Файл қосу
Мұғалімнің тұлғалық сапа диагностикасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3-ДЕҢГЕЙЛІ СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18.1.06/02-2013 | |ПОӘК |№1 басылым 05.09.2013 | | |"Мұғалімнің | | | |психология-педагогикалы| | | |қ компетенттілігінің | | | |диагностикасы" | | | «Мұғалімнің психология-педагогикалық компетенттілігінің диагностикасы» пәні бойынша ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ДИСЦИПЛИНЫ 5В010300 – «Педагогика и психология» мамандығына үшінші курс студенттеріне арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы__________ К.С. Адильжанова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының меңгерушісі, псх,ғ.к. ________________Г.К.Джумажанова № 1 хаттама «3» қыркүйек 2013 жыл 2.2 Педагогикалық факультетің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «5» қыркүйек 2013 жыл Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы _________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама№1 «18» қыркүйек 2013 жыл ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры _________ Искакова Г.К. 1 ӨҢДЕЛДІ Мазмұны |1 |Қолдану аймағы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы жағдайы | | |4 |Оқу пәнінің мазмұны (модуль) | | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырып тізбесі | | |6 |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ «5В0101003» – «Педагогика и психология» мамандығының студенттері үшін «Мұғалімдердің психология-педагогикалық компетенттілігінің диагностикасы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен құрамына кіретін оқытушылар арналған пән бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыға арналған қазіргі пән бағдарламасы «Мұғалімдердің психология- педагогикалық компетенттілігінің диагностикасы» пәні бойынша талапқа сай оқу процесін ұйымдастыру тәртібімен құрылады және келесі құжаттар ұсыныстарымен: - Білімнің мемлекеттік жалпыміндеттік стандарты білімге сәйкес деңгеймен; - 5В010300- «педагогика и психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «өңдеуге жалпы талап және пәннің оқу-әдістемелік кешенін безендендіру»; - ДП 042-1.01-2013 Құжаттандырылған процедура «Құрылым және пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 3.1 Пән мазмұнына қысқаша мәлімет: "Мұғалімнің психология-педагогикалық компетенттілігің диагностикасы" курсы мұғалімдердің психодиагностиканы оқытудың тәсілдері мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Мұғалімдерде кәсіби жетістіктердің және қиыншылықтарының көрінулерінде ары қарай коррекция жүргізу үшін. Қазіргі мұғалімнің кәсібилілігі коммуникативті тапсырмаларды интуитивті деңгейде шешуінде емес, керісінше психология-педагогикалық заңдылық біліміне сүйене отырып шешуінде байқалады. Оқыту шынайылыққа жақынжағдайлармен жүргізіледі. тек мәліметтермен ақпараттандыру ғана емес, сонымен қатар оларды практикада қолдану іскерлігін оқыту. Ұжымдық шығармашылық еңбекте жарқын эмоциональды процест і оқытудың сапалы жаңа шарты қалыптасуда. Шешімді шығармашылық қабылдау қабілеттелігі дамуда. Мектеп психологының жұмысының ажырамас бөлігі болып, мінездік және тұлғалық ерекшеліктеріне байланысты педагог диагностикасы жатады. Сондықтан, педагогтармен диагностикалық жұмысқа мектеп психологының компетенттілігі кіреді және педагогтың табиғи тұлғалық дамуының психологиялық процесін құруға көмектеседі. Компетенттілік барысында педагогтың назары когнитивті, эмоциональды және субъектінің мақсатқа жетудегі іс-әрекет аспектісінің еріктілігі диагностикасының бірлігіне аударылады. Педагогтың кәсіби функциясын орындаудағы тоеретикалық және практикалық даярлығы-екі құрастырушы компетенттілік 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Студенттерді практикалық іскерлікті және кәсіби іс-әрекетті біртұтас құрылу дағдысын меңгеруге, педагогта кәсіби маңызды сапаны қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі тапсырмалары: - негізгі білімді дамыту және қалыптастыру, дағдыларды және әдістемелерді даярлай білу іскерлігі және психология-педагогикалық диагностикалық процедуралардың жүргізілуі; - жүйелі анализдің теоретикалық және практикалық негізін меңгеру, моделдеу және кәсіби-педагогикалық жағдайдың конструктивті рқұсат алуы; - педагог-психологтың кәсіби компетенттілік даму әдісі және мазмұнын меңгеру, жобалау, болжам жасау, құрау және психология-педагогикалық іс-әрекеттің әртүрлі формаларының жүзеге асуы. - болашақ педагог-психологтың коммуникативті, интеллектуальды- шығармашылық, мотивациялық-кәсіби потенциалын белсендендіру. 1.5 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқы нәтижесінде студенттер білуі керек: Білуі керек: - психологиялық теория мен практиканы байланыстыратын маңызды бағыт ретінде мектептегі диагностикалық жұмыстың құрылымын; - психодиагностиканың барынша белгілі әдістерін, зерттеуді жүргізудің ережелерін, өңдеу тәсілдерін және нәтижені қорытындылау; - психодиагност-маманның этикалық нормалары. 2. меңгеруі керек: - практикада психодиагностикалық әдістер мен техникаларды қолдану; - мағынасын және негізгі психологиялық мазмұнын түсіну; - оқу-танымдық іс-әрекет процесінде алынған білімді өзбетінше талдау, 3. Іскерлігі: - психодиагностикалық әдістердің сапасын бағалау; методик; - тұлғаның психикалық дамуының нақты тапсырмаларын оқытуға сәйкес әдістерді таңдау іскерлігі; - алынған диагностика нәтижесінің негізінде көрінген мәселелер бойынша коррекциядан нұсқаулар беру іскерлігі; 4. Түсінуі; - психодиагностиканың ғылыми негіздері 5. Ойдың болуы: - психодиагностиканың даму этаптары және маңызды бөлімдері туралы; - психодиагностикалық әдістерді қолдану және пайдалану сферасында, негізгі бағыттары, концепциялары; - психодиагносттың кәсіби-этикалық нормаларының мазмұны туралы; - психологиялық практикада қолданатын диагностикалық әдістердің мүмкіншіліктері мен шектеулері, жетістіктері мен кемшіліктері туралы; 1.6 Курстың пререквизиті: 1.6.1 мектепке дейінгі педагогика 1.6.2 балалар психологиясы 1.6.3 өзін-өзі тану 1.6.2 психология және адам тануы 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Әлеуметтік педагогика 1.7.2 Психологиялық тренинг 1.7.3Жанұялық қатынас психологиясы Ескерту- берілген пунктте пән атауының тізімі көрсетілген (оқу жұмыс Оқу жұмыс жоспарынан алынған), оқу үшін берілген курс міндетті болып табылады. 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан үзінді: Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәрістік сабақтар | |1 тақырып Психологиялық диагностика ғылым ретінде |2 | |Психодиагностика пәні ғылыми білім ретінде . Қазіргі | | |психодиагностиканың тарихи тамыры.Психодиагностиканың | | |кәсіби-этикалық аспектілері. | | | | | |2 тақырып. Педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы. |2 | |Қарым-қатынас психология-педагогикалық мәселе ретінде. | | |Мұғалімнің коммуникативті компетенттілігі: птүсінік, | | |құрастырушы, фқалыптастыру. | | |Взаимопонимание в процессе общения. | | |3 тақырып. Педагогикалық ұжымдағы педагог-психолог |2 | |Білім беру мекемесі. Педагога-психологтың іс-әрекетке талабы. | | |Педагог және педагог-психологтың біріккен іс-әрекеттегі жалпы | | |мақсаты. | | |Педагог және психологтың кәсіби ментальдыдық айырмашлығы. | | |Функциональды-ролдік педагогтың күтуі және психологиялық | | |іс-әрекетке сұраныс түсінігі. | | |4 тақырып . Мұғалімнің тұлғалық сапа диагностикасы |2 | |Мотивтер, қажеттілік, тілегі | | |Өзін-өзі жетілдіру, өзінің іс-әрекетін жетілдіру және еңбек | | |шартын | | |5 тақырып. Мұғалім жұмысын талдауға талап. |2 | |Мұғалім жұмысындағы диагностиканың негізгі бағыттары. | | |Педагогикалық практикадағы қиыншылықтар | | |6 тақырып. Педагогтың кәсіби компетенттілігінің дамуы: негізгі |2 | |қайшылықтар және мәселелер. | | |Педагогикалық жұмысшылардың кәсіби компетенттілігінің | | |дамуындағы жүйелі-іс-әрекеттік бағыттардың технологиялары. | | |Педагогтың кәсіби компетенттілігінің дамуындағы жобалау | | |технологиясы. | | |Білім беру іс-әрекетіндегі жобалауды психологиялық тасымалдау. | | |7 тақырып . Педагогтың өзіндік даму процесіндегі |2 | |психология-педагогикалық аспектілері. | | |Критерии эффективности процесса саморазвития педагога. | | |Механизм саморазвития. Компоненты саморазвития педагога. Уровни| | |саморазвития. | | |8 тақырып.Мұғалім,оның іс-әрекетінің құрылымы және кәсіби өсуі.|1 | | | | |Мұғалімнің кәсіби жарамдылық мәселесі. | | |Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің құрылымы және оның | | |жеке түрлерінің негізділігі. Мұғалімнің кәсіби өсуінің | | |қадамдары: педагогикалық іскерлігі, шеберлігі,шығармашылық. | | |Барлығы |15 | |Практикалық (семинар) сабақ | |Психологиялық диагностика ғылым ретінде. |1 | |Педагогикалық қарым-қатынастың құрылымы. |1 | |Білім беру мекемесіндегі педагогикалық ұжымдағы |1 | |педагог-психолог. | | |Мұғалімнің тұлғалық сапалық диагностикасы. |1 | |Мұғалім жұмысының талдауына талап. |1 | |Педагогтың кәсіби компетентносттілігінің дамуы педагога |1 | |Педагогтың өзіндік даму процесін психология-педагогикалық |1 | |аспектілері . | | |Мұғалім,оның іс-әрекетінің құрылымы және кәсіби өсуі. |1 | |Іскерлігін өзіндік бағалау. (А.С.Галанов) |1 | |Анкета оценкиПедагогтың нервтік-психикалық тұрақтылығын |1 | |бағалау сауалнамасы | | |Психодиагностикалық тест "И лидеры бывают разные" |1 | |Өзіне сенімділік деңгейін анықтау |1 | |Шешім деңгейін анықтау |1 | |Педагогикалық іс-әрекеттің жекелей стилі. |1 | |Педагогтың психологиялық компетенттілігін жоғарылату бойынша |1 | |тренинг элементтерімен сабақ өткізу. | | |БАРЛЫҒЫ |15 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ 5.1 Студенттерге «Менің жұмыс істегім келетінм мектеп» тақырыбында шығарма жазып, талқылау ұсынылады. Бұл бүгінгі мектеп болуы мүмкін, пір тұту эталонына жататын болса, бұрынға уақыттағы мектеп, автордың пікірінше барлық жақсылардың біріккені бұл мектептің жинақтаушы бейнесі болуы мүмкін, тенденциялары және мінездемесі. 5.2 Студенттерге предлагается завести «Тұлғалық өсу күнделігін» бастау ұсынылады, онда өзін бақылау, өзіне талдау жасау, тұлғалық кәсіби сапаны тәрбиелеу жатады. Күнделікті жүргізу формасы еркін түрде болады. «Мен қандаймын» тапсырмасын орындау нәтижесінің негізінде,психология- педагогикалық іс-әрекетті меңгеруде осы өзін тәрбиелеу жолдарының сапасын қалыптастырып және бөліп қарау керек. 5.3 «Ол қандай —заманәуи оқушы?» атты тақырыпқа сауалнама жүргізу. Мұндай сауалнама балалары әлі оқушы ата-аналарға жүргізіледі. Нәтижесінде ата- ана позициясынан оқушының жинақтаушы бейнесі құрылады. 5.4 Педагогтың тұлғалығын зерттеу әдістері. Педагогтың тұлғалығын зерттеу әдістерін іздеу. (3) 5.5 Қандай да бір өзекті, мәселелік тақырыпты оқушылардың, ата-аналардың, мұғалімдердің, тәрбиешілердің ағартудың бір формасын пайдалана отырып, психология-педагогикалық ағарту мақсатымен сәулелендіру: әңгімелесу, дәріс, семинар, әдістемелік жиналыста сөйлеу. 3-4 адамнан тұратын кіші топтарда тапсырмаларды орындау мүмкіншілігі. 5.6 Студенттің басты әрекет етуші адам ретінде сөйлеуі, ситуацияны бейнелеу, мектептегі өмір эпизодынан жағдайлар. Негізгі мәселені талдау және педагогикалық ситуацияны талдау схемасын пайдалана отырып, оның шешілу тәсілін талдау. СОӨЖ 5.1 Оқушылар ұжымының және оқушылардың тұлғалық диагностикасының технологиясы 5.2 Ұжымдық шығармашылық іс тәрбиелік әсер ұйымының формасы ретінде. 5.3 Педагогикалық тартыстарды шешу технологиясы 5.4 Мұғалімнің эмоциональдылығының көрінуі педагогикалық біртұтастылық . 5.5 Мұғалімнің кәсібилілігі және оқушылардың коммуникативті мәдениетінің қалыптасуы. 5.6 Тәрбиеленушілерге әсер ету процесіндегі визуальды байланыс орны. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекі |Өзбетінше оқуға|Бақылауф| | |құралдар, |арналған |ормасы | | |плакаттар, |сұрақтар | | | |стендтер | | | |Дәрістік |Практикалық |Зертханал| | | | |сабақтар |сабақтар |ық | | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Психологиялық |Психологиялық | |кесте |Шығарма-талқыла|Шығарма | |диагностика |диагностика | | |у | | |ғылым ретінде |ғылым ретінде | | | | | |Педагогикалық |Педагогикалық | |кесте |«Тұлғалық өсу |Конспект| |қарым-қатынас |қарым-қатынас | | |күнделігі» |+ | |құрылымы |құрылымы | | | |коллокви| | | | | | |ум | |Білім беру |Білім беру | |Әдістемелер|"Ол қандай" |хабарлам| |мекемелеріндег|мекемелеріндег| |папкасы |тақырыбына |а | |і |і | | |сауалнама | | |педагогикалық |педагогикалық | | |(жазбаша және | | |ұжымдағы |ұжымдағы | | |ауызша | | |педагог-психол|педагог-психол| | | | | |ог |ог я | | | | | |Мұғалімнің |Мұғалімнің | |әдістемелер|Педагогтың |Әдістеме| |тұлғалық |тұлғалық | | |тұлғалық |лер | |сапалық |сапалық | | |зерттеу |бланкісі| |диагностикасы |диагностикасы | | |әдістері | | |Мұғалім |Мұғалім | |презентация|Оқушылардың, |Конспект| |жұмысының |жұмысының | | |ата-аналардың, |және | |талдау талабы.|талдау талабы.| | |мұғалімдердің, |әңгімеле| | | | | |тәрбиешілердің |су | | | | | |психология-педа| | | | | | |гогикалық | | | | | | |ағартушылық | | | | | | |істері туралы | | |Мұғалімнің |Мұғалімнің | |схема |педагогикалық |қорғау | |кәсіби |кәсіби | | |ситуацияларды | | |компетенттіліг|компетенттіліг| | |талдау | | |інің дамуы: |інің дамуы: | | | | | |негізгі |негізгі | | | | | |қарама-қайшылы|қарама-қайшылы| | | | | |қтар және |қтар және | | | | | |мәселелер |мәселелер. | | | | | |Педагогтың |Педагогтың | |презентация| | | |өзіндік даму |өзіндік даму | | | | | |процесінің |процесінің | | | | | |психология-пед|психология-пед| | | | | |агогикалық |агогикалық | | | | | |аспектілері |аспектілері | | | | | |Мұғалім, оның |Мұғалім, оның | |кесте | | | |іс-әрекетінің |іс-әрекетінің | | | | | |құрылымы және |құрылымы және | | | | | |кәсіби өсуі |кәсіби өсуі | | | | | | |Педагогикалық | |Әдістер | | | | |іскерліктің | |папкасы | | | | |қзіндік | | | | | | |бақылауы | | | | | | |умений | | | | | | |(А.С.Галанов) | | | | | | |Педагогтың | |бланкілер | | | | |нервтік-психик| | | | | | |алық | | | | | | |тұрақтылығын | | | | | | |бағалау | | | | | | |сауалнамасы. | | | | | | |Психодиагности| |Таралатынма| | | | |калық тест "И | |териалдар | | | | |лидеры бывают | | | | | | |разные" | | | | | | |Өзіне | |бланкілер | | | | |сенімділік | | | | | | |деңгейін | | | | | | |анықтау | | | | | | |Шешім қабылдау| |әдістемелер| | | | |деңгейін | | | | | | |анықтау | | | | | | |Педагогикалық | |Әдістемелер| | | | |іс-әрекеттің | | | | | | |жекелей стилі | | | | | | |Педагогтың | |Тренингтік | | | | |психологиялық | |жаттығулар | | | | |компетенттіліг| | | | | | |ін жоғарылату | | | | | | |бойынша | | | | | | |тренинг | | | | | | |элементтерімен| | | | | | |сабақ өткізу. | | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ «Мұғалімнің психология-педагогикалық компетенттілігінің диагностикасы» пәні бойынша ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ | |Оқулықтың және оқу-әдістемелік құралының |Экземпляр |студентт|% | | |атаулары |саны |ер саны |қамтамасы| | | | | |з ету | |1. |Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. |2 |7 |28 | | |Словарь-справочник по психологической | | | | | |диагностике. Киев, 1989. | | | | |2. |Битянова М.Р. Организация психологической|3 | 7|42 | | |работы в школе. Москва. 1998. | | | | |3. |Дубровина И.В. Школьная психологическая |1 | 7 |14 | | |служба. – М., 1991 | | | | |4. |Немов Р.С. Психология. Кн 3. – М., 1995. |10 |7 |100 | |5. |Практикум по общей и экспериментальной и|4 |7 |57 | | |прикладной психологии: Учеб. пособие /Под| | | | | |ред. А.А. Крылова, С.А.Маничева – | | | | | |СПб.:2005 | | | | |6. |Общая психодиагностика /Под ред. |3 |7 |42 | | |А.А.Бодалева, В.В.Столина – СПб., 2000. | | | | |7. |Овчарова Р.В. Справочная книга школьного |3 |7 |42 | | |психолога. - М. 1996. | | | | |8. |Платонов К.К. Психологический практикум. |8 |7 |100 | | |– М, 1980 | | | | |9. |Практикум по психологии. / Под ред. А.Н. |12 |7 |100 | | |Леонтьева, Ю.Б. Гиппенрейтер. – М., | | | | | |1972.. | | | | |10. |Психологическая диагностика детей и |2 |7 |28 | | |подростков./Под ред. К.М.Гуревича - М. | | | | | |1995 | | | | |11. |Психологические тесты. /Сост. |1 |7 |14 | | |Э.Р.Ахметжанов. – М, 1996. - С. 201-220 | | | | |12. |Реан А.А. Практическая психодиагностика |1 |7 |14 | | |личности. - СПб.,2001. | | | | |13. |Реан Л. Л. Психология познания педагогом |2 |7 |28 | | |личности учащихся. - М., 1990. | | | | |14. |Рогов А.В. Настольная книга практического|4 |7 |57 | | |психолога в образовании- М, 1993. | | | | |15. |Тарабакина Л.В. Практикум по курсу |1 |7 |14 | | |психология человека. -М.1998 | | | | |16. |Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович |4 |7 |57 | | |И.Я. Изучение личности учащегося и | | | | | |ученических коллективов: Кн. для учителя.| | | | | |– М.: Просвещение, 1988. С.207 | | | | |17. |Шевандрин Н.И. Основы психологической |3 |7 |42 | | |диагностики.-т.3.- М, 2003. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиет 8. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь-справочник по психологической диагностике. Киев, 1989. 9. Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. Москва. 1998. 10. Дубровина И.В. Школьная психологическая служба. – М., 1991 11. Немов Р.С. Психология. Кн 3. – М., 1995. 12. Практикум по общей и экспериментальной и прикладной психологии: Учеб. пособие / В. Д. Балин, В.К. Гайда и др. Под обшей ред. А.А. Крылова., С.А Маничева – СПб.: 2005 13. Общая психодиагностика /Под ред. А.А.Бодалева, В.В.Столина – СПб., 2000. 14. Овчарова Р.В. Справочная книга школьного психолога. - М. 1996. 15. Платонов К.К. Психологический практикум. – М, 1980 16. Практикум по психологии. / Под ред. А.Н. Леонтьева, Ю.Б. Гиппенрейтер. – М., 1972.. 17. Психологическая диагностика детей и подростков./Под ред. К.М.Гуревича - М. 1995 18. Психологические тесты. /Сост. Э.Р.Ахметжанов. – М, 1996. - С. 201-220 19. Реан А.А. Практическая психодиагностика личности. - СПб.,2001. 20. Реан Л. Л. Психология познания педагогом личности учащихся. - М., 1990. 21. Рогов А.В. Настольная книга практического психолога в образовании- М, 1993. 22. Тарабакина Л.В. Практикум по курсу психология человека. -М.1998 23. Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович И.Я. Изучение личности учащегося и ученических коллективов: Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1988. С.207 24. Шевандрин Н.И. Основы психологической диагностики.-т.3.- М, 2003. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8. Альманах психологических тестов. Сост.Римские Р.Р.1997 г. 9. Ануфриев А.Т. Костромина С.Н. Решение диагностических задач практическим психологом в системе образования//Вопросы психологии – 2000-№6 10. Бажин Е.Ф. Галынкина Е.А., Эткинд А.М. Метод исследования уровня субъективного контроля // Психологический журнал. -1984. -Т. 5. -№3. 11. Балабкина Л. Методика анализа отношения школьников к учению.// Школьный психолог. – 2000 - № 23 12. Безруких М.А., Ефимова К.Б. Знаете ли вы своего ученика( - М, 1990 13. Белова О.В.Использование рисуночных методик для идеографической диагностики.//Прикладная психология – 2001. - №5 14. Битянова М.Р., Азарова Т.В. Афанасьева Е.И. Васильева Н.Л. Работа психолога в начальной школе- М., 1998. 15. Бурлачук Л. Ф., Коржова Е. Ю. К построению теории «измеренной индивидуальности» в психодиагностике.//Вопросы психологии- 1994- №5 16. Варламова Е.П., Степанов С.Ю. Рефлективная диагностика в системе образования //Вопросы психологии - 1997- №5 17. Венгер А.Л., Цукерман Г.А. Психологическое обследование младших школьников. М, 2005. 18. Венгер А.Л. Психологические рисуночные тесты.М., 1994. 19. Практикум по психологическим играм с детьми и подростками / Азарова Т.В., Барчук О.И., Беглова Т.В и др.; под общ.ред. Битяновой М.П. – СПб, : Питер, 2004 20. Практикум по спортивной психологии. / Под ред. И.П. Волкова. – СПб.: Питер, 2002 21. Самоукина Н.В. «Игры, в которые играют…» Психологический практикум. – Дубна, Изд. центр «Феникс», 1996 22. Станкин М.И. Психология общения. – М., 1996 23. Современный словарь по педагогике / Сост. Рапацевич Е.С. – Мн.: «Современное слово», 2001 24. Телешевская М.Э. Искусство делать людей счастливыми. – М., 1993
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz