Файл қосу

Тілдердің диалектілік










      5 В 020500 - Филология: «қазақ тілі»  мамандығына  арналған
            «Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ



                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    СЕМЕЙ
                                     2013



КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университеті  қазақ тілінің
теориясы және әдістемесі кафедрасының доценті м.а., ф.ғ.к. Түсіпбекова Ғ.А.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ тілінің теориясы және әдістемесі кафедрасының  отырысында
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2013 жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2 Филолгия факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013 жыл

Төрайымы_________________Мұқанова Қ.Қ.

2.3 Филолгия факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді
Хаттама     №___  «___» ___________2013 жыл.

Ғылыми Кеңестің төрағасы  ––––––––––––––Қадыров А.Қ.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2013 жыл


Оқу-әдістемелік  жұмыстар жөніндегі проректор_____________Искакова Г.Қ.

4. 20___ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің


 №  1  БАСЫЛЫМЫ






Мазмұны

1 Қолданыс
аясы........................................................................
..........................4
2 Нормативтік
сілтемелер..................................................................
.................4
3 Жалпы
ережелер....................................................................
...........................4
4 Оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасының
мазмұны...........................5
5 СӨЖ-ның
тақырыптары.................................................................
................7
6 Пәннің оқу-әдістемелік
картасы...………………..........................................8
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу
картасы.......................10
8  Әдебиеттер…………………………………………......................................11


































1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ

      «Қазақ диалектологиясының өзекті мәселелері»  пәнінің  оқу-әдістемелік
кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы   5В
020500«Филология:  қазақ тілі» мамандығының   студенттеріне арналған.


2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы «Қазақ диалектологиясының  өзекті  мәселелері»  пәнінің  оқытушыға
арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін  ұйымдастырудың
тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:





3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:  «Қазақ  диалектологиясының  өзекті  мәселелері»
университеттің филология мамандығында  қазақ тілі  мен  әдебиетінің   жоғары
дәрежелері   мамандарын    даярлау   мақсатында   өтілетін    аса    қажетті
лингвистикалық пәндердің бірі.

3.2 Осы  курстың   мақсаты:   Бұл  ғылыми  курс    қазақ  диалектологиясының
негізгі    проблемаларымен    және    зерттелу     тарихымен     таныстырып,
магистранттарға  қазақ  тілі  говорларындағы   фонетикалық,   грамматикалық,
лексикалық  ерекшеліктері жайында  жүйелі білім беру мақсатын көздейді.

3.3 Курстың негізгі міндеттері: Диалектология пәнінің  міндеті  –   халықтың
ауызекі тілінде кездесетін, кейінгі 45-50  жыл   ішінде  жүргізілген  ғылыми
зерттеулер барысында    анықталған диалектілік  ерекшеліктерді   қазақ  тілі
мен әдебиетінің болашақ мамндарына  тиянақты меңгерту.

3.4 Курстың соңында   студент мыналарды білуі керек:
      Студент  фонетикалық  ерекшеліктердің  түрін,   сәйкестіктер,   қандай
дыбыстар  арасында   болып   тұрғанын,    қандай   позицияда   кездесетінін,
лексикалық  ерекшеліктердің   мағыналық-стильдік  топтардың  қандай   түріне
жататынына,  грамматикалық   ерекшеліктердің  қандай   категория,    тұлғаға
байланысты екенін ажырата білу,  сипаттап беру,   диалектілік  құбылыстардың
пайда болу себебі мен  таралу  аймағы  жайында  да   мағлұматы  болуы  талап
етіледі.

3.5 Курстың пререквизиттері
Тіл біліміне кіріспе,  Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен
фразеологиясы

3.6 Курстың постреквизиті:
 «Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы», «Қазақ тілін оқыту әдістемесі»,
«Стилистика және тіл мәдениеті»

1 Кесте – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс                                |Семестр         |Кредит                     |
|1                                   |2               |3                          |
|Дәріс сабақтары                                                                  |
|1.Диалектология – тіл туралы        |1               |1, 2, 3, 4                 |
|ғылымның  дербес саласы             |                |                           |
|Курстың  мақсаты мен міндеттері.    |                |                           |
|Қалыптасу тарихы. Ғылымның өзге     |                |                           |
|салаларымен байланысы.              |                |                           |
|2.  Қазақ  диалектологиясының       |1               |1, 2, 3, 4                 |
|зерттелуі жайында  ғалымдардың      |                |                           |
|көзқарастары мен кемшіліктері,      |                |                           |
|қайшылықтары.                       |                |                           |
|3. Тілдердің диалектілік            |1               |1, 2, 3, 4                 |
|құрылымының әртүрлі болатындығы.    |                |                           |
|«Диалект»  терминін кең мағынада    |                |                           |
|қолданудың орындығы. Ауыспалы говор |                |                           |
|ұғымы.                              |                |                           |
|4. Ұлттық  тіл және диалектілер.    |1               |1, 2, 3, 4                 |
|Әлеуметтік және жергілікті          |                |                           |
|диалектілердің ұқсастығы мен        |                |                           |
|айырмасы. Тайпалық және             |                |                           |
|территориялық диалектілердің пайда  |                |                           |
|болу, қалыптасу, даму, жойылу       |                |                           |
|заңдылықтары.                       |                |                           |
|5.Әдеби тіл мен диалектілердің      |1               |1, 2, 3, 4                 |
|арақатынасы. Диалектілік            |                |                           |
|ерекшеліктердің  әдеби тілді        |                |                           |
|байытудың бір арнасы екендігі. Әдеби|                |                           |
|варианты  анықталған диалектілік    |                |                           |
|дублеттердің әдеби тілді            |                |                           |
|шұбарлайтындығы.                    |                |                           |
|6.Қазақ тілі – тұтастығын сақтаған  |1               |1, 2, 3, 4                 |
|диалектілік құрылымы әлсіз, болмашы |                |                           |
|дамыған тіл.  Қазақ тілі            |                |                           |
|говорларының  қай-қайсысының да     |                |                           |
|ұлттық тілдің дыбыстық жүйесін,     |                |                           |
|сөздік қорын, грамматикалық         |                |                           |
|құрылысын  түгел пайдалатындығы.    |                |                           |
|Тілдердің  диалектілік қүрылымы  мен|                |                           |
|халық  тарихы арасындағы байланыс.  |                |                           |
|                                    |                |                           |
|                                    |                |                           |
|7. Диалектілік ерекшеліктердің      |                |                           |
|тарылу шегін лингвистикалық         |                |1,2,3,4                    |
|география әдісімен  зерттеу арқылы  |1               |                           |
|анықтау қажеттігі.                  |                |                           |
|                                    |                |                           |
|8.Лингвистикалық  карта, атлас жасау|                |                           |
|тәжірбиесі. Говорлар тобын          |2               |1,2,3                      |
|ажыратудың  ғылыми ұстанымдары мен  |                |                           |
|изоглостар шоғырының ролі.          |                |                           |
|                                    |                |                           |
|9.Қазақ тілі говорларын  төрт топқа |2               |1, 2, 3, 4                 |
|бөліп қарастыру мүмкіндігі. Говорлар|                |                           |
|тобының әрқайсысына  тән негізгі    |                |                           |
|фонетикалық, лексикалық,            |                |                           |
|грамматикалық ерекшеліктер, сипатты |                |                           |
|белгілер.                           |                |                           |
|10Диалектілік ерекшеліктер – қай    |2               |1.2                        |
|заманда да  халықтың жанды  ауызекі |                |                           |
|сөйлеу  тіліне тән құбылыс.         |                |                           |
|11. Халық тіліндегі ерекшеліктерді  |2               |1,2,3                      |
|жинау ең басты, негізгі,  ең сенімді|                |                           |
|арнасы сөйлеу тілі  жергілікті      |                |                           |
|ерекшеліктердің  ауызекі сөйлеу     |                |                           |
|тілінің  белгілі кезеңдегі көрініс  |                |                           |
|түрінде  ауыз әдебиеті үлгілерінде, |                |                           |
|көркем әдебиет туындыларында, жазба |                |                           |
|жәдігерліктерде кездесетіндігі      |                |                           |
|Барлығы :                           | 15 сағат       |                           |
|                                    |Практикалық     |                           |
|                                    |сабақтар        |                           |
|                                    |                |                           |
|Курстың  мақсаты мен міндеттері.    |2               |1,2,3,4                    |
|Қалыптасу тарихы. Ғылымның өзге     |                |                           |
|салаларымен байланысы. Қазақ        |                |                           |
|диалектологиясының  зерттелуі       |                |                           |
|жайында  ғалымдардың  көзқарастары  |                |                           |
|мен кемшіліктері, қайшылықтары.     |                |                           |
|«Диалект»  терминін кең мағынада    |2               |1,2,3                      |
|қолданудың орындығы. Ауыспалы говор |                |                           |
|ұғымы.                              |                |                           |
|Диалектілік ерекшеліктердің  әдеби  |2               |1,3,4                      |
|тілді  байытудың бір арнасы екендігі|                |                           |
|Тілдердің  диалектілік қүрылымы  мен|2               |1,2,3                      |
|халық  тарихы арасындағы байланыс.  |                |                           |
|Диалектілік ерекшеліктердің тарлу   |2               |1,2,3                      |
|шегін лингвистикалық география      |                |                           |
|әдісімен  зерттеу арқылы  анықтау   |                |                           |
|қажеттігі.                          |                |                           |
|Лингвистикалық  карта, атлас жасау  |1               |1,2,3,4                    |
|тәжірбиесі. Говорлар тобын          |                |                           |
|ажыратудың  ғылыми ұстанымдары мен  |                |                           |
|изоглостар шоғырының ролі.          |                |                           |
|Қазақ тілі говорларын  төрт топқа   |2               |1,2,3,4                    |
|бөліп қарастыру мүмкіндігі.         |                |                           |
|Говорлар тобының әрқайсысына  тән   |2               |1,2,3                      |
|негізгі  фонетикалық, лексикалық,   |                |                           |
|грамматикалық ерекшеліктер, сипатты |                |                           |
|белгілер.                           |                |                           |
|Барлығы:                            |15 сағат        |                           |


5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
 1. Қазақ тілі говорларының лексикалық құрамы
 2. Қазақ тілі говорларының фонетикалық жүйесі
 3.  Қазақ тілі  говорларының  грамматикалық құрылысындағы ерекшеліктер
 4. Лексикалық ерекшеліктердің мағыналық- тақырыптық  топтары
 5. Дауысты дыбыстар жүйесі
 6.  Дауыссыз дыбыстар жүйесі
 7. Бұйрық райдың  тұлғалануына қатысты ерекшеліктер
 8. Қалау райға байланысты ерекшеліктер
 9. -шы,- ші қосымшасы жалғанған  шартты райдың 2- жағына байланысты
    ерекшеліктер
10.  Тұйық райдың тұлғалануына байланысты ерекшеліктер
11.  Ашық рай  тұлғаларына байланысты ерекшеліктер
12.   Етіс категориясына байланысты ерекшеліктер
13.   Есімшенің тұлғалануына байланысты ерекшеліктер
14.   Көсемшенің тұлғалануына байланысты ерекшеліктер
15.  Зат есімнің септік, тәуелдік, көптік жалғауларына байланысты
    ерекшеліктер
16.   Сын  есім, сан есім, есімдік, шылау  сөздерге байланысты ерекшеліктер
17.   Диалектілік  туынды сөздер
18.  Диалектілік  күрделі сөздер
19.  Септік  жалғауларының  бірінің орнына  бірі жұмсалуы
20.  Синтаксиситік  еркін сөз тіркестері
21.  Морфологиялық, синтаксистік ерекшеліктер  арасында сақталған көне
    дәуір қалдықтары.

6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы

|Дәріс сабағының     |Семниар сабағының     |Көрнекі       |Өз бетімен      |Бақылау   |
|тақырыбы            |тақырыбы              |құралдар      |дайындалу       |түрі      |
|                    |                      |              |сұрақтары       |          |
|1                   |2                     |4             |5               |6         |
|1.Диалектология –   |1.Диалектология – тіл |Дәріс тезисі, |Диалект сөздерге|Жазбаша,  |
|тіл туралы ғылымның |туралы ғылымның       |сызба нұсқа   |қандай сөздер   |ауызша    |
|дербес саласы       |дербес саласы         |              |жатады?         |          |
|Курстың  мақсаты мен|Курстың  мақсаты мен  |              |                |          |
|міндеттері.         |міндеттері.  Қалыптасу|              |                |          |
|Қалыптасу тарихы.   |тарихы. Ғылымның өзге |              |                |          |
|Ғылымның өзге       |салаларымен байланысы.|              |                |          |
|салаларымен         |                      |              |                |          |
|байланысы.          |                      |              |                |          |
|2.Қазақ             |2.  Қазақ             |Дәріс тезисі, |Қазақ           |Жазбаша,  |
|диалектологиясы     |диалектологиясының    |кесте         |диалектологиясын|ауызша    |
|ның                 |зерттелуі жайында     |              |ың  зерттелуі   |          |
|зерттелуі жайында   |ғалымдардың           |              |жайында  қандай |          |
|ғалымдардың         |көзқарастары мен      |              |ғалымдардың     |          |
|көзқарастары мен    |кемшіліктері,         |              |көзқарастарын   |          |
|кемшіліктері,       |қайшылықтары.         |              |білесіз?        |          |
|қайшылықтары.       |                      |              |                |          |
|3. Тілдердің        |3. Тілдердің          |Дәріс тезисі, |Гововрдың       |Жазбаша,  |
|диалектілік         |диалектілік           |сызба нұсқа   |диалектілерден  |ауызша    |
|құрылымының әртүрлі |құрылымының әртүрлі   |              |айырмашылығы    |          |
|болатындығы.        |болатындығы. «Диалект»|              |неде?           |          |
|«Диалект»  терминін |терминін кең мағынада |              |                |          |
|кең мағынада        |қолданудың орындығы.  |              |                |          |
|қолданудың орындығы.|Ауыспалы говор ұғымы. |              |                |          |
|Ауыспалы говор      |                      |              |                |          |
|ұғымы.              |                      |              |                |          |
|4. Ұлттық  тіл және |4. Ұлттық  тіл және   |Дәріс тезисі, |Ұлттық тіл      |Жазбаша,  |
|диалектілер.        |диалектілер.          |сызба нұсқа,  |дегеніміз не?   |ауызша    |
|Әлеуметтік және     |Әлеуметтік және       |кесте         |                |          |
|жергілікті          |жергілікті            |              |                |          |
|диалектілердің      |диалектілердің        |              |                |          |
|ұқсастығы мен       |ұқсастығы мен         |              |                |          |
|айырмасы. Тайпалық  |айырмасы. Тайпалық    |              |                |          |
|және территориялық  |және территориялық    |              |                |          |
|диалектілердің пайда|диалектілердің пайда  |              |                |          |
|болу, қалыптасу,    |болу, қалыптасу, даму,|              |                |          |
|даму, жойылу        |жойылу заңдылықтары.  |              |                |          |
|заңдылықтары.       |                      |              |                |          |
|5.Әдеби тіл мен     |5.Әдеби тіл мен       |Дәріс тезисі, |Диалектілік     |Жазбаша,  |
|диалектілердің      |диалектілердің        |кесте         |дублеттер       |ауызша    |
|арақатынасы.        |арақатынасы.          |              |дегеніміз не?   |          |
|Диалектілік         |Диалектілік           |              |                |          |
|ерекшеліктердің     |ерекшеліктердің  әдеби|              |                |          |
|әдеби тілді         |тілді  байытудың бір  |              |                |          |
|байытудың бір арнасы|арнасы екендігі. Әдеби|              |                |          |
|екендігі. Әдеби     |варианты  анықталған  |              |                |          |
|варианты  анықталған|диалектілік           |              |                |          |
|диалектілік         |дублеттердің әдеби    |              |                |          |
|дублеттердің әдеби  |тілді шұбарлайтындығы.|              |                |          |
|тілді               |                      |              |                |          |
|шұбарлайтындығы.    |                      |              |                |          |
|6.Қазақ тілі –      |6.Қазақ тілі –        |Дәріс тезисі, |Тілдердің       |Жазбаша,  |
|тұтастығын сақтаған |тұтастығын сақтаған   |сызба нұсқа,  |диалектілік     |ауызша    |
|диалектілік құрылымы|диалектілік құрылымы  |үлестірмелі   |қүрылымы  мен   |          |
|әлсіз, болмашы      |әлсіз, болмашы дамыған|карточка      |халық  тарихы   |          |
|дамыған тіл.  Қазақ |тіл.  Қазақ тілі      |              |арасындағы      |          |
|тілі говорларының   |говорларының          |              |байланыс неде?  |          |
|қай-қайсысының да   |қай-қайсысының да     |              |                |          |
|ұлттық тілдің       |ұлттық тілдің дыбыстық|              |                |          |
|дыбыстық жүйесін,   |жүйесін, сөздік қорын,|              |                |          |
|сөздік қорын,       |грамматикалық         |              |                |          |
|грамматикалық       |құрылысын  түгел      |              |                |          |
|құрылысын  түгел    |пайдалатындығы.       |              |                |          |
|пайдалатындығы.     |Тілдердің  диалектілік|              |                |          |
|Тілдердің           |қүрылымы  мен халық   |              |                |          |
|диалектілік қүрылымы|тарихы арасындағы     |              |                |          |
|мен халық  тарихы   |байланыс.             |              |                |          |
|арасындағы байланыс.|                      |              |                |          |
|                    |                      |              |                |          |
|                    |7. Диалектілік        |              |                |          |
|7. Диалектілік      |ерекшеліктердің тарылу|              |                |          |
|ерекшеліктердің     |шегін лингвистикалық  |              |                |          |
|тарылу шегін        |география әдісімен    |              |                |          |
|лингвистикалық      |зерттеу арқылы        |              |                |          |
|география әдісімен  |анықтау қажеттігі.    |              |7. Диалектілік  |          |
|зерттеу арқылы      |                      |              |ерекшеліктер    |          |
|анықтау қажеттігі.  |8.Лингвистикалық      |              |дің тарылу шегін|          |
|                    |карта, атлас жасау    |              |қандай әдіспен  |          |
|8.Лингвистикалық    |тәжірбиесі. Говорлар  |              |анықтайды?      |          |
|карта, атлас жасау  |тобын ажыратудың      |              |                |          |
|тәжірбиесі. Говорлар|ғылыми ұстанымдары мен|              |                |          |
|тобын ажыратудың    |изоглостар шоғырының  |              |                |          |
|ғылыми ұстанымдары  |ролі.                 |              |                |          |
|мен  изоглостар     |                      |              |                |          |
|шоғырының ролі.     |                      |              |                |          |
|9.Қазақ тілі        |9.Қазақ тілі          |Дәріс тезисі, |                |Жазбаша   |
|говорларын  төрт    |говорларын  төрт топқа|бақылау       |                |          |
|топқа бөліп         |бөліп қарастыру       |тапсырмалары  |                |          |
|қарастыру           |мүмкіндігі. Говорлар  |              |                |          |
|мүмкіндігі. Говорлар|тобының әрқайсысына   |              |                |          |
|тобының әрқайсысына |тән негізгі           |              |                |          |
|тән негізгі         |фонетикалық,          |              |                |          |
|фонетикалық,        |лексикалық,           |              |                |          |
|лексикалық,         |грамматикалық         |              |                |          |
|грамматикалық       |ерекшеліктер, сипатты |              |                |          |
|ерекшеліктер,       |белгілер.             |              |                |          |
|сипатты белгілер.   |                      |              |                |          |
|10 Диалектілік      |10 Диалектілік        |Дәріс тезисі, |                |Жазбаша,  |
|ерекшеліктер – қай  |ерекшеліктер – қай    |сызба нұсқа   |                |ауызша    |
|заманда да  халықтың|заманда да  халықтың  |              |                |          |
|жанды  ауызекі      |жанды  ауызекі сөйлеу |              |                |          |
|сөйлеу  тіліне тән  |тіліне тән құбылыс.   |              |                |          |
|құбылыс.            |                      |              |                |          |
|11. Халық тіліндегі |11. Халық тіліндегі   |Дәріс тезисі, |                |Жазбаша,  |
|ерекшеліктерді      |ерекшеліктерді  жинау |сызба нұсқа   |                |ауызша    |
|жинау ең басты,     |ең басты, негізгі,  ең|              |                |          |
|негізгі,  ең сенімді|сенімді арнасы сөйлеу |              |                |          |
|арнасы сөйлеу тілі  |тілі  жергілікті      |              |                |          |
|жергілікті          |ерекшеліктердің       |              |                |          |
|ерекшеліктердің     |ауызекі сөйлеу тілінің|              |                |          |
|ауызекі сөйлеу      |белгілі кезеңдегі     |              |                |          |
|тілінің  белгілі    |көрініс түрінде  ауыз |              |                |          |
|кезеңдегі көрініс   |әдебиеті үлгілерінде, |              |                |          |
|түрінде  ауыз       |көркем әдебиет        |              |                |          |
|әдебиеті            |туындыларында, жазба  |              |                |          |
|үлгілерінде,  көркем|жәдігерліктерде       |              |                |          |
|әдебиет             |кездесетіндігі        |              |                |          |
|туындыларында, жазба|                      |              |                |          |
|жәдігерліктерде     |                      |              |                |          |
|кездесетіндігі      |                      |              |                |          |



7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1                      |2             |3              |4                |
|1. Мұхамбет-Кәрiм, Х.  |2             |13             |10%              |
|Диалектология мен қазақ|              |               |                 |
|әдеби тiл тарихы       |              |               |                 |
|мәселелерi: оқу құралы |              |               |                 |
|/ Х. Мұхамбет-Кәрiм.-  |              |               |                 |
|Алматы: Қазақ ун-тi,   |              |               |                 |
|2001.- 290 б.          |              |               |                 |
|                       |              |               |                 |
|2 Қалиев, Ғ. Қазақ     |2             |13             |10%              |
|диалектологиясы: оқулық|              |               |                 |
|/ Ғ. Қалиев; Ш.        |              |               |                 |
|Сарыбаев.- 3-ші бас.-  |              |               |                 |
|Алматы: Ана тілі,      |              |               |                 |
|1991.- 196 б.          |              |               |                 |
|                       |              |               |                 |
|3. Сарыбаев, Ш. Қазақ  |1             |13             |10%              |
|тiл бiлiмi             |              |               |                 |
|мәселелерi=Вопросы     |              |               |                 |
|казахского языкознания/|              |               |                 |
|Ш. Сарыбаев.- Алматы:  |              |               |                 |
|Арыс, 2000.- 623 б.    |              |               |                 |
|                       |              |               |                 |
|4.Аманжолов, С. Вопросы|1             |13             |15%              |
|диалектологии и истории|              |               |                 |
|казахского языка/ С.   |              |               |                 |
|Аманжолов.- 2-е изд.,  |              |               |                 |
|доп.- Алматы: Санат,   |              |               |                 |
|2001.- 608 б.          |              |               |                 |




8 ӘДЕБИЕТТЕР

8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Аманжолов, С. Вопросы диалектологии и истории казахского языка/ С.
Аманжолов.- 2-е изд., доп.- Алматы: Санат, 2001.- 608 б.
8.1.2 Сарыбаев, Ш. Қазақ тiл бiлiмi мәселелерi=Вопросы казахского
языкознания/ Ш. Сарыбаев.- Алматы: Арыс, 2000.- 623 б.
8.1.3 Мұхамбет-Кәрiм, Х. Диалектология мен қазақ әдеби тiл тарихы
мәселелерi: оқу құралы / Х. Мұхамбет-Кәрiм.- Алматы: Қазақ ун-тi, 2001.-
290 б.
8.1.4 Русская диалектология: учебное пособие / Под ред. В.В. Колесова.- М.:
Высшая школа, 1990.- 207с.
8.1.5 Қалиев, Ғ. Қазақ диалектологиясы: оқулық / Ғ. Қалиев; Ш. Сарыбаев.- 3-
ші бас.- Алматы: Ана тілі, 1991.- 196 б.

8.2 Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Баласағұн, Ж. Құтты білік/ Ж. Баласағұн; [Көне түркі тілінен ауд.,
алғы сөзі мен түсініктерін жазған А.Қ.Егеубаев].- 2- бас.- Алматы: Өлке,
2006.- 637б.
8.2.2 Қазақ әдеби тілінің сөздігі. 15 т. Т.4. Б-Д / Қүраст. Н. Әшімбаева,
С. Ақаев, Қ. Рысбергенова ж.б.; А. Байтұрсынұлы атынд. тіл білімі ин-ты.-
Алматы: Арыс, 2007.- 750б.- (Мәдени мұра)(Тілтаным).



Пәндер