Файл қосу
Дүниетану сабақтарында
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. 8 | | | |/01-2013 | |ПОӘК | | | |Мұғалімдерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |_______.2013 ж. | | |«Қоршаған ортаны оқыту | | | |әдістемесі» | | | |» | | | «Қоршаған ортаны оқыту әдістемесі» пәні бойынша электрондық оқу-әдістемелік кешен 5В010200 «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 -15 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж,. Жумадилова Р.Ж. Биология кафедрасы. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Биология кафедрасында отырысында «____»___________ 20___ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі қ.а._______Қуаныбаева М.Г. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 20___ж. №____ хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған «____»___________ 20___ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН МАЗМҰНЫ: 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Пән мазмұны, пәннің модульдік бөлінуі 5. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны 6. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 7. Оқу – әдістемелік әдебиеттер тізімінің қамту кестесі 8. Әдебиет және қорлар 1.ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Қоршаған ортаны оқыту әдістемесі» пәні «5В010200 «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған. ПОӘК студенттерді курс мазмұнымен, өзектілігімен, қажеттілігімен, саясатымен және студенттің оқу үдерісінде қандай дағдылар мен іскерлікті үйренетінімен таныстырады. 2. НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Бұл оқу әдістемелік кешен төменгідегі нормативті құжаттар негізінде әзірленген. 1. Осы стандартта келесі нормативті құжаттардан сілтемелер пайдаланылады; 2. 2007 жылдыњ 27 шілдесіндегі Ќазаќстан Республикасының «Білім туралы» Заңы; 3. ЌР МЖМБС 5.04.019–2008 «Жоғары білім. Бакалавриат. Негізгі ережелер» ; 4. ЌР ЕР 40.1.01–2008 «Қазақстан Республикасы стандартизациялауының 5. мемлекеттік жүйесі». Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын құруға, мазмұндауға, рәсімдеуге, мазмұнына және белгілеуге қойылатын жалпы талаптар; 6. ҚР МЖМБС 5.05.001–2005 «Жоғары оқу орнынан кейінгі және жоғары білім беру оқу пәндерін кодтау жүйесі». 7. ҚР МЖМБС дистанттық білім беру технологиясы бойынша оқыту жүйесі жағдайы 8. ҚР МЖМБС дистанттық білім беру технологиясы бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібі «19» 01.2012г №112. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Бастауыш мектеп мұғалімдерін дайындау жүйесінде бұл курстың орны ерекше. Оқыту әдістемесінің басты мақсаты - дүние танудың мектептік курс бағдарламасын меңгеріп, оқушыларға берілетін ғылыми мәліметтердің мазмұнын меңгеруге бағытталады. Курс болашақ мамандарга тек қана теориялық білім ғана емес, практикалық дайындықты да қарастырады: сабақтар өткізу, бақылау ұйымдастыра білу, серуендер, экскурсиялар жүргізу, тәжірибелер жасау. Дүние тану пәні бойынша студенттер оқушыларды өлі және тірі табиғат объектілерімен таныстыру негіздерін қарастырып, дүние тану сабақтарын жоспарлауды үйрннеді. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Курс болашақ мамандарга тек қана теориялық білім ғана емес, практикалық дайындықты да қарастырады: сабақтар өткізу, бақылау ұйымдастыра білу, серуендер, экскурсиялар жүргізу, тәжірибелер жасау. Дүние тану пәні бойынша студенттер оқушыларды өлі және тірі табиғат объектілерімен таныстыру негіздерін қарастырып, дүние тану сабақтарын жоспарлауды үйрннеді. 3.2 Курстың мақсаты Бастауыш мектеп мұғалімдерін дайындау жүйесінде бұл курстың орны ерекше. Оқыту әдістемесінің басты мақсаты - дүние танудың мектептік курс бағдарламасын меңгеріп, оқушыларға берілетін ғылыми мәліметтердің мазмұнын меңгеруге бағытталады. Курс болашақ мамандарга тек қана теориялық білім ғана емес, практикалық дайындықты да қарастырады: сабақтар өткізу, бақылау ұйымдастыра білу, серуендер, экскурсиялар жүргізу, тәжірибелер жасау. Дүние тану пәні бойынша студенттер оқушыларды өлі және тірі табиғат объектілерімен таныстыру негіздерін қарастырып, дүние тану сабақтарын жоспарлауды үйрннеді. Дүние тануды оқыту әдістемесі пәнін оқу барысымда төмендегі міндеттер қойылады: - педагогикалық іс-әрекетінде студент жаратылыстану ғылымдары саласындағы білімін пайдалана білу; - оқытушылық және оқу-тәрбие жұмысын жүргізе білу; - оқытудың әдіс-тәсілдерін, оқытуды ұйымдастырудың формаларының, қажетті құралдардың әртүрлі түрлерін пайдалана білу; - оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда методикалық білімдерін пайдалану: тірі табиғат объектілерін бақылау, түсіндіре білу, оқу процесінде пәнаралық байланысты жүзеге асыру, өлкелік табиғат қорғау жұмыстарын ұйымдастыру, экологиялық ағарту жұмыстары; табиғат объектілерін дұрыс пайдалану - табиғи материалдарды жинай білу, коллекцияларды, гербарийлерді сабақтарда қолдана білу; мектеп участогінде жұмыстар ұйымдастыра білу,таратпа материалдарды жасау және оны оқу процесінде пайдалана білу; - алдыңғы қатарлы педагогикалық іс-тәжірибені талдай білу және пайдалану; - техникалық оқу құралдарын пайдалана білу. 3.3 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері биологиялық ғылым салаларынан теориялық білім беру; -тірі организмдердің тіршілік жағдайы жайында білім беру; -биосфера, экология, тіршілік орталары туралы толық мағлұмат беру; -студентерге мектепалды дайындығын жүзеге асыруда ұймдастыратын жұмыс түрлері мен әдістерін меңгерту; - бастауыш мектеп о0ушыларын қоршаған ортамен таныстырудың балаларды дамытудағы маңызын саралау; -қоршаған ортамен таныстыру бойынша ұйымдастырылатын жұмыс түрлерін үйрету; -түрлі сабақтар түрлерін ұйымдастыруға жаттықтыру; -бақылау түрлерін, оны ұйымдастырудың әдістерін және бақылау нәтижелерін қорытындылауды үйрету; -оқытудың әдістері мен құралдарын іріктей білуге үйтеру, жаттықтыру; - топсаяхатты, серуенді ұйымдастыру түрлері мен әдістерін үйрету; - мектеп алды балаларының қоршаған дүниені танып білу дағдыларын қалыптастыру жолдарын үйрету; - оқу тәрбие жұмыстарын ұйымдастырудың белсенді жаңа технологиясын қолдануға жаттықтыру. 3.4 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: Студенттер білуге тиіс: - жергілікті жердің өсімдік жануарларын; - мектеп алды балаларының физиологиялық психологиялық ерекшеліктерін; - арнайы және ғылыми терминдермен атауларды және оны пайдаланады . Студенттер меңгервтін дагдылар : - қоршаған орта бойынша білім беруге байланысты тақырыптык жоспар құру; - сабақта жана технологияны пайдалану., бөлме өсімдіктерімен жануарларын күту; - фенологиялық бақылау жүргізу; - табиғатқа бақылау жүргізу дәптерін жүргізу; - серуен мен топ саяхат жоспарларын жасау; - көрнекі кұралдар дайындау оны тиімді пайдалану; - мектеп алды дайындығында педагогикалык диагностиканы қолдана білу; - алдыңғы қатарлы педагогикалық зерттеулерді сабақта пайдалану; - балалардың экологиялық мәдениетін көтеру және экологиялық ұғымдарды қолдану. 3.5 Курс пререквизиттері: 3.7.Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс | |3 |6 |2 |15 | | | | | | |1 |2 |3 |8 | |Модуль 1. |Дүниетануды оқытудың теориясы мен |Дүниетануды оқытудың |2.4.1.5 | |Қоршаған ортаны оқыту |технологиясы |теориясы мен |2.4.1.6 | |әдістемесі пәнінің |педагогикалық ғылым ретінде |технологиясы |2.4.2.19 | |теориялық негіздері | |педагогикалық ғылым | | | | |ретінде | | | |Революцияға дейінгі және қазіргі кездегі |Революцияға дейінгі және|2.4.1.5 | | |жаратылыстану әдістемесінің дамуы |қазіргі кездегі |2.4.1.6 | | | |жаратылыстану |2.4.2.19 | | | |әдістемесінің дамуы | | | |Дүниетану теориясы мен әдістемесілік негізі,|Дүниетану теориясы мен |2.4.1.5 | | |оның басқа ғылымдармен байланысы |әдістемесілік негізі, |2.4.1.6 | | | |оның басқа ғылымдармен |2.4.2.19 | | | |байланысы | | | |Дүниетану пәні мазмұны мен оның әдістемесі |Дүниетану пәні мазмұны |2.4.1.5 | | |мен құрылымын талдау |мен оның әдістемесі мен |2.4.1.6 | | | |құрылымын талдау |2.4.2.19 | | |Дүниетану туралы түсініктер және |Дүниетану туралы |2.4.1.5 | | |көзқарастардың қалыптасуы |түсініктер және |2.4.1.6 | | | |көзқарастардың |2.4.2.19 | | | |қалыптасуы | | | |Пәннің білім беру, даму және тәрбиелік |Пәннің білім беру, даму |2.4.1.5 | | |маңызы |және тәрбиелік маңызы |2.4.1.6 | | | | |2.4.2.19 | | |Дүниетануды оқыту курсындағы әдістер мен |Дүниетануды оқыту |2.4.1.5 | | |тәсілдер. Олардың жіктелуі |курсындағы әдістер мен |2.4.1.6 | | | |тәсілдер. Олардың |2.4.2.19 | | | |жіктелуі | | | |Дүниетануды оқытудағы ұйымдастыру формалары |Дүниетануды оқытудағы |2.4.1.5 | | | |ұйымдастыру формалары |2.4.1.6 | | | | |2.4.2.19 | |Модуль 2 |Дүниетану сабақтарының сабақтан тыс және |Дүниетану сабақтарының |2.4.1.5 | |Қоршаған ортаны |сыныптан тыс жұмыстары |сабақтан тыс және |2.4.1.6 | |оқытудың материалдық | |сыныптан тыс жұмыстары |2.4.2.19 | |базасы | | | | | |Дүниетануды оқытуды процесінде оқушылардың |Дүниетануды оқытуды |2.4.1.5 | | |білімін бағалау |процесінде оқушылардың |2.4.1.6 | | | |білімін бағалау |2.4.2.19 | | |Дүниетануды оқытудың материалдық базасы |Дүниетануды оқытудың |2.4.1.5 | | | |материалдық базасы |2.4.1.6 | | | | |2.4.2.19 | | |Шағын комплектілі мектептерде табиғаттану |Шағын комплектілі |2.4.1.5 | | |материалдарын оқыту ерекшеліктері |мектептерде табиғаттану |2.4.1.6 | | | |материалдарын оқыту |2.4.2.19 | | | |ерекшеліктері | | | |Экскурсия кезінде табиғатта сабақ өткізу |Экскурсия кезінде |2.4.1.5 | | |әдістемесі |табиғатта сабақ өткізу |2.4.1.6 | | | |әдістемесі |2.4.2.19 | | |Пән оқу бойынша оқу жұмыстарын ұйымдастыру |Пән оқу бойынша оқу |2.4.1.5 | | |формалары |жұмыстарын ұйымдастыру |2.4.1.6 | | | |формалары |2.4.2.19 | | |Өндіріске экскурсия жасау кезінде сабақ |Өндіріске экскурсия |2.4.1.5 | | |өткізу әдістемесі |жасау кезінде сабақ |2.4.1.6 | | | |өткізу әдістемесі |2.4.2.19 | | |Экология үйірмесін ұйымдастыру әдістемесі |Экология үйірмесін |2.4.1.5 | | | |ұйымдастыру әдістемесі |2.4.1.6 | | | | |2.4.2.19 | | |Дүниетану сабақтарында халық педагогикасы |Дүниетану сабақтарында |2.4.1.5 | | |элементтерін пайдалану |халық педагогикасы |2.4.1.6 | | | |элементтерін пайдалану |2.4.2.19 | Сарамандық сабақтар |Зертханалық |Тақырып |Сағат саны |әдебиет |Бақылау түрі |ескерту | |жұмыс/апта № | | | | | | |1 |Дүниетануды оқытудың теориясы мен |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,| | | |технологиясы | | |ауызша |бейнедәріс | | |педагогикалық ғылым ретінде | | | |ЭОҚ | | | | | | | | |2 |Дүниетану теориясы мен әдістемесілік |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |негізі, оның басқа ғылымдармен | | |ауызша |ЭОҚ | | |байланысы | | | | | |3 |Дүниетану теориясы мен әдістемесілік |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |негізідері | | |ауызша |ЭОҚ | |4 |Революцияға дейінгі және қазіргі |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |кездегі жаратылыстану әдістемесінің | | |ауызша |ЭОҚ | | |дамуы | | | | | |5 |Революцияға кейінгі және қазіргі |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |кездегі жаратылыстану әдістемесінің | | |ауызша |ЭОҚ | | |дамуы | | | | | |6 |Дүниетану теориясы мен әдістемесінің |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |казіргі кезде дамуы | | |ауызша |ЭОҚ | |7 |Пәннің білім беру, даму және |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |тәрбиелік маңызы | | |ауызша |ЭОҚ | |8 |Мектеп курсындағы дүниетану мазмұнын |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,| | | |талдау принцптері | | |ауызша | | |9 |Оқыту әдістері мен тәсілдері туралы |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |түсінік | | |ауызша |ЭОҚ | |10 |Экскурсия кезінде табиғатта сабақ |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |өткізу әдістемесі | | |ауызша |ЭОҚ | |11 |Пән оқу бойынша оқу жұмыстарын |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |ұйымдастыру формалары | | |ауызша |ЭОҚ | |12 |Өндіріске экскурсия жасау кезінде |1 |5,6,1,2,3,4| |бейнедәріс | | |сабақ өткізу әдістемесі | | | |ЭОҚ | |13 |Экология үйірмесін ұйымдастыру |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |әдістемесі | | |ауызша |ЭОҚ | |14 |Сыныптан тыс жұмыстар |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | | | | |ауызша |ЭОҚ | |15 |Дүниетану сабақтарында халық |1 |5,6,1,2,3,4|Жазбаша тапсырма орындау,|бейнедәріс | | |педагогикасы элементтерін пайдалану | | |ауызша |ЭОҚ | | |Барлығы: |15 | | | | Студенттердің өз бетімен жұмыс кестесі |№ |Тақырыбы |Тапсырма мазмұны, мақсаты |Ұсынылатын|Балл |Бақылау формасы |Орындау | | | | |әдебиеттер| | |мерзімі | |1. |«Дүниетану» сабақтарында жаңа |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|2апта | | |сабақтарды түсіндіруде ертегі |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | |кейіпкерлерін пайдалану |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |2. |«Дүниетану»оқытуда кіші мектеп |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|4 апта | | |оқушыларына эстетикалық тәрбие беру |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | | |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |3. |«Дүниетану» пәнін оқыту үрдісінде |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|6 апта | | |өлкетану материиалдарын пайдаланудың |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | |өзектілігі |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |4. |«Дүниетану» сабағында экологиялық |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|8 апта | | |материалдарды оқыта отырып, олардың |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | |табиғатқа сүйіспеншілігін баулу |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |5. |«Дүниетану» сабақтарында валеология |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|11 апта | | |материалдарын оқыту арқылы салауатты |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | |өмір сүруге баулу |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | |6. |«Дүниетану» сабақтарында ойын |Дәріс, оқулық, кезеңдік |5,6,1,2,3,|5 |Жазбаша, реферат|14 апта | | |әдістерін пайдалана отырып, танымдық |басылымдар, интернет жүйесі |4 | | | | | |қызығушылығын арттыру |материалдарын пайдалана | | | | | | | |отырып, тақырыпты пысықтау | | | | | Студенттердің оқытушымен өзіндік жұмыс кестесі |№ |Сабақ тақырыптары |СӨЖ тапсырмасы |Тапсырманың мақсаты мен |Ұсынылаты|Бақылау |өткізу |Жоғ | | | | |мазмұны |н |түрі |мерзімі |балл | | | | | |әдебиетте| | | | | | Модуль 1. Қоршаған ортаны оқыту әдістемесі пәнінің теориялық негіздері | |1 |Дүниетануды |Дүниетануды оқытудың теориясы |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |1апта |30 | | |оқытудың теориясы |мен технологиясы |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |мен технологиясы |педагогикалық ғылым ретінде |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |педагогикалық ғылым| |пайдалана отырып, | | | | | | |ретінде | |тақырыпты пысықтау | | | | | |2 |Революцияға дейінгі|Революцияға дейінгі және қазіргі|Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |2апта |30 | | |және қазіргі |кездегі жаратылыстану |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |кездегі |әдістемесінің дамуы |жүйесі материалдарын |(қосымш | | | | | |жаратылыстану | |пайдалана отырып, | | | | | | |әдістемесінің дамуы| |тақырыпты пысықтау | | | | | |3 |Дүниетану пәні |Дүниетану пәні мазмұны мен оның |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |3апта |30 | | |мазмұны мен оның |әдістемесі мен құрылымын талдау |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |әдістемесі мен | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |құрылымын талдау | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |4 |Дүниетану туралы |Дүниетану туралы түсініктер және|Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |4апта |30 | | |түсініктер және |көзқарастардың қалыптасуы |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |көзқарастардың | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |қалыптасуы | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |5 |Дүниетануды оқыту |Дүниетануды оқыту курсындағы |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |5апта |30 | | |курсындағы әдістер |әдістер мен тәсілдер. Олардың |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |мен тәсілдер. |жіктелуі |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |Олардың жіктелуі | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |Модуль 2 Қоршаған ортаны оқытудың материалдық базасы | |7 |Дүниетануды |Дүниетануды оқытудағы |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |7апта |30 | | |оқытудағы |ұйымдастыру формалары |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |ұйымдастыру | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |формалары | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |8 |Дүниетану |Дүниетану сабақтарының сабақтан |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |8апта |30 | | |сабақтарының |тыс және сыныптан тыс жұмыстары |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |сабақтан тыс және | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |сыныптан тыс | |пайдалана отырып, | | | | | | |жұмыстары | |тақырыпты пысықтау | | | | | |9 |Дүниетануды |Дүниетануды оқытудың материалдық|Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |9апта |30 | | |оқытудың |базасы |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |материалдық базасы | |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | | | |пайдалана отырып, | | | | | | | | |тақырыпты пысықтау | | | | | |10 |Шағын комплектілі |Шағын комплектілі мектептерде |Дәріс, оқулық, кезеңдік |1,2,3,4,(|Ауызша, |10апта |30 | | |мектептерде |табиғаттану материалдарын оқыту |басылымдар, интернет |негізгі) |жазбаша | | | | |табиғаттану |ерекшеліктері |жүйесі материалдарын |(қосымш) | | | | | |материалдарын оқыту| |пайдалана отырып, | | | | | | |ерекшеліктері | |тақырыпты пысықтау | | | | | 6. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 1. Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек. 2. Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уакыт, орын, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану. 3. Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек. 4. Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-кеңес алудың пайдасы зор. 5. Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн. 6. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет. 7. Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек. Студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар. • Жұмыстың көлемін шамадан тыс асырмай, оның сапасын арттыруға көңіл аудару; • Студенттердің өздік жұмысын оқу жұмысының басқа түрлерімен дұрыс ұштастыра білу; • Студенттердің дербестігін арттырып, өзіндік білім алу қабілетін жүйелі түрде дамыту; • Өзіндік жұмыстың мазмұнына күнделікті өмірден алынған материалдарды, хабарларды енгізу; • Студенттерді табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар нақты фактілер мен құбылыстарды өздігінен талдап түсінуге үйрету; • Студенттердің алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуте дағдыландыру; • Студенттерді оқу жұмысына шығармашылық тұрғыдан қарауға, әр уақытта дербес және белсенді әрекет жасауға баулу; • Студенттердің өздігінен дербес жұмыс істеу, еңбек ету дағдыларын қалыптастыру. 7. ОҚУ – ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІНІҢ ҚАМТУ КЕСТЕСІ 7.1.Негізгі әдебиеттер |№ |Оқулық және оқу-әдістемелік |Саны |Студент саны|Қамтылу | | |Құралдың атауы | | |пайызы,% | |1 |Аймағанбетова.К.А.Дүниетануды |15 |15 |100 | | |оқытудың теориялық | | | | | |негіздері.Алматы,2000ж | | | | |2 |Горощенко В.П. Табиғаттануды оқыту |15 |15 |100 | | |методикасы. Алматы1985ж | | | | |3 |Пакулова В.М., Кузнецова В.П. |1 |15 |10 | | |Методика преподавания | | | | | |природоведения. М. Дрсвещение, | | | | | |1980. | | | | |4 |Горощенко В.П.,Степанов И.А. | |15 |10 | | |Методика преподавания | | | | | |природоведения . М.,Просвещение, | | | | | |1984 | | | | |5 |Горощенко В.П.,Степанов И.А. |1 |15 |10 | | |Методика преподавания | | | | | |природоведения . М.,Просвещение, | | | | | |1984 | | | | |6 |Аймагамбетова К.А.ЖунусоваК.Ж. |1 |15 |10 | | |Методическое руководство к учебнику| | | | | |"Познание мира". Алматы,2000. | | | | |Қосымша | |1 |Аквилева Г.Н. Наблюдения и опыты на|1 |15 |10 | | |уроках природоведения. Пособие для | | | | | |учителей начальных классов. | | | | | |М.Дросвещение 1988. | | | | |2 |КЖунісова, Қ.Аймагамбетова, |2 |15 |30 | |3 |Н.Нурахметов. Дүниетану. 1 сыныпқа | | | | | |арналған оқулық. Алматы. Атамұра. | | | | | |1997. — 142 б. | | | | |4 |Қ.Аймагамбетова, Б.В.Муканов. |2 | |30 | | |Табиғаттану. 3 сыныпқа арналған | | | | | |окулық. Алматы. Рауан. 1992. — 104 | | | | | |б. | | | | |5 |Гетьман В.Ф. Экскурсии по |1 |15 |10 | | |природоведению в 2 и 3 | | | | | |классах.Прсрбие для учителей. Киев.| | | | | |Рад.школа,1983. | | | | |6 |Аквилева Г.Н. Наблюдения и опыты на|1 |15 |10 | | |уроках природоведения. Пособие для | | | | | |учителей начальных классов. | | | | | |М.Дросвещение 1988 | | | | |7 |Гетьман В.Ф. Экскурсии по |1 |15 |10 | | |природоведению в 2 и 3 | | | | | |классах.Прсрбие для учителей. Киев.| | | | | |Рад.школа,1983. | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz