Файл қосу

Жүйке жүйесінің ролі




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                             |
|шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті                                 |
|3 деңгейлі СМК құжаты      |ПОӘК                |ПОӘК                            |
|                           |                    |042-14.5.01.20.103/01-2011      |
|«Психофизиология»  пәнінің |Баспа №3            |                                |
|оқу-әдістемелік кешені     |20.09.2011          |                                |
|оқытушыға  арналған        |                    |                                |












                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                       «ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                     050503 «Психология» мамандықтарына










              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                                         СЕМЕЙ

                                                            2011










  Алғысөз




   1. ЖАСАЛЫНДЫ
    Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
    “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К.
                                                                  “__06____”
     ____09______ 2011ж
2.ҚАРАЛДЫ
   1.  Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің   «Психология»
      кафедрасының отырысында
    Хаттама №_1__»_06»__09_  2011 жыл
       Кафедра меңгерушісі:_________ Сатиева Ш.С
2.2.ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
   Хаттама №_1_____”_23_»__09______  2011 жыл
      Төрағасы _______Г.Колмогорова


 2. Гуманитарлық факультеті ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды
    Хаттама № 1____ « 28  »__09____ 2011 жыл
    Факультет ғылыми кеңесінің төрағасы___________ Б. Атантаева


4. .БЕКІТІЛДІ
   4.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
   Хаттама № 1_____  « 30 »___09_____  2011 жыл


   ОӘК төрағасы, бірінші проректор__________Б.А.Рскелдиев


   5. АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ


                  мазмұны



   |1    |Пайдалану облысы                                                      |
|2    |Нормативті сілтеме                                                    |
|3    |Жалпы мағлұматтар                                                     |
|4    |Пәннің жұмыс жоспары                                                  |
|5    |СОӨЖ  және СӨЖ                                                        |
|6    |ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ                                        |
|7    |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы                   |
|8    |Әдебиеттер                                                            |






         1. Қолдану аймағы

   «Психофизиология» пәнінен жасалған оқу -  әдістемелік  комплекс  психолог
мамандығындағы  студенттерге  арналған.  Пәнді  оқу   барысында   студенттер
қажетті іскерліктер мен дағдыларды  қалыптастыра  отырып,  пәннің  мазмұнын,
өзектілігімен қажеттілігін, саясатын танып  біледі.  Пәнді  терең  зерттеуде
оқу - әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді.

          2. Нормативтік сілтемелер

   «Психофизиология» пәнінен  оқу  -  әдістемелік  бірлестік  Аль  –  Фараби
атындағы Қазақ ұлттық  мемлекеттік  ұсынған  психолог  мамандығына  арналған
типтік бағдарламалар негізіндегі  талаптар  мен  ұсыныстарды  ескере  отырып
жасалған.



     3. Жалпы жағдайлар
    ➢ Абдуллина Г.К. - аға оқытушы
    ➢ «Психология» кафедрасы;
    ➢ Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 1, кабинет 1212; тел. 35-93-89
    ➢ Дәрістерді өткізу орны -  оқу кестесіне сай;
    ➢ Пән атауы – «Психофизиология»
    ➢ Несие саны – 3;
    ➢ Оқу жоспарынан көшірме:



3.1. Пәннің қысқаша мазмұны.

   Психофизиология  жалпы  психология  ғылымының   саласы.   Психофизиология
термині 19-шы ғасырдың  басында  француз  философы  Н.Массиастың  ұсынысымен
енгізілді  және  алғашында   нақты   физиологиялық   әдістерге   негізделген
психикалық  зерттеулерде  қолданылды.  Психофизиология   немесе   психикалық
физиология  психология  мен  генетикалық  физиология   ғылымдары   негізінде
қалыптасқан.

3.2.  Психофизиологияның зерттеу пәні: адамның психикалық әрекеті мен мінез-
қылықтарының физиологиялық негізі. Зерттеу объектісі – жеке адам  және  оның
орталық жүйке жүйесі. Орталық жүйке жүйесінің бөлімдеріне: жұлын,  артқы  ми
(сопақша  ми  мен  варолий),  ортаңғы  ми,  мишық,  аралық  ми(таламус  және
гипоталамус), алдыңғы ми  (қыртысасты  ядроларының  стриапаллидарлық  жүйесі
және ми сыңарларының қыртысы) жатады.

3.3.  Пәннің  мақсаты:  адам  психикалық   функцияларының   нейрондық   және
физиологиялық    механизмдері    жайлы    қазіргі    білімдерді     меңгеру.
Психофизиологияның  басты  ерекшелігі  –  бастапқы  теорияның   негізі   мен
тәжірбиелік мәселелерінің шешімін енгізумен тығыз байланыстылығында.



3.4.  Пәннің міндеттері:
    ➢  Нервтік  –  психикалқы  және   соматикалық   аурулардың   дамуындағы,
      өтуіндегі  және  емдеуіндегі  психофизиологиялық  факторлардың   ролін
      зерттеу;
    ➢  Психикалық  функциялардың   ерекшеліктерін,   белгілерін   динамикада
      зерттеу;
    ➢ Психикалық функциялардың жас және жыныстық  ерекшеліктерге  байланысты
      психикалық өзгерістердің психикаға әртүрлі әсерлерін зерттеу;
    ➢  Адамның  психикалық  әрекеті  мен  мінез-қылықтарының   физиологиялық
      негізін зерттеу;
    ➢  Психиклық  функциялар  мен  процестерді  зерттеудің   лабораториялық,
      эксперименттік   –   психологиялық   әдістерін    зерттеу;    тұлғалық
      көріністерді, компенсация және коррекция әдістерін  зерттеу;
    ➢ Психикалық функциялардың  нейрондық  және  физиологиялық  механизмдері
      жайлы қазіргі білімдерді меңгеру;
 ➢  Сенсорлық  және  моторлық   реакциялардың,   зейін,   ес   және   тілдік
   функциялардың,   ұйқы   мен    серігу    сәттерінің    нейрофизиологиялық
   көрсеткіштерін талдай білу.

   3.5. Курс пререквизиттері:

   - Жалпы психология,

   - Жас ерекшелік психологиясы,

   - Психогенетика;

  - Медициналық психология;

  - Салыстырмалы психология.

   3.6. Курс постреквизиттері:

- Практикалық психология;

- Психологиядан мамандану;

- Коррекциялық психология.



Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1



   |Курс |Семестр              |Кредит                |ЛК                       |СПС     |
|     |                     |Саны                  |(сағ.)                   |(сағ)   |
|     |                     |                      |ДС |СС   |СӨЖ  |СӨЖҰ    |        |
|1    |Психофизиология      |Психофизиология пәні. |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |пәніне кіріспе       |Жүйке жүйесінің ролі  |   |     |     |        |4.1.2.  |
|     |                     |мен маңызы. Жүйке     |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |жүйесі дамуының       |   |     |     |        |4.2.3.  |
|     |                     |эволюциялық деңгейі.  |   |     |     |        |4.2.5.  |
|2    |Жүйке жүйесінің      |Жүйке жүйесіне жалпы  |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.2.  |
|     |функционалды         |анатомиялық шолу.     |   |     |     |        |4.1.5.  |
|     |анатомиясы           |Рефлекторлық доға.    |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |                     |Рефлекстер.           |   |     |     |        |4.2.5.  |
|     |                     |                      |   |     |     |        |4.2.12. |
|3    |Психофизиологияның   |Қазіргі               |2  |1    |1,5  |1,5     |4.2.3.  |
|     |қазіргі зерттеу      |психофизиологиялық    |   |     |     |        |4.2.12. |
|     |әдістері             |зерттеу әдістері жайлы|   |     |     |        |4.1.1.  |
|     |                     |түсінік. Жүйке        |   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |                     |клеткаларының         |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |                     |импульсті             |   |     |     |        |        |
|     |                     |белсенділігін тіркеу. |   |     |     |        |        |
|     |                     |Электроэнцефалография.|   |     |     |        |        |
|     |                     |Магнитоэнцефалография.|   |     |     |        |        |
|     |                     |ЯМРИ                  |   |     |     |        |        |
|4    |Жүйке жүйесінің      |Жүйке жүйесінің дамуы.|2  |1    |     |        |4.1.1.  |
|     |онтогенезі           |Жаңа туған нәресте    |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |                     |Жүйке жүйесінің       |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |ерекшеліктері. Бала   |   |     |     |        |4.2.3.  |
|     |                     |функционалды дамуының |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |                     |кезеңдері.            |   |     |     |        |4.2.8.  |
|5    |Психикалық және      |Психофизикалық және   |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.8.  |
|     |физиологиялық        |психофизиологиялық    |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |қатынастар жайлы     |мәселелер. Психика мен|   |     |     |        |4.1.11. |
|     |қазіргі түсініктер   |мидың байланыстылығы. |   |     |     |        |4.2.8.  |
|6    |Психофизиологияның   |Функционалды жүйе     |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.7.  |
|     |жүйелік негіздері.   |мінез-қылықтың        |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |                     |физиологиялық негізі. |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |Функционалды жүйенің  |   |     |     |        |4.2.2.  |
|     |                     |негізгі белгілері.    |   |     |     |        |4.2.4.  |
|7    |Сенсорлық жүйенің    |Сенсорлық жүйенің     |2  |1    |3    |3       |4.1.5.  |
|     |психофизиологиясы.   |қасиеттері. Көру      |   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |жүйесі. Есту жүйесі.  |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |Вестибулярлы жүйе.    |   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |Соматосенсорлық жүйе. |   |     |     |        |4.2.10. |
|8    |Зейіннің             |Фильтр теориясы.      |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |психофизиологиясы    |Психофизиологиядағы   |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |зейін мәселесі.       |   |     |     |        |4.2.1.  |
|     |                     |Нәтиженің алдын-алу   |   |     |     |        |4.2.4.  |
|     |                     |теориясы.             |   |     |     |        |        |
|9    |Сананың              |Сана концепциясының   |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.6.  |
|     |психофизиологиясы    |негіздері. «Айқын     |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |дақ». Сана,           |   |     |     |        |4.2.2.  |
|     |                     |қарым-қатынас және    |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |тіл. Сананың          |   |     |     |        |        |
|     |                     |функциялары.          |   |     |     |        |        |
|10   |Санасыз әрекеттің    |Санасыз әрекеттің     |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.2.  |
|     |психофизиологиясы    |түрлері мен формалары.|   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |Психикалық қорғанудың |   |     |     |        |4.1.4.  |
|     |                     |феномені. Үлкен ми    |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |жарты шарларының      |   |     |     |        |4.2.6.  |
|     |                     |сөздік стимулдарға    |   |     |     |        |4.2.2.  |
|     |                     |ықпалы.               |   |     |     |        |        |
|11   |Ұйқы және түс көру   |Баяу ұйқы кезеңдері   |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |                     |және тез ұйықтау.     |   |     |     |        |4.1.3.  |
|     |                     |Онтогенез және        |   |     |     |        |4.1.6   |
|     |                     |филогенездегі ұйқы.   |   |     |     |        |4.1.11. |
|     |                     |Ұйқыға қажеттілік. Түс|   |     |     |        |4.2.7.  |
|     |                     |көру. Ұйқының маңызы. |   |     |     |        |        |
|12   |Үйретудің            |Үйретудің             |2  |     |1,5  |1,5     |4.1.5.  |
|     |психофизиологиясы    |психологиялық және    |   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |                     |биологиялық           |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |                     |теориялары. Үйретудің |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |жүйелі                |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |психофизиологиясы.    |   |     |     |        |        |
|     |                     |Дербес тәжірибе       |   |     |     |        |        |
|     |                     |элементтері мәселесі. |   |     |     |        |        |
|13   |Стресстің            |Стресстің анықтамасы. |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.5.  |
|     |психофизиологиясы    |Стрессорлар, стресстік|   |     |     |        |4.1.9.  |
|     |                     |реакциялар және       |   |     |     |        |4.1.10. |
|     |                     |дистресс. Стресс және |   |     |     |        |4.2.9.  |
|     |                     |психикалық басқа      |   |     |     |        |4.2.8.  |
|     |                     |жаңдайлар. Стресстің  |   |     |     |        |4.2.11. |
|     |                     |механизмдері. Дистресс|   |     |     |        |        |
|     |                     |және ауру.            |   |     |     |        |        |
|14   |Психофизиология және |Мидағы гендердің      |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.1.  |
|     |мидың молекулярлы    |экспрессиясы. Мидың   |   |     |     |        |4.1.6.  |
|     |генетикасы           |эволюциясы.           |   |     |     |        |4.1.5.  |
|     |                     |Молекулярлы генетика. |   |     |     |        |4.1.7.  |
|     |                     |                      |   |     |     |        |4.2.8.  |
|15   |Клиникалық           |Клиникалық            |2  |1    |1,5  |1,5     |4.1.7.  |
|     |психофизиология      |психофизиологияның    |   |     |     |        |4.1.8.  |
|     |                     |пәні мен міндеттері.  |   |     |     |        |4.1.12. |
|     |                     |Зерттеу әдістері.     |   |     |     |        |4.2.6.  |
|     |                     |Шизифрения. Депрессия.|   |     |     |        |4.2.3.  |
|     |                     |Барлығы:              |30 |15   |45   |45      |        |


               5. СӨЖ және реферат тақырыптары.
      1. Эмоцияның психофизиологиясы - реферат.
      2. Бас ми бөліктерінің қызметі.
      3. Қабылдаудың психофизиологиясы.
      4. Қозғалыс психофизиологиясы.
      5. Саналы және санасыз психикалық процесстердің психофизиологиясы.
      6. Ми қабығының тілдік процесстер қалыптасуындағы құрылымдық маңызы.
      7. Ми жарты шарларының ассиммертиясы.
      8. Ерте онтогенез бен қартаюдың психофизиологиялық механизмдері -
         реферат.
      9. Дербес ерекшеліктердің психофизиологиясы.



      6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы:



                                   Кесте-3

|                |Тақырыптар       |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға      |Бақылау       |
|                |                 |ТСО,          |арналған сұрақтар|формасы       |
|                |                 |плакаттар,    |                 |              |
|                |                 |лабораториялық|                 |              |
|                |                 |стенд         |                 |              |
|Дәрістер        |Практикалық      |              |                 |              |
|                |(семинар)        |              |                 |              |
|                |сабақтар         |              |                 |              |
|1               |2                |3             |4                |5             |
|Психофизиология |Психофизиология  |Оқулықтар     |Психофизиология  |Жазбаша,      |
|пәніне кіріспе  |пәніне кіріспе   |              |пәні. Жүйке      |конспект      |
|                |                 |              |жүйесінің ролі   |              |
|                |                 |              |мен маңызы. Жүйке|              |
|                |                 |              |жүйесі дамуының  |              |
|                |                 |              |эволюциялық      |              |
|                |                 |              |деңгейі          |              |
|Жүйке жүйесінің |Жүйке жүйесінің  |Сызба         |Жүйке жүйесіне   |Жазбаша,      |
|функционалды    |функционалды     |              |жалпы анатомиялық|конспект      |
|анатомиясы      |анатомиясы       |              |шолу.            |              |
|                |                 |              |Рефлекторлық     |              |
|                |                 |              |доға. Рефлекстер |              |
|Психофизиологиян|Психофизиологияны|Плакат        |Қазіргі          |Жазбаша,      |
|ың қазіргі      |ң қазіргі зерттеу|              |психофизиологиялы|конспект      |
|зерттеу әдістері|әдістері         |              |қ зерттеу        |              |
|                |                 |              |әдістері жайлы   |              |
|                |                 |              |түсінік. Жүйке   |              |
|                |                 |              |клеткаларының    |              |
|                |                 |              |импульсті        |              |
|                |                 |              |белсенділігін    |              |
|                |                 |              |тіркеу.          |              |
|                |                 |              |Электроэнцефалогр|              |
|                |                 |              |афия.            |              |
|                |                 |              |Магнитоэнцефалогр|              |
|                |                 |              |афия. ЯМРИ       |              |
|Жүйке жүйесінің |Жүйке жүйесінің  |Оқулықтар, оқу|Жүйке жүйесінің  |Жазбаша,      |
|онтогенезі      |онтогенезі       |құралдары     |дамуы. Жаңа туған|конспект      |
|                |                 |              |нәресте Жүйке    |              |
|                |                 |              |жүйесінің        |              |
|                |                 |              |ерекшеліктері.   |              |
|                |                 |              |Бала функционалды|              |
|                |                 |              |дамуының         |              |
|                |                 |              |кезеңдері.       |              |
|Психикалық және |Психикалық және  |әдістемелік   |Психофизикалық   |Жазбаша,      |
|физиологиялық   |физиологиялық    |құралдар      |және             |конспект      |
|қатынастар жайлы|қатынастар жайлы |              |психофизиологиялы|              |
|қазіргі         |қазіргі          |              |қ мәселелер.     |              |
|түсініктер      |түсініктер       |              |Психика мен мидың|              |
|                |                 |              |байланыстылығы   |              |
|Психофизиологиян|Психофизиологияны|Сызба         |Функционалды жүйе|Жазбаша,      |
|ың жүйелік      |ң жүйелік        |              |мінез-қылықтың   |конспект      |
|негіздері       |негіздері        |              |физиологиялық    |              |
|                |                 |              |негізі.          |              |
|                |                 |              |Функционалды     |              |
|                |                 |              |жүйенің негізгі  |              |
|                |                 |              |белгілері.       |              |
|Сенсорлық       |Сенсорлық жүйенің|Оқулықтар, оқу|Сенсорлық жүйенің|Жазбаша,      |
|жүйенің         |психофизиологиясы|құралдары     |қасиеттері. Көру |конспект      |
|психофизиологияс|                 |              |жүйесі. Есту     |              |
|ы               |                 |              |жүйесі.          |              |
|                |                 |              |Вестибулярлы     |              |
|                |                 |              |жүйе.            |              |
|                |                 |              |Соматосенсорлық  |              |
|                |                 |              |жүйе.            |              |
|Зейіннің        |Зейіннің         |Сызба         |Фильтр теориясы. |Жазбаша,      |
|психофизиологияс|психофизиологиясы|              |Психофизиологияда|конспект      |
|ы               |                 |              |ғы зейін         |              |
|                |                 |              |мәселесі.        |              |
|                |                 |              |Нәтиженің        |              |
|                |                 |              |алдын-алу        |              |
|                |                 |              |теориясы.        |              |
|Сананың         | Сананың         |плакат        |Сана             |Жазбаша,      |
|психофизиологияс|психофизиологиясы|              |концепциясының   |конспект      |
|ы               |                 |              |негіздері. «Айқын|              |
|                |                 |              |дақ». Сана,      |              |
|                |                 |              |қарым-қатынас    |              |
|                |                 |              |және тіл. Сананың|              |
|                |                 |              |функциялары.     |              |
|Санасыз         |Санасыз әрекеттің|әдістемелер   |Санасыз әрекеттің|Жазбаша,      |
|әрекеттің       |психофизиологиясы|              |түрлері мен      |конспект      |
|психофизиологияс|.                |              |формалары.       |              |
|ы               |                 |              |Психикалық       |              |
|                |                 |              |қорғанудың       |              |
|                |                 |              |феномені. Үлкен  |              |
|                |                 |              |ми жарты         |              |
|                |                 |              |шарларының сөздік|              |
|                |                 |              |стимулдарға      |              |
|                |                 |              |ықпалы.          |              |
|Ұйқы және түс   |Ұйқы және түс    |Плакат        |Баяу ұйқы        |Жазбаша,      |
|көру            |көру             |              |кезеңдері және   |конспект      |
|                |                 |              |тез ұйықтау.     |              |
|                |                 |              |Онтогенез және   |              |
|                |                 |              |филогенездегі    |              |
|                |                 |              |ұйқы. Ұйқыға     |              |
|                |                 |              |қажеттілік. Түс  |              |
|                |                 |              |көру. Ұйқының    |              |
|                |                 |              |маңызы.          |              |
|Үйретудің       |Үйретудің        |Оқулықтар     |Үйретудің        |Жазбаша,      |
|психофизиологияс|психофизиологиясы|              |психологиялық    |конспект      |
|ы               |                 |              |және биологиялық |              |
|                |                 |              |теориялары.      |              |
|                |                 |              |Үйретудің жүйелі |              |
|                |                 |              |психофизиологиясы|              |
|                |                 |              |. Дербес тәжірибе|              |
|                |                 |              |элементтері      |              |
|                |                 |              |мәселесі.        |              |
|Стресстің       |Стресстің        |әдістемелік   |Стресстің        |Жазбаша,      |
|психофизиологияс|психофизиологиясы|құралдар      |анықтамасы.      |конспект      |
|ы               |                 |              |Стрессорлар,     |              |
|                |                 |              |стресстік        |              |
|                |                 |              |реакциялар және  |              |
|                |                 |              |дистресс. Стресс |              |
|                |                 |              |және психикалық  |              |
|                |                 |              |басқа жаңдайлар. |              |
|                |                 |              |Стресстің        |              |
|                |                 |              |механизмдері.    |              |
|                |                 |              |Дистресс және    |              |
|                |                 |              |ауру             |              |
|Психофизиология |Психофизиология  |сызба         |Мидағы гендердің |Жазбаша,      |
|және мидың      |және мидың       |              |экспрессиясы.    |конспект      |
|молекулярлы     |молекулярлы      |              |Мидың эволюциясы.|              |
|генетикасы      |генетикасы       |              |Молекулярлы      |              |
|                |                 |              |генетика.        |              |
|Клиникалық      |Клиникалық       |оқулықтар     |Клиникалық       |Жазбаша,      |
|психофизиология |психофизиология  |              |психофизиологияны|конспект      |
|                |                 |              |ң пәні мен       |              |
|                |                 |              |міндеттері.      |              |
|                |                 |              |Зерттеу әдістері.|              |
|                |                 |              |Шизофрения.      |              |
|                |                 |              |Депрессия.       |              |


      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:

         Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы




         |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |         |Студенттер   |            |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |Қамтамасыз  |
|     |                           |Саны     |             |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Н.В. Середина, Д.А.        |1        |8            |12,5 %      |
|     |Шкуренко. Основы           |         |             |            |
|     |медицинской психологии:    |         |             |            |
|     |Общая, клиническая,        |         |             |            |
|     |патопсихологи/ Серия       |         |             |            |
|     |«Учебники, учебные         |         |             |            |
|     |пособия». – Росов н/Д:     |         |             |            |
|     |«Феникс» 2003. – 512с.     |         |             |            |
|2    |А.А. Кирпиченко, Б.Б Ладик,|2        |8            |25 %        |
|     |А.А Паликов. Основы        |         |             |            |
|     |медицинской психологии.    |         |             |            |
|     |Минск «Вышэйшая школа».    |         |             |            |
|     |2001.                      |         |             |            |
|3    |Э. Кречмер Медицинская     |3        |8            |38 %        |
|     |психология. Санкт –        |         |             |            |
|     |Петербург. Союз, 1998.     |         |             |            |
|4    |КарвасарскийБ.Д.           |2        |8            |25 %        |
|     |Медицинская психология. М: |         |             |            |
|     |Медицина, 1982.            |         |             |            |



    8. Әдебиеттер
   8.1 Негізгі әдебиеттер:

8.1.1.Данилова Н.Н. Психофизиология. М.: Аспект Пресс, 1999, 373 с.


8.1.2.Николаева Е.И. Психофизиология Психологическая физиология  с  основами
физиологической психологии. Новосибирск: Изд-во «Лада», 2001, 442 с.


8.1.3.Основы психофизиологии. Ред. Ю.М. Александров. М., 1997.


8.1.4.Циркин  В.И.,  Трухина   С.И.   Физиологические   основы   психической
деятельности и поведения человека. Ниж. Новгород, Изд-во НГМА, 2001, 524 с.


8.1.5.Психофизиология  Под редак..  Ю.М.Александрова.  3-е  издание,  Питер,
2011.



    8.2 Қосымша әдебиеттер:

8.2.1.     Афтанас     Л.И.     Эмоциональное     пространство     человека:
психофизиологический анализ. Новосибирск: Изд-во СО РАМН, 2000, 136 с.


8.2.2.  Бехтерева  Н.П.,  Бундзен  П.В.,  Гоголицын   Ю.Л.   Мозговые   коды
психической деятельности. Л:Наука, 1977, 145с.


8.2.3. Батуев А.С., Куликов Г.А. Введение в физиологию сенсорных систем.  М:
Высшая школа, 1991.


8.2.4. Блум Ф., Лейзерсон А., Хофстедтер Л. Мозг,  разум  и  поведение.  М.:
Мир, 1988.


8.2.5. Вольф Н.В.  Половые  различия  функциональной  организации  процессов
полушарной обработки речевой информации. Ростов-на-Дону, 2000, 240 с.


8.2.6.  Гилберт  С.  Слух.  Введение  в  психологическую  и  физиологическую
акустику. М: Медицина, 1984.


8.2.7.  Данилова  Н.Н.   Психофизиологическая   диагностика   функциональных
состояний. М.: Изд-во МГУ, 1992.


8.2.8. Данилова Н.Н., Крылова А.Д. Физиология высшей  нервной  деятельности.
М: Учебная литература, 1997, 430 с.


8.2.9. Иваницкий A.M. Мозговая  основа  субъективных  переживаний:  гипотеза
информационного синтеза // Журн. высш.  нервн.  деят.-1996.  -Т.46.  -  №2.-
С.241-252.


8.2.10. Леви Д.  Церебральная  асимметрия  и  эстетическое  переживание.   В
кн.:  Красота и мозг.


8.2.11. Биологические основы эстетики. Под ред. Ренчлер И.,  Херцбергер  Б.,
Эпстайн Д. М. М.: Мир, 1995. -С.227-250.


8.2.12. Лурия А.Р. Основы нейропсихологии. М: Изд-во Моск. Ун-та, 1973.


8.2.13. Наатанен Р. Внимание и функции мозга. М.: Изд-во МГУ, 1998.


8.2.14. Оленев С.Н. Развивающийся мозг. Л: Наука, 1979.


8.2.15.    Павлова    Л.И.,    Романенко    А.Ф.    Системный    подход    к
психофизиологическому исследованию мозга человека. Л.: Наука, 1998.


8.2.16.  Свидерская  Н.Е.,  Королькова  Т.А.  Пространственная   организация
электрических процессов мозга:  проблемы  и  решения  //Журн.  высш.  нервн.
деят. - 1997. - Т.47. -№5. -С.792-811.


8.2.17. Симонов П.В. Мотивированный мозг. М., 1987.


8.2.18. Сомьен Дж. Кодирование сенсорной информации. М.: Мир, 1976.


8.2.19. Спрингер С., Дейч Г. Левый мозг, правый мозг. М: Мир, 1983.


8.2.20. Хьюбел Л. Глаз, мозг, зрение. М: Мир, 1990.


8.2.21. Шепард Г. Нейробиология. М.: Мир, 1987, 2 т.


8.2.22. Шульговский В.В. Основы нейрофизиологии. М: Аспект Пресс, 2000,  277
с.












Пәндер