Файл қосу
Аңшылық алқаптарын өртеу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |П | | | |042-14-4.04.01.20.39| | | |/01-2012 | |ПОӘК | № 2басылым № 1 | | |«Аңшылық алқаптар |басылымның орнына | | |типологиясы» | | | |пәнінің оқытушысына | | | |арналған оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Аңшылық алқаптар типологиясы» 5В080300-«Аң өсіру және аңшылық» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2012 Кіріспе 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының аға оқытушысы Айткалиев Б.М. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. «___» _________2012г., № __ хаттама. Кафедра меңгерушісі __________ Тугамбаева С.М. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюросының мәжілісінде. «___» _________2012г., № __ хаттама. Төрағасы _________ Тугамбаева С.М.. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, басылымға ұсынылған. «___» _________2012г., № __ хаттама. ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Г. Искакова 4. № ____ «____»__________ редакциянң орнына Мазмұны 1. Колдану саласы. 2. Ереже белгілейтін сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптар тізімі 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің қартасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Аңшылық алқаптар типологиясы» пәні бойынша оқытушының оқу- әдістемелік кешені 5В080300 -«Аң өсіру және аңшылық» мамандығының студенттеріне арналған. 2. ЕРЕЖЕ БЕЛГІЛЕЙТІН (НОРМАТИВТІК) СІЛТЕМЕЛЕР Осы мамандықты бітірушілерге бакалавр академиялық дәрежесі беріледі. Осы мамандықтар бойынша кадрларды дайындау Қазақстан республикасының мемлекеттік жалпы білім беру стандарттарына сәйкес ПОӘК мына құжаттар талабына, ұсыныстарына сай, пәннің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді. –«Аңшылық және аң өсіру» мамандықтарына ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, ҚР МЖМБС 03.08.365-2004, ҚР БҒМ №779 бұйрығымен 2005 ж. 23.10. бекітілген және іске енгізілген. 042-РГКП-СГУ-8-2007 -ДП 042-08.10.12-2007 документациялық құжаттар 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Аңшылық алқаптар типологиясы пәні – аңшылықтану пәнінің бір бөлімі, ол аңшылыққа пайдаланылатын жерлер өнімдігі және өнімін жоғарылату мүмкіндіктерін қарастырады. Студенттерді аңшылық алқаптардың бонитировка, инвентаризация және классификациясының теориялық негіздерімен таныстырады. Пәнді оқыту барысында аңшылық алқаптарды сипаттау, олардың өнімділігін бағалау, әртүрлі типті алқаптардың экономикалық тиімділігін қарастыру көзделген. 3.2 Пәннің мақсаты: Курстың мақсаты – табиғи жабайы жануарлар тіршілігін баскарудың теориялық негізін зерттеп білу және жануарлар мен олардың өмір сүру орталарына биотехникалық шаралар қолдану, нақты табиғи —экономикалық аймақтарга биотехникалық шаралар жүргізуге білу, болашақ мамандарды аңшылық алқаптардың табиғи өнімділігін және шаруашылық тиімділігін анықтауға үйрету. Бұл пәннің басты міндеті – аңшылықтану және аң өсіру бакалаврларын мықты теориялық біліммен қамтамасыз ету – ол Қазақстан Республикасының аңшылық алқаптардың толық және тиімді пайдалануға жол береді. 3.3 Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: Аңшылық алқаптар жайлы ғылымның құрылуы мен дамуының негізгі кезеңдерін білу, аңшылық алқаптарды жіктеу принциптері, классификацияның негізгі таксономиялық бірліктерін, оларды белгілеу ережелерін білу. Аңшылық алқаптарды жануарлардың мекен ету ортасы және адамның шаруашылық жүргізетін орны ретінде сипаттау, қоректік заттарды шығу тегі және қорын есептеу бойынша жіктеу, аңшылық алқаптарды бағалау принциптері, - аңшылық алқаптар жайлы ілімінің негізгі кезеңдері мен түзілу, даму сатыларын білуі қажет; аңшылық алқаптарды жіктеу принциптері мен классификацияның негізгі таксономиялық бірліктерін (категориялар, класстар, типтер топтары мен типтерді) оларды бөлу ережелерін білуі тиіс; аңшылық алқаптарды адамның іс-әрекет орны және жануарлардың мекен ету ортасы ретінде сипаттау қоректерді шығу тегі бойынша жіктеу және олардың қорын есептеу әдістерін білу; аңшылық алқаптардың сапалап бағалау (бонитировка) принциптерін, олардың өнімділігін, өндірілімін, игерудің қиындығын анықтау; алқаптардың инвентаризациялау принциптерін және оларды жазып сипаттауды білу; - аңшылық алқаптар типологиясынан негізгі теориялық және тәжірибелік курсты меңгеру; - әртүрлі географиялық аймақтардың аңшылық алқаптардың категорияларын, кластарын, типтерін сауатты жазып сипаттауды үйрену; әртүрлі типті аңшылық алқаптардың қоректік ресурстарын дер кезінде және дәл сапалы анықтауды үйрену, олардың негізінде аңшылық жануарлардың алқаптардағы популяцияларының ең тиімді тығыздығын есептеп үйрену; бүгінгі таңдағы бонитеттер шкаласын пайдаланып аңшылық алқаптарды дер кезінде сапалап бағалау жұмыстар кешенін өткізуді үйрену; аңшылық шаруашылықтың территориалдық және өткізу мүмкіндігін анықтап, оларды кәсіби аулау көлемін анықтауды үйрену; - Қазақстанның әртүрлі аймақтарында, аңшылық шаруашылықтарды жүргізіп басқару үшін типологияны оқудың маңызын түсіну. 3.5 Курс пререквизиттері: «Аңшылық алқаптар типологиясы» пәнін оқу үшін студент «Орнитология», «Териология», «Кәсіптік аңдар биологиясы» пәндерін меңгеру қажет. 3.6 Курс постреквизиттері «Аңшылық алқаптар типологиясы» пәнін оқу барысында алынған білім студентке «Трофейлік іс», «Аңшылық шаруашылық өнімін өндеу технологиясы», «Аңшылық шаруашылығын құру», «Тері және бағалы-тері шикізатының технологиясы және тауартану», «Биотехния және жабайы құс өсіру» пәндерін меңгеру үшін қажет. 1кесте - оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр|Кредит | |1 |2 |3 | |Кіріспе |Аңшылық алқаптар типологиясы – | |1,2,3,4| | |аңшылықтанудың алқаптар типтерін | |,5,6,7 | | |зерттейтін бөлімі. Аңшылық алқаптар | | | | |жайлы ілімнің тарихы, бүгінгі таңдағы | | | | |жағдайы. Ғылымның құрылуының негізгі | | | | |сатылары. Аңшылық алқаптарды | | | | |жіктеудегі қазіргі көзқарастары. | | | | |Фитоценологиялық, ландшафттық және | | | | |эколого-популяциялық классификацияның | | | | |дамуы. | | | |Аңшылық алқаптарын |Аңшылық алқаптарын жіктеу принциптері | |1,2,3,4| |жіктеу |және амалдары. Аңшылық алқаптарын | |,5,6,7 | | |жіктеудің басты белгілері. Жіктеудің | | | | |негізгі таксономиялық бірліктері: | | | | |мәртебелер, сыныптар, түрлер тобы және| | | | |аңшылық алқаптары түрлері. Мәртебе - | | | | |аңшылықта пайдаланатын жер жіктеудің | | | | |ең ірі таксономинлық бірлігі. Аңшылық | | | | |алқаптарын мәртебеге бөлу ережесі. | | | | |Аңшылық алқап түрлері және түрлер | | | | |тобы. Түр - аңшылықта пайдаланатын жер| | | | |жіктеудің ең кіші таксономиялык | | | | |бірлігі. Түр түсінігін анықтау. | | | |Аңшылық алқаптарының |Ландшафт – табиғи-территориялық | |1,2,3,4| |ландшафтты жіктеуінің|кешендірдің негізгі бірлігі, жер | |,5,6,7 | |негізгі принциптері. |бетінің аймақтық, генетикалық тұрғыда | | | | |жекеленген бөлігі, зональды және | | | | |азональды тұрғыда біркелкі болып | | | | |келеді, жеке құрылымы мен морфологиясы| | | | |мен ерекшеленеді. Ландшафттарды | | | | |табиғатта индикаторлы компоненттерді | | | | |қолданып бөлуге болады. | | | |Аңшылық алқаптарының |Аңшылық алқабы түсінігінің екі негізгі| |1,2,3,4| |экологиялық |жағдайы: ауланатын жануарлардың | |,5,6,7 | |қасиеттері |тіршілік ету ортасы; адамның аңшылық | | | | |шаруашылығы қызметіндегі орны. Аңшылық| | | | |алқаптары ауланатын жануарлардың | | | | |тіршілік ету ортасы. Аңшылық | | | | |алқаптардың қоректік жағдайлары. | | | |Аңшылық алқаптардың |Өсімдік, жануар және минерал тектес | |1,2,3,4| |қоректерін жіктеу |қоректер. Өсімдік тектес қоректерді | |,5,6,7 | | |жіктеу: ағаш және бұта тұқымдылардың | | | | |ұрықтар және жемістері, олардың | | | | |аңшылық алқаптарындағы табиғи | | | | |өндірістілік маңызы және қоректік | | | | |бағалылығы. Жидектердің аңшылық | | | | |алқаптарындағы өндірістілік маңызы | | | | |және қоректік бағалылығы. | | | | |Саңырауқұлақтар, олардың жануар | | | | |тіршілігіндегі маңызы. Шөптесін | | | | |өсімдіктер және олардың қоректік | | | | |маңызы. Жануар тектес қоректерді | | | | |жіктеу. Омыртқасыздар және олардың | | | | |аңдар мен құстардың қорегіндегі | | | | |маңызы. Минералді қоректер жөне | | | | |олардың кәсіби ауланатын жануарлар | | | | |тіршілігіндегі маңызы. Сорлар және | | | | |олардың сипаттамасы. | | | |Аңшылық алқаптарын |Бағалау туралы түсінік. ТМД және шет | |1,2,3,4| |бағалау |елдердің бағалау тәсілдеріне шолу. | |,5,6,7 | | |Бағалау принциптері. Аңшылық | | | | |алқаптарының табиғи өндірістілігі және| | | | |шаруашылық енімділігі. Аңшылык | | | | |алқаптарының нақты және оңтайлы | | | | |өндірістілігі және оларды анықтау. | | | | |Аңшылық алқаптарының сыйымдылығы. | | | | |Аңшылық алқаптарының түрлік және | | | | |жиынтық өнімділігі және өндірістілік | | | | |және онімділік көрсеткіштерін анықтау | | | | |әдістері. Бағалаудың бес балдық | | | | |шкаласы. Аңшылык алқаптарын ауланатын | | | | |жануарлардың мекендеу жагдайлары, | | | | |өндірістілігі және онімділігі, оларды | | | | |игеру қиындығы және жеке тұргыдагы | | | | |осім бойынша бағалау. Алқаптарды | | | | |бұлаң, бұғы, елік, киік, қоян, түлкі, | | | | |орман және су құстары бойьнша бағалау | | | |Аңшылық алкдптарын |Аңшылық алқаптарын есепке алу | |1,2,3,4| |есепке алу |түсінігі, мақсаты және міндеттері. ТМД| |,5,6,7 | | |және шет елдерінің аңшылық алқаптарын | | | | |есепке алу тәсілдеріне шолу. Салалық | | | | |деректер бойынша аңшылық алқаптарын | | | | |сипаттау. Орманды таксациялық және | | | | |ауылшаруашылык телімдерін аңшылық | | | | |шаруашылығы телімдеріне бейімдеу | | | | |принциптері. Құпия таңбалармен | | | | |жазылған суреттерді оқу әдістері. | | | | |Жерді пайдалану карталары, | | | | |геоботаникалық және орман карталары | | | | |және оларды аңшылық алқаптарын есепке | | | | |алу үшін пайдалану. Аңшылық алқаптарын| | | | |табиғи түрінде сипаттау. Дайындық | | | | |кезеңі. Аңшылық алқап түрі - аңшылық | | | | |алкапты есепке алуда негізгі есеп | | | | |бірлігі. Аңшылық алқаптарының | | | | |кадастры. | | | |Қазақстанның аңшылық |Орманды және ормандыдалалы аңшылық | |1,2,3,4| |алқаптары |алқаптары. Солтүстік Қазақстанның ақ | |,5,6,7 | | |қайыңды шоқ ормандары, оларды жіктеу, | | | | |өндірістілігі және өнімділігі. Аралды | | | | |және жолақты ормандар және олардың | | | | |аңшылық шаруашылығына мағызы. Өзен | | | | |тоғайлары: жіктелінуі, өндірістіліг | | | | |жөне өнімділігі. Шығыс Қазақстанның | | | | |қылқан және жалпақ жапырақты | | | | |ормандары, Тянь-Шанның және Жоңғар | | | | |Алатауының қарағайлы ормандары және | | | | |олардың түрлік бағалары. Сексеуілді | | | | |ормандар. Дала аңшылық алқаптары: | | | | |жіктелінуі, өндірістілігі және | | | | |өнімділігі. Шөлді және шөлейтті | | | | |аңшылық алқаптар: сазды, тұзды, тасты | | | | |және кұмды шөлдер және олардыі аңшылық| | | | |шаруалылық сипаттамасы. Таулы аңшылық | | | | |алқаптар: жіктелінуі, өндірістлігі | | | | |жәис өнімділігі. Сулы-батпақгы аңшылық| | | | |алқаптары және олардың жіктелінуі. | | | | |Сулы және батпакты аңшылық алқаптарын | | | | |жіктеу және бағалау ерекшеліктері. | | | | |Батпақты аңшылық алқаптарын жіктеу: | | | | |шөпті, бұталы және сфаганды батпақтар.| | | |Аңшылық алқаптарын |Ауланатын жануарлардың және аңшылық | |1,2,3,4| |экономикалық бағалау |алкаптарының қорларын багалаудың | |,5,6,7 | | |негізгі түрлері. Аңшылык алқаптарын | | | | |теориялық және экономикалық бағалаудың| | | | |әдістемелік негіздері. Пайдаланатын | | | | |және пайдаланбайтын аңшылық алқаптары | | | | |экономикалық бағалаудың нысаналары. | | | | |Аңшылық алқаптарын экономикалық | | | | |бағалауға арналған негізгі амалдар: | | | | |биогеоценологиялық, кешенді, түрлік. | | | | |Экономикалық бағалаудың негізгі | | | | |өлшемдері және түрлері: түрлік және | | | | |жиынтық (қортынды). | | | |Аңшылық алқаптарының |Ландшафтардың геологиялық және көне | |1,2,3,4| |өзгеруі |заманда өзгеру тарихы. Аңшылық | |,5,6,7 | | |алқаптарының табиғи өзгеруі. Орман | | | | |өсімдіктерінің сукцессиясы. | | | | |Ландшафтардың шөлге айналуы. | | | | |Ормандардың өзгеруі. Тың игеруден және| | | | |даланы жыртудан кейінгі далалық | | | | |аңшылық алқаптардың өзгеруі. Аңшылық | | | | |алқаптарын өртеу. Батпақтарды құрғату.| | | | |Су қоймаларын түргызу. Суаруга су алу.| | | |Аңшылық алқаптарыньщ |Аңшылық шаруашылықтарындағы | |1,2,3,4| |өндірістілігін және |биотехникалық шаралар: жануарларды | |,5,6,7 | |өнімділігін |жерсіндіру және қайта жерсіндіру, | | | |жоғарылату |жабайы жануарларды өсіру. Кәсіпшілікті| | | | |оңтайландырудың техникалык | | | | |ұйымдастырылу және технологиялық | | | | |негіздері | | | | | 3 кесте Темы практических занятий |Практические занятия |Количество|Литература| | |часов | | | |Полевое описание охотничьих угодий на маршруте |2 |1,2,3,4 | | |Определение плотности населения средних |1 |1,2,3,4 | | |бонитетов и размеров промыслового изъятия | | | | |охотничьих животных на конкретном охотничьем | | | | |хозяйстве. | | | | |Составление плана типов и группы типов |1 |1,2,3,4 | | |охотничьих угодий. | | | | |Расчет пропускной способности приписного |2 |1,2,3,4 | | |охотничьего хозяйства при разных плотностях | | | | |популяций животных. | | | | |Проектирование воспроизводственных, |2 |1,2,3,4 | | |биотехнических и охотхозяйственных мероприятий,| | | | |и расчет их экономической эффективности. | | | | |Составление карт охотничьих угодий, видовых |2 |1,2,3,4 | | |бонитетов. | | | | |Расчет оптимального использования ресурсов |1 |1,2,3,4 | | |основных промысловых животных на примере | | | | |сайгака. | | | | |Расчет оптимального использования ресурсов |1 |1,2,3,4 | | |основных промысловых животных на примере | | | | |ондатры. | | | | |Определение оптимальных размеров участков |1 |1,2,3,4 | | |охотников промышляемых ондатру, соболя, сурка. | | | | |Расчет числа охотников, необходимых для |1 |1,2,3,4 | | |рационального использования ресурсов сурка при | | | | |разном уровне их опромышления. | | | | |Описание охотничьих угодий по ведомственным |1 |1,2,3,4 | | |материалам. | | | | |Описание охотничьих угодий в естественных |2 |1,2,3,4 | | |условиях. | | | | |Описание водных и водно-болотных охотничьих |2 |1,2,3,4 | | |угодий | | | | |Классификация кормов по происхождению. |1 |1,2,3,4 | | |Классификация кормов по их доступности | | | | |Классификация кормов по степени колебания их |1 |1,2,3,4 | | |запасов. | | | | |Классификация кормов по предпочитаемости и |2 |1,2,3,4 | | |питательной ценности. Глазомерная оценка семян | | | | |древесных пород и учет семян на пробных | | | | |площадках. | | | | |Глазомерная оценка урожая ягод и их учет на |2 |1,2,3,4 | | |пробных площадках. Учет грибов, | | | | |древесно-веточных кормов и травяной биомассы. | | | | |Учет кормовых ресурсов тетеревов, фазанов, |1 |1,2,3,4 | | |кекликов, перепелов. | | | | |Учет кормовых ресурсов косуль, маралов, горных |1 |1,2,3,4 | | |козлов, кабанов. | | | | |Учет кормов ресурсов лосей, архаров, кабарги, |1 |1,2,3,4 | | |куланов. | | | | |Учет кормовых ресурсов джейранов, сайгаков, |1 |1,2,3,4 | | |зайцев. | | | | |Методические основы инвентаризации охотничьих |1 |1,2,3,4 | | |угодий. | | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҮМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ. 5.1. Бұланның негізгі қорек түрлері. 5.2. Сібір елігінің негізгі қорек түрлері 5.3. Қабанның негізгі қорек түрлері 5.4. Қырғауылдардың негізгі қорек түрлері 5.5. Су құстарына арналған негізгі қорек түрлері 5.6. Орман құстарының негізгі қорек түрлері 5.7. Бағалы терілі аңдардың негізгі қорек түрлері. 5.8. Жабайы аңдарды жерсіндірдің биологиялық негіздері. 5.9. Аңшылық алқаптардың сыйымдылығы жайлы түсінік. 5.10. Қоректік заттардың нәрлілігін анықтау. 5.11. Алқаптарға аңдар мен құстарды жіберуге арналған көлік түрлері. 5.12. Аңдар мен құстарды аулау тәсілдері. 5.13. Тиін тұқымдасының өкілдерін аулау. 5.14. Ұсақ сусартәрізділерді және қояндарды ұстау. 5.15. Мысық және ит тұқымдасты аңдарды аулау тәсілдері. 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3 кесте - Пәнің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау| | |құралдар,ТОҚ,пла|дайындалуға |түрлері| | |каттар |арналған | | | | |сұрақтар | | |Дәрістер |Зертхалық сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе |Аңшылық мезгілдермен|слайдтер, |Биотехнияның |ТК | | |тәсілдерін реттеу |кестелер |мақсаты мен | | | | |схемалар |маңызы | | |Биотехнияның |Жабайы жануарларды |слайдтер, |Аңшы |ТК | |теориялық |сұрыптап ату. |кестелер |ғалымдардың | | |негіздері |Жыртқыш аңдарды |схемалар, |биотехния жайлы| | | |санитарлық жою | |еңбектері | | |Аңшылық |Аңшылық алқаптары |слайдтер, |Жабайы құс |ТК | |жануарларын |қорганыштылыгын |кестелер |өсіру бойынша | | |қорғау |жақсартуга |схемалар |алғашқы | | | |арналган орман және | |жұмыстар | | | |ауылшаруашылық | | | | | |шаралары | | | | |Аңшылық |Ауылшаруашылық |слайдтер, |Ұялық жағдайды |ТК | |алқаптарының |жұмыстарын |кестелер |жақсарту | | |қорғаныш және |жүргізгенде |схемалар |барысында | | |ұялық сапасын |құстардың мерт | |тиісті | | |жоғарлату |болмауы үшін | |шараларға | | | |істелінетін шаралар.| |қойылатын | | | |Құс және жануарларға| |талаптар | | | |арналған жасанды | | | | | |қорғаныш құрылысы | | | | | |түрлерін оқып | | | | | |үйрену. | | | | |Жануарларға |Қоректендіру |слайдтер, |Аңшылық аңдар |ТК | |жасанды |құрылыстары құрылымы|кестелер |мен құстарды | | |қорғаныштарды |түрлерін оқып үйрену|схемалар, |қорғауда | | |даярлау | |қақпандар |мемлекеттің | | | | | |рөлі | | |Аңшылық |Аңшылық |слайдтер, |Әртүрлі аңшылық|ТК | |алқаптарының |шаруашылықтарында |кестелер |алқаптардың | | |азықтық қорын |арнайы азықтық шөп |схемалар |қоректік қорын | | |жақсарту |өсіру технологиясы | |анықтау | | |Аңшылық |Су жағасында және |слайдтер, |Қыс мерзімінде |ТК | |жануарларын |суда өсетін |кестелер |жануарларды | | |қоректендіру |өсімдіктерді |схемалар |үстеме | | | |отырғызу | |қоректендірудің| | | |технологиясы | |маңызы | | |Минералды |Аңшылық |слайдтер, |Қоректік |ТК | |коректендіру |шаруашылықтарында |кестелер |аланшалар мен | | |түрлері. |қоректендіруді |схемалар |тұздықтарды | | | |ұйымдастыру | |орналастыру | | | | | |әдістері | | |Аңшылық |Азық қорын анықтау |слайдтер, |Алқаптарда |ТК | |шаруашылықтарға |әдістері. Шөп |кестелер |жыртқыштардың | | |зиян келтіретін |сапасын анықтау |схемалар |тиісті санын | | |жануарлар санын |әдістері | |анықтау | | |реттеу | | | | | |Аңшылық |Тұяқты жануарлардың |слайдтер, |Жерсіндіру |ТК | |жануарларын |орман және ауыл |кестелер |кезінде | | |жерсіндіру және |шаруашылығына |схемалар |жануарлардың | | |қайта жерсіндіру |зиян келтірмеулерін | |физиолргиялық | | | |салыстыру шаралары | |сипаттамаларыны| | | | | |ң өзгеруі | | |Жануарлардың жеке|Аңшылық |слайдтер, |Ондатраның |ТК | |түрлерін |шаруашылықтарында |кестелер |Қазақстанда | | |жерсіндіру |қорықшы өткізетін |схемалар |жерсіндірудің | | | |мерзімдік | |маңызы | | | |биотехникалық | | | | | |шаралар | | | | |Аңшылық |Жыртқыш аңдар |слайдтер, |Жануарларды |ТК | |жануарларын |зияндығын реттеу |кестелер |алқаптарға | | |қоныстандыру |әдістері |схемалар |жіберу алдында | | |әдістері | | |ұстаудың маңызы| | |Жабайы |Аңдарды тірідей |слайдтер, |Шет |ТК | |жануарларды |ұстау және оларды |кестелер |мемлекеттердің | | |өсіру. |күтіп-баптау, |схемалар |жабайы | | |Казақстанда және |қоныстандыру | |жануарларды | | |шет елдерде |әдістемесі | |өсіру бойынша | | |жабайы | | |тәжірибелері | | |жануарларды өсіру| | | | | |жағдайы | | | | | |Жабайы құстарды |Құстарды жіберілетін|слайдтер, |Жануарларды |ТК | |фермаларда ұстау |орындарды тандау |кестелер |жасына | | |және қоректендіру|әдістері |схемалар |байланысты | | | | | |қоректендіру | | |Жабайы құс |Жіберілетін орындар |слайдтер, |Жұмыртқаларды |ТК | |жұмыртқаларын |тандау әдістері |кестелер |инкубация | | |инкубациялау және| |схемалар |тәртібін сақтау| | |балапандар өсіру | | |технологиясы | | | |Жұмыртқаларды | |Инкубациялық | | | |инкубацияға жинау. | |жұмыртқалардың | | | |Инкубаторлар | |сапасын анықтау| | | |құрылыстары | | | | | |Қырғауыл, бөдене | |Жабайы құс | | | |өсіретін | |өсіру фермасына| | | |брудерлердің | |брудерлерді | | | |конструкциялық | |есептеу | | | |ерекшеліктері | | | | | |Жабайы құстардың | |Әртүрлі құстар | | | |балапандарына қолда | |түрлерін қолда | | | |ұстау кезінде | |ұстау кезінде | | | |рациондарын құрау | |қорек нормасын | | | | | |анықтау | | | |Қырғауыл | |Қырғауыл | | | |балапандарын өсіру | |тұқымдасы | | | |әдістері. | |өкілдерінің ас | | | |Бөденелерді өсіру | |қорыту | | | | | |ерекшеліктері | | | |Жабайы аңдар мен | |Консервация | | | |құстардың негізгі | |кезіндегі | | | |қоректерін даярлау | |қоректердің | | | |мен жинақтау. | |сапасы | | | |Ремиздер мен ұяларды| |Ремиздерге | | | |жасау үшін ағаш және| |арналған | | | |бұталарды отырғызу | |отырғызу | | | | | |материалды | | | | | |таңдау және | | | | | |даярлау | | | |Су құстарының | |Сулы-батпақты | | | |жұмыртқа басу және | |алқаптардағы | | | |балапандарын | |негізгі | | | |шығаруға жағдайды | |биотехниялық | | | |қамтамасыз ету | |шаралар | | 7. Карта обеспеченности учебно-методической литературой Таблица 5- Карта обеспеченности учебно-методической литературой |Наименование учебников, |Количество |Количество |Процент | |учебно-методических пособий |экземпляров |студентов |обеспеченнос| | | | |ти | |1 |2 |3 |4 | |Кузнецов Б.