Файл қосу
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі
| ҚАЗАҚСТАН РЕСУПБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ-ның 3 бөлім денгейі |ПОӘК |ПОӘК 042- 18.10. | | | |100/01-2013 | |ПОӘК «Бейорганикалық және аналитикалық |«18» 09 2013| | |химия» пәні бойынша оқу- жұмыс |№1 басылым | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Бейорганикалық және аналитикалық химия» 5В080100 - «Аграномия» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 1. ӘЗІРЛЕНГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ: ________ « 28 » __08___2013ж Р.С.Абекова педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент м.а. « Химия» кафедрасы 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. «Химия» кафедрасы отырысында « 28» _08___ 2013ж. № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі_________________ Б.Х.Мусабаева 2.2. Инженерлік-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «12» 09.2013ж №1 хаттама Төрайымы, доцент _______________ С.С.Төлеубекова 3.БЕКІТІЛДІ : Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «18 » 09. 013 ж., № 1_______ хаттама ОӘК төрайымы, проректор _______________ Г.К.Искакова 4. Алғашқы рет енгізілген 1. ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ «Химия» химияның негізгі стехиометриялық заңдары мен түсініктері, периодтық заң мен зат құрылысы, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық процестер, комплекс қосылыстар сияқты теориялық мәселелер қарастырылады. Олардың қолдану обылыстары көрсетіледі. «Бейорганикалық химия» бөлімінде химиялық элементтердің атом құрылысы, табиғатта таралуы, алынуы, қасиеттері, биологиялық ролі, қолданылуы және қосылыстары қарастырылады. «Аналитикалық химия» бөлімінде сапалық химиялық талдау,сандық талдау,физика-химиялық талдау әдістері, ауылшаруашылық өнімдерін кеңінен талдау жүргізілуге қазіргі қойылатын талаптар:тез,қатесіз,дәл анықтау және әдіс өнімділігі ,талдаудың маңызы қамтылған. Химияның бұл бөлімдері студенттерге барлық жаратылыстану пәндерін игеруге көмегін тигізеді. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Бейорганикалық химия» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді. -5В080100 « Аграномия » мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты ҚР МЖМБС №1080 ҚР Білім және ғылым министрлігі бұйрығымен 23.08.2013 ж енгізілген және бекітілген. -5В080100 « Аграномия » мамандығына арналған типтік жоспар №158 ҚР Білім және ғылым министрлігі бұйрығымен 10.04.2013 ж енгізілген және бекітілген. - СТУ 042- СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты. - ДП 042- 1.07.2012 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1. «Бейорганикалық және аналитикалық химия» пәнінің қысқаша сипаттамасы: «Химия» химияның негізгі стехиометриялық заңдары мен түсініктері, периодтық заң мен зат құрылысы, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық процестер, комплекс қосылыстар сияқты теориялық мәселелер қарастырылады. Олардың қолдану обылыстары көрсетіледі. Атом құрылысы қазіргі кванттық теория тұрғысына баяндалып және периодтық жүйемен байланысы көрсетіледі. Химиялық байланыстар ұқсастықтары мен айырмашылықтары айтылып, ковалентті байланыс ВБТ мен МОТ тұрғысынан түсіндіріледі, сондықтан күрделі материалдарды саналы түрде түсінуге жағдай жасайды. «Бейорганикалық химия» бөлімінде химиялық элементтердің атом құрылысы, табиғатта таралуы, алынуы, қасиеттері, қолданылуы және қосылыстары,олардың биологиялық ролі қарастырылады. Химияның бұл бөлімдері студенттерге барлық жаратылыстану пәндерін игеруге көмегін тигізеді. «Аналитикалық химия» бөлімінде сапалық химиялық талдау,сандық талдау,физика-химиялық талдау әдістері, ауылшаруашылық өнімдерін кеңінен талдау жүргізілуге қазіргі қойылатын талаптар:тез,қатесіз,дәл анықтау және әдіс өнімділігі ,талдаудың маңызы қамтылған. Химияның бұл бөлімдері студенттерге барлық жаратылыстану пәндерін игеруге көмегін тигізеді. 3.2. Курс мақсаты Бұл фундаментальды пәннің теориялық негіздерін білу және оларды практикада (ауыл шаруашылығы облыстарында, экологияда, денсаулық сақтау саласында, фармакологияда,өндірісте,т.б.) пайдалана білу. 3.3. Пәндерді оқытудағы негізгі міндеттер - студенттердің дүние танымының дамуына әсер ету ; - қоршаған ортаға көзқарастарын қалыптастыру; - химиялық құбылыстар арқылы материалдық философияның заңдарын түсіндіру; - бір заттың екінші затқа айналу механизмін түсіндіру. 3.4. Оқып- білудің нәтижесінде студент мыналарды: - химиялық реакциялар теңдеулерін (молекулалық, иондық, ионды- молекулалық, тотығу-тотықсыздану реакцияларының ) құрастыра білуі; - негізгі стехиометриялық және фундаментальды заңдарды меңгеруі; - зертханалық құрал-жабдықтарды, аспаптарды игеруі; - зертханалық тәжірибелерді істей алуы; - концентрациялары дәл ерітінділер дайындай білуі; - зертханалық тәжірибелер нәтижелерін өңдей білуі, талдай білуі, графиктер мен диаграмалар сала білуі; - талдау әдістерін жүргізе білуі тиіс. 3.5. Курстың пререквизиттері: Курсты меңгеру үшін студент мектепте оқығанда « Химия», «Биология», «Физика», «Математика» курстарын терең игеруге тиіс 3.6. Курстың постреквизиттері: Бұл пәндерді оқығаннан алынған білім биология пәнінде(клетка құрылылысы және клетка аралық алмасу реакциялары, фотосинтез, лементтер және олардың қосылыстарының биологиялық ролі) ,жануарларанатомиясы пәнінде (қаңқаның құрылысы және құрамы, биологиялық сұйықтықтар және олардың құрамы),биологиялық химия пәнінде(ағзадағы заттар алмасу және химиялық процестер) қолданылады. 1-кесте. Оқу жоспарынан көшірме: |курс|Семестр |Кредит |Дәріс | | | |саны |сағ. | |1 |2 |3 |4 | |1-микромодуль – Химияның негізгі түсініктері, заңдары | | |Дәріс сабақтар | | |1 |Химияның негізгі заңдары(энергия және масса |1 | | | |сақталу заңдары; эквиваленттер және Авогадро | |8.1.1.-8.1.6| | |заңдары; құрам тұрақтылық,еселік қатынастар | | | | |заңдары) | | | |2 |Д.И.Менделеевтің периодтық заңы және атомдар |1 |8.1.1.-8.1.5| | |құрылысы .Химиялық байланыс. | | | | | Зертханалық | | | | |сабақтар | | | |1. |Бейорганикалық қосылыстардың негізгі |1 |8.1.6 | | |кластары. | | | |2. |Металдың эквивалентінің молярлық массасын |1 |8.1.6 | | |анықтау. | | | | 2-микромодуль – Химиялық процестердің заңдылықтары | | | | | | | |Дәріс сабақтар | | | |1 |Химиялық процестердің энергетикасы. |1 |8.1.2.-8.1.5| |2 |Химиялық кинетика және тепе-теңдік . |1 | | | | | |8.1.3.-8.1.5| | | Зертханалық | | | | |сабақтар | | | |1. |Нейтралдану реакциясының энтальпиясын |1 |8.1.6 | | |анықтау. | | | | 2.|Химиялық кинетика.химиялық тепе-теңдік. |1 |8.1.6 | | 3-микромодуль – Ерітінділер.Ерітінділерде жүретін химиялық | | | |реакциялар | | | | | | | |Дәріс сабақтар | | | |1. |Ерітінділер.Электролит ерітінділері.ЭДТ. |1 |8.1.1.-8.1.6| | 2.|Тұздар гидролизі. |1 |8.1.1.-8.1.5| | 3.|Тотығу-тотықсыздану реакциялары. |1 |8.1.2.-8.1.4| | | | |. | | | Зертханалық | | | | |сабақтар | | | |1. |Ерітінділер.Әртүрлі концентрациялы |1 |8.1.6 | | |ерітінділер дайындау. | | | | 2.|Судың диссоциациясы.Сутектік көрсетсеткіш |1 |8.1.6 | | |Туздар гидролизі. | | | | 3.|Тотығу-тотықсыздану реакциялары. |1 |8.1.6 | | 4-микромодуль – Электрохимиялық процестер. | | | | | | | |Дәріс сабақтар | | | |1. |Электрохимиялық процестер.Металдардың |1 |8.1.5. | | |электродтық потенциалдар қатары. | | | | |Гальваникалық элементтер. | | | | 2.|Электролиз. Электролиз заңдары. |1 |8.1.2. | | | | |8.1.5. | | 3 |Коррозия,оның негізгі түрлері.Коррозиядан |1 |8.1.2. | | |қорғау әдістері. | |8.1.5. | | | | | | | |Зертханалық сабақтар | | | |1. |Гальваникалық элементтер. |1 |8.1.6 | | 2.|Электролиз. |1 |8.1.6 | | 3.|Коррозия.Оның негізгі түрлері. |1 | | | 5-микромодуль – Элементтер химиясы. | | | Дәріс | | | | |сабақтар | | | |1. |Биогенді элементтер.Металдар және олардың |2 |8.1.4-8.1.5 | | |қосылыстарының негізгі қасиеттері мен | | | | |биологиялық ролі. | | | | 2.|Комплексті қосылыстар. |1 |8.1.2-8.2.1 | | 3.|Металеместер және олардың қосылыстарының |2 |8.1.1-8.1.4 | | |негізгі қасиеттері мен биологиялық ролі. | |; | | | | |8.2.2-8.2.3 | | | | | | | |Зертханалық сабақтар | | | |1. |Металлдардың жалпы қасиеттері. |1 |8.1.6 | | 2.|Комплексті қосылыстар. |1 |8.1.6 | | 3.|Бейметалдардың химиялық қасиеттері.. |1 |8.1.6 | | 6-микромодуль – Аналитикалық химия. | | | Дәріс | | | | |сабақтар | | | |1. |Талдау әдістері:сапалық химиялық, сандық, |2 |8.1.1-8.1.6,| | |физико химиялық. | |8.2.2,8.2.3 | | | Зертханалық | | | | |сабақтар | | | |1. |Комплексонметрлік әдіс. Судың кермектілігін |1 |8.1.8 | | |анықтау. | | | | 2.|Комплексонметрлік әдіс. Сүттегі кальцийдің |1 |8.1.8 | | |мөлшерін анықтау. | | | 5.СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1. Химиялық байланыс түрлері,байланыстың бағыты,қасиеттері. 5.2. Катализ.Катализдің түрлері, маңызы. 5.3. Буфер ерітінділер. 5.4. Электрохимиялық процестердің маңызы 5.3. Биогенді элементтердің ролі 5.4. Потенциометрия.Ерітіндінің рН-ын рН-метрмен анықтау. 6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3 кесте – пәннің оқу-әдістемелік картасы |Тақырыбы |Көрнекті |Өздік |Бақылау | | |құралдар, |меңгерілеті|нысанасы | | |ТОҚ, |н сұрақтар | | | |зертханалық | | | | |тақталар | | | | |(стенд) | | | |Дәрістер |Зертханалық |СӨЖО | | | | | |сабақтар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Химияның негізгі |Бейорганикал|№1 |8.3.1., |Эквивалент |Есептер | |заңдары(№1 |ық қосы- |такырып |химиялық |заңын,Авога|шығару | |такырып) |лыстың | |ыдыстар,реак|дро заңын, | | | |кластары. | |тивтер |стехиометри| | | | | | |ялық заңдар| | | | | | |ды меңгеру | | |Д.И.Менделеевтің |Металл экви-|№2 |8.3.1., |Атом |Ауызша | |периодтық заңы |валентінің |такырып |Эквивалент- |құрылысын, |сұрау | |және атомдар |молярлы | |Анықтауға |хим.байла- | | |құрылысы (№2 |массасын | |арналған |нысты | | |такырып) |аңықтау | |құрал. |меңгеру | | |Химиялық |Нейтралдау |№3 |8.3.1., |Энтальпия, |Ауызша | |процестердің |реакциясы- |такырып |Химиялық |энт ропия, |сұрау, | |энергетикасы(№3 |энтальпия- | |ыдыстар, |термохимия | | |такырып) |сын анық- | |реактивтер, |және оның | | | |тау. | |колориметр. |заңдарын | | | | | | |меңгеру. | | |Химиялық кинетика|Хим.реакция |№4 | |Химиялық |Ауызша | |және химиялық |жылдамдығы |такырып |Химиялық |кинетика |сұрау, | |тепе-теңдік (№4 |на әсер ете-| |ыдыстар, |негізін |есептер | |такырып) |тін фактор- | |реактивтер, |меңгеру |шығару | | |лар, | |термометр, | | | | | | |секундомер. | | | |Ерітінділер.Бейэл|Химиялық |№5 | |Ерітінділер|Ауызша | |ектролиттердің |тепе-теңдік.|такырып |Химиялық |концентра-ц|сұрау, | |қасиеттері.Электр| | |ыдыстар, |иясының |есептер | |олиттер.ЭДТ. (№5 | | |реактивтер, |өрнектелуін|шығару | |такырып) | | |ЭӨ-ті анық- |,бейэлектро| | | | | |тауға |-литтер мен| | | | | |арналған |электролит-| | | | | |құрал. |тердің | | | | | | |қа-сиеттері| | | | | | |н меңгеру | | |Тұздар гидролизі.|Тұздар |№6 |Химиялық |Тұздар |Тұздар | |(№6 тақырып) |гидролизі. |тақырып |ыдыстар, |гидро |гидролизі| | | | |реактивтер |лизін,гидро|теңдеуін | | | | | |- |жазу | | | | | |лиз | | | | | | |дәрежесі, | | | | | | |ерітінді | | | | | | |орта | | | | | | |сын | | | | | | |меңгеру. | | |Тотығу-тотықсыз- |Т.Т.Р-на |№7 |Химиялық |Т.Т.Р.теңде|Т.Т.Р. | |дану реакциялары.|ортаның |тақырып |ыдыстар, |у |теңдеуін | |(№7 тақырып) |әсері. | |реактивтер. |ін құру,то-|қуру, | | | | | |тықтырғыш |есептер | | | | | |пен тотық- |шығару. | | | | | |сыздандыр- | | | | | | |ғышты анық | | | | | | |тауды меңге| | | | | | |ру. | | |Электрохимиялық |Гальвани |№8 |Химиялық |Электрохи- |Электро- | |процестер (№8 |Элементінің |тақырып |ыдыстар, |миялық тіз-|хим.тіз- | |тақырып) |э.қ.к. анық-| |реактивтер, |бекті |ек құру, | | |тау. | |Гальвани |құруды |э.қ.к. | | | | |элементі. |оның э.қ.к.|анықтау. | | | | | |анықтауды | | | | | | |меңгеру. | | |Биогенді |Металдар |№9тақырып|Химиялық |металдардың|Ауызша | |элементтер.Метал-|және | |ыдыстар, |қосылыстар |сұрау, | |дар және олардың |олардың | |реактивтер. |ын алуды, |есептер | |қосылыстарының |қосылыстар | | |қасиеттерін|шығару | |қасиеттері мен |ының қа- | | |зерттеуді | | |биологиялық |сиеттері. | | |игеру. | | |ролі(№9,10 | | | | | | |тақырып) | | | | | | |Комплексті |Комплексті |№11тақыры| |Комплексті |Ауызша | |қосылыстар (№10 |қосылыстар- |п |Химиялық |қосылыстар-|сұрау, | |тақырып) |ды алу,құры-| |ыдыстар, |дың құрылы |есептер | | |лысын анық- | |реактивтер |сын анықтап|шығару | | |тау. | | |жіктеуді | | | | | | |игеру. | | |Металеместер және|Металл емес-|№11 |Химиялық |Металемес- |Ауызша | |олардың |тер және |тақырып |ыдыстар, |тердің |сұрау | |қосылыстарының |олардың қо- | |реактивтер. |қосы- | | |қасиеттері мен |сылыстары- | | |лыстарын | | |биологиялық |ның қасиет- | | |алуды,қа-си| | |ролі(№12,13 |тері. | | |еттерін | | |тақырып) | | | |зерттеуді | | | | | | |игеру. | | |(№ 14,15 тақырып)|Комплексоном| |Химиялық |Физика-хи- |Ауызша | |Талдау |етрлік әдіс,| |ыдыстар, |миялық |сұрау, | |әдістері:сапалық |судың кер- | |реактивтер. |тал-дау |есептер | |химиялық, сандық,|мектігін жә-| |ФЭК, |әдістерін |шығару | |физико химиялық. |не сүттегі | |рН-метр. |игеру. | | | |кальцийдің | | | | | | |мөлшерін | | | | | | |анықтау.Физ.| | | | | | |хим.талдау | | | | | | |әдістері. | | | | | 7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 4 кесте - оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, |Дана (сана) |Студенттердің саны|Қамтамасыз етілу | |оқу-әдістемелік | | |пайызы | |құралдардың атауы | | | | |1 |2 |3 |4 | |8.1.1 |50 |6 |100 | |8.1.2 |100 |6 |100 | |8.1.3 |10 |6 |100 | |8.1.4 |10 |6 |100 | |8.1.5 |60 |6 |100 | |8.1.6 |10 |6 |100 | |8.1.7 |10 |6 |100 | |8.1.8 |8 |6 |100 | |8.1.9 |10 |6 |100 | |8.1.10 |1 |6 |17 | |8.2.1 |15 |6 |100 | |8.2.2 |1 |6 |17 | |8.2.3 |1 |6 |17 | 8. Әдебиеттер 8.1. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1.Бірімжанов Б.А., Нурақметов Н.Н. Жалпы химия. Алматы.: «Рауан», 1990., 8.1.2.Ділманов.Б.М..Ділманова З.Б.Жалпы химияның теориялық негіздері. Алматы,2009,-194б. 8.1.3. Ділманов .Б.М..Тапалова А,С,Жалпы және бейорганикалық химия практикумы.Астана,2009,-319б 8.1.4. Ахметов Н.С. Общая и неорганическая химия. М.: Высш.шк. 1982- 530с 8.1.5. Бишімбаева Г.Қ Жалпы химия. Студенттердің өздік жұмыстарына арналған оқу-әдістемелік құрал.Алматы,2007,- 136б. 8.1.6.Угай Я.А. Неорганическая химия. М.: «Высшая школа», 1989, -462 б. 8.1.7. Кабдулкаримова К.К., Омарова Н.М. Студенттің өздігінен орындауына арналған әдістемелік құрал.Семей, 2007, -39 б. 8.1.8. Яшкарова М.Г.,Омарова Н.М., Кабдулкаримова К.К., Мусабаева Б.Х. Бейорганикалық хмиядан зертханалық жұмыстар. 8.1.9.Омаров Т.Т.,Танашева М.Р. Бейорганикалық химия(таңдамалы тараулар),Алматы 2008, 8.1.10. Кабдулкаримова К.К., Омарова Н.М. ,Абекова Р.С. Жалпы химия курсы бойынша есептер мен жаттығулар. Оқу құралы. Семей, 2012, -138 б. 8.2. Қосымша әдебиеттер 8.2.1.Аханбаев К.А. Химия негіздері. Алматы. «Мектеп» 1987 – 391 б. 8.2.2 Общая и неорганическая химия : Учеб.пособие для вузов/В.И.Елфимов, А.И.Бережной и др. –М.: Высш.школа,2006.- 286с (для вузов). 8.2.3 Хаускрофт. Современный курс общей химии . Учеб. для вузов Т.1,2 –М.: Мир,2002. -540с и 527с. 8.3. Плакаттар 8.3.1. Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесі 8.3.2. Металдардың кернеу қатары. 8.3.3. Тұздар мен негіздердің суда ерігіштігі. 8.3.4. Комплекс иондардың тұрақсыздық константасы. 8.3.5.Аз еритін заттардың ерігіштік көбейтіндісі. 8.3.6. Негіздер мен қышқылдардың диссоциация константасы.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz