Файл қосу

Дауыс қою. МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
 «МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | |
|Құжат СМК 3 уровня         |ПОӘК                    |                       |
|                           |                        |ПОӘК                   |
|                           |                        |042-18.1.32/02-2013    |
|ПОӘК                       |                        |                       |
|Мұғалімдерге арналған      |Редакция № 1  ______    |                       |
|«Музыкалық білім берудің   |                        |                       |
|әдіснамасы» пәннің         |                        |                       |
|бағдарламасы               |                        |                       |


















                                 «Дауыс қою»
                       ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                  5В010600 «Музыкалық білім» мамандығы үшін


      МҰҒАЛІМДЕРГЕ  АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ  БАҒДАРЛАМАСЫ































                                    Семей


                             2013-2014 оқу жылы



      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  2__                 |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |





                                  Алғы сөз


      1. ҚАРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырған:  _______ «___»________ 20__ ж. «Музыкалық білім»

кафедрасының аға оқытушысы : ______________________Бейсембеков А.Т.


      2. ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 Кафедра отырысында бекітілген:

Хаттама № ___ от «___»_____ 2013 жыл

«Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі,

п.ғ.к.:   ______________ Бодауова Б.К.
2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының
отырысында бекітілген «___»________ 2013 жыл.  Хаттама №

Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш.



3БЕКІТІЛГЕН
Университеттің Оқу  Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2013 жыл.

Хаттама №

ОӘК төрайымы  _________  Искакова Г.К.


4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН






















                                   Мазмұны




      |1   |Қолдану саласы                                                 |    |
|2   |Нормативті сілтемелер                                          |    |
|3   |Жалпы ережелер                                                 |    |
|4   |Пәннің оқу мазмұны(модульдер)                                  |    |
|5   |Студенттердің  өздік жұмыс тақырыптарының атаулары             |    |
|6   |Пәннің оқу-әдістемелік картасы                                 |    |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы           |    |
|8   |Әдебиеттер                                                     |    |



      |    |   |
|    |   |


























































      1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
      Мұғалімдерге арналған «Дауыс қою» пәні 5В010600  –  «Музыкалық  білім»
мамандығы бойынша  жоғары  оқу  орының  студенттеріне  іштей  және  сырттай
оқитындарға арналған.


      2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

      Негізгі мұғалімдерге арналған «Дауыс қою» пәні барлық оқу
процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға
енгізілген.

   1.  «5В010600»  – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша  пәнінің  типтік
      оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру.
       2.  СТУ  042-ГУ-4-2013Стандарт  университета  «Общие   требования   к
          разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»;
       3.   ДП   042-1.01-2013   Документированная   процедура«Структура   и
          содержание учебно-методических комплексов дисциплин».


      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: «Дауыс қою» пәні 5В010600  –  «Музыкалық  білім»
мамандығы бойынша  жоғары оқу орының 2-3 – курс студенттерінің  ,  1  кредит
45 (сағат) яғни,  іштей және сырттай оқитындарға  арналған.  Жалпы  бұл  пән
базалық  пәндерге  жатады,бұнда  болашақ  мұғалімнің  білімін   тереңдетуге,
практикада қолдануға көмектеседі.
3.2  Пәннің  мақсаты  –  студенттердің  әншілік  кәсіби  бағыттағы  мақсатты
әдіснамалық дайындығы. Вокалдік-педагогтік дәрежеде өз бетімен  білім  алуға
қажеттілікті қалыптастыру, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы  білім
беретін мектептің әр сыныптарында музыкадан бағдарламаларды  жүзеге  асыруда
оқушылардың жас  ерекшеліктерін,  қызығушылықтарын,  бейімділіктерін  ескере
отырып, вокалдік-музыкалық жұмыстардың  әдістемелерін  меңгеруге  көмектесу.
Өз тәжірбиелерін жинақтау үшін шығармашылық ізденуіне жағдай жасау.
3.3 Курстың негізгі міндеттері:
           - студенттердің пән мазмұны,  оның  бөлімдері,  бағыттары  туралы
             түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу;
           -  музыкалық білім  беудің  вокалдік-педагогикасының  мәселерімен
             байланысты әдіснамалық білімдерді меңгеру;
           -  музыкалық   білім   беудің   вокалдік-педагогикасына   қатысты
             әдебиеттермен жұмыс жасауда әншілік өнерді талдауды игеру  және
             оны  шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу;
           - вокалдік-кәсіби дәрежеде өз бетімен  білім  алуға  қажеттілікті
             қалыптастыру;
           -   болашақ   музыка   мұғалімінің    жеке    тұлғалық    кәсіби-
             педагогикалық,әншілік қабілетін тауып көмектесу.


3.4 Оқытудың нәтижесі:
      Жас  үстазды  кәсіби   шеберлігі   арқылы   дамуы,   оның   білімділік
қабілеттерін және танымдық сезімін, түйсігін, ынта-жігерін арнайы  жасалған
оқу және танымдық жаттығулар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның  өзін  -
өзі  жетілдіру,   өзін   -   өзі   шыңдау,   танымдық   және   шығармашылық
қажеттіліктерін   қанағаттандыруға,    студенттерге    мектептегі    музыка
мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты
да жүйелі хор класы,  музыка  пәнінен  білім  беру,  осы  алған  білімдерін
музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету.

|ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  6_                  |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |

3.5 Курсттың пререквизиттері:
Дауыс қою пәнін оқу- студенттердің  музыкалық білімін вокалдік-
орындаушылық, психологиялық-педагогикалық циклындағы пәндерден, сол сияқты
музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы курсынан алған білімдеріне,
біліктілігне және дағдыларына сүйенеді.



3.6 Курсттың постреквизиттері:
Дауыс қою пәнін  оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы
3.7 Оқу пәннің  бағдарламасынан көшірме:

|Курс  |семестр  |кредит |Тәжірбиелік |ОБСӨЖ    |СӨЖ   |Барлығы  |Бақылау   |
|      |         |тер    |            |         |      |         |түрі      |
|2-3   |Семестр  |1+1    |15+15 сағат |7,5+7,5  |22,5+ |45+45    |емтихан   |
|курс  |3-5      |       |            |сағат    |22,5  |сағат    |          |


      4 Пәннің оқу мазмұны(модульдер)
                                                                    Кесте  2
|Пәннің  мазмұны                                                |сағат саны  |
|1                                                              |2           |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                        |
|Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық       |3           |
|музыка-педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны    |            |
|Әдіснама,вокалдік музыкалық білім ұғымдараның мәні             |3           |
|Музыыкалық білім беруде вокалдік педагогиканың философиямен,   |4           |
|психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы    |            |
|Музыкалық білім беруде вокалдік педагогика мәселелерінің       |5           |
|әдіснамалық талдауы                                            |            |


      5 СТУДЕНТТЕРДІҢ  ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ


5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка-
педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны
5.2. 7-12 Вокалдік музыкалық білім ұғымдараның мәні
5.3. 13-18 Музыыкалық білім беруде вокалдік педагогиканың философиямен,
психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы
5.4.  19-22,5  Музыкалық  білім  беруде  вокалдік  педагогика  мәселелерінің
әдіснамалық талдауы


      |ПОӘК                     |Ред. № 1  _______20__ ж. |Бет  7_                  |
|042-18.1.32/02-2013      |                         |                         |














      6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы


                                                                    Кесте  3
|Тақырыбы                               |Көрнекл|Өзбетімен дайындалу|Бақылау|
|                                       |ік     |сұрағы             |түрі   |
|                                       |құралда|                   |       |
|                                       |р      |                   |       |
|Дәріс|Тәжірбиелік сабақтар    |ЛАБ.   |       |                   |       |
|     |                        |Сабақ  |       |                   |       |
|     |                        |тар    |       |                   |       |
|1    |2                       |3      |4      |5                  |6      |
|     |Пәннің мақсаты,         |       |Презен |Пәннің мақсаты,    |ауызша |
|     |міндеттері, жалпы       |       |тация  |міндеттері, жалпы  |       |
|     |бағыттары, оның вуздық  |       |арқылы |бағыттары неде деп |       |
|     |музыка-педагогикалық    |       |       |ойлайсыңдар?       |       |
|     |мұғалім дайындау        |       |       |                   |       |
|     |жүйесінде алатын орны   |       |       |                   |       |
|     |Әдіснама, вокалдік      |       |презент|Музыкалық білім    |жазбаша|
|     |музыкалық білім         |       |ация   |беру зерттеудің    |       |
|     |ұғымдараның мәні        |       |       |әдіснамалық        |       |
|     |                        |       |       |сипаттамасын       |       |
|     |                        |       |       |талдау             |       |
|     |Музыыкалық білім беруде |       |презент|Музыканың басқа    |реферат|
|     |вокалдік педагогиканың  |       |ация   |пәндермен          |       |
|     |философиямен,           |       |       |байланысы,         |       |
|     |психологиямен,          |       |       |Олардың            |       |
|     |музыкатумен және басқа  |       |       |ерекшеліктері мен  |       |
|     |ғылымдармен байланысы   |       |       |ұқсастықтары       |       |
|     |Музыкалық білім беруде  |       |презент|Музыкант-педагог-зе|реферат|
|     |вокалдік педагогика     |       |ация   |рттеушінің         |       |
|     |мәселелерінің           |       |       |тәжірбиелік жұмысы,|       |
|     |әдіснамалық талдауы     |       |       |Сізге музыкадан қай|       |
|     |                        |       |       |бағдарлама ыңғайлы |       |

















               7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ
                                   КАРТАСЫ


                                                                    Кесте  4
|Оқулықтардың  және оқу - әдістемелік           |Дана   |Студент |Қамтама-у     |
|құралдардың аттары                             |саны   |саны    |пайызы        |
|1                                              |2      |3       |4             |
|«Қазақ мәдениеті» «мәдени мұра мемлекеттік     |1      |8       |100           |
|бғдарламасы» Алматы 2005ж.энциклопдиялық ғылыми|       |        |              |
|мақалалар.бас редактор-Тасмағанбетов И.Н. 653  |       |        |              |
|б.                                             |       |        |              |
|«Вопросы вокальной педагогики»сбор.науч.стат.  |1      |8       |100           |
|Москва 2004г. 278б.                            |       |        |              |
|Өтеуов М.,Төлеген ұлы Ш.«Ғасырдан-ғасырға»     |1      |8       |100           |
|оқулық.Алматы 2006ж.музыка,өнер,мәдениет.318 б.|       |        |              |
|Жүніс М.проф. Қожақыметова А.проф. «Гауһар     |1      |8       |100           |
|тас», «Сұршақыз» хрестоматия-оқулық құралы.1-2 |       |        |              |
|томдар.Алматы 2009-2010жылдар.261б.            |       |        |              |






      8 ӘДЕБИЕТТЕР1
  1.   Өтеуов  М.,Төлеген  ұлы  Ш.  «Ғасырдан-ғасырға»   оқулық.музыка,өнер,
мәдениет. Алматы 2006ж. 318 б.
Қосымша әдебиеттер:

   1. Жүніс  М.,  Қожақыметова  А.  «Гауһар  тас»,  «Сұршақыз»  хрестоматия-
      оқулық.1-2 томдар 2009-2010 жылдар.Алматы.
2.       Пряничников И. «Вопросы вокальной педагогики»учеб.Москва1983г.
3.         Бейсембеков  А.  «Вокалдік  жаттығулар  мен  вокализдердің  дауыс

           Қоюдағы маңызы».
4.        Жабағин Ж. «Алқоңыр» оқулық Алматы 2013 ж.
5.        «Қазақ мәдениеті» Алматы 2005 ж.
6.        «Вопросы вокальной музыки» сбор. науч.стат. Москва 1983г.
7.         Әбуғазы М. «Сары арқа әндері» Анталогия. Алматы 2009ж.[pic]
Пәндер