А. Биотехнические |5 |9 |55 | |мероприятия в охотничьем | | | | |хозяйстве. – М.: Лесная | | | | |промышленность, 1974 | | | | |Гаврин В.Ф. и др. Охотоведение, |1 |9 |11 | |том - 1.- Киров: Кировское | | | | |отделение Волго-Вятского книжного | | | | |издательства, 1970 | | | | |Кузнецов Б.А. Дичеразведение. - |9 |9 |100 | |М.: Лесная промышленность, 1972 | | | | |Львов И.А. Дикая природа: грани |1 |9 |11 | |управления. - М.: Мысль, 1984 | | | | |Злобин Б.Д. Подкормка охотничьих |5 |9 |55 | |животных. - М.: Агропромиздат, | | | | |1985 | | | | |Фолитарек С.С., Шило А.А. |5 |9 |55 | |Биотехния: Теоретические основы и | | | | |практические работы в Сибири. – | | | | |Новосибирск, 1980. | | | | |Юргенсон Б.П. Биологические основы|9 |9 |100 | |охотничьего хозяйства в лесах. – | | | | |М., 1973. | | | | |Олейников Н.С. Искусственные |2 |9 |22 | |гнездовья для диких уток. – М., | | | | |1966 | | | | 8. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 1. Кузнецов Б.А. Биотехнические мероприятия в охотничьем хозяйстве. – М.: Лесная промышленность, 1974 2. Гаврин В.Ф. и др. Охотоведение, том - 1.- Киров: Кировское отделение Волго-Вятского книжного издательства, 1970 3. Кузнецов Б.А. Дичеразведение. - М.: Лесная промышленность, 1972 4. Данилов Д.Н., Русанов Я.С. Основы охотоустройства. - М: Лесная промышленность, 1966 5. Львов И.А. Дикая природа: грани управления. - М.: Мысль, 1984 6. Злобин Б.Д. Подкормка охотничьих животных. - М.: Агропромиздат, 1985 7. Мартин Кулих. Практическая охота. – М.: Лесная промышленность, 1980. 8. Фолитарек С.С., Шило А.А. Биотехния: Теоретические основы и практические работы в Сибири. – Новосибирск, 1980. 9. Юргенсон Б.П. Биологические основы охотничьего хозяйства в лесах. – М., 1973. 10. Олейников Н.С. Искусственные гнездовья для диких уток. – М., 1966. Қосымша әдебиеттер 1 .Русанов Л.С. Основы охотоведения. - М., МГУ, 1986 2.Методические указания по проведению внутрихозяйственного охотустройства в Казахской ССР. - А..1991. З.Кузнецов Б.А. Дичеразведение.- М., Лесная промышленность, 1972. 4.Рахманов А.И. Бессарабов Б.Ф. Фазановые: содержание и разведение.- М.,Агропромиздат.,1991. 5. Гусев В.Г. Коваленко Н.Е. Охотнику о дичи. – М., 1973. 6. Павлов М.П., Лавров И.П. Акклиматизация охотничье-промысловых зверей и птиц в СССР. Ч. 1. – Киров: ВНИИОЗ, 1973. 7. Насимович А.А., Юргенсон Б.П. Преобразование фауны позвоночных нашей страны. – М., 1953. 8. Русанов Я. С. Охота и охрана фауны. – М., 1973. 9. Стахровский Е.В., Дерягин В.Н., Дежкин В.В. Организация охотничьего хозяйства. – М.: Агропромиздат, 1985.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz