Файл қосу
Ауаны тазалау құрылғысын есептеу және таңдау
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 денгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-6.1.45/01-2013 | | ПОӘК | | | |Оқытушыға арналған | | | |«Ауаны шартқа |«___» ________ 2013 ж. | | |сәйкестендіру және |№ 1 басылым | | |суықпен қамтамасыз ету | | | |жүйелері» пәннің | | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Ауаны шартқа сәйкестендіру және суықпен қамтамасыз ету жүйелері» «5В071700» – «Жылуэнергетика» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ _____ «___» _________ 2014 ж. А.Н. Шалаганова «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының Семей қаласының Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің аға оқытушы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында. «___» _________ 2014 ж., № __ хаттама. Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова. 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «___» _________ 2014 жылы, № __ хаттама. Төрайым ______________ С. Толеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берілген. «___» _________ 2014 жылы, № __ хаттама. ОӘК төрайым, бірінші проректор __________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛГЕН Мазмұны 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3 1.1 Оқытушы және пән бойыншы жалпы мәліметтер 3 1.2 Пәнің мазмұның қыскаша сипаттау 4 1.3 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны 4 1.4 Курстың тапсырмалары 4 1.6 Курстың пререквизиттері 5 1.7 Курстың постреквизиттері 5 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 5 3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР 9 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ 11 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ 11 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ 11 7 ӘДЕБИЕТТЕР 12 7.1 Негізгі әдебиеттер 13 7.2 Қосымша әдебиеттер 13 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 2 Оқытушы және пән бойыншы жалпы мәліметтер Шалаганова Алмагуль Ныгметовна, аға окытушы. «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасы. Ақпараттық хабарласу орны – тел: 35-46-02, ғимарат№ 9, кабинет № 217. Сабақты жүргізу орны – дәрісхана № 203. кредиттер саны – 2. 3 Пәнің мазмұның қыскаша сипаттау Халық шаруашылығының маңызды міндеттерінің бірі кең ассортименте сапалы тамақ өнімдерімен жыл бой халықты үздісіз қамтамасыз ету. Тез бұзылатын тамақ өнімдері өндірісінің технологиялық процестерінің, және оларды сақтау, тасмалдау және сақтаудың бір бөлігі жасанды суық болады. Өндірілетін ауыл шаруашылығы өнімдерінің 40 %-інің бұзылуын және шығындарын кеміту үшін суықпен тоңазытып өңдеу қажет. Басқа сүрлемелеу әдістеріне қарағанда, тамақ өнімдерін суықпен өңдеудің әсерінен негізгі қасиеттеріндегі өзгеріс минималды болады. Суық ауыл шарушылығынан басқада мұнайгаз, химия, құрлыс кәсіпорындарында және т.б. халық шаруашылығының салаларында қолданылады. Сондықтан жасанды суықты қолдану облысында бакалаврларды дайындау, алынатын өнімнің сапасын жақсартатын және аз материалдық ресурс пен уақыт талап ететін, практикада тиімді және экономиялық өндіріс процестерін анықтау мен қолдану үшін, физикалық және химиялық заңдылықтарды анықтаудың бір құрамдас бөлігі болады. 4 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны Осы курстың мақсаты жасанды суытуды қолдану облысынан өте терең теориялық біліммен және практикалық тәжірибемен қамтамасыз ету (тоңазытып өңдеу кезінде өтетін, негізгі физикалық процестерді оқып үйрену, тоңазытқыш технологиялық құрал-жабдықты таңдау және есептеу әдістерін меңгеру). 5 Курстың тапсырмалары Пәнді оқытудың негізгі міндеті – жасанды суытуты қолдану облысында білімін қалыптастыру; нақты тапсырманы орындау үшін дәрістерде алған теориялық мәліметтерді қолдану тәсілдері мен әдістерін оқып үйрену. 1. Оқу курстың талаптары Ауаны шартқа сәйкестендіру және желдету курсының бұл бөлімін оқып- үйрену нәтижесінде студенттер: білулері қажет: - дұрыс, негізделген және экономикалық тиімді техникалық шешімдерді қабылдау үшін ауаны шартқа cәйкестендіру теориясының негізгі жағдайларын; - осы жүйенiң элементтерi мен АШСЖ-нiң шешiмдерiн тандау. меңгеруі қажет: - ауаны шартқа сәйкестендіру жүйелерінің оптимал параматрларын анықтауды және есептеу әдістерін. игере білуі керек: - ауаны шартқа сәйкестендіру жүйелеріне қойылатын талаптарды. істеу білуі керек: - жүйенiң негiзгiн тандау, оларды технологиялық сызбада көрсетуді; - ылғал ауа күйінің негізгі параметрлерын есептеуді және анықтауды; - i-d диаграммада ауаны өңдеу процестерін тұрғызуды; - жергiлiктi және орталық АШСЖ өндеудiң негiзгi процестерiнiң есептерiн орындауды. түсіне білуі керек: - ауаны шартқа сәйкестендіру жүйелерінің қазргі әлемдегі маңызын; болуы керек: - жүйе жұмысының рижимдері туралы, ауаны шартқа сәйкестендіру жүйлерінің элементтерінде жүріп жатқан жеке процестер туралы заманауй физикалық түсінігін; ие болу керек: - ауаны шартқа сәйкестендіру жүйелеріне негізгі элементерінен біліміне. 1.6 Курстың пререквизиттері – Жалпы физика; – Жоғарғы математика; – Техникалық термодинамика; 1.7 Курстың постреквизиттері – Тоңазытқыш қондырғылар; 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 1-ші кесте |№ п/п|Тақырыптың атауы |Сағаттар |Оқулықтар | | | |ДС |СС |СӨЖБ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |Модул 1. Ауаны шартқа сәйкестендіру | |1 |Ауа күйінің мінездемесі. Ауаның |1 | | | | | | |негізгі параметрлары. Ауа күйінің | | | | | | | |теңдеуі. Ылғалды ауаның i-d | | | | | | | |диаграммасы. | | | | | | | |ДС 1. | | | | | | | |1 апта | | | | | | |2 |Ауа параметрларының аналитикалық | |1 | | | | | |есебi. | | | | | | | |СС 1. | | | | | | | |1 апта | | | | | | |3 |Ішкі және сырқы ауаның есептік |1 | | |6 | | | |параметрлары. Шартқа | | | | | | | |сәйкестендірілетін бөлменің | | | | | | | |микроклиматы. | | | | | | | |ДС 2. | | | | | | | |2 апта | | | | | | |4 |Тұрғын, қоғамдық және | | |2 | | | | |административтік-тұрмыстық | | | | | | | |ғимараттарды шартқа сәйкестендіруге| | | | | | | |қойылатын талаптар. | | | | | | | |СӨЖБ 1. Реферат. | | | | | | | |2 апта | | | | | | |5 |Шартқа сәйкестендірілетін бөлменің |3 | | | | | | |жылулық және ығалдық балансы. Жылу | | | | | | | |мен ылғалдың қоршау конструциясы | | | | | | | |арқылы, өңделетін өнімдерден, | | | | | | | |құрал-жабдықтан, адамдардан түсуі. | | | | | | | |Жылудың электр қозғалтқышынан және | | | | | | | |жарық түсіретін құралдардан түсуі. | | | | | | | |ДС 3. | | | | | | | |3-5 апта | | | | | | |6 |Диаграмма көмегiмен ауа | |2 | | | | | |параметрларын есептеу. | | | | | | | |СС 2. | | | | | | | |2-3 апта | | | | | | |7 |Микроорганизмдерден, иiстерден | | |2 | | | | |ауаны тазалау құрылғылары. | | | | | | | |СӨЖБ 2. Реферат. | | | | | | | |4 апта | | | | | | |8 |Бумен ылғалдағыштар. | | |2 | | | | |СӨЖБ 3. Реферат. | | | | | | | |5 апта | | | | | | 1-ші кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |9 |Шартқа сәйкестендіру жүйесінің |1 | | |6 | | | |өнімділігін ауа бойынша өнімділігін| | | | | | | |есептеу. Шартқа сәйкестендіру | | | | | | | |жүйесінің ауа бойынша толық және | | | | | | | |тиімді анықтау. Сыртқы ауаның | | | | | | | |мөлшерін есептеу. | | | | | | | |ДС 4. | | | | | | | |6 апта | | | | | | |10 |Үй бөлмеге түсетiн ылғал мен жылуды| |3 | | | | | |есептеу. | | | | | | | |СС 3. | | | | | | | |4-6 апта | | | | | | |11 |Сумен ауаны жергілікті жеткізе | | |2 | | | | |ылғалдау құрылғысы. | | | | | | | |СӨЖБ 4. Реферат. | | | | | | | |6 апта | | | | | | |12 |Ауаны тазлау құрылғысы. Жалпы |1 | | |6 | | | |мәлi-меттер. Шаңнан ауаны тазалау | | | | | | | |құрылғысы. | | | | | | | |ДС 5. | | | | | | | |7 апта | | | | | | |13 |Сыртқы мөлшерін, жүйе өнімділігін | |1 | | | | | |және жылуылғалдылық коэффициентін | | | | | | | |есептеу. СС 4. | | | | | | | |7 апта | | | | | | |14 |Аралық бақылау 1. | | |2 | | | | |7 апта | | | | | | |15 |Ауаны жылу-ылғалды өңдеуге арналған|1 | | |6 | | | |жанаспалы құрылғы. Себелету | | | | | | | |камерасы. | | | | | | | |ДС 6. | | | | | | | |8 апта | | | | | | |16 |Ауаны тазалау құрылғысын есептеу | |1 | | | | | |және таңдау. | | | | | | | |СС 5. | | | | | | | |8 апта | | | | | | |17 |Ауалы-сулы аппараттар. | | |2 | | | | |СӨЖБ 5. Реферат. | | | | | | | |8 апта | | | | | | |18 |Ауаны жылу-ылғалды өңдеуге арналған|1 | | |7 | | | |жылуалмасу аппараттары. | | | | | | | |Ауасуытқыштар. | | | | | | | |ДС 7. | | | | | | | |9 апта | | | | | | |19 |Ауақыздырғыштар. | | |4 | | | | |СӨЖБ 6. Реферат. | | | | | | | |9 апта | | | | | | |20 |Технологиялық шартқа сәйкестендiру |1 | | |6 | | | |кезiндегi ауаны тарату жүйелерi. | | | | | | | |ДС 8. | | | | | | | |10 апта | | | | | | 1-ші кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |21 |Себелету камерасы және бумен | |3 | | | | | |ылғалдағыштарды есептеу және | | | | | | | |таңдау. | | | | | | | |СС 6. | | | | | | | |9-11 апта | | | | | | |Модул 2. Желдету | |22 |Ауаны тарату жүйелерi. Ауа жолдарын|1 | | |8 | | | |есептеу және таңдау. Вентиляторлар.| | | | | | | |Ауа мөлшерiн реттеуге арналған | | | | | | | |құрылғылар. | | | | | | | |ДС 9. | | | | | | | |11 апта | | | | | | |23 |Ауаны шартқа сәйкестендiру |1 | | | | | | |жүйелерi. Жалпы мәліметтер. Орталық| | | | | | | |кондиц-лер. | | | | | | | |ДС 10. | | | | | | | |12 апта | | | | | | |24 |Ауа суытқыштарды есептеу және | |1 | | | | | |таңдау. | | | | | | | |СС 7. | | | | | | | |12 апта | | | | | | |25 |Ауаны шартқа сәйкестендiру |1 | | |8 | | | |жүйелерiнде ауаны өңдеу процестерi.| | | | | | | |Технологиялық шартқа сәйкестендiру | | | | | | | |кезiнде ауаны өңдеу процестерi. | | | | | | | |ДС 11. | | | | | | | |13 апта | | | | | | |26 |Жергілікті кондиционеры. | | |2 | | | | |СӨЖБ 7. Реферат. | | | | | | | |13 апта | | | | | | |27 |Ауаны тарату жүйелерiн есептеу. | |1 | | | | | |СС 8. | | | | | | | |13 апта | | | | | | |28 |Ауаны шартқа сәйкестендiру |1 | | |8 | | | |жүйелерiнде ауаны өңдеу процестерi.| | | | | | | |Комфортты-тех-нологиялық шартқа | | | | | | | |сәйкестендiру кезiнде ауаны өңдеу | | | | | | | |процестерi. | | | | | | | |ДС 12. | | | | | | | |14 апта | | | | | | |29 |Шулар көздері, оның таралуы және | | |2,5 | | | | |адам ағзасына зияндық әсері. | | | | | | | |СӨЖБ 8. Реферат. | | | | | | | |14 апта | | | | | | |30 |Ауаны шартқа сәйкестендiру |1 | | |6,5 | | | |жүйелерiнде ауаны өңдеу процестерi.| | | | | | | |Комфорттық шартқа сәйкестендiру | | | | | | | |кезiнде ауаны өңдеу процестерi. | | | | | | | |ДС 13. | | | | | | | |15 апта | | | | | | 1-ші кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |32 |Аралық бақылау 2. | | |2 | | | | |15 апта | | | | | | |33 |Жиыны |15 |15 |22,5 |67,5| | 3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Дәріс алушының берілген пәнді оқып үйренуін қамтамасыз ететін кеңестер мен түсіндірмелер жиынтығы болып саналады. Кеңесті жасаған кезде курстың бір бөлігі дәріс алушының өздік оқып үйренуі мен жүретінің ескеру керек. әдістемелік кеңестің мазмұны: Пәнді оқып үйренуге қажетті уақытты жоспарлауға және оны ұйымдастыруға керекті ақыл-кеңестер. Бұрын пәннің теориялық бөлігіне бөлінген жалпы сағат санының 60-70%-і бөлігі қарастырылса қазір оған небәрі 15-30 % қана, ал қалған 70-85 %-і дәріс алушының оқытушының қадағалауымен жүретін өздік жұмысына (СӨЖБ) және тек дәріс алушы өзі ғана жасайтын СӨЖ (дәріс алушының өздік жұмысы) жұмсалатының ескерту керек. Дәріс – оқудың ең маңызды түрі. Ғылыми- техникалық ақпараттың көлемі күннен күнге өскендіктен дәрістін мазмұнын кеңейтіп және оған қойылатын талапты да жаңартып, жақсартып отыру керек. Дәрістің дәріс алушының пәнді оқып үйренуін ұйымдастыруға тигізетін пайдасы көп. Бірақ діәріс алушы дәріске иек артып алмауы шарт. Дәріс өздік жұмысты алмастыра алмайды. Сондықтан дәріс алушы дәріске өз бетімен дайындалуы керек. Ол оқулықтан немесе басып шығарылған дәрістер жинағынан дәрістің мазмұнымен танысып, оны ар қарай дамытып конспект жазуы керек. Барлық дәріске дайындалу уақыты кемінде 20-40 минуттан кем болмауы қажет. Бұл уақытты үнемдеуге мүмкіндік береді. Сарамандық сабаққа және зертханалық жұмысқа дайындық пәнді оқып үйренуде дәріс алушының білімінің жетіле беруіне қол жеткізеді. Екі сағаттық сараман сабағына кемінде бір сағат дайындалу керек. Сараман сабағна дайындықты тексеру әр сабақ тың басында болатының дәріс алушы білуі керек. Сараман сабағында көрсетілген өздік жұмыстың творчествалық элементі ескерусіз қалмайтының дәріс алушы білуі керек. Сараман сабағында есепті әр дәріс алушы оқытушының қадағалауымен өзі жеке шығарады. Дәріс алушының жұмысы аралық үлгерімді тексеру арқылы жүреді, сондықтан дәріс алушы әрбір жіберілген (босатылған) сабақтың оған тигізер залалы үлкен екенін естен шығармауы керек. Егер дәріс алушы белгілі бір себеппен жұмысты дер кезінде тапсыра алмаса онда бұл оның сынақ немесе емтиханды тапсыруына үлкен әсер ететінің білуі керек. Сынақ пен емтиханға дайындықтың нәтижесіне ұзақ уақыт бойы жасалған өздік жұмыстың арқасында жетеді. Дәріс алушының іс-әрекетінің жүру барысын сипаттау. «Ауаны шартқа сәйкестендіру және желдету» пәнін оқып үйренуді тақырыптарды бірінен соң бірін оқу арқылы жүргізуі керек: алдымен берілген тақырыптың мазмұнымен және оған арналған әдістемелік нұсқаумен жақсылап танысып,содан кейін осы тақырыпқа қатысты материалды оқулықтан оқуы керек. Материалды оқып үйрену кезінде сұрақтың түпкі мәнін ашып алуы, тек содан кейін ғана оның нақтылы ерекшеліктерін талдауға кірісу керек. Оқып үйренетін құбылыстар мен процестердің физикалық мәнін анық көзге елестету қажет. Формуланы дәлелдеп шығаруда оныңфизикалық немесе техникалық мәніне аса көп көңіл аудару керек. Пәндегі пайдаланылатын математикалық амалдар физикалық және техникалық есептерді шешуге қолданылады. Теориялық материалдарды оқып зерттегенде, әсіресе есептерді шығарғанда шамалардың өлшем бірліктерінекөңіл аудару қажет, себебі ол шаманың физикалық мәнін көрсетеді. Әр тақыраптың материалын қарап шығып сол бойынша конспект құру қажет. Оқу әдістемелік комплекстің (ОӘК) материалдарын пайдалануға арналған кеңес. Дәріс алушы оқу материалдарымен бірінші рет таныса отырып, оның берген жаңалықтарын, ерекшелік нысандарын қабылдап, сол арқылы пәннің негізгі жағдайын түсінуі керек. Оқу процесіндегі негізгі рольге оқытушының материалдарды түсіндіруі және пайдаланылатын көрнекті құралы жатады. Ары қарай жаңадан алынған ақпарат бұрынғы алынған білімдермен араласып, олардың арасында пайдалы байланыс құралына айналады. Сонда барып дәріс алушыда оқытылатын пән бойынша белгілі бір түсінік (ұғым) пайда болады. Дәріс алушы оқу пәнінің негізгі ережелерін және заңдылықтарын иеленіп, оқу материалдарын жалпы түрде меңгеріп оны күнделікті жұмыста, өмірде пайдалануға дайын тұрады. Оқулықтар мен қосымша оқу құралдарымен жұмыс істеуге арналған кеңес. Егер дәріс алушы берілген материал көрсетілген оқулықта жеткіліксіз түрде берілген деп есептесе немесе онда берілген материалды оқып зерттеу қиын екенін білсе, онда ол берілген басқа оқулықтардағы немесе қосымша құралдардағы материалдарды пайдалану керек. Жақсы оқулықты дұрыс таңдаудың алатын орны зор. Сондықтанда оқулықтар негізгі және қосымша болып бөлінеді. Егер негізгі оқулықтарда берілген мтериал жеткіліксіз болса, онда қосымша оқулықтарды пайдаланғаны жөн. Оқулықтар тізімі стандарт бойынша жасалады. Берілген тақырып бойынша оқулықтарды және басқа ғылыми көпшілікке арналған материалдарды оқұыған соң, конспект құру керек. Онда пайдаланылған оқулықтардын реттік нөмірі, беті, кестелері және т.б. берілгендері көрсетілуі шарт. Емтиханға (сынаққа) дайындыққа керекті кеңестер Әртүрлі фактлерді еске сақтауды, процестердің принципін көрсететің заңдылықтарды жатқа айту, немесе берілген материалдарды өз сөзімен жеткізу сұрақ тарына жауап бере алуды үйрену және жалпы принциптерді жаңа жағдайда қолдана алуды үйрену. Дәріс алушы объекті оның құрамдас бөліктеріне жіктей және керісінше құрамдас бөліктерін бүтіндей объектіге айналдыра білуі керек. Бұл процестер ерекше ойлау процестерін (жопарлау, байланысты, заңдарды құру) тлап етеді. Идеалардың, жұмыстардың құндылығын дайын немесе жаңадан жасалған критерилер мен стандарттар көмегімен қарастыра білу және басқалардың алдында өзінің көз қарасынқорғай білу дәріс алушыға емтиханды, сынаты жақсы тапсыруға көп көмегін тигізеді. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Кейбір тақырыптар студенттер сабақта өтеді, ал кейбір өздік жұмыстарға жатады. Әр тақырып бойынша негізгі түсініктермен заңдарды білуі қажет. 5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ Сабаққа қатысу. Дәріске, зертхана жұмысына қатысу қатан түрде талап етіледі. Егер қандай да бір себеп пен сабаққа қатыса алмасаныз, онда сіз материалды тапсырғанға дейін оған жауаптысыз. Тәртіп. Сабақ кезінде жүйелі түрде тәртіп бұзғандар аудиториядан шығарылады немесе бүкіл курс бойынша «қанағаттанбайтын» немесе «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау тапсырмасы. Бақылау тапсырмалары міндетті түрде орындалып, белгіленген мерзімде тапсырылуы керек. Кешігіп орындалған жұмыстардың бағасы автоматты түрде төмендетіледі. Аралық бақылау. Аралық бақылаудың нәтежесі дәріс алушының сабаққа қатысуын, дәріс алушының өздік жұмысың (ДӨЖ) дер кезінде орындауын, сабақтағы ауызша және жазбаша түрдегі жауабын және аралық бақылаудың нәтежесін есепке ала отырып қойылады. Көшіру және плагиат. Кез келген көшіру немесе плагиат (басқа дәріс алушының есебің, дайын тапсырмасын пайдалану және көшірмесін пайдалану) дәріс алушыны аудиториядаң шығару және «қанағаттанғысыз» бағасымен қатан түрде жазаланады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Әр пәнге кредиттын санына қарамай бір академиялық периодка 600 баллдан беріледі (1-7 апта – 270 балл және 30 балл сабаққа қатысу; 8-15 апта – 270 балл және 30 сабаққа қатысу). Бақылау түрлері бойынша және апта бойынша баллдарды бөлуі 2-ші кесте берілген. 1. кесте |апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Ескерту | | | |жиынтығы | | | |1-ші 7-ші апта арасындағы дәріс |30 | | | |сабақтарға қатысу және дайындау. | | | |2 |ПЗ 1 |25 | | |3 |СРО 1 |50 | | |3 |ПЗ 2 |25 | | |5 |СРО 2 |50 | | |5 |ПЗ 3 |25 | | |6 |ПЗ 4 |25 | | |7 |Аралық бақылау 1. |70 | | |1-ші 7-ші апта арасындағы білім алу нәтижесі |300 | | | |8-ші 15-ші апта арасындағы дәріс |30 | | | |сабақтарға қатысу және дайындау. | | | |8 |СРО 3 |50 | | |8 |ПЗ 5 |10 | | |10 |СРО 4 |25 | | |11 |ПЗ 6 |15 | | |12 |ПЗ 7 |25 | | |13 |ПЗ 8 |25 | | |13 |СРО 5 |25 | | |14 |ПЗ 9 |25 | | |15 |Аралық бақылау 2. |70 | | |8-ші 15-ші апта арасындағы білім алу нәтижесі|300 | | |Емихан бойынша барлық ұпайлары |400 | | |Академиялық мерзімі бойынша барлық ұпайлары |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Кондиционирование воздуха и холодоснабжение / В.Н. Богословский, О.Я. Кокорин, Л.В. Петров; Под общ. ред. В.Н. Богословского. – М.: Стройиздат, 1985. – 367 с. 7.1.2 Бражников А.М., Малова Н.Д. Кондиционирование воздуха на предприятиях мясной и молочной промышленности. - М.: Пищевая промышленность, 1975. – 256 с. 7.1.3 Голубков Б.Н., Пятачков Б.И., Романова Т.М. Кондиционирование воздуха, отопление и вентиляция. М.: Энергоиздат, 1982. - 232 с. 7.1.4 Бражников А.М., Малова Н.Д. Примеры расчетов систем кондиционирование воздуха на предприятиях мясной и молочной промышленности. - М.: Пищевая промышленность, 1980. – 280 с. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Ананьев С.М, Балуева Л.Н., Гальперин А.Д. и др. Системы вентиляции и кондиционирования. Теория и практика. – М.: Евроклимат, 2003. – 416 с. 7.2.2 Стефанов Е.В. Вентиляция и кондиционирование воздуха. – СПб.: Издательство «АВОК Северо-запад», 2005. – 399 с. 7.2.3 Кокорин О.Я. Современные системы кондиционирования воздуха. – М.: Издательство физико-математической литературы, 2003. – 272 с. 7.2.4 Ананьев В.А., Седых И.В. Холодильное оборудование для современных центральных кондиционеров. Расчеты и методы подбора. – М.: Евроклимат, 2001. – 96 с. 7.2.5 Явнель Б.К. Курсовое и дипломное проектирование холодильных установок и систем кондиционирования воздуха. – М.: Пищевая промышленность, 1989. – 215 с. 7.2.6 Сборник задач по расчету систем кондиционирования микроклимата зданий / Под общ. ред. Э.В. Сазонова. – Воронеж: Издательство ВГУ, 1988. – 296 с. 7.2.7 Общие требования к оформлению текстовых документов СТУ 042-РГКП- СГУ-6-2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz