Файл қосу
Кекс өндірісінің технологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | | | | | |ПОӘК 042- | | | |18.-7.1.12/01-2013 | |ПОӘК | | | |«Тамақ өнімдерінің | | | |физика-химиялық, биологиялық, |№ 1 басылым | | |микробиологиялық |18.09.2013 ж. | | |зерттеулері» пәнінің оқытушыға | | | |арналған жұмыс бағдарламасы | | | «Тамақ өнімдерінің физика-химиялық, биологиялық, микробиологиялық зерттеулері» ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М073500 – «Тағам қауіпсіздігі» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ет, сүт және тамақ өнімдерінің технологиясы» кафедрасының т.,.к., доцент м.а. Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы ____________ «28» тамыз 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Ет, сүт және тамақ өнімдері өндірісінің технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «28» тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.Қ. Әсенова 2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама 12 қыркүйек 2013 ж. Төрайымы ______________ С.С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама 18 қыркүйек 2013ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1|Қолдану аясы |4 | |2|Нормативтік сілтемелер |4 | |3|Жапы ережелер |4 | |4|Оқу пәнінің мазмұны |6 | |5|Магистранттардың өздік жұмыстарына арналған тақырыптар тізімі |8 | |6|Пәннің оқу-әдістемелік карта |9 | |7|Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қамтамасыз етілу картасы |14 | |8|Әдебиеттер |15 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ | | | | | | | |6М072800 – «Тағам қауіпсіздігі» мамандығы магистранттарына арналған «Тамақ | | | |өнімдерінің физика-химиялық, биологиялық, микробиологиялық | | | |зерттеулері» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені құрамына кіретін оқытушыға| | | |арналған пәннің оқу жұмыс бағдаламасы. | | | | | | | |2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР | | | | | | | |«Тамақ өнімдерінің физика-химиялық, биологиялық, микробиологиялық | | | |зерттеулері» пәннің оқытушылары үшін нағыз пәннің жұмыс оқу бағдарламасы | | | |осы пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру тәртібін белгілейді және | | | |төмендегі құжаттардың талаптары мен сілтемелеріне сай келеді: | | | |- 6М073500 - «Тағам қауіпсіздігі» мамандығы бойынша жалпыға бірдей білім | | | |стандарты, ҚР МЖБС 3.08.354-2006, Қазақстан Республикасының Білім және | | | |Ғылым министрлігінің 2006 жылғы 9 қаңтардан № 671 бұйрығымен бекітілген | | | |және іске қосылған. | | | |- СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2007 университет стандарты «Пәннің оқу әдістемелік | | | |кешенін дайындау және өңдеуге жалпы талаптар» ; | | | |- ДП 042-08.10.10.12-2007 Құжаттық процедура «Пәннің оқу-әдістемелік | | | |кешенінің құрамы мен құрлымы». | | | | | | | |3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР | | | | | | | |3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: | | | |Пән профилді болып табылады. «Тамақ өнімдерінің физика-химиялық, | | | |биологиялық, микробиологиялық зерттеулері» курсы профилді пән болып | | | |саналады және магистранттарды тамақ өнімдерінің фихика-химиялық, | | | |биологиялық, микробиологиялық зеттеулерді белсенді қамту мақсатында. | | | |Курстың теориялық бөлімі мынандай жалпы ғылыми, математика, физика, химия, | | | |қолданбалы механика, биохимия, микробиология сияқты инженерлік және арнайы | | | |пәндермен негізделеді. | | | | | | | |3.2. Пәнді оқыту мақсаты: | | | |Тамақ өнімдерінің физика-химиялық, биологиялық және микробиологиялық | | | |зерттеулер жүргізу үшін білікті маман дайындау, қазіргі таңда ең маңызды | | | |тапсырма болып табылады. Бұл халықтың әлеуметтік жағдайының жақсаруына | | | |әсерін тигізіп, тұтынушыларға тек сапалы өнімдер сатуға мүмкіндік береді. | | | | | | | | | | | |3.3. Пәннің негізгі міндеттері: | | | |- тамақ өнімдерінің технологиялық қасиеттері аймағында білім алу; | | | |- тамақ өнімдерін сынауға дайындау; | | | |- тамақ өнімдерінің түрлері мен ерекшеліктерін оқып білу; | | | |- Тамақ өнімдерінің физика-химиялық, биологиялық және микробиологиялық | | | |зерттеулерінің ғылыми және теориялық негіздерін білу. | | 3.4. Пәнді оқу барысында магистрант білу керек: - Тағам өнімдерінің қауіпсіздігін бағалау әдістерін; - Өнім сапасын сараптау әдістерін; - Шикізат сапасына МЕМСТ және ҚР СТ ассортименттері мен талаптарын білу; - Тамақ өнімдеріне физика-химиялық, микробиологиялық, биохимиялық, микробиологиялық және реологиялық процестердің маңызын білу. Магистранттың қолынан келу керек: • шикізатты және дайын өнімді зерттеуде арнайы және мерзімді әдебиеттерді қолдану; • органолепикалық және физико-химиялық әдістерді қолданып шикізат пен дайын өнімнің сапа құнын жүргізу; • мемлекеттік стандарттар талабына сай шикізат және азық-түлік сапасының қортындысын жасау. 3.5. Курстың пререквизиттері: жоқ 3.6. Курстың постреквизиттері: 3.6.1 Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігіне қойылатын халықаралық талаптар. 3.7 Пәннің жұмыс бағдарламасынан үзінді: кесте - 1 |№ |Семестр | |1 |2 | |Дәрісханалық сабақ | |Модуль 1. Азық-түлік өнімдері | |1. Әлемдегі азық-түлік өнімдерінің жағдайы. | | | |2 | |2. Жаңа техника және технология түрлері |2 | |3. Тауар өнімдерінің жіктелуі |2 | |4. Автолитикалық үрдістердің дамуына байланысты ет |2 | |шикізаттарын өңдеу | | |5. Автолиз үрдісі кезінде белоктар құрылысының |2 | |өзгерістері. | | |Модуль 2. Тағам технологиясының негізгі процестері. | | |6. Тамақ өнеркәсібінің дамудағы негізгі бағыттары. Жалпы | | |ережелер. |2 | |7. Шикізатты сақтау және оны өндіруге дайындау. |2 | |8. Тағам технологиясының негізгі процестері, олардың | | |маңызы және тағам өнімдерінің сапасына әсері. |2 | |9. Өсімдік шикізаттарынан алынған тағам өндірісінің | | |классификациясы. Ашытқылар |2 | |Модуль 3. Тамақ өнімдерінің сапасын бақылау | | |10. Ет және ет өнімдерінің микроағзалар мен ферменттердің|2 | |әсерінен өзгеруі. Еттің микробтар әсерімен бұзылуы. Шіру | | |11. Зеңдену.Бактериялардың өсу фазасы |2 | |12. Патогенді, шартты патогенді және санитарлы- |2 | |көрсеткішті микроорганизмдер | | |13. Еттің сапа көрсеткіштерінің өзгеруі. Балғындық |2 | |деңгейі бойынша еттің жіктелуі | | |14. Технологияда микробиальді процестердің рөлі |2 | |15. Ет өнімдерін нитрат пен нитриттермен бояуға | | |микрофлоралардың қатысуы |2 | |Зертханалық сабақ | |1. Ет жартылай өнімдерінің сапасын зерттеу |2 | |2. Қант қызылшасы өндірісінде алынған шырын диффузиясын | | |зерттеу процесі |2 | |3. Шикі крахмалдан алынған процесті зерттеу |2 | |4. Ашытуды жалғастырудың әсерін зерттеу |2 | |5. Құс етінің балғындығын анықтау |2 | |6. Турамаланған көкөністерден жасалған жартылай |2 | |өнімдердің сапасын зерттеу. | | |7. Бірінші тағамдардың сапасын зерттеу |2 | |8. Екінші тағамдардың сапасын зерттеу |2 | |9. Ыстық сусындардың сапасын зерттеу |2 | |10. Толық құнды сүт өнімдері өндірісіндегі технохимиялық |2 | |бақылау схемасын зерттеу | | |11. Сүт қышқылды өнімдер өндірісіндегі технохимиялық |2 | |бақылау схемасын зерттеу | | |12. Қаймақ өндірісіндегі технохимиялық бақылау схемасын |2 | |зерттеу | | |13. Сүт консервілері өндірісіндегі технохимиялық бақылау |2 | |схемасын зерттеу | | |14. Еттің ылғал байланыстыру қабілетін анықтау |2 | |15. Ет қалбырларын өндірудің барысын және сапасын |2 | |бақылау | | |Практикалық сабақ | |Өнімдегі ылғалдылықтың мөлшерін анықтау |1 | |Ақуыз мөлшерін анықтау |1 | |Май мөлшерін анықтау |1 | |4. Шикізат мөлшерін анықтау |1 | |5. Асқын тотық саны |1 | |6. Аминқышқылды құрамды анықтау |1 | |7. Оксипролинді анықтау. |1 | |8.Микро және макроэлементтердің мөлшері. |1 | |9.Органолептикалық көрсеткіштерді анықтау. |1 | |10.Дайын өнімнің шығысын анықтау |1 | |11.А дәруменінің колориметриялық әдіспен анықтау |1 | |12. Тиамин (В1 дәрумені) флуориметриялық анықтау |1 | |13.Рибофлавинді (В2 дәрумені) флуориметриялық анықтау |1 | |14.Аскорбин қышқылын титрометриялық әдіспен анықтау |1 | |15. Ет және ет өнімдерінің суды байланыстыру қабілеті |1 | |Магистранттың өздік жұмысы (МӨЖ) | |1. Жылдам пісетін жарма технологиясы |1 | |2. Пісіруді қажет етпейтін жарма технологиясы |2 | |3. Нәрлі құндылығы жоғары жарма технологиясы |2 | |4. Пресстеп-кептіру бөліміндегі қамыр технологисы |1 | |5. Инфрақызыл сәулемен макарон бұйымдарын кептіру |1 | |6. Сухарейлерді инфроқызыл сәулесімен кептіру |2 | |7. Дәнді – дақылдар қосылған балаға арналған сүт | | |ботқасының өндірісінің технологисы |2 | |8. Газды инфроқызыл жылу таратушыны қолданып нан пісіру |1 | |9. «Геркулес» қауызының технологиясы |2 | | 10. Жапырақ қауыздарының технологиясы |1 | |11. Қара бидай наны технологисы |2 | |12. Үгілмелі қамырдан жасалған печенья технологиясы |1 | |13. Жүгері дәнінің құрлымы |1 | |14. Бидай жармасы өндірісінің технологиясы |2 | |15. Кекс өндірісінің технологиясы |2 | |16. Пісірілген шұжық өнімдерінің сақтану мерзімін ұзарту |2 | |17. Сүт және сүт өнімдерін сақтау |2 | |18. Етті жартылай фабрикаттардың сақтаау мерзімін |1 | |ұзартуға арналған препараттар | | |19. Қазіргі заманғы ет өнімдерін сақтау әдістері |2 | |20. Кондитерлік өнімдерге арналған жаңғақтар мен |2 | |арахистерді сақтау | | |21. Тамақ өнімдерін упаковкалаудың сақтауға әсері |2 | |22. Алкогольді сусындар |2 | |23. Кондитерлік өнімдерге арналған жаңғақтар мен |1 | |арахистерді сақтау | | |24. Жаңа технологиямен тезмуздатылатын өнімдердің |1 | |өндірісі | | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫП ТІЗІМІ 5.1. Жылдам пісетін жарма технологиясы 5.2. Пісіруді қажет етпейтін жарма технологиясы 5.3. Нәрлі құндылығы жоғары жарма технологиясы 5.4. Пресстеп-кептіру бөліміндегі қамыр технологисы 5.5. Инфрақызыл сәулемен макарон бұйымдарын кептіру 5.6. Инфрақызыл сәулемен макарон бұйымдарын кептіру 5.7. Дәнді – дақылдар қосылған балаға арналған сүт ботқасының өндірісінің технологисы 5.8. Газды инфроқызыл жылу таратушыны қолданып нан пісіру 5.9. «Геркулес» қауызының технологиясы 5.10. Жапырақ қауыздарының технологиясы 5.11. Қара бидай наны технологисы 5.12. Үгілмелі қамырдан жасалған печенья технологиясы 5.13. Кукуруз дәнінің құрлымы 5.14. Бидай жармасы өндірісінің технологиясы 5.15. Кекс өндірісінің технологиясы 5.16. Нан өндірістерінде, нанда, макаронды және кондитерлі бұйымдарда қолданылатын шикізаттар туралы жалпы мәлімет. 5.17. Нан пісіретін және макарондыұндардың сорттары мен түрлері. 5.18. Нан пісіретін және макаронда ұндардың химиялық құрамы 5.19. Нан пісіру өндірісінің биологиялық босатқышы (разрыхлитель) – ашытқылар 5.20. Ұнда сақтау кезінде болатын негізгі химиялық айналымдар 5.21. Өндіріске шикізаттарды жіберуге дайындау процестері кезіндегі технологиялық мәні 5.22. Ұнды араластырудың теориялық негізі. Ұн құрамын құру мәселесі 5.23. Қамырды илеу әдісінің теориялық негізі 5.24. Дисперсялық ортадағы сияқты қамыр 5.25. Қамырдың структуралы- -механикалық қасиеті 5.26. Бидай қамырының дайындау әдісін таңдаудың теориялық негізі 5.27. Қара бидай және қара бидай-бидай қамырларын дайындау әдісін таңдаудың теориялық негізі 5.28. Қамырды ашыту кезінде және жетілуіне әкелуде болатын процесстер 5.29. Қамырды бөлу 5.30. Қамырды пісіру 5.31. Макарон қамырына сипаттама 6 ПӘННІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-кесте |ТАҚЫРЫП |Көрнекі оқу |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |жұмысына |үлгісі | | |ТСО, |арналған | | | |плакаттар, |сұрақтар | | | |зертханалық | | | | |стендтер | | | |Дәрістер |Зертханалық |практикалық| | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1. Әлемдегі |1. Ет |1.Өнімдегі |Оқу |1. Жылдам |Тесттер, | |азық-түлік |жартылай |ылғалдылықт|-әдістемелік|пісетін |ауызша | |өнімдерінің |өнімдерінің |ың мөлшерін|оқу |жарма |жауап | |жағдайы. |сапасын |анықтау |құралдар, |технологияс| | | |зерттеу | |кітаптар, |ы | | | | | |плакаттар | | | |2. Жаңа техника|2. Қант |2.Ақуыз |Оқу |2. Пісіруді|Тесттер, | |және технология|қызылшасы |мөлшерін |-әдістемелік|қажет |ауызша | |түрлері |өндірісінде |анықтау |оқу |етпейтін |жауап | | |алынған шырын| |құралдар, |жарма | | | |диффузиясын | |кітаптар, |технологияс| | | |зерттеу | |плакаттар |ы | | | |процесі | | | | | |3. Тауар |3. Шикі |3.Май |Оқу |3. Нәрлі |Тесттер, | |өнімдерінің |крахмалдан |мөлшерін |-әдістемелік|құндылығы |ауызша | |жіктелуі |алынған |анықтау |оқу |жоғары |жауап | | |процесті | |құралдар, |жарма | | | |зерттеу | |кітаптар, |технологияс| | | | | |плакаттар |ы | | |4. |4. . Ашытуды |4.Шикізат |Оқу |4. |Тесттер, | |Автолитикалық |жалғастырудың|мөлшерін |-әдістемелік|Пресстеп-ке|ауызша | |үрдістердің |әсерін |анықтау |оқу |птіру |жауап | |дамуына |зерттеу | |құралдар, |бөліміндегі| | |байланысты ет | | |кітаптар, |қамыр | | |шикізаттарын | | |плакаттар |технологисы| | |өңдеу | | | | | | |5. Автолиз |5. Құс |5. Асқын |Оқу |5. |Тесттер, | |үрдісі кезінде |етінің |тотық саны |-әдістемелік|Инфрақызыл |ауызша | |белоктар |балғындығын | |оқу |сәулемен |жауап | |құрылысының |анықтау | |құралдар, |макарон | | |өзгерістері. | | |кітаптар, |бұйымдарын | | | | | |плакаттар |кептіру | | |6. Тамақ |6.Турамаланға|6.Аминқышқы|Оқу |6. |Тесттер, | |өнеркәсібінің |н |лды құрамды|-әдістемелік|Сухарейлерд|ауызша | |дамудағы |көкөністерден|анықтау |оқу |і |жауап | |негізгі |жасалған | |құралдар, |инфроқызыл | | |бағыттары. |жартылай | |кітаптар, |сәулесімен | | |Жалпы ережелер.|өнімдердің | |плакаттар |кептіру | | | |сапасын | | | | | | |зерттеу. | | | | | |7. Шикізатты |7. Бірінші |7.Оксипроли|Оқу |7. Дәнді – |Тесттер, | |сақтау және оны|тағамдардың |нді |-әдістемелік|дақылдар |ауызша | |өндіруге |сапасын |анықтау. |оқу |қосылған |жауап | |дайындау. |зерттеу | |құралдар, |балаға | | | | | |кітаптар, |арналған | | | | | |плакаттар |сүт | | | | | | |ботқасының | | | | | | |өндірісінің| | | | | | |технологисы| | |8. Тағам |8. Екінші |8.Микро |Оқу |8. Газды |Тесттер, | |технологиясының|тағамдардың |және |-әдістемелік|инфроқызыл |ауызша | |негізгі |сапасын |макроэлемен|оқу |жылу |жауап | |процестері, |зерттеу |ттердің |құралдар, |таратушыны | | |олардың маңызы | |мөлшері. |кітаптар, |қолданып | | |және тағам | | |плакаттар |нан пісіру | | |өнімдерінің | | | | | | |сапасына әсері.| | | | | | |9. Өсімдік |9. Ыстық |9.Органолеп|Оқу |9. |Жұмысты | |шикізаттарынан |сусындардың |тикалық |-әдістемелік|«Геркулес» |қорғау | |алынған тағам |сапасын |көрсеткіште|оқу |қауызының | | |өндірісінің |зерттеу |рді |құралдар, |технологияс| | |классификациясы| |анықтау. |кітаптар, |ы | | |. Ашытқылар | | |плакаттар | | | |10. Ет және ет |10. Толық |10.Дайын |Оқу | 10. |Жұмысты | |өнімдерінің |құнды сүт |өнімнің |-әдістемелік|Жапырақ |қорғау | |микроағзалар |өнімдері |шығысын |оқу |қауыздарыны| | |мен |өндірісіндегі|анықтау |құралдар, |ң | | |ферменттердің |технохимиялық| |кітаптар, |технологияс| | |әсерінен |бақылау | |плакаттар |ы | | |өзгеруі. Еттің |схемасын | | | | | |микробтар |зерттеу | | | | | |әсерімен | | | | | | |бұзылуы. Шіру | | | | | | |11. |11. Сүт |11.А |Оқу |11. Қара |Жұмысты | |Зеңдену.Бактери|қышқылды |дәруменінің|-әдістемелік|бидай наны |қорғау | |ялардың өсу |өнімдер |колориметри|оқу |технологисы| | |фазасы |өндірісіндегі|ялық |құралдар, | | | | |технохимиялық|әдіспен |кітаптар, | | | | |бақылау |анықтау |плакаттар | | | | |схемасын | | | | | | |зерттеу | | | | | |12. Патогенді, |12. Қаймақ |12. Тиамин |Оқу |12. |Жұмысты | |шартты |өндірісіндегі|(В1 |-әдістемелік|Үгілмелі |қорғау | |патогенді және |технохимиялық|дәрумені) |оқу |қамырдан | | |санитарлы- |бақылау |флуориметри|құралдар, |жасалған | | |көрсеткішті |схемасын |ялық |кітаптар, |печенья | | |микроорганизмде|зерттеу |анықтау |плакаттар |технологияс| | |р | | | |ы | | |13. Еттің сапа |13. Сүт |13.Рибофлав|Оқу |13. Кукуруз|Ауызша | |көрсеткіштеріні|консервілері |инді (В2 |-әдістемелік|дәнінің |сұрау | |ң өзгеруі. |өндірісіндегі|дәрумені) |оқу |құрлымы | | |Балғындық |технохимиялық|флуориметри|құралдар, | | | |деңгейі бойынша|бақылау |ялық |кітаптар, | | | |еттің жіктелуі |схемасын |анықтау |плакаттар | | | | |зерттеу | | | | | |14. |14. Еттің |14.Аскорбин|Оқу |14. Бидай |Ауызша | |Технологияда |ылғал |қышқылын |-әдістемелік|жармасы |сұрау | |микробиальді |байланыстыру |титрометрия|оқу |өндірісінің| | |процестердің |қабілетін |лық әдіспен|құралдар, |технологияс| | |рөлі |анықтау |анықтау |кітаптар, |ы | | | | | |плакаттар | | | |15. Ет |15. Ет |15. Ет және|Оқу |15. Кекс |Ауызша | |өнімдерін |қалбырларын |ет |-әдістемелік|өндірісінің|сұрау | |нитрат пен |өндірудің |өнімдерінің|оқу |технологияс| | |нитриттермен |барысын және |суды |құралдар, |ы | | |бояуға |сапасын |байланыстыр|кітаптар, | | | |микрофлораларды|бақылау |у қабілеті |плакаттар | | | |ң қатысуы. | | | | | | | | | | |16. | | | | | | |Пісірілген | | | | | | |шұжық | | | | | | |өнімдерінің| | | | | | |сақтану | | | | | | |мерзімін | | | | | | |ұзарту | | | | | | |17. Сүт | | | | | | |және сүт | | | | | | |өнімдерін | | | | | | |сақтау | | | | | | |18. Етті | | | | | | |жартылай | | | | | | |фабрикаттар| | | | | | |дың сақтаау| | | | | | |мерзімін | | | | | | |ұзартуға | | | | | | |арналған | | | | | | |препараттар| | | | | | |19. Қазіргі| | | | | | |заманғы ет | | | | | | |өнімдерін | | | | | | |сақтау | | | | | | |әдістері | | | | | | |20. | | | | | | |Кондитерлік| | | | | | |өнімдерге | | | | | | |арналған | | | | | | |жаңғақтар | | | | | | |мен | | | | | | |арахистерді| | | | | | |сақтау | | | | | | |21. Тамақ | | | | | | |өнімдерін | | | | | | |упаковкалау| | | | | | |дың | | | | | | |сақтауға | | | | | | |әсері | | | | | | |22. | | | | | | |Алкогольді | | | | | | |сусындар | | | | | | |23. | | | | | | |Кондитерлік| | | | | | |өнімдерге | | | | | | |арналған | | | | | | |жаңғақтар | | | | | | |мен | | | | | | |арахистерді| | | | | | |сақтау | | | | | | |24. Жаңа | | | | | | |технологиям| | | | | | |ен | | | | | | |тезмуздатыл| | | | | | |атын | | | | | | |өнімдердің | | | | | | |өндірісі | | 7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ |Оқулықтар,оқу-методикалық |Көшірме саны |Магистранттар |Қамтамасыз ету | |оқу-құрадарының атаулары | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Основы технологии молока и |3 |3 |10 | |молочных продуктов: учебное | | | | |пособие/ М.Б.Ребезов, | | | | |Н.Г.Догарева и | | | | |др.-Челябинск: Издательский | | | | |центр ЮУрГУ, | | | | |2011.-Ч.1.-123с. | | | | |Физико-химические и |3 | | | |биохимические основы | | | | |производства мяса и мясных | | | | |продуктов: учебное пособие/ | | | | |М.Б.Ребезов, | | | | |Е.П.Мирошникова, | | | | |О.В.Богатова и | | | | |др.-Челябинск: Издательский | | | | |центр ЮУрГУ,2011,-Ч.2.-133с | | | | |Современное состояние и |3 | |100 | |перспективы развития | | | | |производства мясных | | | | |продуктов функционального | | | | |назначения: Монография/ | | | | |Амирханов К.Ж., Асенова | | | | |Б.К., Нургазезова А.Н., | | | | |Касымов С.К., Байтукенова | | | | |Ш.Б. Алматы, 2013.-127 с | | | | |Микробиология молока и | | |100 | |молочных продуктов: учебное | | | | |пособие, М.Б.Ребезов, | | | | |Е.П.Мирошникова, | | | | |Г.К.Альхамова и | | | | |др.-Челябинск: Издательский | | | | |центр ЮУрГУ, 2011.-132с | | | | |Функциональные продукты |3 | |100 | |питания. Спрос и | | | | |предложение: монография/ | | | | |Н.Л.Наумова, М.Б,Ребезов, | | | | |Е.Я.Варганова-Челябинск: | | | | |издателский центр | | | | |ЮУрГУ,2012-78с. | | | | |Технохимический контроль и |3 | |100 | |управление каечством | | | | |производства мяса и | | | | |мясопродуктов: учебное | | | | |пособие/ М.Б.РЕбезов, | | | | |Е.П.Мирошникова, | | | | |Н.Н.Максимюк и | | | | |др.-Челябинск: издательсикй | | | | |центр ЮУрГУ, 2011.-107с | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. Основы технологии молока и молочных продуктов: учебное пособие/ М.Б.Ребезов, Н.Г.Догарева и др.-Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2011.- Ч.1.-123с. 8.1.2. Физико-химические и биохимические основы производства мяса и мясных продуктов: учебное пособие/ М.Б.Ребезов, Е.П.Мирошникова, О.В.Богатова и др.-Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ,2011,-Ч.2.-133с 8.1.3. Современное состояние и перспективы развития производства мясных продуктов функционального назначения: Монография/ Амирханов К.Ж., Асенова Б.К., Нургазезова А.Н., Касымов С.К., Байтукенова Ш.Б. Алматы, 2013.-127 с 8.1.4. Микробиология молока и молочных продуктов: учебное пособие, М.Б.Ребезов, Е.П.Мирошникова, Г.К.Альхамова и др.-Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2011.-132с 8.1.5. Функциональные продукты питания. Спрос и предложение: монография/ Н.Л.Наумова, М.Б,Ребезов, Е.Я.Варганова-Челябинск: издателский центр ЮУрГУ,2012-78с. 8.1.6. Технохимический контроль и управление каечством производства мяса и мясопродуктов: учебное пособие/ М.Б.РЕбезов, Е.П.Мирошникова, Н.Н.Максимюк и др.-Челябинск: издательсикй центр ЮУрГУ, 2011.-107с 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1.Антипова,Л.В. Методы исследования мяса и мясных продуктов: учебник/Л.В.Антипова, И.А.Глотова, И.А.Рогов –М.:Колос, 2001.-376с 8.2.2.Донченко, Л.В. Безопасность пищевой продукции / Л.В.Донченко, В.Д.Надыкта. – М.:Пищепромиздат, 2001. – 296с. 8.2.3. Общая технология пищевых производств. Л.П. Ковальский. М.Колос. – 1997 –320 стр. 8.2.4. Химический состав и пищевая ценность продуктов [Текст]: справочник. М.Н.Волгарева. – М.: Агропромиздат, 1987. – 360 с. 8.2.6. Рогов, И.А. Химия пищ / И.А.Рогов, Л.В.Антипова, Н.И.Дунченко. – М.: Колос С, 2007. – 853с 8.2.7. Голубев, В.Н. Пищевая биотехнология / В.Н. Голубев, И.Н. Жиганов. – М.: Делипринт, 2001. – 123с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz