлау, Вокал сыныбы, Музыкалық білім әдістемесі, Мектеп репертуарының практикумы. 3.7 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: |Курс |семестр | |1 |2 | |Тәжірибелік сабақтар | | |2 семестр | | |Мажорлық лад |1 | |Минорлық лад |1 | |Мажорлық тетрахордтарды айту |1 | |Минорлық тетрахордтарды айту. |1 | |Мажорлық гаммаларды айту. |1 | |Минорлық гаммаларды айту. |1 | |Мажорлық барлық сатыларын бөліп айту. |1 | |Минорлық барлық сатыларын бөліп айту. |1 | |Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан жоғары айту. |1 | |Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан төмен айту. |1 | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 7-ші беті | |ОӘКП | | | |Мажорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен |1 | |айту. | | |Минорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен |1 | |айту. | | |Арақашықтық тізбектерді айту. |1 | |Параллелді терциялар. |1 | |Параллелді сексталар. |1 | |Барлық сағат: |15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1 Мажорлық лад 5.2 Минорлық лад 5.3 Мажорлық тетрахордтарды айту 5.4 Минорлық тетрахордтарды айту. 5.5 Мажорлық гаммаларды айту. 5.6 Минорлық гаммаларды айту. 5.7 Мажорлық барлық сатыларын бөліп айту. 5.8 Минорлық барлық сатыларын бөліп айту. 5.9 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан жоғары айту. 5.10 Диатоникалық арақашықтарды дыбыстан төмен айту. 5.11 Мажорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту. 5.12 Минорлық тональностерде диатоникалық арақашықтарды шешілуімен айту. 5.13 Арақашықтық тізбектерді айту. 5.14 Параллелді терциялар. 5.15 Параллелді сексталар. |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 8-ші беті | |ОӘКП | | | 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекілік |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар |дайындалу сұрақтар |түрі | | |Тәжірибиелік |Зертх. | | | | | |сабақтар |сабақ | | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Мажорлық лад |- |Аспапта |Интонациялық |ауызша | | | | |көрсету |жаттығулар: | | | | | | |мажорлық ладтың | | | | | | |гаммаларын айту. | | |2 |Минорлық лад | |Аспапта |Бір дауыстық |ауызша | | | | |көрсету |мысалдары | | | | | | |сольфеджиолау | | |3 |Мажорлық | |Аспапта |Бір дауыстық |ауызша | | |тетрахордтарды | |көрсету |мысалдарды | | | |айту | | |сольфеджиолау | | |4 |Минорлық | |Аспапта |Бір дауыстық |ауызша | | |тетрахордтарды | |көрсету |мысалдарды | | | |айту. | | |сольфеджиолау | | |5 |Мажорлық | |Аспапта |Бір дауыстық |ауызша | | |гаммаларды айту. | |көрсету |мысалдарды | | | | | | |сольфеджиолау | | |6 |Минорлық | |Аспапта |Минорлық гамманы |ауызша | | |гаммаларды айту. | |көрсету |айту: a, g, e, h, | | | | | | |c, d. | | |7 |Мажорлық барлық | |Аспапта |Бір дауыстық |ауызша | | |сатыларын бөліп | |көрсету |мысалдарды | | | |айту. | | |сольфеджиолау | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 9-шы беті | |ОӘКП | | | |8 |Минорлық барлық | |Аспапта |Минордық барлық |ауызша | | |сатыларын бөліп | |көрсету |сатыларын бөліп айту | | | |айту. | | | | | |9 |Диатоникалық | |Аспапта |Диатоникалық |ауызша | | |арақашықтарды | |көрсету |арақашықтарды дыбыстан | | | |дыбыстан жоғары | | |жоғары айту: до, ре. | | | |айту. | | | | | |10 |Диатоникалық | |Аспапта |Диатоникалық |ауызша | | |арақашықтарды | |көрсету |арақашықтарды дыбыстан | | | |дыбыстан төмен | | |төмен айту. | | | |айту. | | | | | |11 |Мажорлық | |Аспапта |Диатоникалық |ауызша | | |тональностерде | |көрсету |арақашықтарды дыбыстан | | | |диатоникалық | | |жоғары және төмен айту | | | |арақашықтарды | | | | | | |шешілуімен айту. | | | | | |12 |Минорлық | |Аспапта |Диатоникалық |ауызша | | |тональностерде | |көрсету |арақашықтықтарды | | | |диатоникалық | | |дыбыстан жоғары және | | | |арақашықтарды | | |төмен айту | | | |шешілуімен айту. | | | | | |13 |Арақашықтық | |Аспапта |Арақашықтық тізбектерді |ауызша | | |тізбектерді айту.| |көрсету |айту. | | |14 |Параллелді | |Аспапта |Арақашықтық тізбектерді |ауызша | | |терциялар. | |көрсету |айту: параллелді терция | | |15 |Параллелді | |Аспапта |Арақашықтық тізбектерді |ауызша | | |сексталар | |көрсету |айту: параллелді терция,| | | | | | |параллелді сексталар | | |042-18.1.32/01-2013 |28.08.2013 ж. №1 ред. |10 беттің 10-шы беті | |ОӘКП | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік құралдардың|Дана |Студент |Қамтама-у | |аттары |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Кузембаева, С.А. Сольфеджио :оқу құралы |40 |10 |100% | |.-Аркалык,1996 | | | | |Сольфеджио. Часть 1. Одноголосие (Ноты) |2 |10 |20% | |/сост.:Б.Калмыков, Г.Фрадкин .-М.:Музыка,2007 | | | | |Агажанов А. Курс (сольфеджио). Вып. 2. – М., |2 |10 |20% | |1973 | | | | |Алексеев Б. Гармоническое сольфеджио. – М., |1 |10 |10% | |1972 | | | | |Долматов Н. Музыкальный диктант. – М., 1972 |1 |10 |10% | |Рубец А. Одноголосное сольфеджио. – М., 1966 |5 |10 |50% | |Скребкова О.А., Скребков С.С. Хрестоматия по |1 |10 |10% | |гармоническому анализу. – М., 1967 | | | | |Способин И. Сольфеджио. Двухголосие и |20 |10 |20% | |трехголосие. – М., 1977 | | | | |Фридкин Г. Музыкальные диктанты. – М., 1981 |3 |10 |30% | |Сольфеджио. Ч.2 Двухголосие :учеб.пособие |20 |10 |20% | |/сост.Б.Калмыков, Г.Фридкин.-М.:Музыка,1992.- | | | | [pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz