Файл қосу
Пәннің мазмұны мен сабақ сағаты
«ГЕОТЕХНИКА» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050729 «Құрылыс» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған – Ахметов Б.Ж. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, «Геодезия және құрылыс» кафедрасының аға оқытушысы «_01__» __09___2014 ж. № _1_ 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Геодезия және құрылыс» кафедрасының отырысында Хаттама «_02_» __09___ 2014 жылғы, № _1_ Каф. меңгерушісі ____________ Күдеринова Н.А. 2.2. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу- әдістемелік бюросы отырысында Хаттама «_11_» __09___ 2013 жылғы, № _1_ Төрайым ____________ Бекбаева Р.С. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама «_18_» __09___ 2014 жылғы, № _1_ ОӘК төрайымы________________Искакова Г.К. 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны | |Жалпы ережелер | | | |Пәннің мазмұны мен сабақ сағаты | | | |Пәнді оқуға арналған әдістемелік құралдар | | | |Курстың форматы | | | |Курстың саясаты | | | |Баға қою саясаты | | | |Әдебиеттер | | 1. Жалпы ережелер 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Ахметов Болат Жумагалиевич, аға оқытушы; Кафедра – Геодезия және құрылыс; Байланыс ақпараты – тел: 35-84-38, № 1 корпус, кабинет № 1003; Сабақ өткізетін орын – № 1004, 1005 аудиториялар; Пәннің кредит саны – 3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: «Геотехника» пәні 5В071100 «Геодезия және картография» мамандығында оқитын студенттерге профильді таңдау пәні түрінде оқытылады. «Жоғарғы геодезия» пәні монтаж элементтерінің геометриялық дәлдігін бақылаудың теориялық және әдістемесінің қазіргі жағдайын, ғимараттарды және құрылыстың байланыстырушыларын және конструкцияларын, құрылыстағы негізгі геодезиялық қамтамасыз ету кешенінің жүйесін, құрылыстағы мүмкіндіктер мен геодезиялық жұмыстардың дәлдік есебін шешу, орындаушы түсірістер және геодезиялық жұмыстардың сапасын бағалауды үйретеді. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Өндірістік ауданда жүргізілетін монтаж элементтерінің геометриялық дәлдігін бақылаудың теориялық және әдістемесінің қазіргі жағдайын анықтау, ғимараттарды және құрылыстың байланыстырушыларын және конструкцияларын, құрылыстағы негізгі геодезиялық қамтамасыз ету кешенінің жүйесін табуды үйрету және т.б болашақ маманға қажетті білім беру болып табылады. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті: Болашақта кәсіби шеберлігін шыңдауда, өндірістік және ғылыми-техникалық жұмысында көмекші болатын теориялық және тәжірибелік білім беру жатады. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде: - құрылыстағы геодезиялық бақылау маңызы мен мазмұнын; - геодезиялық бақылау жүйесін жобалауды; 1.6 Курстың пререквизиттері: - құрылыстағы деформацияны бақылау; 7. Курстың постреквизиттері: - өндіріс алаңындағы геодезиялық жұмыстар; 2. Пәннің мазмұны мен сабақ сағаты |т/с |Тақырыптың аты |Сағат саны |Әдебиеттер | |№ | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | | | | | | | | | | | |Жоғарғы геодезияның ғылыми |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. 5-7, | | |және ғылыми техникалық | | | | | |14-20; | | |міндеттері. Қазіргі заманға| | | | | |7.1.2, б. 6-9, | | |сай жоғарғы геодезияның | | | | | |26-31; | | |дамуы, мағынасы және | | | | | |7.1.3, б. | | |перспективасы. Мемлекеттік | | | | | |17-26, 29-34. | | |геодезиялық тор туралы | | | | | | | | |жалпы мағлұмат. | | | | | | | | |Шеңберлі өлшеу әдістерімен |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1,б. 20-23;| | |өлшем жүргізу (Струве). | | | | | |7.1.2, б. | | |Бақылау журналын өңдеу | | | | | |31-40; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |34-37. | | |Эллипсоидтың негізгі |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |сызықтары және | | | | | |23-25; | | |жазықтықтары, өзара-қалыпты| | | | | |7.1.2, б. | | |қиылысу туралы ұғым | | | | | |34-35; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |42-43. | | |Жуықтау элементін |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |графикалық тәсілмен анықтау| | | | | |29-33; | | | | | | | | |7.1.2, б. | | | | | | | | |40-50; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |39-45. | | |Жуықтау элементін |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. 5-7, | | |аналитикалық тәсілімен | | | | | |34-36; | | |анықтау | | | | | |7.1.2, б. 57; | | | | | | | | |7.1.3, б. 39-42| | |Гаусс-Крюгер проекциясының |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |тегіс координаттар жүйесі. | | | | | |36-43; | | |Проекция. Проекцияның | | | | | |7.1.2, б.50-57;| | |классификациясы, | | | | | |7.1.3, б. | | |Гаусс-Крюгердің | | | | | |127-130. | | |проекциясы. | | | | | | | | |Орталық белгідегі жуықтау |1 |- |2 |1,5 |4,5 | | | |бағытын анықтау. | | | | | | | | |Белгінің биіктігін |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |аналитикалық тәсілмен | | | | | |49-65; | | |анықтау | | | | | |7.1.2, б. | | | | | | | | |94-99; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |46-62, 173-194.| | |Негізгі геодезиялық |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |жұмыстар. триангуляция, | | | | | |49-65; | | |трилатерация және | | | | | |7.1.2, б. | | |полигонометрия туралы | | | | | |94-99; | | |деректер. | | | | | |7.1.3, б. | | |Триангуляция. | | | | | |46-62, 173-194.| | |Триангуляцияның маңызы және| | | | | | | | |техникалық сипаттамасы. | | | | | | | | |Құрылу жүйесі | | | | | | | | |Бақылау ведомостін өңдеу. |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | | | | | | | |49-65; | | | | | | | | |7.1.2, б. | | | | | | | | |94-99; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |46-62, 173-194.| | |Орталық пен редукцияның |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |жөндіуін есептеу. | | | | | |49-65; | | | | | | | | |7.1.2, б. | | | | | | | | |94-99; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |46-62, 173-194.| | |Дәлдік теодолиттердің |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |құрылымы. Тағайындалуы және| | | | | |49-65; | | |есептелуі. Тексеру және | | | | | |7.1.2, б. | | |юстировка. | | | | | |94-99; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |46-62, | | | | | | | | |173-194. | | |Сфералық избытканы |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |алдын-ала есептеу. | | | | | |71-76; | | |Үшбұрышты есептеу | | | | | |7.1.2, б. | | | | | | | | |67-69, 72-73; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |72-73,76-71,140| | | | | | | | |-141. | | |Каркас ғимараттарды |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |монтаждауды бақылау | | | | | |44-47; | | | | | | | | |7.1.2, б. | | | | | | | | |77-73,136-137; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |72-77, | | | | | | | | |11-114,131-139.| | |Кірпіш қалануын және |1 |- |2 |1,5 |4,5 |7.1.1, б. | | |технологиялық | | | | | |104-113,115-120| | |құрал-жабдықты монтаждауды | | | | | |; | | |бақылау | | | | | |7.1.2, б.137; | | | | | | | | |7.1.3, б. | | | | | | | | |147-164. | |Барлығы |15 | |30 |22,5 |67,5 | | 3. Пәнді оқуға арналған әдістемелік құралдар Пәнді оқыту бойынша жасалатын әдістемелік нұсқаулықтар студент осыны оқу арқылы, пәнді игеру үрдісін өзі жетілдіре алуы керек. Нұсқаулықты әзірлеу барысында берілетін материалдардың жартысын студент өзі игеріп, әзірленуі керектігі ескерілуі қажет. Әдістемелік нұсқаулықта мынадай мәліметтер болуы керек: - пәнді оқуға кететін уақытты ұйымдастыру мен жоспарлауға кеңес беру; - пәнді оқу сценариін жазу немесес студенттің осы пәнді игеру барысындағы іс-әрекеті; - ОӘК материалдарын пайдалануға нұсқау; - әдебиетпен жұмыс жасауға нұсқау; - емтиханға әзірлік жасауға кеңес беру. Пәнді оқыту үш түрлі формада жүргізіледі – лекция, оқытушы көмегімен студенттің аудиториядағы өздік жұмысы және студенттің өздік жұмысы. Ең маңыздысы лекция болып табылады, себебі мұнда: пәннің күрделі тақырыптары ашылып, зертханалық тәжірибені анықтайды, белгілі бір эксперименттердің жүргізілу барысы көрсетіледі, қорытынды шығарылады. Ал студенттер өз күшімен түсініп, оқи алатын тақырыптар СОӨЖ және СӨЖ түрінде беріледі. 4. Курстың форматы Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 3 рет жүргізіледі, СОӨЖ уақытын қоса есептегенде. Курс форматы аралас. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мыс алы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (5 минут), дәріс (30 минут), материалдарды бекіту, 15 минут СОӨЖ беріледі. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелікті, ұсынылған әдебиеттер мен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Лабораториялық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажеит ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық СОӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе лабораториялық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туынданған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына 1 рет, кафедрада бекітілген график бойынша жекелей немесе топпен консультация түрінде СОӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, СОӨЖ және СӨЖ жоспары – кетесінде көрсетілген. 5. Курстың саясаты Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде менің сіздерге қоятын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1. Дәріс, практикалық сабақтарға қатысу әрбір студент үшін міндетті жағдай. Сабақтарға кешікпей келу керек кешікпей және сабақ үстінде бір- бірлеріңізбен сөйлеспей отыруларыңызды сұраймын. Әр дәріске немесе зертханалық сабаққа қатысқаны үшін +1 баллмен бағаланады, ал дәрісті немесе зертханалық сабақты босатып келмей қалған жағдайда -1 баллмен бағаланады. Өткен материалдарды өтеу үшін студентке оқытушы тапсырма береді және ол жұмыс тексеріледі, бірақ ол жұмысқа сіз максимал баға алалмайсыз. Әр өтелмеген сабақ тағы қосымша -2 баллмен бағаланады. 2. Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 3. Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Пунктуалды және міндеттеріңізді уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жіберуге болады және ол студентті тәртіпке салу үшін қосымша тапсырмалар беріледі. 4. Аудиториялық сабақ уақытында сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 5. Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 6. Біреуден көшіріп алу немесе плагиат болған жағдайда оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 7. Межелік аттестация қорытындысы студенттің сабаққа қатысуымен өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 8. Қорытынды аттестация дәстүрлі әдіспен билетке жауап арқылы өткізіледі. Әрбір билет үш сұрақтан тұрады. 6. Баға қою саясаты Студенттердің үлгерімін бақылау ағымдық, аралық және қорытынды бағалаумен есептеледі. Бағалау қолданыстағы «Студенттердің білімін рейтингілік бағалау туралы қаулы» бойынша іске асады. Қорытынды бақылауда емтихан алынады, ол тест немесе бақылау сұрақтары ретінде ауызша алынады. Қорытынды балл әрбір сабаққа қатысу, рефераттарды қорғау, сондай-ақ емтихан тапсыру нәтижесінде қойылады. Баға курс бойынша қойылып, ағымдық, аралық және қорытынды бақылау қорытындысынан шығарылады. Пән қорытындысын бақылау 300 баллдық шкала бойынша қойылады. «Кадастр негіздері» пәнін оқытуда екі аралық бақылау өткізіледі. 1-рейтинг қорытындысы бойынша 1 - 7 апталарда – 300 балл 2-рейтинг қорытындысы бойынша 8-15 апталарда – 300 балл. Семестрдегі жалпы балл саны – 600. Уақытында өткізілмеген тапсырмаларды 7-ші және 15-ші апталарда өткізуге болады. Егер студент сабақты себепсіз босатқан болса, оқытушы қойған баллдын 60% алады. |апта |Бақылау түрі |Жалпы | |1 |2 |3 | | |1-7 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |2 |1, 2 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | | |Өздік жұмысты орындау |20 | |3 |Үй тапсырмасы |50 | |4 |Бақылау жұмысы |40 | | |3,4 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |6 |5,6,7 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |7 |1 аралық бақылау |70 | | | | | |1-8 апталардағы жалпы балл саны |300 | | |8-15 апталардағы аудиторялық сабақтарға қатысу |30 | |10 |8,9,10 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | | |Реферат жазу |30 | |12 |Үй тапсырмасы |40 | | |11,12 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |14 |13,14 дәріс және тәжірибелік сабақтар бойынша бақылау |30 | |15 |Дискуссия жүргізу |10 | | |Үй тапсырмасы |30 | | |2 аралық бақылау |70 | |8-15 апталардағы жалпы балл саны |300 | |Емтихан бағасы |400 | |Академиялық периодқа жалпы баға саны |1000 | 7 ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі: 7.1.1 Котельников В.С., Четверик И.П. «Геотехника» методическая указания М, 2010 7.2 Қосымша: 7.2.1 Жуков Б.Н. Геодезический контроль сооружений при эксплуатации и реконструкции: Учебное пособие Новосибирск: СГГА, 1994, - 125 с 7.2.2 Ямбаев Х.К. Геодезический контроль прямолинейности и соосности в строительстве. – М.: Недра, 1986. – 264 с., ил 7.2.3 Устаевич Г.А., Малков А.Г. Геодезическое инструментоведение. Устройство, поверки и исследования теодолитов и неивелиров. – Нов- ск 2003, - 67 с. 7.2.4 Попов А.М., Пошивайло Я.Г. Геодезические приборы. Теодолиты. Нивелиры. – Тюмень, 2005. – 129с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz