Файл қосу
Экономика - математикалық әдістер
|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | | | | | |3 деңгейдегі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042.1.20.97/01-2013 | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |03.09.2013 ж | | |Оқытушыға арналған |№1 басылым | | |«Математикалық әдістерді экологияда| | | |қолдану» пәні бойынша оқу жұмыс | | | |бағдарламасы | | | «Математикалық әдістерді экологияда қолдану» пәнін оқыту-әдістемелік кешен «Экология» мамандығына арналған Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________ «_____» _____ 2013 ж. Жұмаханова Д.А., «Информатика және АТ» кафедрасының аға оқытушысы 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Информатика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Абишова 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік Бюро отырысында қарастырылды. Хаттама № ___ «_____» ____________________ 2013 ж. Төрағасы __________ 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № ___ «___»______________2013 ж. ОӘК төрайымы, бірінші проректор _______________ Г. Искакова 02.09.2010 ж №1 басылым орнына 03.09.2013 ж №2 басылым МАЗМҰНЫ |Қолданылу облысы | | |Нормативті сілтемелер | | |Жалпы жағдайлар | | |Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны | | |Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары | | |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы | | |Әдебиеттер | | 1. Қолданылу облысы «Математикалық әдістерді экологияда қолдану » пәні бойынша Оқыту- әдістемелік кешен «Экология» мамандығының студенттеріне арналған. Комплекс студенттерді пәннің мазмұнымен, пәннің көкейкестілігі мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу барысында үйренетін машықтармен таныстырады. Оқыту-әдістемелік комплекс пәнді оқыту үшін негізгі бағдар болып табылады. 2. Нормативті сілтемелер Бұл «Математикалық әдістерді экологияда қолдану» пәні бойынша Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы оқыту процесін келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес жүргізу үшін құрастырылған және реттейді: – "Экология" мамандығына ҚР МЖМБС 3.08.317-2006. Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2005ж. 23 желтоқсанындағы №779 бұйрығымен бекітілген және іске қосылғын. – СТУ 042 – РГКП – СГУ – 8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»; – ДП-042-08.10.10.12–2007 Құжатталған процедура «Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны» 3. Жалпы жағдайлар 3.1. Пәннің қысқаша мазмұны «Математикалық әдістерді экологияда қолдану» пәні «Экология» мамандығында оқитын студенттер үшін ақпараттық үрдістердегі негізгі модельдермен танысуға мүмкіндік береді. Математикалық модельді экология аумағында қолдана білу ұғымдары және олардың түрлері мен мақсаттары дәріс сабақтарында беріледі және олармен жұмыс істеу реті зертханалық сабақтарында көрсетіледі. Әдістердің мынандай түрлері қарастырылған: диференциалдық теңдеулер көмегімен әдістерін моделдеу, биологияның экстремиалдық принциптеріне бағынады. Вариациялық модель мысалдары өсімдіктер және жануарлар әлеміндегі микроорганизмдердің құрылымында кең көлемде қолдануды талап етеді. 3.2. Пәннің мақсаты Курстың нақты мақсаты болып модельдеу әдістері негізінде қызметтегі есептерді шешу және талдау үшін теориялық және практикалық түрде студенттерге кешенді білім беру. 3.3. Пән міндеті: Курстың негізгі міндеті – әртүрлі ақпараттық жүйелер үшін қазіргі заманғы ақпараттық модельдердің әдістерімен таныстыру. 3.4. Пәнді оқып, аяқтаған студенттер білуі және орындай алуы керек: 3.4.1 "Модель" және "модельдеу" ұғымдарын; 3.4.2 Экологиялық модель ұғымын; 3.4.3 Модельдеу кезінде ДЭЕМ ді қолдану; 3.4.4 Экологиялық моделдеудің есептерін шешудің әдістерін білу; 3.4.5 Есептің экономика-математикалық моделін құра білу керек; 3.4.6 Есепті шешу кезінде мадематикалық модельдерді қолдану мақсатын түсіну; 3.4.7 Есептің экологиялық математикалық моделін құра білу; 3.4.8 оқу әдебиеттерін өзбетімен оқуға логикалық танымды дамытуға мүмкіндік береді 3.5. Пән пререквизиттары: 3.5.1. Математика; 3.5.2. Экономика-математикалық әдістер; 3.5.3. Компьютерлік графика; 3.5.4. операцияларды зерттеу және оптимизация тәсілдері. 3.5.5. программалау тілдері 3.6. Пән постреквизиттары: Қарастырылмайды Оқу жоспарынан ақпарат Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредит | |1 |2 |3 | |Дәріс сабақтары | |«Математикалық әдістерді экологияда |1 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |қолдану» курсының мақсаты мен | |«Информатика», Москва, 1999 | |міндеттері. | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |«Модель» түсінігінің анықтамасы. |2 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |Математикалық модель құрудың кезеңі | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Модельдеу диференциалдық теңдеулер |2 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |негізінде | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Логикалық модель |3 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |Дескрептивті модель | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Экологиялық жүйелер моделі |4 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |Қоңыздар популяциясының экологиялық | |«Информатика», Москва, 1999 | |моделі | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Модель қасиеттері |1 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |Дескрептивті модель түрі, популяция | |«Информатика», Москва, 1999 | |динамикасы | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Модельдердің сандық және сапалақ |2 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |бағалары | |«Информатика», Москва, 1999 | |Математикның жаңа мүмкіндіктері | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Зертханалық жұмыс | |Математикалық модельдің аналитикалық |1 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |зерттеуі | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |«Фермер - Кактусшы» экологиялық ойынын|2 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |құру | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Эпидемияның математикалық моделі |2 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | | | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Паротит ауыруының мысалдары негізінде |2 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |эпидемия моделін құру | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Атмосфералық ауаның ластануы |2 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | | | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Популяция динамикасының моделі. |3 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | |Мальтус моделі | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | |Қосылған екі түрдің экологиялық жүйесі|3 |1.А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, | | | |«Информатика», Москва, 1999 | | | |г. | | | |Бережная Е. В., Бережной В. | | | |И. | | | |2. Математические методы | | | |моделирования экологических | | | |систем. — М., 2001 | | | |3.Н.Н.Моисеев Модели экологии| | | |и эволюция-М.знание, 1991г | | | |4.М.Бигон, Дж.Харпер, | | | |Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, | | | |Мир,1989 г | 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 5.1 Студенттің оқытушы басқаруымен өздік жұмыс тақырыптары СОӨЖ №1 -2 Экологиялық жүйелердің математикалық моделінің тарихи көрінісі СОӨЖ №2 Моделдеу танымдық әдісі СОӨЖ №3 Популяциялардың динамикасын модельдеу. a. Дискретті көбеюмен популяциядағы ішкі түрдегі конкуренция; b. Үздіксіз көбеюмен популяциядағы сыртқы түрдегі конкуренция; c. Түраралық конкуренция; d. Жыртқыш – жемтік жүйесі. СОӨЖ №4 Экологияда әдістер мен моделдердің математикалық түрі. СОӨЖ №5 Ашық жүйелердің математикалық моделі СОӨЖ №6 Жыртқыш- жемтік жүйесінің логикалық моделі Лотке- Вольтерра СОӨЖ №7 Популяция дамуынын биологиялық дамуы СОӨЖ №8 Д.О. Логофет миграциялық схемасы СОӨЖ №9 Формалдау СОӨЖ №10 Моделдердің құру қалыпы 5. 2 Студенттердің өздік жұмыстарына арналған сұрақтар СӨЖ №1. Ақпараттық модельдеу: Жүйетануға кіріспе. Орта. Жүйеге ену және шығу. «Қара жәшік» СӨЖ №2 Ақпараттық модельдеу: Құрылым. Ақпараттық модель. Жүйелік классификация. СӨЖ №3 Графтардағы ақпараттық модельдер: Негізгі ұғымдар. Классификациялар. Блок-схемалар. СӨЖ №4 Кестелік ақпараттық модельдер: Негізгі ұғымдар. «Объектілер- қасиеттер» типті кестелер. «Объектілер-объектілер» типті кестелер. СӨЖ №5 Кестелік ақпараттық модельдер: Күрделі типті кестелер. Есептелетін кестелер. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта Кесте 3 |Тақырыптар |Көрнекілік |Өзбетімен оқуға |Бақылау | | |құрал, |сұрақтар |түрі | | |плакаттар, | | | | |техникалық | | | | |жабдық | | | |Дәріс сабақтары |Зертханалық | | | | | |жұмыстар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Ақпараттық |Ақпарат. Негізгі |Дәріс |«Ақпараттық |Ауызша | |моделдеу |анықтамалар. |конспектісі, |моделдеу», | | | |Ақпаратты көрсету |компьютер |«Экологиялық | | | |әдістері. Сандарды | |моделдеу» дегеніміз| | | |көрсету формалары. | |не? «Математикалық | | | | | |әдістерді | | | | | |экологияда қолдану»| | | | | |курсының міндеттері| | |«Модель» |Модель құрып, |Дәріс |Модель дегеніміз |Ауызша | |түсінігінің |үйрену |конспектісі, |не? | | |анықтамасы. | |компьютер |Модельдеуді қалай | | | | | |түсінесіз? | | | | | |Модельдеу жүйесі | | | | | |деген не? | | | | | |Модельдер неше | | | | | |топқа бөлінеді? | | |Модельдеу мақсаты |Модель құру үшін |Дәріс |Модельдеу қандай |Ауызша | | |қолданылатын әдіс- |конспектісі, |мақсатты көздейді? | | | |тәсілдері |компьютер |Редукционизм | | | | | |принципі деген не? | | | | | |Эволюция принципін | | | | | |қалай ұғасыз? | | | | | |Рационалдық | | | | | |принципті қалай | | | | | |түсінуге болады? | | |Математикалық |Математикалық |Дәріс |Модельдеуді неден |Ауызша | |модельдің |модельдің |конспектісі, |бастаған дұрыс? | | |аналитикалық |аналитикалық |компьютер |Объект белгілерін | | |зерттеуі |зерттеуі | |айқындауды қалайша | | | | | |түсінесіз? | | | | | |Формалдау ұғымы | | | | | |нені білдіреді? | | | | | |Модельдеудің | | | | | |дұрыстығын | | | | | |тексермесе не болуы| | | | | |мүмкін? | | |«Фермер - |«Фермер - Кактусшы»|Дәріс |Математикалық |Ауызша | |Кактусшы» |экологиялық ойынын |конспектісі, |модель деп нені | | |экологиялық ойынын|құру |компьютер |ұғасыз? | | |құру | | |Компьютерлік | | | | | |модельдің түрлері | | | | | |қандай? | | |Эпидемияның |Эпидемияның |Дәріс |Модельдердің қандай|Ауызша | |математикалық |математикалық |конспектісі, |қасиеттерін | | |моделі |моделі |компьютер |білесіз? | | | | | |Модельдің | | | | | |симметриялық | | | | | |қасиетін қалай | | | | | |ұғасыз? | | | | | |Модельдің | | | | | |транзитивтік | | | | | |қасиетін қалай | | | | | |ұғасыз? | | | | | |Модельдің | | | | | |рефлексивтік | | | | | |қасиеті | | |Паротит ауыруының |Паротит ауыруының |Дәріс |Модельдің сандық |Ауызша | |мысалдары |мысалдары негізінде|конспектісі, |сипаты деген не? | | |негізінде эпидемия|эпидемия моделін |компьютер |Модельдің сапалық | | |моделін құру |құру | |сипаты деген не? | | | | | |Модельдердің сандық| | | | | |және сапалық | | | | | |бағалау | | | | | |параметрлері | | | | | |қандай? | | |Атмосфералық |Атмосфералық ауаның|Паскаль тілі |Ресурстар түрлері |Жазбаша | |ауаның ластануы |ластануы | |қандай атап көрсету| | | | | |керек | | |Популяция |Популяция |Дәріс |Мальтус моделі |Жазбаша | |динамикасының |динамикасының | |деген не? | | |моделі. Мальтус |моделі. Мальтус | | | | |моделі |моделі | | | | |Қосылған екі |Қосылған екі түрдің|Дәріс |Экологиялық жүйе |Жазбаша | |түрдің экологиялық|экологиялық жүйесі | |түсінігі | | |жүйесі | | | | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы Кесте 4 |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік |Экз. саны |Студенттер саны |Жабдықталу | |құралдардың аттары | | |% | |1 |2 |3 |4 | |Дмитриев В.И. Прикладная теория |8 |10 |82% | |информации. – М.: Высшая школа, | | | | |1989 | | | | |Куправа Т.Д. Создание и |3 |10 |30% | |программирование баз данных | | | | |средствами СУБД. М.: Мир, 1991 | | | | |Айтчанов Б.Х. Модели и методы |3 |10 |30% | |статистического анализа и синтеза| | | | |нелинейных динамических систем. –| | | | |Алматы: КазНТУ, 2003 | | | | | Математические методы |20 |10 |100% | |моделирования экологических | | | | |систем. — М., 2001 | | | | |Бережная Е. В., Бережной В. И. |11 |10 |100% | |Математические методы | | | | |моделирования экологических | | | | |систем. — М., 2001 | | | | |А.В.Могилев , Е.К.Хеннер, |15 |10 |100% | |«Информатика», Москва, 1999 г. | | | | |Н.Н.Моисеев Модели экологии и |5 |10 |50% | |эволюция-М.знание, 1991г | | | | |М.Бигон, Дж.Харпер, Таусенд. |5 |10 |50% | |Экология. Е.1-2,М,, Мир,1989 г | | | | 8. Әдебиеттер 8.1. Негізгі әдебиеттер 8.1.1. Дмитриев В.И. Прикладная теория информации. – М.: Высшая школа, 1989 8.1.2. Куправа Т.Д. Создание и программирование баз данных средствами СУБД. М.: Мир, 1991 8.1.3. Айтчанов Б.Х. Модели и методы статистического анализа и синтеза нелинейных динамических систем. – Алматы: КазНТУ, 2003 8.1.4. Математические методы моделирования экологических систем. — М., 2001 8.1.5. Н.Н.Моисеев Модели экологии и эволюция-М.знание, 1991г 8.1.6. М.Бигон, Дж.Харпер, Таусенд. Экология. Е.1-2,М,, Мир,1989 г 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1. Акулич И. Л. Математическое программирование в примерах и задачах. – М.: «Высшая школа», 1986 8.2.2. Бережная Е. В., Бережной В. И. Математические методы моделирования экологических систем. — М., 2001 8.2.3. Калихман И. Л. Сборник задач по математическому программированию. — М.: «Высшая школа», 1975 8.2.4. Информатика. Базовый курс.Учебник для ВУЗов под ред. С. В. Симоновича.- Спб: Питер, 2002.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz