Файл қосу
Пәнді оқу барысында студент
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті | | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.4.01.01.20.14 | | | |/02-2009 | |ПОӘК |Басылым №1 | | |«Фитосанитарлық диагностика | | | |және болжау» пәнінен | | | |студенттерге арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Фитосанитарлық диагностика және болжау» пәнінен 050801 – «Агрономия» мамандығына арналған ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2009 Алғы сөз I. Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының аға оқытушысы Мыңбаев Аян Бейсенұлы «……» ……………20 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «……» ……………20 жыл, № Кафедра меңгерушісі ……………. Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «……» ……………20 жыл, № Төраға ………………………Джаманова Г.И. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «……» ……………20 жыл, № ОӘК төрағасы, бірінші проректор …………….. Молдажанова А.А. БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН МАЗМҰНЫ Жалпы жағдайлар Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар Курстың форматы мен саясаты Баға қою саясаты Пәннің мазмұны және сабақтың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. Жалпы жағдайлар 1.1.Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер - Мынбаев Аян Бейсенович аға оқытушы ; -«Агротехнология» кафедрасы; -Байланыс телефоны - 53-19-70, №5 оқу ғимараты; -Сабақ өткізілетін орын- аудитория № 125; -Пәннің аты- «Суармалы егін шаруашылығы негіздері»»; -Пән бойынша кредит саны- 3. 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1): Кесте 1- Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс |Зертхана|ОЖСӨЖ |СӨЖ|Барлығы |Бақылау | | | | | |сағаты | | | |түрі | |4 |7 |3 |15 |30 |45 |45 |135 |Емтихан | 1.3. Пәннің қысқаша мазмұны. «Агрономия» мамандығының студенттеріне арналған «Егіншілік жүйелері» пәні егіншіліктің табиғи заңдылықтарымен жалпы теориясы, құнарлылық оның маңызы және жоғарлату жолдарына зерттеулер жүргізеді. 1.4. Курстың негізгі мақсаты - Курстың мақсаты студенттерді қарқынды егіншілікте топырақ құнарлығын ұдайы арттыру және өсімдік тіршілік жағдайын егіншілікте реттеу жолдарын түсіндіру. 1.5. Пәнді меңгерудің негізгі міндеттері: Пәннің негізгі міндеті студенттерді егіншіліктің табиғи заңдылықтарымен түсіндіріп жер құнарын сақтай отырып, мол өнім алу, осыған қажетті ғылымның алдыңғы қатарлы жетістіктерін пайдалануды үйрету. 1.6. Пәнді оқу барысында студент: Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек: - өз бетімен ауыспалы егіс жүйесін құру; - арам шөпке қарсы тиімді жолдарын таңдауды; - жер құнарын арттырып отыруды; - техниканы тиімді пайдалануды. 1.7. Курс пререквизиттері: Биология, физиология, топырақтану, агрохимия. 1.8. Курс постреквизиттері: Селекция мен тұқым шаруашылығы. 1.9. Әдебиеттер 1.9.1. Негізгі әдебиет 1.9.1.1. А.Ф. Сафонов, А.М Гатаулин, И.Г. Платонов. Егіншілік жүйелері. Колос. 2006ж. 1.9.1.2. Г.И.Баздырев, В.Г. Лошаков. Егіншілік. Колос, 2000. 1.9.2 Қосымша әдебиеттер 1.9.2.1. В.А. Николоев. Ландшафттану. МГУ,2000. 1.9.2.2. В.М. Чупахин, М.В. Андришин. Ландшафт және жерге орнастыру. Агропромиздат,1989. 1.9.2.3. Г.А. Романенко, А.Н. Каштанова. Ландшафтық егіншілік. РАСХН, 1994. 1.9.2.4. В.И. Кирюшин. Егіншіліктің экологиялық негіздері. Колос,1996. 1.9.2.5. С.А. Воргобьева, В.Г. Лошакова. Қазіргі заманғы ауыспал егістің теориясы мен тәжірибесі. МСХА, 1996. 2.Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 3.Курстың саясаты мен форматы. Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1- ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындаладыы. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 4. Баға қою саясаты. 1.Дәріс конспектілері: тақырыптың барлық сұрақтары бойынша толық конспектілеу- 1 балл; сабаққа келу- 0,1 балл; дәрістерге қатысу- 0,1 балл. Жиыны – 5 балл. 2.Зертханалық сабақтарда жұмыс: зертханалық- тәжірибелік сабақтарға қатысу 1,5 балл, 0,5 балл- ЗТС жұмыстарының барлық тапсырмалары орындалса; 0,5 балл- тақырыпты теориялық талдау кезінде теориялық сұрақтарға жауап беру(қысқа тест т.б.) және 0,5 балл- тақырып бойынша қорытындылау жауаптары. Жиыны – 100 балл. 3. Семинар сабақтарында жұмыстар: тақырып бойынша СОЖӨЖ рамкасында- 1,25 балл ( 0,8 балл- семинарда сұрақтарға толық дұрыс жауап берсе); 4. 0,2 балл- семинар сұрақтарына конспекті жасағаны үшін ( 0,25 балл- толықтырғаны үшін). Жиыны – 5 балл. 5.Тақырып бойынша коллоквиум- 2,5 балл ( 2 балл- коллоквиумға белсенді қатысқаны үшін, 0,5 балл- толықтырғаны үшін). Жиыны –5 балл. 5. Тақырып бойынша рефераттар мен баяндамаларды қорғау- 2,5 балл ( көркемделінуі- 0,5 балл, мазмұны –1,5 балл). Жиыны – 15 балл. 7. СӨЖ : тақырып бойынша сызбалардың, кестелердің сызылуы, тапсырмаларды орындау- 1 балл, барлық орындалған тапсырмалар бойынша жиыны – 15 балл. Жиыны – 50 балл. Студенттің семестр бойғы рейтингілік балы 50 % ға тең немесе көп болса, ол пән бойынша қорытынды бақылауға жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға шкаламен анықталады. Кесте 2. |Әріптік |Балдың |Пайыздық |Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар | |эквивалент |сандық |мәні | | |бағалар |эквиваленті | | | |I |2 |3 |4 | |А |4,00 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |Өте жақсы | |В + |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3,00 |80-84 |Жақсы | |В - |2,67 |75-79 |Жақсы | |С + |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С - |1,67 |60-64 |Қанағаттанарлық | |D+ |1,33 |55-59 |Қанағаттанарлық | |D |1,00 |50-54 |Қанағаттанарлық | |F |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | Пән бойынша студенттің білімін бақылау мына формада жүргізіледі: - ағымдық бақылау (АБ), апта сайын жүргізіледі - межелік бақылау ( МБ) - бақылаудың қорытынды формасы (БҚФ)- академиялық кезеңнің аяғында бір рет өткізіледі. Пән бойынша тапсырмалар тапсырудың және орындаудың графигі: Кесте 3. |№ |Жұмыс түрі |Тапсырманың мазмұны|Орындауд|Балда|Тапсыру|Бақылау | | | |және мақсаты |ың |р |уақыты |формасы | | | | |ұзақтығы| | | | |1 |Реферат, |Жеке тапсырмаларды |2-3 апта|7 |3,6,9,1|Қорғау | | |баяндама |орындаудағы өзіндік| | |4 | | | | |қалыптастыруға | | |аптада | | | | |бейімделу | | | | | |2 |СОЖӨЖ |Зертханалық |Кесте |15 |1-15 |өткен сабақ | | |(Зертханалық,|жұмыстарды өткізу |бойынша | |апта |бойынша | | |семинар |әдістерін меңгеру | | | |есеп, | | |сабақтары ) | | | | |семинар | | | | | | | |сұрақтарына | | | | | | | |жауап және | | | | | | | |конспект | |3 |Білімді |Дәрістік сабақ |үнемі |13 |7,14,15|Қысқа тест, | | |ағымдық |материалдарын | | | |Коллоквиум | | |бақылау |меңгерудегі білім | | | | | | | |бақылау | | | | | |4 |СӨЖ бойынша |Жеке тапсырмаларды |50 |15 |3-15 |Конспектілер| | |барлық |орындаудағы өзіндік| | | |Сызбалар, | | |тапсырмаларды|қалыптастыруға | | | |Кестелер, | | |орындау |бейімделу | | | |Баяндамалар,| | | | | | | |Рефераттар | |5 |Аралық |Білім сапасын |50 |10 |15 |Тестілеу, | | |межелік |айқындау | | | |коллоквиум | | |бақылау | | | | | | 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. Кесте 4. Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |№ |Тақырып атауы |Д |СТС |СОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |1 |4 |5 |6 | |1 |Кіріспе. Жүйе туралы түсінік, оның|1 |2 |3 |3 | | |қасиеті және классификациясы. | | | | | |2 |Жүйе құрылымы. Жүйе қозғалысы. |1 |2 |3 |3 | | |Динамикалық жүйенің типі. | | | | | |3 |Басқару жүйесі. Жүйе |1 |2 |3 |3 | | |зерттеулерінің қазіргі жағдайы. | | | | | |4 |Егіншілік жүйесінің даму тарихы. |1 |2 |3 |3 | | |әлеметтік- экономикалық дамудың | | | | | | |түрлі этапындағы егіншілік | | | | | | |жүйесінің маңызы. | | | | | |5 |Қазіргі заманғы егіншілік |1 |2 |3 |3 | | |жүйесінің методикалық негізі. | | | | | | |Егіншілік жүйесінің теориялық | | | | | | |негізі. | | | | | |6 |Агроландшафт- егіншілік негізі. |1 |2 |3 |3 | |7 |Климаттық және ландшафтық |1 |2 |3 |3 | | |жағдайларды бағалау. | | | | | |8 |Территорияны табиғи қорғауды |1 |2 |3 |3 | | |ұйымдастыру. | | | | | |9 | Егістік аудандардың |1 |2 |3 |3 | | |агроэкологиялық және | | | | | | |агрохэкономикалық құрылымының | | | | | | |негізі. | | | | | |10 |Ауыспалы егіс жүйесін ұйымдастыру.|1 |2 |3 |3 | |11 |Топырақ өңдеу жүйесі. Тыңайтқыштар|1 |2 |3 |3 | | |жүйесі. | | | | | |12 |Өсімдіктерді зиянды ағзалардан |1 |2 |3 |3 | | |қорғау жүйесі және оның | | | | | | |экологиясы. | | | | | |13 |Тұқым шаруашылығының экологиялық |1 |2 |3 |3 | | |және технологиялық жүйесі. | | | | | |14 |Егіншілік жүйесінде өсімдік |1 |2 |3 |3 | | |шаруашылығының өнім өндіру | | | | | | |технологиясының негізі. | | | | | |15 |Табиғи азықтық жерлердің жүйесі. |1 |2 |3 |3 | | |Қорытынды |15 |15 |30 |30 | 6. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР кесте – 5. СОЖӨЖ және СӨЖ жоспарлары. |СОСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |аудиториялық емес | | |1 |2 |3 | |Ауыспалы егіс сызбасын |Топырақтың |Агроландшафтың | |құру. Егіншілік |морфологиялық |морфологиялық құрылымы.| |жүйесінің |белгілері. | | |агроэкономикалық және | | | |агроэкологиялық бағасы.| | | |Тыңайтқыштар мөлшерін |Қазақстан |Агроландшафт | |анықтау әдісі. |топырақтарының негізгі |классификациясы. | | |типтері. | | |Дозаның қажеттілігін, |Сараптау үшін топырақ |Агроландшафтың | |кезектілігін, |үлгілерін алу. |тұрақтылығы. | |преиодтылығын анықтау, | | | |мелиоранттарды енгізу | | | |түрлері және әдісі. | | | |Ауыспалы егістегі |Топырақтың механикалық |Агроэкожүйелер қазіргі | |топырақ өңдеу жүйесін |құрамын анықтау. |заманғы егіншіліктің | |жобалау. Шаруашылыққа | |нысанасы. | |қажетті топырақ | | | |өндейтін агрегаттарды | | | |анықтау. | | | |Өсімдікті қорғау |Топырақтың тығыздығын |Егістік аудандардың | |жүйесінің ғылыми- |анықтау. |құрылымы – ауыспалы | |тәжірибелік негізі. | |егіс жүйесінің негізі. | |Дала дақылдарын |Топырақ ылғалдылығын |Егістік аудандар | |өсірудің технологиялық |анықтау. |құрылымының | |сызбасын жасау. | |агроэкономикалық | | | |негізі. | |Дақылдардың |Жыртылған қабаттың |Егістік аудандар | |потенциалдық және |құрылысын анықтау. |құрылымының | |мүмкін болу | |агроэкологиялық негізі.| |түсімділігін анықтау. | | | |Топырақтың |Топырақтың |Топырқ пен | |морфологиялық |қышқылдылығын анықтау. |өсімдіктердің өзара | |белгілері. | |әрекеттестігі. | |Қазақстан | | | |топырақтарының негізгі | | | |типтері. | | | |Сараптау үшін топырақ |Топырақтағы азотты |Ауыспалы егіс сызбасын | |үлгілерін алу. |анықтау. |құру. | |Топырақ ылғалдылығын |Топырақтағы фосфорды |Дақылдардың қоректі | |анықтау. |анықтау. |элементтерді | | | |қолданудағы биологиялық| | | |ерекшеліктері. | |Арамшөптердің |Топырақтағы калиді |Егіншілік жүйесінің | |классификациясы және |анықтау. |агроэкономикалық және | |сипаттамасы. | |агроэкологиялық бағасы.| |Топырақ бонитеті, |Әртүрлі |Топырақ өңдеудің | |бағдарланған |климаттық-топырақ |агроэкологиялық негізі.| |түсімділікті алудағы |аймақтары үшін ауыспалы| | |маңызы. |егіс сызбаларын құру. | | |Егістің арамшөптермен |Ауыспалы егістің |Жаздық дақылдардың | |зақымдалуын есептеу. |ротациялық кестесі. |топырағын өңдеудің | | | |минимализациясы. | |Сараптау үшін тұқымдар |Ауыспалы егіс |Суару жағдайында | |үлгісін іріктеу. Тұқым |өнімділігін бағалау. |топырақ өңдеудің | |тазалығы. | |ерекшеліктері. | |Егістікке жарамдылығы. |Өсімдіктердің |Өсімдіктерді қорғау | |Тұқымдардың өнгіштігі |аурулармен, |жүйесінің маңызы мен | |мен ылғалдылығы. 1000 |зиянкестермен және |түсінігі. | |тұқымның массасы. |армашөптермен | | | |зақымдалудан қорғаудың | | | |химимялық әдісі. | | 7.« Егіншілік жүйелері » пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Кесте –6. « Егіншілік жүйелері » пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі. |№ |Бақылаудың |Бал|апталар |Қорыт| | |түрі |дар| |ынды | | | | | |балл | 1234567 АБ189101112131415 АБ21Дәріске қатысу0,4***************62Дәріс конспектілері1****43ЗТС жұмыстары0,5***************7,54Семинар сабақтарындағы жұмыстар(СОЖӨЖ)0,5***************7,55Коллоквиум 2**46Реферат ,баяндама қорғау1,5****67СӨЖ кесте, сызба құру, дайындық тапсырмаларын орындау1***************158Аралық (межелік бақылау)5**109Қорытынды (максимум)6010Емтихан (максимум)4011Семестр бойынша жиыны ( максимум)100
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz