Файл қосу
Абылай ханның тарихи рөлі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ОӘК | | | |042-16-02.1.32/01-2013 | |«Қзақстандағы тарихи | | | |тұлғалар» |№2 басылым | | |пәнінің оқу-әдістемелік|30.09.2009 орнына 18.09.08| | |кешені | | | | |№1 басылым | | | | | | Оқытушы үшін «Қазақстандағы тарихи тұлғалар» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені 5В020300 : «Тарих» мамандығына арналған Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін элективтік пәндер каталогы негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы П.Саңқайбаева «______» __________ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «___» ____ 201_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1. Қолдану аясы........................................................................ ................................... 3 б. 2. Нормативтік сілтемелер ............................................................................ ............ 3 б. 3. Жалпы мәліметтер ............................................................................ ................3-5 б.б. 4.Глоссарий ............................................................................ ................................. 6-9 б. 5.Оқытушының пәндік жұмыс жоспары ......................................................10-12 б.б. 6.Студенттер үшін жұмыс бағдарламасы ......................................................13-14 б.б. 7.Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы.......................................................15-17 б.б. 8.Әдебиеттер ............................................................................ ...............................18-20 б.б. 1. Қолдану аясы: «Қазақстандағы тарихи тұлғалар» пәні 5В020300 «тарих» мамандығы үшін элективтік пәндер каталогы негізінде жасалған оқу-әдістемелік кешені. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін ескере отырып, қазақстандық тарихи тұлғалардың істері жайында толық мәліметтер алуға бағытталған пән болып табылады. Оқу- әдістемелік кешені пәнді оқып - білудегі негізгі басшылық алатын оқу құралы болып табылады. 2. Нормативтік сілтемелер: «Қазақстандағы тарихи тұлғалар» пәнінің ОӘК 5В020300 «Тарих» мамандығы үшін элективтік пәндер каталогы негізінде жасалған. -СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты, - ДП 042- 08.10.10.12- 2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедура және тағы да басқа құжаттар негізінде жасалды. 3.Жалпы ереже 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Қазақстан Республикасының – тарихи тұлғалар ол мемлекеттік жалпы міндеттік мамандығы бойынша білім беру стандартында белгіленген пәннің бірі. Қазақстан егемендік алып, тәуелсіз даму жолына түскен уақытта тарихи тұлғаларпәнінің отандық және әлемдік тарихтың ақтандықтарын толтыруда атқарар ролі зор. Пән ел тарихында елеулі оқиғаларға қатысты тарихи тұлғаларды таныстыра отырып, тарихты терең білуге жетелейді Тарихшы студенттерді даярлауда «Қазақсатндағы тарихи тұлғалар» пәнінің орны ерекше. Пәнді оқытудағы мақсат- Тарихшы ретінде қазақстандық тарихи тұлғалардың жекелей ерекшеліктерін, халқы үшін атқарған өшпес ерліктерін тани отырып, бағалауды үйрену, жастарды қазақстандық патриотизмге тәрбелеуді насихаттайды.. 3.2 Пәнді оқытудағы мақсат: 5В020300 «Тарих» мамандығының студенттерді Қазақстан тарихы саласы бойынша өзіндік орны бар елдің тарихи тұлғалар өмірімен және күрес жолындағы батырлық істерімен, жүргізген сындарлы саясаттарының ел тарихына, орнықтырылған мемлекеттілікті құрудағы ролін баяндап, жан-жақты талдаулар жасай отырып, таныстыру. Отанын сүюге, елін құрметтеуге баулу. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: Тарих ғылымының ғылыми принциптерін игерту, тарихи танымдылығын қалыптастырып, біліммен қаруландыру, деректер және тарихнамалық материалдармен жұмыс жасауға баулу, тарихи зерттеулерді жаңаша көзқарастармен талдауға, және тарихи тұлғаларды бағалауды үйрету, тарихи болмысын тани отырып, талғамдар жасау, сырт қы аспектілерді саралап, тарихшы ретінде дұрыс бағалауды үйрету. 3.5 Пәннің пререквизиттері: «Қазақстан тарихы», «Қазақ әдебиеті», «Дүние жүзі тарихы», «Саясаттану», «Әлеуметтану», «Мәдениеттану» пәндерін жете білуі тиіс. Сонымен қатар конспектілеу, рефераттар жазу, аннотациялау, әдебиеттермен жұмыс жасай алатын дағдыларын білуі қажет. 3.6 Пәннің постреквизиттері: Пәннің негізінде тарихшы студент адамзаттың тарихының барлық кезеңдеріндегі тарихи тұлғалардың ролімен басты саясатын түсіне отырып, қоғам дамуындағы тарих ілімінің ғылыми негізін меңгеруі тиіс. Және де Қазақстан тарихы бойынша тарихи тұлғалардың салыстырмалы портреттерін жасауды, деректер мен тарихнамалар бойынша суреттеуді, тарихи тұлғалардың ел тарихындағы батырлық істерін жеке-жеке жан-жақтылы талдай білуі қажет. 3.7 Оқу жоспарының көшірмесі: Кесте 1 |Ку |Сем | |рс |естр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | | |Тақырып 1. Кіріспе. Пәннің оқытылуы мен қазақстандық тайпалық| | |одақтардың тарихи тұлғалары туралы |1 | |1. «Қазақстандағы тарихи тұлғалар» пәні: оның қарастыратын | | |мәселелері | | |2.Сақ патшасы Томирис және оның саяси портреті | | |3.Ғұн шаньюйі Мөде және Бұмын және Естеми, Үш елік қағандар | | |Тақырып 2 Түркілік ортағасырлық мемлекеттікті құрудағы тарихи|1 | |тұлғалар саясаты | | |1.Сатұқ Боғра ханның Қарахан мемлекетіндегі ролі | | |2.Қыпшақ қағандарының тарихи тұлғалары | | |3.Монғол ханы-Шыңғыс хан туралы | | |Тақырып 3: Қазақ хандары мен қазақ билері, |1 | |қазақ батырлары | | |1.Қасым хан және оның заманы | | |2.Есім хан және Тәуке хандар: оның заманы мен қазақ заңдарының| | |мазмұны | | |3.Қазақ билері: олардың тарихтағы рөлі | | |4.Қазақ батырлары: Қабанбай, Бөгенбей т.б. | | |Тақырып 4: Қазақтың басын қосқан |1 | |Абылай ханның тарихи рөлі | | |1.Абылайхан оның шыққан ортасы | | |2.Абылай хан саясаты | | |3.Абылайдың бас кеңесшісі –Бұқар жырау | | |Тақырып 5: Ел қамын жеген батырлар |1 | |1.Сырым Датұлы | | |2.Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлының ерлік істері | | |3.Қазақтың соңғы ханы-Кенесары Қасымұлы | | |Тақырып 6: ХІХ ғасырдың 2-ші жартысындағы қазақ ағартушылары |1 | |1.Шоқан Уалиханов және қазақ еліне саяхат | | |2.Ы.Алтынсарин және қазақ мектептері | | |3.Қазақтың бас ақыны-Абай Құнанбаев: шығармаларындағы | | |көтерілген мәселелері | | |Тақырып 7: Алаш париясы мен Алашорда үкіметі |1 | |1.Ә. Бөкейханов және оның саяси портреті | | |2. Алаш Орда үкіметі оның қызметі | | |Тақырып 8: Қазақ интелегенциясының |1 | |ел тарихындағы рөлі | | |1.Қазақ интеллигенциялары: | | |А.Байтұрсынов, М,Жұмабаев М:Дулатов | | |2. М.Сералин және демократиялық интеллигенция | | |Тақырып 9: Қазақ АКСР-ін құрудағы қайраткерлер |1 | |1.Қазақ АКСР-і және С.Меңдешев. | | |2.Т.Рысқұлов және Түркістан Автономиялы Кеңестік Республикасы | | |3.М.Шоқайдың қазақ тарихындағы орны | | |Тақырып 10: Қазақстан 20-30 жылдарда кеңес заманында |1 | |1.20-30 жылдардағы қазақ интелегенциясы: С.Садуақасов, | | |С.Қожанов; Т.Жүргенов және т.б. зиялылардың тарихи рөлі туралы| | |Тақырып 11-12: 20-30 жылдардағы Қазақстандағы мәдени құрылыс |2 | |және қазақстандық тарихи тұлғалар | | |1.Араб графикасының негізі қалаушы- А.Байтұрсынов | | |2.Әдебиет пен өнер қайраткерлері: | | |С.Сейфуллин., Б.Майлин., С.Торайғыров | | |3.М.Әуезов шығармашылығы және ұлттық мәдениет | | |Тақырып 13: ХХ ғасырдың 50-80 жылдарындағы Қазақстанды |1 | |өркендетудегі тарихи тұлғалар | | |1.Қазақстан және оның басшылығындағы тарихи тұлғалар: | | |Ж.Шаяхметов, Д.А.Қонаев | | |2.Қоғамның рухани өміріндегі жетістіктерді қалаушы | | |қайраткерлер туралы | | |Тақырып 14-15: Тәуелсіз Қазақстан және |2 | |қоғам қайраткерлері | | |1.Желтоқсан оқиғасының батыр-қаһармандары: қазақ жастары | | |2.Егеменді елдің басшысы-Н.Ә.Назарбаев | | |3.Тәуелсіз елдің жасампаздары- халық қалаулылары. | | |Барлығы: |15 сағат | |Практикалық (семинар) сабақтары | | |Өтілетін тақырыптар мен сұрақтар мазмұны |Сағат саны| |Тақырып 1. Қазақстандық тайпалық одақтардың тарихи тұлғалары |1 | |туралы | | |1. Сақ патшасы Томирис және оның портреті | | |3.Ғұн шаньюйі Мөде және Бұмын және Естеми, Үш елік қағандар | | |Тақырып 2 . Ортағасырлық мемлекеттікті құрудағы тарихи |1 | |тұлғалар саясаты | | |1.Сатұқ Боғра ханның Қарахан мемлекетіндегі ролі | | |2.Қыпшақ қағандарының тарихи тұлғалары | | |3.Монғол ханы-Шыңғыс хан туралы | | |Тақырып 3: Қазақ хандары мен қазақ билері, |1 | |қазақ батырлары | | |1.Қасым хан және оның заманы | | |2.Есім хан және Тәуке хандар: оның заманы мен қазақ заңдарының| | |мазмұны | | |3.Қазақ билері мен қазақ батырлары: олардың тарихтағы рөлі | | |Тақырып 4: Үш жүз қазақтарының таңдауы болған |1 | |Абылай хан | | |1.Әбілмансүр оның шыққан ортасы | | |2.Абылай хан: оның саясаты | | |3.Абылайдың бас кеңесшісі –Бұқар жырау | | |Тақырып 5: Ұлт-азаттық қозғалыстардың басшылары кімдер еді? |1 | |1.батыр -Сырым Датұлы | | |2.Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлының ерліктері | | |3.Қазақтың соңғы ханы-Кенесары Қасымұлы | | |Тақырып 6: ХІХ ғасырдың 2-ші жартысындағы қазақ ағартушылары |1 | |1.Алғашқы саяхаткер-Шоқан Уалиханов | | |2.Ағартушы-Ы.Алтынсарин | | |3.Қазақтың бас ақыны-Абай Құнанбаев | | |Тақырып 7-8: Алашорда қайраткерлері мен |2 | |қазақ интеллигенциясы | | |1.Ә. Бөкейханов және оның саяси портреті | | |2. Алаш Орда үкіметі оның қызметі | | |3.Қазақ интеллигенцилары: А.Байтұрсынов, М,Жұмабаев, М:Дулатов| | |, М.Сералин т.б. | | |Тақырып 9-10: Қазақстан 20-30 жылдарда кеңес заманында |2 | |1.Қазақ АКСР-і және С.Меңдешев. | | |2.Т.Рысқұлов және Түркістан Автономиялы Кеңестік Республикасы | | |3.20-30 жылдардағы қазақ интелегенциясы: С.Садуақасов, | | |С.Қожанов; Т.Жүргенов және т.б. зиялылардың тарихи рөлі туралы| | |Тақырып 11-12: 20-30 жылдардағы Қазақстандағы мәдени құрылыс |2 | |кезіндегі тарихи тұлғалар | | |1.Араб грфикасының негізі қалаушы А.Байтұрсынов | | |2.Әдебиет пен өнер қайраткерлері: С.Сейфуллин., Б.Майлин., | | |С.Торайғыров | | |3.М.Әуезов шығармашылығы және ұлттық мәдениет | | |Тақырып 13-14: ХХ ғасырдың 50-80 жылдарындағы Қазақстанды |2 | |өркендетудегі тарихи тұлғалар | | |1.Қазақстан және оның басшылығындағы тарихи тұлғалар: | | |Ж.Шаяхметов, Д.А.Қонаев | | |2.Қоғамның рухани өміріндегі жетістіктерді қалаушы | | |қайраткерлер туралы | | |Тақырып 15: Тәуелсіздіктің негізін қалаушы тарихи қоғам |1 | |қайраткерлері | | |1.Желтоқсан оқиғасының батыр-қаһармандары | | |2.Егеменді елдің басшысы-Н.Ә.Назарбаев | | |3.Тәуелсіз елдің жасампаздары- халық қалаулылары. | | |Барлығы: |15 сағат | 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары : 1. Қазақ зиялыларының қоғамдық-саяси істерге тартылуы, алғашқы қадамдары. 2. Қазақ оқығандарының баспасөз, білім беру ісіне араласуы. 3. Қазақ зиялылары және қазақ газет-журналдары 4. Қазақ халқының атақты ақындары, әнші - сазгерлері, күйшілері, түрлі өнер қайраткерлері 5. Ә.Н.Бөкейхановтың шығармалары және бүгінгі өткір мәселелер 6. А.Байтұрсынов шығармаларындағы саяси-тарихи мәселелер 7. М.Тынышбаев шығармалары-қазақ тарихының жарқын жаршысы 8. Қазақтың бас ақыны-А.Құнанбаев 9. Шәкәрім Құдайбердиев шығармаларындағы өзекті тарих мәселелері 10. Қазақтың бес арысы 11. Елу жыл ел билеген -Д.Қонаев 12. М.Әуезов және ұлттық мәдениет 13. Мұстафа Шоқай 14. Т.Рысқұлов 15. М.Тынышбаев 16. Смағұл Садуақасов 17. Мұхаметжан Сералин 18. Сұлтанмахмұт Торайғыров 19. Әріп Тәңірбергенов 20. Мәшһүр Жүсіп Көпеев 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |Тақырыптары |Әдістемелік |Өз |Бақылау | | |материал |бетімен оқу |формасы | | |дар, |сұрақтары | | | |плакаттар | | | |Дәріс сабақтары |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтары | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Тақырып 1. Кіріспе. |Тақырып 1. |Тарихи |Конспекті |Сұрау | |Пәннің оқытылуы мен |Қазақстандық тайпалық|деректер, |жазу |Хабар- | |қазақстандық |одақтардың тарихи |Түрлі-түсті | |лама | |тайпалық одақтардың |тұлғалары туралы |суреттер | |даярлау | |тарихи тұлғалары |1. Сақ патшасы | | | | |туралы |Томирис және оның | | | | |1. «Қазақстандағы |портреті | | | | |тарихи тұлғалар» |2.Ғұн шаньюйі Мөде | | | | |пәні: оның |және Бұмын және | | | | |қарастыратын |Естеми, Үш елік | | | | |мәселелері |қағандар | | | | |2.Сақ патшасы | | | | | |Томирис және оның | | | | | |саяси портреті | | | | | |3.Ғұн шаньюйі Мөде | | | | | |және Бұмын және | | | | | |Естеми, Үш елік | | | | | |қағандар | | | | | |Тақырып 2 Түркілік |Тақырып 2 . |Иллюстрация |Тарихи |пысықтау | |ортағасырлық |Ортағасырлық |лық суреттер |талдаулар | | |мемлекеттікті |мемлекеттікті | |жасау | | |құрудағы тарихи |құрудағы тарихи | | | | |тұлғалар саясаты |тұлғалар саясаты | | | | |1.Сатұқ Боғра ханның|1.Сатұқ Боғра ханның | | | | |Қарахан |Қарахан | | | | |мемлекетіндегі ролі |мемлекетіндегі ролі | | | | |2.Қыпшақ |2.Қыпшақ қағандарының| | | | |қағандарының тарихи |тарихи тұлғалары | | | | |тұлғалары |3.Монғол ханы-Шыңғыс | | | | |3.Монғол ханы-Шыңғыс|хан туралы | | | | |хан туралы | | | | | |Тақырып 3: Қазақ |Тақырып 3: Қазақ |Тарихи |әдебиеттер |Анната | |хандары мен қазақ |хандары мен қазақ |деректер |мен жұмыс |ция жазу, | |билері, |билері, | | |талдаулар | |қазақ батырлары |қазақ батырлары | | |жасау | |1.Қасым хан және |1.Қасым хан және оның| | | | |оның заманы |заманы | | | | |2.Есім хан және |2.Есім хан және Тәуке| | | | |Тәуке хандар: оның |хандар: оның заманы | | | | |заманы мен қазақ |мен қазақ заңдарының | | | | |заңдарының мазмұны |мазмұны | | | | |3.Қазақ билері: |3.Қазақ билері мен | | | | |олардың тарихтағы |қазақ батырлары: | | | | |рөлі |олардың тарихтағы | | | | |4.Қазақ батырлары: |рөлі | | | | |Қабанбай, Бөгенбей | | | | | |т.б. | | | | | |Тақырып 4: Қазақтың |Тақырып 4: Үш жүз |Газет-журнал |Ғылыми |Конспекті | |басын қосқан |қазақтарының таңдауы |материал |еңбектер |жазу және | |Абылай ханның тарихи|болған |дарымен жұмыс|мен |Талдау | |рөлі |Абылай хан | |талдаулар |лар жасау | |1.Абылайхан оның |1.Әбілмансүр оның | |жазу | | |шыққан ортасы |шыққан ортасы | | | | |2.Абылай хан саясаты|2.Абылай хан: оның | | | | |3.Абылайдың бас |саясаты | | | | |кеңесшісі –Бұқар |3.Абылайдың бас | | | | |жырау |кеңесшісі –Бұқар | | | | | |жырау | | | | |Тақырып 5: Ел қамын |Тақырып 5: |Саяси |Көркем |Баяндама-л| |жеген батырлар |Ұлт-азаттық |портреттері |әдебиеттер |ар жазу | |1.Сырым Датұлы |қозғалыстардың | |негізінде |және | |2.Исатай Тайманұлы |басшылары кімдер еді?| |жұмыстар |қорғау | |мен Махамбет |1.батыр -Сырым Датұлы| |жасау |суретті | |Өтемісұлының ерлік |2.Исатай Тайманұлы | | |альбом | |істері |мен Махамбет | | |дар жасау | |3.Қазақтың соңғы |Өтемісұлының | | | | |ханы-Кенесары |ерліктері | | | | |Қасымұлы |3.Қазақтың соңғы | | | | | |ханы-Кенесары | | | | | |Қасымұлы | | | | |Тақырып 6: ХІХ |Тақырып 6: ХІХ |Қазақ билері |Қазақ |Реферат-та| |ғасырдың 2-ші |ғасырдың 2-ші |мен |батырлары |рмен | |жартысындағы қазақ |жартысындағы қазақ |өсиеттерін |туралы толық|Жұмыс | |ағартушылары |ағартушылары |жазу |талдаулар |Қазақ | |1.Шоқан Уалиханов |1.Алғашқы | |жасау |ағартушыла| |және қазақ еліне |саяхаткер-Шоқан | | |ры газет | |саяхат |Уалиханов | | |шығару | |2.Ы.Алтынсарин және |2.Ағартушы-Ы.Алтынсар| | | | |қазақ мектептері |ин | | | | |3.Қазақтың бас |3.Қазақтың бас | | | | |ақыны-Абай |ақыны-Абай Құнанбаев | | | | |Құнанбаев: | | | | | |шығармаларындағы | | | | | |көтерілген | | | | | |мәселелері | | | | | |Тақырып 7: Алаш |Тақырып 7-8: Алашорда|Абылай хан |Тарихи |Ауызша | |париясы мен |қайраткерлері мен |суреттері мен|зерттеулер |журнал | |Алашорда үкіметі |қазақ интеллигенциясы|тарихи |және |даярлау | |1.Ә. Бөкейханов және|1.Ә. Бөкейханов және |деректер |құжаттар | | |оның саяси портреті |оның саяси портреті | |мен жұмыс | | |2. Алаш Орда үкіметі|2. Алаш Орда үкіметі | | | | |оның қызметі |оның қызметі | | | | | |3.Қазақ | | | | | |интеллигенцилары: | | | | | |А.Байтұрсынов, | | | | | |М,Жұмабаев, М:Дулатов| | | | | |, М.Сералин т.б. | | | | |Тақырып 8: Қазақ |Тақырып 9-10: |Көркем-ғылыми|Ғылыми-көрке|Баяндама | |интелегенциясының |Қазақстан 20-30 |әдебиеттер |м әдебиеттер|лар | |ел тарихындағы рөлі|жылдарда кеңес | |мен жұмыс, |жазу | |1.Қазақ |заманында | |оны талдау | | |интеллигенциялары: |1.Қазақ АКСР-і және | | | | |А.Байтұрсынов, |С.Меңдешев. | | | | |М,Жұмабаев |2.Т.Рысқұлов және | | | | |М:Дулатов |Түркістан Автономиялы| | | | |2. М.Сералин және |Кеңестік Республикасы| | | | |демократиялық |3.20-30 жылдардағы | | | | |интеллигенция |қазақ интелегенциясы:| | | | | |С.Садуақасов, | | | | | |С.Қожанов; Т.Жүргенов| | | | | |және т.б. зиялылардың| | | | | |тарихи рөлі туралы | | | | |Тақырып 9: Қазақ |Тақырып 11-12: 20-30 |Қазақ |ХХ ғасыр |Конспекті | |АКСР-ін құрудағы |жылдардағы |интеллигенция|басындағы |Және газет| |қайраткерлер |Қазақстандағы мәдени |сының |Қазақ |қиындылары| |1.Қазақ АКСР-і және |құрылыс кезіндегі |суреттері мен|ағартушылары|нан | |С.Меңдешев. |тарихи тұлғалар |шығарма |ның |материалда| |2.Т.Рысқұлов және |1.Араб грфикасының |лары |шығармаларын|р жинақтау| |Түркістан |негізі қалаушы | |дағы тарих | | |Автономиялы Кеңестік|А.Байтұрсынов | |мәселелері | | |Республикасы |2.Әдебиет пен өнер | |мен танысу | | |3.М.Шоқайдың қазақ |қайраткерлері: | | | | |тарихындағы орны |С.Сейфуллин., | | | | | |Б.Майлин., | | | | | |С.Торайғыров | | | | | |3.М.Әуезов | | | | | |шығармашылығы және | | | | | |ұлттық мәдениет | | | | |Тақырып 10: |Тақырып 13-14: ХХ |Қазақ |Қазақ |Ауызша | |Қазақстан 20-30 |ғасырдың 50-80 |ақын-жазушыла|интеллеигенц|журнал | |жылдарда кеңес |жылдарындағы |ры |иялары |Баспасөз | |заманында |Қазақстанды |Ның саяси |туралы |материалад| |1.20-30 жылдардағы |өркендетудегі тарихи |суреттері мен|саратама |ыры | |қазақ |тұлғалар |тарихи |лар |мен жұмыс | |интелегенциясы: |1.Қазақстан және оның|деректер |жасау | | |С.Садуақасов, |басшылығындағы тарихи| | | | |С.Қожанов; |тұлғалар: | | | | |Т.Жүргенов және т.б.|Ж.Шаяхметов, | | | | |зиялылардың тарихи |Д.А.Қонаев | | | | |рөлі туралы |2.Қоғамның рухани | | | | | |өміріндегі | | | | | |жетістіктерді қалаушы| | | | | |қайраткерлер туралы | | | | |Тақырып 11-12: 20-30|Тақырып 15: |Алашордашылар|Сұрақтарға |Тест | |жылдардағы |Тәуелсіздіктің |мақалалары |жауап іздеу |тапсырма | |Қазақстандағы мәдени|негізін қалаушы |Қазақ қалай | |ларын | |құрылыс және |тарихи қоғам |орыстанды? | |орындау | |қазақстандық тарихи |қайраткерлері |(тарихи | | | |тұлғалар |1.Желтоқсан |зерттеулер | | | |1.Араб графикасының |оқиғасының | | | | |негізі қалаушы- |батыр-қаһармандары | | | | |А.Байтұрсынов |2.Егеменді елдің | | | | |2.Әдебиет пен өнер |басшысы-Н.Ә.Назарбаев| | | | |қайраткерлері: |3.Тәуелсіз елдің | | | | |С.Сейфуллин., |жасампаздары- халық | | | | |Б.Майлин., |қалаулылары. | | | | |С.Торайғыров | | | | | |3.М.Әуезов | | | | | |шығармашылығы және | | | | | |ұлттық мәдениет | | | | | |Тақырып 13: ХХ | |50-80 жж ел |әдебиеттер |Конспекті | |ғасырдың 50-80 | |тарихы |мен жұмыс |леу | |жылдарындағы | |беттеріндегі | | | |Қазақстанды | |статистика | | | |өркендетудегі тарихи| |лық | | | |тұлғалар | |материалдар) | | | |1.Қазақстан және | | | | | |оның басшылығындағы | | | | | |тарихи тұлғалар: | | | | | |Ж.Шаяхметов, | | | | | |Д.А.Қонаев | | | | | |2.Қоғамның рухани | | | | | |өміріндегі | | | | | |жетістіктерді | | | | | |қалаушы | | | | | |қайраткерлер туралы| | | | | |Тақырып 14-15: | |Ел басы |әдебиеттер |Баяндама | |Тәуелсіз Қазақстан | |Н.Назарбаев |мен жұмыс |және хабар| |және қоғам | |тың ғылыми | |лама | |қайраткерлері | |еңбектері мен| |даярлау | |1.Желтоқсан | |қазақстандықт| | | |оқиғасының | |арға | | | |батыр-қаһармандары: | |жолданған жыл| | | |қазақ жастары | |сайынғы | | | |2.Егеменді елдің | |жолдаулары | | | |басшысы-Н.Ә.Назарбае| | | | | |в | | | | | |3.Тәуелсіз елдің | | | | | |жасампаздары- халық | | | | | |қалаулылары. | | | | | |Барлығы: |Барлығы 15 сағат | | | | |15 сағат | | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы Кесте 4 |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы |Студенттер |Қамтамасыз | |әдебиеттердің аттары |саны |саны |етілу пайызы,%| |1.Н.Назарбаев «ХХІ ғасыр табалдырығында»|6 |8 |90 | |Астана, 2000 | | | | |2.Қазақстан тарихы А, 1996 |20 |8 |100 | |3.К.Рысбайұлы Қазақстан Республикасының |20 |8 |100 | |тарихы, Алматы, 2001 | | | | |4.Желтоқсан оқиғасы Алматы, 1998 |10 |8 |100 | |5.Б.Кенжебаев ХХ ғасыр басындағы әдебиет|20 |8 |100 | |Алматы, 1993 | | | | |6. А.Құнанбаев: шығармалар жинағы |10 |8 |100 | |А. 1993 | | | | |7.Маймақов Ғ. Қазақстан Республика- |10 |8 |100 | |сының саяси-құқықтық тарихы.А., 2000. | | | | |8. Төреқұлов Н., Қазбеков Ә. Қазақтың |15 |8 |100 | |би-шешендері. А., 1995. | | | | |9.Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002|10 |8 |100 | 8 Әдебиеттер: 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Қазақстан тарихы, 5-томдық. А.,1996…. 8.1.2 Қазақстан тарихы очерктері.А., 1994. 8.1.3 Тәуелсіз Қазақстан тарихы Астана-2010 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1Абылай хан и батыры. А., 2001. 8.2.2Абылхожин Ж.Б. Очерки социально-экономической истории Казахстана ХХвв.А.,1997. 8.2.3Абдиров М. Завоевание Казахстана царской Россией и борьба казахского народа за независимости ХҮІ-начала ХХ вв.Астана., 2002. 8.2.4 Әбілтайұлы Т. Рысқұлов-Моңғолияда. А.,1994. 8.2.5Вопросы история Казахстана.А.,2002. 8.2.6Вяткин Сырым батыр.А., 1947. 8.2.7Исин А. Казахское ханство и Ногайская Орда во второй половине ХҮ-ХҮІв. Семей., 2002. 8.2.8История Казахстана: народы и культуры. А., 2000. 8.2.9Кенжебаев Б. Казахские писатели, демократы начала ХХвв. А., 2000. 8.2.10Кадырбаев Казахстан в эпоху Чингиз хана и его премников ХІІ-ХІҮ вв.А.,1992. 8.2.11Карр Э. Русская революция от Ленина до Сталина 1917-1929гг. М., 1990. 8.2.12Кузембайулы А., Абил Е., История Республики Казахстан. Астана.,2000. 8.2.13 Қасымбаев Ж. Кенесары хан. А.,1993. 8.2.14Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002. 8.2.15Құдайбердіұлы Ш. Түрік-қырғыз хам хандар шежіресі. А.,1991. 8.2.16Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001. 8.2.17Қоңыратбаев О. Т.Рысқұловтың қоғамдық-саяси және мемлекеттік қызметі. А.,1999. 8.2.18Маймақов Ғ. Қазақстан Республикасының саяси-құқықтық тарихы. А., 2000. 8.2.19Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994. 8.2.20Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997. 8.2.21Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995. 8.2.22Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999. 8.2.23Сабыров С. Қазақстан тарихы: тарихи оқиғалар, ұлттық дәстүр. А., 2002. 8.2.24Сейсенұлы Д. Шежірелі Шыңғыстау. Семей., 2004. 8.2.25Сыдыков Е.Б. Казахстан в составе Российской Федерации. 8.2.26Төреқұлов Н., Қазбеков Ә. Қазақтың би-шешендері. А., 1995. 8.2.27Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995. 8.2.28Чокаев М. Туркестан под властью Советов. А.,1993. 8.2.29Өмірзақов Ө.Ресейге қосылғаннан не ұттық? (зерттеулер, құжаттар). А., 1999. 8.2.30 Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдаған жолдаулары (1997-2012 жж)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz