Файл қосу
Даму генетикасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |МСЖ 3 деңгей құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.4.04.01.20.47/02-20| | | |12 | |ПОӘК - «Жалпы және |№ 1 басылым | | |молекулалық генетика» | | | |пәніннің студентке | | | |арналған жұмыс оқу | | | |багдарламасы | | | 5В070100 – «Биотехнология» мамандығына арналған «Жалпы және молекулалық генетика» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК) ПӘНІНІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей- 2012 Алғы сөз 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының доценті, а.ш. ғ.к. Нұржанова К.Х. 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Биология” кафедрасының мәжілісінде. 20 ж. № хаттама. Кафедра меңгерушісі Арынова Р.А. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік комиссия мәжілісінде. 20 ж. № хаттама Төрағасы Сатиева К.Р. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, басылымға ұсынылған. 20 ж. № хаттама. ОӘК төрағасы Рскельдиев Б.А. 4. ТҰҢҒЫШ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы қағидалар 2. Пәннің әдістемелік ұсыныстары 3. Пәннің талаптары (саясаты) 4 Бағаны қою саясаты 5 Оқу тұрлерінің оқу- әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы 6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пәннің календарлық кестесі 1. Жалпы қағидалар 1.1 Оқытушы және пән туралы мәліметтер – Нұржанова Кульсара Халимарденовна., а.ш. ғ.к., доцент - Биология кафедрасы - Байланыс ақпараты – телефоны 531970, № 5 оқу ғимараты - Сабақ өтетін бөлмелер - 209 - Пәннің аты – «Жалпы және молекулалық генетика» - Несие саны - 3 1.2 Оқу жоспарынан көшірме 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме |Ку|Сем |Не |Дәріс (са |Зерт. (са|СОӨЖ |СӨЖ (са |Жиыны (са | |рс|естр |сие |ғат) |ғат) |(са |ғат) |ғат) | | | | | | |ғат) | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Зертхана|Білім тексеруге|1-23 |Күнделікт|379 |Кестеге |Баяндама | | |лық |бағытталған | |і | |сай | | | |сабақ |бақылау | | | | | | |2 |Бақылау |Дәріс |1-23 |Күнделікт|30 |Кестеге |Жазбаша | | |жұмысы |материалдарын | |і | |сай |есеп | | | |ұғуын | | | | | | | | |тек-серуге | | | | | | | | |бағыт-талған | | | | | | | | |бақы-лау | | | | | | |3 |СОӨЖ | |1-23 |Күнделікт|59 |Кестеге |Жазбаша | | | | | |і | |сай |есеп | |4 |СӨЖ (үй |СӨЖ бойынша |1-23 |Күнделікт|72 |Кестеге |Баяндама | | |тапсырма|барлық | |і | |сай | | | |сы) |тапсырмаларды | | | | | | | | |орындау | | | | | | |5 |Сабақтар| | |Күнделікт|60 |Кестеге | | | |да | | |і | |сай | | | |қатысу | | | | | | | Пән емтиханын бағалау үшін модуль, межелік бақылау (60%), қорытынды бағалау, емтихан - (40%), барлығы 100% құратын үлгерімнің ең үлкен қосындысы алынады. 1. кесте - Студенттің оқу және жұмыс түрлерін бағалау |№ |Студенттің оқу және жұмыс түрлері |Балдар | |1 |Сабаққа қатысу |5 | |2 |Дәрістерге қатысу |5 | |3 |Гистологиялық препараттарды, электронды микро фото |3 | | |граммаларды анықтау | | |4 |Микро препараттар бейнесін дәптерге салу |3 | |5 |Реферат жазу |3 | |6 |Жазбаша бақылау жұмысты орындау |3 | |7 |Сызба, кестелер дайындау |5 | |8 |Зертханалық сабақтарда жұмыс істеу |5 | |9 |СОӨЖ шегінлегі сабақтардағы жұмыс |5 | |10 |Дәрістерді конспектілеу |3 | |11 |№ 1 шектік бақылау – 7 апта |10 | |12 |№ 2 шектік бақылау – 15 апта |10 | | |Ағымдық бақылау |60 | | |Қортынды бақылау |40 | 4 кесте - Студенттің рейтингін есептеу |Тізімдегі студент |Қатысу |ҮЖ |АБЖ | |№ | | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 | | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3,0 |80-84 | | |В- |2,67 |75-79 | | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттарлық | |С |2,0 |65-69 | | |С- |1,67 |60-64 | | |Д+ |1,33 |55-59 | | |Д |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P | | |Пәнді өтті | 5 Оқу тұрлерінің оқу-әдістемелік мәліметтері, пәнің жұмыс бағдарламасы |Такыры|Мазмұны |Сағат саны | |п № | | | | | |Д |ЗС |СОБӨЖ |СӨЖ | |1 |Кіріспе. Генетика пәні, міндеті және |1 |2 |3 |3 | | |әдістері | | | | | |2 |Тұқымқуалаушылықтың цитологиялық негіздері|1 |2 |3 |3 | |3 |Белгілердің тұқымқуалаушылығының негізгі |1 |2 |3 |3 | | |заңдылықтары | | | | | |4 |Аллельді емес гендердің өзара әсерлесуі |1 |2 |3 |3 | |5 |Жыныс генетикасы |1 |2 |3 |3 | |6 |Хромосомалық тұқымқуалаушылық теориясы |1 |2 |3 |3 | |7 |Хромосомадан тыс тұқым қуалау |1 |2 |3 |3 | |8 |Организмдердің тұқым қуалайтын |1 |2 |3 |3 | | |өзгергіштігі | | | | | |9 |Тұқымқуалаудың молекулалық негізі |1 |2 |3 |3 | |10 |Тұқым қуалайтын хабарды жүзеге асыру |1 |2 |3 |3 | |11 |Даму генетикасы |1 |2 |3 |3 | |12 |Популяциялар генетикасы |1 |2 |3 |3 | |13 |Адам генетикасы |1 |2 |3 |3 | |14 |Селекцияның генетикалық негіздері |1 |2 |3 |3 | |15 |Генетика және биотехнология |1 |2 |3 |3 | 6 СОӨБЖ және СӨЖ мазмұны |№ |СОБӨЖ |СӨЖ | |реті | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |1.Тұқым қууғыштылық және |1.Генетикалық |Жыныссыз көбеюдің | | |оның түрлері. |зерттеулердің әдістері |цитологиялық | | |2.Өзгергіштік және оның |2.Генетиканың негізгі |негіздері. | | |түрлері. |даму кезеңдері | | |2 |1. Комплементарлық. |1.Ген-модификаторлардың |Жыныстық көбеюдің | | |2. Эпистаз |қызметі. |цитологиялық | | | |2. Полимерия |негіздері | |3 |Гендер бір хромосомада |Толық және толық емес |Кроссинговерді | | |орналасқанда белгілердің |тіркескен гендерді |дәлелдеудің | | |тұқым қууы. |зерттеу. |цитологиялық | | | | |негіздері. | |4 |Жынысты хромосома арқылы |Ағзалардың |Жыныс хромосомалар| | |анықтаудың механизмі. |бисексеуальдігі. |бойынша | | | | |патологиялар. | |5 |ДНК молекуласының |1.Нуклеин қышқылдары. |Ақуыз синтездің | | |құрылысы. |2.Биосинтез. |кезеңдері. | |6 |Даму және |Гендердің пенетрантлығы |өңдеуінің | | |дифференцировканың |және эксперссивтігі. |генетикалық | | |бркелкілігі және бір | |негіздері. | | |кезде еместілігі. | | | |7 |Адамдарда және |Индуциялық мутациялар |Соматикалық | | |жануарларда | |мутациялар. | | |полиплоидиясы. | | | |8 |Микроорганизмдердің |Трансформация. |Трансдукция, | | |мутацияны анықтаудың | |конъюгация. | | |әдістері. | | | |9 |Генетикалық зерттеулерде |Алыс гибридизацияның |Гибридтердін | | |алыс гибридизацияның |дамуы. |тазалығының | | |орны. | |себептері. | | | | |Түрлердің | | | | |шағылыстырмалығы. | |10 |1. Иммунология дамуың |Иммуногенетикалық |Цитоплазманың | | |тарихы. |полиморфизм |предетерминациясы.| | |2.Иммунореактивтілігі | | | |11 |Белгілердің өзгеру |Регрессия коэффициенті. |Дисперсиялық | | |дәрежесі. | |талдау. | |12 |Саңдық белгілердің |Саңдық белгілердің тұқым |Корреляция және | | |өзгергіштік әдістерін |қууғыштықтың әдістерін |регрессия | | |зерттеу. |зерттеу. |коэффициенттерді | | | | |пайдаланып тұқым | | | | |қуудың | | | | |коэффициентін | | | | |аңықтау. | |13 |Генетикалық |Популяцияны зерттеу |Гендік | | |популяциялардың |әдістері. |тепе-теңдігі және | | |ерекшіліктері. | |оны аңықтау. | |14 |Ч.Дарвиндің заңы. |Инбредтік депрессия |Гетерозис | | | | |эффектісі. | |15 |И.П.Павлов – жоғары жүйке|Гетерозистың эффектісі. |Сұрыптаудың | | |қызметі түралы ілімнің | |түрлері. | | |негізшісі | | | 7 «Жалпы және молекулярлық генетика» пәнінің календарлық кестесі |№ |Бақылау түрі |Бал|Апталар |Жалпы| | | |л | |балл | | | | | |саны | 1234567891011121314151Дәріске қатысқаны үшін2***************302Дәрістерді толық конспектілеу1***************153Дәрістерге белсенді қатысқаны үшін1***************154ЗТС қатысқаны үшін2***************305ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін4*46Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)4*47Тақырып бойынша талдау жасау4*48ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін8*******569Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8*******5610Тақырып бойынша талдау жасау9*******6311ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін10******6012Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)8******4813Тақырып бойынша талдау жасау9******5414ЗТС барлық тапсырмаларын орындау үшін12*1215Тақырып бойынша теориялық сұрақтарға жауап беру (мини-сұрақ, мини-тест)9*916Тақырып бойынша талдау жасау9*917Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/1*118Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/1*119Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/2*************2620Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*************2621Тақырып бойынша семинарлық сабақтарда жұмыс істеу /СОӨЖ/3*322Семинар сұрақтарын конспектілеу /СОӨЖ/2*223Сызбаларды құрастыру /СӨЖ/1*124Реферат /СӨЖ/1*125Сызбаларды, кестелерді құрастыру /СӨЖ/2***************2826Реферат /СӨЖ/3**************42Барлығы (макс.)***************600
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz